Dat is het van mijn part elke dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Oeh gemiste kans vandaag dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Omg neem mij mee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vandaag churro's met witte chocolade saus op
Ja waarom komt dat niet gewoon op hart van Nederland?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans vandaag. Ik moet het gewoon op Facebook lezen!
Schande!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb heel beschaafd gegeten vandaaggeen gekkigheid. O wacht, de laatste paar M&Ms met jalapeno.
Teveel dildo's gegoogledquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom word ik op m'n telefoon nu al een paar keer doorgestuurd naar lpserverdomain ofzo. Waardoor ben ik nu weer gehackt.
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Onderweg met mijn hond en straks maar een goede plek om te ontbijten zoeken.
Mag hij dan zijn chick magnet skills weer laten zien.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?
Hhhhnnnnggggggquote:
Nee. Wel n boterham met pindakaas.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal een lekker triootje gehad dit weekend?
3 Keer gefapt, telt dat ook?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, maar het weekend is nog niet over.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, maar het weekend is nog niet over.
Hoewel: ik had voor de lunch: rundervink, sperziebonen en gekookte aardappels. Dus toch nog een trio.
Je laten fappen door 2 anderen wel weer.quote:
Zet je de foto’s in je album?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij was het niet zo’n feest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 15:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet je de foto’s in je album?
Heeft de chick magnet gewerkt?quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie dag gehad![]()
Vanavond maar eens lekker op de bank.
Valt me nog meequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
155 downvotes op reddit. Ik ben zo populair daar.
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven volgens mij niet tegengekomen vandaag.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
155 downvotes op reddit. Ik ben zo populair daar.
Nee dat was vorige week.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven volgens mij niet tegengekomen vandaag.
Oh spuit 11quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.
Had ik kunnen weten inderdaadquote:
Nu nog uitvinden wie het was.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Had ik kunnen weten inderdaad
Had er tot vorig weekend nog nooit van gehoord en dit weekend is gewoon 's mores day.quote:
Heb bij de vriend waarmee ik eigenlijk zou gaan al door laten schemeren dat ik misschien toch niet met hem ga.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Zou voor de zekerheid mij mee naar Barcelona nemen. Je weet het nooit zeker natuurlijk.
Kijk jou eens goed bezig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had er tot vorig weekend nog nooit van gehoord en dit weekend is gewoon 's mores day.
[..]
Heb bij de vriend waarmee ik eigenlijk zou gaan al door laten schemeren dat ik misschien toch niet met hem ga.
Heb je helemaal niks in je huis?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:17 schreef Californium het volgende:
Nu wil ik ook een date met CE
Zit trouwens top gear te kijken. Ik heb zelf geen TV, maar vind het toch wel leuk om te kijken zo!
Als TV? Nee.... Al 5 jaar ofzo niet meerquote:
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Als TV? Nee.... Al 5 jaar ofzo niet meer
Ik vond al dat je me erg snel was vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Had ik kunnen weten inderdaad
Hahaha! Mijn oude huisje was gemeubileerd... Alleen mijn eigen bed meegenomen.... Dus datquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??
Maar als dat al 5 jaar is zal het w bewust zijn ?
Waar staan alle meubels dan op gericht?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??
Maar als dat al 5 jaar is zal het w bewust zijn ?
Ja groot gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn oude huisje was gemeubileerd... Alleen mijn eigen bed meegenomen.... Dus dat![]()
Vrij weinig idd..
Maar vind het niet erg. Gewoon langzaam leuke spullen uitzoeken
Ja preciesquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar staan alle meubels dan op gericht?
Je ging ook erg snel naar huis toe.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond al dat je me erg snel was vergeten.
Godsammequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar staan alle meubels dan op gericht?
Volgende keer afscheidszoenen voor iedereenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je ging ook erg snel naar huis toe.
Was ik dit keer de enige?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer afscheidszoenen voor iedereen
Ja groot gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden allemaal al uit je glas gedronken dus ik dacht, waarom ook niet.
Volgend jaar ook nogquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat flesje cider nog liggen.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:50 schreef Allures het volgende:
Ik ga denk ik zo iets bakken
Of gewoon de ingrediënten los in mijn mond doen en hopen dat het ongeveer het zelfde is
Is het al uit dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Zou voor de zekerheid mij mee naar Barcelona nemen. Je weet het nooit zeker natuurlijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de kerst gaat halen op deze manier.
Sloperquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de kerst gaat halen op deze manier.
Verandering is mogelijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker voor hem, als ie wel wat doet gaat het meestal mis
Als ik hem kon verstaan vast welquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geef je ook nog iets om zijn persoonlijkheid?
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zegquote:
Ach als je iemand wil neuken dan kan je dat toch best kenbaar maken?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zeg
Jij gelooft verzonnen verhalen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zeg
Ben je niet hot?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je prikt ook overal zo doorheen.
Wie weetquote:
Huehuequote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef Californium het volgende:
Volgens mij beginnen poesjes van me te houden. Eerst lagen ze de hele avond in de gang of voor het raam in de keuken. Nu ligt er 1 links en de ander rechts van me
Sterktequote:Op zondag 11 augustus 2019 20:50 schreef Allures het volgende:
Als ik brak ben jank ik echt om alles
Nu omdat luke perry dood is
quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké de cider is op en ik wil slapen.
Zal wel goed met haar gaan.quote:
Verstandig wel. Muv het poes gedeelte.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal wel goed met haar gaan.
Zal wel beter tijdverdrijf hebben als poesen aaien, een fles cider opdrinken en verlangen naar taart.
Wat zou je willen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan t bedenken waar ik volgens jaar op vakantie wil en hoe ik het zo kan doen dat het betaalbaar is
Heb jij een poes om te aaien?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verstandig wel. Muv het poes gedeelte.
Hahahahahaquote:
Veel plezier in Cubaquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ik wil naar Madagascar, Brazilië, zuid-Afrika, Cuba, Argentinië, Japan, Vietnam, Noorwegen, Australië...
En ga maar door zo![]()
Ik kan echt zoveel bedenken wat ik graag wil zien en doen![]()
Griekenland wil ik ook nog een keer naar toe en Portugal... pfff.
Rusland is zo groot! Waar begin je??!?!quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eerst naar Rusland en IJsland.
Gouden Cirkel heet dat gebied geloof ik?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Rusland is zo groot! Waar begin je??!?!![]()
![]()
Doe vanavond maar even rustig.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil gewoon teveel en ik ben helemaal niet goed in budgetreizen zoeken enzo, of goedkope vliegtickets (ik heb nog nooit gevlogen, dus niet zoveel ervaring)
En sowieso niet zoveel ervaring met vakanties zoeken en boeken enzo.
Altijdquote:
Schattigquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil gewoon teveel en ik ben helemaal niet goed in budgetreizen zoeken enzo, of goedkope vliegtickets (ik heb nog nooit gevlogen, dus niet zoveel ervaring)
Ik ga nu ook niets uitzoeken.quote:
Anders zo'n groepsreis boeken, scheelt je misschien wat stress.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga nu ook niets uitzoeken.
Maar ik wil t liefst naar Madagascar. Ooit in mn leven ga ik daar heen.
Waarom is dat schattig dan?quote:
Check secretflying.com. Die scroungen het web voor je af naar debiele aanbiedingen, zoals bv een retourtje Londen - Washington voor 200 euroquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gouden Ringquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gouden Cirkel heet dat gebied geloof ik?
Daar zat ik ook aan te denken ja. Maar ga natuurlijk met Ado en weet niet hoe hij daarin staat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders zo'n groepsreis boeken, scheelt je misschien wat stress.
Ik ben er dan, dus opgepastquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:26 schreef Californium het volgende:
Waarschijnlijk in oktober paar dagen Barcelonaaaaa
Zegt me niksquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gouden Cirkel heet dat gebied geloof ik?
Misschien ook nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga nu ook niets uitzoeken.
Maar ik wil t liefst naar Madagascar. Ooit in mn leven ga ik daar heen.
Dat is ook wel lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:26 schreef Californium het volgende:
O ja. Ik wil ze allebei doenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gouden Ring![]()
Golden Circle is IJsland.
Je bent mooiquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom is dat schattig dan?
Ik vond overigens dat ik er vandaag goed uitzag
Dat is een goede tip. Ik noteer hetquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Check secretflying.com. Die scroungen het web voor je af naar debiele aanbiedingen, zoals bv een retourtje Londen - Washington voor 200 euro
Oh leuk!quote:
Heb er ook wel zin in want dit jaar niet echt vakantie gehad!quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker![]()
Ik heb ook echt wel zin in Duitsland. Wandelen
1 keer in augustus geweest maar winter wil ik ook nog een keerquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland in de winter is zo mooi
quote:
Maar dan is het overal gladquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er in Februari geweest. Ook nog een tijdje vastgezeten vanwege een sneeuwstormquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
1 keer in Augustus geweest maar winter wil ik ook nog een keer
Scrupuleus aangenaam.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat? Wie ben jij en hoe weet je dat?
Wij zijn n dagje in München geweest, vond ik verrassend mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin in want dit jaar niet echt vakantie gehad!
En duitsland is ook leuk
Dank je.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga van jouw oordeel uit.
Lijkt mij betrouwbaar.
Barb-meet!quote:
Lekker in de lagoon chillen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er in Februari geweest. Ook nog een tijdje vastgezeten vanwege een sneeuwstorm
Golf schoenen met spikes dragen. Weer eens wat anders dan crocs. Plus; effectief tegen flipflop toeristen.quote:
Ik beiden nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij zijn n dagje in München geweest, vond ik verrassend mooi.![]()
Barcelona nooit geweest, wel in Lloret
Tapas meetquote:
Godverdomme. Gewoon ce gesnatchedquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:26 schreef Californium het volgende:
Ik snap wel waaromquote:
Toen zaten we een eindje van de bewoonde wereld; wel met een sauna en hot tub gelukkig. Lokale bewoners moesten ons komen uitgravenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen zaten we een eindje van de bewoonde wereld; wel met een sauna en hot tub gelukkig. Lokale bewoners moesten ons komen uitgraven
Ik mag in januari weerquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een sauna een weekje geleden in the middle of nowhere. Die shit is best wel verslavendquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen zaten we een eindje van de bewoonde wereld; wel met een sauna en hot tub gelukkig. Lokale bewoners moesten ons komen uitgraven
In december niet. Was vorige keer ook in de winter.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten of het erg glad was
Hoort er daar ook een beetje bij. In Nederland trekt dat me niet echt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een sauna een weekje geleden in the middle of nowhere. Die shit is best wel verslavend
De binnenlanden kom je inderdaad niet in met een reguliere huurauto; sowieso delen die daar praktisch de hele winter niet begaanbaar zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In december niet. Was vorige keer ook in de winter.
Maar veel wegen zijn dicht dan dus je kan niet overal heen
En in Reykjavik gewoon verwarmde stoepenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De binnenlanden kom je inderdaad niet in met een reguliere huurauto; sowieso delen die daar praktisch de hele winter niet begaanbaar zijn.
De "hoofdwegen" zijn normaal gesproken wel bereikbaar. Soms wel tijdelijk afgesloten bij sneeuwval.
Vond het wel bizar dat je over een ijsbaan gewoon met 80 km/u kan rijden zonder al teveel moeite.
Ik bedoelde meer met ergens rondlopen, dat ik niet met een gipsvlucht naar huis moet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De binnenlanden kom je inderdaad niet in met een reguliere huurauto; sowieso delen die daar praktisch de hele winter niet begaanbaar zijn.
De "hoofdwegen" zijn normaal gesproken wel bereikbaar. Soms wel tijdelijk afgesloten bij sneeuwval.
Vond het wel bizar dat je over een ijsbaan gewoon met 80 km/u kan rijden zonder al teveel moeite.
Whoa watquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En in Reykjavik gewoon verwarmde stoepen
Ja ze hebben daar hun aardwarmte zeer goed gebruikt. Heel tof.quote:
Oké fijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ze hebben daar hun aardwarmte zeer goed gebruikt. Heel tof.
De stad is dus echt nergens glad. De bezienswaardigheden van golden circle waren ook niet glad volgens mij. Ik ben niet gevallen en val normaal altijd
Same. Dan ga ik voorzichtig lopen wat het nog erger maakt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké fijndan kan ik er ook naartoe. Meestal ben ik Bambi op het ijs.
Goed te doen inderdaad. Bij gletsjerwandeling had ik spikes ondergebonden; daar glij je ook niet zomaar mee uit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ze hebben daar hun aardwarmte zeer goed gebruikt. Heel tof.
De stad is dus echt nergens glad. De bezienswaardigheden van golden circle waren ook niet glad volgens mij. Ik ben niet gevallen en val normaal altijd
Ja die gletsjers sla ik maar over, dat is de goden verzoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed te doen inderdaad. Bij gletsjerwandeling had ik spikes ondergebonden; daar glij je ook niet zomaar mee uit.
Zou zo weer terug gaan
Nee, mij ook niet. Maar nu werd ik gedwongenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoort er daar ook een beetje bij. In Nederland trekt dat me niet echt.
En ik had je nog zo'n protip gegevenquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké fijndan kan ik er ook naartoe. Meestal ben ik Bambi op het ijs.
Nog even mn foto's bekeken van vorige keer. Alle paden zijn schoon dus dat zullen ze wel goed bijhouden lijkt me. Want verder lag er wel veel sneeuw en ijsquote:Op zondag 11 augustus 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die gletsjers sla ik maar over, dat is de goden verzoeken.
Ja dat wel. Godverdomme wat was dat koud.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
Maar los van het ijs..
Het is daar koud!
Kun je je op kleden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
Maar los van het ijs..
Het is daar koud!
Kleed af hèquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
Ik zie er beter uit in een zomeroutfit
Jaloersquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Maar 2 dagen werken deze week
Samequote:Op maandag 12 augustus 2019 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Maar 2 dagen werken deze week
Daar? Hier zal je bedoelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
Maar los van het ijs..
Het is daar koud!
Zo eentje die lekker in je oog wil zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n schijtirritante aanhankelijke vlieg in huis
Spannendquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:20 schreef Californium het volgende:
Had geen lunch meer
Maar eens even kijken wat de kantine voor me heeft straks
Ja zo eentjequote:Op maandag 12 augustus 2019 08:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo eentje die lekker in je oog wil zitten.
Nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef rival het volgende:
Hallo, ik kom hier voor wat motivatie. Zit ik goed?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef rival het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef rival het volgende:
Ja!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef rival het volgende:
Kan ook, jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik een vakantie noemen
Moest met de auto naar het werk want het was ineens een beetje laatquote:
Ochtendseksquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moest met de auto naar het werk want het was ineens een beetje laat
Nee eigenlijk niet, maar ik weet wel slechtere manieren om mijn maandagochtend te beginnen.quote:
Ja was gezellig. Uiteindelijk toch niet naar Eindhoven geweest maar zijn we zaterdag gaan bowlen. Daarna nog een tijd op het terras gezeten.quote:
Das wat anders he?!quote:
Helemaal mee eens dan wel weer.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik weet wel slechtere manieren om mijn maandagochtend te beginnen.
Leuk! Dus er komt wel een 3e date? Of was die 3e date gisterochtend alquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Uiteindelijk toch niet naar Eindhoven geweest maar zijn we zaterdag gaan bowlen. Daarna nog een tijd op het terras gezeten.
[..]
Das wat anders he?!![]()
Had ik vooral gisteren last van....
Hahahah nee helaasquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Dus er komt wel een 3e date? Of was die 3e date gisterochtend al?
Ik heb zaterdag met iemand staan zoenen in Antwerpen en die bleek uit Breda te komen wie weet gaan we wel op date binnenkort.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Dus er komt wel een 3e date? Of was die 3e date gisterochtend al?
Krullenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag met iemand staan zoenen in Antwerpen en die bleek uit Breda te komen wie weet gaan we wel op date binnenkort.
Daar doe ik toch heul niet aan
Maar hij had echt zop'n grote mooie bruine bos zachte MIKA krullen
Jaquote:
Ik kan ook niet goed van krullen afblijven inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik zat er echt de hele tijd met m'n handen in
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed van krullen afblijven inderdaadZo mooi, zo leuk
Dat jij nooit te oud wordt voor die onzinquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag met iemand staan zoenen in Antwerpen en die bleek uit Breda te komen wie weet gaan we wel op date binnenkort.
Gewoon datenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat jij nooit te oud wordt voor die onzin
Dat jij jezelf te oud waant voor leuke onzinquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
MCH is nog zuurder dan dino.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij jezelf te oud waant voor leuke onzin
quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag ie er ongeveer uit
Tijd voor de kapper!quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisjes van 18 zijn niet oké?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:17 schreef Q. het volgende:
Zijn alle Jehova's net opgerot uit Utrecht, begint vandaag weer een nieuwe lichting studententuig.
Mooie manquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit het met de krullen van koffiemeneer?
Volgend jaar werk ik al 10 jaarquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:21 schreef CherryLips het volgende:
18 jaar geleden ging ik studeren.
FML.
Groentjequote:Op maandag 12 augustus 2019 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar werk ik al 10 jaar
Jonkie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar werk ik al 10 jaar
Krullen in zn baard tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]tsjaa, helemaal perfect is hij niet helaas.
Haha ja, als die lang genoeg groeit wel, maar korter getrimd is beterquote:
Onzin?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
In hetzelfde stukje stratum (laatste stuk waar Valenzia zit).quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon datenvooral eentje met krullen.
Hey, dat restaurant van Ginscal, waar komt dat?
Maar waar t.o.v. Ginscal? Als je daarvoor staat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In hetzelfde stukje stratum (laatste stuk waar Valenzia zit).
Toch grappig dat de hetero mannen 'm dan niks vinden, maar de homo's en de vrouwen welquote:
Ik denk links. Weet t niet zeker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar waar t.o.v. Ginscal? Als je daarvoor staat.
1 homo. Niet de homo's.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch grappig dat de hetero mannen 'm dan niks vinden, maar de homo's en de vrouwen wel
Aaaaah ja, dan is dat restaurant niet per se VAN Ginscal, ben daar zaterdag als fotografie assistent geweest want KM kent 1 van de 5 eigenaars en heeft daar een portretserie geschotenquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk links. Weet t niet zeker.
Ginscal zit rechts vd regenboog en dit denk ik links van de regenboog (zijn ze nl aan t werk).
As far as you know!quote:
Niet die True Colors he. Da's iets anders.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaaaah ja, dan is dat restaurant niet per se VAN Ginscal, ben daar zaterdag als fotografie assistent geweest want KM kent 1 van de 5 eigenaars en heeft daar een portretserie geschoten.
Nee nee, https://www.instagram.com/misamores_restaurant_art/ deze.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet die True Colors he. Da's iets anders.
T artikel zei echt dat de ginscal mensen t gingen openen.
Ja, dat is met de mensjes van Ginscalquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee nee, https://www.instagram.com/misamores_restaurant_art/ deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |