Naar Hong Kong of China? Zelfs Trump is niet dom genoeg om te denken dat hij dat kan winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem om niet zeggen dat de VS troepen gaat sturen.
Nee, maar ik ben dan ook niet degene die interventionistische motieven toeschrijft aan deze tweet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Naar Hong Kong of China? Zelfs Trump is niet dom genoeg om te denken dat hij dat kan winnen.
Haha, wat een gelul. Ik ben zelf ook dik, maar ik ben niet zo'n narcissist dat ik artsen omkoop om me de meest gezonde president ooit te laten noemen. Heeft er vooral mee te maken dat ik mijn tekortkomingen niet op andere afschuif en bij mezelf zoek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het houdt nooit op he. Nu is een aziatisch accent imiteren ook alweer racistisch. Maar een Spaans accent faken, zoals Beto O'Rourke, dat mag uiteraard wel.
Dit is ook zo'n pareltje:
[ afbeelding ]
Een bejaarde man fat-shamen mag normaal gesproken natuurlijk niet van links-progressieven. Tenzij die bejaarde Donald Trump heet, dan mag je zo 'body negative' zijn als je maar wilt.
God wat word ik misselijk van dat volk.
Trump is zich in ieder geval aan het in dekken voor 2020, het is allemaal voter fraud. Het is toch echt zijn partij die iedere bill tegen houdt die dat wil tegen gaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 14-08-2019 om 02:46:59No debate on Election Security should go forward without first agreeing that Voter ID (Identification) must play a very strong part in any final agreement. Without Voter ID, it is all so meaningless! reageer retweet
Ook wel treffend, iedere andere president had keiharde sancties aangekondigd. Trump zet de deur open. En de wereld is minder veilig. Jammer dat wij er zo dicht bij zitten.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 12-08-2019 om 23:26:32The United States is learning much from the failed missile explosion in Russia. We have similar, though more advanced, technology. The Russian “Skyfall” explosion has people worried about the air around the facility, and far beyond. Not good! reageer retweet
Je kunt hem Voter ID die iedereen gratis krijgt toegestuurd geven "in ruil voor" het steunen van HR1.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 03:10 schreef Tweek het volgende:
Trump is zich in ieder geval aan het in dekken voor 2020, het is allemaal voter fraud. Het is toch echt zijn partij die iedere bill tegen houdt die dat wil tegen gaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 14-08-2019 om 02:46:59No debate on Election Security should go forward without first agreeing that Voter ID (Identification) must play a very strong part in any final agreement. Without Voter ID, it is all so meaningless! reageer retweet
Ook weer de zoveelste tweet waar de eerste reactie een scam is, blijkbaar zijn scammers er achter gekomen dat je goud geld kan verdienen aan Trump stemmers.
En nog erger verklapt waarschijnlijk ook gelijk wat geheime wapenprojecten waar de USAF aan het werken was of al heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 03:37 schreef Tweek het volgende:
Ook wel treffend, iedere andere president had keiharde sancties aangekondigd. Trump zet de deur open. En de wereld is minder veilig. Jammer dat wij er zo dicht bij zitten.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 12-08-2019 om 23:26:32The United States is learning much from the failed missile explosion in Russia. We have similar, though more advanced, technology. The Russian “Skyfall” explosion has people worried about the air around the facility, and far beyond. Not good! reageer retweet
quote:Trump underwater in...
- Wisconsin (by 10)
- North Carolina (by 9)
- Virginia (by 17)
- Utah (by 3)
- Pennsylvania (by 12)
- Texas (by 1)
- New Hampshire (by 26) (not a typo)
- Michigan (by 11)
- Iowa (by 4)
- Arizona (by 9)
Wait... Utah?
https://t.co/qYNlEf9kYI
twitter:WalshFreedom twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 20:03:38But if tariffs were good, why would Trump be delaying some of them to limit their impact on Christmas shopping?https://t.co/zUqRMmMNA9 reageer retweet
Slappeling.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 19:17:18Our Intelligence has informed us that the Chinese Government is moving troops to the Border with Hong Kong. Everyone should be calm and safe! reageer retweet
Ik begrijp niet dat zoveel mensen China steunen, juist China is het grote gevaar in de wereld. Zelfs Nostradamus had het al over het gevaar van China.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:09 schreef Ulx het volgende:
Slappeling.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 19:17:18Our Intelligence has informed us that the Chinese Government is moving troops to the Border with Hong Kong. Everyone should be calm and safe! reageer retweet
Bedoelt Trump nu in zijn tweet dat China het allemaal wel oplost of hoe moet ik het lezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:48 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zoveel mensen China steunen, juist China is het grote gevaar in de wereld. Zelfs Nostradamus had het al over het gevaar van China.
Nostradamus? Really??quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:48 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zoveel mensen China steunen, juist China is het grote gevaar in de wereld. Zelfs Nostradamus had het al over het gevaar van China.
Beetje humor erbij is altijd leukquote:
Ah klopt. Kunnen we wel gebruiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:12 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Beetje humor erbij is altijd leuk
Trump geeft groen licht voor een crackdown in Hong Kong.twitter:AkikoFujita twitterde op woensdag 14-08-2019 om 14:16:56Wilbur Ross on @cnbc says #HongKongProtests are an "internal matter." Adds, "I don't know that we would have done anything differently in the past. What are we going to do, invade Hong Kong?" reageer retweet
twitter:ReutersJamie twitterde op woensdag 14-08-2019 om 13:38:29And there it is - the US 2s/10s yield curve inverts for the first time since 2007. This development has preceded every US recession over the past 45 years. https://t.co/I7UAeuhzGf reageer retweet
De recessie waar de democratische president van 2020 de schuld van gaat krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:37 schreef Ulx het volgende:
Uh-oh.twitter:ReutersJamie twitterde op woensdag 14-08-2019 om 13:38:29And there it is - the US 2s/10s yield curve inverts for the first time since 2007. This development has preceded every US recession over the past 45 years. https://t.co/I7UAeuhzGf reageer retweet
Welnee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De recessie waar de democratische president van 2020 de schuld van gaat krijgen.
En de Republikeinse president van 2024 of 2028 weer het succes gaat claimen van het oplossen ervan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De recessie waar de democratische president van 2020 de schuld van gaat krijgen.
Welnee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef archito het volgende:
[..]
En de Republikeinse president van 2024 of 2028 weer het succes gaat claimen van het oplossen ervan.
twitter:SquawkCNBC twitterde op woensdag 14-08-2019 om 14:15:56The yield curve inversion as a sign of a coming recession is "a little aggressive" says Commerce Secretary @SecretaryRoss https://t.co/uo8JmcRjfX reageer retweet
De Fed, het democratische congres, genoeg zondebokken hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee.
Trump heeft een jaar de tijd om met een plan te komen en een recessie te voorkomen of te stoppen. Dat is te lang. Hij moet met iets aankomen. Hij heeft alleen weinig opties vanwege de taxgrab.
Maar dat zal het nieuws zijn.
https://petitions.moveon.org/sign/rename-fifth-avenue-in/.twitter:thehill twitterde op woensdag 14-08-2019 om 01:46:04If the petition is successful, the Manhattan Trump Tower will have a new address: 725 President Barack H. Obama Avenue, New York, NY 10022. https://t.co/smxd9nLCj1 reageer retweet
Welnee. Hij zal het proberen, maar dat gaat hem niet lukken. Hooguit bij wat deplorables.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:38 schreef archito het volgende:
[..]
De Fed, het democratische congres, genoeg zondebokken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |