Vooral aan 1 kant. Twitter bant mensen die voorstander zijn van legitimeren bij stemmen. Youtube bant mensen die trump goed vinden. Google heeft openlijk aangegeven te willen zorgen dat Trump verliest. Google plaatst pro trump pagina's op andere pagina's om anti trump pagina's voorang te geven. Grote media bedrijven zijn openlijk tegenstander van trump en blijven onzin (leugenachtige) berichten plaatsen. Andersom kom ik het niet tegen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Aan beide kanten, divide and conquer.
Ik heb het ietsje herordend, omdat je hier steeds hetzelfde zegt: deze president heeft gezorgd voor een goede economie. Al deze dingen die je opnoemt zijn een direct gevolg van die goede economie, of wilde je beweren dat hij specifiek heeft gezorgd voor laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen of specifiek onder zwarte mensen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit
Ik heb de indruk dat dit niet echt uniek aan de man is ten opzichte van democratische presidenten.quote:probeert om oorlogen te voorkomen
Wat is je bron hiervoor? Uit 13 november 2018: FBI: Spike in US hate crimes for third year in a rowquote:zorgt voor minder hate crimes
Er wordt geen muur gebouwd waar nog geen muur was.quote:die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen
Heb je een bron hier voor dat het ook werkt?quote:die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien
Met dank aan de democraten die nog meer budget voor de veteranen wilden.quote:die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen
Nee, maar dan ben je wel flink verkeerd geïnformeerd.quote:dan heb je een gat in je hoofd?
Er is niet een terroristische organisatie genaamd antifa. Het zijn allemaal kleine groepjes. Meer een beweging dan echt een organisatie.quote:Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..
Of is Trump zijn twitter soms gehackt door de slechte democrats die Trump in een slecht daglicht willen zetten?
De rally's van Trump waar 'Lock her up' wordt gescandeerd tegen Hilary misschien?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluiten![]()
Waar kennen we dat ook alweer van?
Fixed that for you.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
die SJW met paars haar lijkt me zo iemand die het bloed onder je nagels vandaan haalt
Hier wordt er opgeroepen om die jongen met paars haar in elkaar te slaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.
Daarom gaan steeds meer mensen offline en dat is misschien maar beter ook. Ouderwetse demonstraties, geen controle meer van de overheid, geen censuur.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Vooral aan 1 kant. Twitter bant mensen die voorstander zijn van legitimeren bij stemmen. Youtube bant mensen die trump goed vinden. Google heeft openlijk aangegeven te willen zorgen dat Trump verliest. Google plaatst pro trump pagina's op andere pagina's om anti trump pagina's voorang te geven. Grote media bedrijven zijn openlijk tegenstander van trump en blijven onzin (leugenachtige) berichten plaatsen. Andersom kom ik het niet tegen.
Dat zouden democrats nooit doenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota. Maar iemand heeft paars haar en sommige willen er uren op los slaan.. Ik snap wel dat het fok grote monden zijn en dat de meesten hier lieve mensen zijn die van hun huisdieren houden, maar alleen het typen van "ik wil er uren op slaan" slaat nergens op..
[..]
Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..
Of is Trump zijn twitter soms gehackt door de slechte democrats die Trump in een slecht daglicht willen zetten?
Trump is vooral de POTUS en in dat licht bezien zijn zijn Twitteruitlatingen meestal niet erg wijs en zelfs stompzinnig te noemen. Het zegt wat over een volk dat zo'n leider heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Jij bent af. Trump post normale berichten vergeleken bij veel linkse mensen die openlijk oproepen tot het in elkaar slaan, verminken en vermoorden van trump en zijn supporters, zonder dat er ook maar enige poging vanuit twitter gedaan word om deze mensen te stoppen.
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..quote:
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Die handelsoorlog is goed. Hij heeft veel problemen en tijdelijke oplossingen geerfd. Trump heeft handelsakkoorden gesloten, onder andere met China. Dat gaat er voor zorgen dat China veel apparatuur gaat kopen van Amerika, onder andere van John Deer, maar ook van andere merken. Vaak komt in onze media maar 1 kant aan bod, zodat Trump er slecht uit ziet. "verbod op zonnepanelen uit China" zonder context, maar als doel om te zorgen dat de productie in Amerika een gigantische boost krijgt. "verbod op auto's uit Mexico" maar dat zorgt er voor dat er nu weer fabrieken worden gestart in Amerika, onder andere in Detroit, waar het zo ontzettend slecht gaat. Hij zorgt voor een America first beleid, wat werkt. Dit zijn maar een paar voorbeelden, maar het zijn er honderden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb het ietsje herordend, omdat je hier steeds hetzelfde zegt: deze president heeft gezorgd voor een goede economie. Al deze dingen die je opnoemt zijn een direct gevolg van die goede economie, of wilde je beweren dat hij specifiek heeft gezorgd voor laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen of specifiek onder zwarte mensen?
Kun je ook aangeven hoe hij dat gedaan heeft dan?
Zoals ik het zie heeft hij een goede economie geërfd, waar hij geluk mee gehad heeft.
Het is natuurlijk wel zo dat er een belastingverlaging is doorgevoerd, wat zeer onnodig de staatsfinanciën onder druk zet en daarnaast een verhoging van de overheidsuitgaven doorgevoerd, wat die staatsfinanciën nog verder onder druk zet naar de toekomst toe. Dat zal een positief effect hebben op de economie op de korte termijn, maar op de iets langere termijn ben ik daar zeer sceptisch over.
Tegelijk voert hij op meerdere fronten een handelsoorlog. Dit zal de economie geen goed doen, maar zoals gezegd heeft hij het geluk van een goede economie, dus dit wordt in den breedte waarschijnlijk niet zo gevoeld. Wel in specifieke gebieden, zoals bepaalde landbouw. Waar met hulp van de Democraten boeren financiële steun hebben gekregen.
[..]
Obama weigerde naar Noord Korea te gaan, maar Trump gaat er heen om te praten. Obama en Hillary wilde een oorlog met Rusland starten (zie einde van Obama's presidentschap en Hillary's woorden), maar Trump gaat liever praten. Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.quote:Ik heb de indruk dat dit niet echt uniek aan de man is ten opzichte van democratische presidenten.
[..]
https://spectator.us/donald-trump-blame-mass-shootings/quote:Wat is je bron hiervoor? Uit 13 november 2018: FBI: Spike in US hate crimes for third year in a row
[..]
quote:If you look at the past 10 years, the total level of hate crime is declining in the US, as is the amount of racism and anti-immigration sentiment, and Trump’s victory has done nothing to reverse that. Sociologists at the University of Pennsylvania published a study this year showing that Americans have become less inclined to express racist views since 2016, something true of Republican voters as well as Democrats, and a Gallup poll in June 2019 found 76 percent of Americans believe immigration is a good thing, the highest number to date. The same trends are visible in the UK: the population has become less racist and more pro-immigration since the Brexit vote. The liberal narrative about the toxic effect of the rise of far-right populism turns out to be nonsense.
Er zijn al behoorlijk wat miles gemaakt en dat is overal in het nieuws geweest. De 6 miljard die toegekend is om de muur te bouwen word goed besteed.quote:Er wordt geen muur gebouwd waar nog geen muur was.
Minder illegalen in het land? hoezo heb je daar een bron voor nodig?quote:Heb je een bron hier voor dat het ook werkt?
Dat is zeker niet waar.quote:Met dank aan de democraten die nog meer budget voor de veteranen wilden.
[..]
Ingelijksquote:Nee, maar dan ben je wel flink verkeerd geïnformeerd.
[..]
Net zoals ISIS dus? Ze voeren beide aanslagen uit waar mensen bij doodvallen. Veel verschil is er niet.quote:Er is niet een terroristische organisatie genaamd antifa. Het zijn allemaal kleine groepjes. Meer een beweging dan echt een organisatie.
Dit klopt wel. Ik kan geen enkel strategisch of tactisch doel bedenken voor dat domme getwitter, mocht Trump dat wel hebben dan is hij slimmer dan ik dacht. Maar het komt op mij meestal over als nogal primitief geraaskal dat niet voortkomt uit een intellectuele evenwichtige geest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..
[..]
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.
Wat is daar erg aan? Het is een crimineel die verantwoordelijk is voor het plegen van talloze moorden en het verliezen van staatsgeheimen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
De rally's van Trump waar 'Lock her up' wordt gescandeerd tegen Hilary misschien?
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
Obama weigerde naar Noord Korea te gaan, maar Trump gaat er heen om te praten. Obama en Hillary wilde een oorlog met Rusland starten (zie einde van Obama's presidentschap en Hillary's woorden), maar Trump gaat liever praten. Obama en Hillary hadden al zeker een oorlog met Iran gestart, maar Trump gaat liever praten.
Dat is ook fout en het zou Fok sieren om daar wat aan te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef SlugGuts het volgende:
geroepen om die jongen met paars haar in elkaar te
Het zegt meer over ons dat wij niet zo'n goede leider hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump is vooral de POTUS en in dat licht bezien zijn zijn Twitteruitlatingen meestal niet erg wijs en zelfs stompzinnig te noemen. Het zegt wat over een volk dat zo'n leider heeft.
Dan moet je eens gaan kijken wat zijn tegenstanders zeggen, dat is nog veel erger.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Trump is president man, dat is wat anders dan een gewoon individu. Ik heb nog nooit een president gezien die zo kinderachtig twitterde en zulke slechte dingen openlijk twitterde als hij.
Als je dit ontkent dan ben je af.
Dan hoor je hier ook bij.
Dat noemt men TDS, kan zo in ISM IV.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.
Die man is 100% evil en kan niets goeds doen volgens velen hier.
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
heb Trump al eerder een vredesduif genoemd, maar het wordt niet serieus genomen.
Die man is 100% evil en kan niets goeds doen volgens velen hier.
Trump is dan ook geen politicus. Is uit een heel ander hout gesneden dan voorheen presidenten waren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Dat had je al eens gezegd, de plaat blijft hangen..
[..]
Als je dit ontkent dan ben je af.
Dan hoor je hier ook bij.
Het is historisch. Er is nog nooit een Amerikaanse president naar Noord Korea geweest. Het was tot nu toe altijd dreigen en dreigen, maar nooit praten. Trump zet hem op zijn plek en gaat daarna praten, in de hoop dat ze samen het land kunnen gaan verbeteren. Hopelijk brengt dit veel goeds voor de Noord Koreaanse bevolking.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!
Mwa..president ben je voor het hele volk en Trump is vooral president voor zijn eigen achterban.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Het zegt meer over ons dat wij niet zo'n goede leider hebben.
Maar kom op.. het is beter dan oorlog retoriek. Ook helemaal mooi dat zn schoonzoon het conflict Gaza Israël in zijn schoot geworpen krijgt zonder enig politieke ervaring.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Trump iets goed doet door naar N-Korea te gaan. Ik had ooit een discussie met iemand die dit historisch noemde. Ik noemde het een natte scheet. Veel lucht, maar voor de rest niks. Het is alleen maar voor plaatjes voor twitter. De leider van N-Korea gaat niet luisteren naar Amerika en visa versa.. Mensen die hier niet doorheen kijken, weg!
Trump is president voor heel Amerika.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa..president ben je voor het hele volk en Trump is vooral president voor zijn eigen achterban.
Ik ben benieuwd hoe de geschiedenis later over hem gaat oordelen. Het zou grappig zijn als achter al die idiote uitlatingen ('Rocketman') een of ander geniaal plan zou zitten en hij geopolitiek resultaten bereikt waar zijn voorgangers alleen maar van kunnen dromen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |