quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
goedemorgeeeeeeeeeeeeeen
[ afbeelding ]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk borrel, ga je wat leuks doen vandaag?
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapeniets van 10 uur
![]()
miss op de playstation wat spelen maar ben ingesteld op chillaxendus nee geen plannen...
Lekker hoor, maak er een leuke dag van! Chillaxe!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb vrij, en heb als een baby geslapeniets van 10 uur
![]()
miss op de playstation wat spelen maar ben ingesteld op chillaxendus nee geen plannen...
Ergens wel inderdaad. Sommige mensen moeten helaas toch doorgaan met het doornemen van dossiers en handjes schudden etcquote:
Dankjewel, jij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor, maak er een leuke dag van! Chillaxe!
waaaaaaaaaaauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, al die in vijfvoud ingevulde formulieren door de papierversnipperaar halen enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ergens wel inderdaad. Sommige mensen moeten helaas toch doorgaan met het doornemen van dossiers en handjes schudden etc![]()
![]()
Hopelijk blijft het hier droog (zon schijnt nu al een tijdje). Dan kan ik buiten een keer een workout doen na de dossiers. De sportschool wordt eentonigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook natuurlijk
hopelijk blijft het niet te lang regenen, en morgen ga ik naar het park toe als het mooi weer is
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.quote:
Ik motiveer mensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.
Ja buiten meer te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het hier droog (zon schijnt nu al een tijdje). Dan kan ik buiten een keer een workout doen na de dossiers. De sportschool wordt eentonig
werkt eerder demotiverendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je in het dagelijks leven sociale coach? Je zou het goed doen bij die doelgroep met jouw motto om eens te gaan werken.
Inderdaad. En meer beweging dan alleen maar stil te staan op de pasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja buiten meer te zienmiss ook sneller afgeleid
en als je klaar bent met sporten even jezelf belonen bij de snackbarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. En meer beweging dan alleen maar stil te staan op de pas
nou in caps GA EENS WERKENquote:
Misschien hoort hij zichzelf niet praten en daarom in capsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou in caps GA EENS WERKEN
schrikt al af toch![]()
kan allemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien hoort hij zichzelf niet praten en daarom in caps
Doe ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen
Casanova lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou toch je carriere heroverwegen
Haaaaaaaahs watietjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |