Gaat iig over Friesland ipv over Spanjaarden en Duitsers.quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dat is ook de strekking neem ik aan. En laten we het hopen, die positie is nogal dun bezet in het NL elfatl.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ja
Dat op dit moment roepen is natuurlijk wel wat debiel, tenzij er geroepen is dat hij dat kan worden
Zing jij ook mee met het Friese volkslied?quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook de strekking neem ik aan. En laten we het hopen, die positie is nogal dun bezet in het NL elfatl.
Vertel, welke wedstrijden van afgelopen seizoen moet ik terugkijken, waar hij zijn oude niveau haalde?quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ok.
Karsdorp verder vaak genoeg zien spelen. Je lult dus écht alleen maar onzin.
Nee, hoor. Ik beschouw mezelf niet als een klimaatkenner en laat dat graag over aan mensen die erop gestudeerd hebben. Ik vind die reclame alleen ontzettend cringe.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij haat de klimaatlobby ook?
Nee, vreselijk kutlied.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zing jij ook mee met het Friese volkslied?
Wel eens.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik beschouw mezelf niet als een klimaatkenner en laat dat graag over aan mensen die erop gestudeerd hebben. Ik vind die reclame alleen ontzettend cringe.
Wilhelmus doet wat ouderwets aanquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer van Ariane Grande is ook mooier dan het Wilhelmus.
Leuk dat je weer meekijkt!quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik beschouw mezelf niet als een klimaatkenner en laat dat graag over aan mensen die erop gestudeerd hebben. Ik vind die reclame alleen ontzettend cringe.
Ja, toch denk ik dat hij te licht is voor 10 bij AZ.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker opportunistisch mensen op één duel beoordelen. Had vorig jaar een prima seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |