quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
er kunnen natuurlijk ook gewoon vriendschappen ontstaan.
Dat 'een' is er al vanaf Jessie van Jeffry. Shelley heeft dat op enig moment overgenomen. Er waren meer mensen die dat deden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Mylene praat shelley taal''een shelley''
Het is er zo één die de laatste schop geeft als iemand al buiten westen op straat ligt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarin herkent men de geboren meeloper.
Zegt de man die zelf constant rare bekken trekt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
![]()
![]()
Jordy ergert zich kapot aan Mylene , ze moet hem beloven dat ze niet meer die rare bek trekt
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij komt het bij taalvirtuooT Greet vandaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat 'een' is er al vanaf Jessie van Jeffry. Shelley heeft dat op enig moment overgenomen. Er waren meer mensen die dat deden.
Die blijft door drank overeindquote:
En echte fitties zijn er ook niet geweest. Al met al nogal een apotheose.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Een Nachtkaars is deze hele fuckin klotedag ..verknalt door de Streameikels Achter
Pffffttt uit
[ afbeelding ]
Ja, begint mij ook op te vallen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:17 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk lijkt het of Jens het steeds beter met Andrea kan vinden.....die kunnen elkaar aan kijken en een soort van verstandshouding hebben. Althans zo lijkt het.
Dit kan ze niet handelenquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:26 schreef Flow3r het volgende:
wat een dom gelul van Mylene, ze begon al goed met haar "mag ik even uitspreken? "
Ach nog even en ze gaat weer agressief met haar armen zwaaien en met vingers wijzen om haar punt duidelijk te maken ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
![]()
![]()
Jordy ergert zich kapot aan Mylene , ze moet hem beloven dat ze niet meer die rare bek trekt
[ afbeelding ]
Hij zet haar gewoon in de hoek.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit kan ze niet handelen![]()
Jordy heeft zo gelijk
Ze probeert zich nu heel erg in te houden door onverschillig te reageren op wat Jordy zegt ,quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach nog even en ze gaat weer agressief met haar armen zwaaien en met vingers wijzen om haar punt duidelijk te maken ...
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit kan ze niet handelen![]()
Jordy heeft zo gelijk
Hij zegt het heel mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
Hij zegt het wel netjes in haar gezicht, dat ze een kontkruiper is bij de mensen die haar niet mogen.
Misschien moet ze eens stoppen met doen alsof ze de wijsheid in pacht heeftquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Ze is ook nog zo jong.
Dat is maar een klein deeltje van allesquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Ze is ook nog zo jong.
BS.. zij is er mee begonnen..quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet: Ik wil je hart niet breken, ik wil je geen pijn doen, je hebt ook een depressie en ik wil niet dat je verder in de stront zakt.
Kortom, wel seks en zo, maar geen relatie.
Wat op zich prima is (mijn woorden), maar dit trekt Tranny niet.
Maar zij huppelt de hele tijd dat mensen haar en Greet en zo'n leuk setje vinden. Ze doet nu wel heel stoer, maar dit vindt ze echt niet leuk om te horen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BS.. zij is er mee begonnen..
Dat zou idd beter voor haar zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deeltje van alles
Ze heeft een pest verleden en heeft ADHD
Ze moet naar een psych en wat gaan doen met haar problemen ipv leunen op Jens
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
Ratel ratel ratel
Zoveel opgekropte woede en machteloosheid
Zo'n angst voor iedereen en en alles
Vraag me wel eens af..Was ik ook zo irritant?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens stoppen met doen alsof ze de wijsheid in pacht heeft![]()
Interessant gelul voor een 20 jarige, hoe toch op
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af..Was ik ook zo irritant?
En jahaa ik weet het, ben ik nog steeds.
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Best zielig. Ze heeft moeite met zich daar staande te houden. Mylene is ook nog zo jong.
Wat zou ze raar opkijken als hij zei "Nee, heb moeite om mijn kots binnen te houden. Maar kleine Gerritje is de baas.".quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Vind je het wel leuk om naast mij te liggen?![]()
Dat laatste vind ik erg meevallen hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze wil ook door iedereen leuk gevonden worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef puzziepie het volgende:
Ratel ratel ratel
Zoveel opgekropte woede en machteloosheid
Zo'n angst voor iedereen en en alles
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Idd, dat valt bij sommigen slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...
Die hoopt buiten lekkere wijven te kunnen scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ger wil de lusten en niet de lasten. Hij wil franny best knuffelen en neuken maar absoluut geen relatie.
Dat komt omdat Merel haar net zo hard laat vallen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, dat valt bij sommigen slecht.
Ze gaat "nog wel" goed met Merel, maar die heeft Jessie weer dus dat duurt niet lang meer,quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze gaat nu goed met Merel en schijnbaar zint dat sommigen niet ...
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil ook door iedereen leuk gevonden worden.
Jordie doet dit heel netjes.
Amyquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die hoopt buiten lekkere wijven te kunnen scoren.
Dankquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik erg meevallen hoor
en gebruikt en over haar roddelt en haar naar beneden haalt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Merel haar net zo hard laat vallen.
GGreet wil dr neuken en verder niet....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ger wil de lusten en niet de lasten. Hij wil franny best knuffelen en neuken maar absoluut geen relatie.
En dat ziet Mylène niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en gebruikt en over haar roddelt en haar naar beneden haalt.
Zou zomaar kunnen, weet het niet meer. Kan me alleen herinneren dat Jessie (vr) het deed. Ik ken dat ook als een soort streektaal en het irriteerde mij toen niet, want het paste bij haar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bij taalvirtuooT Greet vandaan.
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.quote:
Wie weet, misschien komt deze weer.quote:
Hij schuift haar sws de schuld in dr meuk....quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet kan niet beloven dat het alleenbij Tranny blijft.
Is dat Mariska op je Ui? Ik herken je bijna niet, leut!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
deel je geheimen met de sekteleiders milani
Maar is dat omdat je weet dat dat een issue is?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Toch heb ik bij Jordy ook niet het idee dat hij zo sterk in het leven staat.
Ja ik zie een ''meid niets raakt me'' houding van een 21 jarig jongetje die gewoon liefde en acceptatie van zn ouders nodig heeft.
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze blijft hopen dat zij haar lief gaat vinden.In plaats van zich te richten op mensen die ze wel kan vertrouwen, blijft ze hunkeren naar goedkeuring van de mensen die ze niet vertrouwt.
Beetje wazig, maar hopelijk snap je me.
Zeker weten!quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal,zie precies hetzelfde.En volgens mij Jordie ook.
Mooi gesprekquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
jordie heeft toch meer talent als huisshrink dan hiske
Greet is gewoon een vrij vogeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |