Hjb wandelende burger King klikoquote:
Hahaatjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:38 schreef dud0r het volgende:
Bijna in den haag. Later dan normaal.
[..]
Hjb wandelende burger King kliko
Nee. Wel zo warme chocolademelk met hazelnoot siroopquote:
Werkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag?
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Altijd eerst koffiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Wel zo warme chocolademelk met hazelnoot siroop
Nou.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:54 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Hi! Dit topic is gezellig, leuk.
FAAAAAAAAANCYquote:
Nehquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:54 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Hi! Dit topic is gezellig, leuk.
Nooit koffie.quote:
Werk, regen, beetje masturberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Beetje varierenquote:
Vond ik ook.quote:
Zeker wetenquote:
Jij bent vrolijk borrel, ga je wat leuks doen vandaag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
goedemorgeeeeeeeeeeeeeen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
goedemorgeeeeeeeeeeeeeen
[ afbeelding ]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk borrel, ga je wat leuks doen vandaag?
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapeniets van 10 uur
![]()
miss op de playstation wat spelen maar ben ingesteld op chillaxendus nee geen plannen...
Lekker hoor, maak er een leuke dag van! Chillaxe!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapeniets van 10 uur
![]()
miss op de playstation wat spelen maar ben ingesteld op chillaxendus nee geen plannen...
Ergens wel inderdaad. Sommige mensen moeten helaas toch doorgaan met het doornemen van dossiers en handjes schudden etcquote:
Dankjewel, jij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor, maak er een leuke dag van! Chillaxe!
waaaaaaaaaaauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, al die in vijfvoud ingevulde formulieren door de papierversnipperaar halen enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ergens wel inderdaad. Sommige mensen moeten helaas toch doorgaan met het doornemen van dossiers en handjes schudden etc![]()
![]()
Hopelijk blijft het hier droog (zon schijnt nu al een tijdje). Dan kan ik buiten een keer een workout doen na de dossiers. De sportschool wordt eentonigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook natuurlijk
hopelijk blijft het niet te lang regenen, en morgen ga ik naar het park toe als het mooi weer is
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.quote:
Ik motiveer mensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.
Ja buiten meer te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het hier droog (zon schijnt nu al een tijdje). Dan kan ik buiten een keer een workout doen na de dossiers. De sportschool wordt eentonig
werkt eerder demotiverendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.
Inderdaad. En meer beweging dan alleen maar stil te staan op de pasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja buiten meer te zienmiss ook sneller afgeleid
en als je klaar bent met sporten even jezelf belonen bij de snackbarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. En meer beweging dan alleen maar stil te staan op de pas
nou in caps GA EENS WERKENquote:
Misschien hoort hij zichzelf niet praten en daarom in capsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou in caps GA EENS WERKEN
schrikt al af toch![]()
kan allemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien hoort hij zichzelf niet praten en daarom in caps
Doe ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen
Casanova lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou toch je carriere heroverwegen
Haaaaaaaahs watietjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent vermoeiend *doet muppet na
Nee. Doet die bek na van die muppetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Een muppet die krijst als een klein kind?
Ik ben tot op mijn bot geïrriteerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo kennen we je niet @:Fancy2 wat is er gebeurt met je?![]()
![]()
![]()
Oh hijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Doet die ben na van die muppet
Aha, het afreageertopicquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben tot op mijn bot geïrriteerd
Deel een rode kaart uit, dan kent ze haar plek wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze doen gemeen tegen mij.
Betwijfel het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Deel een rode kaart uit, dan kent ze haar plek wel.
Dat is ook een beroep natuurlijk om irritaties van allerlei mensen te incasserenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haags is prima om mijn irritatie op bot te vieren
Ow DÁÁR zijn modjes dus voor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook een beroep natuurlijk om irritaties van allerlei mensen te incasseren
Hij is solide genoeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook een beroep natuurlijk om irritaties van allerlei mensen te incasseren
Zal hem hem straks moeten smeren en strakker trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow volgens mij rammelde hij een beetje.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal hem hem straks moeten smeren en strakker trekken
Collega's laten halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdomme, koffie!
Ik moet zo ook weer ff een bak nemen.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Behoorlijk geïrriteerd momenteel, maar verder prima!
De enige levensvorm hier buiten mij ligt boven in z'n bedje langzaam wakker te worden na een zeer onrustige nacht waarin doorkomende tandjes hem continu zaten te plagen.quote:
Helaas kan die nog geen koffie voor jou halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De enige levensvorm hier buiten mij ligt boven in z'n bedje langzaam wakker te worden na een zeer onrustige nacht waarin doorkomende tandjes hem continu zaten te plagen.
Ben kafuckingpot!![]()
Zoals altijd zal hij daar niet op reageren. Ben eigenlijk best benieuwd hoe Haags in elkaar zitquote:
Herkenbaar, die van mij heeft de tanden gelukkig al een tijdje, maar spookt ook regelmatig, zindelijkheid ongelukjes...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
buiten mij ligt boven in z'n bedje langzaam wakker te worden na een zeer onrustige nacht waarin doorkomende tandjes hem continu zaten te plagen.
Ik kan de Senseo wel voor z'n snufferd neer zetten en kijken wat er gebeurt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas kan die nog geen koffie voor jou halen
Niet echt. Is genoeg dat ik hier muppet na doet. Haha!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan de Senseo wel voor z'n snufferd neer zetten en kijken wat er gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zoals altijd zal hij daar niet op reageren. Ben eigenlijk best benieuwd hoe Haags in elkaar zit
Waaaat doe je!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje oud voor die speen hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |