Nee dat kan ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat jij nou door het slotje heen te Mucken Puala?
Ik zou het laatste stukje met de boot gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Volgens mij hadden @Sunny en @TAV daar laatst een heel leuk huisje gehuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Mucken![]()
Anyway.. life struggles.. kit geslapen want het was te warm in het hotel.. hoe dat nou ALTIJD zo komt?
Ennuh.. we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip? En is "bij Jef" de moeite waard?
Waarom wil je naar Texel? Dan is dat alvast EEN tipquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef Kreator het volgende:
Over Texel gesproken. Gisteravond een gewonnen Bongo-bon ingeruild voor een weekendje in een hotel in Luxemburg in the middle of nowhere. "Superior room". De kleine blonde hobbit denkt dat dat gelijk staat aan een suite, dus die gaat nog wel teleurgesteld zijn.
"Maar er staat dat er een jacuzzi in de kamer is, dus dan moet het wel enorm zijn!".
Er staat nergens dat het in de kamer is. Dat denkt ze wel, maar ik denk dat er gewoon 1 bij het zwembad is. Eens even kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
quote:Ca. 30 m2
Ca. 30 m2
Rivier en kasteelzicht
Anti-allergische vloeren
Auping super luxe kingsize bed
Anti-allergische matrassen en kussens
Gratis wifi
Extra grote flatscreen-tv
Badkamer met bubbelbad en regendouche en toilet
Haardroger
Mini-bar
Kluisje
Bureel
Gewoon een bad met bubbels dus.quote:Faciliteiten
bad, badkamer, bureau, centrale verwarming, douche, draadloos internet, gast toilet, haardroger, inclusief elektriciteit en water kosten, inclusief ontbijt buffet, inclusief service kost, inclusief taksen, jacuzzi, kluis, mini-bar, radio, sateliet tv, telefoon, toilet, tv, zithoek
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef TAV74 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee joh, is tegenwoordig vrij standaard. Ik heb mijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zie dat zei ik tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:01 schreef Puala het volgende:
Oh en Barreltje, ik zou als je wilt fietsen voor een elektrische fiets gaan. Wij hadden dat op ameland ook en dat was wel echt heel fijn met duinen en wind
Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef...dat is ook wel bagger.....
Ja geen leven hebben scheelt geloof ik echtEn sowieso is dit eerste jaar er op gericht om er uiteindelijk 70% uit te bonjouren. Dus ze gooien echt de roosters volledig vol met lessen (geen punt, vind ik wel fijn), maar de examenperioden (2 stuks) zijn dan ook gelijk goed voor 30+ studiepunten per keer.
quote:En afgelopen semester hadden we geen vrije blokperiode ervoor, en een bepaalde docent moest er nog even wat stof doorheen jagen. Terwijl je je dan afvraagt of de vakantie misschien niet een weekje later kan beginnen.....Die docent heeft dan ook falende planning zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe dan?
[..]![]()
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt
Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afsprekenStereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op
![]()
Hey wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel logischquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halen![]()
Bij ons was het gelukkig over vier kwartalen verdeeld, dus 15 EC per tentamenperiode. Maar dat betekende wel dat je vijf tentamens van elk een 3 EC vak in anderhalve week had![]()
maar het is gelijk zo baggerveel achter elkaar, en tegen de tijd dat het examen is ben je de helft alweer vergeten. Ik althans
Oh ja herkenbaar ja. Hier zijn er iets beter in (veel vakken zijn 5 of 6 studiepunten, dit semester zat er ook een van 8 tussen. Enkele maar 3 punten) maar het blijft altijd ergens voelen alsof het niet klopt.quote:Hetgene wat het zo zwaar maakt, was -- bij ons iig -- de hoeveelheid studielast die ze voor elk studiepunt rekenden. Een vak van 3 EC zou 28*3=84 uren werk moeten zijn. Wij hadden in het eerste jaar een vak van 3 EC dat acht weken lang 10 contacturen per week had, plus 8 verslagen die je moest schrijven, plus een tentamen van 3 uur met de tijd die je nodig hebt om het voor te bereiden er nog bovenop. Dat kán gewoon geen 84 uur werk zijn. Het vak is nu, vier jaar en vele protesten later, nog steeds 3 EC waard met hetzelfde rooster en curriculum
[..]Ja het was vrij dramatischquote:Die docent heeft dan ook falende planning zeg![]()
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt. De docent die al jaren de bijlessen geeft (die worden standaard ingepland, want het slagingspercentage is elk jaar diep bedroevend naar wat ik vernomen heb) zat ook even vol ongeloof naar mijn aantekeningen te kijken. "Dat hebben jullie allemaal in 1 college gehad?
Ik ga mijn planning ook maar even moeten aanpassen en kijken of ik wat extra blokken kan inplannen.....' )
Oeh! Ik denk dat het voor de her wat krap wordt (19e alquote:Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afsprekenStereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op
) maar er is best een aardige kans dat ik vak gewoon ga hernemen volgend jaar, dus ik ga je aanbod zeker onthouden!. (Ik snap het wel steeds beter, nu ik opgenomen bijlessen terugkijk. Dat wel. En ik vind het eigenlijk ook wel leuk! Alleen toen het zo snel ging wist ik gewoon niet meer wat er precies gebeurde en vooral wáárom. En dat vond ik echt frustrerend).
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! Wat was nu gebeurd?quote:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! Wat was nu gebeurd?
(toetsenbr helemaal kaduk, geen idee wat er gebeurt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was met paar minuten geregeld.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik had er via airbnb een prima huisje. Zes bedden, verdeeld over drie kamers, wat voor ons vierspan goed uitkwam. Kan je de link sturen als je wil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Mucken![]()
Anyway.. life struggles.. kit geslapen want het was te warm in het hotel.. hoe dat nou ALTIJD zo komt?
Ennuh.. we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip? En is "bij Jef" de moeite waard?
Ecomare (dat is toch de Texelse zeehondjesopvangversie?) is enigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wil je naar Texel? Dan is dat alvast EEN tip![]()
Verder: wat voor tip zoek je?
Vervoer? TESO, only move.
Onderdak? Vrij beperkt lijkt me, booking.com / Trivago > recensies
Things to see & do? Schapen aaien, rondje eiland fietsen e-biken, misschien wat zeilen of een boottochtje. Verder uitwaaien en niks doen.
Misschien moet ik er ook eens heen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was met paar minuten geregeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als je van bier houdt..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind deze speciaal biertjes echt niets. Maar ben daar volgens mij de enige in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je van bier houdt..
https://www.texels.nl/nl/brouwerij-bezoek/rondleiding/
Geen idee, ik houd überhaupt niet van bierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind deze speciaal biertjes echt niets. Maar ben daar volgens mij de enige in.
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind deze speciaal biertjes echt niets. Maar ben daar volgens mij de enige in.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor het wat gewaagdere werk: https://www.texel.net/nl/zien-en-doen/sportief/rondvluchten
You don't sayquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat Sarabi bedoelt dat ze de enige is die bier niet lekker vindt
Niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat Sarabi bedoelt dat ze de enige is die bier niet lekker vindt
en dan kom je aan MIJ vragen wat er te zien is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg iedere 5 weken 2 keer over texel heen
De meeste stamgasten zijn inmiddels gealarmeerdquote:
Dank u!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:25 schreef borisz het volgende:
Trouwens hartelijk Linkshandigendag vandaag.![]()
Neef van Anna werkt daar als bierbrouwerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neef van Anna werkt daar als bierbrouwer. Begin september gaan we ze, inclusief de rest van de familie, opzoeken.
Het bier is prima
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Het kán ook alleen maar op deze manier, een gesloten DBC heropenen als je er niets van af weet en geen nieuwe afspraak hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was met paar minuten geregeld.
En het kán ook gewoon met 3 muisklikkies geregeld worre!Fijn Fijn!!
Wat moesten ze precies doen met de vlotten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:12 schreef derLudolf het volgende:
Poah, recordje gezet vandaag. Om 11u lagen alle vlotten in het water. Inmiddels op het eindpunt aan het wachten met de eerste groep in het zicht.
Het weer lijkt ook prima![]()
Ze zijn ook wel es nog om 13u bezig geweest met vlotten
Oneens. Best lekker, misschien niet alle, maar wij vonden het lekker met een proeverij toen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet?maar nee dat Texels bier is niet te zuipen.
Bouwen en vervolgens van centrum Ommen naar het punt varen waar Regge en Vecht samen komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moesten ze precies doen met de vlotten?
Jbobquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Geen zinn om alles steeds te corrigeren. JRoss moet er zo maar even naar kijken
Onze beste vrienden gaan elk jaar een paar weken naar Texel en passen dan op het huis van de ouders van Jef (die gaan dan met de camper weg) en zij eten geregeld bij Jef. Zij zijn erg enthousiast over Jef en Nadine (zijn vrouw en SVH-sommelier). We zijn zelf tot nu toe nog niet bij Jef geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Ik hoor ook vooral positieve verhalen dus het zal ook wel aan mij liggen. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oneens. Best lekker, misschien niet alle, maar wij vonden het lekker met een proeverij toen.
Ook datquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoor ook vooral positieve verhalen dus het zal ook wel aan mij liggen. Smaken verschillen
Contact met mensen. Bah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ITwerk. Regelmatig valt wel mee hoor, maar mijn team zit in Eindhoventje en die willen af en toe mijn snuit graag zien. Ja snap ik ook niet
Meh, zo strikt wordt het boerkaverbod niet gehandhaafd hierquote:
Dat is niet het Eindje wat ik kenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, zo strikt wordt het boerkaverbod niet gehandhaafd hier
Hij werkt in het progressieve deel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is niet het Eindje wat ik ken
Tussen de Effenaar en de Catharinakerk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij werkt in het progressieve deel.
Ja, dat is de wilde buurtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen de Effenaar en de Catharinakerk ja![]()
Is dat ook waar dat fietsenhok van je is trouwens Cat?
Zo kwam ik er net achter dat ik recht heb op compensatie voor mijn ritten Enschede - Venlo van het afgelopen jaar en heb kennelijk dus nog 100 uur extra tegoed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ITwerk. Regelmatig valt wel mee hoor, maar mijn team zit in Eindhoventje en die willen af en toe mijn snuit graag zien. Ja snap ik ook niet
Niemand gaat want het regent. A$AP Rocky is er welquote:
Alle jankerige mensen gaan niet. Dat is prima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemad gaat want het regent. A$AP Rocky is er wel
Ik heb geloof ik maar 1 Lowlands gehad zonder modder/regen. Toen was het 34 graden. Dat was veel kutter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:56 schreef minilot het volgende:
Ik vond Lowlands met modder altijd leuker dan Lowlands zonder modder
Daarvoor ben ik dan wel 60 tot 70 keer naar Venlo gereden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:51 schreef minilot het volgende:
Woah Krea, honderd uur is niet niks. Wat lekker!
Steeds als ik naar Venlo rij moet ik gniffelen als ik over die brug over de Maas kom. "Wilders heeft een kleine plasser" staat daar ergens op. Of heeft er jaren gestaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik dan wel 60 tot 70 keer naar Venlo gereden..
Die kleine plasser heeft ie vast nog steeds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Steeds als ik naar Venlo rij moet ik gniffelen als ik over die brug over de Maas kom. "Wilders heeft een kleine plasser" staat daar ergens op. Of heeft er jaren gestaanWeet niet of dat nog zo is.
Dit jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:52 schreef minilot het volgende:
@:TAV74 Hola, dat is gaaf zeg! Bring on the toerbus vol met groupies!
Welke brug? Die met de snelweg of die naar het centrum gaat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steeds als ik naar Venlo rij moet ik gniffelen als ik over die brug over de Maas kom. "Wilders heeft een kleine plasser" staat daar ergens op. Of heeft er jaren gestaanWeet niet of dat nog zo is.
Ik hoorde het op de radio en moest meteen aan het door een bushokje tiefen denken...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok! voorspelde al: Jongen door bushokje getieft
Dienstreizen FTWquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kwam ik er net achter dat ik recht heb op compensatie voor mijn ritten Enschede - Venlo van het afgelopen jaar en heb kennelijk dus nog 100 uur extra tegoed.
Dat was wel een leuke meevaller.
Eindhovenseweg (die ligt vlak naast de spoorbrug) Je kan het vanuit de trein zien, het staat in het geel op die blauwe staalbalken aan de onderkant van de brug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke brug? Die met de snelweg of die naar het centrum gaat?
Ik rijd wekelijks naar Venlo en dit maakt mij nieuwsgierig.
Ik ga door duitsland, dus die tekst heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Steeds als ik naar Venlo rij moet ik gniffelen als ik over die brug over de Maas kom.
Altijd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
Best aardig druk in het Rijksmuseum...
Wel leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
Daar rijdt mijn trein nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhovenseweg (die ligt vlak naast de spoorbrug) Je kan het vanuit de trein zien, het staat in het geel op die blauwe staalbalken aan de onderkant van de brug.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:09 schreef AnneX het volgende:
Nu zit ik buiten op een bankje naast een onverstaanbare mompelende dronken meneer in monologen. Ook kunst. Levenskunst.
Het is toch wat jij wil uiteindelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sale![]()
Drie broeken en twee shirts voor 35 euro![]()
Één broek viel in mijn normale maat ontzettend ruim en kon ik twee maten kleiner aanWaarop verkoopster zei dat het een parachutebroek is die ruim moet vallen. Dacht het niet
Je verwacht niet.... zo midden in de zomervakantiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
geloeiende geloeiende.Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Normaal wel, deze kan echt niet (helaas).quote:
Ik ben op de hoogte van zijn werkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt... moet je de boeken van Charles Bukowski eens lezen
Ik heb bijna nooit echt modder en veel regen gehad op Lowlands.. in de 20 jaar dat ik ging..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar 1 Lowlands gehad zonder modder/regen. Toen was het 34 graden. Dat was veel kutter.![]()
Regen en modder hoort er ook gewoon bij.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
geloeiende geloeiende.Maar dat kan dan toch gewoon niet? Ik zie het probleem (voor jou) niet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daarbij, jij had toch vakantie, Kaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dat kan dan toch gewoon niet? Ik zie het probleem (voor jou) niet geloof ik![]()
Is toch aan het werk nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij, jij had toch vakantie, KaatjeNiet jouw probleem hoor.
Ja, de groeten met ze hoor. Ze sturen maar een privé jet als het zo moetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Normaal wel, deze kan echt niet (helaas).
Maar goed, ik kan nu niets doen want iedereen die er wat van moet vinden is met vakantie. En als ik nu van alles ga regelen weet ik zeker dat ik morgenochtend een mail lees, dat het weer een andere tijd is (kunnen ze heen en weer vliegen als er plek is) of is die weer terug naar de oorspronkelijke tijd.
Wat een geldverspilling zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben vandaag weer gaan werken.
Er moeten voor 4 personen vluchten omgezet worden en hotelkamers afgezegd en ook weer gezocht worden. Maar als ze steeds de tijd verzetten kan ik niets boeken. In het meest gunstige geval kunnen ze een dagje heen en weer.
Ik weet het, wat ik in 1 maand verspil kan ik een half jaar levenquote:
Veel namen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Is toch aan het werk nu
Hoe bevallen de Napolitaanse luisterboekkies Isa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gevindtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar rijdt mijn trein nooit
Tenzij rondje
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het staat op een brug dus het is vast wel waar.
Vermakelijk en onderhoudend, maar ook als een snackje: het hapt lekker weg, maar voegt verder weinig toe aan mijn leven. Het zette me niet aan het denken, gaf me geen nieuwe inzichten.quote:
oh ja ik heb ooit nog honderden guldens uitgegeven om dat soort spul vanaf VHS-banden te laten digitaliserenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben even wat aan het opruimen en kwam een gebrande DVD tegen waar niet op stond wat het was. Bleek een video te zijn van een 4 weekse kampeerreis door Kenia in 1993. Stukjes gekeken en binnenkort maar eens tijd maken om 'm helemaal te kijken. Kwaliteit is belabberd maar wel weer leuk om te zien.
Dit is volgens mij de enige reis waar ik een film van had. Ik film(de) zelf niet. Van een andere reis (Egypte) had een stel wel een film gemaakt maar die hadden er nul verstand van. Hadden een week voor de reis een camera gekocht en je hoorde steeds haar zeggen "thijs naar links, nee thijs nu daar boven, thijs je moet dat ook filmen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik heb ooit nog honderden guldens uitgegeven om dat soort spul vanaf VHS-banden te laten digitaliserenecht vele honderden guldens.
Best kansquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Erg jammer altijd zulke. Want Thijs en Bep hebben hem zelf ook nooit meer teruggekeken
Echt jammer. Zo'n cultuurschok kan de rest van je leven ervor zorgen dat je nooit meer naar het buitenland wilt. Of totaal oblivious wordt voor risico'squote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Best kansHet was een apart stel. Als ik het me goed herinner waren ze nog nooit in het buitenland geweest en dan meteen een pittige rondreis in Egypte
Leuk zo'n dag!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef AnneX het volgende:
Weer terug uit het Stadsie en niet verder geweest dan de Nicolaīkerk, de herboren Twijnstraat en een pianofilm in Louis Hartlooper Complex.
Wat een giga horeca plein is het geworden aan de Tolsteeg.
Het was niet zo hip hoor, toen wij op de Lange Roozendaal woonden, in éen van de zeven steegjes.
In vervolg op gebrande dvd’s...:in de schuur liggen nog diadozen met bijna 2000 dia’s en een nooit teruggeziene trouwfilm, ingesproken door vaders.
Ik heb dat ook gedaan hoor. Hele bak met negatieven. Even gescand op waardevol spul en daarna weggegooid!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk zo'n dag!
Ik wilde ooit eens alle negatieven (laten) digitaliseren. Was wel heel erg duur. Toen heb ik ze allemaal weggedaan.
Vriend van mij had/heeft 50.000 (!!) dia's. Was wel van plan om te digitaliseren maar zou het zelf doen. Maar dan wel heel secuur (2-4 min per dia). Geen idee of hij het gedaan heeft.
Ik ben in juni 2002 begonnen met mijn eerste digitale camera. Nooit wat weggegooid. Sta nu op 215k foto's en bijna 9k filmpjes. 15 mei 2012 is de laatste dag dat ik geen enkele foto gemaakt hebquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wilde ooit eens alle negatieven (laten) digitaliseren. Was wel heel erg duur. Toen heb ik ze allemaal weggedaan.
Vriend van mij had/heeft 50.000 (!!) dia's. Was wel van plan om te digitaliseren maar zou het zelf doen. Maar dan wel heel secuur (2-4 min per dia). Geen idee of hij het gedaan heeft.
Dia's scannen makkelijker in dan negatieven, tenminste in een flatbedscanner.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk zo'n dag!
Die bewaar ik tot het weekend, anders blijf ik tot diep in de nacht kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in juni 2002 begonnen met mijn eerste digitale camera. Nooit wat weggegooid. Sta nu op 215k foto's en bijna 9k filmpjes. 15 mei 2012 is de laatste dag dat ik geen enkele foto gemaakt hebHeb er de afgelopen jaren nog vaak genoeg op teruggegrepen voor mijn reeks Travelsnacks
Gauw kijken allemaal, is leuk
echt
Deze man kan niet selecteren. Hij bewaard alles, maar dan ook alles. En toen zijn vader overleed (die bewaarde ook alles) wilde hij de inhoud van de ouderlijke zolder (waar nog bakkelieten stopcontacten enzo lagen in het kader "je weet niet wanneer je het misschien nodig hebt) overbrengen naar zijn huis. Zijn vrouw heeft daar een stokje voor gestoken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dia's scannen makkelijker in dan negatieven, tenminste in een flatbedscanner.
Als ik een rol 120 film in scan (15 foto's) ben ik denk ik een half uur bezig, exclusief nabewerking.
Als je zoveel hebt moet je gaan selecteren.
Ah, oké, dacht dat het misschien een fanatieke fotograaf wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze man kan niet selecteren. Hij bewaard alles, maar dan ook alles. En toen zijn vader overleed (die bewaarde ook alles) wilde hij de inhoud van de ouderlijke zolder (waar nog bakkelieten stopcontacten enzo lagen in het kader "je weet niet wanneer je het misschien nodig hebt) overbrengen naar zijn huis. Zijn vrouw heeft daar een stokje voor gestoken.
Ja hoor, zeer fanatieke fotograaf ook (anders heb je geen 50.000 dia's).Hij heeft wel een digitale camera, maar da's voor erbij. Want het echte werk....da's niet digitaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, oké, dacht dat het misschien een fanatieke fotograaf was
Vanmiddag een heel gaaf plaatje gezien, maar geen tijd. Morgen wel, dus dan maar even terug met de camera.
Zie? Vrouwen weten echt ALLES te verpestenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze man kan niet selecteren. Hij bewaard alles, maar dan ook alles. En toen zijn vader overleed (die bewaarde ook alles) wilde hij de inhoud van de ouderlijke zolder (waar nog bakkelieten stopcontacten enzo lagen in het kader "je weet niet wanneer je het misschien nodig hebt) overbrengen naar zijn huis. Zijn vrouw heeft daar een stokje voor gestoken.
nouhouquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Vrouwen weten echt ALLES te verpesten
Leuk stuk daar rondom het Ledig Erf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef AnneX het volgende:
Weer terug uit het Stadsie en niet verder geweest dan de Nicolaīkerk, de herboren Twijnstraat en een pianofilm in Louis Hartlooper Complex.
Wat een giga horeca plein is het geworden aan de Tolsteeg.
Het was niet zo hip hoor, toen wij op de Lange Roozendaal woonden, in éen van de zeven steegjes.
Was jij vandaag weer gaan werken? Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk stuk daar rondom het Ledig Erf.
Na weekenddiensten in het Verpleeghuis aan de maliesingel gingen we altijd ff een daghap scoren mét wat wijn
Gistermiddag, morgenmiddag en vrijdagochtend ga ik werken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Was jij vandaag weer gaan werken? Hoe is het gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 13-08-2019 23:33:16 ]
Is een ziekte.. wat naar om 1. dat te filmen en 2. dat dan online te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wat anders zijn dan https://frontpage.fok.nl/(...)naar-het-strand.html (NSFW) idd
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gistermiddag, morgenmiddag en vrijdagochtend ga ik werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik dacht even dat je naar La pianiste was geweest, die afgelopen maand ook weer even draaide in Utrecht. Maar een betere gok is Au bout des doigts? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef AnneX het volgende:
en een pianofilm in Louis Hartlooper Complex.
Doequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die bewaar ik tot het weekend, anders blijf ik tot diep in de nacht kijken.
Au bout des doigts inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je naar La pianiste was geweest, die afgelopen maand ook weer even draaide in Utrecht. Maar een betere gok is Au bout des doigts? Wat vond je er van?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:09 schreef minilot het volgende:
Wat is er over acht nachtjes, Barrel?
Waaat!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:10 schreef minilot het volgende:
Sniiif. Uitnodiging binnen voor het afscheid van de zeer binnenkort te slopen Bobsleebaan in de Efteling.
Ooo! Dat had ik blijkbaar even gemistquote:
Zelf sturen?! Volgens mij ben jij in de war met een andere attractie - er is niks zelfsturends aan de Bob!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waaat!!!!
Waarom moet ie weg? Die vond ik altijd hardstikke leuk en ook wel spannend omdat je zelf moet sturen
...
Wanneer gaat ie weg? *kijkt of ze nog een keer kan dan*
Soort van , hij slaapt weer naast me.. Ik had beter deze smiley kunnen gebruiken:quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo! Dat had ik blijkbaar even gemist![]()
Gefeliciteerd alvast
(Soort van, als in, geregistreerd parnerschap?)
Zelf Besturen danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelf sturen?! Volgens mij ben jij in de war met een andere attractie - er is niks zelfsturends aan de Bob!
En waarom? Oud, vergt veel onderhoud (elk jaar meer), maakt een boel herrie en ze gebruiken de vrijgekomen plek voor een dubbele familieachtbaan. Ik vind het ook jammer hoor! Nostalgische gevoelens omtrent de attractie, in de oude bobsleetjes zat je nog achter- en tegen elkaar zoals in een echte bobslee en dat was altijd verrekte spannend bij schoolreisjes
Laatste mogelijkheid om erin te gaan: zondag 1 september
Nee, ook niet zelf remmen. Helemaal niks!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zelf Besturen dan.. remmen toch?
Mijn taal is vanmorgen echt geen ding..
Had ik dat toch goed onthouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelf sturen?! Volgens mij ben jij in de war met een andere attractie - er is niks zelfsturends aan de Bob!
En waarom? Oud, vergt veel onderhoud (elk jaar meer), maakt een boel herrie en ze gebruiken de vrijgekomen plek voor een dubbele familieachtbaan. Ik vind het ook jammer hoor! Nostalgische gevoelens omtrent de attractie, in de oude bobsleetjes zat je nog achter- en tegen elkaar zoals in een echte bobslee en dat was altijd verrekte spannend bij schoolreisjes
Laatste mogelijkheid om erin te gaan: zondag 1 september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vroegOf gisteren laat... lag er om 1.00 uur in na de pubquiz.
Daar wel een plekje bij een Bob (issieweer!) Ross’ schildercursus gescoord.
Nee, gisteren via een handigheidje in kunnen schrijven bij een cursus die eigenlijk vol zat. NMLK dingetje (hai Kreaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:54 schreef minilot het volgende:
Oh ja, de Bob Ross-schildercursus! Ik zit nog in een groepswhatsappje met mensen die zulks al ongeveer een half jaar af proberen te spreken![]()
Ben je al geweest, @:Cat-astrophe?
Zware tijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje.
Zometeen maar even gebak halen voor vanavond. Helaas moet Anna om 02:00 morgenochtend werken, dus ik zit alleen aan de Kriek.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo’n dag dat het meer moeite kost om je ontbijt binnen te krijgen dan om het er weer uit te krijgen.
Nu trek.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Soort van , hij slaapt weer naast me.. Ik had beter deze smiley kunnen gebruiken:
He?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo’n dag dat het meer moeite kost om je ontbijt binnen te krijgen dan om het er weer uit te krijgen.
Nu trek.
toen het nog betaalbaar was bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben voor het laatst in de Efteling geweest toen ik een jaar of vier was
Zoveel-jaar-getrouwd-feest van mijn ouders een tijd geleden terug gekeken, 34 jaar terug in de tijd. Je zit alleen maar 'oh , die is dood....en die is dood' bij zo'n filmquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef AnneX het volgende:
In vervolg op gebrande dvd’s...:in de schuur liggen nog diadozen met bijna 2000 dia’s en een nooit teruggeziene trouwfilm, ingesproken door vaders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affijn, hoera voor Anthraxxen de 8 nachtjes voor Barrel
![]()
Heb je de dozen dichtgelaten, zodat hij zelf de aankopen kan uitpakken?
Bob en Bobbie kan jongens/meisjesnaam zijn...
De reislustige dames, die elkaar hebben gevonden, zijn nogal wat.
IJsjes: altijd limoen/citroen onder en pure chocobol boven in het hoorntje.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel-jaar-getrouwd-feest van mijn ouders een tijd geleden terug gekeken, 34 jaar terug in de tijd. Je zit alleen maar 'oh , die is dood....en die is dood' bij zo'n film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dank..Die schrikt van je leeftijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen het nog betaalbaar was bedoel je?
Dank..Wauw, die's groot alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag![]()
Dank..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank..Wat is hij al groot! En die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hahaha Jody en jazzquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:36 schreef borisz het volgende:
Haarlem Jazz* begint vanavond.
Om 18u Jules Deelder, nou dat ga ik niet redden. Om 21u New Cool Collective. Dat altijd wel prima. Maar dan om 22u het hoogtepunt van de avond: Jody Bernal! Om om 23u Trijntje Oosterhuis
.
DJ Jean is op zaterdag de afsluiter!
Vanaf morgen tenminste echte jazz op andere de andere podia.
* Het heet tegenwoordig Haarlem Jazz en More, maar het is meer More dan Jazz.
Feli Anthraxx
Hij groeit de curves uit inmiddelsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat is hij al groot! En die ogen
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij groeit de curves uit inmiddels. Vandaag is hij 5 maanden oud en zit rond de lengtes van 10 maanden (+-).
Lekker open koppie. Zijn jullie ook lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje.
Zometeen maar even gebak halen voor vanavond. Helaas moet Anna om 02:00 morgenochtend werken, dus ik zit alleen aan de Kriek.
Hier doe ik af en toe een experiment met een Youtube filmpje van kwetterende musjes, en dan zit binnen no time overal in de groene achtertuin mussenvolk terug te scheldenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:59 schreef minilot het volgende:
Woah! Ruim twintig musjes op de schutting, een boel op de grond en een heleboel in de perzikboom. Wat een gezellige herrie!![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier doe ik af en toe een experiment met een Youtube filmpje van kwetterende musjes, en dan zit binnen no time overal in de groene achtertuin mussenvolk terug te schelden
Het kan erger...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:01 schreef Kreator het volgende:
Onze systeembeheerder heeft 3 puntjes achter zijn naam staan in zijn handtekening.
Groetjes,
Krea...
Ik lees dat altijd met een *zucht*.
Groetjes,
Krea.
Ik snap hier niets van.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het kan erger...
In mailadres en app’s en ondertekening gebruikt iemand de eerste letter dubbel.![]()
want man had dat bedacht omdat beider voornaam met zelfde letter begint. Lief hé.
Stel dat de blonde lieve kleine Karin had geheten, dan was het Kkreator of Kkarin. Leuk hoor.
Mijn god wat een slechte line-upquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:36 schreef borisz het volgende:
Haarlem Jazz* begint vanavond.
Om 18u Jules Deelder, nou dat ga ik niet redden. Om 21u New Cool Collective. Dat altijd wel prima. Maar dan om 22u het hoogtepunt van de avond: Jody Bernal! Om om 23u Trijntje Oosterhuis
.
DJ Jean is op zaterdag de afsluiter!
Vanaf morgen tenminste echte jazz op andere de andere podia.
* Het heet tegenwoordig Haarlem Jazz en More, maar het is meer More dan Jazz.
Feli Anthraxx
Oh gaan we weer.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij groeit de curves uit inmiddels. Vandaag is hij 5 maanden oud en zit rond de lengtes van 10 maanden (+-).
CUL kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Nou niet echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:22 schreef AnneX het volgende:
Oh gaan we weer.
Flash en mevrouw Flash ( indien aanwezig) noemen elkaar in de grote volwassen wereld: Fflash.
Beter?
Ik denk dat dat ook de boodschap is, dat het superdom isquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet echt?Als ze elkaar mailen of zo? Dat is toch superdom?
Okee danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de boodschap is, dat het superdom is
Wat ongelofelijk irritant is dat! Mijn ouders hebben een gezamenlijk emailadres dat ook nergens op slaat maar dat haalt het niet bij dit verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het kan erger...
In mailadres en app’s en ondertekening gebruikt iemand de eerste letter dubbel.![]()
want man had dat bedacht omdat beider voornaam met zelfde letter begint. Lief hé.
In real life hé, niet eens op fok. Serieus. En altijd weer blij uitleggen.
Vrouw is iets van 50. De eeuwige puber.
Stel dat de blonde lieve kleine Karin had geheten, dan was het Kkreator of Kkarin. Leuk hoor.
Of mn.X heette Anton, dan Aanton of Aannex.![]()
Er zijn anders wel bedrijven die veel waarde hechten aan een uniforme uitstraling naar de buitenwereld. Daar is de emailhandtekening gewoon een onderdeel van de huisstijl. Wordt ook geforceerd met sjablonen en zo. Zijn speciale softwarepakketten voor om dat te regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Systeemeheerders moeten ook helemaal niet gaan over hun handtekening. De mijne niet in elk geval
Dat zegt Lucky toch ook juist? Geen vrijheid meer geven om idiote handtekeningen neer te plempen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn anders wel bedrijven die veel waarde hechten aan een uniforme uitstraling naar de buitenwereld. Daar is de emailhandtekening gewoon een onderdeel van de huisstijl. Wordt ook geforceerd met sjablonen en zo. Zijn speciale softwarepakketten voor om dat te regelen.
Oh ik las het juist dat ze vond dat systeembeheerders daar van af moesten blijven en dat ze zelf wel bepaalde wat ze erin ging zetten en zoquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat zegt Lucky toch ook juist? Geen vrijheid meer geven om idiote handtekeningen neer te plempen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:
Die van ons is ook centraal bepaald, maar je kunt hem uiteraard wel wijzigen als je wil.
Standaard zit er een foto van jezelf bij in. Genieten...
Oh vreselijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef Kreator het volgende:
Die van ons is ook centraal bepaald, maar je kunt hem uiteraard wel wijzigen als je wil.
Standaard zit er een foto van jezelf bij in. Genieten...
Preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat zegt Lucky toch ook juist? Geen vrijheid meer geven om idiote handtekeningen neer te plempen.
Dat dus!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel irritant als mensen nooit een handtekening meesturen intern. Ik gebruik die vaak om snel een telefoonnummer op te zoeken.
Oh, jij weet natuurlijk niet hoe ik werk. Ik heb een ICT bedrijf met mijn vriend. Hij regelt de ICT en ik alle overige zaken. Ik ga dus over zijn handtekeningquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik las het juist dat ze vond dat systeembeheerders daar van af moesten blijven en dat ze zelf wel bepaalde wat ze erin ging zetten en zo
Intern doe ik het nooit eigenlijk. Zeker niet als het bericht zelf maar 1 of 2 regeltjes is. En dan nog een lap handtekening van een half kantje eronderquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel irritant als mensen nooit een handtekening meesturen intern. Ik gebruik die vaak om snel een telefoonnummer op te zoeken.
Oh zo, dan snap ik het weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, jij weet natuurlijk niet hoe ik werk. Ik heb een ICT bedrijf met mijn vriend. Hij regelt de ICT en ik alle overige zaken. Ik ga dus over zijn handtekening
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dan gaan mensen toch nog in Italic Comic Sans hun naam ertussen frotten
Ja ik moet er ook wel om lachen eigenlijk. Het is haar al een aantal keer verzocht om te wijzigen maar dat doet ze mooi nietquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toppunt van slecht is dan dat een handtekening eindigt met zo'n kittig groen boompje "Think about the environment before printing this email!"
en dat je hem dan toch moet printen, en dat ALLEEN DAT ENE REGELTJE ervoor zorgt dat je een tweede blaadje nodig hebt
Daarom: afdwingsoftwarequote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik moet er ook wel om lachen eigenlijk. Het is haar al een aantal keer verzocht om te wijzigen maar dat doet ze mooi niet
Been there, done thatquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toppunt van slecht is dan dat een handtekening eindigt met zo'n kittig groen boompje "Think about the environment before printing this email!"
en dat je hem dan toch moet printen, en dat ALLEEN DAT ENE REGELTJE ervoor zorgt dat je een tweede blaadje nodig hebt
Als ik bij uitzondering eens een mailtje extern stuur, haal ik altijd mijn telefoonnummer eruit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons is het wel lastig, ik wil zo af en toe uit naam van de poli een mail sturen of iets naar een patiënt antwoorden maar op de één of andere manier komt ie altijd vanuit je eigen mail.
Is niet erg op zich, maar mensen gaan dan toch meteen heel amicaal doen als ze je dan weer mailen of zelfs opbellen
Schuldig! Maar ik vind het altijd zo semi-interessant staan als ik een handtekening naar collega's mail. Bovendien staat er toch geen telefoonnummer inquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:36 schreef Myraela het volgende:
Het telnr is van de poli, dus op zich allemaal prima, maar dat geamicale, Hoiiii *Bluezz ja ik had je gemaild maar nog niks gehoord dus ik denk ik bel je ffquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:42 schreef Myraela het volgende:
Als ik bij uitzondering eens een mailtje extern stuur, haal ik altijd mijn telefoonnummer eruit.Echt geen zin in mensen die gaan bellen.
Ik heb 'm er standaard in staan. Ben ook nog één van de weinigen die ook nog een "vaste" telefoon met bijbehorend nummer hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Schuldig! Maar ik vind het altijd zo semi-interessant staan als ik een handtekening naar collega's mail. Bovendien staat er toch geen telefoonnummer in
Dan moet je aangeven dat je Send As of je Send on Behalf permission niet goed werkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons is het wel lastig, ik wil zo af en toe uit naam van de poli een mail sturen of iets naar een patiënt antwoorden maar op de één of andere manier komt ie altijd vanuit je eigen mail.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Steekt hand op.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm er standaard in staan. Ben ook nog één van de weinigen die ook nog een "vaste" telefoon met bijbehorend nummer hebben
Eh whutquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet je aangeven dat je Send As of je Send on Behalf permission niet goed werkt.
En als het een beleidskeuze is om Send on Behalf te gebruiken, dan kun je aangeven dat Send As beter is voor jou en je collega's
Per oktober gaat iedereen over naar alleen maar mobiel, dan worden de vaste lijnen die er nu nog aan gekoppeld zijn losgehaald. Alleen niet bij mij, want naar mij moeten telefoons doorgezet kunnen worden maar ik moet ook kunnen doorverbinden. En dat hebben ze nog niet uitgevogeld hoe dat (makkelijk) mobiel kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steekt hand op.
Wij hebben ook nog allemaal vaste telefoons op de balies/backoffices.
De artsentels en onze spoedlijnen zijn 'los'.
Heb maar eevn gewacht met wat nieuws eten. Inmiddels een pretzel op.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Trek is wel goed, maar wat moet je ermee aan?
Voip oplossing en bellen via je computer? Vaak zit daar ook een mobiele app bij waar je prima mee kan doorverbindenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Per oktober gaat iedereen over naar alleen maar mobiel, dan worden de vaste lijnen die er nu nog aan gekoppeld zijn losgehaald. Alleen niet bij mij, want naar mij moeten telefoons doorgezet kunnen worden maar ik moet ook kunnen doorverbinden. En dat hebben ze nog niet uitgevogeld hoe dat (makkelijk) mobiel kan.
Ligt ongetwijfeld aan de dects/losse foons die ze aanschaffen, bij ons geen probleem.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Per oktober gaat iedereen over naar alleen maar mobiel, dan worden de vaste lijnen die er nu nog aan gekoppeld zijn losgehaald. Alleen niet bij mij, want naar mij moeten telefoons doorgezet kunnen worden maar ik moet ook kunnen doorverbinden. En dat hebben ze nog niet uitgevogeld hoe dat (makkelijk) mobiel kan.
Heb het bij IT neergelegd. Eerlijk gezegd vind ik het een stuk makkelijker om via een vast toestel te bellen. Tegelijk praten en schrijven is toch makkelijker met een grote hoorn tussen oor en schouder geklemd. En veel makkelijker om een nummer te draaien, dan via een mobiel toestel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Voip oplossing ben bellen via je computer? Vaak zit daar ook een mobiele app bij waar je prima mee kan doorverbindenEn dan blijven de vaste lijnen ook nog in gebruik maar dan beantwoord je via je mobiel
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het bij IT neergelegd. Eerlijk gezegd vind ik het een stuk makkelijker om via een vast toestel te bellen. Tegelijk praten en schrijven is toch makkelijker met een grote hoorn tussen oor en schouder geklemd. En veel makkelijker om een nummer te draaien, dan via een mobiel toestel.
Een beetje emailbeheerder weet wat hiermee bedoeld wordt, ook als er een andere mailserver dan MS Exchange in gebruik isquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh whut![]()
We hebben polimail en eigen mail.
Als ik uit polimail beantwoord is het toch mn eigen mail.
Dat kan dus ook andersZou mooi zijn.. ga ik vanmiddag ff aanvragen.. we klooien daar al vanaf die gezamenlijke mail mee.
Bikinifoto van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt al die bikinifoto gezien.. nou van die leeftijd en iets jonger en ouder is het allemaal.
Hangt er vanaf of ze outlook/mail gebruiken. En de exacte regels van AVG weet ik ook niet hier voor. Misschien mag mailen namens de afdeling niet meer zomaar?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een beetje emailbeheerder weet wat hiermee bedoeld wordt, ook als er een andere mailserver dan MS Exchange in gebruik is
Als het goed werkt wel. Anders is het verschrikkelijk. Wij zijn bijna een jaar onderweg met een pakket en het werkt nog steeds kwalitatief uitermate teleurstellend. Want zeg zelf, hoe gek is onze eis "we willen beide partijen goed kunnen verstaan zonder krakende/haperende lijn"quote:
Dat lijkt me niet te veel gevraagd nee. Wij leveren ook VoIP en ervaren helaas ook soms gekraak. Met name bij Motorola telefoons. Onze leverancier werkt nog steeds aan een oplossing.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het goed werkt wel. Anders is het verschrikkelijk. Wij zijn bijna een jaar onderweg met een pakket en het werkt nog steeds kwalitatief uitermate teleurstellend. Want zeg zelf, hoe gek is onze eis "we willen beide partijen goed kunnen verstaan zonder krakende/haperende lijn"
En dat lukt dus gewoon niet
Daarover staat niks in de AVG volgens mijquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:56 schreef Puala het volgende:
Hangt er vanaf of ze outlook/mail gebruiken. En de exacte regels van AVG weet ik ook niet hier voor. Misschien mag mailen namens de afdeling niet meer zomaar?
Maar die leverancier werkt in elk geval aan een oplossing. Hopelijk vinden ze die ook snelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te veel gevraagd nee. Wij leveren ook VoIP en ervaren helaas ook soms gekraak. Met name bij Motorola telefoons. Onze leverancier werkt nog steeds aan een oplossing.
Oke. Bij ons moet alles terug te leiden zijn naar 1 persoon. Dus je mag bij ons niet mailen namens een afdeling met een klant. Al kan dat ook ISO gerelateerd zijn bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarover staat niks in de AVG volgens mij
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Een beetje emailbeheerder weet wat hiermee bedoeld wordt, ook als er een andere mailserver dan MS Exchange in gebruik is
Ja prima, wij gebruiken Skype for Business en Teams, al jaaaren. Voor telefonie werkt dat prima (Y) Teams vind ik dan weer kut om allerlei andere redenen, maar voor telefonie werkt het goed.quote:
Jij moet een headset hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het bij IT neergelegd. Eerlijk gezegd vind ik het een stuk makkelijker om via een vast toestel te bellen. Tegelijk praten en schrijven is toch makkelijker met een grote hoorn tussen oor en schouder geklemd. En veel makkelijker om een nummer te draaien, dan via een mobiel toestel.
als ze serieus nog nummers _draait_ dan gaat een headset niet helpenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij moet een headset hoorZo slecht voor je nek
Teams is vrij aidsy ja. wij gebruiken het ook. Het heeft zeker wel voordelen. Sowieso omdat het gratis voor ons als Microsoftpartner is. Nou ja, gratis. Partnerschap kost geld maar dat moeten we toch hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima, wij gebruiken Skype for Business en Teams, al jaaaren. Voor telefonie werkt dat prima (Y) Teams vind ik dan weer kut om allerlei andere redenen, maar voor telefonie werkt het goed.
Wat vind je rot aan Teams? Wij overwegen het te gaan gebruikenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima, wij gebruiken Skype for Business en Teams, al jaaaren. Voor telefonie werkt dat prima (Y) Teams vind ik dan weer kut om allerlei andere redenen, maar voor telefonie werkt het goed.
Dan zijn jullie goed opgevoedquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik schrijf nu geen zakelijke mails, maar de regel is wel dat als je een mail stuur naar de uni, je er altijd wel je volledige naam/opleidingsrichting/jaar/ en studentennummer vermeldt.
Dus met een nette aanhef, al die titels (van de ander dan, ik heb er geen) en een nette afsluiting + dan mijn gegevens, heb ik vaak al meer geschreven dan in die twee regels 'inhoud' stond.
Het is traag. Het toevoegen van nieuwe pagina's (OneNote/Wiki/etc) gaat vreemd. Pagina's zijn moeilijk vindbaar. Het is eigenlijk vooral moeilijk om de logica van de software te doorgronden. Dat zal voor de doorsnee gebruiker erger zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat vind je rot aan Teams? Wij overwegen het te gaan gebruiken
Hmm en de chat functie?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is traag. Het toevoegen van nieuwe pagina's (OneNote/Wiki/etc) gaat vreemd. Pagina's zijn moeilijk vindbaar. Het is eigenlijk vooral moeilijk om de logica van de software te doorgronden. Dat zal voor de doorsnee gebruiker erger zijn natuurlijk.
Vooral dat je maar op 1 plek tegelijk kunt zijn. Zeker als je er veel in doet. En alle notificatie-onzin ("Kees Kuttelikker heeft Team X vermeld!" Ja ik heb 2 keer per jaar contact met Team X nodig, wie is Kees?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat vind je rot aan Teams? Wij overwegen het te gaan gebruiken
Wij hebben hier 8 Teams aangemaakt waar we allebei in kunnen. Eentje voor marketing, eentje voor dingen rond wanbetalers, etc. Het is veel te makkelijk om als je eenmaal aan de praat bent over marketing ook nog iets over wanbetalers te zeggen. Dan staat dat dus in de verkeerde chat en is het na verloop van tijd niet meer terug te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |