In een bepaald topic waar voornamelijk Feyenoord-fans zitten wel, ja. Iemand die met droge ogen beweert dat Karsdorp meteen de beste rechtsback is van de Eredivisiequote:Op zondag 11 augustus 2019 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, er is een hosannastemming blijkbaar.
Ah dank u welquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)e-wordt-bepaald.html
Qua capaciteit wel vergelijkbaar maar wel end van Alkmaar vandaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd waar dat moet.
Zag ook al suggesties voor het Abe Lenstra Stadion.
Lijkt me wel een goede oplossing, al is het wel anderhalf uur rijden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd waar dat moet.
Zag ook al suggesties voor het Abe Lenstra Stadion.
Ik ga een bammetje smeren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Voor deze pot pak ik een kopje bosvruchtenthee
Die heeft ook een lekkere carriere gehad. Nachtkaarsquote:Gregory van der Wiel heeft op 31-jarige leeftijd een punt achter zijn voetbalcarrière gezet, zo meldt Voetbalzone. Volgens het medium wil Van der Wiel zich vanaf nu gaan richten op zijn carrière als 'zakenman en entrepreneur'.
Wat een verstandige opmerking.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
In een bepaald topic waar voornamelijk Feyenoord-fans zitten wel, ja. Iemand die met droge ogen beweert dat Karsdorp meteen de beste rechtsback is van de Eredivisie
Wie is er beter dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
In een bepaald topic waar voornamelijk Feyenoord-fans zitten wel, ja. Iemand die met droge ogen beweert dat Karsdorp meteen de beste rechtsback is van de Eredivisie
Dumfries natuurlijk.quote:
Dumfriesquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dumfries natuurlijk.
Het ging me er meer om dat niemand die kerel een wedstrijd heeft zien spelen in twee jaar tijd, maar dan wel dat soort dingen gaat roepen.
Tevens heb ik liever Mazraoui dan tokkie Karsdorp.
Als jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij zijn niveau weer haalt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |