Heb je je haren al gekortwiekt? Je attitude is er al, nu het uiterlijk nog.quote:
Er is wel 10 cm af jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je je haren al gekortwiekt? Je attitude is er al, nu het uiterlijk nog.
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediëntenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Als je als man met meer dan drie ingredienten kunt koken maak je al een goede indruk op tinder.
Hé, kook jij!?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediënten
oh god, jus al ingrediënt. Zeker van dat spul uit een pakjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediënten
Aangemaakt met water.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh god, jus al ingrediënt. Zeker van dat spul uit een pakje
Ah, ik dacht veel korter. Kun je lekker met alle andere pittige vocel vrouwen mannen overal de schuld van gaan geven.quote:
Zo nu en dan. Kan het geen hobby noemen maar kan me aardig redden ja.quote:
Jus zit toch gewoon in de pan na het bakken van je vleesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pakje? Potjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
"Doner gehaald"quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Kan het geen hobby noemen maar kan me aardig redden ja.
Dat doe ik niet 7 dagen in de weekquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Doner gehaald"
"Shoarma besteld"
"Door mcdrive geweest"
Ketchup pre-cumquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje van die waterige ketchup
6quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat doe ik niet 7 dagen in de week
Daar heb ik geen andere vrouwen voor nodig hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, ik dacht veel korter. Kun je lekker met alle andere pittige vocel vrouwen mannen overal de schuld van gaan geven.
Dacht dat dat soort vrouwen wel kuddedieren waren, blaten toch maar elkaar na.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen andere vrouwen voor nodig hoor.
Het gaat dus ook goed met jouw datingleven dus?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat dat soort vrouwen wel kuddedieren waren, blaten toch maar elkaar na.
Zelfs dat nietquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat dat soort vrouwen wel kuddedieren waren, blaten toch maar elkaar na.
Ach, meid, doe nou niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zei 'goeie'. Dus blijf maar zitten.
O na drie minuten al gestopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw tinderavontuur?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O na drie minuten al gestopt.
Je hebt de foto gebruikt waarop je een dode kitten op sterk water vasthield?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O na drie minuten al gestopt.
Nee die ene met die reusachtige duizendpoot waarbij ik in de lach schoot en zes extra kinnen had.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt de foto gebruikt waarop je een dode kitten op sterk water vasthield?
Tostiquote:
Doet me denken aan van die vacature advertenties. Ben jij die hard werkende creatieve duizendpoot die ons oh zo rete gezellige team komte versterken om voor nog net geen miniumloon al onze kut klusjes te komen doen? Reageer nu! Delen is liefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die ene met die reusachtige duizendpoot waarbij ik in de lach schoot en zes extra kinnen had.
Zei je wat? Was even in de spiegel aan het kijken naar die knapperd die terug keek.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
enig idee waar ik die vind dan?
[ afbeelding ]
Nieuwsgierig nu. Swipeafstand maar eens vergroten straksquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die ene met die reusachtige duizendpoot waarbij ik in de lach schoot en zes extra kinnen had.
Wie stond er naast je dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zei je wat? Was even in de spiegel aan het kijken naar die knapperd die terug keek.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zei je wat? Was even in de spiegel aan het kijken naar die knapperd die terug keek.
Geef mij die motivatie even danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Systeem waar we alles in moeten doen ligt plat, net nu ik de motivatie hen om een paar dingen af te maken
Ben je nu nostalgisch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik mis de kutnijd soms wel een beetje.![]()
Welnee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik mis de kutnijd soms wel een beetje.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal wel een zwakke dag2 weken hebben.
Omdat ik een lul ben natuurlijk. Duh.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:59 schreef rival het volgende:
Waarom zit je eigenlijk op de schopstoel?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Wel benieuwd wat er heeft afgespeeld...
Jack! Goede, leuke muziekkeus.quote:
Maar dat ben je al jaren, dit lijkt een recente ontwikkelingquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik een lul ben natuurlijk. Duh.
Wat een baas he?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Jack! Goede, leuke muziekkeus.
Echt te geniaal. Bloubek is ook wel een mooiequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Elvi is boos dat ze geen hostipiel heeft gehad en allures is boos omdat ze wel hostipiel heeft gehad
Jij speelt ook met andere dingen waar Faxie dan weer niet mee speelt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wat ik wel mis zijn de tijden dat ik met Lego kon spelen, soms jaloers op de Faxman.
Oh je bent er zo een die niet met exen om kan gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Elvi het volgende:
Nee ik ben boos omdat hosti en allures wat hebben gehad. En ik heb allures liever voor mezelf.
Ik kan niet zeggen dat ik met al mijn exen om kan gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een die niet met exen om kan gaan
Ik heb ze liever puur en ongeschonden ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een die niet met exen om kan gaan
Sowieso.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Hosti's piel is dus eigenlijk de aanstichter van alle kwaad?
Knex.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij speelt ook met andere dingen waar Faxie dan weer niet mee speelt.
Zelfs die heeft een exquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ze liever puur en ongeschonden ja.
Dus toch Faxie
ik wil ook niet mijn ruiten in gooien maar dan moet je sowieso niet bij mij zijn...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ze liever puur en ongeschonden ja.
Dus toch Faxie
Mag ik dit geheel wat incestueus vinden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Elvi is boos dat ze geen hostipiel heeft gehad en allures is boos omdat ze wel hostipiel heeft gehad
Zoiets?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil ook niet mijn ruiten in gooien maar dan moet je sowieso niet bij mij zijn...
Al ben ik niet zo heul geschonden hoor!
Meer een klein schaafwondje
Na zoveel jaar ben je toch weer gereset en telt het niet meer?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat als ex telt hoor.
Dan is deze knul vers van de persquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na zoveel jaar ben je toch weer gereset en telt het niet meer?
Nou, net als bij een auto mag je de KM-teller van een vrouw ook echt niet resetten hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na zoveel jaar ben je toch weer gereset en telt het niet meer?
Wel een beetje opletten hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet toch helemaal niets. En jullie vertellen me helemaal niets
Genoeg louche autoverkopers die de tellerstand terugdraaien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, net als bij een auto mag je de KM-teller van een vrouw ook echt niet resetten hoor.
Gereden is gereden!
Ja, van dat soort figuren krijg je dus SOA'squote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg louche autoverkopers die de tellerstand terugdraaien.
Even de boormachine erop zettenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg louche autoverkopers die de tellerstand terugdraaien.
Steek je leuter dan ook niet in de uitlaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, van dat soort figuren krijg je dus SOA's
Ik weet dit soort dingen ook nooit hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Distributieriem geknaptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, van dat soort figuren krijg je dus SOA's
Tainted goods jonge.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsssk. Beetje meer interesse.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dit soort dingen ook nooit hoor.
Zal wel in de avonden besproken worden.
Sowieso haal ik de helft van de users nog steeds door elkaar.
Doe ik ook heul niet!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Steek je leuter dan ook niet in de uitlaat
Ja sorry hequote:
Nu weet ik zeker dat dat niet op mij slaat.quote:
picsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
Jurk aan die ik nooit draag en naadje open
Trump: "Mijn toon brengt mensen dixhter bij elkaar..."quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Trump die bezoekt Ohio en El Paso.
"Today was an amazing day..." en nog wat over z'n populariteit.![]()
Omgquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Trump: "Mijn toon brengt mensen dixhter bij elkaar..."
In een tweet van vanochtend:
"Just watched a world class loser, Tim O’Brien, who I haven’t seen or spoken to in many years, & knows NOTHING about me except that he wrote a failed hit piece book about me 15 years ago. Fired like a dog from other jobs? Saw him on Lyin’ Brian Williams Trump Slam Show. Bad TV...."
Gaat lekker dat verzoenen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Just watched a world class loser, Tim O’Brien, who I haven’t seen or spoken to in many years, & knows NOTHING about me except that he wrote a failed hit piece book about me 15 years ago. Fired like a dog from other jobs? Saw him on Lyin’ Brian Williams Trump Slam Show. Bad TV...."
De vrouwelijke helft neem ik aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dit soort dingen ook nooit hoor.
Zal wel in de avonden besproken worden.
Sowieso haal ik de helft van de users nog steeds door elkaar.
In het begin dacht ik dat het een nepaccount wasquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:38 schreef DrMarten het volgende:
Als het nou een indident is, maar zolang als ik die man volg op twitter begint ie de dag met zulke tweets. Dat je denkt, man ga terug naar bed, je bent nog steeds dronken...
Waarom volg je hem dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:38 schreef DrMarten het volgende:
Als het nou een indident is, maar zolang als ik die man volg op twitter begint ie de dag met zulke tweets. Dat je denkt, man ga terug naar bed, je bent nog steeds dronken...
Sowieso. Maar de mannen ook wel eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De vrouwelijke helft neem ik aan.
Een president die vanuit zijn functie spreekt over "world class losers" en "failed" en "dog" en TV shows beoordeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hey Vinniiee, op basis waarvan ben jij eigenlijk seksmod geworden. Sta jij bekend als de Goede Liekens uit Arnhem?quote:
twitter:amnesty twitterde op woensdag 07-08-2019 om 22:04:08Today we issue a travel warning calling for travelers & visitors to the United States to exercise extreme caution & have a contingency plan when travelling throughout the country. This is due to ongoin rampant gun violence in the United States. https://t.co/eVVeMnAOOP reageer retweet
Hij heeft ooit een keer seks gehad. Daarmee versloeg hij de concurrentie met gemak.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey Vinniiee, op basis waarvan ben jij eigenlijk seksmod geworden. Sta jij bekend als de Goede Liekens uit Arnhem?
Het klopt toch gewoon?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Amnesty International is wel goed hun best aan het doen om zoveel mogelijk donateurs te verliezen
twitter:amnesty twitterde op woensdag 07-08-2019 om 22:04:08Today we issue a travel warning calling for travelers & visitors to the United States to exercise extreme caution & have a contingency plan when travelling throughout the country. This is due to ongoin rampant gun violence in the United States. https://t.co/eVVeMnAOOP reageer retweet
Ach, zolang ze maar door kunnen gaan met hun sekstoerisme toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Amnesty International is wel goed hun best aan het doen om zoveel mogelijk donateurs te verliezen
Op basis van een sollicitatie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey Vinniiee, op basis waarvan ben jij eigenlijk seksmod geworden. Sta jij bekend als de Goede Liekens uit Arnhem?
Hoe heet die vrouw ook alweer met wie jij mod was in het begin? Kan al een week niet op haar naam komen.quote:
Vorig weekend 11 schietpartijen in Toronto.quote:
Ach ja, in Londen kan je op iedere straathoek neergestoken worden tegenwoordig. Hoor je ook weinig over.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig weekend 11 schietpartijen in Toronto.
Gek genoeg hoor je daar niks over.
Het is gewoon weer verkiezingstijd aan het worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach ja, in Londen kan je op iedere straathoek neergestoken worden tegenwoordig. Hoor je ook weinig over.
Kayleigh?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heet die vrouw ook alweer met wie jij mod was in het begin? Kan al een week niet op haar naam komen.
Misschien was dat haar echte naam, maar niet haar foknaam.quote:
Denk dat hij de glory hole behandling gekregen heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Haha vinnie moest op de casting couch by yvonne
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Haha vinnie moest op de casting couch by yvonne
Tamashiiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heet die vrouw ook alweer met wie jij mod was in het begin? Kan al een week niet op haar naam komen.
Als je alle schietpartijen en in de VS mee gaat tellen die niet onder de "mass shootings" vallen, maar onder gewoon bendegerelateerd geweld en andere geweldsincidenten, dan denk ik dat je in een aantal steden misschien ieder weekend wel boven die 11 van Toronto uitkomtquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig weekend 11 schietpartijen in Toronto.
Gek genoeg hoor je daar niks over.
Die is een beste tijd mod geweest volgens mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die al mod is geweest, dan was dat voordat ik mod was
Die is 100% mod geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die al mod is geweest, dan was dat voordat ik mod was
Mass shooting is geloof ik bij 4 of meer doden. En bendegeweld valt daar ook onder.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je alle schietpartijen en in de VS mee gaat tellen die niet onder de "mass shootings" vallen, maar onder gewoon bendegerelateerd geweld en andere geweldsincidenten, dan denk ik dat je in een aantal steden misschien ieder weekend wel boven die 11 van Toronto uitkomt
wat is dezequote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Privacyschending.Als MCH dit had gepost waren de rapen gaar geweest.
Vanwege de AVG natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja Gerda, dat snap ik. Waarom is een voornaam ineens privacy schending
Heb er echt 12 jaar niet meer gekeken maar in mijn schooltijd zat ik.ook op FOK. Account iets met worst ofzo, weet ik niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh maar dat is van voor jouw tijd
Wat is je vorige account nou dan als dat niet dop is?
Dopfles was het toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er echt 12 jaar niet meer gekeken maar in mijn schooltijd zat ik.ook op FOK. Account iets met worst ofzo, weet ik niet meer.
In de tijd van She!, Kastanova, Erodome, Tong80 (al.is die geloof ik altijd gebleven) en weet ik het wat voor een contactgestoorden nog meer.
Je hebt 1 reactie in je fobo, van anoniem.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er echt 12 jaar niet meer gekeken maar in mijn schooltijd zat ik.ook op FOK. Account iets met worst ofzo, weet ik niet meer.
In de tijd van She!, Kastanova, Erodome, Tong80 (al.is die geloof ik altijd gebleven) en weet ik het wat voor een contactgestoorden nog meer.
Zou het de vroeg uit de kroeg zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 1 reactie in je fobo, van anoniem.
Vorige maand nog anoniem gegaan
Heb ik fotoboek?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 1 reactie in je fobo, van anoniem.
Vorige maand nog anoniem gegaan
Flauw zo zonder foto, spice it up!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik fotoboek?
Lekkere losbandige baan is dat zeg, moderator.
Of is haar vrachtwaggel vrind een psycho killer?![]()
Watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekkere losbandige baan is dat zeg, moderator.
Of is haar vrachtwaggel vrind een psycho killer?
Ja wie was dat? (Degene zonder foto).quote:
Jij. Jij hebt geen foto en spreekt iemand anders aan op het gebrek aan foto's.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wie was dat? (Degene zonder foto).
Rij ff naar zeeland dan op je puch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wie was dat? (Degene zonder foto).
Ik.vind dat we moeten checken of Samzz nog leeft.
Heb jij foto's dan? Te lui om te gaan kijken evenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij. Jij hebt geen foto en spreekt iemand anders aan op het gebrek aan foto's.
Nee, maar ik spreek andere mensen er ook niet op aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb jij foto's dan? Te lui om te gaan kijken even
Dit was wel iemand die diverse topics opende met hoe knap ze wel niet was en dat mannen allemaal sukkels enz. Denk dat t een kloontje was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij. Jij hebt geen foto en spreekt iemand anders aan op het gebrek aan foto's.
Ik snap de struggle wel hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was wel iemand die diverse topics opende met hoe knap ze wel niet was en dat mannen allemaal sukkels enz. Denk dat t een kloontje was.
Die bundel kloontjes chrismasroses / boparekeet etc?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was wel iemand die diverse topics opende met hoe knap ze wel niet was en dat mannen allemaal sukkels enz. Denk dat t een kloontje was.
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die bundel kloontjes chrismasroses / boparekeet etc?
Even de tijd op de klok aanpassenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het tijd om naar huis te gaan. Helaas vindt de klok nog van niet
Als dat ook gelijk mijn uren van vandaag van 6:13 naar 8:13 verzet vind ik dat een goed ideequote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de tijd op de klok aanpassen
Soms gaat de tijd zo langzaam dat ik van ellende daadwerkelijk aan het werk ga.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het tijd om naar huis te gaan. Helaas vindt de klok nog van niet
Echt he?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Soms gaat de tijd zo langzaam dat ik van ellende daadwerkelijk aan het werk ga.
Ja, same herequote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen is dat werk soms zo ellendig dat de tijd dan nog langzamer gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
echt he?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen is dat werk soms zo ellendig dat de tijd dan nog langzamer gaat
Ook wel eens gehadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen is dat werk soms zo ellendig dat de tijd dan nog langzamer gaat
Ga je rellen dan>quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij was er niet dus hoe kan ik dan rellen.
Ik was er wel maar niemand zegt ietsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij was er niet dus hoe kan ik dan rellen.
Sowieso. Dat weet iedereen.,quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet niet, even iets bedenken.
Jurkjes zijn stom!
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jurkjes zijn stom!
Wow je hoeft niet meteen zo hard te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jurkjes zijn stom!
dat je mijn naam in deze sc zag en dat je kelder vol liep bij de gedachte alleen alquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja, ben nu aanwezig op werk dus wat verwacht je dan.
Boparekeet ja diequote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die bundel kloontjes chrismasroses / boparekeet etc?
Oh, nee sorry ik was dat even vergetenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
dat je mijn naam in deze sc zag en dat je kelder vol liep bij de gedachte alleen al
[ afbeelding ]
Tamieke!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Is iemand gemeen tegen haar geweest ofzo?
Jij, maar dat is niks nieuws toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Is iemand gemeen tegen haar geweest ofzo?
Tegen haar? Nee joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij, maar dat is niks nieuws toch?
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen. Je ziet haar vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:21 schreef MCH het volgende:
@:Vinniiee weet waar @:samzz uithangt dus het is vast achter bekend maar het ging het plebs niks aan
[..]
Niks nieuws, ik heb jou nog nooit een blauwe actie zien makenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen. Je ziet haar vanzelf wel weer verschijnen.
Dan kijk je in het verkeerde subforum.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Niks nieuws, ik heb jou nog nooit een blauwe actie zien maken
Zo word het toch alleen maar mysterieuzer manquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om er iets over te zeggen. Je ziet haar vanzelf wel weer verschijnen.
Kan nu niet meer, het is een Ding nu. Met hoofdletter.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joh, gun die dame ook gewoon even een fok-vakantie
uiteindelijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zouden jullie mij ook gaan missen als ik niet meer post?
Nee dat gaat weer over mijn ding.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:35 schreef gcjoel het volgende:
ik vind het meer een DING met hoofdletters!
Jullie maken het zelf mysterieus. Als bijvoorbeeld yvie een tijdje weg is wordt er ook niet constant gevraagd waar ze heen is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Zo word het toch alleen maar mysterieuzer man
Anders is ze gewoon op liefdesweekend
Nu is het Een Ding. Met hoofdletters
Ik zou wel even naar de kelder lopen ja. Kijken of je nog leeftquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
maat, hoe vaak heb ik het gevraagdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie maken het zelf mysterieus. Als bijvoorbeeld yvie een tijdje weg is wordt er ook niet constant gevraagd waar ze heen is.
Oh. Ok.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan nu niet meer, het is een Ding nu. Met hoofdletter.
Was hier twee weken niet, kon ook niemand boeien. Wel aangenaam.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie maken het zelf mysterieus. Als bijvoorbeeld yvie een tijdje weg is wordt er ook niet constant gevraagd waar ze heen is.
Precies. Twee jaar niet geweest, niemand heeft me gemist. Denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens door een ban te fixen. Jullie hebben het ook best vaak over mij als ik een ban. Meestal raak ik er zeer verguld van en vind ik het een teken van missenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt omdat we @Moeraskat hadden enzoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Twee jaar niet geweest, niemand heeft me gemist. Denk ik
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens door een ban te fixen. Jullie hebben het ook best vaak over mij als ik een ban. Meestal raak ik er zeer verguld van en vind ik het een teken van missen
Even die prop in zijn mond herpositioneren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou wel even naar de kelder lopen ja. Kijken of je nog leeft
Had het niet alleen over jouquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
maat, hoe vaak heb ik het gevraagd
Is het achter besproken?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vinniiee jouw maatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
maat, hoe vaak heb ik het gevraagd
1 iemand vroeg naar je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was hier twee weken niet, kon ook niemand boeien. Wel aangenaam.
Nee en het kon me dus geen flikker schelen maar als jij zo gaat posten word ik ook nieuwsgierig want er is dus watquote:
RTquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee en het kon me dus geen flikker schelen maar als jij zo gaat posten word ik ook nieuwsgierig want er is dus wat
Ergo: jouw manier van reageren gooit olie op het vuur
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi haat in verschillende periodes alle mannen op deze wereld behalve magnetronkoffie
Ik zie wel een link met jouw ontmaskering en de verdwijning van Sam, ongeveer gelijktijdigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
JAWEL oh god Samzz was zo ontdaan.
GODVERDOMME er staat al dagen een Mercedes A klasse voor ons huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie wel een link met jouw ontmaskering en de verdwijning van Sam, ongeveer gelijktijdig
Daarom haten de meesten mensen me. It's a curse.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ze zijn piel niet krijgt?
Ik vind je ook niet zo aardig idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom haten de meesten mensen me. It's a curse.
Wil jij er ook al op? Jezus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je ook niet zo aardig idd.
Hype dit dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil jij er ook al op? Jezus.
quote:
En kleine pener he.quote:
Een slimme graftak neuk ik niet maar ik denk dat cali ook wel wat looks heeft en ze is een beest in bed denk ik (al is ze niet vaak krols)quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Een slimme graftak neuk ik niet maar ik denk dat cali ook wel wat looks heeft en ze is een beest in bed denk ik (al is ze niet vaak krols)
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Een slimme graftak neuk ik niet maar ik denk dat cali ook wel wat looks heeft en ze is een beest in bed denk ik (al is ze niet vaak krols)
Als jij in de buurt bent gaat het vast wel opspelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als jij in de buurt bent gaat het vast wel opspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |