Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, van de week was de champignonkweker ook vies hard aan het stinken.
Dat klinkt allemaal leuk als het om een gezellig familiebedrijfje in de polder gaat, hier gaat het om een gigantische fabriek (CNC Moerdijk) waar ze die meststoffen maken en de kweek er meer een beetje voor erbij doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.
koffiedrabquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Champignons moeten ergens op groeien. Plukker worden, ruik je het niet meer.
Ik ben net langs jouw huis gelopenquote:
Heb je eindelijk de spinnenwebben weggehaald?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben net langs jouw huis gelopen
Nice, thnxs voor de tip.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk als het om een gezellig familiebedrijfje in de polder gaat, hier gaat het om een gigantische fabriek (CNC Moerdijk) waar ze die meststoffen maken en de kweek er meer een beetje voor erbij doen.
Nee ik loop daar aan de andere kant van de straat zodat ik niet door die zooi hoef.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de spinnenwebben weggehaald?
Geen dank Yoki al-Baghdadi.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:12 schreef YokiKloon het volgende:
Timmmmm is nu een heel ongelukkige jongen.
Zijn dit nazi katten?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Maar het is vandaag kattendag en er is nog geen enkel kattengifje hier geplaatst, teleurstellend wel.
[ afbeelding ]
Dan doe ik het maar weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent zelf een nazi joh flapdrol.quote:
Helemaal niet, ik vind deze scheiding en bloksnor combo gewoon mooi.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf een nazi joh flapdrol.
Wat is je punt dat je precies probeert te maken?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind deze scheiding en bloksnor combo gewoon mooi.
Terror Tim vs. Jihadi John.quote:
racismequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zat Mocro Maffia te kijken maar de meest gestoorde van dat clubje is een blanke dus hebben we toch weer een beetje gewonnen.
Ik keek two girls one cup en beleefde meerdere hoogtepunten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zat Mocro Maffia te kijken maar de meest gestoorde van dat clubje is een blanke dus hebben we toch weer een beetje gewonnen.
uhh okquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik keek two girls one cup en beleefde meerdere hoogtepunten.
Tuurlijk! Hebben we het al eens over gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij de niezende panda?
Oh was dat met jou.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hebben we het al eens over gehad.
Ik vind het wel jammer hoor dat ik niet meer tegen jou kan strijden in september voor de winst bij DTS.quote:
Nee, je was kansloos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor dat ik niet meer tegen jou kan strijden in september voor de winst bij DTS.
Had ik je kunnen verslaan? Maybe.
Wat doe je hier overdag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor dat ik niet meer tegen jou kan strijden in september voor de winst bij DTS.
Had ik je kunnen verslaan? Maybe.
Oh, daten vanavond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het is licht buiten en ben aangekleed?
We’ll never know. RIP DTS.quote:
Wat afleiding zoeken tijdens mijn reis.quote:
Hoe is ‘t afgelopen met die dude die jou zou ghosten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Of is het snachts en ben ik in de war?
Het is goed zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
We’ll never know. RIP DTS.
[..]
Wat afleiding zoeken tijdens mijn reis.
En zien dat ik internationale kattendag heb gemist.
[..]
Hoe is ‘t afgelopen met die dude die je zou ghosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |