Dat zou kunnen, maar laten we niet vergeten dat ‘die dreiging’ niet is toegenomen. In principe is deze afgenomen nu er 1 speler minder is. Er wel vanuitgaande dat Epstein inderdaad zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als directe betrokkene, als iemand die daadwerkelijk iets te melden heeft omdat ik iets heb meegemaakt, gezien heb of omdat mij iets aangedaan is, zou ik vrij paranoïde zijn. Vooral omdat ik als diegene gezien zou hebben hoelang/vaak ze er wrs mee weg komen.
Omdat je je niet kan voorstellen dat hij vermoord is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:54 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik kan even niet op alles reageren, maar ik geloof ook niet dat dit per ongeluk was. Ik geloof daarentegen wel dat het zelfmoord was.
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:03:48BREAKING: Two guards at the MCC who normally have overnight shift that watches over suicide risk inmates, were both told to leave area 3 hours earlier for scheduled "Maintenance" to jail cells and hallways. This morning Epstein was found dead reageer retweet
Of Epstein heeft flinke sommen geld overgemaakt in ruil voor de mogelijkheid om zelfmoord te kunnen plegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als er sprake is geweest van een 'dichtgeknepen oogje' moet daar een reden voor zijn geweest. Mensen moeten gemotiveerd zijn geweest om dat oogje dicht te knijpen. Waarom zou iemand in een gevangenis vrijwillig zijn werk niet doen voor een monster als Epstein? Dan is er waarschijnlijk druk uitgeoefend.
Er gaan jaarlijks duizenden mensen dood aan de opiaten-crisis, dat lijkt me een zinniger doel om de straat op te gaan dan voor een Epstein die is overleden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mensen zouden de straat op moeten gaan.
Is het je al opgevallen dat dit Twitteraccount al een paar boude beweringen de wereld heeft ingeslingerd zonder enige bron?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:58 schreef L_auteur het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 19:03:48BREAKING: Two guards at the MCC who normally have overnight shift that watches over suicide risk inmates, were both told to leave area 3 hours earlier for scheduled "Maintenance" to jail cells and hallways. This morning Epstein was found dead reageer retweet
Die twee hebben niks met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er gaan jaarlijks duizenden mensen dood aan de opiaten-crisis, dat lijkt me een zinniger doel om de straat op te gaan dan voor een Epstein die is overleden.
Ja ik zat ook al te zoeken naar waar dit vandaan komt. Ik kom steeds op die tweet uit van BreakingNLivequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat dit Twitteraccount al een paar boude beweringen de wereld heeft ingeslingerd zonder enige bron?
Voordeel: echt bijna niemand die het geloofd. Dus misschien dat er vanuit volkse druk een serieus onderzoek quasi afgedwongen kan worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het op incompetentie gaan gooien, ja. Een psycholoog die geen risico zag. De baas die het verkeerd had ingeschat. Een bewaker die niet oplette. Een beetje zoals hier een user op FOK! ook alle propagandamisleiding van de NOS onder de verklaring; 'foutje van een overijverig redactielid' stalt.
De opiaten-crisis en sexhandel? Enlighten me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Die twee hebben niks met elkaar te maken?
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:56 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar laten we niet vergeten dat ‘die dreiging’ niet is toegenomen.
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als hij een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.quote:Iedereen zou zichzelf van kant maken in die positie, wanneer de kans zich voordeed.
De vorige keer zag die ook geen levenslang verblijf in een cel tegemoet. Als je zoveel geld en een forse kennissenkring hebt en met alle 2 kun je ineens niets meer, of sterker nog, word je verguisd door Jan en alleman, dan is er niet zoveel meer over om voor te leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...
Dat is inderdaad tegelijkertijd een argument tégen de conspiracy-theory.
[..]
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.
Ik vroeg het aan jou. Volgens mij hebben die dingen niks met elkaar te maken, wat mij betreft kun je voor allebei de straat op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De opiaten-crisis en sexhandel? Enlighten me.
Naja, ik denk het eerlijk gezegd wel. Hij zat niet voor niets in de suicide ward na zn eerdere poging. Een kat in het nauw.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel is ie bekrachtigd. Zélfs zo een bekend figuur, tijdens het onderzoek...
Dat is inderdaad tegelijkertijd een argument tégen de conspiracy-theory.
[..]
Mwoa, nee. Ik ben sowieso wel benieuwd naar het psychologische profiel. Als een narcist/psychopaat is, dan kan je het ook nog niet uitsluiten, maar de kans verminderd aanzienlijk. De vorige keer toen ie in heet water zat, verzoop ie zichzelf ook niet.
Dit was ook bij lange na nog niet uitgespeeld... een figuur als Epstein, met neppaspoort, eigen eiland en een dubieuze (financiele) achtergrond, die had vast nog wel wat opties.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
De vorige keer zag die ook geen levenslang verblijf in een cel tegemoet. Als je zoveel geld en een forse kennissenkring hebt en met alle 2 kun je ineens niets meer, of sterker nog, word je verguisd door Jan en alleman, dan is er niet zoveel meer over om voor te leven.
Nou ja, niks dus. Maar ik kan me zo wel wat invloedrijkere problematiek voorstellen die een significanter deel van Amerikanen benadeelt en schaadt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou. Volgens mij hebben die dingen niks met elkaar te maken, wat mij betreft kun je voor allebei de straat op.
Het zag er in ieder geval aanzienlijk minder goed voor hem uit dan de vorige keer. Ik kan me in zijn positie wel voorstellen dat je dan besluit om er uit te stappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit was ook bij lange na nog niet uitgespeeld... een figuur als Epstein, met neppaspoort, eigen eiland en een dubieuze (financiele) achtergrond, die had vast nog wel wat opties.
Ja, idd, maar het is geen zekerheidje dat de eerste poging daadwerkelijk een poging was. Sterker nog, het is (mij iig) nog steeds niet duidelijk of hij zelf aangegeven heeft of het wel of geen zelfmoordpoging betrof.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:21 schreef -mosrednA het volgende:
Naja, ik denk het eerlijk gezegd wel. Hij zat niet voor niets in de suicide ward na zn eerdere poging. Een kat in het nauw.
But agree to disagree. Het blijft gissen.
Ah oke, ben je bekend met de foto's van kinderen op melkpakken enzo? Waar denk je dat die terechtkomen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, niks dus. Maar ik kan me zo wel wat invloedrijkere problematiek voorstellen die een significanter deel van Amerikanen benadeelt en schaadt.
Ehm, wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ah oke, ben je bekend met de foto's van kinderen op melkpakken enzo? Waar denk je dat die terechtkomen?
Eh, intervened in wat? Hij probeerde zijn leven te reden nadat wat zich had voltrokken? Meer dan bizar dat er niet verder op ingegaan wordt...quote:That claim was loudly denied by Tartaglione’s attorney Bruce Barket, who said that Tartaglione did not harm Epstein, but instead intervened in an attempt to save his life, adding, “In the short time they were together, they became friends.”
twitter:Nieuwsuur twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 22:12:36Waarom werd Epstein niet extra geobserveerd? "Naar verluidt is hij psychisch geëvalueerd en is het toezicht opgeheven”, zegt voormalig federaal aanklager @renato_mariotti. “Dat zal vragen oproepen. En heeft hij misschien een deal gesloten met gevangenispersoneel?” #Nieuwsuur https://t.co/kRnuJmNLgG reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |