Moeten ook nog helemaal naar Den Haag he.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:21 schreef Zipportal het volgende:
De eerste supporters gaan alweer naar huis.
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende: [..]
Ja een Afrikaan die niet goed genoeg is voor Trabzonspor en iemand die weg moest bij Liverpool omdat v/d Berg kwam. Verwacht daar ook niet veel van hoor.
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef RipCity het volgende:
Tegen modern voetbal. Ja dat zie je wel aan hoe we spelen soms.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.
Kelly is wel een klein miskoopje.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.
Tja help het je hopen hoor, maar zou er niet teveel van verwachten in die categorie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we even afwachten. Het is inmiddels mode nieuwe spelers van Feyenoord af te branden zonder ze een minuut te hebben zien spelen. Genoeg voorbeelden van spelers die elders niet goed genoeg waren en uitstekend presteren in de Eredivisie. Bovendien verwacht ik naast deze spelers er nog wat bij en is inmiddels alles beter dan Jan fucking Arie.
Mwoah, kleintje maarquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly is wel een klein miskoopje.
Zie je wel dat het veel te laat is. Hij ligt al in bed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB-competitieplanner nu jankend in bed ligt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly is wel een klein miskoopje.
Stelling: mods van een subforum zouden alleen daar mod mogen kunnen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
@:Tagliano post door een slotje
walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |