Hoe kun je donuts nou weer lekker vindenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan je jelly donuts nou weervinden
daar moet je politieagent voor zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je donuts nou weer lekker vinden
voortaan maar beter opletten aan wie je je worstpics DMtquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je speelt met mijn prive!!!!![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je donuts nou weer lekker vinden
https://www.cosmopolitan.(...)8/doughnut-on-penis/quote:
quote:The Act: We made out until his penis was ready to receive the doughnut sacrifice. Then, because the hole was pretty small and my man's penis is SO SO BIG JUST GIANT OMG, I was able to slip it just over the tip. He just pushed the thing down and it miraculously didn't break. I recommend a hearty doughnut. From then on, it was basically a regular blowie with a doughnut in the way. What more is there to say? We laughed and laughed, and I started to wish I still had the doughnut with the whipped cream in it because that actually would have been pretty fun. Tasty lube! The glaze, however, was decently helpful in making an ordinary blow job that much more bearable wonderful and loving. And I can report that, thanks to some careful manscaping, I avoided the preconceived pube problem altogether.
Gewoon oliebollen in een andere vorm...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje veel om in een keer te eten
ja doe mij maar liever volkorenbagelsquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon oliebollen in een andere vorm...
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffiequote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja doe mij maar liever volkorenbagels
Ben niet zo'n kaaseterquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffie![]()
![]()
Beslag van een donut is meestal al zoet, bij oliebollen gooi je er pas na afloop poedersuiker opquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon oliebollen in een andere vorm...
Ultieme hipsterontbijt. Donut met brie en een blaadje slaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffie![]()
![]()
Ja oke..quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja kan toch dat ik het niet lekker vind
Er zijn ook mensen die denken dat de aarde plat is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja kan toch dat ik het niet lekker vind
Als een pannenkoekquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die denken dat de aarde plat is.
Ja is ook zoquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die denken dat de aarde plat is.
Als het op netflix was, dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:55 schreef Geerd het volgende:
Was op netflix een docu over..ik weet nog steeds niet of dat echt serieus was....
Kom jij hier ook in voor?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Netflix is van Google dus klopt wel
Toffe trailer welquote:
De hoeveelheid mensen die werkelijk geloven dat wiet roken gezond is vind ik ook wel bijzonder.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
Eerlijk gezegd wil ik die documentaire wil zien nu. Blijkbaar zijn er toch best wel veel mensen die geloven dat de aarde echt plat is
Vooral benieuwd hoe ze alles dan redenerenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
Eerlijk gezegd wil ik die documentaire wil zien nu. Blijkbaar zijn er toch best wel veel mensen die geloven dat de aarde echt plat is
Hm oké dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.cosmopolitan.(...)8/doughnut-on-penis/
[..]
Wat ik mij kan herinneren werd dat niet echt duidelijk...quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe ze alles dan redeneren
Gezond is relatiefquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen die werkelijk geloven dat wiet roken gezond is vind ik ook wel bijzonder.
Dat het helende effecten kan hebben, ala, maar dat het serieus gezond is om iets wat in de brand staat te inhaleren???
Jammer weerquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren werd dat niet echt duidelijk...
Neequote:Op maandag 12 augustus 2019 01:25 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand al het laatste seizoen van Orange is the new black gezien?
Nopequote:Op maandag 12 augustus 2019 01:25 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand al het laatste seizoen van Orange is the new black gezien?
Ook nog niet gezienquote:
IK ga dinsdag zuipen !!!quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezienmaar kijk er naar uit om dinsdag de hele dag op de bank te liggen en te kijken.. Hoop dat het niet tegenvalt
Ik ookquote:
Zijn chickas somsquote:
Heb je al een back up voor het geval dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezienmaar kijk er naar uit om dinsdag de hele dag op de bank te liggen en te kijken.. Hoop dat het niet tegenvalt
Ja dat dus ook een beetje...5 euro voor een halve literquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Naar de kroeg gaan als je ook in je tuin of balkon halve liters kan klappen
5 euro op je muil gauwquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat dus ook een beetje...5 euro voor een halve liter![]()
![]()
![]()
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je al een back up voor het geval dat?
Ah okequote:Op maandag 12 augustus 2019 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingen
Maar sta altijd open voor aanraders
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zuip meestal op het plisieburo daar eindigt het toch altijd
Braquoquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingen
Maar sta altijd open voor aanraders
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een goede avond gehad hebt
Ga ik opzoekenquote:
Beter pakken ze ook gewoon flesje wodka erbijquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denken
Die vinden het best goed hoor dat iemand de vloeren boent en de vuilnisbakken leegtquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denken
Russische popoquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter pakken ze ook gewoon flesje wodka erbij
Bij de agenten aan de andere kant van de grote plas heb je dan gelijk vijf waarschuwingsschoten in je rug ik kijk wel uitquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vinden het best goed hoor dat iemand de vloeren boent en de vuilnisbakken leegt
Die krijgen als fooi een jelly donut.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij de agenten aan de andere kant van de grote plas heb je dan gelijk vijf waarschuwingsschoten in je rug ik kijk wel uit
Je zal er uitzien als een jelly donut vrees ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Die krijgen als fooi een jelly donut.
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.quote:
Zou gevenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.
Tegelijk?quote:
Is wel een prestatie als je dat voor elkaar krijgtquote:
Ja dat zekerquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is wel een prestatie als je dat voor elkaar krijgtgoed verhaal
Maar liever Rita verdonk en die van bij1!quote:
Hard gekomenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.
Mag ik filmen?quote:
U ook. Zet hem op bikkel 💪👊quote:Op maandag 12 augustus 2019 05:01 schreef sp3c het volgende:
sowiesooooooooooo
ik ga er weer tegenaan haags, werkze strakjens!
Moet het?quote:
Ohquote:
Hoiquote:
Stop hier maar meequote:Op maandag 12 augustus 2019 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Bakje koffie erbijquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:12 schreef noodgang het volgende:
Wat is de maandagochtend toch genieten altijd!
Bakkesquote:
Ik zie het liefst mijn loonafschriftquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef nou toe, werkste is het mooiste dat er is
Het gaat niet om de centen maar om je hobby die je met plezier uitvoertquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie het liefst mijn loonafschrift
Pas maar op. Straks zwaai ik niet meer naar jequote:
Deed je toch al nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks zwaai ik niet meer naar je
Oh gezellig, had ff gebeldquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:14 schreef Roepstand het volgende:
Ik was gister nog bij je in de buurt Haags.
Post je nummer maar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh gezellig, had ff gebeld
Leugens!quote:
Nog niet maar vlieg vandaag naar huis jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:08 schreef dud0r het volgende:
Hallo motorblok. Ben je weer in Nederland?
Lekker!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog niet maar vlieg vandaag naar huis ja
Arbeit. En jou?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag?
Misschien kan je je lokroep beter in sex of kpd plaatsenquote:
Ik wil welquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien kan je je lokroep beter in sex of kpd plaatsen
Ik had eigenlijk wat anders in gedachtenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
U wil haags z'n 30 cm lange kloppende paarsgepunte lans wel in uw endeldarm ontvangen?
Je geaderde roede achter in zijn keel steken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Je geaderde roede achter in zijn keel steken?
Vind eigenlijk dat je het ook wel weer verdiend hebt.quote:
Zak chips als lunch?quote:
Nee denk dat ik een tonijn of zalmsalade voor lunch ga maken. Had een cracker als snack.quote:
Vreetzak!quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee denk dat ik een tonijn of zalmsalade voor lunch ga maken. Had een cracker als snack.
Tonijn en zalm doen het altijd goed!quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee denk dat ik een tonijn of zalmsalade voor lunch ga maken. Had een cracker als snack.
QFTquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Tonijn en zalm doen het altijd goed!
Wat doen ze goed?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Tonijn en zalm doen het altijd goed!
echt he.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat je het ook wel weer verdiend hebt.
Ga eens ergens anders zingenquote:
2 boterhammen met salami en kaas opgevroten, en een croissantje.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
2 boterhammen met salami en kaas opgevroten, en een croissantje.
Heb hier nog een pizza-croissant, maar daar moet eerst weer ff plaats voor komen.
Disco dancer!quote:
Dat zou je wel willenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT.
Een breekijzer doet wonderen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT.
Zit een man die het tot gisteren nooit wonquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP EEN TERRAS ERGENS IN FRANKRIJK IN DE ZON.
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bochtquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zit een man die het tot gisteren nooit won
BAM 👊quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Zonder hem, zonder Herman want die had hem net verkochtquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:02 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Herman in de zon op een terrasquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zonder hem, zonder Herman want die had hem net verkocht
Geniale tekst ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zonder hem, zonder Herman want die had hem net verkocht
Zijn er zeker niet veel nee.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker. Een van de weinige goeie Nederlandstalige nummers.
Je vergeet er zit een haar in mijn glasquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker. Een van de weinige goeie Nederlandstalige nummers.
Man man manquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je vergeet er zit een haar in mijn glas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met 24 lege pretpalen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
De grond is een tapijt van peuken ..
Doe nou maar niet net of je dat niet wil, je weet net zo goed als ik dat je het liefst hebt dwt ik je op die manier verneder!!!quote:
Get a roomquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe nou maar niet net of je dat niet wil, je weet net zo goed als ik dat je het liefst hebt dwt ik je op die manier verneder!!!
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Welke wil je @:Geerd ?
https://www.privehuislacloche.nl/photos/
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Welke wil je @:Geerd ?
https://www.privehuislacloche.nl/photos/
Vraag het hem vanavondquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
Vraag me af of Derksen daar al is langs geweest
Nog andere plekken aan te raden dan in jouw stad?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha. Maar tegenwoordig is het wel rustig daar.
Schilderswijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog andere plekken aan te raden dan in jouw stad?
Gelukkig nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom je weleens in de Haagse markt
Vind het wel een gezellige levendige buurt, lijkt op hierquote:
Niet echt mijn volk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het wel een gezellige levendige buurt, lijkt op hier
Omdat je het niet langer dan een kwartiertje volhoudtquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat je het niet langer dan een kwartiertje volhoudt
Gekquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Breekijzer in je anus langer dan een kwartier..raar
De pannetjes worden nat?quote:
Ook de penerquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je naakt bent niet alleen de pannetjes
Van de week maar ff boompje uitzoekenquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:23 schreef dud0r het volgende:
Overal regen. De herfst is aangebroken. Tijd om de kerstversiering van zolder te halen![]()
Nou nouquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:23 schreef dud0r het volgende:
Overal regen. De herfst is aangebroken. Tijd om de kerstversiering van zolder te halen![]()
Slank, weinig bil.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slank en weinig bil.
Of voller en grote borsten?
Allesquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slank en weinig bil.
Of voller en grote borsten?
Zoietsquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen?
Eentje erbij met extra korting om te klaverjassen?
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
,?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een beetje moeten leven vandaag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |