SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greta was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Koel en donker bewaren
Ik luister natuurlijk naar Straniquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je hebt precies de TT gekozen die ik ook had gekozen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister natuurlijk naar Strani
Huh?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:32 schreef Strani het volgende:
Toch wel positief dat de media nu ook op het vermeende misbruik door Katy Perry springen. Als je dat al doet zonder dat iemand schuldig is bevonden, doe het dan inderdaad ook voor beide geslachten.
Eens. Ze is een vloek voor de muziekindustrie, en ze kan niet eens zingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Oja lees het. Heb haar nooit gemogen, en haar muziek vind ik ook kut met peren.
Of de eerste keer hoop je dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:33 schreef Em31 het volgende:
Ja super dom toch met dat nummer er ook opblijkbaar is het vaak gewoon zo gelukt anders ben je toch niet zo dom
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef ijs_beer het volgende:
En dan ook nog de tassen gebruiken die je gekregen hebt van de atletiekunie, van mijn belastingcenten ledencontributie!
Nou, snel een bekende Nederlander worden en je kan een handeltje beginnen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:35 schreef Em31 het volgende:
Ik als ontzettende drugs noob verbaasde me trouwens over hoe goedkoop zulke pillen zijn![]()
dacht veel duurder. In ieder geval niet maar 5 euro
Dat laatste weet ik niet, maar ik keek eens een video van 'hits uit de 10's' oid, en alles wat van haar voorbij kwam vond ik zo kut, inclusief die clips (alleen Raise Your Glass vind ik wel oke).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Ze is een vloek voor de muziekindustrie, en ze kan niet eens zingen.
Ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of de eerste keer hoop je dan?
Net als Imanuelle trouwens genoeg drugs om een hele rehab te van voorzien voor een paar jaar.
Ja, als je haar live ziet is ze een ramp. Voor mij symboliseert ze (naast Reggaeton) zo'n beetje alles wat fout is met de huidige muziekindustrie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar ik keek eens een video van 'hits uit de 10's' oid, en alles wat van haar voorbij kwam vond ik zo kut, inclusief die clips (alleen Raise Your Glass vind ik wel oke).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |