quote:
Continentaal is EL/CL en zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
Wat is het verschil tussen continentaal en internationaal? Is continentaal de Europa League ofzo?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:43 schreef GGMM het volgende:
In Regionale Divisie Zuid-West horen ze regelmatig iemand roepen 'Bist du nicht unterhalten??'
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je zit me niet uit te lachen hier, toch?
Juist die 'back to glory'-playthroughs zijn het leukstequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef KennyPowers het volgende:
Nav dit topic weer FM opgestart.
Wilde makkelijk beginnen, United weer great maken. Maar die huidige spelers zijn zo fucking overrated dat het niet leuk is.
Ja maar dan neem ik wel een ander team. Chris Smalling is nog steeds een wereldtopper in FM19.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Juist die 'back to glory'-playthroughs zijn het leukste
DC United?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef KennyPowers het volgende:
Nav dit topic weer FM opgestart.
Wilde makkelijk beginnen, United weer great maken. Maar die huidige spelers zijn zo fucking overrated dat het niet leuk is.
Hmhmquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe zit dit met mijn speler? Zal ook wel weer in het tweede zitten
Momenteel samen op de bank, belachelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
Nakatomo ook bij Schalke
Spelen ze samen? (ja ik heb weinig wedstrijden maar ik was blessa)
Onbelangrijke wedstrijd neem ik aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Momenteel samen op de bank, belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |