Poëtisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Oow dat deed ik offline, in een ouderwetse winkel, met een toonbank enzo.
Eerder naar huis, met mij pils drinken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt.
Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ach maatlabels...maakt mij niet uit maat 38quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.
Zo maf.
Ik ga wijn drinken met 2 collega's en vermoedelijk daarna nog wel naar Stanis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eerder naar huis, met mij pils drinken.
Nee, ik moet iets afmaken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?
Liedjes zingen en collega's die er allemaal niet zijn analyseren. Zo kwam mijn kleine afdeling waar we maar 1 collega misten, de week door in een verder vrijwel leeg kantoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Hij is wel leergierigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook geestelijk dood. Mijn peuter vraagt op alles wat hij ziet, hoort of ruikt ‘waarom’. Werkelijkwaar, wel 40000x per dag. ‘Waarom is daar een pijl op straat’. ‘Waarom hebben deze parkeerplekken geen nummer maar een letter’. ‘Waarom is daar de lift’. ‘Waarom wil die auto rechtdoor’. ‘Waarom is hier een tunnel’. ‘Waarom is hier een straat’. ‘Waarom staat daar een lantaarnpaal’. Dat is een korte beschrijving van een minuut in de auto...
Verder de dikke balen, want van de huisbaas mag de bakfiets niet meer in de gang staan. De hele tijd buiten laten staan zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Nog maar eens in overleg...
Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is wel leergierig(Zo noemden wij vroeger ons achterbuurjongetje "voordan". Dat vroeg hij constant samenvoeging van waarvoor dan. De hele buurt werd er gek van, zo'n helder jongensstemmetje hoorde je 4 huizen verder)
Ja, want wij konden de rest van de vraag niet horen. Wat wel "grappig" was, een paar jaar geleden overleed zijn vader. Mijn ouders hebben nog lang contact gehouden met zijn ouders en die kende ik nog wel. Hun zonen dus niet meer. Op de condoleance zagen mijn zus en ik hem weer en wij tegelijk "voodaaannn" (toen we in de rij stonden). Dat kleine jongetje was nu over de 2 meterquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.
Oh ja, van een ander kind lijkt het me nog irritanter!
Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.
Wie drinkt Sourcy Mangosmaak? Wat een (chemische) troep is dat!![]()
Zojuist alleen maar de lucht geroken en door het putje gespoeld.
(Was een marketing kadootje van HF. )
Hoe kwam het in huis dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.
Graties uitgedeeld bij de AH Emmeloord toen het zo vies stinking hot was een week of wat terug.quote:
Hm mijn collega loste dat issue net vakkundig op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Moet nog boodschappen doen want niks in huis. Geen idee wat ik vanavond wil eten. Iets met groente.
Ik had geen sourcy cadeautje! Ik had verse paddestoelensoep met olijfciabatta...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.
Wie drinkt Sourcy Mangosmaak? Wat een (chemische) troep is dat!![]()
Zojuist alleen maar de lucht geroken en door het putje gespoeld.
(Was een marketing kadootje van HF. )
En gewoon naar de sportschool met frisse tegenzin.
Wat but dat het natte weer zo’n slecht effect heeft op de gewrichten, Kaatje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |