quote:Trump stookt vooral die angsten van zijn overwegend witte, conservatieve achterban op. In 2016 kon hij nog dankzij de steun van die gedreven minderheid tot president gekozen worden, maar het aandeel witte gelovigen in de VS wordt steeds kleiner. Steden als Houston en El Paso zijn de toekomst, volgens demografen. De president leeft in het verleden.
+1, die foto vat samen, een hoop dingen die er mis zijn gegaan in deze wereld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
Die man met dat paarse haar in die foto... Daar wil je toch uren op slaan?
Het is alsof hij het zelf wil uitlokken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:22 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
+1, die foto vat samen, een hoop dingen die er mis zijn gegaan in deze wereld.
Die man rechts lijkt op een indiaan? Dus wie zegt dat het altijd blanken zijn die schreeuwen "Make America Great Again"?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat dat een vrouw was?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die man rechts lijkt op een indiaan? Dus wie zegt dat het altijd blanken zijn die schreeuwen "Make America Great Again"?!
Een cameo!quote:
Mensen die denken dat het witte ras weg moet, die moeten weg...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:22 schreef Bocaj het volgende:
Heel de wereld moet divers worden!![]()
Het witte ras moet weg....![]()
Zoals de moeder van Jantje Smit al zei: "Alles is weg..."![]()
Dit is dus waar de wereld vandaag de dag aan kapot gaat. Aan die idioten die iemand willen slaan vanwege haar, of hoe iemand zich gedraagt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
Die agressie omdat, ja wat eigenlijk. Typisch mensen zoals jij die de reden voor hun kutleven projecteren op anderen ipv verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
Typisch de demografie waar Trump en FN en Afd en FvD het van moet hebben. Gefrustreerde boosmeneertjes die zichzelf zielig vinden en proffesioneel slachtoffer van ‘links’ zijn. ‘Links’ is namelijk de reden dat ze een kutleven hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dit is dus waar de wereld vandaag de dag aan kapot gaat. Aan die idioten die iemand willen slaan vanwege haar, of hoe iemand zich gedraagt.
Ik heb de neiging om iemand te slaan nog nooit gehad. Hoe zou dat komen? O ja, een nette opvoeding en logisch nadenken.
Dat dat doort mensen eens van fok optypt en een eigen forum gaat starten ala 8chan. Zijn de normaal denkende mensen tenminste van het gezeur af.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Typisch de demografie waar Trump en FN en Afd en FvD het van moet hebben. Gefrustreerde boosmeneertjes die zichzelf zielig vinden en proffesioneel slachtoffer van ‘links’ zijn. ‘Links’ is namelijk de reden dat ze een kutleven hebben.
Kijk eens maar de frontpage. Het is waar het forum uit bestaat mijn beste. De racisten voelen zich steeds meer gesteund als racist uit te komen door types zoals Trump. Staan te juichen als een boot met vlichtelingen vergaat en ze verdrinken. Elke wannabe dictator is een goede gast omdat ze af en toe wat dingen zeggen over bruine mensen. Dan maakt het niet meer uit dat ze de rechtstaat afbreken kennelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat dat doort mensen eens van fok optypt en een eigen forum gaat starten ala 8chan. Zijn de normaal denkende mensen tenminste van het gezeur af.
Vroeger sloten we die mensen op, maar tegenwoordig heb je in die klinieken blijkbaar ook internet.
Hij is geen democraatquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Ik mis alleen een witte puntmuts bij Donald Trump.
quote:anti-immigratieretoriek
Dan moet fok daar eens tegen optreden. Niemand hoeft een linkse iemand te zijn. Ik vind de manier van linkse indoctrinatie verschrikkelijk. Maar liever een links iemand dan zo gestoord als openlijke racisten. Of mensen die openlijk Trump een goede gast vinden. Dan heb je een gaatje in je hoofd waar hersencellen uit vallen, dat is duidelijk..quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk eens maar de frontpage. Het is waar het forum uit bestaat mijn beste. De racisten voelen zich steeds meer gesteund als racist uit te komen door types zoals Trump. Staan te juichen als een boot met vlichtelingen vergaat en ze verdrinken. Elke wannabe dictator is een goede gast omdat ze af en toe wat dingen zeggen over bruine mensen. Dan maakt het niet meer uit dat ze de rechtstaat afbreken kennelijk.
Ah racisten. Hoe typisch. Wat is het volgende, nazi roepen? Fascist roepen? Die woorden hebben geet betekenis meer door mensen zoals jij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk eens maar de frontpage. Het is waar het forum uit bestaat mijn beste. De racisten voelen zich steeds meer gesteund als racist uit te komen door types zoals Trump. Staan te juichen als een boot met vlichtelingen vergaat en ze verdrinken. Elke wannabe dictator is een goede gast omdat ze af en toe wat dingen zeggen over bruine mensen. Dan maakt het niet meer uit dat ze de rechtstaat afbreken kennelijk.
Ben je nieuw hier? Wen er maar aan. Genoeg usefull idiots die russische polarisatiepropaganda herhalen en denken dat ze slim zijn. Zijn ook altijd dezelfde boze blanke boys die zichzelf nogal zielig vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dan moet fok daar eens tegen optreden. Niemand hoeft een linkse iemand te zijn. Ik vind de manier van linkse indoctrinatie verschrikkelijk. Maar liever een links iemand dan zo gestoord als openlijke racisten. Of mensen die openlijk Trump een goede gast vinden. Dan heb je een gaatje in je hoofd waar hersencellen uit vallen, dat is duidelijk..
En ik hoop dat iemand als Bocaj een troll is, anders heb ik medelijden met hem/haar/het.
Ik ben niet nieuw, maar kwam op andere subfora. Daar kom je andere mensen tegen en gaat het vaak over andere onderwerpen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier? Wen er maar aan. Genoeg usefull idiots die russische polarisatiepropaganda herhalen en denken dat ze slim zijn. Zijn ook altijd dezelfde boze blanke boys die zichzelf nogal zielig vinden.
Dat is een flinke aanname zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die agressie omdat, ja wat eigenlijk. Typisch mensen zoals jij die de reden voor hun kutleven projecteren op anderen ipv verantwoordelijkheid te nemen.
Vindt jij dat die man met dat paarse haar zich netjes gedraagt?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Dit is dus waar de wereld vandaag de dag aan kapot gaat. Aan die idioten die iemand willen slaan vanwege haar, of hoe iemand zich gedraagt.
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, probeert om oorlogen te voorkomen, zorgt voor minder hate crimes, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit, die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen, die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien, die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen, dan heb je een gat in je hoofd? Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dan moet fok daar eens tegen optreden. Niemand hoeft een linkse iemand te zijn. Ik vind de manier van linkse indoctrinatie verschrikkelijk. Maar liever een links iemand dan zo gestoord als openlijke racisten. Of mensen die openlijk Trump een goede gast vinden. Dan heb je een gaatje in je hoofd waar hersencellen uit vallen, dat is duidelijk..
En ik hoop dat iemand als Bocaj een troll is, anders heb ik medelijden met hem/haar/het.
Beter even de effecten afwachten voor de langere termijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, probeert om oorlogen te voorkomen, zorgt voor minder hate crimes, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit, die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen, die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien, die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen, dan heb je een gat in je hoofd? Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
Russisch nieuws is waarschijnlijk betrouwbaarder. Elke week zijn er tientallen fake nieuws berichten op CNN, huffington post, CNBC etc. Het is zo erg, dat ik het niet eens meer kan onderscheiden van the onion. Ik kan mij niet voorstellen dat russisch nieuws zo slecht is, hoewel ik dat niet lees.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar kwam op andere subfora. Daar kom je andere mensen tegen en gaat het vaak over andere onderwerpen.
Ik snap ook niet dat mensen Russen betrouwbaar vinden en de MSM verafschuwen. Ik denk dat de MSM wel 100% meer betrouwbaar is dan een Russische bron. Vroeger kwam ik op ninefornews. Kwam je dus precies dezelfde figuren tegen. Alles van Rusland werd geaccepteerd en van de nos niet. Ook meestal racistische Trump stemmers..
Om over Xandernieuws maar te zwijgen![]()
die mensen moet je internet verbod op kunnen leggen.
held. Je heb helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is rustig afwachten. Nadat Trump in 2024 eindigt als GEOTUS, gaat zijn zoon hem hopelijk opvolgen en hebben we nog 8 jaar Trumpquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter even de effecten afwachten voor de langere termijn.
Dus je vindt het normaal dat als iemand zich niet normaal gedraagt (wat je aan 1 foto nooit kan aflezen) je hem of haar uren wil slaan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vindt jij dat die man met dat paarse haar zich netjes gedraagt?
Kijk naar dat gezicht, wat een frusti. En jij neemt het voor hem op.
Je moet eens wat echte nieuws lezen en niet @Trump op zijn woorden geloven. Die denkt dat hij de beste president ever is...quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, probeert om oorlogen te voorkomen, zorgt voor minder hate crimes, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit, die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen, die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien, die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen, dan heb je een gat in je hoofd? Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
Russisch nieuws betrouwbaarder? Die mensen hebben grote duimen waar ze alles uit zuigen. Ze hadden zelfs het verhaaltje de wereld in geholpen dat boven MH-17 oekrainse vliegtuigen waren die het vliegtuig naar beneden hadden gehaald. Want zo is Putin "het is iedereens schuld behalve die van de Russen".quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Russisch nieuws is waarschijnlijk betrouwbaarder. Elke week zijn er tientallen fake nieuws berichten op CNN, huffington post, CNBC etc. Het is zo erg, dat ik het niet eens meer kan onderscheiden van the onion. Ik kan mij niet voorstellen dat russisch nieuws zo slecht is, hoewel ik dat niet lees.
Kijk eens goed naar die foto.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
wat je aan 1 foto nooit kan aflezen
Je zal moeten accepteren dat je niet alles wat je bloed sneller doet stromen met een burka kan verbergenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Ik mis alleen een witte puntmuts bij Donald Trump.
Het stond letterlijk op de frontpage op fok. Laat jezelf nakijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Je moet eens wat echte nieuws lezen en niet @:Trump op zijn woorden geloven. Die denkt dat hij de beste president ever is...
En je hebt het over minder hatecrimes ever? Echt, laat naar je kijken
Je leest niet, je gaat ergens van uit.quote:Russisch nieuws betrouwbaarder? Die mensen hebben grote duimen waar ze alles uit zuigen. Ze hadden zelfs het verhaaltje de wereld in geholpen dat boven MH-17 oekrainse vliegtuigen waren die het vliegtuig naar beneden hadden gehaald. Want zo is Putin "het is iedereens schuld behalve die van de Russen".
Kijk eens goed naar Trump en wat hij allemaal uitkraamt. Misschien is die boosheid en frustratie terecht. Burgers worden tegen elkaar opgezet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die foto.
Waarom neem je het voor hem op?
Hij kraamt weinig uit. Het is de MSM die zijn woorden verdraait en mensen tegen elkaar opzet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar Trump en wat hij allemaal uitkraamt. Misschien is die boosheid en frustratie terecht. Burgers worden tegen elkaar opgezet.
Tuurlijk, het is de fout van Trump.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar Trump en wat hij allemaal uitkraamt. Misschien is die boosheid en frustratie terecht. Burgers worden tegen elkaar opgezet.
Aan beide kanten, divide and conquer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Hij kraamt weinig uit. Het is de MSM die zijn woorden verdraait en mensen tegen elkaar opzet.
Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluitenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat dat doort mensen eens van fok optypt en een eigen forum gaat starten ala 8chan. Zijn de normaal denkende mensen tenminste van het gezeur af.
Vroeger sloten we die mensen op, maar tegenwoordig heb je in die klinieken blijkbaar ook internet.
Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota. Maar iemand heeft paars haar en sommige willen er uren op los slaan.. Ik snap wel dat het fok grote monden zijn en dat de meesten hier lieve mensen zijn die van hun huisdieren houden, maar alleen het typen van "ik wil er uren op slaan" slaat nergens op..quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die foto.
Waarom neem je het voor hem op?
Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Hij kraamt weinig uit. Het is de MSM die zijn woorden verdraait en mensen tegen elkaar opzet.
Echt hilarisch dit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota
Wie zegt hier dat ik mensen op wil sluiten? Beetje beter lezen graag. En als je al goed gelezen heeft dan goed begrijpend lezen... VROEGER sloten ze de gekken op.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluiten![]()
Waar kennen we dat ook alweer van?
Dus omdat iemand wat schreeuwt (die tegenstanders lijkt me zo iemand die het bloed onder je nagels vandaan haalt maar daar wordt niet opgelet want heeft een Trump-petje op) wil je er uren op los slaan? En je snapt nog steeds niet dat dit idioot is?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Echt hilarisch dit.![]()
Hij was vast inderdaad gewoon complimententjes aan het geven.
"I LOVE YOOOOUUU!!! I LOVE YOU SO GODDAMN MUCH!!"
Vooral aan 1 kant. Twitter bant mensen die voorstander zijn van legitimeren bij stemmen. Youtube bant mensen die trump goed vinden. Google heeft openlijk aangegeven te willen zorgen dat Trump verliest. Google plaatst pro trump pagina's op andere pagina's om anti trump pagina's voorang te geven. Grote media bedrijven zijn openlijk tegenstander van trump en blijven onzin (leugenachtige) berichten plaatsen. Andersom kom ik het niet tegen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Aan beide kanten, divide and conquer.
Ik heb het ietsje herordend, omdat je hier steeds hetzelfde zegt: deze president heeft gezorgd voor een goede economie. Al deze dingen die je opnoemt zijn een direct gevolg van die goede economie, of wilde je beweren dat hij specifiek heeft gezorgd voor laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen of specifiek onder zwarte mensen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit
Ik heb de indruk dat dit niet echt uniek aan de man is ten opzichte van democratische presidenten.quote:probeert om oorlogen te voorkomen
Wat is je bron hiervoor? Uit 13 november 2018: FBI: Spike in US hate crimes for third year in a rowquote:zorgt voor minder hate crimes
Er wordt geen muur gebouwd waar nog geen muur was.quote:die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen
Heb je een bron hier voor dat het ook werkt?quote:die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien
Met dank aan de democraten die nog meer budget voor de veteranen wilden.quote:die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen
Nee, maar dan ben je wel flink verkeerd geïnformeerd.quote:dan heb je een gat in je hoofd?
Er is niet een terroristische organisatie genaamd antifa. Het zijn allemaal kleine groepjes. Meer een beweging dan echt een organisatie.quote:Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..
Of is Trump zijn twitter soms gehackt door de slechte democrats die Trump in een slecht daglicht willen zetten?
De rally's van Trump waar 'Lock her up' wordt gescandeerd tegen Hilary misschien?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluiten![]()
Waar kennen we dat ook alweer van?
Fixed that for you.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
die SJW met paars haar lijkt me zo iemand die het bloed onder je nagels vandaan haalt
Hier wordt er opgeroepen om die jongen met paars haar in elkaar te slaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.
Daarom gaan steeds meer mensen offline en dat is misschien maar beter ook. Ouderwetse demonstraties, geen controle meer van de overheid, geen censuur.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Vooral aan 1 kant. Twitter bant mensen die voorstander zijn van legitimeren bij stemmen. Youtube bant mensen die trump goed vinden. Google heeft openlijk aangegeven te willen zorgen dat Trump verliest. Google plaatst pro trump pagina's op andere pagina's om anti trump pagina's voorang te geven. Grote media bedrijven zijn openlijk tegenstander van trump en blijven onzin (leugenachtige) berichten plaatsen. Andersom kom ik het niet tegen.
Dat zouden democrats nooit doenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota. Maar iemand heeft paars haar en sommige willen er uren op los slaan.. Ik snap wel dat het fok grote monden zijn en dat de meesten hier lieve mensen zijn die van hun huisdieren houden, maar alleen het typen van "ik wil er uren op slaan" slaat nergens op..
[..]
Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..
Of is Trump zijn twitter soms gehackt door de slechte democrats die Trump in een slecht daglicht willen zetten?
Trump is vooral de POTUS en in dat licht bezien zijn zijn Twitteruitlatingen meestal niet erg wijs en zelfs stompzinnig te noemen. Het zegt wat over een volk dat zo'n leider heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..quote:
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Die handelsoorlog is goed. Hij heeft veel problemen en tijdelijke oplossingen geerfd. Trump heeft handelsakkoorden gesloten, onder andere met China. Dat gaat er voor zorgen dat China veel apparatuur gaat kopen van Amerika, onder andere van John Deer, maar ook van andere merken. Vaak komt in onze media maar 1 kant aan bod, zodat Trump er slecht uit ziet. "verbod op zonnepanelen uit China" zonder context, maar als doel om te zorgen dat de productie in Amerika een gigantische boost krijgt. "verbod op auto's uit Mexico" maar dat zorgt er voor dat er nu weer fabrieken worden gestart in Amerika, onder andere in Detroit, waar het zo ontzettend slecht gaat. Hij zorgt voor een America first beleid, wat werkt. Dit zijn maar een paar voorbeelden, maar het zijn er honderden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb het ietsje herordend, omdat je hier steeds hetzelfde zegt: deze president heeft gezorgd voor een goede economie. Al deze dingen die je opnoemt zijn een direct gevolg van die goede economie, of wilde je beweren dat hij specifiek heeft gezorgd voor laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen of specifiek onder zwarte mensen?
Kun je ook aangeven hoe hij dat gedaan heeft dan?
Zoals ik het zie heeft hij een goede economie geërfd, waar hij geluk mee gehad heeft.
Het is natuurlijk wel zo dat er een belastingverlaging is doorgevoerd, wat zeer onnodig de staatsfinanciën onder druk zet en daarnaast een verhoging van de overheidsuitgaven doorgevoerd, wat die staatsfinanciën nog verder onder druk zet naar de toekomst toe. Dat zal een positief effect hebben op de economie op de korte termijn, maar op de iets langere termijn ben ik daar zeer sceptisch over.
Tegelijk voert hij op meerdere fronten een handelsoorlog. Dit zal de economie geen goed doen, maar zoals gezegd heeft hij het geluk van een goede economie, dus dit wordt in den breedte waarschijnlijk niet zo gevoeld. Wel in specifieke gebieden, zoals bepaalde landbouw. Waar met hulp van de Democraten boeren financiële steun hebben gekregen.
[..]
Obama weigerde naar Noord Korea te gaan, maar Trump gaat er heen om te praten. Obama en Hillary wilde een oorlog met Rusland starten (zie einde van Obama's presidentschap en Hillary's woorden), maar Trump gaat liever praten. Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.quote:Ik heb de indruk dat dit niet echt uniek aan de man is ten opzichte van democratische presidenten.
[..]
https://spectator.us/donald-trump-blame-mass-shootings/quote:Wat is je bron hiervoor? Uit 13 november 2018: FBI: Spike in US hate crimes for third year in a row
[..]
quote:If you look at the past 10 years, the total level of hate crime is declining in the US, as is the amount of racism and anti-immigration sentiment, and Trump’s victory has done nothing to reverse that. Sociologists at the University of Pennsylvania published a study this year showing that Americans have become less inclined to express racist views since 2016, something true of Republican voters as well as Democrats, and a Gallup poll in June 2019 found 76 percent of Americans believe immigration is a good thing, the highest number to date. The same trends are visible in the UK: the population has become less racist and more pro-immigration since the Brexit vote. The liberal narrative about the toxic effect of the rise of far-right populism turns out to be nonsense.
Er zijn al behoorlijk wat miles gemaakt en dat is overal in het nieuws geweest. De 6 miljard die toegekend is om de muur te bouwen word goed besteed.quote:Er wordt geen muur gebouwd waar nog geen muur was.
Minder illegalen in het land? hoezo heb je daar een bron voor nodig?quote:Heb je een bron hier voor dat het ook werkt?
Dat is zeker niet waar.quote:Met dank aan de democraten die nog meer budget voor de veteranen wilden.
[..]
Ingelijksquote:Nee, maar dan ben je wel flink verkeerd geïnformeerd.
[..]
Net zoals ISIS dus? Ze voeren beide aanslagen uit waar mensen bij doodvallen. Veel verschil is er niet.quote:Er is niet een terroristische organisatie genaamd antifa. Het zijn allemaal kleine groepjes. Meer een beweging dan echt een organisatie.
Dit klopt wel. Ik kan geen enkel strategisch of tactisch doel bedenken voor dat domme getwitter, mocht Trump dat wel hebben dan is hij slimmer dan ik dacht. Maar het komt op mij meestal over als nogal primitief geraaskal dat niet voortkomt uit een intellectuele evenwichtige geest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..
[..]
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.
Wat is daar erg aan? Het is een crimineel die verantwoordelijk is voor het plegen van talloze moorden en het verliezen van staatsgeheimen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
De rally's van Trump waar 'Lock her up' wordt gescandeerd tegen Hilary misschien?
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
Obama weigerde naar Noord Korea te gaan, maar Trump gaat er heen om te praten. Obama en Hillary wilde een oorlog met Rusland starten (zie einde van Obama's presidentschap en Hillary's woorden), maar Trump gaat liever praten. Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.
Dat is ook fout en het zou Fok sieren om daar wat aan te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef SlugGuts het volgende:
geroepen om die jongen met paars haar in elkaar te
Het zegt meer over ons dat wij niet zo'n goede leider hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump is vooral de POTUS en in dat licht bezien zijn zijn Twitteruitlatingen meestal niet erg wijs en zelfs stompzinnig te noemen. Het zegt wat over een volk dat zo'n leider heeft.
Dan moet je eens gaan kijken wat zijn tegenstanders zeggen, dat is nog veel erger.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.
Als je dit ontkent dan ben je af.
Dan hoor je hier ook bij.
Dat noemt men TDS, kan zo in ISM IV.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.
Die man is 100% evil en kan niets goeds doen volgens velen hier.
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.
Die man is 100% evil en kan niets goeds doen volgens velen hier.
Trump is dan ook geen politicus. Is uit een heel ander hout gesneden dan voorheen presidenten waren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..
[..]
Als je dit ontkent dan ben je af.
Dan hoor je hier ook bij.
Het is historisch. Er is nog nooit een Amerikaanse president naar Noord Korea geweest. Het was tot nu toe altijd dreigen en dreigen, maar nooit praten. Trump zet hem op zijn plek en gaat daarna praten, in de hoop dat ze samen het land kunnen gaan verbeteren. Hopelijk brengt dit veel goeds voor de Noord Koreaanse bevolking.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!
Mwa..president ben je voor het hele volk en Trump is vooral president voor zijn eigen achterban.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Het zegt meer over ons dat wij niet zo'n goede leider hebben.
Maar kom op.. het is beter dan oorlog retoriek. Ook helemaal mooi dat zn schoonzoon het conflict Gaza Israël in zijn schoot geworpen krijgt zonder enig politieke ervaring.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!
Trump is president voor heel Amerika.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa..president ben je voor het hele volk en Trump is vooral president voor zijn eigen achterban.
Ik ben benieuwd hoe de geschiedenis later over hem gaat oordelen. Het zou grappig zijn als achter al die idiote uitlatingen ('Rocketman') een of ander geniaal plan zou zitten en hij geopolitiek resultaten bereikt waar zijn voorgangers alleen maar van kunnen dromen.
Wat ben jij een naief iemand zeg. Niet te filmen. Die andere presidenten gingen niet naar N-Korea omdat ze niet met dictators om wilden gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:42 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Het is historisch. Er is nog nooit een Amerikaanse president naar Noord Korea geweest. Het was tot nu toe altijd dreigen en dreigen, maar nooit praten. Trump zet hem op zijn plek en gaat daarna praten, in de hoop dat ze samen het land kunnen gaan verbeteren. Hopelijk brengt dit veel goeds voor de Noord Koreaanse bevolking.
Het is wat een user hierboven al uitvoerig heeft geschreven: de economische voorspoed gaat ten koste van de overheidsfinanciën..de staatsschuld neemt enorm toe. Maar dat boeit Trump niet..is een zorg voor presidenten die na hem komen. Niet alles van zijn beleid is slecht maar ik ben blij dat we hier niet dat soort figuren hebben. Dan liever een technocraat als Rutte..altijd pragmatisch. Voor Amerika was Hillary beter geweest, al vind ik haar een enorme doos.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:46 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Trump is president voor heel Amerika.
http://archive.is/lRxSi
Jij bent naief.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:48 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Wat ben jij een naief iemand zeg. Niet te filmen. Die andere presidenten gingen niet naar N-Korea omdat ze niet met dictators om wilden gaan.
Trump heeft die man van N-Korea niet op zijn plek gezet. Die leider zegt JA in je gezicht en als je je omdraait geeft hij de middelvinger.
Net als Trump zelf overigens. Die zegt JA en AKKOORD in the face, en op twitter zegt hij weer iets anders..
Heeft N-Korea nu geen kernwapens meer? Is het lot van de N-Koreanen nu beter?
Nou dan, je bent gewoon enorm naief. En dat het historisch is kan mijn reet roesten..
jfkjfbkjfbbebbvdjkfb42n#fjbfjkfjb^%%^ffjn3$
deze zin is ook historisch, want de kans dat deze cijfers en symbolen op deze volgorde getypt zijn is heel klein. Maar hebben er wat aan? Nee. Zo kan je de historische daden van Trump ook zien.
Onze staatsschuld neemt ook ongelofelijk hard toe. Hoeveel mensen hoor je daar over? Hoe meer mensen een beter salaris krijgen, hoe minder mensen er in de bijstand zitten, hoe beter de economie draait, hoe beter je het als land krijgt. Dat is wat hij doet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is wat een user hierboven al uitvoerig heeft geschreven: de economische voorspoed gaat ten koste van de overheidsfinanciën..de staatsschuld neemt enorm toe. Maar dat boeit Trump niet..is een zorg voor presidenten die na hem komen. Niet alles van zijn beleid is slecht maar ik ben blij dat we hier niet dat soort figuren hebben. Dan liever een technocraat als Rutte..altijd pragmatisch. Voor Amerika was Hillary beter geweest, al vind ik haar een enorme doos.
Er zijn akkoorden gesloten waarin staat dat Noord Korea bepaalde testen mag doen met wapens. Dit zijn testen, niets meer dan dat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:57 schreef SlugGuts het volgende:
https://twitter.com/narangvipin/status/1160335108827578369?s=21
Nee hij heeft idd al zijn wapens weg gedaan 🤪
N-Korea de VS aanvallen??quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:52 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Jij bent naief.
Je kunt wel blijven roepen dat je niet met een dictator moet praten, maar dan blijf je in dezelfde situatie als je altijd zit, met een dictator die constant blijft dreigen om je land te bombarderen met nucleare wapens. Ondertussen zijn er meerdere raketten afgevuurd richting Amerika, tot Trump met hem ging praten. Daarna was het over.
Als je denkt dat het beter is om niet te gaan praten en "te silent treatment" te geven, maar je te laten aanvallen, dan ben je ongelofelijk naief.
Waar slaat dit nou weer op? Ik ben in dit topic begonnen omdat iemand stelde dat hij of zij die met het paarse haar uren zou willen slaan. En ik ging daartegenin.quote:Als je in een vliegtuig zit, wil je dan ook de piloot er uit gooien als je zijn kapsel niet mooi vind? Want zo kom je namelijk over.
Onze staatsschuld neemt al een paar jaar af. Hillary heeft inderdaad bloed aan haar handen (Benghazi) maar een oorlog was zij natuurlijk nooit begonnen. Ze was al te laf om haar eigen ambassadeur in Libië te hulp te komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Onze staatsschuld neemt ook ongelofelijk hard toe. Hoeveel mensen hoor je daar over? Hoe meer mensen een beter salaris krijgen, hoe minder mensen er in de bijstand zitten, hoe beter de economie draait, hoe beter je het als land krijgt. Dat is wat hij doet.
Hillary moordenaar Clinton was een hel geweest en had het land direct de oorlog in gestuurd met Rusland, waar waarschijnlijk miljoenen mensen de dood hadden gevonden.
Ik dacht echt gelezen te hebben dat onze staatsschuld ook gigantisch steeg. Ik heb het even opgezocht en ik zat verkeerd. Blijft verder een non-issue.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:58 schreef Pleun2011 het volgende:
We weten niet wat Rocketman en Trump precies besproken hebben, en de diplomaten achter de schermen. Pas op langere termijn kan je het bezoek van Trump goed beoordelen. Diplomatie kan misleiding als doel hebben, maar wie weet hadden de heren positieve intenties.
Er zijn in het verleden raketten richting amerika afgeschoten ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:59 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
N-Korea de VS aanvallen??![]()
je bent niet goed bij je paasei...
Omdat je namelijk wel zo praat. Je bent ongelofelijk naief en je zit constant rare dingen te roepen die nergens over gaan.quote:[..]
Waar slaat dit nou weer op? Ik ben in dit topic begonnen omdat iemand stelde dat hij of zij die met het paarse haar uren zou willen slaan. En ik ging daartegenin.
Dus nee, jouw vergelijk gaat nergens over...
Net zoals alles wat jij schrijft overigens. Dus je blijft wel lekker consequent. Kudo's voor jou.
Ach, serieus? En je denkt dat omdat ome Trump op bezoek is geweest ome Jung dit niet meer zal doen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden raketten richting amerika afgeschoten ja.
O, de jij-bak. Die hadden we hier nog niet gehad.quote:Omdat je namelijk wel zo praat. Je bent ongelofelijk naief en je zit constant rare dingen te roepen die nergens over gaan.
Welke problemen heeft hij geërfd?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Die handelsoorlog is goed. Hij heeft veel problemen en tijdelijke oplossingen geerfd.
Niet met China; van gister: Trump says US 'not ready' to make trade deal with China. Sterker, er is nog geen enkel handelsakkoord wat door Congress heen is. Het enige wat hij bereikt heeft is wat potentiële handelsakkoorden verscheurd.quote:Trump heeft handelsakkoorden gesloten, onder andere met China. Dat gaat er voor zorgen dat China veel apparatuur gaat kopen van Amerika, onder andere van John Deer, maar ook van andere merken.
Kun je me wat voorbeelden geven van gerenommeerde Amerikaanse media die dit eenzijdig belichten? Ik lees juist meestal artikelen waarbij Trumps beweegredenen er wel bij staan, maar waar experts het oneens zijn met dat het het beoogde effect gaat behalen bijvoorbeeld. Chinese zonnepanelen werden overigens niet verboden, maar kregen een importheffing evenals auto's uit Mexico, hoewel ik niet weet of die heffing is doorgevoerd.quote:Vaak komt in onze media maar 1 kant aan bod, zodat Trump er slecht uit ziet. "verbod op zonnepanelen uit China" zonder context, maar als doel om te zorgen dat de productie in Amerika een gigantische boost krijgt. "verbod op auto's uit Mexico" maar dat zorgt er voor dat er nu weer fabrieken worden gestart in Amerika, onder andere in Detroit, waar het zo ontzettend slecht gaat. Hij zorgt voor een America first beleid, wat werkt. Dit zijn maar een paar voorbeelden, maar het zijn er honderden.
Oorspronkelijk wilde Obama ook wel praten, maar, later, wel onder zijn voorwaarden. Het geheugen is kennelijk kort...quote:Obama weigerde naar Noord Korea te gaan, maar Trump gaat er heen om te praten. Obama en Hillary wilde een oorlog met Rusland starten (zie einde van Obama's presidentschap en Hillary's woorden), maar Trump gaat liever praten. Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.
Hij is uniek in alles wat hij doet, maar zeker in vrede bewaren.
Dat artikel stelt niet dat Turmp verantwoordelijk is voor een daling in hate crimes.quote:
Nee. Fake news. Hier, van een Trump-fan-bron: Trump has not built a single mile of new border fence after 30 months in officequote:Er zijn al behoorlijk wat miles gemaakt en dat is overal in het nieuws geweest. De 6 miljard die toegekend is om de muur te bouwen word goed besteed.
Illegalen zijn daar minder crimineel dan hun eigen bevolking, uitgezonderd het feit dat ze er illegaal verblijven. Of bedoelde je echt met criminelen illegalen? Ik denk dan meer aan dieven en verkrachters en moordenaars enzo.quote:Minder illegalen in het land? hoezo heb je daar een bron voor nodig?
https://www.militarytimes(...)rsial-spending-bill/quote:Dat is zeker niet w1aar.
Nou ja, antifa heeft denk ik niet een boek waaruit ze putten (of dogma), ze willen geen overheersing zoals IS dat wil, maar juist anarchie en het bestrijden van fascisme staan de meeste mensen wel achter lijkt me zo. Alleen de manier waarop ze dat doen niet.quote:Net zoals ISIS dus? Ze voeren beide aanslagen uit waar mensen bij doodvallen. Veel verschil is er niet.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:05 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Ach, serieus? En je denkt dat omdat ome Trump op bezoek is geweest ome Jung dit niet meer zal doen?
quote:
Omdat je namelijk wel zo praat. Je bent ongelofelijk naief en je zit constant rare dingen te roepen die nergens over gaan.
O, de jij-bak. Die hadden we hier nog niet gehad.
Ik noem jou naief, en jij noemt mij naief.. Heb je geen eigen vocabulaire dat je mij na moet praten?
Ik vind toevallig dat jij rare dingen roept en dat ik vrij normale dingen roep. Dan hebben we een patstelling..
groot aantal illegalen, obamacare, corruptie in justitie, lage werkloosheid onder ongeschoolde/laaggeschoolde mensen, etc.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welke problemen heeft hij geërfd?
Ja, ze zijn er mee bezig, ik dacht dat het er al door was, boehoe.quote:[..]
Niet met China; van gister: Trump says US 'not ready' to make trade deal with China. Sterker, er is nog geen enkel handelsakkoord wat door Congress heen is. Het enige wat hij bereikt heeft is wat potentiële handelsakkoorden verscheurd.
[..]
Even een voorbeeldje, geen zin om er honderden te plaatsen.quote:Kun je me wat voorbeelden geven van gerenommeerde Amerikaanse media die dit aanzijdig belichten? Ik lees juist meestal artikelen waarbij Trump beweegredenen er wel bij staan, maar waar experts het oneens zijn met dat het het beoogde effect gaat behalen bijvoorbeeld. Chinese zonnepanelen werden overigens niet verboden, maar kregen een importheffing evenals auto's uit Mexico, hoewel ik niet weet of die heffing is doorgevoerd.
[..]
would have could have should havequote:Oorspronkelijk wilde Obama ook wel praten, maar, later, wel onder zijn voorwaarden. Het geheugen is kennelijk kort...
https://www.breitbart.com(...)e-border-say-agents/quote:Dat artikel stelt niet dat Turmp verantwoordelijk is voor een daling in hate crimes.
[..]
Nee. Fake news. Hier, van een Trump-fan-bron: Trump has not built a single mile of new border fence after 30 months in office
Alle illegalen zijn crimineel, per defenitie.quote:[..]
Illegalen zijn daar minder crimineel dan hun eigen bevolking, uitgezonderd het feit dat ze er illegaal verblijven. Of bedoelde je echt met criminelen echt illegalen? Ik denk dan meer aan dieven en verkrachters en moordenaars enzo.
Heb je een geupdate grafiek hiervan?
[ afbeelding ]
[..]
https://www.militarytimes(...)rsial-spending-bill/
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx#Selected_bibliographyquote:Nou ja, antifa heeft denk ik niet een boek waaruit ze putten (of dogma) en het bestrijden van fascisme staan de meesten wel achter lijkt me zo. Alleen de manier waarop ze dat doen niet.
Alleen deze zin maakt voor mij al duidelijk dat je gewoon aan het trollen bent. Het bestaat gewoon niet dat iemand dit concludeert uit de hele gang van zaken. Onmogelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.
Het is maar wat je een probleem vindt, maar dat "probleem" is een kleiner probleem dan die Obama erfde dus. Thanks Obama!quote:
Beter dan hoe het daarvoor geregeld was voor erg veel mensen. Als gepolled wordt hoe men denkt over de Affordable Care Act, dan is mijn gemiddeld genomen tevreden, als men bevraagd wordt over "Obamacare", dan was het gemiddeld ineens negatief. Misschien dat het republikeinse propagandanetwerk hier wat mee te maken heeft? Hij heeft niks gedaan om de problemen op te lossen, alleen geprobeerd om het af te breken.quote:obamacare,
Is dit niet iets van alle tijden? Ik heb bovendien niet de indruk dat ethiek in wat dan ook hem interesseert of dat hij hier iets wat aan gedaan heeft. Wat heeft hij hier concreet voor gedaan?quote:corruptie in justitie,
Lage werkloosheid is geen probleem, net als etc.1 dat niet is.quote:lage werkloosheid onder ongeschoolde/laaggeschoolde mensen, etc.1
Boehoe? Wat is dat voor kinderachtige reactie?! Je zat fout. Een handelsverdrag met China is dus niet gesloten onder Trump, en hij heeft nota bene wat tariefsverhogingen uitgesteld vanwege kerstaankopen... die handelsoorlog lijkt dus ook niet zo simpel te winnen zijn zonder partners.quote:Ja, ze zijn er mee bezig, ik dacht dat het er al door was, boehoe.
Forward.com ken ik niet en staat bij mij niet op de lijst van "gerenommeerde media", maar mediabiasfactcheck schrijft ze aan als betrouwbaar, dus vooruit. Het lijkt er op dat ofwel de titel is aangepast van het eerste artikel of je screenshot fake is.quote:
"Without evidence" in de titel lijkt me een uitstekende toevoeging. Hij roept elke dag wat anders en tegenstrijdigs. Je weet vaak niet zeker of hij liegt, maar wil als medium ook niet meewerken aan zijn propaganda lijkt me, als je neutraal bent. Veel beter dan een titel waarbij alleen gesproken wordt over een loze beschuldiging van deze extreem leugenachtige politicus, terwijl je wel min-of-meer verplicht bent zijn uitspraken weer te geven, omdat wat hij zegt nu eenmaal nieuws is.quote:[ afbeelding ]
Dit is een verslag, van een in mijn ogen redelijk betrouwbare conservatieve outlet, over iets wat Project Veritas claimt. Alles wat Project Veritas claimt kun je bij voorbaat niet serieus nemen om een aantal redenen, die voor dit mini-discussietje iets te ver gaan. Bovendien zie ik niet wat een e-mail van een google medewerker er uberhaupt toe doet; weet je wel hoeveel mensen daar werken?!quote:
Standaard in elk groot bedrijf als er een gevoel is dat er iets gelekt zou zijn.quote:
Project Veritas. Dus hier ga ik wederom niet op in, zoals hiervoor gesteld, want ik kan alles wat zij doen niet tegoedentrouwe benaderen. Een aparte discussie over specifiek project veritas zou misschien wel een goed idee zijn trouwens, maar niet in NWS.quote:
Je realiseert je dat dit in de linksleunende latimes staat, toch? Omgekeerd lijkt het me bv sterk dat je een artikel als Why Won’t Twitter Treat White Supremacy Like ISIS? Because It Would Mean Banning Some Republican Politicians Too. zou zien bij conservatieve (of republikeinse) outlets met een specialist van het algoritme aan het woord in plaats van een random psycholoog.quote:
Je reageerde dermate snel op mij dat ik denk dat je het filmpje niet gezien hebt. Bij deze dus nog eens:quote:would have could have should have
Deze agenten spreken ook al over dat deze barriere oude barriere vervangt. Kennelijk vinden ze het een verbetering om van 10 feet naar 30 feet te gaan, maar ik zie niet in hoe dit artikel weerlegt dat er geen nieuwe meters gemaakt zijn zoals het artikel van de washingtonexaminer stelde.quote:
Ja, dus een snelheidsovertreding vind je ook crimineel, want illegaal?quote:Alle illegalen zijn crimineel, per defenitie.
Ik denk niet dat antifa-mensen per se een bepaald dogma hebben afgezien van dat fascisme slecht is en dat zij anarchisten zijn. Bovendien zei Marx juist dat de staat nodig was om het ideaal te bereiken.quote:https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx#Selected_bibliography
Terrorisme kan ook vanuit politieke ideologie zijn.
Haha dit is nog eens een trol op z'n plek zetten 😎 wat een energie en tijd steek je erin joh...respect.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is maar wat je een probleem vindt, maar dat "probleem" is een kleiner probleem dan die Obama erfde dus. Thanks Obama!
[..]
Beter dan hoe het daarvoor geregeld was voor erg veel mensen. Als gepolled wordt hoe men denkt over de Affordable Care Act, dan is mijn gemiddeld genomen tevreden, als men bevraagd wordt over "Obamacare", dan was het gemiddeld ineens negatief. Misschien dat het republikeinse propagandanetwerk hier wat mee te maken heeft? Hij heeft niks gedaan om de problemen op te lossen, alleen geprobeerd om het af te breken.
[..]
Is dit niet iets van alle tijden? Ik heb bovendien niet de indruk dat ethiek in wat dan ook hem interesseert of dat hij hier iets wat aan gedaan heeft. Wat heeft hij hier concreet voor gedaan?
[..]
Lage werkloosheid is geen probleem, net als etc.1 dat niet is.
[..]
Boehoe? Wat is dat voor kinderachtige reactie?! Je zat fout. Een handelsverdrag met China is dus niet gesloten onder Trump, en hij heeft nota bene wat tariefsverhogingen uitgesteld vanwege kerstaankopen... die handelsoorlog lijkt dus ook niet zo simpel te winnen zijn zonder partners.
[..]
Forward.com ken ik niet en staat bij mij niet op de lijst van "gerenommeerde media", maar mediabiasfactcheck schrijft ze aan als betrouwbaar, dus vooruit. Het lijkt er op dat ofwel de titel is aangepast van het eerste artikel of je screenshot fake is.
Dat eerste artikel is dit artikel: Think Israel Is A White Supremacy? Congratulations: Richard Spencer Taught You Well.
De headline bij het tweede artikel komt wel overeen: The Real Reason So Many Republicans Love Israel? Their Own White Supremacy.
Beide zijn opiniestukken, geen nieuws. Die tweede is trouwens wel erg scherp geschreven mag ik wel zeggen, maar geen bewijs voor iets eenzijdigs in algemene media-zin, laat staan in de nieuwsvoorziening. Heb je deze opiniestukken trouwens gelezen?
[..]
"Without evidence" in de titel lijkt me een uitstekende toevoeging. Hij roept elke dag wat anders en tegenstrijdigs. Je weet vaak niet zeker of hij liegt, maar wil als medium ook niet meewerken aan zijn propaganda lijkt me, als je neutraal bent. Veel beter dan een titel waarbij alleen gesproken wordt over een loze beschuldiging van deze extreem leugenachtige politicus, terwijl je wel min-of-meer verplicht bent zijn uitspraken weer te geven, omdat wat hij zegt nu eenmaal nieuws is.
[..]
Dit is een verslag, van een in mijn ogen redelijk betrouwbare conservatieve outlet, over iets wat Project Veritas claimt. Alles wat Project Veritas claimt kun je bij voorbaat niet serieus nemen om een aantal redenen, die voor dit mini-discussietje iets te ver gaan. Bovendien zie ik niet wat een e-mail van een google medewerker er uberhaupt toe doet; weet je wel hoeveel mensen daar werken?!
[..]
Standaard in elk groot bedrijf als er een gevoel is dat er iets gelekt zou zijn.
[..]
Project Veritas. Dus hier ga ik wederom niet op in, zoals hiervoor gesteld, want ik kan alles wat zij doen niet tegoedentrouwe benaderen. Een aparte discussie over specifiek project veritas zou misschien wel een goed idee zijn trouwens, maar niet in NWS.
[..]
Je realiseert je dat dit in de linksleunende latimes staat, toch? Omgekeerd lijkt het me bv sterk dat je een artikel als Why Won’t Twitter Treat White Supremacy Like ISIS? Because It Would Mean Banning Some Republican Politicians Too. zou zien bij conservatieve (of republikeinse) outlets met een specialist van het algoritme aan het woord in plaats van een random psycholoog.
Prima verder dat de man aan het woord komt natuurlijk, en misschien heeft hij een goed punt, maar dat is nu denk ik niet goed te zeggen voor zover mijn informatie rijkt.
[..]
Je reageerde dermate snel op mij dat ik denk dat je het filmpje niet gezien hebt. Bij deze dus nog eens:
Verder, nee, niet should have. Je versterkt deze Noord Koreaanse dictator alleen maar, als je bv. ziet hoe Trump het aangepakt heeft.
[..]
Deze agenten spreken ook al over dat deze barriere oude barriere vervangt. Kennelijk vinden ze het een verbetering om van 10 feet naar 30 feet te gaan, maar ik zie niet in hoe dit artikel weerlegt dat er geen nieuwe meters gemaakt zijn zoals het artikel van de washingtonexaminer stelde.
[..]
Ja, dus een snelheidsovertreding vind je ook crimineel, want illegaal?
Mensen die "undocumented" zijn aldaar, plegen minder misdrijven dan mensen die wel documented zijn. En dan doel ik dus op de zaken waar mensen last van hebben... ik heb letterlijk nog nooit last gehad van iemands illegale verblijfsstatus an sich.
[..]
Ik denk niet dat antifa-mensen per se een bepaald dogma hebben afgezien van dat fascisme slecht is en dat zij anarchisten zijn. Bovendien zei Marx juist dat de staat nodig was om het ideaal te bereiken.
Je bent trouwens wel vergeten te reageren op een aantal dingen, dus ik ben hier wel benieuwd naar:
- Trump zou volgens jou verantwoordelijk zijn voor een daling in hate crimes, laat je dit varen?
- Je zei dat minder illegalen in het land een verdienste van Trump was. Dat weerlegde ik waarop je alleen inhaakte op een zijpuntje dat elke illegaal crimineel zou zijn. Laat je het punt dus varen?
- Je ging niet meer in op het feit dat Democraten meer budget wilden voor de veteranen dan Trump. Hoe denk je daar nu over?
- Je bent vergeten te laten zien wat Trump nou gedaan heeft om een goede economie te krijgen / hoe dat niet geërfd is.
Dank je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Haha dit is nog eens een trol op z'n plek zetten 😎 wat een energie en tijd steek je erin joh...respect.
Yep. Same shit different day. En dat elke dag sinds de vorige verkiezingen, en gezien de kans groot is dat hij nog een keer verkozen wordt blijft het nog wel een tijd doorgaan ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zoveelste draadje dat neerkomt op hetzelfde: Gehakketak over Trump..links..rechts..dom..slim..etc etc.
Dit is je meest hilarische post tot nu toequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
russische polarisatiepropaganda
Ik gok niet op een van Trumps kinderen, ik denk eerder aan uitgesproken mensen als Candace Owens, Devin Nunes, Ted Cruz, Jason Chaffetz, Dave Rubin of andere moderne redelijke conservatieven die momenteel al veel de conservatieve media halen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dat is rustig afwachten. Nadat Trump in 2024 eindigt als GEOTUS, gaat zijn zoon hem hopelijk opvolgen en hebben we nog 8 jaar Trump
Tot nu toe ziet de toekomst er goed uit
Inderdaad, waar haalt Trump het lef vandaan? Zelf heeft hij destijds ook illegalen in dienst genomen om zijn 'torentjes' op te bouwen. Want denk maar niet dat zo'n 'zakenman' wit gaat betalen als hij met zwart geld goedkoper uit is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je mag gewoon naar de VS migreren hoor, ook vanuit Mexico en de rest van Zuid Amerika. Gewoon netjes aanvragen, reden opgeven, papierwerk doorlopen, netjes toestemming krijgen, de juiste documenten krijgen en je netjes gedragen![]()
Oh nee, wacht, ik begreep het verkeerd. Trump is natuurlijk de slechterik omdat hij mensen die illegaal de grens oversteken en helemaal niet in het land mogen zijn weer terugstuurt naar waar ze vandaan kwamen. Hoe durft hij de buitengrenzen van zijn land te bewakenFoei!
Nog nooit heeft Noord-Korea zo'n goede positie gehad. Trump legt ze geen strobreed in de weg en is makkelijk te paaien. Terwijl Trump net doet alsof hij een mijlpaal heeft bereikt en zich een groot man waant gaat Noord-Korea vrolijk door met testen en ontwikkelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:42 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Het is historisch. Er is nog nooit een Amerikaanse president naar Noord Korea geweest. Het was tot nu toe altijd dreigen en dreigen, maar nooit praten. Trump zet hem op zijn plek en gaat daarna praten, in de hoop dat ze samen het land kunnen gaan verbeteren. Hopelijk brengt dit veel goeds voor de Noord Koreaanse bevolking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |