abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188359670
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188359693
Mag ik, fietsie @Ot :r
Edit: dat was voor de tekst, die er stond.
Home w/

Dagje rust en stilte. w/ voor de ouwechies.

On a bright note: een avontuurlijke lunch: oud pistoletje opgepiept in de oven met plakken brie met thijm en rozemarijn.
Weer wat anders.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:02:29 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188359695
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
pi_188359748
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik. Verveel. Me. Ik. Wil. Weekend. Ik. Heb. Online. Een. Trui. Gekocht. Er. Zijn. Vandaag. Maar. Drie. Mensen. Op. Kantoor. Ik. Ben. Geestelijk. Kapot.
Poëtisch. *)

Dat.is.wat.verliefdheid.met.je.doet?
pi_188359749
Oow dat deed ik offline, in een ouderwetse winkel, met een toonbank enzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188359771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Oow dat deed ik offline, in een ouderwetse winkel, met een toonbank enzo.
Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt. w/
Volgende regendag kunnen we kiezen uit veel / drie uitjes:
Oa. de kledingzaak / 15 voetbalvelden bij van Tilburg. w/
pi_188359774
quote:
Eerder naar huis, met mij pils drinken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188359790
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vorige week online de laatste twee exemplaren, en de kledingmaat van mn.X goed gegokt. w/
Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.
Zo maf.
pi_188359803
quote:
Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188359973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb een hele lading items gekocht, vrijwel allemaal met verschillende maat-etiketten.
Zo maf.
Ach maatlabels...maakt mij niet uit maat 38 B-) of 46.
Als het maar past zonder trekken en uitpuilende rollen, zodat ik ( of mn.X ) kan doorademen. w/
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:36:40 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188360183
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Eerder naar huis, met mij pils drinken.
Ik ga wijn drinken met 2 collega's en vermoedelijk daarna nog wel naar Stanis.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:36:56 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188360187
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is vanmiddag vrij nemen/thuis werken een optie?
Nee, ik moet iets afmaken. :r.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:37:09 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188360188
Mijn collega zei dat ze vaak parfum koopt die 300 euro per flesje kost en toen ging ik eens zoeken wat het nou echt kost. Blijkt een aflevering van de rekenkamer van te zijn geweest.

"Want wist jij dat de inhoud van bijvoorbeeld het parfum Chanel nr5 maar ¤2,13 aan vloeistof bevat? Reken daarbij nog de kosten voor het flesje en je komt op een totaalbedrag van ¤ 7,13 uit. Als consument betaal je hier echter ¤ 90,- voor. "

80% vd kosten zijn marketing.

Nooit geweten.

:').
pi_188360193
quote:
Liedjes zingen en collega's die er allemaal niet zijn analyseren. Zo kwam mijn kleine afdeling waar we maar 1 collega misten, de week door in een verder vrijwel leeg kantoor.

En allemaal (hetro) vrouwen dus qua pik, botox, en mannen data zijn we weer helemaal bij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188360254
Krijg net een wazige brief van een toko waar ik wel eens kom:

'u heeft volgens onze administratie nog een openstaande rekening, check aub met bedrijfX* welke rekening dit is en wij verzoeken u het openstaande te betalen. Heeft u wel al betaald? Neem contact met ons op en wij passen het direct aan in onze administratie'

*bedrijfX doet hun facturatie

Dus:
1. Welke rekening staat er open dan?
2. Waarom moet ik contact opnemen met bedrijfX om er achter te komen wat er nog open zou staan dan? Heb nooit van bedrijfX een betalingsherinnering gehad.
3. als ik zeg dat ik wel betaald heb, wordt het klakkeloos aangepast in de administratie?

Vreemd verhaal, maar we hangen al in de wacht van hun telefoondienst.

Gaat overigens niet om kleingeld rekeningen, dit zijn bedragen die je niet zomaar vergeet.
pi_188360263
Ik ben ook geestelijk dood. Mijn peuter vraagt op alles wat hij ziet, hoort of ruikt ‘waarom’. Werkelijkwaar, wel 40000x per dag. ‘Waarom is daar een pijl op straat’. ‘Waarom hebben deze parkeerplekken geen nummer maar een letter’. ‘Waarom is daar de lift’. ‘Waarom wil die auto rechtdoor’. ‘Waarom is hier een tunnel’. ‘Waarom is hier een straat’. ‘Waarom staat daar een lantaarnpaal’. Dat is een korte beschrijving van een minuut in de auto...

Verder de dikke balen, want van de huisbaas mag de bakfiets niet meer in de gang staan. De hele tijd buiten laten staan zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Nog maar eens in overleg...
pi_188360303
Geestelijk dood + 1.
pi_188360314
Moet nog boodschappen doen want niks in huis. Geen idee wat ik vanavond wil eten. Iets met groente.
pi_188360315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook geestelijk dood. Mijn peuter vraagt op alles wat hij ziet, hoort of ruikt ‘waarom’. Werkelijkwaar, wel 40000x per dag. ‘Waarom is daar een pijl op straat’. ‘Waarom hebben deze parkeerplekken geen nummer maar een letter’. ‘Waarom is daar de lift’. ‘Waarom wil die auto rechtdoor’. ‘Waarom is hier een tunnel’. ‘Waarom is hier een straat’. ‘Waarom staat daar een lantaarnpaal’. Dat is een korte beschrijving van een minuut in de auto...

Verder de dikke balen, want van de huisbaas mag de bakfiets niet meer in de gang staan. De hele tijd buiten laten staan zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Nog maar eens in overleg...
Hij is wel leergierig :P (Zo noemden wij vroeger ons achterbuurjongetje "voordan". Dat vroeg hij constant samenvoeging van waarvoor dan. De hele buurt werd er gek van, zo'n helder jongensstemmetje hoorde je 4 huizen verder)
pi_188360324
Ik schijn een "wat staat daar?" kind te zijn geweest, tot ik leerde lezen. Toen hadden ze geen last meer van me :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:48:11 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188360331
Turkse Pizza met vleesch en kaasch als lunch :9
Het is vrijdag beldag :'). Nou ja nog een paar uurtjes en dan bier.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188360353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij is wel leergierig :P (Zo noemden wij vroeger ons achterbuurjongetje "voordan". Dat vroeg hij constant samenvoeging van waarvoor dan. De hele buurt werd er gek van, zo'n helder jongensstemmetje hoorde je 4 huizen verder)
Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.

Oh ja, van een ander kind lijkt het me nog irritanter!
pi_188360407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, zeker leergierig. Beetje jammer dat hij meestal niet naar het antwoord luistert. En op mijn meeste antwoorden volgt een standaard ‘waarom dan?’. Het is vrijwel een gewoonte geworden om op alles wat ik zeg ‘waarom’ te zeggen.

Oh ja, van een ander kind lijkt het me nog irritanter!
Ja, want wij konden de rest van de vraag niet horen. Wat wel "grappig" was, een paar jaar geleden overleed zijn vader. Mijn ouders hebben nog lang contact gehouden met zijn ouders en die kende ik nog wel. Hun zonen dus niet meer. Op de condoleance zagen mijn zus en ik hem weer en wij tegelijk "voodaaannn" (toen we in de rij stonden). Dat kleine jongetje was nu over de 2 meter _O-
pi_188360945
Cul gerelateerde vraag.

Wie drinkt Sourcy Mangosmaak? Wat een (chemische) troep is dat! :X
Zojuist alleen maar de lucht geroken en door het putje gespoeld.
(Was een marketing kadootje van HF. )

En gewoon naar de sportschool met frisse tegenzin.
Wat but dat het natte weer zo’n slecht effect heeft op de gewrichten, Kaatje. 8)7
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:27:20 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188360958
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.

Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.
pi_188360973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn kind werd er blij van, ik zette het na 1 slok weg.
Hoe kwam het in huis dan? O-)
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:30:11 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188360986
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 14:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe kwam het in huis dan? O-)
Graties uitgedeeld bij de AH Emmeloord toen het zo vies stinking hot was een week of wat terug.
pi_188360993
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Moet nog boodschappen doen want niks in huis. Geen idee wat ik vanavond wil eten. Iets met groente.
Hm mijn collega loste dat issue net vakkundig op.
“We gaan sushi halen voor de lunch wil je ook?”

Poke bowl zalm als lunch... eet ik vanavond een boterham ofzo :)
pi_188361078
Ik gooi vanavond het restant bami in de pan. Geen moed/kracht om een bloemkool in stukken te snijden om soep te maken. Maar kan ook soep uit de vriezer halen, broodje erbij en t is wel gezegend vandaag
pi_188361236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef AnneX het volgende:
Cul gerelateerde vraag.

En gewoon naar de sportschool met frisse tegenzin.
Wat but dat het natte weer zo’n slecht effect heeft op de gewrichten, Kaatje. 8)7
Ik had geen sourcy cadeautje! Ik had verse paddestoelensoep met olijfciabatta...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')