zuid-amerika = zuid-amerikaantjes hoger op de kaartquote:Op zondag 11 augustus 2019 03:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemde volgorde, had ozimir hoger op de kaart gezet
ja, alleen ken ik ze allebei nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 04:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zuid-amerika = zuid-amerikaantjes hoger op de kaart
zieke show elke xquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuker dan het event van vannacht. BKFC 7 was vermakelijk. Jammer dat het alleen boksen is. MMA BK zou de ultieme vechtsport zijn.
Haha idd. Nog nooit iemand op 2 meter afstand een elleboog zien gevenquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben na 2 rondes gaan slapen. Niet veel gemist geloof ik?
twitter:Lolo_Nicole twitterde op zondag 11-08-2019 om 06:48:54@alliseeisgold You’re acting like I’ve given you a choice in this matter. 🙅🏽♀️🙅🏽♀️🙅🏽♀️ reageer retweet
Saaiste was toen ene keer met Francis Ngannou tegen Derrick Lewisquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:47 schreef SOG het volgende:
[..]
Haha idd. Nog nooit iemand op 2 meter afstand een elleboog zien geven
Dit is voor mij iig de meest saaie pot die k ooit heb gezien.
Prima, maar dit is geen sport meer. Barbaarse praktijken zijn het. Je kind zou zo maar thuiskomen na een avondje “sporten”.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een gevecht, geen groepje mannen die 1 uur lang een bal in een ring gooien.
je kan ergens anders gaan trollen!, je bent gewaarschuwd!quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Prima, maar dit is geen sport meer. Barbaarse praktijken zijn het. Je kind zou zo maar thuiskomen na een avondje “sporten”.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 11-08-2019 om 23:47:19Monday’s #HelwaniShow lineup: @dc_mma @BulletValentina @darrentill2 @MightyMouse @karatehottiemma @ilimanator @MayceeBarber @DalbyMMA @coachdukeroufus @CPTdasAmericas & you! 1 pm et / 10 am pt / 6 pm bst.See ya then. https://t.co/xwObad5yDm reageer retweet
dat ze Stipe niet ondertitelen met zijn knikkers in zijn bek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
Komen wel leuke beelden voorbij in de countdown
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze Stipe niet ondertitelen met zijn knikkers in zijn bek.
Diaz is ook maar kut te verstaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze Stipe niet ondertitelen met zijn knikkers in zijn bek.
Bob heeft Stefan omgepraatquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Struve terug vs Rothwell 7 dec.
Kan het wel volgen maar ik ben niet geïnteresseerd in de Diazen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Diaz is ook maar kut te verstaan
Fuck yes!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Struve wat doe je? Ga je nu wel je handen hoog houden en je jab gebruiken? En een andere camp (weg van Bob Schrijber en niet naar Henri Hooft)? Zo nee dan heeft dit geen enkele zin.
Diaz is een leeghoofd die over hyped is gemaakt na het gevecht met Mcgregor. Zijn boksen is helemaal niet zo goed als men zegt. Men is snel tevreden. Zijn stats spreken het tegendeel. Pettis is zoveel beter dan hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef jigggy het volgende:
Heb het vermoeden dat Diaz gaat verliezen, heeft al zo lang niet gevochten
Ik zei je tochquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:19 schreef Nober het volgende:
'Geen UFC 243 voor Overeem'
Walt Harris vs. Alistair Overeem expected to headline UFC Washington
...
Vind je? Hij staat in de UFC top 10 significant strikes landed en in de top 5 total strikes landed aller tijden. Lijken me geen verkeerde stats.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn boksen is helemaal niet zo goed als men zegt. Men is snel tevreden. Zijn stats spreken het tegendeel.
Hij was al een baas voordat ik ooit van Mcgregor gehoord had.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Diaz is een leeghoofd die over hyped is gemaakt na het gevecht met Mcgregor. Zijn boksen is helemaal niet zo goed als men zegt. Men is snel tevreden. Zijn stats spreken het tegendeel. Pettis is zoveel beter dan hem.
coaches verdienen ook mee als Struve vechtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Struve is super dom. Geniet gewoon van het feit dat je je laatste gevecht (met heel veel geluk) gewonnen hebt. Nu gaat hij waarschijnlijk een pak slaag krijgen van Rothwell en besluit daarna om er weer mee te stoppen.
19-11 is gewoon slecht. Daarnaast staat hij wel degelijk bekend om zijn boksen, ook al heeft hij 58% van zijn overwinningen aan submissions te danken. Diaz heeft altijd voor peanuts gevochten. Nooit belangrijk geweest voor de UFC tot het Mcgregor gevecht. Wat hem ook meteen miljonair gemaakt heeft. Had voor het McGregor gevecht 70% minder volgers dan wat hij nu heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was al een baas voordat ik ooit van Mcgregor gehoord had.
Het boksen is niet eens waar hij om bekend staat.
Zijn JJ is wel altijd sterkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
19-11 is gewoon slecht. Daarnaast staat hij wel degelijk bekend om zijn boksen, ook al heeft hij 58% van zijn overwinningen aan submissions te danken. Diaz heeft altijd voor peanuts gevochten. Nooit belangrijk geweest voor de UFC tot het Mcgregor gevecht. Wat hem ook meteen miljonair gemaakt heeft. Had voor de McGregor gevecht 70% minder volgers dan wat hij nu heeft.
Daarom is het ook super stom. Zijn coach denkt meer aan het geld dan aan zijn vechter en "zogenaamde" vriend. Struve heeft openlijk toegegeven hoe naar hij het vond om de ring in te stappen en te trainen voor iemand. Kon er helemaal geen plezier uit halen. En dan weer hetzelfde gaan doen...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
coaches verdienen ook mee als Struve vecht
Ik hoop op de Stockton slapquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Nick en Nate zijn sinds lange tijd fan favourites en komen altijd om te vechten, ik kan me geen saaie pot van die twee herinneren.
Alleen maar mooi om te zien dat Nate UFC superstar status heeft bereik na die epische win tegen McG. (waar niemand hem ook een kans gaf om te winnen.) Hij is ook nog maar een keer gestopt in de octagon in zijn hele carriere.
Ik hoop op een mooie pot met een submission win voor Nate zaterdag.
Maar hij heeft toch een huis gekocht? Dat zal wel afbetaald zijn inmiddels.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:59 schreef THEFXR het volgende:
Perry kan geen belastingen betalen
Mike Perry is broke, behind in his taxes — ‘Money in the bank $6’
https://www.mmamania.com/(...)taxes-money-bank-mma
Super dom is een beetje overdreven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Struve is super dom. Geniet gewoon van het feit dat je je laatste gevecht (met heel veel geluk) gewonnen hebt. Nu gaat hij waarschijnlijk een pak slaag krijgen van Rothwell en besluit daarna om er weer mee te stoppen.
Het is super dom om publiekelijk aan te geven dat je helemaal niet van het vechten kan genieten, en dan een paar maanden later ineens weer wilt vechten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Super dom is een beetje overdreven.
Ik zie Rothwell nou niet 1-2-3 winnen. Hij verloor laatste nog een DEC tegen Arlovski....
Rothwell krijg je niet ko, Struve wel. Big Ben gaat gewoon door de stoten heen lopen en pleurt een poffers op Struve en klaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Super dom is een beetje overdreven.
Ik zie Rothwell nou niet 1-2-3 winnen. Hij verloor laatste nog een DEC tegen Arlovski....
Hij verdiende niet de bedragen van Mcgregor maar dat deden Mighty Mouse en John Jones volgens mij niet eensquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
19-11 is gewoon slecht. Daarnaast staat hij wel degelijk bekend om zijn boksen, ook al heeft hij 58% van zijn overwinningen aan submissions te danken. Diaz heeft altijd voor peanuts gevochten. Nooit belangrijk geweest voor de UFC tot het Mcgregor gevecht. Wat hem ook meteen miljonair gemaakt heeft. Had voor het McGregor gevecht 70% minder volgers dan wat hij nu heeft.
Hij vocht letterlijk voor 20/20k. Dat is een groot verschil ten opzichte van de 100/100 of meer dat de belangrijkere vechters voor de UFC kregen. Absoluut peanuts dus. En hij en zijn broer zijn zeker niet altijd "favorieten" geweest, misschien voor sommige, maar zeker geen algemene constatering.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij verdiende niet de bedragen van Mcgregor maar dat deden Mighty Mouse en John Jones volgens mij niet eens
Wat iemand hier ook al noemde, Hij en zijn broer zijn favorieten. Bijna elk gevecht is heerlijk om naar te kijken.
Hij is de U.F. toch ook doorgekomen met allemaal submissions? En volgens mij is hij vanaf jongs af aan vooral om zijn jj bekend.
Nah, veel mensen zagen hem wel winnen hoor. Enige was die short notice, maar dat was ook een groot nadeel voor Conor. Niet hoeven cutten was ook een voordeel voor Nate.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Nick en Nate zijn sinds lange tijd fan favourites en komen altijd om te vechten, ik kan me geen saaie pot van die twee herinneren.
Alleen maar mooi om te zien dat Nate UFC superstar status heeft bereik na die epische win tegen McG. (waar niemand hem ook een kans gaf om te winnen.) Hij is ook nog maar een keer gestopt in de octagon in zijn hele carriere.
Ik hoop op een mooie pot met een submission win voor Nate zaterdag.
Je moet mma en wmma dan ook niet als hetzelfde beoordelen. Cejudo pakt Shevchenko voor de intersekse belt!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:37 schreef SOG het volgende:
Een leeghoofd is ie wel idd maar zorgt iig voor actie. En dat is wel nodig na die vreselijke shevchenko en carmouche.
Nate werd gedomineerd door Benson Henderson in 2012 ofzo en het enige wat Nate kon doen was zijn middelvinger opsteken daar blijf je voor wakker.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij verdiende niet de bedragen van Mcgregor maar dat deden Mighty Mouse en John Jones volgens mij niet eens
Wat iemand hier ook al noemde, Hij en zijn broer zijn favorieten. Bijna elk gevecht is heerlijk om naar te kijken.
Hij is de U.F. toch ook doorgekomen met allemaal submissions? En volgens mij is hij vanaf jongs af aan vooral om zijn jj bekend.
Maar toch wel wanneer ie tijdens het gevecht al zijn vuisten in de lucht gooit terwijl hij nog iemand aan het submitten isquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Nober het volgende:
Nate werd gedomineerd door Benson Henderson in 2012 ofzo en het enige wat Nate kon doen was zijn middelvinger opsteken daar blijf je voor wakker.
Conor does whatever da fook he wants.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
McGregor is een vuile rat. Een oudere man (in zijn gelaat) een vuistslag geven, terwijl hij het niet eens ziet aankomen. Walgelijke jongen is het ook. Hopelijk wordt hij hier wel voor veroordeeld.
Medisch attest.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Nober het volgende:
Krijgt Nate nu een schorsing voor deze mogelijke USADA overtreding?
Doen alsof het een joint is terwijl het gewoon een peukie isquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Nober het volgende:
Die ouwe heeft wel een kin!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
McGregor is een vuile rat. Een oudere man (in zijn gelaat) een vuistslag geven, terwijl hij het niet eens ziet aankomen. Walgelijke jongen is het ook. Hopelijk wordt hij hier wel voor veroordeeld.
nee, na de weigh in, is pas in competitie, verder was dit schijnbaar een nieuw CBD product van zijn sponsor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef Nober het volgende:
rond is ook een shapequote:
De roidsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben denk ik het meest benieuwd naar Costa vs Romero. Wie denken jullie dat gaat winnen?
Dat zullen we bij het onofficiële wegen wel kunnen zien?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben denk ik het meest benieuwd naar Costa vs Romero. Wie denken jullie dat gaat winnen?
Beetje lichtvoetig zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC 226:
Stipe Miocic (242.5) vs. Daniel Cormier (246)
Zit hier nog een reden achter?
speedquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC 226:
Stipe Miocic (242.5) vs. Daniel Cormier (246)
Zit hier nog een reden achter?
Rustagh hij heeft tot 20:00 en krijgt dan nog een extra uur. Al zijn ze wel in Californië met die vervelende Foster in de commissie.quote:
ze hebben al een catchweight gemaakt op 140quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Rustagh hij heeft tot 20:00 en krijgt dan nog een extra uur. Al zijn ze wel in Californië met die vervelende Foster in de commissie.
Daniel heeft niet eens de kracht om een baseball tot aan homeplate te gooienquote:
ja wtf was datquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daniel heeft niet eens de kracht om een baseball tot aan homeplate te gooien
laatste wat je wilt is je arm/schouder verrekken door 100% te gooienquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daniel heeft niet eens de kracht om een baseball tot aan homeplate te gooien
Ik heb de video aangeklikt en toen zag ik de tijd staan van 2:00.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
Live weigh in show gemist door fake news van Nober
Romero en Costa jacked!
twitter:JonnyBones twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 23:05:52I beat you in less than two minutes, obviously you’re going to have bogus things to say. I can see you in a barbershop at 75 talking about what it takes to be a champion & telling your made up Jon Jones stories, thanks for sharing your amazing imagination 👍🏾 reageer retweet
twitter:ChaelSonnen twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 00:04:05-We’ll BOTH be tellin’ stories about our past glories in a barber-shop when we’re 75ButYou’ll be tellin’ yours in aPRISON Barber-Shop, I’m guessin’ reageer retweet
twitter:JonnyBones twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 23:12:56Got beat by a bunch of the best and somehow that makes you credible reageer retweet
twitter:ChaelSonnen twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 11:20:52And you’ve beaten some of the best, but nobody believes a word you say. reageer retweet
Dana is ook een kneusquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dikhoofd beschermd hem weer. Dana White is een misselijk mannetje met dubbele standaarden.
Hopen dat Germaine haar take down defense top notch isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Jullie hebben het vast al gehoord, maar bij deze:
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Gonna be honest, sinds dat hele debakel met Cyborg, der hand en het laten gaan van de titel word ik niet meer enthousiast van der.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Dittoquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:31 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
heeft iemand een linkje voor de early prelims via dm?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:37 schreef Aethereal het volgende:
Hopelijk kan ik tot het einde wakker blijven..
Koffie, Red bull, cola.. speed..quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:37 schreef Aethereal het volgende:
Hopelijk kan ik tot het einde wakker blijven..
Lekker dan van je teammatetwitter:Benaskren twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 18:10:18I agree Dillon this is unacceptable. @Showtimepettis and I aren’t bffs but I thought we had a respect and kinship where feelings and statements like this did not happen. I hope Anthony can clear this up and make his feelings transparent. I don’t need fake friends. https://t.co/SW1dBZoV8m reageer retweet
Lijkt mij ook.. of zijn vader is arts en levert gratis EPO. Met een berg zout erbij.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
met een korreltje zout denk ik
[ afbeelding ]
overgebleven voorraad van Dillasnake overgenomenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.. of zijn vader is arts en levert gratis EPO. Met een berg zout erbij.
soms komt het niet door inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie wel alerts/DM popups? Ik krijg niks, niet in Firefox en ook niet in Chrome.
Hierna krijg je een transgender refquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen Herb als donkere was te weinig voor het quotum in Cali
Is wel handig bij Cyborg fightsquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hierna krijg je een transgender ref
of sankho, zodat een andere naar de wc kanquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, dat doen ze wel vaker, zo'n iemand die dan 'in de wandelgangen' is
Olivi of Andriol?
Hannah heeft wel HJ armenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:40 schreef 3rr0r het volgende:
die esquibel d'r lichaam loopt echt recht van borst tot benen
quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of sankho, zodat een andere naar de wc kan
Gelukkig niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
moet je van de zolder naar beneden?
die in die blauwe broek, ken hem,jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar weet jij wie Klose is? Volgens mij de favoriet.
Nog ooit tegen gevoetbald?quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die in die blauwe broek, ken hem,ja
BT Sport stream gaat niet zo vaak naar de reclame.quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Hype en reclames, nooit tekort bij de ufc
ha, ze hadden de walkouts al tijdens de reclame gedaan om tijd in te halenquote:Op zondag 18 augustus 2019 03:51 schreef THEFXR het volgende:
liggen erg achter schema en ineens een finish, erg verdacht
Dit.quote:
Hoiquote:
Nee, vind ik ook.quote:Op zondag 18 augustus 2019 05:42 schreef vanBoeschoten het volgende:
Meh ruim in de tweede ronde dacht ik ook nog dat Costa voorstond... volgens mij die commentator ook dus heeeel gek is het toch niet?
Ik scoorde hem ook voor Costa.. is dat zo raar?quote:
Tegen Romero kun je dat niet zeggen, die zijn beide zo ergquote:Op zondag 18 augustus 2019 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
Tot 1,5 ronde Costa, maar wat Romero daarna allemaal deed bij Costa was meer vond ik
Ik heb sowieso geen respect voor deze overduidelijke juicer
Romero lijkt nog eerder op een freak of nature ook al is het richting verdacht. Costa heeft een fysiek waarbij duidelijke alarmbellen van gebruik afgaan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Romero kun je dat niet zeggen, die zijn beide zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |