Jep! Bevalt goed, erg leuk team, blij dat ik de overstap heb gemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe functie op werk? Bevalt het?
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon mtb mee onder de douche
Ojaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgen
Ik hou niet van vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je dat stukje van Hans Teeuwen met die zandgooiende lilliputter? Daar doe jij mij altijd aan denken
Soort triathlon, maar dan andersquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik het huis ook nog gaan poetsen als ik dat ding mee de trap op moet krijgen
ik laat mijn kindje toch niet buiten in de regen staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja
Als het blijft regenen laat je 'm gewoon buiten![]()
Watch out, we've got an elite boy over here..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hou niet van vermaak voor het plebs
Krijg jij inside informatie door?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Jep! Bevalt goed, erg leuk team, blij dat ik de overstap heb gemaakt.
En jij, al bijna verhuisd?
Smelt 'ie dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik laat mijn kindje toch niet buiten in de regen staan
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Watch out, we've got an elite boy over here..
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerEnig idee waar je naar toe wil?
Ik heb het gevoel dat ik dit al gevraagd heb, maar ik ben het antwoord vergeten dus ik vraag het schaamteloos gewoon nog een keer
Lol, nee, lurk informatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg jij inside informatie door?![]()
nee eerst nieuw werk, ben wel goed op weg met 3 bedrijven dus even afwachten wat het wordt.
*veegt over zijn broek*quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hou niet van vermaak voor het plebs
Heb goede hoop dat 1 oktober wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lol, nee, lurk informatie
Verstandig en logisch ook, eerst daar een nieuwe baan vinden, hopelijk lukt dat een beetje snel, maar zo te zien gaat dat wel lukken
He, twi doet dit ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.
Weekje naar de zon is altijd leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.Bovenaan staat Rome. Maar als ik dat dit jaar doe dan denk ik dat ik alleen ben. Als ik nog een jaartje wacht gaan er vrienden mee.
Of misschien dat ik een last minute ergens naar de zon doe als het hier echt tegen valt..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Watch out, we've got an elite boy over here..
Ja, doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel elitair om de biertjes die je drinkt bij te houden in een app.
Nu je het zo zegt heeft hij ook wel wat MCH-trekjesquote:
Nee, ik ben plebs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe jij dat niet dan?
Last minute naar de zonquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heel veel wat ik nog moet zien van de wereld.Bovenaan staat Rome. Maar als ik dat dit jaar doe dan denk ik dat ik alleen ben. Als ik nog een jaartje wacht gaan er vrienden mee.
Of misschien dat ik een last minute ergens naar de zon doe als het hier echt tegen valt..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme, mijn vriend doet ook bijhouden in een app.
Het zal toch niet?
nee, maar das toch zielig voor hemquote:
Zo, plot twist dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
Het zal toch niet?
Untappdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
Het zal toch niet?
Altijd genieten even een week niks moetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weekje naar de zon is altijd leuk!
Ik drink geen bier, dus ik kan het niet bijhouden in een app. Nu ben ik ook plebsquote:
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar.quote:
Hoelang zijn jullie al samen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar das toch zielig voor hem
Ik ga in oktober naar Romequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Goed gezelschap bij dat plebsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dus ik kan het niet bijhouden in een app. Nu ben ik ook plebs
Degene met wie ik normaal op pad ga die hebben allen iets geboekt met hun partner dus ik heb niet zoveel keusquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Last minute naar de zonGa je dan alleen? Aangezien je Rome dan dus ook alleen zou doen?
Alleen dan grappiger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt heeft hij ook wel wat MCH-trekjes
Eensquote:
Is goedquote:
Hopelijk volgend jaar weer. En Kopenhagen dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus jij doet ook maar he! dit kan toch niet zomaar?
Snap ik. Kan ook wel lekker zijn, beetje je eigen ding doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Degene met wie ik normaal op pad ga die hebben allen iets geboekt met hun partner dus ik heb niet zoveel keus
we hebben elkaar begin deze zomer leren kennen en zijn sindsdien onafscheidelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie al samen?
Goede voornemensquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar weer. En Kopenhagen dan.
Ja wel zo lekker dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Opstaan en lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Kan ook wel lekker zijn, beetje je eigen ding doen![]()
Vorig jaar alleen op Lowlands, vond het doodeng van te voren, maar ik heb de tijd van mijn leven gehad
Een vrouw alleen kan nog wel makkelijk aanhaken bij mensen, een man alleen wordt alleen maar als raar gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Kan ook wel lekker zijn, beetje je eigen ding doen![]()
Vorig jaar alleen op Lowlands, vond het doodeng van te voren, maar ik heb de tijd van mijn leven gehad
Ik heb niet veel ruimte nodig komt goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goedbeetje krap op de hotelkamer maar ach
Prille liefdequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben elkaar begin deze zomer leren kennen en zijn sindsdien onafscheidelijk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wel zo lekker dat je nergens rekening mee hoeft te houden. Opstaan en lopen.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een vrouw alleen kan nog wel makkelijk aanhaken bij mensen, een man alleen wordt alleen maar als raar gezien.
Ik werd inderdaad op een gegeven moment tijdelijk geadopteerd door een vriendengroep. Dat was zo coolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een vrouw alleen kan nog wel makkelijk aanhaken bij mensen, een man alleen wordt alleen maar als raar gezien.
Klinkt helemaal jetset zo!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik vlieg wel mee met mijn fotograaf
"Jij bent nog single Hans, we regelen wel wat voor je"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad op een gegeven moment tijdelijk geadopteerd door een vriendengroep. Dat was zo cool
Drie heren, twee dames. Allemaal in een relatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Jij bent nog single Hans, we regelen wel wat voor je".
Nieuw-Zeeland staat ook op ons lijstje, maar eerst even sparen en vrije dagen opsparenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
ik heb sowieso IJsland volgend jaar. een vriendje wil nieuw-zeeland, dus dan zal het geld op zijn.
Ja, precies. Open er een topic over en laat ons met rust.quote:
Ongemakkelijk maak je het zelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie heren, twee dames. Allemaal in een relatie![]()
Het was dus gewoon heel erg gezellig, zonder dat ongemakkelijke gedoe omdat iemand misschien wat probeert bij iemand
Ja dat laatste is wel een ding op zich.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland staat ook op ons lijstje, maar eerst even sparen en vrije dagen opsparen
Make me biatchquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, precies. Open er een topic over en laat ons met rust.Mannen in hun eentje die aanspraak proberen te regelen.
ja, wilde een beetje afwisseling op wandelen en rennen. dus in het voorjaar een goedkope fiets van marktplaats gehaald. sindsdien heb ik mn hardloopschoenen al niet meer aan gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prille liefde![]()
Nieuwe hobby dus?
Eindelijkquote:
Ja, daar zit jij op te wachten iddquote:
Ja, naar zo'n bestemming ga je niet slechts twee weken. Zou ik iig niet de moeite waard vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel een ding op zich.
Niet iedereen is maar op flirten uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ongemakkelijk maak je het zelf.
Niets mis met een festivalflirt toch?
Je bent de koning te rijk als je in die kelder van Air terecht komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zit jij op te wachten idd.
Nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wilde een beetje afwisseling op wandelen en rennen. dus in het voorjaar een goedkope fiets van marktplaats gehaald. sindsdien heb ik mn hardloopschoenen al niet meer aan gehad
toen het vakantiegeld binnen was de goedkope fiets dan ook meteen ingeruild voor een wat luxere uitvoering.
Nee eens! ach, eerst maar zien. Misschien wordt het gewoon een weekendje center parcs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, naar zo'n bestemming ga je niet slechts twee weken. Zou ik iig niet de moeite waard vinden.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet iedereen is maar op flirten uitJezus
Ik hou het wel bij mijn eigen mancavequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent de koning te rijk als je in die kelder van Air terecht komt.
niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet iedereen is maar op flirten uitJezus
Jij met een ball gag in je mond en een buttplug met vossenstaart in je anus en dan op handen en knieën voor mij staat al tijden hoog op mijn bucket list.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar zit jij op te wachten idd.
nee, daarvoor twijfel ik nu nog om een racefiets erbij te kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Bevalt goed dus![]()
Heb je ook al lange afstanden gemaakt?
For fucks sake, daar heb je iets te goed over nagedachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met een ball gag in je mond en een buttplug met vossenstaart in je anus en dan op handen en knieën voor mij staat al tijden hoog op mijn bucket list.
vrouwloze mancavequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn eigen mancave.
Daar is het een mancave voorquote:
Kan dit niet in een spoiler?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met een ball gag in je mond en een buttplug met vossenstaart in je anus en dan op handen en knieën voor mij staat al tijden hoog op mijn bucket list.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For fucks sake, daar heb je iets te goed over nagedacht.
Ook goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eens! ach, eerst maar zien. Misschien wordt het gewoon een weekendje center parcs.
dat spreekt voor zich toch..quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
En als het weer heel goed is dan blijf ik gewoon, dan ga ik hier lekker varen.
Ook last van opwinding op het werk nu?quote:
Pas op hoor, daar doen ze altijd gratis zo'n nare houding naar andere weggebruikers bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daarvoor twijfel ik nu nog om een racefiets erbij te kopen
ik heb wel minimaal 1 grote vakantie nodig per jaar hoor. Even 1 a 2 weken helemaal geen werk en niet thuis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ook goedkleine uitstapjes naar wat dan ook zijn al vaak fijn, er even uit.
Nee beetje naar gevoel. Bijna misselijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook last van opwinding op het werk nu?
Vorig jaar was het warm elke week dat ik vrij genomen had, misschien heb ik idd weer mazzel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Benieuwd wat september voor een maand wordt qua weer. Vorig jaar vrijwel heel september geloof ik in een korte broek kunnen lopen, dus je weet maar nooit
Ja, ik ook hoor, vorige maand 3 en een halve week naar de VS geweest, was wel even nodig. Daarnaast dan wat kleine stedentrips gedurende het jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb wel minimaal 1 grote vakantie nodig per jaar hoor. Even 1 a 2 weken helemaal geen werk en niet thuis.
Dit jaar is voor mij ook wel luxe. echt veel weg geweest al en ga nog weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor, vorige maand 3 en een halve week naar de VS geweest, was wel even nodig. Daarnaast dan wat kleine stedentrips gedurende het jaar.
ja, dat is wel een risico.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas op hoor, daar doen ze altijd gratis zo'n nare houding naar andere weggebruikers bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is wel een risico.
al vind ik van mijzelf dat een vrij sociale fietser ben
ik weet ook nog niet of ik wel een racefiets wil, aangezien ik toch graag off road ga.
misschien dan nog maar een 2de mtb erbij en dan 2 verschillende set-ups gaan rijdenZou denk ik eerst kijken of je het volgend jaar nog steeds zo leuk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Vorig jaar was het warm elke week dat ik vrij genomen had, misschien heb ik idd weer mazzel!
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit jaar is voor mij ook wel luxe. echt veel weg geweest al en ga nog weg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is wel een risico.
al vind ik van mijzelf dat een vrij sociale fietser ben
ik weet ook nog niet of ik wel een racefiets wil, aangezien ik toch graag off road ga.
misschien dan nog maar een 2de mtb erbij en dan 2 verschillende set-ups gaan rijdenDat vinden al die wielrennersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang je er nog niet uit bent zou ik het geld sowieso nog op zak houden
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
doe niet zo verstandigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou denk ik eerst kijken of je het volgend jaar nog steeds zo leuk vind.
verhuizen kost me gelukkig allemaal niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, snap ikverhuizen en straks een nieuwe baan, komt wel weer.
Hej ouwe paardenpijper. Jij ook al weer hier?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, snap ikverhuizen en straks een nieuwe baan, komt wel weer.
Nu durf je wel he, nu hij geen mod meer is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej ouwe paardenpijper. Jij ook al weer hier?
Eindelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu durf je wel he, nu hij geen mod meer is?
Paardenpijper is wel banwaardig natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu durf je wel he, nu hij geen mod meer is?
Je zal maar een paard pijpen zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej ouwe paardenpijper. Jij ook al weer hier?
moet je wel een grote mond voor hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Paardenpijper is wel banwaardig natuurlijk
Zitten er hier anders wel een paar met een grote mond.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel een grote mond voor hebben
gezien de hoeveelheid beeldmateriaal op internet was hij/zij/het vast niet de enige..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand in het dorp schijnt dat gedaan te hebben..
tr gezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu we het daar over hebben..is Samzz al weer getraceerd?
.................quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme Lowlandsgangers dit weekendquote:
De échte Lowlandsgangers kunnen wel tegen regenquote:
Ja, tegenwoordig heet ie HostageMeister.quote:
Ik ben 10 jaar op een rij gegaan en nog steeds vond ik regen ruk hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De échte Lowlandsgangers kunnen wel tegen regen
huehue rukquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar op een rij gegaan en nog steeds vond ik regen ruk hoor
Leukste jaar was dat jaar met 37 graden en overal waterpistoolgevechten en waterballonnen en zo
Die fantasien van je lopen helemaal de hand uit hé?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig heet ie HostageMeister.
Hoi Stingyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
huehue ruk
Phew, ben het topic nog niet verleerd.
liever regen dan 35 graden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De échte Lowlandsgangers kunnen wel tegen regen
Giga. Maar jullie voeden ze ook teveel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die fantasien van je lopen helemaal de hand uit hé?
Natuurlijk heb ik het ook liever droog. Maar dat er inmiddels honderden mensen hun kaartje op ticketswap hebben aangeboden alleen maar vanwege de weersvoorspellingen.. tjaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar op een rij gegaan en nog steeds vond ik regen ruk hoor
Leukste jaar was dat jaar met 37 graden en overal waterpistoolgevechten en waterballonnen en zo
1 jaar gehad dat t echt de donderdag al keihard regende en je dus in de regen ind e rij voor de poort staat en vervolgens in de regen een plek moet zoeken en in de regen de tent op moet zetten. Dat is eeeeecht niet fijn! Alles klam. Gelukkig binnen wel alles droog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever regen dan 35 graden.
zolang je maar een beetje droog je tent kunt opzetten valt het wel mee.
als je slaapzak en alles doorweekt is, is wel echt kut
Oh wou Airwin quoten. Maar jij vast ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Giga. Maar jullie voeden ze ook teveel.
Tja. Dat zijn idd echte mooiweergangers ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het ook liever droog. Maar dat er inmiddels honderden mensen hun kaartje op ticketswap hebben aangeboden alleen maar vanwege de weersvoorspellingen.. tja
Vooral dat, inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever regen dan 35 graden.
zolang je maar een beetje droog je tent kunt opzetten valt het wel mee.
als je slaapzak en alles doorweekt is, is wel echt kut
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Dat zijn idd echte mooiweergangers ja.
Ik moet zeggen dat ik dat voor een eendaags festival (bv Milkshake) ook wel echt heel naar zou vinden. Maar Lowlands ging ik toch wel heen, ondanks regen. Wel minder leuk, dat wel. Maar liet me er niet door stoppen.
2011 ja, Pukkelpop, 5 doden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral dat, inderdaad![]()
Heb één keer, ik geloof dat dat 2011 was, mijn tent op moeten zetten in een storm. Dezelfde storm waar bij een ander festival een toren of iets was omgewaaid/ingestort en een dode te betreuren was. Eerste twee nachten in een vochtig slaapzak geslapenDaarna kon ik 'm pas echt in de zon leggen
Ja dat jaar was ik er ook. Dat andere festival was Pukkelpop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral dat, inderdaad![]()
Heb één keer, ik geloof dat dat 2011 was, mijn tent op moeten zetten in een storm. Dezelfde storm waar bij een ander festival een toren of iets was omgewaaid/ingestort en een dode te betreuren was. Eerste twee nachten in een vochtig slaapzak geslapenDaarna kon ik 'm pas echt in de zon leggen
Mijn eerste Lowlands heb ik geen seconde droog weer gehad. En ik had een crappy tentje van 30 euro die overal lekte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Dat zijn idd echte mooiweergangers ja.
Ik moet zeggen dat ik dat voor een eendaags festival (bv Milkshake) ook wel echt heel naar zou vinden. Maar Lowlands ging ik toch wel heen, ondanks regen. Wel minder leuk, dat wel. Maar liet me er niet door stoppen.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn eerste Lowlands heb ik geen seconde droog weer gehad. En ik had een crappy tentje van 30 euro die overal lekte.![]()
Maar toen was ik jong en flexibel, zou ik tegenwoordig toch minder goed trekken.
Ja, drama was datquote:
Had je geluk dat je er al wat eerder was danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat jaar was ik er ook. Dat andere festival was Pukkelpop.
Ik was er al 's middags dus m'n tent stond gelukkig al, maar damn dat ging tekeer.
En gelukkig goed waterdicht.
Iets meer pussy geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Iets meer een luxe poes geworden ook.
Maar nog steeds niet van de pussies.quote:
Ja, we zijn bij buren gaan schuilen met z'n allen. Die hadden zo'n 3 tentjes aan elkaar met een overdekt middenstuk. Dus beetje gedronken, gekaart, onweer gekluisterd (quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Had je geluk dat je er al wat eerder was danAlles, maar echt álles was nat
Pussy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet van de pussies.
Ja, wij hebben toen ook behoorlijk wat partytenten zien vliegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, we zijn bij buren gaan schuilen met z'n allen. Die hadden zo'n 3 tentjes aan elkaar met een overdekt middenstuk. Dus beetje gedronken, gekaart, onweer gekluisterd () en hopen dat onze tenten eigen droog bleven.
De partytent daarna pas opgezet. Maar goed ook, want die dingen hingen echt overal in bomen daarna!
Is niet zomaar te verkopen geloof ik, staan op naam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Wel apart, voor pukkelpop staat er vrijwel niks op ticketswap.
hier blijft het weer ook best redelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Wel apart, voor pukkelpop staat er vrijwel niks op ticketswap.
Ah vandaar!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is niet zomaar te verkopen geloof ik, staan op naam.
Meid, wat een toestandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die op Google review 1 ster geven en als commentaar geven 'ik was daar niet'
Dat soort mensen zijn gewoon stom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die op Google review 1 ster geven en als commentaar geven 'ik was daar niet'
Mijn Corsaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik reed laatst in de Cuore van mijn vriendin, dat is toch niet te doen. Wat een rammelhok.
Welke kleinere auto is toch redelijk stil, vlot, zuinig en snelwegwaardig?
i3quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik reed laatst in de Cuore van mijn vriendin, dat is toch niet te doen. Wat een rammelhok.
Golf Rquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je foto’s?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Aardappelen vlees groente?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mijn AVG-score op niveau houden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Staan beide inderdaad bekend om hun ultra zuinige gebruik
Domme vragen krijgen domme antwoorden.quote:Welke kleinere auto is toch redelijk stil, vlot, zuinig en snelwegwaardig
Wat ben je weer vriendelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Domme vragen krijgen domme antwoorden.
Heb je de pastoor gepijpt voor die hosti?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Domme vragen krijgen domme antwoorden.
Toyota Yarisquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is toch dezelfde als de Up!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Skoda CityGo zijn wel aardig geloof ik
Volkswagengroep, dus zal vast overeenkomen op sommige puntenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde als de Up!
Die heb ik eens als leenauto mee gehad, rijdt best goed!
Suzuki Swift. De nieuwere iig, geen idee hoe de oudere modellen rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
WagonRquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto maar ik heb een grote kofferbak nodig (voor de massage tafel) en die is nergens te vinden
Zo'n minivan. Heb je een mobiele massagesalon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto maar ik heb een grote kofferbak nodig (voor de massage tafel) en die is nergens te vinden
Wel vaker dan twee keer hoor. En ophouden, anders gooi ik er zo weer eentje in de airfryer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
CL is gek op krokketten. Daar heeft ze 2 keer per dag zin in. Moet in je Excel staan.
Doet het vast ook goed op festivals; of bij bedrijven in de pauze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n minivan. Heb je een mobiele massagesalon.
Elvi'srelaxVan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n minivan. Heb je een mobiele massagesalon.
Snel wat chocola zodat je geen honger gaat krijgen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg zo echt weer honger. Dit kan niet.
Snackbar in de buurt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg zo echt weer honger. Dit kan niet.
Jezus stalker. Note!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
McDonalds ook om de hoek zie ik. Jaloers.
McDonalds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik aan eten mee ga nemen naar Lowlands.
Eten meenemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Euh niks ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Joh er is toch altijd friet. Extra spul meeslepen wil je toch niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor donderdag op de camping; rest van het weekend meer dan genoeg keuze daar.
Wat mueslirepen die je maandag geplet onder in je tas vindt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Joh er is toch altijd friet. Extra spul meeslepen wil je toch niet.
Preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat mueslirepen die je maandag geplet onder in je tas vindt.
Mijn krentenbollen en broodje knakworst gaat niemand me afnemen, hoort bij de lowlands ervaringquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Joh er is toch altijd friet. Extra spul meeslepen wil je toch niet.
Oh Jezus, hoe oud ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn krentenbollen en broodje knakworst gaat niemand me afnemen, hoort bij de lowlands ervaring
12quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh Jezus, hoe oud ben je ook alweer?
Hoezo kun je die nergens vinden trouwens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Elvi het volgende:
Zag op het journaal dat ik mijn auto niet vol met pillen moeten ladenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
Maar goed dan weet je ook wat je mee moet nemen aan eten
Goede keus welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag op het journaal dat ik mijn auto niet vol met pillen moeten laden
Zou kopen. En dan roze overspuiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo kun je die nergens vinden trouwens?
Net als met die date, die zou je zo vinden als je goed zoekt.
Die auto heb ik al gevonden![]()
[ afbeelding ]
Zelfs @gcjoel zei dit gisteren nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo kun je die nergens vinden trouwens?
Net als met die date, die zou je zo vinden als je goed zoekt.
Die auto heb ik al gevonden![]()
[ afbeelding ]
Tradities.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dacht eerder bejaard met je tradities
Nu niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH vind je het ook een beetje spannend?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij en Elvi niet perse de perfecte match zouden zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef Elvi het volgende:
[..]m'n borsten zijn groter dan m'n buik hoor
Een kameel ziet er altijd wel ontspannen uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een homp vlees op je rug is niet meteen ontspannend.
Daar verzakken de bulten soms ook flinkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kameel ziet er altijd wel ontspannen uit.
Die bulten hangen ook naar de zijkantquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kameel ziet er altijd wel ontspannen uit.
Af en toe een hard stukje er tussenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer weer niveau goed gegaard draadjesvlees
Ik ben gewoon niet zo anekdotisch aangelegd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je klinkt niet echt passievol over je vakantie
Van dobben kroket, 2 harde blokjes rundvlees van 3 mmquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Af en toe een hard stukje er tussen
Mijn muffintop ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die bulten hangen ook naar de zijkant
Een uitleg was hier niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo anekdotisch aangelegd.
Hij kan nie thuis zittenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je geen verkansie voordat je met je nieuwe baan gaat beginnen?
Vanaf de 23equote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je geen verkansie voordat je met je nieuwe baan gaat beginnen?
Weer meer verdienen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk heb ik volgende week overeenstemming over een nieuwe functie op mijn werk en kan ik vanaf September daar ook mee starten. Wat minder ad-hoc reizen ga ik wel prettig vinden.
Even kijken of ik toch KM moet dumpen en voor C.E moet gaan.quote:
Hey jij bent al voorzien, gun ons ook eens wat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even kijken of ik toch KM moet dumpen en voor C.E moet gaan.
er zijn reeds 4 wachtende voor u. Blijft u aan de lijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even kijken of ik toch KM moet dumpen en voor C.E moet gaan.
Upgrades zijn soms nodig in het leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey jij bent al voorzien, gun ons ook eens wat.
Ook goed, we houden het nog wel even vol zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dit moment helaas niet; dat gaat pas vanaf volgend jaar gebeuren.
Ik laat het vaak "luchten" tot het moment dat ik weer naar bed wil gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Bed verschoondGoed plan van mezelf om dat nu gewoon meteen 's ochtends te doen.
wat doe je komend weekend?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik lucht het zelf al vaak zat huehue.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat het vaak "luchten" tot het moment dat ik weer naar bed wil gaan.
The joy sparks er vanaf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lucht het zelf al vaak zat huehue.
Ga ik zo ook maar eens doen. Als ik maandag terugkom van Lowlands kan ik dan meteen douchen en slapen.quote:
Moet je daar nu al heen danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik zo ook maar eens doen. Als ik maandag terugkom van Lowlands kan ik dan meteen douchen en slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |