abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:51:51 #187
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188481870
Het wordt steeds weirder. Dus overal hoor je via de officiele media dat 'they'found Epstein hanging. Maar de laatste autopsie informatie beweert dat er een botje nabij zijn adamsappel is gebroken wat eerder zou wijzen (en anders zeer zelden door ophanging) op wurging..

Tja ik ga toch zijn zeggen dat ie waarschijnlijk nog leeft. Iedereen wilt toch liever een dooie pedo. Dus geven ze het publiek wat ze wilt.
pi_188482272
Waarom eigenlijk al zo vroeg zelfmoord plegen? Met een beetje geld had ie een prima cel gehad. Als het daarna toch allemaal zo kut blijkt te zijn is het toch veel slimmer om pas veel later zelfmoord te plegen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_188482491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het enige waar ze Trump op hebben kunnen pakken is z'n uitspraak "grab them by the pussy" (25 jaar geleden)
Clinton is minimaal 24 keer naar dat pedo-eiland van Epstein geweest.
Totaal onvergelijkbaar dus
Hehe, grappig hoor.

https://www.vox.com/2019/(...)n-trump-bill-clinton

Graag eens wat meer studeren in dit soort zaken, jouw reactie is lachwekkend. Trump en Epstein zijn net zulke goede vrienden als Clinton en Epstein dat waren. Er zijn tig mensen geweest die Trump hebben aangeklaagd of wilden aanklagen aangaande seksuele zaken. Die komen er niet zomaar. Al zullen er wel vrouwen bij hebben gezeten die geld wilden zien van Trump.

Maar je zet Trump hier neer als een softie, een heilige en dat was hij niet, is hij niet en zal hij nooit zijn. Terwijl Clinton, behalve de "ik heb geen seksuele relatie gehad met die vrouw" nooit ergens op betrapt is en zelfs een "saaie lul" genoemd kan worden.
pi_188482558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Foutje van mij, het was 26 keer

Bron
Je zus man, Xandernieuws aanhalen als bron :'(

Heb je de rest van hun artikelen al eens bekeken? Volgens die site is de Wereld al 100 keer vergaan. En voor de rest halen zij hun gegevens uit allerlei louche bronnen. Zoals Infowars en fox news.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:10:45 #191
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_188483212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom eigenlijk al zo vroeg zelfmoord plegen? Met een beetje geld had ie een prima cel gehad. Als het daarna toch allemaal zo kut blijkt te zijn is het toch veel slimmer om pas veel later zelfmoord te plegen?
Volgens 'insiders' omdat als je opdracht krijgt om zelfmoord te plegen je dat doet, anders wordt je gehele familie uitgemoord. En de enige manier om bij dat clubje te komen is door een kind te offeren, of een kind te verkrachten, zodat je er nooit meer uit kan stappen.
pi_188483564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:34 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Hehe, grappig hoor.

https://www.vox.com/2019/(...)n-trump-bill-clinton

Graag eens wat meer studeren in dit soort zaken, jouw reactie is lachwekkend. Trump en Epstein zijn net zulke goede vrienden als Clinton en Epstein dat waren. Er zijn tig mensen geweest die Trump hebben aangeklaagd of wilden aanklagen aangaande seksuele zaken. Die komen er niet zomaar. Al zullen er wel vrouwen bij hebben gezeten die geld wilden zien van Trump.

Maar je zet Trump hier neer als een softie, een heilige en dat was hij niet, is hij niet en zal hij nooit zijn. Terwijl Clinton, behalve de "ik heb geen seksuele relatie gehad met die vrouw" nooit ergens op betrapt is en zelfs een "saaie lul" genoemd kan worden.
Vox :')
pi_188483602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef borealist het volgende:

[..]

Volgens 'insiders' omdat als je opdracht krijgt om zelfmoord te plegen je dat doet, anders wordt je gehele familie uitgemoord. En de enige manier om bij dat clubje te komen is door een kind te offeren, of een kind te verkrachten, zodat je er nooit meer uit kan stappen.
:'(

geloof je nou al die zogenaamde insiders? Met hun satanische sektes en zo. Waar nooit iets van is bewezen?
Seksfeesten allah, maar kinderen offeren of kinderen verkrachten. Dat is van een niveau Xandernieuws.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:05:41 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188485115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:38 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Je zus man, Xandernieuws aanhalen als bron :'(

Heb je de rest van hun artikelen al eens bekeken? Volgens die site is de Wereld al 100 keer vergaan. En voor de rest halen zij hun gegevens uit allerlei louche bronnen. Zoals Infowars en fox news.
Treurige bron inderdaad, maar hoe dan ook ... die 26 keer wordt oorspronkelijk het eerst gemeld in een Fox News artikel die dat weer van de auteur van een boek heeft die het uit flight logs heeft van de Lolita Express.

Althans, ik veronderstel dat die logs wel daadwerkelijk de logs van de Lolita Express zijn en kloppen en goed geïnterpreteerd zijn, maar ik heb niet heel veel argwaan daar bij an sich. Als het zo zou zijn dat Clinton echt tig keer naar dat eiland gegaan was en dat zou uit die logs blijken was daar wel melding van gemaakt, dus ik denk dat je best kunt veronderstellen dat dat zeer zeker niet daaruit gebleken is.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:24:00 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188485501
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Vox :')
Uitstekende bron. ^O^ Ja, links, maar feitelijk wel sterk.

Jij was toch die persoon die regelmatig filmpjes van Steven Crowder post en dat verdedigt met "hij post zijn bronnen gewoon hoor". Ik zie dat niet al te vaak, voor zover ik het gecheckt heb, en dan kom je ook uit op rioolpers, willekeurige blogs enzo. Niet heel sterk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:24:17 #196
862 Arcee
Look closer
pi_188485510
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:33:09 #197
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188485713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Treurige bron inderdaad, maar hoe dan ook ... die 26 keer wordt oorspronkelijk het eerst gemeld in een Fox News artikel die dat weer van de auteur van een boek heeft die het uit flight logs heeft van de Lolita Express.

Althans, ik veronderstel dat die logs wel daadwerkelijk de logs van de Lolita Express zijn en kloppen en goed geïnterpreteerd zijn, maar ik heb niet heel veel argwaan daar bij an sich. Als het zo zou zijn dat Clinton echt tig keer naar dat eiland gegaan was en dat zou uit die logs blijken was daar wel melding van gemaakt, dus ik denk dat je best kunt veronderstellen dat dat zeer zeker niet daaruit gebleken is.
Als Trump op dezelfde manier onder verdenking kwam dan zou hij zijn witte huis nooit meer kunnen verlaten tot aan zijn dood. Echter geeft Eva Jinek en de msm liever complothoedjes de schuld en Trump natuurlijk. En doen ze over Clinton daarenetgen weer wel genuanceerd.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:34:16 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188485739
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:33 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Als Trump op dezelfde manier onder verdenking kwam dan zou hij zijn witte huis nooit meer kunnen verlaten tot aan zijn dood.
Ehhhh, wat? Trump wordt om andere reden dan dat vliegtuig "verdacht" en is gezien zijn positie maatschappelijk wat relevanter op dit moment.

quote:
Echter geeft Eva Jinek en de msm liever complothoedjes de schuld en Trump natuurlijk.
De schuld waarvan?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:39:45 #199
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188485829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ehhhh, wat?

De schuld waarvan?
De uitzending van afgelopen Maandag werden de reisjes van Bill Clinton met de Lolita express gedownplayed. Het zou niet bewezen zijn. Wat natuurlijk waar is. Maar daarentegen werd Trump als 'vriend' van Epstein (eigenlijk ex vriend maar dit werd natuurlijk niet vermeld bij Jinek) meermaals benadrukt. Ook werden complothoedjes te kijk gezet.Alsof je geen twijvel mag hebben en geen vragen mag stellen. Iets wat detectives bijvoorbeeld wel doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Special-Tee op 16-08-2019 23:51:13 ]
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:42:58 #200
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188485893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ehhhh, wat? Trump wordt om andere reden dan dat vliegtuig "verdacht" en is gezien zijn positie maatschappelijk wat relevanter op dit moment.
[..]

De schuld waarvan?
Trump sprak ooit lovend over Epstein. En dit blijft de msm maar suggestief herhalen. Ze hebben het nieteens over de gevolgen van de pedosexuele mensenhandel en club. Dat veel machtige kopstukken b
hierbij betrokken kunnen zijn incl. de Clintons. Liever vallen ze alleen Trump aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Special-Tee op 16-08-2019 23:49:56 ]
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:51:36 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188486043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:39 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

De uitzending van afgelopen Maandag werden de reisjes van Bill Clinton met de Lolita ezpress gedownplayed. Het zou niet bewezen zijn. Wat natuurlijk waar is. Maar daarentegen werd Trump als 'vriend' van Epstein (eigenlijk ex vriend maar dit werd natuurlijk niet vermeld bij Jinek) meermaals benadrukt. Ook werden complothoedjes te kijk gezet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:42 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Trump sprak ooit lovend over Epstein. En dit blijft de msm maar suggestief herhalen. Ze hebben het nieteens over de gevolgen van de pedosexuele mensenhandel en club. Dat veel machtige kopstukken betrokken hierbij betrokken kunnen zijn incl. de Clintons. Liever vallen ze alleen Trump aan.
Je reageert twee keer op mijn bericht van voor en na een edit, dus maar even zo...

Ik kijk geen Jinek dus kan niet zo goed beoordelen wat daar wel of niet aan bod is gekomen. Dat kan een ander waarschijnlijk beter doen.

Wat ik wel kan zeggen is dat de relatie tussen Epstein en Trump maatschappelijk relevanter is op dit moment dan met die van Clinton om voor de hand liggende redenen.

Naast dat Trump en Epstein lovend over elkaar spraken, bezocht Trump ook feestjes met Epstein, was Epstein te gast op Mar-a-Lago (waar hij later niet meer welkom was) en woonde in Florida op enkele minuten afstand en New York, waar Trump ook resideert. Trump is bovendien in 2016 aangeklaagd door een vrouw die claimde destijds terwijl ze minderjarig was seks te hebben gehad met Trump. Ze heeft die aanklacht later wel ingetrokken omdat ze aangaf bedreigd te worden.

Ik schrijf dit uit mijn hoofd dus ik zal vast wel een en ander vergeten, maar doen dat Trump ooit 1 ding gezegd heeft over Epstein en dus daarom door media erbij getrokken wordt, klopt niet.

Ik ben het wel met je eens dat de relatie met Clinton in potentie ook zeer interessant kan zijn.

Het is me nog niet duidelijk waar nou schuld aan is gegeven?
pi_188486101
Videobeelden zijn altijd voor het gemak "kwijtgeraakt". Met Pentagon ook al zoiets. Er hangen duizenden cameras maar tijdens 9/11 geen video footage. Nu ook weer. How convenient. Je moet echt ontzettend naief zijn om te geloven dat videomateriaal zomaar verdwijnt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188486156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]

Wat ik wel kan zeggen is dat de relatie tussen Epstein en Trump maatschappelijk relevanter is op dit moment dan met die van Clinton om voor de hand liggende redenen.

Er komen weer verkiezingen aan. Tevens het Clinton imperium als politieke handelsmerk is altijd relevant. Er is overigens in het nieuws geweest dat 1? slachtoffer aangaf dat Trump nooit met de meisjes flirtte of meedeed met de sex.

Nou, de complottheoristen impliceren Bill Clinton. Nu werd er bij Jinek en overal in de leftist liberal media, van hun geliefde linkse Clinton familie gedeflecteert. En werden aluhoedjes aangevallen om hun theoriëen. En werd de vriendschap tussen Trump en Epstein benadrukt en dat van Bill Clinton en Epstein gedownplayed.

[ Bericht 7% gewijzigd door Special-Tee op 17-08-2019 00:09:29 ]
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:04:08 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188486196
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:00 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Er komen weer verkiezingen aan. Tevens het Clinton imperium als politieke handelsmerk is altijd relevant.
Clinton is voor de verkiezingen irrelevant lijkt me? Ik weet niet goed wat je verder bedoelt met "imperium als politiek handelsmerk"... in mijn beleving zijn de Clintons op het moment twee gepensioneerden die af en toe wat werk doen voor de Clinton Foundation of een praatje geven, maar buiten dat niet zoveel meer.

quote:
Er is overigens in het nieuws geweest dat 1? slachtoffer aangaf dat Trump nooit met de meisjes flirtte of meedeed met de sex.
Is dat zo? Heb je een linkje? Beetje vreemde link die zowel vrijspreekt als in het beklaagdenbankje zet, want dan wist hij er vanaf.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:04:35 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188486204
Autopsierapport: Epstein pleegde zelfmoord
https://www.nu.nl/buitenl(...)ichzelf-verhing.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188486212
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
dus als NU.nl het zegt dan is t zo?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:06:56 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188486242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Waar beweer IK wat dan ook? Ik post een link met nieuws over wat er in het autopsierapport staat.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:07:11 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188486247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Ben je nu zo dom of doe je maar alsof? De bron van nu.nl staat in de titel en 1e zin van het artikel. Je denkt er dus over dus dat nu.nl verzonnen heeft dat dit in het autopsierapport staat?!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:08:10 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_188486269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
Videobeelden zijn altijd voor het gemak "kwijtgeraakt". Met Pentagon ook al zoiets. Er hangen duizenden cameras maar tijdens 9/11 geen video footage. Nu ook weer. How convenient. Je moet echt ontzettend naief zijn om te geloven dat videomateriaal zomaar verdwijnt.
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:17:14 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_188486383
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus hij is vermoord door verhanging. Duidelijk :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188486391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:08 schreef speknek het volgende:

[..]

:').
Ja goede reactie. Leg uit dan wat je bedoelt met :'). Jij vindt het aannemelijk dat videobeelden telkens toevallig verdwijnen?
Land of the free. Home of the brave.
pi_188486480
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus hij is vermoord door verhanging. Duidelijk :P.
quote:
Het lichaam van Epstein werd op 10 augustus aangetroffen. Er ontstonden direct geruchten over zijn doodsoorzaak. Forensisch onderzoek bevestigt dat hij inderdaad zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt.
Is dacht ik niet waar. De conclusie over zijn doodsoorzaak is status: pending..

Verschillende media berichtten dat Acosta, huidig werkend voor Trump, werd verteld dat Epstein above his paygrade was, dat Epstein belonged to intelligence. Even uitgaande dat dit waar is. Intelligence heben meer mensen zoals Epstein voor zich werken. Welk signaal geef je als inlichtingen organisatie af als je een van je grote assets vermoord?
Maar zelfmoord is in deze zaak ook weer niet voor de hand ligggend. Het is omgeven met teveel rarigheden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Special-Tee op 17-08-2019 00:32:34 ]
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:48:05 #213
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188486732
Mocht het een complot zijn dan is het natuurlijk logischer dat je hem een hulpmiddel geeft dan hem daadwerkelijk vermoord :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:52:23 #214
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188486767
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mocht het een complot zijn dan is het natuurlijk logischer dat je hem een hulpmiddel geeft dan hem daadwerkelijk vermoord :P
Een flinterdun lakentje toch?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:59:39 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188486824
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:26 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

[..]

Is dacht ik niet waar. De conclusie over zijn doodsoorzaak is status: pending..

Verschillende media berichtten dat Acosta, huidig werkend voor Trump, werd verteld dat Epstein above his paygrade was, dat Epstein belonged to intelligence. Even uitgaande dat dit waar is. Intelligence heben meer mensen zoals Epstein voor zich werken. Welk signaal geef je als inlichtingen organisatie af als je een van je grote assets vermoord?
Maar zelfmoord is in deze zaak ook weer niet voor de hand ligggend. Het is omgeven met teveel rarigheden.
Dat was het 2 dagen geleden ofzo. Toen ook gemeld door nu.nl
Maar nu is het autopsierapport kennelijk wél opgemaakt en is dit kennelijk de conclusie.
pi_188486857
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Want er was geen hulpmiddel?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 01:09:29 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188486890
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:52 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Een flinterdun lakentje toch?
Ja, was die flinterdun?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties