Nou ja, de vader van Javier Guzman hing zich op aan de deurklink dus als je echt wilt vindt je denk ik wel een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En dan ook nog iets waar je de andere kant aan vastknoopt. Het is niet zo dat er haakjes in het plafond zitten![]()
Dit zaakje stinkt
https://www.blackstoneintel.com/epsteintwitter:morphonios twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 22:38:32BOMBSHELL: I've prev. uncovered #Epstein-Maxwell connections to the 8 member Israeli Genie Oil board of directors. Newly unsealed court docs now implicate former Gov. Bill Richardson (board member #4 - he is accused of having sex
Virginia Roberts). Retweet! https://t.co/bRVdB9nDMy reageer retweet
Een deurklink in een cel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, de vader van Javier Guzman hing zich op aan de deurklink dus als je echt wilt vindt je denk ik wel een mogelijkheid.
Heel apart dat je zelf een plaatje gaat posten en dan zegt dat ik fake news post. Als je een beetje het nieuws volgt (Weinstein/R. Kelly/NXVIM en nog meer) dan weet je wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat was fake news. Gecorrigeerde grafiek gebaseerd op echte cijfers uit dezelfde rapportages:
[ afbeelding ]
Wel tikje offtopic hier lijkt me echter.
Er zijn gewoon cijfers van. Die kun je vergelijken. Het klopt dus niet wat je stelde.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heel apart dat je zelf een plaatje gaat posten en dan zegt dat ik fake news post. Als je een beetje het nieuws volgt (Weinstein/R. Kelly/NXVIM en nog meer) dan weet je wel wat ik bedoel.
Goed voor de goede vrede: Er zijn de laatste jaren opvallend meer zaken naar buiten gekomen die te maken hebben met human (sex) trafficking waar Epstein van beschuldigd werd, zoals Ed Buck, R. Kelly, NXVIMquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er zijn gewoon cijfers van. Die kun je vergelijken. Het klopt dus niet wat je stelde.
https://thehill.com/homen(...)t-in-federal-custodyquote:Sasse tells AG that 'heads must roll' over Epstein treatment in federal custody
Sen. Ben Sasse (R-Neb.) on Saturday wrote a letter to Attorney General William Barr that "heads must roll" regarding Jeffrey Epstein's apparent suicide after his body was found and it was reported that he had been take off suicide watch.
"The Department of Justice failed, and today Jeffrey Epstein’s co-conspirators think they might have just gotten one last sweetheart deal,” wrote Sasse, who chairs the the Senate Judiciary Oversight Subcommittee, in the letter.
“Every single person in the Justice Department — from your Main Justice headquarters staff all the way to the night-shift jailer — knew that this man was a suicide risk, and that his dark secrets couldn’t be allowed to die with him," he added. "Given Epstein’s previous attempted suicide, he should have been locked in a padded room under unbroken, 24/7, constant surveillance. Obviously, heads must roll.”
Sasse asked Barr whether Epstein had in fact been removed from suicide watch as The New York Times and NBC News reported and whether there would be investigations into the Bureau of Prison’s "mismanagement of the incarceration of Epstein."
"The Department of Justice should not have allowed this to happen," he wrote. "His death not only deprives his victims of the opportunity to confront him in court and to see him held accountable for his crimes, but also makes it harder to unravel his ring and to hold accountable the many other powerful men who raped and exploited these children."
The Hill has reached out to the Justice Department for comment on Sasse's letter.
Barr released a statement on the death in which he said “I was appalled to learn that Jeffrey Epstein was found dead early this morning from an apparent suicide while in federal custody. Mr. Epstein’s death raises serious questions that must be answered."
The attorney general added in the statement that there would be an investigation into the circumstances of the death.
Epstein, a registered sex offender, was reportedly previously on suicide watch after he was found unconscious in his jail cell with injuries to his neck last month. Earlier last month he was also arrested and at the time of his death had been awaiting trial for allegations of sex trafficking of a minor
5 januari was dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef theunderdog het volgende:
https://cloverchronicle.c(...)oMjKpbEKuZeilT-XnTEs
L M A O
En dan nog doen alsof je het laat om zogenaamd nobele motieven terwijl er gewoonweg niets van klopt.quote:
Er klopt niets van, dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dan nog doen alsof je het laat om zogenaamd nobele motieven terwijl er gewoonweg niets van klopt.
Dat is geen mening, maar feitelijk aantoonbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Er klopt niets van, dat mag jij vinden.
Snopes?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen mening, maar feitelijk aantoonbaar.
https://www.theguardian.c(...)ail-cell-say-reportsquote:Jeffrey Epstein found unconscious in jail cell, say reports
Jeffrey Epstein, the disgraced financier facing charges of sex trafficking involving dozens of underage girls, was found unconscious in a Manhattan jail cell with injuries to his neck, US media reported late on Wednesday, citing unidentified sources.
Epstein was found by guards sprawled on the floor of his cell at the Metropolitan Correctional Center (MCC) on Wednesday, it was reported.
The wealthy financier was taken to hospital, according to the New York Post, but it was unclear where he was taken or what his condition was.
It was not clear how he suffered his injuries. A source familiar with the situation told the Guardian that Epstein had allegedly been attacked. Two anonymous sources told New York’s local NBC News 4 that Epstein’s injuries may have been self-inflicted.
Epstein is now on suicide watch, according to multiple reports.
Lawyers for Nicholas Tartaglione, a former police officer charged in a quadruple homicide case who is also at the jail, responded to reports that he had been questioned in relation to Epstein’s alleged injuries.
“Any suggestion that Mr Tartaglione assaulted anyone is a complete fabrication. This story is being leaked to retaliate against Mr Tartaglione for complaining to the court about the deplorable conditions at the MCC,” Bruce Barket said in a statement.
“We made those complaints on Monday in open court. We warned the judge that officials at the jail would retaliate against Nick because we have been exposing the inhumane conditions at the facility.”
Neither a representative for the correctional centre nor Epstein’s attorney returned calls or email inquiries from the Guardian.
“Jeffrey Epstein is currently housed at MCC New York and not in a local hospital as has been reported. As with all inmates, for privacy and security reasons, we do not share information on an inmate’s medical status or their conditions of confinement,” the Bureau of Prisons said in a statement.
Epstein was recently denied bail, a move his lawyers plan to appeal against, according to a court notice made public on Tuesday.
Allegedly volgens wie? Wat zei ie zelf? Waarom wordt uit geen enkele bron duidelijk wat Epstein zelf beweerde. Mag de zelfmoord-insinuatie niet met een leugen bekrachtigd worden omdat wanneer zo een leugen uitkomt de rest van het verhaal uit elkaar valt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:08 schreef crystal_meth het volgende:
A source familiar with the situation told the Guardian that Epstein had allegedly been attacked. Two anonymous sources told New York’s local NBC News 4 that Epstein’s injuries may have been self-inflicted.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:14 schreef -mosrednA het volgende:
Veel meer mensen die nu wél zullen durven praten en die dat eerst niet durfden uit angst.
Of men raakt juist geļntimideerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:14 schreef -mosrednA het volgende:
Ongelofelijk dat iemand als hij zelfmoord heeft kunnen plegen.
Aan de andere kant zal dit wel een positief effect gaan hebben op de zaak in het geheel. Veel meer mensen die nu wél zullen durven praten en die dat eerst niet durfden uit angst.
Verder kan ik me voorstellen dat ze nu al zijn bezittingen op zn kop kunnen zetten. Epstein kan immers geen bezwaar meer aantekenen.
ook toevalligquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef theunderdog het volgende:
https://cloverchronicle.c(...)oMjKpbEKuZeilT-XnTEs
L M A O
Lijkt me niet. Ik vind het absurd om te geloven dat hij omgelegd is om 2 redenen;quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Of men raakt juist geļntimideerd.
Misschien zorgt de massale verdenking van een vooropgezet plan er wel voor dat de zaak niet in de doofpot belandt maar juist onder een vergrootglas komt te liggen. Of is dit wishful thinking?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:14 schreef -mosrednA het volgende:
Ongelofelijk dat iemand als hij zelfmoord heeft kunnen plegen.
Aan de andere kant zal dit wel een positief effect gaan hebben op de zaak in het geheel. Veel meer mensen die nu wél zullen durven praten en die dat eerst niet durfden uit angst.
Verder kan ik me voorstellen dat ze nu al zijn bezittingen op zn kop kunnen zetten. Epstein kan immers geen bezwaar meer aantekenen.
Dat is oud nieuws hoor. Op het youtube kanaal van Rusty Shackleford kun je het eiland zien met vele dronefilmpjes in 4K. De laatste is van een uur geleden.quote:
Zoals uit meerdere bronnen naar voren is gekomen, speelt dit gedoe rondom Epstein al jaren. Meerdere getuigen hebben uitgesproken niet te durven praten uit angst voor vergelding vanuit hem. Aangezien hij nu dood is, is de kans groter dat diezelfde getuigen nu opnieuw zullen worden benaderd en nu wél durven te praten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wie is het nu veiliger?
twitter:KlasfeldReports twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 21:20:19Follow-up on that:Various reports state that Epstein had been removed from suicide watch.If so, BOP guidelines require written justification for such a decision. https://t.co/6u5Lz4e3k9 https://t.co/SAO3UKzoGZ reageer retweet
Er zullen misschien meer mensen durven te praten over wat Eipstein deed nu Eipstein weg is, maar er zullen juist minder mensen durven te praten over wat bekenden van Einstein hebben uitgespookt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zoals uit meerdere bronnen naar voren is gekomen, speelt dit gedoe rondom Epstein al jaren. Meerdere getuigen hebben uitgesproken niet te durven praten uit angst voor vergelding vanuit hem. Aangezien hij nu dood is, is de kans groter dat diezelfde getuigen nu opnieuw zullen worden benaderd en nu wél durven te praten.
Als de camerabeelden 'toevallig verwijderd zijn' of 'niet aanstonden', dan is dat wederom wel weer een toevalligheid. Hopelijk is 't gewoon op camera gezet dat hij iets uit de cel zelf gebruikt om zelfmoord te plegen en niet een of ander object wat daar helemaal niet hoort te zijn. Ben je ook van de conspiracies af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:31 schreef crystal_meth het volgende:
In de cellen van 10-South wing (van MCC NY) zijn camera's aanwezig (en is het licht constant aan), maar dat is de supermax afdeling, ik neem aan dat hij daar niet zat.
Waarom minder? Dat begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zullen misschien meer mensen durven te praten over wat Eipstein deed nu Eipstein weg is, maar er zullen juist minder mensen durven te praten over wat bekenden van Einstein uitspookte...
Zouden die beelden gepubliceerd worden? Lijkt me sterk dat de overheid videomateriaal vrijgeeft waarbij iemand zichzelf van kant maakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als de camerabeelden 'toevallig verwijderd zijn' of 'niet aanstonden', dan is dat wederom wel weer een toevalligheid. Hopelijk is 't gewoon op camera gezet dat hij iets uit de cel zelf gebruikt om zelfmoord te plegen en niet een of ander object wat daar helemaal niet hoort te zijn. Ben je ook van de conspiracies af.
Nee, maar als de officiele instanties gewoon aangeven dat het zelfmoord is op basis van de camerabeelden, dan ga ik daar niet meer aan twijfelen. Mocht het moord zijn, dan gaat dat onherroepelijk gelekt worden door iemand die de beelden heeft gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zouden die beelden gepubliceerd worden? Lijkt me sterk dat de overheid videomateriaal vrijgeeft waarbij iemand zichzelf van kant maakt.
En waarom zouden ze dan nu naar voren komen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zoals uit meerdere bronnen naar voren is gekomen, speelt dit gedoe rondom Epstein al jaren. Meerdere getuigen hebben uitgesproken niet te durven praten uit angst voor vergelding vanuit hem. Aangezien hij nu dood is, is de kans groter dat diezelfde getuigen nu opnieuw zullen worden benaderd en nu wél durven te praten.
Omdat er altijd de verdenking zal zijn dat hij door toedoen van die bekenden overleden is; van hén gaat dus het gevaar uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:42 schreef -mosrednA het volgende:
Waarom minder? Dat begrijp ik niet.
En mbt Epstein denk ik dat het tot een hoop meer aanknopingspunten gaat leiden. Mede ook omdat de autoriteiten nu ongestoord zn bezittingen van boven tot onder overhoop kunnen halen. Mijn gevoel zegt dat er nu best wat meer schot in de zaak kan komen.
Je moet suicidaal zijn om dat risico te nemen. Ik geef het 0,001% kans dat iemand het gaat lekken als er bijvoorbeeld 50 mensen zijn geweest die de beelden gezien hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:44 schreef Knipoogje het volgende:
Mocht het moord zijn, dan gaat dat onherroepelijk gelekt worden door iemand die de beelden heeft gezien.
Oke in die zin. Ik denk alleen niet dat dit concreet genoeg zal zijn. Op die manier kun je overal paranoia over zijn. Maar dat denk ik, en wie ben ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat er altijd de verdenking zal zijn dat hij door toedoen van die bekenden overleden is; van hén gaat dus het gevaar uit.
Ik ben bang dat ze het op incompetentie gaan gooien, ja. Een psycholoog die geen risico zag. De baas die het verkeerd had ingeschat. Een bewaker die niet oplette. Een beetje zoals hier een user op FOK! ook alle propagandamisleiding van de NOS onder de verklaring; 'foutje van een overijverig redactielid' stalt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:46 schreef Knipoogje het volgende:
Aan de andere kant...dit is wel weer zorgwekkend natuurlijk:
Ofwel omdat iedereen die daar rondloopt zo verschrikkelijk incompetent is. Ofwel omdat het 1 grote deepstate is.
https://twitter.com/SethAbramson/status/1160215223497887744
Het had nooit moeten kunnen gebeuren. Hij had niet mogen sterven. Of het moord is geweest of zelfmoord, is wat mij betreft nog helemaal niet aangetoond. Dus we weten het niet. Behalve dat hij dood is. En dat mocht niet kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:33 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik vind het absurd om te geloven dat hij omgelegd is om 2 redenen;
1. Hij zat in een federale gevangenis. Om daar binnen te kunnen komen om hem zn nek om te draaien zou je veel te veel mensen in het complot moeten krijgen. Dat is niet aannemelijk. Maar vooral om;
2. Het is nergens voor nodig. Iemand in zo’n positie als hij zou het zelf wel doen als hij de kans had. Hij zou zijn leven lang vastzitten in een gevangenis met de reputatie een van de grootste monsters op aarde te zijn. Een moment zonder toezicht zou hem in de gelegenheid stellen het zelf te doen.
Oftewel; ik geloof dat het gewoon zelfmoord is, al dan niet met behulp van hier en daar een dichtgeknepen oogje.
Dat houdt in dat hij niemand meer kįn dwingen zijn mond te houden. Ik denk dus dat er meer mensen zullen opstaan die dat eerst niet durfden.
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. De zaak gaat namelijk gewoon door, alleen is Epstein niet meer te vervolgen. De hele zaak eromheen is verre van afgesloten. Dat wil niet zeggen dat getuigenissen niet meer relevant zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan nu naar voren komen?
Er is geen zaak mbt Epstein. Er is niemand om aan te klagen. Er is niemand om te verdedigen. 0,0. Dus wat moet er nu naar boven komen mbt Epstein? Die man kon al niks doen zoals hij in de bak zat.
Nee, mensen zijn bang voor zijn klanten/vrienden. Dat zijn degenen die gebruik maakten van zijn diensten en meisjes, mensen die wat te verbergen hebben omdat ze zelf anders jaren de bak in draaien. Mensen die dat tegen alle kosten willen voorkomen.
Als directe betrokkene, als iemand die daadwerkelijk iets te melden heeft omdat ik iets heb meegemaakt, gezien heb of omdat mij iets aangedaan is, zou ik vrij paranoļde zijn. Vooral omdat ik als diegene gezien zou hebben hoelang/vaak ze er wrs mee weg komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Oke in die zin. Ik denk alleen niet dat dit concreet genoeg zal zijn. Op die manier kun je overal paranoia over zijn. Maar dat denk ik, en wie ben ik.
Ik kan even niet op alles reageren, maar ik geloof ook niet dat dit per ongeluk was. Ik geloof daarentegen wel dat het zelfmoord was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het had nooit moeten kunnen gebeuren. Hij had niet mogen sterven. Of het moord is geweest of zelfmoord, is wat mij betreft nog helemaal niet aangetoond. Dus we weten het niet. Behalve dat hij dood is. En dat mocht niet kunnen gebeuren.
Er is dus sprake geweest van nalatigheid.
Expres of per ongeluk? Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat in zo'n geval niet voldoende aandacht aan hem wordt besteed, in de strengst bewaakte gevangenis van de USA. Wordt ook wel met de Guantanamo van New York vergeleken.
Dus wat mij betreft zijn de omstandigheden gecreėerd opdat hij dood kon, door zelfmoord of op een andere manier.
Het is echt niet zo moeilijk om iemand onder druk te zetten. Er zijn al zo vaak mensen omgelegd, bedreigd, hun kinderen afgenomen, hun reputatie vernietigd, enz. enz.
Als er sprake is geweest van een 'dichtgeknepen oogje' moet daar een reden voor zijn geweest. Mensen moeten gemotiveerd zijn geweest om dat oogje dicht te knijpen. Waarom zou iemand in een gevangenis vrijwillig zijn werk niet doen voor een monster als Epstein? Dan is er waarschijnlijk druk uitgeoefend.
En wat is dat voor onzinverhaal dat de camera toevallig uit was gevallen? Er is geen back up systeem? Er zijn geen twee camera's? Hou toch op.
Dit is willens en wetens gebeurd en er zijn meerdere mensen dichtbij hem geweest die ervoor hebben gewaarschuwd.
Je moet het niet zien als een complot, maar een structuur waarin je verschillende belanghebbende partijen hebt: de geheime diensten, politici, het leger, zelfs de politie en het gerecht want ook daar kom je heel vaak pedofielen tegen. Die houden elkaar het hand boven de hoofd, maken deel uit van dezelfde eliteclubjes. Je ziet dat toch ook, die mensen kennen elkaar allemaal: Hollywood, media, politici, zakenmannen ... Epstein is ook ooit bij Paus Johannes Paulus op de thee geweest. Interessante voor iemand die ogenschijnlijk niet zo veel belangrijke dingen deed.
In dit geval kon hij waarschijnlijk niet meer worden beschermd, dus weg ermee.
Nee, ik geloof echt helemaal niets van dat dit zo maar per ongeluk had kunnen gebeuren.
Dat zou kunnen, maar laten we niet vergeten dat ‘die dreiging’ niet is toegenomen. In principe is deze afgenomen nu er 1 speler minder is. Er wel vanuitgaande dat Epstein inderdaad zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als directe betrokkene, als iemand die daadwerkelijk iets te melden heeft omdat ik iets heb meegemaakt, gezien heb of omdat mij iets aangedaan is, zou ik vrij paranoļde zijn. Vooral omdat ik als diegene gezien zou hebben hoelang/vaak ze er wrs mee weg komen.
Omdat je je niet kan voorstellen dat hij vermoord is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:54 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik kan even niet op alles reageren, maar ik geloof ook niet dat dit per ongeluk was. Ik geloof daarentegen wel dat het zelfmoord was.
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:03:48BREAKING: Two guards at the MCC who normally have overnight shift that watches over suicide risk inmates, were both told to leave area 3 hours earlier for scheduled "Maintenance" to jail cells and hallways. This morning Epstein was found dead reageer retweet
Of Epstein heeft flinke sommen geld overgemaakt in ruil voor de mogelijkheid om zelfmoord te kunnen plegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als er sprake is geweest van een 'dichtgeknepen oogje' moet daar een reden voor zijn geweest. Mensen moeten gemotiveerd zijn geweest om dat oogje dicht te knijpen. Waarom zou iemand in een gevangenis vrijwillig zijn werk niet doen voor een monster als Epstein? Dan is er waarschijnlijk druk uitgeoefend.
Er gaan jaarlijks duizenden mensen dood aan de opiaten-crisis, dat lijkt me een zinniger doel om de straat op te gaan dan voor een Epstein die is overleden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mensen zouden de straat op moeten gaan.
Is het je al opgevallen dat dit Twitteraccount al een paar boude beweringen de wereld heeft ingeslingerd zonder enige bron?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:58 schreef L_auteur het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:03:48BREAKING: Two guards at the MCC who normally have overnight shift that watches over suicide risk inmates, were both told to leave area 3 hours earlier for scheduled "Maintenance" to jail cells and hallways. This morning Epstein was found dead reageer retweet
Die twee hebben niks met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er gaan jaarlijks duizenden mensen dood aan de opiaten-crisis, dat lijkt me een zinniger doel om de straat op te gaan dan voor een Epstein die is overleden.
Ja ik zat ook al te zoeken naar waar dit vandaan komt. Ik kom steeds op die tweet uit van BreakingNLivequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat dit Twitteraccount al een paar boude beweringen de wereld heeft ingeslingerd zonder enige bron?
Voordeel: echt bijna niemand die het geloofd. Dus misschien dat er vanuit volkse druk een serieus onderzoek quasi afgedwongen kan worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het op incompetentie gaan gooien, ja. Een psycholoog die geen risico zag. De baas die het verkeerd had ingeschat. Een bewaker die niet oplette. Een beetje zoals hier een user op FOK! ook alle propagandamisleiding van de NOS onder de verklaring; 'foutje van een overijverig redactielid' stalt.
De opiaten-crisis en sexhandel? Enlighten me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Die twee hebben niks met elkaar te maken?
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:56 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar laten we niet vergeten dat ‘die dreiging’ niet is toegenomen.
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als hij een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.quote:Iedereen zou zichzelf van kant maken in die positie, wanneer de kans zich voordeed.
De vorige keer zag die ook geen levenslang verblijf in een cel tegemoet. Als je zoveel geld en een forse kennissenkring hebt en met alle 2 kun je ineens niets meer, of sterker nog, word je verguisd door Jan en alleman, dan is er niet zoveel meer over om voor te leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...
Dat is inderdaad tegelijkertijd een argument tégen de conspiracy-theory.
[..]
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.
Ik vroeg het aan jou. Volgens mij hebben die dingen niks met elkaar te maken, wat mij betreft kun je voor allebei de straat op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De opiaten-crisis en sexhandel? Enlighten me.
Naja, ik denk het eerlijk gezegd wel. Hij zat niet voor niets in de suicide ward na zn eerdere poging. Een kat in het nauw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...
Dat is inderdaad tegelijkertijd een argument tégen de conspiracy-theory.
[..]
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.
Dit was ook bij lange na nog niet uitgespeeld... een figuur als Epstein, met neppaspoort, eigen eiland en een dubieuze (financiele) achtergrond, die had vast nog wel wat opties.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
De vorige keer zag die ook geen levenslang verblijf in een cel tegemoet. Als je zoveel geld en een forse kennissenkring hebt en met alle 2 kun je ineens niets meer, of sterker nog, word je verguisd door Jan en alleman, dan is er niet zoveel meer over om voor te leven.
Nou ja, niks dus. Maar ik kan me zo wel wat invloedrijkere problematiek voorstellen die een significanter deel van Amerikanen benadeelt en schaadt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou. Volgens mij hebben die dingen niks met elkaar te maken, wat mij betreft kun je voor allebei de straat op.
Het zag er in ieder geval aanzienlijk minder goed voor hem uit dan de vorige keer. Ik kan me in zijn positie wel voorstellen dat je dan besluit om er uit te stappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit was ook bij lange na nog niet uitgespeeld... een figuur als Epstein, met neppaspoort, eigen eiland en een dubieuze (financiele) achtergrond, die had vast nog wel wat opties.
Ja, idd, maar het is geen zekerheidje dat de eerste poging daadwerkelijk een poging was. Sterker nog, het is (mij iig) nog steeds niet duidelijk of hij zelf aangegeven heeft of het wel of geen zelfmoordpoging betrof.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:21 schreef -mosrednA het volgende:
Naja, ik denk het eerlijk gezegd wel. Hij zat niet voor niets in de suicide ward na zn eerdere poging. Een kat in het nauw.
But agree to disagree. Het blijft gissen.
Ah oke, ben je bekend met de foto's van kinderen op melkpakken enzo? Waar denk je dat die terechtkomen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, niks dus. Maar ik kan me zo wel wat invloedrijkere problematiek voorstellen die een significanter deel van Amerikanen benadeelt en schaadt.
Ehm, wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ah oke, ben je bekend met de foto's van kinderen op melkpakken enzo? Waar denk je dat die terechtkomen?
Eh, intervened in wat? Hij probeerde zijn leven te reden nadat wat zich had voltrokken? Meer dan bizar dat er niet verder op ingegaan wordt...quote:That claim was loudly denied by Tartaglione’s attorney Bruce Barket, who said that Tartaglione did not harm Epstein, but instead intervened in an attempt to save his life, adding, “In the short time they were together, they became friends.”
twitter:Nieuwsuur twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 22:12:36Waarom werd Epstein niet extra geobserveerd? "Naar verluidt is hij psychisch geėvalueerd en is het toezicht opgeheven”, zegt voormalig federaal aanklager @renato_mariotti. “Dat zal vragen oproepen. En heeft hij misschien een deal gesloten met gevangenispersoneel?” #Nieuwsuur https://t.co/kRnuJmNLgG reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |