Is elk jaar ter nagedachtenis aan mensen die afgelopen seizoen zijn overledenquote:
Dat zeker, het probleem zit hem meer op het middenveld en achterin.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog steeds voldoende individuele kwaliteit voorin.
In zijn hoofd is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt een vermoeiende man die Jan Joost.
Altijd zo geforceerd op zoek naar de randzaken, vermoeiend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In zijn hoofd is het altijd Sesamstraat.
Ze staan achter.quote:
Sttttquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:11 schreef T3hTommay het volgende:
Een doelpunt tegen krijgen tegen Zwolle, dan ben je echt slecht. Dat is bijna net zo erg als verliezen van Zrinjski.
Ach ja, Vermeer vond ook dat hij die bal niet kon houden omdat Feyenoord met andere ballen traintquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer keeper die niet vrijuit gaat daar. Van den Brom heeft een groot probleem
Vorm komt waarschijnlijk terug naar Utrechtquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer keeper die niet vrijuit gaat daar. Van den Brom heeft een groot probleem
Ze zijn met Vorm bezig tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zon schijnt in het stadion. Ook lastig.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja, Vermeer vond ook dat hij die bal niet kon houden omdat Feyenoord met andere ballen traint
Daar moet je mee omgaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zon schijnt in het stadion. Ook lastig.
Dertig meter...quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja, Vermeer vond ook dat hij die bal niet kon houden omdat Feyenoord met andere ballen traint
Nu snap ik ook gelijk waarom psv de komende twee weken op zondagavond speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zon schijnt in het stadion. Ook lastig.
Grapje?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Daniel Schwaab is inmiddels gesignaleerd bij het Philips Stadion en keert terug bij PSV. Zo meer op de site van het ED.
Geen last meer van heimwee? Of kwam ie er achter dat ie het in Eindhoven toch beter had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Daniel Schwaab is inmiddels gesignaleerd bij het Philips Stadion en keert terug bij PSV. Zo meer op de site van het ED.
Hij kreeg geen contract bij Freiburg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen last meer van heimwee? Of kwam ie er achter dat ie het in Eindhoven toch beter had.
Kon nergens anders aan de bak.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen last meer van heimwee? Of kwam ie er achter dat ie het in Eindhoven toch beter had.
SCHWAABEDquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt Rikkert.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een raar verhaal, je zou zeggen dat hij wel een clubje in Duitsland kan vinden. Viel toch tegen blijkbaar.quote:
@El-Stinhoquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn heeft nog wel een leuk gifje van John vd Brom
Hallo wel de nieuwe nummer 1quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:56 schreef Zeroku het volgende:
Niemand vindt utreg interessant genoeg.
Nee hoor, dat is en blijft AZ. Ik wil dit Utrecht weleens zien tegen sterkere teams. Zo overtuigend vind ik het nog niet.quote:
Dit denkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan volgende week verliezen van Stamball.
Sowieso goaltunesquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
La cucaracha als goaltune hebbenDan is je club echt verziekt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaloers zijn op dit daverende succesquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord staat al vier punten achter de twee concurrenten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:16 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit FC Utrecht is een beter team dan Feyenoord.
Tweedequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:28 schreef -Chakotay- het volgende:
utrecht straks met 6 punten bovenaan
lang zal die leven hoi hoi hoi
Alleen met spits en andere cv anders zie ik dat ook zo weer gelijk wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan volgende week verliezen van Stamball.
Tweede dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Ik ben voor FC Utrecht
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling
Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadílek, Rosario, Guti, Bergwijn, Lozano, Malen, Bruma.
Niet gelezen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling
Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadílek, Rosario, Guti, Bergwijn, Lozano, Malen, Bruma.
https://www.dvhn.nl/groni(...)eelden-24724722.htmlquote:Koen Siemers (66) kon zich zaterdagavond bij FC Groningen - FC Twente niet meer beheersen.
Na de tweede rode kaart sprong hij over het hek het veld in. De 'hooligan' tegen wil en dank wil graag zijn zegje doen.
Zo, dat was niet zo’n goeie beurt.
,,Ja, wat dom hè. Het is geen slimme zet geweest om over het hek te springen. Maar het is niet anders. Het is gebeurd.''
Waarom deed u het dan?
,,Het begon er al mee dat de Fanatics niet in het stadion mochten. Dan heerst er toch een andere sfeer in het stadion. Dus ik kwam al een beetje opgefokt het stadion in. En dan heb je ook nog de scheidsrechter tegen. Maar het was niet zo dat ik hem wat wilde aandoen. Het waren de emoties die opspeelden.''
U vond Christiaan Bax partijdig?
,,Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente. Het waren hooguit twee gele kaarten, maar beslist geen rode. Als Kuipers of Wiedemeijer had gefloten, was het niet gebeurd. Die scheidsrechter Bax was echt belachelijk.''
Hij baseerde zich wel op de VAR.
,,Dat klopt, maar ik ben ook tegen de VAR. Soms ligt het spel minutenlang stil. Na afloop krijg je er dan zomaar 7 minuten bij. Dat is niks.''
Maar toen was u niet meer in het stadion?
,,Nee, ik heb de rust niet eens meegemaakt. Ik ben meteen door stewards en de politie de Euroborg uitgezet.''
Hoe verliep dat?
,,Heel goed hoor. Ik wil ze graag een compliment geven. Ze bleven heel rustig.''
Hoe nu verder?
,,Tja, ik denk dat ik wel een stadionverbod krijg. Van 60 maanden, schat ik. Ik heb er wel spijt van. Nu moet ik mijn FC heel lang missen. Dat doet wel pijn. Maar elk nadeel heeft z’n voordeel. Mijn vrouw vindt het fijn dat ik voortaan elke zondag thuis ben. Mag ik op deze plaats de Z-side en de Fanatics nog even het beste wensen?''
Gelijk een interview.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)eelden-24724722.html
Kijk eens dom, ja ho maar.
"Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente"quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)eelden-24724722.html
Kijk eens dom, ja ho maar.
Koen heeft een eierdop op zijn harses. Alsof iemand weet wie Bax is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente"
Ik heb die hele Bax volgens mij nog nooit gezien
Ik heb hem even gebeldquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft iemand hem advies gegeven ofzo? Hij geeft nu gewoon antwoord op vragen.
Het is ADO maar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Niet meer zo ZIEDEND als Bolasie inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wacht maar tot na de wedstrijd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die was behoorlijk boos ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Niet meer zo ZIEDEND als Bolasie inderdaad.
Die jongen, die met dat politicus-handje staat te oreren op een podiumquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt GEK van die vreselijke kutreclame van dat klimaat.
Dit ter info
De meeste reclames worden in Engeland opgenomenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:52 schreef Bugno2 het volgende:
Kan iemand in simpele taal uitleggen waarom het bij rijdende auto's op tv altijd lijkt alsof de wielen achterwaarts draaien?
Godver.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De meeste reclames worden in Engeland opgenomen
Vanaf volgende week geen excuses meer om PSV te kijken, hoera.quote:
Op FOX zijn ook reclames met kinderen over het klimaat. Dacht dat je het daar over had?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
You’re speaking in riddles, my friend.
Echt zin in La Liga, de rest kan me gestolen wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf volgende week geen excuses meer om PSV te kijken, hoera.
Daar had ik het inderdaad over, maar ik begreep niet wat je bedoelde met ‘baksteen door de steen.’quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op FOX zijn ook reclames met kinderen over het klimaat. Dacht dat je het daar over had?
Derhalve nog een baksteen door de TV.
Real Sociedad wordt mijn club to watch.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt zin in La Liga, de rest kan me gestolen worden
Openen met Bilbao - Barcelonaquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt zin in La Liga, de rest kan me gestolen worden
Welke wedstrijd is er dan op dat tijdstip?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf volgende week geen excuses meer om PSV te kijken, hoera.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad over, maar ik begreep niet wat je bedoelde met ‘baksteen door de steen.’
Misschien wat Nutella op smeren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn spruitjes een toetje??
Felix en Frenkie mijn players to watchquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Sociedad wordt mijn club to watch.
Isak en Odegodquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Sociedad wordt mijn club to watch.
Even de AIVD een appje gestuurdquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wat Nutella op smeren.
Frenkie Ballon d'Or 2020quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Felix en Frenkie mijn players to watch
Ik zal eens wat op jou smerenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wat Nutella op smeren.
Er was een uitverkoop bij je moederquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig zit het ook hier helemaal vol
Ik heb Davy nog niet gespotquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Millenials. Een gouden generatie die wordt verneukt door de babyboomers.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je uit het jaar '93 komt hoef je je geen zorgen te maken
Het dak zou hier moeiteloos gedeeltelijk in kunnen storten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Dit is niet de sc vriend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er was een uitverkoop bij je moeder
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is niet de sc vriend.
Zullen we daar ook naar handelen?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is niet de sc vriend.
Zullen we daar ook naar handelen?
19:00 Espanyol v Sevillaquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er dan op dat tijdstip?
Jouw grenzeloze opportunisme na 2 minuten is altijd heerlijk.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Gespot allen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zo'n buik als Kokkie van Kale.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Gespot allen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:03:46Veel PSV-supporters gaan in de 20e minuut klappen als 'protest' tegen de avondwedstrijd om 20.00. Daarvoor zal een groot deel stil zijn. reageer retweet
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Gespot allen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genot zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
19:00 Espanyol v Sevilla
21:00 Fekir Inside
22:00 Felix Inside
Ziedend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jouw grenzeloze opportunisme na 2 minuten is altijd heerlijk.
Veelquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:03:46Veel PSV-supporters gaan in de 20e minuut klappen als 'protest' tegen de avondwedstrijd om 20.00. Daarvoor zal een groot deel stil zijn. reageer retweet
Raar dat ze niet protesteren tegen de vele uitwedstrijden die PSV moet spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-08-2019 om 20:03:46Veel PSV-supporters gaan in de 20e minuut klappen als 'protest' tegen de avondwedstrijd om 20.00. Daarvoor zal een groot deel stil zijn. reageer retweet
De Ligt wist niet wat hem overkwamquote:
Dat doen we al jarenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet protesteren tegen de vele uitwedstrijden die PSV moet spelen.
Van @Koffieplanter mag je zeker geen FELIXED zeggen.quote:
@Cavaliersquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van @:Koffieplanter mag je zeker geen FELIXED zeggen.
VAR gevoelig ploegjequote:Op zondag 11 augustus 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb een enorme hekel aan Alfons Groenendijk.
Vind ik ook. In de categorie Maaskant.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
De dag dat hij wordt ontslagen, hang ik de vlag uit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ik ook. In de categorie Maaskant.
Voelde hij zich alweer benadeeld?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Boadu is een veel groter talent.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:09 schreef RipCity het volgende:
Malen heeft echt voetbalintellegentie van 0 he.
Bohh, was weer genot vanmiddag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boadu is een veel groter talent.
Geen idee, maar Fons is al sinds zijn keuze voor Excelsior een buitengewoon hypocriet en naar mens. Gezien het prille seizoen gun ik hem best een Lozano-penalty die net niet afgekeurd kan worden door de VAR.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voelde hij zich alweer benadeeld?
Dat is voor mensen met een negatief IQ die praten in Peppi en Kokki-taal.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van @:Koffieplanter mag je zeker geen FELIXED zeggen.
Die gaat De Kuip over twee weken overhoop voetballen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boadu is een veel groter talent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hm, als je dat nog meent kijk ik misschien ook evenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond wederom Studio Voetbal (zonder Tom) kijken. Was hartstikke prima vorige week. Alles klopte.
Wie zit er nu?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond wederom Studio Voetbal (zonder Tom) kijken. Was hartstikke prima vorige week. Alles klopte.
JR wordt hier KOFFIEPLANTEREDquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met een negatief IQ die praten in Peppi en Kokki-taal.
Ik vond Peppi en Kokki maar een rare serie vroeger.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met een negatief IQ die praten in Peppi en Kokki-taal.
Febo Theo en Vaart zijn best een leuk duo samen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ah Kenneth 'kankerneger' Perez die iets om een nek knoopt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:20 schreef Bugno2 het volgende:
Perez heeft een buitengewoon smaakvolle das omgeknoopt.
Sjoerd.quote:
Sjoerd van Ramshorst. Maar was ook prima met vd Vaart en Janssen vorige keer.quote:
Kom jij liever in Valkenburg ZH of Valkenburg L?quote:
Precies dit. Ga het gewoon weer proberen vanavond.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Febo Theo en Vaart zijn best een leuk duo samen.
FRIKANDELLED
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die gaat De Kuip over twee weken overhoop voetballen.Nee Boadu en Stengs gaan dan eindelijk eens shinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wie zit er morgen bij VI?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Febo Theo en Vaart zijn best een leuk duo samen.
FRIKANDELLED
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Kap eens met die Stengs-hype.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Boadu en Stengs gaan dan eindelijk eens shinen.
Godverdommequote:Op zondag 11 augustus 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk eigenlijk geen enkel verschil tussen supporters van PSV die protesteren en als ze gewoon normaal zijn
Leuke!quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:14 schreef GGMM het volgende:
Oh de supporters van PSV maken geen geluid omdat ze protesteren.
Ik merk geen enkel verschil met de wedstrijden hiervoor.
Ik las vanmiddag enigszins verbaasd dat die wedstrijd wordt verplaatst als AZ en Feyenoord zich plaatsen voor de volgende ronde EL.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Boadu en Stengs gaan dan eindelijk eens shinen.
[..]
Die gaat De Kuip over twee weken overhoop voetballen.Maar die wedstrijd wordt verplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja je merkt wel dat ze geen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUH zingen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk eigenlijk geen enkel verschil tussen supporters van PSV die protesteren en als ze gewoon normaal zijn
Het gaat 1 op de 100 keer goed, maar dan heb je altijd nog de kans om te zeggen: "Kijk eens jongens, wát een speler. Die techniek, die pass, dat schot, dat koppie. Ge-wel-dig."quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Momentenspeler waar 30x iets misgaat, maar ik kijk voor die momenten dat het goed gaat.
De wedstrijd van Ajax is dat weekend ook verplaatst.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag enigszins verbaasd dat die wedstrijd wordt verplaatst als AZ en Feyenoord zich plaatsen voor de volgende ronde EL.
En voor Gakpo uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
@:El-Stinho en ik hopen op wat minuten voor Ihattaren
Slechte ping?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Paul het volgende:
Vind wel lagge een wedstrijdje nog om 20 uur
[..]
Die gaat De Kuip over twee weken overhoop voetballen.Zoals elk jaar zal AZ dan wel weer het onderspit delven. Zeker aangezien er hoogstwaarschijnlijk dan een spits + verdediger bij zullen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mijd ZH zo veel mogelijk en heb familie in Zuid-Limburg (ja echtquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom jij liever in Valkenburg ZH of Valkenburg L?
Ik vind dat wat overdreven allemaal.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wedstrijd van Ajax is dat weekend ook verplaatst.
Zijn doorgaans niet de scherpste mensen in die fanclubs.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je het niet eens bent met de tijd, waarom ga je dan wel naar de wedstrijd?
Denk ook niet meer dat hij geschikt is voor Ajax hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het gaat 1 op de 100 keer goed, maar dan heb je altijd nog de kans om te zeggen: "Kijk eens jongens, wát een speler. Die techniek, die pass, dat schot, dat koppie. Ge-wel-dig."
Om je club niet aan te moedigenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zouden jij en ik ook nog wel kunnenquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk ook niet meer dat hij geschikt is voor Ajax hoor.
Maar tegen die Feyenoord-verdediging kan hij best wat uitrichten.
Komt Ajax nog wel goed uit. Op een zaterdag alweer moeten voetballen na een kutreis naar Kazachstan of Cyprus is ook niet lekker. Heb je effectief maar twee trainingsdagen en misschien uitloop.quote:
Er zal tegen die tijd wel een ander centrum staan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk ook niet meer dat hij geschikt is voor Ajax hoor.
Maar tegen die Feyenoord-verdediging kan hij best wat uitrichten.
Omdat ik vermoed dat niet de wedstrijd het probleem is, maar dat ze zich nu niet na de wedstrijd kunnen gaan bezatten in de kroeg want morgen wer.... Oh wacht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de stille steun natuurlijk. En om zometeen te klappen in protest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gakpo met Luuk was vaak wel goud. Helaas is Lammers er niet die zou ook leuke dingen doen met die voorzetten.quote:
Ik heb gehoord dat Bruma er niets van kan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gakpo met Luuk was vaak wel goud. Helaas is Lammers er niet die zou ook leuke dingen doen met die voorzetten.
Klopt, maar Feyenoord - AZ is ‘gewoon’ op zondag. Beetje overdreven om het dan te verplaatsen vind ik zo aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komt Ajax nog wel goed uit. Op een zaterdag alweer moeten voetballen na een kutreis naar Kazachstan of Cyprus is ook niet lekker. Heb je effectief maar twee trainingsdagen en misschien uitloop.
Oh, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar Feyenoord - AZ is ‘gewoon’ op zondag. Beetje overdreven om het dan te verplaatsen vind ik zo aan het begin van het seizoen.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zouden jij en ik ook nog wel kunnen
Je moet niet alles geloven van wat ik zegquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Bruma er niets van kan.
Andere type.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Bruma er niets van kan.
Feyenoord - AZ is gewoon op zondag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik niet eigenlijk, is toch essentieel om Europees goed te presteren.
Dat is niet bewezen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik niet eigenlijk, is toch essentieel om Europees goed te presteren.
Ja een Afrikaan die niet goed genoeg is voor Trabzonspor en iemand die weg moest bij Liverpool omdat v/d Berg kwam. Verwacht daar ook niet veel van hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zal tegen die tijd wel een ander centrum staan.
Beugelsdijk moet de diesel nog ff opwarmen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:20 schreef Tagliano het volgende:
Dat centrum van ADO heeft al moeite met 3 meter ruimte in de rug
Als ik nu 10 minuten heen en weer zou lopen, ben ik een paar seconden in Valkenburg ZH geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:15 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik mijd ZH zo veel mogelijk en heb familie in Zuid-Limburg (ja echt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |