SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen shortlists en jaarlijkse statistieken te staan. Gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zie de modbreak bovenaan in de OP, vriendje Kwarkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Voornaam: Henk
Achternaam: Henkerman
Geboorteplaats en -land: Kerkrade, Nederland
Club: Roda JC
Primaire positie: Linksback
Secundaire positie: Linksmid
Links- of rechtsvoetig: Links
Lengte: 178
Gewicht: 68
Techniek: 10 Dribbling, 10 crossing, 10 marking
Mentaal: 10 Concentration
Fysiek: 16 acceleration, 14 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
🖕quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie de modbreak bovenaan in de OP, vriendje Kwark
quote:
Geen humor hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap maakte ik vorig topic ook al.
Toen lachte er ook niemand.
quote:
Continentaal is idd Europa, internationaal globaal spreekt voor zichquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
Wat is het verschil tussen continentaal en internationaal? Is continentaal de Europa League ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:40 schreef Ciscus het volgende:
Hoffenheim... Inzaghi naar Hoffenheim... Okee dan. Basisplek, neem ik aan.
quote:
Continentaal is EL/CL en zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
Wat is het verschil tussen continentaal en internationaal? Is continentaal de Europa League ofzo?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:43 schreef GGMM het volgende:
In Regionale Divisie Zuid-West horen ze regelmatig iemand roepen 'Bist du nicht unterhalten??'
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je zit me niet uit te lachen hier, toch?
Juist die 'back to glory'-playthroughs zijn het leukstequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef KennyPowers het volgende:
Nav dit topic weer FM opgestart.
Wilde makkelijk beginnen, United weer great maken. Maar die huidige spelers zijn zo fucking overrated dat het niet leuk is.
Ja maar dan neem ik wel een ander team. Chris Smalling is nog steeds een wereldtopper in FM19.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Juist die 'back to glory'-playthroughs zijn het leukste
DC United?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef KennyPowers het volgende:
Nav dit topic weer FM opgestart.
Wilde makkelijk beginnen, United weer great maken. Maar die huidige spelers zijn zo fucking overrated dat het niet leuk is.
Hmhmquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe zit dit met mijn speler? Zal ook wel weer in het tweede zitten
Momenteel samen op de bank, belachelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
Nakatomo ook bij Schalke
Spelen ze samen? (ja ik heb weinig wedstrijden maar ik was blessa)
Onbelangrijke wedstrijd neem ik aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Momenteel samen op de bank, belachelijk.
Nakotomo heeft 13 basisplekken gehad en Cervezas 3 (+2 invalbeurten).quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Onbelangrijke wedstrijd neem ik aan
Karig, tijd voor een volgende stapquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nakotomo heeft 13 basisplekken gehad en Cervezas 3 (+2 invalbeurten).
Hoeveel loyalty heeft jouw speler?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Karig, tijd voor een volgende stap
Dus ook bij livorno niet aan de bak, tijd voor club nummer 8 :pquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel loyalty heeft jouw speler?
Ja ik hoop dat ie gewoon pas rond zijn 25/26, rond de piek, bij een echt grote club terecht komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is voor mij wel een les voor de volgende keer.
Nja misschien sta ik op dat moment ook in de basis bij Bayern, neemt niet weg dat die carrière zo een stuk saaier isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ie gewoon pas rond zijn 25/26, rond de piek, bij een echt grote club terecht komt.
Prima carrièreverloop tot nu toe
Toen ik begon door te breken bij Madrid verkochten ze me.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja misschien sta ik op dat moment ook in de basis bij Bayern, neemt niet weg dat die carrière zo een stuk saaier is
En nu tweede keus achter het Amerikaanse fenomeen.. Moeilijke fase in zijn carrière.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toen ik begon door te breken bij Madrid verkochten ze me.
Moeilijk spelen met een gebroken been of wat was hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En nu tweede keus achter het Amerikaanse fenomeen.. Moeilijke fase in zijn carrière.
Welke tactiek speelt Bayern eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ontstaat een rivaliteit tussen Boonen en Di Spaghettivreter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk ben ik meer van de spaghetti dan van de bonen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Er ontstaat een rivaliteit tussen Boonen en Di Spaghettivreter.
Kan je die shortlist iets eerder doen trouwens, veel competities vallen al weg op 1 juli dus zie je nog niet je aantal minuten en goals.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:16 schreef Zenit- het volgende:
Bayrovskiygod gaat goed! Heb je een screen van zijn carrierestats Drizzt?
Yes, zat ik net aan te denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die shortlist iets eerder doen trouwens, veel competities vallen al weg op 1 juli dus zie je nog niet je aantal minuten en goals.
1 juni is nog beter, want bij sommige competities krijg je rond 13 juni al dat de nieuwe competitieprogramma's bekend worden gemaakt en je dan al in het nieuwe seizoen zit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yes, zat ik net aan te denkenMisschien beter om het op 30 juni te doen.
Ook goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 juni is nog beter, want bij sommige competities krijg je rond 13 juni al dat de nieuwe competitieprogramma's bekend worden gemaakt en je dan al in het nieuwe seizoen zit.
Vodka zit daar toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Europa League-finale gaat tussen Barça en Spartak Moskou.
quote:
Idd. Zeer frustrerend als je weet dat je wedstrijden hebt gespeeld maar op de shortlist staat niks erover.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die shortlist iets eerder doen trouwens, veel competities vallen al weg op 1 juli dus zie je nog niet je aantal minuten en goals.
Boonen sloopt Di Spaghettivreter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uploaden via YouTube?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Streamen gaat niet lukken, er is een bekende error waardoor ik via Xsplit Broadcaster mijn Twitch account niet mag authorizen, zucht.
Heb al jaren gezeik met via FM inloggen op youtubequote:
Denswilquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uitslag CL-finale:
[ afbeelding ]
Onze Griek viel in de 70e minuut in, maar kon geen potten breken.
Nu weer in een roulatiesysteemquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2021!
[ afbeelding ]
Aflopend contract zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Zo mijn mannetje is bijna niks meer waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Bakken er niks meer van sinds ik weg benquote:
Sow, toptransfer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel van 'onze' spelers heeft Bayern nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak ik hem wel weer met Muricaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, daar gaat mijn kans op de prestigieuze Gold cup
Baas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle spelers zijn weer ingevoerd op het forum
3 stuks: Fondue, Meredius en Mufasa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoeveel van 'onze' spelers heeft Bayern nu?
Voor hoeveel je in totaal verhandeld bent?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:45 schreef aTypisch het volgende:
B
[..]
Baas.
Mag ik een screenshotje van de prijslijst van Satoshi?
Is niks over terug te vinden. Kutspel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hier klopt echt niks van, kampioen geworden met Basel o.a.
Ja dat is echt kut bij FM dat het er dan niet bij staat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hier klopt echt niks van, kampioen geworden met Basel o.a.
volgende toch maar in 19 draaienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is niks over terug te vinden. Kutspel.
Dat mag een ander dan doenquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch nog +13 dankzij VVV. Eindelijk boven de 400 punten
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een nieuwe kans voor Meredius
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch nog +13 dankzij VVV. Eindelijk boven de 400 punten
Wat een treurige Oranje-selectie op ONZE jongens na dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan!Manchester CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potverdikkie zeg, nou inderdaad!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:10 schreef GGMM het volgende:
https://i.vgy.me/7EFce7.png
Zo, dat Jamaica weet ook weer even waar ze staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat is nu de opstelling van Oranje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is nu de opstelling van Oranje?
DATABASEDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.
We hebben Oranje GEKOLONISEERD.
"Hij verhoogde de score met een slechte vrije trap vanaf de rand van het strafschopgebied"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de IQ-test bleek dat je onmogelijk ouder dan 12 kon zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dus van speler van de week in het eerste, een uitstekend seizoen draaien, naar wedstrijdjes in de onder 21 terwijl Wilfred 23 is. Tja.
Dus ook daar zit je in een klasje met jongere kinderen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dus van speler van de week in het eerste, een uitstekend seizoen draaien, naar wedstrijdjes in de onder 21 terwijl Wilfred 23 is. Tja.
GGMM geniet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus ook daar zit je in een klasje met jongere kinderen.
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit de IQ-test bleek dat je onmogelijk ouder dan 12 kon zijn.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus ook daar zit je in een klasje met jongere kinderen.
Wellicht zoekt Excelsior nog spelersquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
4 wedstrijden
Ik denk dat het tijd wordt om Nick definitief af te schrijven.
Hopelijk kom ik samen met jou bij VVV terechtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wellicht zoekt Excelsior nog spelers
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef PierreTT het volgende:
Nog steeds roulatie bij Bayern.. Drizzt, kan jij zien wat Pedro voor Colombia heeft gespeeld? Hebben ze zich gekwalificeerd voor het WK?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de shortlist staat 6 wedstrijden, 5 kols
Hij ligt nog tot 30 juni volgend jaar vast, so no worries (yet)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komop Lejeune, niet gratis de deur uitlopen.
Is toch heerlijk, heb je de clubs voor het uitkiezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komop Lejeune, niet gratis de deur uitlopen.
Dan bij twee clubs op proef en vervolgens bij een zaadclub belanden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, heb je de clubs voor het uitkiezen.
Lejeune is toch international van Frankrijk, die kan vast wel naar een goede club.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan bij twee clubs op proef en vervolgens bij een zaadclub belanden.
Uiterst genot
Nee, gewoon lekker vaak verkocht worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, heb je de clubs voor het uitkiezen.
quote:Voornaam: Wilfred
Achternaam: Derksen
Geboorteplaats en -land: Rotterdam, Nederland
Eventuele 2e nationaliteit: Geen
Club: Feyenoord
Primaire positie: MC
Secundaire positie: AMC
Links- of rechtsvoetig: Links
Lengte: 187cm
Gewicht: 78kg
Eventueel familielid (plus familierol): John Guidetti (broer)
Techniek: 12 finishing, 13 first touch, 15 passing
Mentaal: 12 composure, 15 off the ball, 13 agression
Fysiek: 17 acceleration, 13 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 15 consistency, 15 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 15 Ambition, 10 Controversy, 15 Loyalty, 13 Pressure, 12 Professionalism, 15 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Dictates tempo, Runs with ball rarely
Familie zijn van John Guidettiquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scrummie's grootste fouten waren Loyalty op 15 zetten en bij Feyenoord beginnen, want verder is het een uitstekend talent:
[..]
Ik baalde er toen zo van dat hij al zowat bij Twente had getekend en toen ineens naar Feyenoord gingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Familie zijn van John Guidetti
Loyalty 0quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik baalde er toen zo van dat hij al zowat bij Twente had getekend en toen ineens naar Feyenoord ging
Random dusquote:
Staat Simba nog in de basis bij Bayern?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scrummie's grootste fouten waren Loyalty op 15 zetten en bij Feyenoord beginnen, want verder is het echt een uitstekend talent:
[..]
Guidettiquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Familie zijn van John Guidetti
50/50, maar hij speelt wel ijzersterk:quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat Simba nog in de basis bij Bayern?
Hmm oké, had er wel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
50/50, maar hij speelt wel ijzersterk:
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm oké, had er wel meer van verwacht.
Speelt Minaj daar nog basis?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei, clash tussen twee oud-clubs van me in de halve finale EL
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:15 schreef GGMM het volgende:
Beter speel ik, anders mogen ze verliezen.
quote:
quote:
Ergens is er toch iets misgegaan met het aanmaken van mijn speler.quote:
En je kreeg nog een 7.2 ookquote:
Dat is potverdikkie een dikke voldoende!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En je kreeg nog een 7.2 ook
Toulouse heeft toch flink wat geld gehad voor Boonen? Goed benut dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EL-finale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zweren dat we er nog eentje bij Liverpool hadden rondlopen, maar blijkbaar niet, dus ben erg tevreden dat Toulouse heeft gewonnen
27M jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toulouse heeft toch flink wat geld gehad voor Boonen? Goed benut dan.
Worden we herenigd of niet? We zien het zoquote:
Dat zou ik erg leuk vinden in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Worden we herenigd of niet? We zien het zo
Maar we hebben samen vele hete nachten doorgebracht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden in ieder geval
Door een klein blundertje aan mijn kant kon ik niet voor Willem II uitkomen en hebben we dus geen minuut samengespeeld
Jij en Minajquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar we hebben samen vele hete nachten doorgebracht.
Nick ja, niet Nicki.quote:
drizzt houdt wel van dikke billen en tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 00:03:19 ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
drizzt houdt wel van dikke billen en tieten
ook neppe, drizz?TETTEN! En een bolle bips sla ik nooit afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten echter wel puur natuur zijn.
En ja, ik val alleen op blanke vrouwtjes, maar zo af en toe is er een aziatische of een negerinnetje waarvan ik denk "boh". Nicki Minaj hoort daar niet bij.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TETTEN! En een bolle bips sla ik nooit afMoeten echter wel puur natuur zijn.
En ja, ik val alleen op blanke vrouwtjes, maar zo af en toe is er een aziatische of een negerinnetje waarvan ik denk "boh". Nicki Minaj hoort daar niet bij.
Na het seizoen he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er geen eindtoernooi bezig nu?
Jeweet, heb drank gehaald en zit nu aan een ijskoude cola/rum. Genot.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:05 schreef aTypisch het volgende:
lekker bezig trouwens drizzle, weer beetje hersteld?
Heuj, voorkeur is voorkeur, en daar is niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |