abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188384372
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kijk eens maar de frontpage. Het is waar het forum uit bestaat mijn beste. De racisten voelen zich steeds meer gesteund als racist uit te komen door types zoals Trump. Staan te juichen als een boot met vlichtelingen vergaat en ze verdrinken. Elke wannabe dictator is een goede gast omdat ze af en toe wat dingen zeggen over bruine mensen. Dan maakt het niet meer uit dat ze de rechtstaat afbreken kennelijk.
Ah racisten. Hoe typisch. Wat is het volgende, nazi roepen? Fascist roepen? Die woorden hebben geet betekenis meer door mensen zoals jij.

Niemand is voorstander van dictators, hoe je het ook wilt verdraaien. Niemand hier wil dat mensen verdrinken, zelfs niet illegale immigranten. De meeste mensen hopen echter dat er daardoor minder mensen illegaal de oversteek wagen zodat er minder mensen verdrinken, waardoor er minder mensen nutteloos dood gaan.

En bruine mensen. Wie heeft het over bruine mensen? Waarom moet je zo racistisch zijn? Heet je Joe Biden toevallig?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  zondag 11 augustus 2019 @ 00:51:48 #27
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_188384390
Gun don't kill people, Trump kills people. 8-)
  zondag 11 augustus 2019 @ 00:52:48 #28
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188384409
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Dan moet fok daar eens tegen optreden. Niemand hoeft een linkse iemand te zijn. Ik vind de manier van linkse indoctrinatie verschrikkelijk. Maar liever een links iemand dan zo gestoord als openlijke racisten. Of mensen die openlijk Trump een goede gast vinden. Dan heb je een gaatje in je hoofd waar hersencellen uit vallen, dat is duidelijk..

En ik hoop dat iemand als Bocaj een troll is, anders heb ik medelijden met hem/haar/het.
Ben je nieuw hier? Wen er maar aan. Genoeg usefull idiots die russische polarisatiepropaganda herhalen en denken dat ze slim zijn. Zijn ook altijd dezelfde boze blanke boys die zichzelf nogal zielig vinden.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_188384467
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ben je nieuw hier? Wen er maar aan. Genoeg usefull idiots die russische polarisatiepropaganda herhalen en denken dat ze slim zijn. Zijn ook altijd dezelfde boze blanke boys die zichzelf nogal zielig vinden.
Ik ben niet nieuw, maar kwam op andere subfora. Daar kom je andere mensen tegen en gaat het vaak over andere onderwerpen.
Ik snap ook niet dat mensen Russen betrouwbaar vinden en de MSM verafschuwen. Ik denk dat de MSM wel 100% meer betrouwbaar is dan een Russische bron. Vroeger kwam ik op ninefornews. Kwam je dus precies dezelfde figuren tegen. Alles van Rusland werd geaccepteerd en van de nos niet. Ook meestal racistische Trump stemmers..

Om over Xandernieuws maar te zwijgen _O-

die mensen moet je internet verbod op kunnen leggen.
pi_188384469
Het zoveelste draadje dat neerkomt op hetzelfde: Gehakketak over Trump..links..rechts..dom..slim..etc etc.
  zondag 11 augustus 2019 @ 00:58:27 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188384503
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die agressie omdat, ja wat eigenlijk. Typisch mensen zoals jij die de reden voor hun kutleven projecteren op anderen ipv verantwoordelijkheid te nemen. :')
Dat is een flinke aanname zeg.
Triggered. :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 11 augustus 2019 @ 00:59:34 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188384532
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Dit is dus waar de wereld vandaag de dag aan kapot gaat. Aan die idioten die iemand willen slaan vanwege haar, of hoe iemand zich gedraagt.
Vindt jij dat die man met dat paarse haar zich netjes gedraagt?
Kijk naar dat gezicht, wat een frusti. En jij neemt het voor hem op.
pi_188384546
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Dan moet fok daar eens tegen optreden. Niemand hoeft een linkse iemand te zijn. Ik vind de manier van linkse indoctrinatie verschrikkelijk. Maar liever een links iemand dan zo gestoord als openlijke racisten. Of mensen die openlijk Trump een goede gast vinden. Dan heb je een gaatje in je hoofd waar hersencellen uit vallen, dat is duidelijk..

En ik hoop dat iemand als Bocaj een troll is, anders heb ik medelijden met hem/haar/het.
Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, probeert om oorlogen te voorkomen, zorgt voor minder hate crimes, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit, die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen, die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien, die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen, dan heb je een gat in je hoofd? Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_188384586
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Dus als je een president goed vind die voor veel werkgelegenheid zorgt, zorgt voor een goede economie, waar wij ook van profiteren, probeert om oorlogen te voorkomen, zorgt voor minder hate crimes, zorgt voor de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking ooit, zorgt voor de laagste werkloosheid onder laaggeschoolde mensen ooit, zorgt voor het minst aantal mensen met welfare ooit, die een muur bouwt om te zorgen voor minder illegalen, die probeert zo veel mogelijk criminelen het land uit te gooien, die veel meer geld geeft aan VA, om veteranen te helpen bij mentale en fysieke problemen, dan heb je een gat in je hoofd? Nog even en je gaat zeggen dat je die terroristische organisatie genaamd antifa goed vind.
Beter even de effecten afwachten voor de langere termijn.
pi_188384602
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Ik ben niet nieuw, maar kwam op andere subfora. Daar kom je andere mensen tegen en gaat het vaak over andere onderwerpen.
Ik snap ook niet dat mensen Russen betrouwbaar vinden en de MSM verafschuwen. Ik denk dat de MSM wel 100% meer betrouwbaar is dan een Russische bron. Vroeger kwam ik op ninefornews. Kwam je dus precies dezelfde figuren tegen. Alles van Rusland werd geaccepteerd en van de nos niet. Ook meestal racistische Trump stemmers..

Om over Xandernieuws maar te zwijgen _O-

die mensen moet je internet verbod op kunnen leggen.
Russisch nieuws is waarschijnlijk betrouwbaarder. Elke week zijn er tientallen fake nieuws berichten op CNN, huffington post, CNBC etc. Het is zo erg, dat ik het niet eens meer kan onderscheiden van the onion. Ik kan mij niet voorstellen dat russisch nieuws zo slecht is, hoewel ik dat niet lees.
pi_188384608
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kijk eens maar de frontpage. Het is waar het forum uit bestaat mijn beste. De racisten voelen zich steeds meer gesteund als racist uit te komen door types zoals Trump. Staan te juichen als een boot met vlichtelingen vergaat en ze verdrinken. Elke wannabe dictator is een goede gast omdat ze af en toe wat dingen zeggen over bruine mensen. Dan maakt het niet meer uit dat ze de rechtstaat afbreken kennelijk.
held. Je heb helemaal gelijk.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_188384614
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Beter even de effecten afwachten voor de langere termijn.
Dat is rustig afwachten. Nadat Trump in 2024 eindigt als GEOTUS, gaat zijn zoon hem hopelijk opvolgen en hebben we nog 8 jaar Trump :)

Tot nu toe ziet de toekomst er goed uit
pi_188384648
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vindt jij dat die man met dat paarse haar zich netjes gedraagt?
Kijk naar dat gezicht, wat een frusti. En jij neemt het voor hem op.
Dus je vindt het normaal dat als iemand zich niet normaal gedraagt (wat je aan 1 foto nooit kan aflezen) je hem of haar uren wil slaan?

Als mensen zich, in mijn ogen, niet normaal gedragen dan ga ik een blokje om. En soms, als ik ze ken, heb ik plaatsvervangende schaamte. Maar slaan? Neen, dat is onnatuurlijk.

quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Je moet eens wat echte nieuws lezen en niet @Trump op zijn woorden geloven. Die denkt dat hij de beste president ever is...

En je hebt het over minder hatecrimes ever? Echt, laat naar je kijken.

Antifa vind ik slecht. Extreem links en rechts zijn verfoeilijke praktijken.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Russisch nieuws is waarschijnlijk betrouwbaarder. Elke week zijn er tientallen fake nieuws berichten op CNN, huffington post, CNBC etc. Het is zo erg, dat ik het niet eens meer kan onderscheiden van the onion. Ik kan mij niet voorstellen dat russisch nieuws zo slecht is, hoewel ik dat niet lees.
Russisch nieuws betrouwbaarder? Die mensen hebben grote duimen waar ze alles uit zuigen. Ze hadden zelfs het verhaaltje de wereld in geholpen dat boven MH-17 oekrainse vliegtuigen waren die het vliegtuig naar beneden hadden gehaald. Want zo is Putin "het is iedereens schuld behalve die van de Russen".
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:09:20 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188384665
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
wat je aan 1 foto nooit kan aflezen
Kijk eens goed naar die foto. :')
Waarom neem je het voor hem op?
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:10:18 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188384675
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Ik mis alleen een witte puntmuts bij Donald Trump. :P
Je zal moeten accepteren dat je niet alles wat je bloed sneller doet stromen met een burka kan verbergen
pi_188384686
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

Je moet eens wat echte nieuws lezen en niet @:Trump op zijn woorden geloven. Die denkt dat hij de beste president ever is...

En je hebt het over minder hatecrimes ever? Echt, laat naar je kijken
Het stond letterlijk op de frontpage op fok. Laat jezelf nakijken.

Ik lees veel nieuws, en cijfers laten het goed zien. Probeer zelfs eens niet extreem links berichten te lezen
quote:
Russisch nieuws betrouwbaarder? Die mensen hebben grote duimen waar ze alles uit zuigen. Ze hadden zelfs het verhaaltje de wereld in geholpen dat boven MH-17 oekrainse vliegtuigen waren die het vliegtuig naar beneden hadden gehaald. Want zo is Putin "het is iedereens schuld behalve die van de Russen".
Je leest niet, je gaat ergens van uit.
pi_188384690
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar Trump en wat hij allemaal uitkraamt. Misschien is die boosheid en frustratie terecht. Burgers worden tegen elkaar opgezet.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_188384697
Als in El Paso 6 op de 10 inwoners familie heeft in Mexico, waarom spreekt men dan over divers?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_188384710
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar Trump en wat hij allemaal uitkraamt. Misschien is die boosheid en frustratie terecht. Burgers worden tegen elkaar opgezet.
Hij kraamt weinig uit. Het is de MSM die zijn woorden verdraait en mensen tegen elkaar opzet.
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:14:39 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188384726
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is de fout van Trump. _O-
Als hij er niet geweest was dan was onze paarse vriend helemaal de rust zelve.
Hij lijkt me meer een typische SJW en verwende beroepsdemonstrant die gefrustreerd tegen iedereen loopt te schreeuwen als het leven even niet gaat zoals hij dat wil.
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:15:01 #46
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188384729
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Hij kraamt weinig uit. Het is de MSM die zijn woorden verdraait en mensen tegen elkaar opzet.
Aan beide kanten, divide and conquer.
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:16:17 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188384745
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Dat dat doort mensen eens van fok optypt en een eigen forum gaat starten ala 8chan. Zijn de normaal denkende mensen tenminste van het gezeur af.
Vroeger sloten we die mensen op, maar tegenwoordig heb je in die klinieken blijkbaar ook internet.
Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluiten :')
Waar kennen we dat ook alweer van?
pi_188384749
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota. Maar iemand heeft paars haar en sommige willen er uren op los slaan.. Ik snap wel dat het fok grote monden zijn en dat de meesten hier lieve mensen zijn die van hun huisdieren houden, maar alleen het typen van "ik wil er uren op slaan" slaat nergens op..

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Jij bent hier bij deze af... Want als je twitter van de grote oranje mijnheer volgt weet je wel beter. Trump is net een grote boze peuter wiens speelgoed is afgepakt. Altijd maar jij-bakken, mensen bespotten, discrimineren etc..

Of is Trump zijn twitter soms gehackt door de slechte democrats die Trump in een slecht daglicht willen zetten?
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:18:13 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188384774
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Ik kijk goed naar die foto. Maar een foto is stilstaand beeld. Wat moet je hieruit opmaken? Helemaal geen jota
Echt hilarisch dit. :D
Hij was vast inderdaad gewoon complimententjes aan het geven.
"I LOVE YOOOOUUU!!! I LOVE YOU SO GODDAMN MUCH!!"
pi_188384806
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mensen waar je het niet mee eens bent op willen sluiten :')
Waar kennen we dat ook alweer van?
Wie zegt hier dat ik mensen op wil sluiten? Beetje beter lezen graag. En als je al goed gelezen heeft dan goed begrijpend lezen... VROEGER sloten ze de gekken op.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 01:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Echt hilarisch dit. :D
Hij was vast inderdaad gewoon complimententjes aan het geven.
"I LOVE YOOOOUUU!!! I LOVE YOU SO GODDAMN MUCH!!"
Dus omdat iemand wat schreeuwt (die tegenstanders lijkt me zo iemand die het bloed onder je nagels vandaan haalt maar daar wordt niet opgelet want heeft een Trump-petje op) wil je er uren op los slaan? En je snapt nog steeds niet dat dit idioot is?

Ik hoop dat je een trol bent, anders heb ik medelijden met je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')