Dit zijn dingen die afgelopen dagen op weinig betrouwbare sites stonden.quote:
Ook bij cbsnews komt het van "een bron"...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die afgelopen dagen op weinig betrouwbare sites stonden.
Opvallend.
Noou is cbs natuurlijk ook niet te vertrouwen, maar toch. Over het algemeen iets hoger waarheidspercentage dan hedendaags 4chan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook bij cbsnews komt het van "een bron"...
Een youtuber die met feiten komt? Of zegt hij dat het feiten zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt bizar als je zo al deze feiten op een rijtje zet. Wel irritante radio host trouwens.
Wat is een betrouwbare site? De meeste nieuwsbronnen zijn in handen van een groep mensen die allemaal in hetzelfde kringetje zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die afgelopen dagen op weinig betrouwbare sites stonden.
Opvallend.
Natuurlijk, daar zit wat in. Maar je kunt over het algemeen de NYP iets beter vertrouwen dan een anoniem mannetje op /pol/.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is een betrouwbare site? De meeste nieuwsbronnen zijn in handen van een groep mensen die allemaal in hetzelfde kringetje zitten.
Het opvallende van de 4chan post was wel dat het gepubliceerd werd een half uur voordat een andere newssite ermee kwam. Lijkt me wel terecht dat de politie er onderzoek naar doet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noou is cbs natuurlijk ook niet te vertrouwen, maar toch. Over het algemeen iets hoger waarheidspercentage dan hedendaags 4chan.
OMG ik had de epstein barr grap nog niet eens gespotquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar zit wat in. Maar je kunt over het algemeen de NYP iets beter vertrouwen dan een anoniem mannetje op /pol/.
https://www.nytimes.com/2019/08/12/nyregion/epstein-barr.html
Raar als ze hetzelfde zeggen, alleen.
Had hem vorige maand al gespotquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OMG ik had de epstein barr grap nog niet eens gespot
https://en.wikipedia.org/wiki/Epstein%E2%80%93Barr_virus
Ergens een lek, tuurlijk doen ze onderzoek.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Het opvallende van de 4chan post was wel dat het gepubliceerd werd een half uur voordat een andere newssite ermee kwam. Lijkt me wel terecht dat de politie er onderzoek naar doet.
Alles wat ze daar in die show roepen word onderbouwd met bronnen waar ze hun informatie vandaan halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een youtuber die met feiten komt? Of zegt hij dat het feiten zijn?
Documentjes doorspitten en dan op basis van allerlei vage links mensen beschuldigen omdat 'ze in een documentje staan', jaja.quote:
Beetje hype maken en klikbait.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Documentjes doorspitten en dan op basis van allerlei vage links mensen beschuldigen omdat 'ze in een documentje staan', jaja.
Zou hilarisch zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Did Jeffrey Epstein have painting of Bill Clinton wearing a blue DRESS and red heels and lounging in the Oval Office inside his Manhattan mansion? Visitor reveals bizarre image inside pedophile's $56m lair
[ afbeelding ]
The source, who asked to remain anonymous, was visiting Epstein to present a business proposal - an encounter with the pervert which included spotting a girl who seemed to be 14 waiting to see the financier.
The woman said she was shocked to catch sight of the portrait through an open door as she walked through the ornate home with her business partner.
She told DailyMailTV: 'It was absolutely Bill Clinton. It was shocking - it was definitely a painting of him. It was a very provocative, sexual picture. He was wearing heels, a blue dress and his hand was in a weird position.'
https://www.dailymail.co.(...)ansion.html#comments
Hahaha het wordt echt steeds gekker. Zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Did Jeffrey Epstein have painting of Bill Clinton wearing a blue DRESS and red heels and lounging in the Oval Office inside his Manhattan mansion? Visitor reveals bizarre image inside pedophile's $56m lair
[ afbeelding ]
The source, who asked to remain anonymous, was visiting Epstein to present a business proposal - an encounter with the pervert which included spotting a girl who seemed to be 14 waiting to see the financier.
The woman said she was shocked to catch sight of the portrait through an open door as she walked through the ornate home with her business partner.
She told DailyMailTV: 'It was absolutely Bill Clinton. It was shocking - it was definitely a painting of him. It was a very provocative, sexual picture. He was wearing heels, a blue dress and his hand was in a weird position.'
twitter:BrainTaylorBBC twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 18:29:10Prince Andrew announced his retirement today from public life after a long period of severe personal stress. In a statement, his Royal Highness added he is ‘following advice’ from his doctor.There was no comment from #buckinghampalace @BBCScotlandNews BBC-NEWS https://t.co/gtxurRvPQb reageer retweet
twitter:yashar twitterde op donderdag 15-08-2019 om 05:58:01NEW: Jeffrey Epstein sustained breaks in his neck bones deepening the mystery about the circumstances around his death. Such breaks can occur in those who hang themselves, particularly if they are older, but they are more common in victims of strangulationhttps://t.co/lqrSswkXoe reageer retweet
Volgens de wapo gaat het om het tongbeen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:59 schreef L_auteur het volgende:
twitter:yashar twitterde op donderdag 15-08-2019 om 05:58:01NEW: Jeffrey Epstein sustained breaks in his neck bones deepening the mystery about the circumstances around his death. Such breaks can occur in those who hang themselves, particularly if they are older, but they are more common in victims of strangulationhttps://t.co/lqrSswkXoe reageer retweet
Welke rare scenarioschrijver heeft het plot voor deze film geschreven, niemand gelooft dit toch. Soms is de echte wereld vreemder dan fictie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dus waarschijnlijk gewurgd. De bewakers sliepen en/of hebben urenlang hem niet bewaakt. Eerst is zijn celgenoot weggehaald. De gevangenisdirecteur is overgeplaatst. Rapporten zijn door bewakers vervalst etc etc. Allemaal toeval?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:59 schreef L_auteur het volgende:
Idd dat heb ik ook gezegd, maar ik betwijfel of het hele verhaal boven water komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke rare scenarioschrijver heeft het plot voor deze film geschreven, niemand gelooft dit toch. Soms is de echte wereld vreemder dan fictie.
En dan blijkt Warren plots een satanistische kindermisbruik-priesteres!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd dat heb ik ook gezegd, maar ik betwijfel of het hele verhaal boven water komt.
Het gaat om grote belangen, vooral voor de Democraten. Als blijkt dat Clinton en andere Democraten bij het kindermisbruik betrokken zijn (geweest), dan hoeft Trump helemaal gaan campagne meer te voeren.
Trump heeft aangekondigd alles te laten onderzoeken. Ik denk dat hij nog even afwacht wie zijn tegenkandidaat wordt, om dan gericht een onderzoek te starten.
Waar is refragmental wanneer we hem nodig hebben om al dit nieuws te duiden?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan blijk Warren plots een satanistische kindermisbruik-priesteres!
Oh wacht dit is gewoon verkiezingscampagne... had ik het toch helemaal aangezien voor een rechtzaak...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd dat heb ik ook gezegd, maar ik betwijfel of het hele verhaal boven water komt.
Het gaat om grote belangen, vooral voor de Democraten. Als blijkt dat Clinton en andere Democraten bij het kindermisbruik betrokken zijn (geweest), dan hoeft Trump helemaal gaan campagne meer te voeren.
Trump heeft aangekondigd alles te laten onderzoeken. Ik denk dat hij nog even afwacht wie zijn tegenkandidaat wordt, om dan gericht een onderzoek te starten.
Lol.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Oud_student het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Het Muller onderzoek naar de Russische betrokkenheid had ook weinig te maken met rechtsspraak.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh wacht dit is gewoon verkiezingscampagne... had ik het toch helemaal aangezien voor een rechtzaak...
Dat onderzoek dat door Trumps eigen minister in gang is gezet, bedoel je?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het Muller onderzoek naar de Russische betrokkenheid had ook weinig te maken met rechtsspraak.
was hij dan een hermafrodiet en een pedofiel die meisjes verkrachtte ?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraag me echt af hoe dit soort afbeeldingen op internet komen...
[ afbeelding ]
Zo uit het niets staan ineens overal afbeeldingen van dit schilderij...
en de ogen lijken me nogal raar... sowieso ziet het er ontzettend fotoshop uit in de hoofdregio.
Ja eens, het 'origineel' kwam schijnbaar van deze pagina, al uit 2013quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraag me echt af hoe dit soort afbeeldingen op internet komen...
[ afbeelding ]
Zo uit het niets staan ineens overal afbeeldingen van dit schilderij...
en de ogen lijken me nogal raar... sowieso ziet het er ontzettend fotoshop uit in de hoofdregio.
Ik zag hem ook http://brooklynartstudios(...)ly-bodnar-and-p.html inderdaad, kan natuurlijk nogsteeds zijn dat Jeffrey Epstein die gekocht heeft...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja eens, het 'origineel' kwam schijnbaar van deze pagina, al uit 2013
https://brooklynartstudio(...)odnar-and-p.html?m=1
Ja ik bedoel meer dat het gezicht er inderdaad vreemd uit ziet t.o.v. de rest.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag hem ook http://brooklynartstudios(...)ly-bodnar-and-p.html inderdaad, kan natuurlijk nogsteeds zijn dat Jeffrey Epstein die gekocht heeft...
Nepaccount.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:12 schreef Aquarii het volgende:
twitter:BrainTaylorBBC twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 18:29:10Prince Andrew announced his retirement today from public life after a long period of severe personal stress. In a statement, his Royal Highness added he is ‘following advice’ from his doctor.There was no comment from #buckinghampalace @:BBCScotlandNews BBC-NEWS https://t.co/gtxurRvPQb reageer retweet
Kan ook gewoon een bijzonder toevallig getimede troll-gok zijn. Beroemdheden worden om de haverklap online doodverklaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:38 schreef Oostwoud het volgende:
Daily Mail: Jeffrey Epstein's death was posted anonymously on the 4Chan message board at least 40 minutes before it was officially announced on the news
Dit is op z'n minst opmerkelijk te noemen.
Absoluut. Maar tegelijk heb ik ook geen idee wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:38 schreef Oostwoud het volgende:
Daily Mail: Jeffrey Epstein's death was posted anonymously on the 4Chan message board at least 40 minutes before it was officially announced on the news
Wel erg toevallig. Daarbij, hebben er vrij veel bizarre dingen plaatsgevonden op 4chan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een bijzonder toevallig getimede troll-gok zijn. Beroemdheden worden om de haverklap online doodverklaard.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:42 schreef Patroon het volgende:
Zou het kunnen dat hij uit de weg is geruimd omdat wat rijke beroemdheden bang ben dat hij gaat praten?
Hoezo? Het gaat denk ik wel tegen het protocol in om zulke informatie te lekken maar er zijn natuurlijk best veel mensen al op de hoogte voordat het publiekelijk bekend word gemaakt, denk aan personeel in de gevangenis, medisch personeel, andere ingeschakelde hulpdiensten etc en dan zit je al snel op een hele lijst potentiële lekkers.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:38 schreef Oostwoud het volgende:
Dit dus. Eerst zal familie ingelicht worden etc. Inmiddels weten al zo veel mensen het eerder.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat denk ik wel tegen het protocol in om zulke informatie te lekken maar er zijn natuurlijk best veel mensen al op de hoogte voordat het publiekelijk bekend word gemaakt, denk aan personeel in de gevangenis, medisch personeel, andere ingeschakelde hulpdiensten etc en dan zit je al snel op een hele lijst potentiële lekkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |