Tim is ook een beetje speciaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:34 schreef Vimbavimba het volgende:
Elke andere mod zou zoiets nooit doen van die TT
Waarschijnlijk nog met je opa's fiets ookquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:39 schreef sp3c het volgende:
Duitsland is baggermatig en Duitsers zijn kut
laatste keer dat ik er was liep ik over een fietspad, komt er een fietser langs die half over de weg moest om mij te ontwijken
zegtie:
entschuldigung
HOEZO DAN???
MIETJE!!!
Ben net thuis en het ruikt hier inderdaad bedenkelijk, ze zullen wel weer wat chemicaliën 'mileuvriendelijk' aan het wegwerken zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef timmmmm het volgende:
@:ltvdk ruikt het bij jou ook zo lekker?
Ik dacht zelf dat boer Harm wellicht had gemestquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben net thuis en het ruikt hier inderdaad bedenkelijk, ze zullen wel weer wat chemicaliën 'mileuvriendelijk' aan het wegwerken zijn.
Zou ook nog kunnen, van de week was de champignonkweker ook vies hard aan het stinken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat boer Harm wellicht had gemest
Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, van de week was de champignonkweker ook vies hard aan het stinken.
Dat klinkt allemaal leuk als het om een gezellig familiebedrijfje in de polder gaat, hier gaat het om een gigantische fabriek (CNC Moerdijk) waar ze die meststoffen maken en de kweek er meer een beetje voor erbij doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.
koffiedrabquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.
Ik ben net langs jouw huis gelopenquote:
Heb je eindelijk de spinnenwebben weggehaald?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben net langs jouw huis gelopen
Nice, thnxs voor de tip.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk als het om een gezellig familiebedrijfje in de polder gaat, hier gaat het om een gigantische fabriek (CNC Moerdijk) waar ze die meststoffen maken en de kweek er meer een beetje voor erbij doen.
Nee ik loop daar aan de andere kant van de straat zodat ik niet door die zooi hoef.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de spinnenwebben weggehaald?
Geen dank Yoki al-Baghdadi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |