Poëtisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Oow dat deed ik offline, in een ouderwetse winkel, met een toonbank enzo.
Eerder naar huis, met mij pils drinken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt.
Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ach maatlabels...maakt mij niet uit maat 38quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.
Zo maf.
Ik ga wijn drinken met 2 collega's en vermoedelijk daarna nog wel naar Stanis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eerder naar huis, met mij pils drinken.
Nee, ik moet iets afmaken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?
Liedjes zingen en collega's die er allemaal niet zijn analyseren. Zo kwam mijn kleine afdeling waar we maar 1 collega misten, de week door in een verder vrijwel leeg kantoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Hij is wel leergierigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook geestelijk dood. Mijn peuter vraagt op alles wat hij ziet, hoort of ruikt ‘waarom’. Werkelijkwaar, wel 40000x per dag. ‘Waarom is daar een pijl op straat’. ‘Waarom hebben deze parkeerplekken geen nummer maar een letter’. ‘Waarom is daar de lift’. ‘Waarom wil die auto rechtdoor’. ‘Waarom is hier een tunnel’. ‘Waarom is hier een straat’. ‘Waarom staat daar een lantaarnpaal’. Dat is een korte beschrijving van een minuut in de auto...
Verder de dikke balen, want van de huisbaas mag de bakfiets niet meer in de gang staan. De hele tijd buiten laten staan zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Nog maar eens in overleg...
Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is wel leergierig(Zo noemden wij vroeger ons achterbuurjongetje "voordan". Dat vroeg hij constant samenvoeging van waarvoor dan. De hele buurt werd er gek van, zo'n helder jongensstemmetje hoorde je 4 huizen verder)
Ja, want wij konden de rest van de vraag niet horen. Wat wel "grappig" was, een paar jaar geleden overleed zijn vader. Mijn ouders hebben nog lang contact gehouden met zijn ouders en die kende ik nog wel. Hun zonen dus niet meer. Op de condoleance zagen mijn zus en ik hem weer en wij tegelijk "voodaaannn" (toen we in de rij stonden). Dat kleine jongetje was nu over de 2 meterquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.
Oh ja, van een ander kind lijkt het me nog irritanter!
Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.
Wie drinkt Sourcy Mangosmaak? Wat een (chemische) troep is dat!![]()
Zojuist alleen maar de lucht geroken en door het putje gespoeld.
(Was een marketing kadootje van HF. )
Hoe kwam het in huis dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.
Graties uitgedeeld bij de AH Emmeloord toen het zo vies stinking hot was een week of wat terug.quote:
Hm mijn collega loste dat issue net vakkundig op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Moet nog boodschappen doen want niks in huis. Geen idee wat ik vanavond wil eten. Iets met groente.
Ik had geen sourcy cadeautje! Ik had verse paddestoelensoep met olijfciabatta...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.
Wie drinkt Sourcy Mangosmaak? Wat een (chemische) troep is dat!![]()
Zojuist alleen maar de lucht geroken en door het putje gespoeld.
(Was een marketing kadootje van HF. )
En gewoon naar de sportschool met frisse tegenzin.
Wat but dat het natte weer zo’n slecht effect heeft op de gewrichten, Kaatje.![]()
Nee, niet echt. Dat duurt ook nog wel een tijdje. Hopelijk is het morgen een stuk beter. Heb net de vochtig geworden was van buiten naar binnen gehaald. Voel me nu net een oud wijf Wel fijn dat ik vandaag nog vakantie heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:44 schreef Sarabi het volgende:
Zo druk met het eten van morgen geweest dat ik voor vanavond gewoon een curry uit de vriezer trek
@:Kaatje gaat het nu weer met je handen?
Zo voelen tijdens je vakantie is ook niet wat je wil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dat duurt ook nog wel een tijdje. Hopelijk is het morgen een stuk beter. Heb net de vochtig geworden was van buiten naar binnen gehaald. Voel me nu net een oud wijf Wel fijn dat ik vandaag nog vakantie heb.
Daar zou ik nu ook wel trek in hebben. Maar ik trek denk ik gewoon een blik soep open met een broodje.quote:
Hebben ze er ook nog die gebakken aardappelblokjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn eerste mensa maaltijd gehad voor de lunch. Kipfilet met champignonsaus, frietjes en doppertjes-n-worteltjeswas dikke prima!!
lekkere kip vooral
Niet gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze er ook nog die gebakken aardappelblokjes?
Daar ging ik destijds nog wel eens voorquote:
Nee, maar nu hoefde ik niet 2x 5 km te fietsen en kan me makkelijk lamlendig voelen op de bank. Lijf moet er even aan wennen, 't komt nu alleen eerder dan normaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo voelen tijdens je vakantie is ook niet wat je wil.
Hopelijk gaat het snel weer beter.
Jij wel droog gebleven? (het ging hier ook even enorm tekeer)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:53 schreef golfer het volgende:
Na 12.365 telefoontjes of de voorstelling van Haevn vanavond wel doorgaat (het regent) nu weer thuis.
Af en toe nat geworden als ik weer een muzikant of een technicus door moest laten en het hek moest openen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij wel droog gebleven? (het ging hier ook even enorm tekeer)
Is het mysterie al opgelost?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg net een wazige brief van een toko waar ik wel eens kom:
'u heeft volgens onze administratie nog een openstaande rekening, check aub met bedrijfX* welke rekening dit is en wij verzoeken u het openstaande te betalen. Heeft u wel al betaald? Neem contact met ons op en wij passen het direct aan in onze administratie'
*bedrijfX doet hun facturatie
Dus:
1. Welke rekening staat er open dan?
2. Waarom moet ik contact opnemen met bedrijfX om er achter te komen wat er nog open zou staan dan? Heb nooit van bedrijfX een betalingsherinnering gehad.
3. als ik zeg dat ik wel betaald heb, wordt het klakkeloos aangepast in de administratie?
Vreemd verhaal, maar we hangen al in de wacht van hun telefoondienst.
Gaat overigens niet om kleingeld rekeningen, dit zijn bedragen die je niet zomaar vergeet.
Jeetje.... ik ben op zulke momenten nooit ad rem genoeg om met een gevatte opvatting zulke lui op hun plaats te zetten (meestal ben ik nog in een staat van sprakeloosheid...), maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen
Ik ben mijn zes boodschapjes op de band bij de kassa aan het zetten. Loopt er een dame voor me langs die haar flesje wijn al half op de band voor me legt en dan nog even vraagt: ‘ik mag wel voor zeker?’. Oké dan...
Flesje wordt gebliept en daarna moet ze muntje voor muntje het bedrag bij elkaar zoekenEn het is niet eens een bejaarde.
Met mijn pinpas en zes boodschappen was ik al drie keer weg geweest.
Daarna door naar de Action. Rijtje bij de kassa dus medewerker loopt langs en meldt dat er een pinkassa bij open gaat. Twee donkere heren die een voor mij onverstaanbare taal spreken sluiten daar als eerste aan.
Hoor ik achter mij een venijnig ‘die hebben vast niet begrepen dat het een pinkassa is’. Vriendin is het met haar eens: ‘ja, ze weten vast niet eens hoe het werkt’. Ik had de heren een high five willen geven toen ze hun pasje tevoorschijn haalden.![]()
Wijven
Daarentegen was ik vanmorgen de held van de straat toen twee bouwvakkers aanbelden op mijn werkadres of ik mijn auto kon verzetten omdat ze daar hun grooooote container wilden neerzetten. Tuurlijk, tien meter verder is ook plek en jullie moeten je werk ook kunnen doenIk kreeg wel vijf bedankjes en vijf duimen van ze.
![]()
Hoe is het verder hier?
Ik heb dat dus ook, geen opmerking klaar of te schijterig er iets van te zeggen. Ik wist dat zulke racistische wijven bestonden, maar live had ik ze nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jeetje.... ik ben op zulke momenten nooit ad rem genoeg om met een gevatte opvatting zulke lui op hun plaats te zetten (meestal ben ik nog in een staat van sprakeloosheid...), maar![]()
Het is eigenlijk toch zot? En ook wat die werklui betreft; ik bedoel, een dankjewel is natuurlijk altijd prettig, en superfijn dat jij je auto weg wil zetten. Maar dat ze er dus zo opgelucht en dankbaar om zijn... alsof ze normaal enkel bij God's gratie hun werk mogen uitvoeren (of niet.)
Ik denk dat die werklui vaker een scheldpartij over zich heen krijgen dan dat ze een meewerkende burger ontmoeten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jeetje.... ik ben op zulke momenten nooit ad rem genoeg om met een gevatte opvatting zulke lui op hun plaats te zetten (meestal ben ik nog in een staat van sprakeloosheid...), maar![]()
Het is eigenlijk toch zot? En ook wat die werklui betreft; ik bedoel, een dankjewel is natuurlijk altijd prettig, en superfijn dat jij je auto weg wil zetten. Maar dat ze er dus zo opgelucht en dankbaar om zijn... alsof ze normaal enkel bij God's gratie hun werk mogen uitvoeren (of niet.)
SPOILER: Mosselen vol in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Aan enkel de gedachten heb ik niets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:55 schreef Candaasje het volgende:
Happy endings en mosselen..... Cat, waar zit jij met je gedachten?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:55 schreef Candaasje het volgende:
Happy endings en mosselen..... Cat, waar zit jij met je gedachten?
Oewh, gewaagd flirty hoorquote:
Tsk. Hij wil de hele kat, niet alleen de snorharenquote:
Volgens facturatietoko heb ik, zoals ik al wist, alles netjes op tijd betaald en niks open staan.quote:
SPOILER: Wijd openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de koelkast in...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Een enkel is ook vrij vaak wel... vaker te zien.quote:
Wit is wel heel.. bleek ja. Maar ik heb eigenlijk geen idee waar het verschil nu precies door komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:30 schreef Myraela het volgende:
Waarom zien witte mosselen er altijd zoveel smeriger uit? Of ben ik de enige die dat altijd denkt?
regen geeft geen verlichting van het zweetweer, helaasquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:43 schreef Uhmmpie het volgende:
De enige zondvloed hier... is zweet geloof ik.
Echt zo warm en klef hier.
Je zou bijna hopen op regen
Abondopening van de dierentuin... dus beetje lekker weer is wel fijn toch
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tsk. Hij wil de hele kat, niet alleen de snorharen
Het is hier onwijs benauwd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier de hele dag al tussen de 17 en 20 graden... best fris
Ziet er goed uit. Iets voor de volgende meet?quote:
Dan moeten we wel ergens een deal voor mosselen per aardappelkist scoren ofzo, want je hebt aardig wat nodig voor zo'n portie...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Iets voor de volgende meet?
De wereld was vandaag een badkamer, zo net na een lange douchbeurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
regen geeft geen verlichting van het zweetweer, helaas
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:48 schreef fietsie het volgende:
Deel 1 van mijn mosselextravaganza..Eergisteren gegeten van Prins en Dingemanse. 2 kilo in mijn eentje weggewerkt. No problem.SPOILER: Mosselen vol in beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zo'n douchebeurt waarbij als je eruit komt je er meteen weer onder de straal kunt stappen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De wereld was vandaag een badkamer, zo net na een lange douchbeurt
Ja zo eentje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n douchebeurt waarbij als je eruit komt je er meteen weer onder de straal kunt stappen?
Niet van de olie, of niet van de roetdeeltjes in de olie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:36 schreef fietsie het volgende:
Dasty won hier helaas niet van motorolie in de straatstenen.
Daar moet ik nog iets anders op gaan inzetten.
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n douchebeurt waarbij als je eruit komt je er meteen weer onder de straal kunt stappen?
Olie; de roetdeeltjes zijn wel weg, maar de olievlekken nog niet. Alleen de recente.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet van de olie, of niet van de roetdeeltjes in de olie?
Als vet oplosser zijn er wel een paar mogelijkheden. Tegen de roetdeeltjes help enkel flink schrobben of de vuilvrees.
Envirocleanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:36 schreef fietsie het volgende:
Dasty won hier helaas niet van motorolie in de straatstenen.
Daar moet ik nog iets anders op gaan inzetten.
Ik smeer de oven in met groene zeep en zet er een bakje amonia in. De volgende dag veeg ik alles er zo van af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:35 schreef derLudolf het volgende:
Wat is HG oven/grill reiniger vies spul zeg. Alle kleine wondjes waar van ik het bestaan niet af wist verneem ik.
Maar ja, bij gebrek aan Dasty moet je wat
Zit dus wat dieper in de stenen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Olie; de roetdeeltjes zijn wel weg, maar de olievlekken nog niet. Alleen de recente.
De lekkende auto is nu weg, dus wil ik ook de sporen uitwissen
Oow StMarc s een goed idee, daar heb ik een heel pak poeder voor staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Zit dus wat dieper in de stenen.
Dasty en een emmertje heet water doen. Dit over de stenen heen gieten en een nachtje laten staan.
stMark halen. Een oplossing hiervan in heet water over de stenen heen gieten en een nachtje laten staan.
De olie/vet oplosser moet wat dieper de steen in. Dat heeft wat meer tijd nodig.
De volgende dag kun je of zelf geen sproeien. Of je wacht een regenbui af waarbij de stenen goed door en door nat worden.
Grote kans dat de olie resten dan weg zijn.
Ik gebruikte het om het gasfornuis schoon te maken. Van die grote gietijzeren roosters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik smeer de oven in met groene zeep en zet er een bakje amonia in. De volgende dag veeg ik alles er zo van af.
Aah okayquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik gebruikte het om het gasfornuis schoon te maken. Van die grote gietijzeren roosters.
Steen er uit en omdraaienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow StMarc s een goed idee, daar heb ik een heel pak poeder voor staanThnz.
Als het kon deed ik het; het straatwerk ligt daar zo opgesloten dat me dat alleen lukt als ik het er voor meters en meters uithaal. Nu geen zin in.quote:
Geldt ook voor de Hongaarse versiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Bacon-tuc uit Tjechie zijn veel smaakvoller dan die uit NL.
Waardevolle info!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Bacon-tuc uit Tjechie zijn veel smaakvoller dan die uit NL.
Vanmiddag werd het enkel erger inderdaad... maar stak ergesn vanavond wel een windje op en toen was het echt heerlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
regen geeft geen verlichting van het zweetweer, helaas
Maar het is echt een heel groot verschil. Die uit Tjechie zijn vet lekker.quote:
Ik heb wel nog Hongaarse worst meegenomen uit Tjechie. Ook Tjechische worst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Hongaarse versie
Ik vind het echt waardevolle infoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar het is echt een heel groot verschil. Die uit Tjechie zijn vet lekker.en bijna op
quote:
Ik heb alleen ervaring met dit recept en zo vind ik ze lekker: https://www.nigella.com/recipes/moonblush-tomatoesquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:27 schreef Smallish het volgende:
Lurker valt weer even binnen. Hoop dat jullie dit niet vervelend vinden.![]()
Gedroogde tomaatjes zelf maken/drogen. Heb hier eerder volgens mij over gelezen. Tips? Plannen om morgen mee aan de gang te gaan.
Klopt het dat Minilot al een paar dagen foetsie is?
Welterusten allemaal!![]()
Een landschap scene aan het begin is echt en geen computerwerkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola! Nou ik snap niet dat ik nog functioneer na een week niet helemaal fit en gemiddeld 5 uur slaap 2 weken achter elkaar. Maar ik doe t nog![]()
Lion King was prachtig. Zo mooi gemaakt. Was geen fan van de tekenfilm maar zo echt is ie mooi. De echte scène; het begin??
Als ze allemaal rennen? Zal wel niet.
Vond de korte belle & het beest scène leuk
Wat? Hoe kan dit?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Was geen fan van de tekenfilm
Wij hadden er 3 Drie n.b. in huis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 04:52 schreef derLudolf het volgende:
Een brandalarm om 4:30 is niet grappig. Gisteren ging die om 7:30 twee keer af. Steeds dezelfde melder dus ism mannetje van de beveiliging nu maar een brandmelder vervangen. Ik hoop nog 2:30 uur in rust te kunnen slapen
Ooooh Jaaaaaaa dan had ik em gewoon goed!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een landschap scene aan het begin is echt en geen computerwerk
Ik weet het niet. Ben ontzettend fan van Disney maar deze wilde ik t minste zien als ik videobanden ging kijken. Tarzan vond ik ook minder. Ook vanwege de vreselijke stem van Katja Schuurman als Jane.quote:
Wat is de nazi scène?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de tekenfilm overigens beter. Deze was gepolijster. De 'nazi' scene met Scar was hier heel erg afgezwakt bijv en in de cartoon heel dreigend. Maar misschien was de tekenfilm ook gewoon wat te eng voor kleine kinderen en dit geschikter.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 06:03 schreef AnneX het volgende:
Wakker - badkamer - oh ja mascara is op.
Ach, “ gewoon” even digitaal bestellen, want ipad op het nachtkastje. Tis toch wat!
Omdraaien en verder slapen.
Da's mijn schuldquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:28 schreef fietsie het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat ik ineens de groep "Wecken is hip!" aanbevolen krijg in FB.
Hier zijn er dus een stuk of 20. Steeds dezelfde die storing gaf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 06:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hadden er 3 Drie n.b. in huis.
Twee deden ook zoiets herhaaldelijk. Bij “ voorkeur” als ik alleen thuis ben, én ‘s nachts.
Nu hangt er nog eentje. Plus een CO melder in de c.v.kast.
Hoe lang blijven de gasten? Zijn het ook jouw vakantiedagen?
Ook zag ik een giga rode bui richting Den Helder gaan op weeronline.. @:Barrel: ging het goed?
Wakker - badkamer - oh ja mascara is op.
Ach, “ gewoon” even digitaal bestellen, want ipad op het nachtkastje. Tis toch wat!
Omdraaien en verder slapen.
Oef... minder....quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 04:52 schreef derLudolf het volgende:
Een brandalarm om 4:30 is niet grappig. Gisteren ging die om 7:30 twee keer af. Steeds dezelfde melder dus ism mannetje van de beveiliging nu maar een brandmelder vervangen. Ik hoop nog 2:30 uur in rust te kunnen slapen
quote:
Tokkies natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:01 schreef Aure het volgende:
Voor welk milieu is Disney dan precies bedoeld volgens jouw ouders Lucky?
Volkse, laagopgeleide mensenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:01 schreef Aure het volgende:
Voor welk milieu is Disney dan precies bedoeld volgens jouw ouders Lucky?
Geen idee, iets hormoongerelateerds? Had het bij de vorige keer zwanger ook, maar niet zo vroeg al. Naja. Vanavond geen specifieke plannen, dus vroeg erin. Al geloof ik dat we de laatste anderhalve aflevering van Chernobyl gaan afkijken en dat is tot dusver weinig bevorderlijk voor een vredige nachtrust.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:02 schreef Aure het volgende:
Ik slaap deze dagen heerlijk mini. Kind is bij opa en omamaar hoe komt het dat je zo vroeg wakker was?
In de ogen van mijn moeder is zo goed als iedereen volks en laagopgeleid dus zo is Disney ook wel voor bíjna iedereen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:04 schreef Aure het volgende:
Ach wat grappig, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik dacht altijd dat Disney gewoon voor iedereen was
Oh balen, maar dan gaat het hopelijk wel de goede kant op met je tweede miniquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen idee, iets hormoongerelateerds? Had het bij de vorige keer zwanger ook, maar niet zo vroeg al. Naja. Vanavond geen specifieke plannen, dus vroeg erin. Al geloof ik dat we de laatste anderhalve aflevering van Chernobyl gaan afkijken en dat is tot dusver weinig bevorderlijk voor een vredige nachtrust.#watje
Twee huizen. Brandalarm in de grootste ging af. Slapen met 2 tot 6 personen op een kamer, totaal een kleine 50 denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 06:00 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. herkenbaar.
Vorige shift 5 keer er smacht er uit.. 2 keer alarm, 3 keer wakker gebeld..
Maar vooral irritant lijkt me dat bij jou ook echt de hele goegemeente wakker is. Slaapt iedereen daar centraal op 1 locatie?
Overmorgen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh balen, maar dan gaat het hopelijk wel de goede kant op met je tweede miniwanneer heb je de eerste echo?
En Lucky, wat een gekke ouders heb jij toch
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel irritant dat nu niemand meer op het brandalarm reageert
Ja, mijn ouders hebben ook toestemming moeten geven dat ik ook boeken op de C afdeling mocht lezen nadat ik B uit had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:32 schreef Aure het volgende:
Ik mocht ook alles zien en lezen van mijn ouders. Ik kreeg ooit geen boeken mee bij de bieb omdat dat 12+ boeken waren, en ik was 9. Toen moest mijn moeder mee om toestemming te gevensindsdien kreeg ik wel alles mee. Ik las als kind echt veel boeken, nu bijna niks meer. Toch jammer. Zou er wat meer tijd voor vrij moeten maken. Heb niet voor niets een ereader en bookchoiceabonnement
Lezen was inderdaad geen probleem thuis: ik kon zonder restricties alle Stephen King-boeken van mijn vader lezen toen ik nog een klein guppie was. Daaromtrent ongeveer dezelfde nostalgische gevoelensquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:32 schreef Aure het volgende:
Ik mocht ook alles zien en lezen van mijn ouders. Ik kreeg ooit geen boeken mee bij de bieb omdat dat 12+ boeken waren, en ik was 9. Toen moest mijn moeder mee om toestemming te gevensindsdien kreeg ik wel alles mee. Ik las als kind echt veel boeken, nu bijna niks meer. Toch jammer. Zou er wat meer tijd voor vrij moeten maken. Heb niet voor niets een ereader en bookchoiceabonnement
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:32 schreef Aure het volgende:
Ik mocht ook alles zien en lezen van mijn ouders. Ik kreeg ooit geen boeken mee bij de bieb omdat dat 12+ boeken waren, en ik was 9. Toen moest mijn moeder mee om toestemming te gevensindsdien kreeg ik wel alles mee.
Tomorrow when the war began?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:44 schreef Aure het volgende:
Heb laatst wel een of andere jeugdserie uit Australië in rap tempo uitgelezenlekker makkelijk en toch ook vermakelijk.
De grijze jagerquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Tomorrow when the war began?
Die heb ik in no time uitgelezen... kostte paar een paar nachtjes maar toen was het wel klaar
Of was dat uit nieuw zeeland? Hmmm kan ook...
aanrader wel in ieder geval.
Heerlijke seriequote:
Die had ik denk 2 jaar terug voor dochterlief op de ereader gezet...quote:
Zo las ik het, ondanks alle contextquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:53 schreef Clubsoda het volgende:
Sinds ik forens weer veel, ik heb mijn bie-ba-bo van 25 boeken er in een half jaar doorheen gejaagd.
Hmm hier is dat ook een beetje het probleemquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijke serie![]()
Lees elke dagvoor het slapen gaan. Zou best wat meer willen lezen maar ook weinig rust in mijn donder er voor. Wil ook het borduren al maanden weer oppakken. Maar nu we weer een goede bingewaardige serie gevonden hebben (The Walking Dead, ja we zijn wat laat..) kan ik wellicht die rust daarvoor iig weer vinden.
Ik ook...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Zo las ik het, ondanks alle context
Ja, bij mij in de regio zijn er een paar die het buiten het seizoen aanbieden..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef minilot het volgende:
Overigens, hebben jullie ooit van het fenomeen 'dagcamping' gehoord? Ik tot gisteren niet.
J. is voornemens er op eentje in de buurt morgen pre-Drenthe de tent (nu nog in de bezorgdoos) eerst eens uit te proberen. #kampeern00bs
Deden onze buren ook wel, maar dan in het park tegenover ons huis. Tent werd opgezet (meerdere keren), ook wel in de regen om te zien of het ding (tweede hands) waterdicht was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef minilot het volgende:
Overigens, hebben jullie ooit van het fenomeen 'dagcamping' gehoord? Ik tot gisteren niet.
J. is voornemens er op eentje in de buurt morgen pre-Drenthe de tent (nu nog in de bezorgdoos) eerst eens uit te proberen. #kampeern00bs
Thanks! Echt n Disney slechterikken liedjequote:
Ach ik huil ook bij veel. Ook bij goede eindes. Zit er dan helemaal in en dan komen de tranen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik jank nog steeds bij The Lion King![]()
![]()
(Nu jank ik wel vaker, maar The Lion King is gewoon garantie. Ook al heb ik hem tig, tig, tíg keer gezien.)
Enerzijds wil ik de nieuwe versie wel zien; ben benieuwd wat ze er precies mee hebben gedaan. Maar dat voelt wel als hoogverraad, want ik vind de weg die Disney in is geslagen echt niet tof. Geen originaliteit meer te bekennen. ( + Je 2D animatiestudio's sluiten... echt.... hoe kán je?!
) Daarbij vond ik de remake van Beauty and the Beast een regelrechte aanfluiting. Complete karakterontwikkeling van het Beest naar de mallemoeren
Jungle Book was al wel een pak beter, zag er erg mooi uit. Maar nog steeds wat vreemde dingen die echt niet hadden gehoeven, helaas.
Iemand Dumbo gezien? Die lijkt me zich al beter lenen voor een remake
Wat zou ik eigenlijk graag een keer met je ouders willen praten bedenk ik me nu. Ben zo benieuwd wat er in hun hoofd omgaat, waarom ze zo anders denken over dingen. Vooral over kinderen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mocht niet zoveel Disney zien vroeger, dat was niet voor ons milieu. The Lion King heb ik wel één of twee keer gezien maar ik heb vooral de cd grijsgedraaid. Vooral Be Prepared door Scar was geweldig. Die kan ik nog steeds woord voor woord meezingen en meepraten.
Dat was wel een verbindingsstreepje waard jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Zo las ik het, ondanks alle context
Deze had je vast al gevonden:quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef minilot het volgende:
Eigen opvoeding/milieu vermoed ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zou ik eigenlijk graag een keer met je ouders willen praten bedenk ik me nu. Ben zo benieuwd wat er in hun hoofd omgaat, waarom ze zo anders denken over dingen. Vooral over kinderen.
Ja op Beeckestijn heb je een dagcamping. Staan in de zomer best wat mensen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef minilot het volgende:
Troost je! Volgens mij heb ik 2 disney films in de bios gezien. Lion King en Beauty and the beast. De laatste was het verjaardagskado voor een 5 jarige. Heel heel heel veel kinderen in de bioscoop. Ik bijna janken toen beast dood ging en kinderen in de bios maalden er niet omquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me oud
De films die jullie noemen keek ik via gehuurde video's met mijn zonen (geb. 84 en 87)
Ik ben wel met hen naar een paar films in de bioscoop geweest (dinofilms enzo, geen disney geloof ik vanwege thuis kijken via de videobanden)
Als nakomertje met ouders met een eigen zaak en broers/zussen die veel ouder waren opgroeiend in de jaren 60/70 nooit naar films/voorstellingen/theater geweest.
Later ruimschoots ingehaald, maar dat was pas ergens begin jaren 80 met eerste vriendje.
Nou jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Troost je! Volgens mij heb ik 2 disney films in de bios gezien. Lion King en Beauty and the beast. De laatste was het verjaardagskado voor een 5 jarige. Heel heel heel veel kinderen in de bioscoop. Ik bijna janken toen beast dood ging en kinderen in de bios maalden er niet om
Bambi keek ik alleen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja
Ik huilde wel gewoon met de kinderen mee met bambi en dat hele arsenaal hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooh minimini.2 in aantocht![]()
gefeliciteerd!
Ja ditquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel herinneringen aan erg onder de indruk zijn van platvoet en zn vriendjes![]()
Helaas leerde ik die film pas kennen toen ik al volwassen was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:38 schreef Smallish het volgende:
Iemand Labyrinth gezien, met David Bowie?
Moondried van Nigella had je al? Wat ook kan is romatomaten (die ovalen), in vieren snijden (in de lengte) leegscheppen, wat italiaanse kruiden (gedroogde is makkelijker) erover, beetje zeezout en dan zolang jij wil in een 100 gr. oven (oven beetje open houden ivm vocht). Of vragen of er iemand in je omgeving een voedseldroger heeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:38 schreef Smallish het volgende:
The Dark Christel was goed, ja!
Iemand Labyrinth gezien, met David Bowie?
En qua Disney-films: the Aristocats vond ik zó leuk.
En gedroogde tomatenrecepten zijn nog steeds welkom!
Dat is een leuk nieuwtje!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt een re-make serie van op Netflixvolgens mij gaat dat wel heel tof worden.
Ja, die van Nigella kreeg ik afgelopen nacht als tip van Isabeau. Jouw tip lijkt me ook lekker! Ik heb een speciale warmhoudlade in onze keuken waar ik ook borden in opwarm. Volgens mij moet ik die ook voor zoiets kunnen gebruiken. Even checken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moondried van Nigella had je al? Wat ook kan is romatomaten (die ovalen), in vieren snijden (in de lengte) leegscheppen, wat italiaanse kruiden (gedroogde is makkelijker) erover, beetje zeezout en dan zolang jij wil in een 100 gr. oven (oven beetje open houden ivm vocht). Of vragen of er iemand in je omgeving een voedseldroger heeft.
O, wat suf, Golfer.....quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
De snelheidsovertreding en de boete van 104 euro die ik kreeg nadat ik midden in de nacht B. met spoed naar het ziekenhuis bracht en waartegen ik bij het OM bezwaar had gemaakt heeft in zoverre resultaat gehad dat ze de boete teruggebracht hebben naar 48 euro.Helaas dus niet helemaal kwijtgescholden.
Toch resultaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
De snelheidsovertreding en de boete van 104 euro die ik kreeg nadat ik midden in de nacht B. met spoed naar het ziekenhuis bracht en waartegen ik bij het OM bezwaar had gemaakt heeft in zoverre resultaat gehad dat ze de boete teruggebracht hebben naar 48 euro.Helaas dus niet helemaal kwijtgescholden.
Hebben ze 50 euro kwijtgescholden, omdat je een ziek persoon naar het ziekenhuis bracht? Eerlijk gezegd vind ik dat maar vreemd....quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
O wauw, dat ziet er gaaf uit! En al snel dus!quote:
Jammer dat het niet helemaal kwijtgescholden is, maar alle kleine beetjes helpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
Mmmm, kannelbullar. Die kan ik voor morgen wel op het programma zetten, lang niet gehad!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Kanelbullar aan het bakken
En een soort citroencake waar ik de naam niet over m'n tong van krijg
Dat is heel veel meer dan ik had verwacht, eigenlijk. Te hard blijft toch te hard, lijkt me. Maar wel fijn voor jullie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
Dat ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hebben ze 50 euro kwijtgescholden, omdat je een ziek persoon naar het ziekenhuis bracht? Eerlijk gezegd vind ik dat maar vreemd....
Het lijkt erop, dat ze je bezwaar en motivatie hebben gelezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef golfer het volgende:
Als je kunt aantonen dat het een zaak van leven en dood is of bijvoorbeeld wanneer jouw vrouw op het punt van bevallen staat en het is midden in de nacht zonder verder verkeer maak je dus een kans dat ze een deel kwijtschelden.
Ik heb het verschil gelijk verbrast door 2 mooie rechthoekige dessert-schalen te kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:06 schreef AnneX het volgende:
Het lijkt erop, dat ze je bezwaar en motivatie hebben gelezen.
Toen ons bezwaar werd erkend, verbrasten we het gelijk aan de lunch na de uitspraak bij de verkeersrechter.![]()
Het zou wat zijn als het “ lelijke” ronde schalen waren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het verschil gelijk verbrast door 2 mooie rechthoekige dessert-schalen te kopen.
Hup gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik roep al 3 dagen dat mijn fiets zo goedkoop was dat er wel bloemen en uit eten afkunnen![]()
Vandaag hebben we de fiets opgehaald. Ik had de hele weg wind in de rug. Het was maar 8 minuten fietsen. Ik heb gewoon 2,5 jaar dat soort stukken en veel korter met de auto gedaan
Deze heb ik. Een trolley die je aan je bagagedrager hangt. Ideaal, vooral wanneer je naar de markt gaat, of van winkel naar winkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hup gaan.
Acht minutenik sla mij ook wel eens voor de kop, dat ik minder fiets.
Altijd wel een smoes om de auto te pakken, onderweg van ver naar dichterbij.
Terwijl in het dorp makkelijk te fietsen is. Naar de Bieb bijv., alleen heb ik dan ook 20-30 boeken te vervoeren heen en weer.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze heb ik. Een trolley die je aan je bagagedrager hangt. Ideaal, vooral wanneer je naar de markt gaat, of van winkel naar winkel.
[ afbeelding ]
Bij Bol is hij nu best goedkoop, 35 euro geloof ik. Ik heb er zo'n 12 jaar geleden 70 euro voor betaald. Hij doet het nog steeds en ik gebruik 'm zo'n 2-4x per week. Het enige dat ik er nog niet in doe zijn de kattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Daarover denk ik nog even - heel lang- na![]()
De fitness 2 x week is ook het alternatief voor het fietsen, dat ik voorheen wel (dagelijks) deed.
# mooiweerfietser.
Ongeveer. Aan eetbaar spul waarvan ik het bestaan weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:55 schreef Barreltje het volgende:
Heb jij een huis op een boomgaard ofzo Zet?
Nieuwe fietsen zijn net als nieuwe auto's: een enorme afschrijving als je de dealership uitrolt...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets mis net een tweedehands fiets. Mijn tweedehands heeft veel meer features dan wat ik nieuw had kunnen kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:46 schreef AnneX het volgende:
Vraag: is het van deze tijd?Ik zou het een klein groepje mensen wel persoonlijk zeggen, maar voor de rest zou ik een appje wel prima vinden, ja. Of misschien dat ik gewoon pas een foto op Facebook gooi wanneer het murmel er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarom is dat vreemd? Jullie hebben vast geen contact met haar directe omgeving, dus dan kan het toch fijn zijn om het vast met mensen te delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat hele gedoe rond zwanger zijn nooit.Hoorde laatst dat iemand een keizersnee kreeg, maar dat ze niet vertelde wanneer, want het moest een verrassing blijven zoals een echte bevalling. Moeilijk gedoe allemaal.
![]()
Lathum en Rijkerswoerdse plassen (ben bij beiden al lang niet meer geweest) en ik weet (maar da's waarschijnlijk te ver) dat mijn nichtje supt aan het Erkermederstrand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:55 schreef Molo het volgende:
Lijkt me allemaal niet zo raar
Vraagje, weet iemand of er leuke open watertjes zijn (zandputten oid) in de buurt van Apeldoorn en Arnhem en zulks?
Wil mijn supboard even gebruiken als hete eer zich ertoe leent
Thanks!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lathum en Rijkerswoerdse plassen (ben bij beiden al lang niet meer geweest) en ik weet (maar da's waarschijnlijk te ver) dat mijn nichtje supt aan het Erkermederstrand.
Ze vertelde iets over haar werk en daaruit maakte ik op dat ik mensen ken die daar werken. Dus via via weet ik wie ze is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Jullie hebben vast geen contact met haar directe omgeving, dus dan kan het toch fijn zijn om het vast met mensen te delen.
Ik snap dat hele gedoe rond zwanger zijn nooit.Hoorde laatst dat iemand een keizersnee kreeg, maar dat ze niet vertelde wanneer, want het moest een verrassing blijven zoals een echte bevalling. Moeilijk gedoe allemaal.
Ik zou iig de Rijn overslaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
Tha
[..]
Thanks!
Heb ik even opgeslagen, handig om te weten. Is voor over een week, maar kennis is kennis
Via via kennen we een hele koop mensen, maar ik zou er in zo'n situatie er toch vanuit gaan dat het niet als een soort dorpsroddel gaat leven en je ouders oid zo via een ander moeten horen dat iemand zwanger is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze vertelde iets over haar werk en daaruit maakte ik op dat ik mensen ken die daar werken. Dus via via weet ik wie ze is.
En datum noemen zou ik een maand later aangeven, zodat je het gezeur van "voel je al iets" voor bent.
Gewoon zeggen dat je dik bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze vertelde iets over haar werk en daaruit maakte ik op dat ik mensen ken die daar werken. Dus via via weet ik wie ze is.
En datum noemen zou ik een maand later aangeven, zodat je het gezeur van "voel je al iets" voor bent.
Ik zie nu een plastic pop voor me, met een haring eropquote:
Elke vrouw ruikt wel een beetje naar vis. Ik snap die associatie welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu een plastic pop voor me, met een haring erop
Er is een foto bij met ws. de uitgerekende datum in 2020.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het een klein groepje mensen wel persoonlijk zeggen, maar voor de rest zou ik een appje wel prima vinden, ja. Of misschien dat ik gewoon pas een foto op Facebook gooi wanneer het murmel er is.
Nahja barbie.... is de perfecte vrouw natuurlijk. Die stinkt niet. Ook niet naar vis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Elke vrouw ruikt wel een beetje naar vis. Ik snap die associatie wel
Oh ja, grappig is dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:26 schreef minilot het volgende:
Alleen jullie weten het.![]()
Nou ja, en OUD.
De offline rest, daar fietsen we wel langs (familie) of inderdaad via enkele groeps-whatsapps (vrienden) als de eerste paar checks verder geen reden tot zorg opleveren
Uitstekend. De bankkussentjes en het vloerkleed zijn al verhuisd!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg mini, hoe bevalt je moeder het proefsamenwonen.
Heeft ook geen kutje, dat scheeltquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nahja barbie.... is de perfecte vrouw natuurlijk. Die stinkt niet. Ook niet naar vis.
Hoppa. Fijn voor het stel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitstekend. De bankkussentjes en het vloerkleed zijn al verhuisd!
Is het weer aan met haar kerel of is dit een andere?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitstekend. De bankkussentjes en het vloerkleed zijn al verhuisd!
Maar goed ook... want Ken heeft ook geen piemeltje.quote:
Zo'n rozige besneden dop op een saaie knalrechte pimmelquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar goed ook... want Ken heeft ook geen piemeltje.
Al zou Ken ALS hij een piemeltje had gehad.. vast een flinke hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit lekker op handjes en voetjes klaar voor ontvangtOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:24 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter heeft dus serieus haar pop zo neergezet op tafel. Zit er vanaf de bank zo naar te kijken![]()
Voor het uitkleedfestijn begon dacht ik dat het een meisjespop was eigenlijk
Mja soms vergis je je daar in he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit lekker op handjes en voetjes klaar voor ontvangt![]()
Toen het kind er zelf achter kwam heeft ze er eerst vijf minuten lachend in zitten knijpenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja soms vergis je je daar in he..
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen het kind er zelf achter kwam heeft ze er eerst vijf minuten lachend in zitten knijpen
Gekregen met jurkje jaquote:
Mja die ging bij ons vaak uit bij de eerste keer omkleden en daarna nooit meer aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gekregen met jurkje ja
Zit een gezellige onderbroek onder normaal, maar die moest natuurlijk uitttt
Er ligt hier van alles qua poppen, want poppenmeisje, maar sloeberige Sjakie van de tweedehandswinkel is favoriet met zijn kapotte arm en alquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja die ging bij ons vaak uit bij de eerste keer omkleden en daarna nooit meer aan.
Maar wij hadden nooit jongetjespoppen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:24 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter heeft dus serieus haar pop zo neergezet op tafel. Zit er vanaf de bank zo naar te kijken![]()
Voor het uitkleedfestijn begon dacht ik dat het een meisjespop was eigenlijk want meisjesachtig gezichtje en roze jurkje
Stiekem heb je gewoon een Jason Luv pop voor hara gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit lekker op handjes en voetjes klaar voor ontvangt![]()
Zijn zoontje op waar formaatquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stiekem heb je gewoon een Jason Luv pop voor hara gekocht
Donkere huid op sterk water ziet er wel debiel uit trouwensquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst las ik 'op sterk water' geen idee waar ik met mn gedachten zit vanavond
Succes daarmeequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zit bij mijn moeder op xe bank en liet dit zo lezen....
haar man hoort niet zo goed.. dus vroeg waarom wij zo lachten.
Maar goed... leg dat maar eens uit
Clitorisloos?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:53 schreef golfer het volgende:
Wij kregen alleen besneden poppen om mee te spelen.
Uiteraard ook.quote:
Inmiddels zit ik hardop voor te lezen wat men op de nederlandse webfora vindt van thee roken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes daarmee
Ik ga nog even La Casa de Papel verder bingen, spannend!
Laatste seizoen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:52 schreef Molo het volgende:
Succes daarmee
Ik ga nog even La Casa de Papel verder bingen, spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |