Heb je al een back up voor het geval dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook nog niet gezienmaar kijk er naar uit om dinsdag de hele dag op de bank te liggen en te kijken.. Hoop dat het niet tegenvalt
Ja dat dus ook een beetje...5 euro voor een halve literquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Naar de kroeg gaan als je ook in je tuin of balkon halve liters kan klappen
5 euro op je muil gauwquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat dus ook een beetje...5 euro voor een halve liter![]()
![]()
![]()
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je al een back up voor het geval dat?
Ah okequote:Op maandag 12 augustus 2019 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingen
Maar sta altijd open voor aanraders
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zuip meestal op het plisieburo daar eindigt het toch altijd
Braquoquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst een site gevonden met tering veel Nederlandse cabaret voorstellingen
Maar sta altijd open voor aanraders
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een goede avond gehad hebt
Ga ik opzoekenquote:
Beter pakken ze ook gewoon flesje wodka erbijquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denken
Die vinden het best goed hoor dat iemand de vloeren boent en de vuilnisbakken leegtquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die wouten daar anders over denken
Russische popoquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter pakken ze ook gewoon flesje wodka erbij
Bij de agenten aan de andere kant van de grote plas heb je dan gelijk vijf waarschuwingsschoten in je rug ik kijk wel uitquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vinden het best goed hoor dat iemand de vloeren boent en de vuilnisbakken leegt
Die krijgen als fooi een jelly donut.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij de agenten aan de andere kant van de grote plas heb je dan gelijk vijf waarschuwingsschoten in je rug ik kijk wel uit
Je zal er uitzien als een jelly donut vrees ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Die krijgen als fooi een jelly donut.
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.quote:
Zou gevenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.
Tegelijk?quote:
Is wel een prestatie als je dat voor elkaar krijgtquote:
Ja dat zekerquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is wel een prestatie als je dat voor elkaar krijgtgoed verhaal
Maar liever Rita verdonk en die van bij1!quote:
Hard gekomenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem ook even een moment tijdens het fappen om aan patty brard en erica terpstra te denken wil je ouwe treinrukker.
Mag ik filmen?quote:
U ook. Zet hem op bikkel 💪👊quote:Op maandag 12 augustus 2019 05:01 schreef sp3c het volgende:
sowiesooooooooooo
ik ga er weer tegenaan haags, werkze strakjens!
Moet het?quote:
Ohquote:
Hoiquote:
Stop hier maar meequote:Op maandag 12 augustus 2019 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |