Moeten ook nog helemaal naar Den Haag he.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:21 schreef Zipportal het volgende:
De eerste supporters gaan alweer naar huis.
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende: [..]
Ja een Afrikaan die niet goed genoeg is voor Trabzonspor en iemand die weg moest bij Liverpool omdat v/d Berg kwam. Verwacht daar ook niet veel van hoor.
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef RipCity het volgende:
Tegen modern voetbal. Ja dat zie je wel aan hoe we spelen soms.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.
Kelly is wel een klein miskoopje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.
Tja help het je hopen hoor, maar zou er niet teveel van verwachten in die categorie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.
Mwoah, kleintje maarquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly is wel een klein miskoopje.
Zie je wel dat het veel te laat is. Hij ligt al in bed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly is wel een klein miskoopje.
Stelling: mods van een subforum zouden alleen daar mod mogen kunnen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
@:Tagliano post door een slotje
walgelijk
Meh dat is ook kut hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Het zou ooit eens mogelijk moeten worden om een wedstrijd zonder commentaar te kijken, als het met Engels commentaar kan bij Ziggy moet zonder ook kunnen
Zou 40 jaar geleden een topspeler zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:24 schreef TehRocks het volgende:
De commentator heeft het gemunt op Guti
Hmm Engels commentaar ben ik ook niet altijd fan vanquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh dat is ook kut hoor.
Engels commentaar bij Eredivisiepotjes zou wel leuk zijn.
Ik hoop dat hij snel uit z'n psychose komt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:Slobeend vindt Wouter Burger een goede voetballer.
Zijn vaak wel overdreven positief.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm Engels commentaar ben ik ook niet altijd fan van
Zeker, of conservatiefquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vaak wel overdreven positief.
Een zomerklasje met die megafoonmongool van Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:27 schreef RipCity het volgende:
Zou die trommelaar auditie hebben moeten doen? Of drum diploma van de muziekschool moeten laten zien?
We vergeven Slob het gebrek aan scherpte. We gaan nu 22 maanden non-stop voetballen. Van 19/20 naar het EK vlekkeloos naar 20/21. Niemand doet ons wat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jostiband.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:27 schreef RipCity het volgende:
Zou die trommelaar auditie hebben moeten doen? Of drum diploma van de muziekschool moeten laten zien?
Sinds begin middag al aan het bier, of niet?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie aller ADO lost dit prima voetballend op.
Ik kijk nu al op tegen de eerste interlandperiode. Hoewel dat tegenwoordig iets dragelijker is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We vergeven Slob het gebrek aan scherpte. We gaan nu 22 maanden non-stop voetballen. Van 19/20 naar het EK vlekkeloos naar 20/21. Niemand doet ons wat.
Nou en? Zoet kreeg in Basel ook een vrije trap recht op hem af. Doelpunt.quote:
Dat zijn altijd perfecte weken voor vakantie of een weekend weg ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk nu al op tegen de eerste interlandperiode. Hoewel dat tegenwoordig iets dragelijker is.
Wordt nog spannend genoeg voor Oranje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk nu al op tegen de eerste interlandperiode. Hoewel dat tegenwoordig iets dragelijker is.
Doe je toch geluid uitquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Het zou ooit eens mogelijk moeten worden om een wedstrijd zonder commentaar te kijken, als het met Engels commentaar kan bij Ziggy moet zonder ook kunnen
Ja stadiongeluid wil ik dan weer welquote:
Dat vervang ik met een weekendje Euro Tour hoor. Lekker man.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever van 10.00 tot 23.00 Foxie kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt nog spannend genoeg voor Oranje.
Ik ben de interlandperiode wel wat gaan waarderen, even weer opladen voor het volgende blok.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever van 10.00 tot 23.00 Foxie kijken.
Bidden dat iedereen fit blijft van ons aller Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de interlandperiode wel wat gaan waarderen, even weer opladen voor het volgende blok.
Ach anders geeft het weer de mogelijkheid om wat andere jongens de kans te geven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bidden dat iedereen fit blijft van ons aller Ajax.
Mazraoui/Dest begint al iets minder uit te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders geeft het weer de mogelijkheid om wat andere jongens de kans te geven.
Dan krijg je megafoonmongool bij Ajaxquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja stadiongeluid wil ik dan weer wel
Oke bij PSV zou dat niet zoveel uitmaken, maargoed
De rechtsback cyclus bij Ajaxquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mazraoui/Dest begint al iets minder uit te maken.
Echt he.. Al dat gebrei.. Het mag ook wel eens opportunistisch vooruit. En we missen gewoon een echte spits. Dus moeten we hopen of afstandschotjes van net buiten 16 van bergwijntje of Lozano.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is weer zo'n seizoen waar we 8 kansen nodig hebben per doelpunt.
Ik denk dat Nous het nog wel wint van Dest hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rechtsback cyclus bij Ajax![]()
van der Wiel > van Rhijn > Tete > Veltman > Mazraoui > Dest
Ik las vandaag dat van der Wiel al gestopt is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Wiel was mokerslecht in Oranje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Wiel hield ook helemaal niet van voetbal volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat van der Wiel al gestopt is.
Nee, tuurlijk. Die kan ook iets variabeler zijn qua positie in het veld.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nous het nog wel wint van Dest hoor.
Dat was wel te zien ja. Blijkbaar wel een goede zakenman, hij kwam nooit heel intelligent over verder.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Wiel hield ook helemaal niet van voetbal volgens mij
Heeft al zijn geld verloren aan een oplichterquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel te zien ja. Blijkbaar wel een goede zakenman, hij kwam nooit heel intelligent over verder.
VWO gedaan, slimme jongen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel te zien ja. Blijkbaar wel een goede zakenman, hij kwam nooit heel intelligent over verder.
Heeft wel VWO gedaan volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nous kan heerlijk omgaan met situaties waarin hij vast staat aan de zijlijn. Bij Veltman is dat áltijd of een tikkie terug of balverlies.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk. Die kan ook iets variabeler zijn qua positie in het veld.
Utrecht stond eerst achter.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef Paul het volgende:
PSV heeft moeite tegen ADO. Utrecht niet.
Conclusie: Fc Utrecht > PSV
Je hoeft ook niet per se heel intelligent te zijn om een goede zakenman te zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij stond in de top 10 inkomens van voetballers.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft al zijn geld verloren aan een oplichter
Kan me herinneren dat Utrecht ook eerst 2-0 achter kwam.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef Paul het volgende:
Utrecht kwam 2-0 achter.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat Utrecht ook eerst 2-0 achter kwam.
Bedankt, Hansiesquote:
Dat blijkt. Hij zal wel goede adviseurs hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se heel intelligent te zijn om een goede zakenman te zijn
Heel objectief.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Commentator laat wel merken dat hij heel graag het doelpunt van ADO goedgekeurd wil zien
https://www.nu.nl/enterta(...)36-miljoen-euro.htmlquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij stond in de top 10 inkomens van voetballers.
Je zou haast denken dat hij in het KNJB complot zit. Hij was ook al niet veroordelend over het aanvangstijdstip!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Commentator laat wel merken dat hij heel graag het doelpunt van ADO goedgekeurd wil zien
Witheet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Wie is de commentatorquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Je kan hem taggen wat je wil maar hij post nooit bij wedstrijden van ADO. Raar he. Of hij is wellicht in het stadionquote:
Ach jochie tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Teelingquote:
Wisselgeld joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/enterta(...)36-miljoen-euro.html
Oh was maar 3.6 miljoen
Hij is net altijd wat meer opgetogen bij goals van Feyenoord voor mijn gevoel.quote:
Ik ken drie van hun bankzitters niet eens.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Wie gaat overigens de ooit inventieve stormramoptie worden voor PSV? Ooit moet het gaan komen. Zelfs Pique is dat wel eens bij Barça.
Net als Zanger Rinus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is net altijd wat meer opgetogen bij goals van Feyenoord voor mijn gevoel.
Wie ken je niet dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken drie van hun bankzitters niet eens.
Heeft geen torinstinct.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom doet Malen zo moeilijk? Gewoon erin hengsten dat balletje.
Geen echte spits.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom doet Malen zo moeilijk? Gewoon erin hengsten dat balletje.
Geen type Huntelaar.quote:
Mark zal wel het tijdstip de schuld geven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk feitje: Ik heb Malen gekocht bij mn Ajax-carriere op FIFA 19 en daar knalt hij alle ballen gewoon binnen
Ligt aan Mark dus.
Oh die Teze deed vorig seizoen wel eens mee volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zakaria Aboukhlal, Koopmans en Teze.
Dan moet Mark zijn controller beter vasthouden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk feitje: Ik heb Malen gekocht bij mn Ajax-carriere op FIFA 19 en daar knalt hij alle ballen gewoon binnen
Ligt aan Mark dus.
Dit wordt gewoon rond de 60e minuut 1-1 en nog laat 2-1. Zo gaat dat meestal.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wint PSV dit alsnog vrij gemakkelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die Teze deed vorig seizoen wel eens mee volgens mij.
Die andere ken ik van de pannenkoeken.
Was het gezellig met Rens?quote:
Ja net als tegen Twente.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon rond de 60e minuut 1-1 en nog laat 2-1. Zo gaat dat meestal.
Ik krijg altijd het idee dat die mensjes voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker podium ook.
RTV Rijnmond is een parodie op een zender.
Het AT5 van Rotterdam.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker podium ook.
RTV Rijnmond is een parodie op een zender.
Pfoe, net aardig de boel ondergekotst. Maar daarna gegeten dus nu gaat het weerquote:
Briljantquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'meestal'.
[ afbeelding ]
Mietje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe, net aardig de boel ondergekotst. Maar daarna gegeten dus nu gaat het weer
Nog wat ruzie gemaakt met Friezen of ze slechts uitgelachen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Spel van Feyenoord was inderdaad om te kotsen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah gewoon iets verkeerds gegeten denk ik. Ging mis na de sushi op het station.quote:
Teze was toch ook van het spuugincident ?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die Teze deed vorig seizoen wel eens mee volgens mij.
Die andere ken ik van de pannenkoeken.
Wij hebben Emile Schelvis.gifquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Rijnmond heeft dan geen goden als Kale & Kokkie.
Denken dat Caland voor het voetbal gaatquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:42 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Spel van Feyenoord was inderdaad om te kotsen.
Het siert je dat je niet iets in Friesland de schuld geeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah gewoon iets verkeerds gegeten denk ik. Ging mis na de sushi op het station.
Ja gek is dat. Hoe meer je zuipt, hoe meer kans ook dat je iets verkeerds eet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was Frank Rijkaard.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Teze was toch ook van het spuugincident ?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja gek is dat. Hoe meer je zuipt, hoe meer kans ook dat je iets verkeerds eet.
Ik voel je maat. Gisteren in mijn broek gepoeptquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens die Friezen moest je beerenburg drinken en niet shotten. Denk dat daar het verschil zat. Cc: @RensAjaciedquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het siert je dat je niet iets in Friesland de schuld geeft.
Dat klopt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens die Friezen moest je beerenburg drinken en niet shotten. Denk dat daar het verschil zat. Cc: @:rensajacied
Het is maar goed dat hij weg is bij de NOS, anders had hij nu een hartinfarct gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack is ontzettend vervelend op Twitter de laatste tijd.
Hoe oud ben je.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik voel je maat. Gisteren in mijn broek gepoept
Sjek neemt de laatste tijd wel een wijntje teveel heb ik het idee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack is ontzettend vervelend op Twitter de laatste tijd.
Teze is wel een goed spelertje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zakaria Aboukhlal, Koopmans en Teze.
Ja, te laat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef T3hTommay het volgende:
Hey @:Frozen-assassin, even alles op PSV @ 1.75.
Zo dan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij weg is bij de NOS, anders had hij nu een hartinfarct gehad.
Nee, maarja wat moet je anders.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Puur bb vind ik sowieso niet te zuipen.
Dat kloptquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat deze anders naast was gegaan
Nee, gewoon onterechtquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:46 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Onverdiend. Niet onterecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten waarom. En het is al 1-1quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:45 schreef T3hTommay het volgende:
Hey @:Frozen-assassin, even alles op PSV @ 1.75.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Je bent er maar druk mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat willen ze dan. Elk KKduel uitgezonden?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
NAC Breda-fans zijn niet blij met FOX Sports, die niet de hele duels van de club uitzendt. Het plan is om binnenkort tijdens een 'ludieke actie' langs te gaan op de redactie
Iedereen is weer boos. NAC boeit niemand.
Alsof de KKD het uitzenden waard is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
NAC Breda-fans zijn niet blij met FOX Sports, die niet de hele duels van de club uitzendt. Het plan is om binnenkort tijdens een 'ludieke actie' langs te gaan op de redactie
hahahahahah!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
In de Championship wordt ook een wedstrijdje 3 of 4 uitgezonden? Waar gáát het over.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat willen ze dan. Elk KKduel uitgezonden?
Over NAC, dat zie je toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de Championship wordt ook een wedstrijdje 3 of 4 uitgezonden? Waar gáát het over.
Ga ergens anders schaapachtig lollig zitten doen.quote:
Heb ik nooit beweerd, wilde hem alleen niet te snel afschrijven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje dubbel ook, er prat op gaan dat je altijd in het stadion bent en dan zo’n actie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de Championship wordt ook een wedstrijdje 3 of 4 uitgezonden? Waar gáát het over.
Dat bepaal jij nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga ergens anders schaapachtig lollig zitten doen.
Schakelgenot + 1 'topper' is meer dan genoeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat willen ze dan. Elk KKduel uitgezonden?
We waren 2v2 maar Coco wacht 2 minuten met starten en toen ging JR weg als een miet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Graag tekst en uitleg waarom ik Haxballroom niet in kom
Jeetje is dat echt gebeurdquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We waren 2v2 maar Coco wacht 2 minuten met starten en toen ging JR weg als een miet.
JR gaat ook weg bij 2v2.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We waren 2v2 maar Coco wacht 2 minuten met starten en toen ging JR weg als een miet.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh. Zijn GGMM en Waz al naar bed?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM kwam weer eens niet opdagen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh. Zijn GGMM en Waz al naar bed?
die is op vakantiequote:
Ja wtfquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Maar ja ik vond het prima zo.
Objectieve analyse
Dat dit kanquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
JR gaat ook weg bij 2v2.
"dit is niet leuk"
Ronald de boer vind het wel best. Zelfde attitude als die varrersquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:55 schreef PSVCL het volgende:
Duidelijk hands man hoe kan je dit goedkeuren
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:32:50💰 Waar komt het geld van @feyenoord-sponsor @DroomParken_nws vandaan? @Iwanvanduren vertelt in #Rondo over de geldstroom, de dubieuze rol van de @PostcodeLoterij, en die van loterijenbaas en Vriend van Feyenoord Boudewijn Poelmann. #Rondo #ZiggoSport https://t.co/Oclg4dPWTA reageer retweet
vindquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ronald de boer vind het wel best. Zelfde attitude als die varrers
Rondo boeit echt niemandquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:32:50💰 Waar komt het geld van @:feyenoord-sponsor @:DroomParken_nws vandaan? @:Iwanvanduren vertelt in #Rondo over de geldstroom, de dubieuze rol van de @:PostcodeLoterij, en die van loterijenbaas en Vriend van Feyenoord Boudewijn Poelmann. #Rondo #ZiggoSport https://t.co/Oclg4dPWTA reageer retweet
Nobody caresquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:32:50💰 Waar komt het geld van @:feyenoord-sponsor @:DroomParken_nws vandaan? @:Iwanvanduren vertelt in #Rondo over de geldstroom, de dubieuze rol van de @:PostcodeLoterij, en die van loterijenbaas en Vriend van Feyenoord Boudewijn Poelmann. #Rondo #ZiggoSport https://t.co/Oclg4dPWTA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |