Dat is het van mijn part elke dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Oeh gemiste kans vandaag dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Omg neem mij mee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vandaag churro's met witte chocolade saus op
Ja waarom komt dat niet gewoon op hart van Nederland?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans vandaag. Ik moet het gewoon op Facebook lezen!
Schande!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb heel beschaafd gegeten vandaaggeen gekkigheid. O wacht, de laatste paar M&Ms met jalapeno.
Teveel dildo's gegoogledquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom word ik op m'n telefoon nu al een paar keer doorgestuurd naar lpserverdomain ofzo. Waardoor ben ik nu weer gehackt.
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Onderweg met mijn hond en straks maar een goede plek om te ontbijten zoeken.
Mag hij dan zijn chick magnet skills weer laten zien.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?
Hhhhnnnnggggggquote:
Nee. Wel n boterham met pindakaas.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal een lekker triootje gehad dit weekend?
3 Keer gefapt, telt dat ook?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, maar het weekend is nog niet over.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, maar het weekend is nog niet over.
Hoewel: ik had voor de lunch: rundervink, sperziebonen en gekookte aardappels. Dus toch nog een trio.
Je laten fappen door 2 anderen wel weer.quote:
Zet je de foto’s in je album?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij was het niet zo’n feest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 15:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet je de foto’s in je album?
Heeft de chick magnet gewerkt?quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie dag gehad![]()
Vanavond maar eens lekker op de bank.
Valt me nog meequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
155 downvotes op reddit. Ik ben zo populair daar.
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven volgens mij niet tegengekomen vandaag.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
155 downvotes op reddit. Ik ben zo populair daar.
Nee dat was vorige week.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven volgens mij niet tegengekomen vandaag.
Oh spuit 11quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die ben je vorige week natuurlijk al tegengekomen.
Had ik kunnen weten inderdaadquote:
Nu nog uitvinden wie het was.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Had ik kunnen weten inderdaad
Had er tot vorig weekend nog nooit van gehoord en dit weekend is gewoon 's mores day.quote:
Heb bij de vriend waarmee ik eigenlijk zou gaan al door laten schemeren dat ik misschien toch niet met hem ga.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Zou voor de zekerheid mij mee naar Barcelona nemen. Je weet het nooit zeker natuurlijk.
Kijk jou eens goed bezig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had er tot vorig weekend nog nooit van gehoord en dit weekend is gewoon 's mores day.
[..]
Heb bij de vriend waarmee ik eigenlijk zou gaan al door laten schemeren dat ik misschien toch niet met hem ga.
Heb je helemaal niks in je huis?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:17 schreef Californium het volgende:
Nu wil ik ook een date met CE
Zit trouwens top gear te kijken. Ik heb zelf geen TV, maar vind het toch wel leuk om te kijken zo!
Als TV? Nee.... Al 5 jaar ofzo niet meerquote:
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Als TV? Nee.... Al 5 jaar ofzo niet meer
Ik vond al dat je me erg snel was vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Had ik kunnen weten inderdaad
Hahaha! Mijn oude huisje was gemeubileerd... Alleen mijn eigen bed meegenomen.... Dus datquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??
Maar als dat al 5 jaar is zal het w bewust zijn ?
Waar staan alle meubels dan op gericht?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ook al geen tv??
Maar als dat al 5 jaar is zal het w bewust zijn ?
Ja groot gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn oude huisje was gemeubileerd... Alleen mijn eigen bed meegenomen.... Dus dat![]()
Vrij weinig idd..
Maar vind het niet erg. Gewoon langzaam leuke spullen uitzoeken
Ja preciesquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar staan alle meubels dan op gericht?
Je ging ook erg snel naar huis toe.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond al dat je me erg snel was vergeten.
Godsammequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar staan alle meubels dan op gericht?
Volgende keer afscheidszoenen voor iedereenquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je ging ook erg snel naar huis toe.
Was ik dit keer de enige?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer afscheidszoenen voor iedereen
Ja groot gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden allemaal al uit je glas gedronken dus ik dacht, waarom ook niet.
Volgend jaar ook nogquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat flesje cider nog liggen.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:50 schreef Allures het volgende:
Ik ga denk ik zo iets bakken
Of gewoon de ingrediënten los in mijn mond doen en hopen dat het ongeveer het zelfde is
Is het al uit dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:00 schreef gcjoel het volgende:
Zou voor de zekerheid mij mee naar Barcelona nemen. Je weet het nooit zeker natuurlijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de kerst gaat halen op deze manier.
Sloperquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de kerst gaat halen op deze manier.
Verandering is mogelijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker voor hem, als ie wel wat doet gaat het meestal mis
Als ik hem kon verstaan vast welquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geef je ook nog iets om zijn persoonlijkheid?
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zegquote:
Ach als je iemand wil neuken dan kan je dat toch best kenbaar maken?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zeg
Jij gelooft verzonnen verhalen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint wel wanhopige vormen aan te nemen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |