bipolair, biseksueel, 1 pot nat huehue.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef gcjoel het volgende:
Dus dat bedoelen ze hier met bi-wijfjes
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Ik heb maandag geleerd dat dat magquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb maandag geleerd dat dat mag
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Good Morning allemaal![]()
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Nee, ik sta altijd direct op als de wekker gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Heb een historie van knetterhard verslapen (en de gevolgen daarvan).. Krijg daardoor direct weer een k-gevoel zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon opstaan, of keihard verslapen. Niets er tussenin.
Nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Dat zal je leren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo te zien moet ik toch maar even een poncho/regenjas inpakken voor Lowlands.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze het bij de juiste doet hoeft ze niet meer te werken
Ik wil huisman worden, dus nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf?
Dan maar gewoon werken ipv naar Lowlands...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Op mijn werk zit ik ten minste droog.
Uitslapen, boodschap doen, halve dag gamen, uurtje de bezem door het huis en maar klagen hoe druk je het hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil huisman worden, dus nee.
Kip Kerriequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Hmmpf, morgen koken voor mijn date, alleen nog geen idee wat.
parmigiana melanzanequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh doe het recept van Dien!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschap doen, halve dag gamen, uurtje de bezem door het huis en maar klagen hoe druk je het hebt
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen heeft ze geen oven
Waarom date je zo iemand? Ik vind dat echt heel negatief.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.
Als vrouw kun je wel lekker hele dag niksen. Die man gelooft ook nog dat je druk was.
mensen zonder oven vertrouw ik sowieso nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vindt ze lekker?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dezequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is bang voor kippen, dus ze eet ook geen kip.
Jezus, sorry maar dat is echt een halfjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje kort.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moguh scrup, lekker geslapen?
Dat eerste kan ik ergens nog wel enigszins begrijpen, maar hij zal vast niet ineens van het bord opspringenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Maak ik wel een keer als ze bij mij is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom date je zo iemand? Ik vind dat echt heel negatief.
In haar geval zou ik dan gewoon vegetariër worden, dan hoef je niet uit te leggen waarom je geen kip eet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klus klusjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.
Als vrouw kun je wel lekker hele dag niksen. Die man gelooft ook nog dat je druk was.
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Maak ik wel een keer als ze bij mij is.
Die is ook superlekker jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Veel werk? Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het zoveel werk, heb het nog nooit voor vriendje gemaakt
nou al die plakken een voor een eerst grillen of bakken is wel even een klusje tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel werk? Valt toch wel mee.
Ah de liefdequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje kort.
Laat opgebleven voor de liefde.
Jouw nacht?
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Allures het volgende:
[..]
mensen zonder oven vertrouw ik sowieso niet
Dat is als mensen die niet van dieren houden
Maar thuis maken en daar opwarmen
Vlees. Huehuequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, sorry maar dat is echt een halfje
Gebruik je een gourmetpannetje ofzo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou al die plakken een voor een eerst grillen of bakken is wel even een klusje toch
Thuis maken en heel hard rijden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?
kan juist prima bij parmigiana melanzanequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?
[..]
Vlees. Huehue
[..]
Nee maar passen maar 2 of 3 plakken in een panquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gebruik je een gourmetpannetje ofzo?
Verse eitjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn date heeft kippenhandige verse eieren leverancier nu
oeh ja, ottolenghi heeft daar ook een goed recept voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Pasta alla norma, heb je wel de aubergine en tomaat etc, maar kan zonder oven.
Oestersausquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of een wokpannetje met brocolli, paprika, champignons met oestersaus en cashewnotenEn dan rijst erbij ofzo
ik vroeg me net af waarom bijna iedereen italiaans achtig adviseertquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of een wokpannetje met brocolli, paprika, champignons met oestersaus en cashewnotenEn dan rijst erbij ofzo
Ik ben zo blij dat mijn vriend dat in mijn leven heeft geïntroduceerdquote:
dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef Allures het volgende:
Nee je moet wel een beetje uitpakken voor een date hoorniet iets wat ze zelf ook op een doordeweekse avond in een pan kan flikkeren
Stampot andijvie met een dikke worstquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vroeg me net af waarom bijna iedereen italiaans achtig adviseert
maar als ik dit lees snap ik het. Dat is van dat liefdeloze eten, dat serveer je niet aan een date.
Whaha ja dat dusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar als ik dit lees snap ik het. Dat is van dat liefdeloze eten, dat serveer je niet aan een date.
Oke, klinkt als een goede optie dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Allures het volgende:
[..]
kan juist prima bij parmigiana melanzane
Oh, vind ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel erotisch ergens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stampot andijvie met een dikke worst
Twee bollen stampot en die worst er tussen leggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel erotisch ergens.
Maar met die angsten zou ik er niet op gokken bij deze date.
Yambalaya.. Maar dat is wel ff werk zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Allures het volgende:
Pro tip: sowieso iets wat je kunt laten staan (pruttelen, weer op te warmen of zo)
Kun je even hoi zeggen of zo voor het eten
JIj kookt vaker voor dates hoor ik al.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Twee bollen stampot en die worst er tussen leggen.
Mag ik niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JIj kookt vaker voor dates hoor ik al.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee nu moet je koken voor je vriendin.quote:
Heb hier toevallig nog een vega jamabalaya op de to do lijst staan!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Yambalaya.. Maar dat is wel ff werk zeg maar.
Maar zo lekker
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga je mond spoelenLiefdevol bereid Thais eten kan prima op date!
Basilicum heeft alleen wel de naam een liefdeskruid te zijn en mensen koken vaak nog steeds makkelijker Italiaans dan aziatisch. Je hoeft er denk ik ook minder ingredienten voor mee te slepen. Kom je daar aan met oestersaus, lichte sojasaus en vissaus voor de optimale saus, maar goed totally worth it imo
Ja superlekker, en hij heeft de grootste kippen ter wereld en de kleinstequote:
Mijn man is er ook blij mee, zat in een van de eerste gerechten die ik hem leerde kokenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn vriend dat in mijn leven heeft geïntroduceerd![]()
Nicequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn man is er ook blij mee, zat in een van de eerste gerechten die ik hem leerde kokenZo lekker
Lijkt me ook een prima optie, wat gaat er dan als vlees/vis vervanger in?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb hier toevallig nog een vega jamabalaya op de to do lijst staan!
Dat je dan de stamppot in kommetjes vormt en op je bord lost, als zijnde twee flinke ballen en dan die worst ertussenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel erotisch ergens.
Maar met die angsten zou ik er niet op gokken bij deze date.
Kapsalonnetje beuken naast elkaar op de bank. En daarna elkaar beuken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Koken voor mensenDoe normaal, gewoon shoarma bij thuisbezorgd bestellen.
Oh spuit elf huehuequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat groente bij elkaar met oestersaus is geen liefdevol thais.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga je mond spoelenLiefdevol bereid Thais eten kan prima op date!
Basilicum heeft alleen wel de naam een liefdeskruid te zijn en mensen koken vaak nog steeds makkelijker Italiaans dan aziatisch. Je hoeft er denk ik ook minder ingredienten voor mee te slepen. Kom je daar aan met oestersaus, lichte sojasaus en vissaus voor de optimale saus, maar goed totally worth it imo
Die netjes op een bord leggen en doen alsof je het zelf gemaakt hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Romanticus!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Vind jijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat groente bij elkaar met oestersaus is geen liefdevol thais.
Ja, joh, heb ik toch helemaal geen tijd voor. Dat gekook.quote:
Oh dat klinkt leukquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja superlekker, en hij heeft de grootste kippen ter wereld en de kleinstedus verschillende formaat eitjes ook
Huehueuhe scharrelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leukKunnen ze ook lekker een beetje buiten scharrelen enzo?
bonenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima optie, wat gaat er dan als vlees/vis vervanger in?
Ja in 'n ren, dat wel maar zijn hele goed verzorgde blije kippies hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leukKunnen ze ook lekker een beetje buiten scharrelen enzo?
Eens. Dat is gewoon hollandse roerbak.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blije kippen vleesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja in 'n ren, dat wel maar zijn hele goed verzorgde blije kippies hoor
Kan die Thaise namen zo slecht onthouden, maar kip of tofu met cashewnoten, lenteui, gedroogde thaise peper, oestersaus, lichte sojasaus, vissaus, knoflook en sjalotje. Komt nog regelmatig op tafel hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceWat voor gerecht was dat, weet je dat nog?
Godver ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is even een pad thai lekker joh.
En dan niet gestoomde couscous, maar in kokend water geweldquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
En dan met couscous, of bulgur ofzo aan komen zeilen. Asjeblieft zeg.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is even een pad thai lekker joh.
Dan is het maar goed dat wij niet datenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niks mis met tattacouscousquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan niet gestoomde couscous, maar in kokend water geweld![]()
Sowieso, een beetje daglicht mogen vangen enzo is al een luxe voor een aanzienlijk aantalquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja in 'n ren, dat wel maar zijn hele goed verzorgde blije kippies hoor
Ben bezet, jij aasgier!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat wij niet daten
Ik hoorde dus laatst dat er bezorgers zijn die van mensen hun bestellingen etenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die netjes op een bord leggen en doen alsof je het zelf gemaakt hebt.
Als je zelf niet eens een pad krapao kai kan maken hoor je ook niet in de keuken thuis.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan die Thaise namen zo slecht onthouden, maar kip of tofu met cashewnoten, lenteui, gedroogde thaise peper, oestersaus, lichte sojasaus, vissaus, knoflook en sjalotje. Komt nog regelmatig op tafel hier.
Herinner me nog een eter (geen date) voor wie ik dat ook maakte. Die was zwaar gechoqueerd dat je dit soort dingen zonder pakjes, zakjes of pot kant en klare saus kon maken en er niet voor naar de afhaalchinees hoeft. Het is na een beetje inlezen ook geen rocket science ofzo..
gewoon overal kaas overheenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Jullie krijgen een hartaanval van mijn manier van koken.
Ikzelf uiteindelijk waarschijnlijk ook wel.
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan die Thaise namen zo slecht onthouden, maar kip of tofu met cashewnoten, lenteui, gedroogde thaise peper, oestersaus, lichte sojasaus, vissaus, knoflook en sjalotje. Komt nog regelmatig op tafel hier.
Herinner me nog een eter (geen date) voor wie ik dat ook maakte. Die was zwaar gechoqueerd dat je dit soort dingen zonder pakjes, zakjes of pot kant en klare saus kon maken en er niet voor naar de afhaalchinees hoeft. Het is na een beetje inlezen ook geen rocket science ofzo..
Wanneer eet ik bij jou?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zelf niet eens een pad krapao kai kan maken hoor je ook niet in de keuken thuis.
Wel zo'n voorverpakt zakje groenten hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dus laatst dat er bezorgers zijn die van mensen hun bestellingen eten
Zelf snijden is zo moeilijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel zo'n voorverpakt zakje groenten he
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah de liefdeMijn nacht was iets langer dan voorgaande nachten, maar nog niet lang genoeg
Op naar het weekend
Ik moest googlen welk gerecht dit ook alweer wasquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zelf niet eens een pad krapao kai kan maken hoor je ook niet in de keuken thuis.
met een 35% korting sticker erop.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel zo'n voorverpakt zakje groenten he
Ik ga die couscous met feta en perzik weer makenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
Wat zal ik vandaag eten?
Aan de ene kant zin om uitgebreid te koken maar de boodschappen altijd he...
Aan mijn eettafel meestal niet, maar ik check wel van te voren wat mensen leuk denken te vinden. Ik hou van pittig blijkt zeer relatiefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Écht Aziatisch eten wordt zo ontzettend ondergewaardeerd
Marokkanen gebruiken ook gewoon snelkook couscous hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan niet gestoomde couscous, maar in kokend water geweld![]()
Dat lekkere.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moest googlen welk gerecht dit ook alweer was
Ja dat was op de radio. Was iemand die er openlijk voor uit kwam dat ze zichzelf niet kon inhouden. Reden: als student kwam je vanuit college en ging direct aan het werk zonder te eten. Eten op de zaak mocht niet.quote:
ik eet palmkoolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
Wat zal ik vandaag eten?
Aan de ene kant zin om uitgebreid te koken maar de boodschappen altijd he...
Nederlanders die van 'pittig' eten houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aan mijn eettafel meestal niet, maar ik check wel van te voren wat mensen leuk denken te vinden. Ik hou van pittig blijkt zeer relatief
Terwijl je spaghetti in de waterkoker zit zeker.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een vergiet boven je waterkoker
oh ja die wilde ik ook nog maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga die couscous met feta en perzik weer maken
Nee, in de waterkoker doe je je eitjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je spaghetti in de waterkoker zit zeker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In een vergiet boven je waterkoker
Ik wil best eens aan jouw eettafel zitten om te proevenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aan mijn eettafel meestal niet, maar ik check wel van te voren wat mensen leuk denken te vinden. Ik hou van pittig blijkt zeer relatief
vegan hotdog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin om vanmiddag naar Utrecht of Amsterdam te gaan om die vegan hotdog te proeven.
Daar was ik mijn ondergoed al in. Kookwas.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een couscous pan. En dan moet je steeds met je handen rolletjes proberen te maken en als dat lukt is het goed.quote:
Feta en perzik nog nooit samen gehad, klinkt leuk om ook eens te proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga die couscous met feta en perzik weer maken
O die doe ik in de vaatwasser erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar was ik mijn ondergoed al in. Kookwas.
Schei uit. Ik kost veertig euro per uur.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
In een couscous pan. En dan moet je steeds met je handen rolletjes proberen te maken en als dat lukt is het goed.
nijmegen is dichterbij, ik ga hem volgende week mooi proberen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin om vanmiddag naar Utrecht of Amsterdam te gaan om die vegan hotdog te proeven.
Ik mis de oude buurvrouw van een vriend van me, die dat dus wel deedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Marokkanen gebruiken ook gewoon snelkook couscous hoordie staan ook niet te stomen alsof het 1870 is.
Is dat zoiets als aan de rode klats zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Chia het volgende:
Mijn tante uit het Midden-Oosten komt vandaag langs.
Slim! Eens kijken of die ook een programma heeft voor fijne was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die doe ik in de vaatwasser erbij.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat zoiets als aan de rode klats zijn?
Ja kansloos toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat zoiets als aan de rode klats zijn?
Supersimpel ookquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Feta en perzik nog nooit samen gehad, klinkt leuk om ook eens te proberen
Er is zoveel lekkersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat lekkere.
Deceptie gisteren overigens: ik loop naar mijn favoriete Indiër is die fucker op vakantie
Ik heb dan altijd dat de tranen me in de broek springen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Kreeg laatst een pepertje van een vriend met de waarschuwing dat die 'best pittig' was. Doorgesneden en eventjes op m'n tong gehouden om te proberen. Tranen sprongen in m'n ogen
Palmkool is een groentequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad geloofik. Is her vega? Heb je recept?
Ik mis mijn eigen oude buurvrouw niet eens, laat staan dat ik wist hoe die van vrienden kookten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik mis de oude buurvrouw van een vriend van me, die dat dus wel deed
Weet je wat voor een het was?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Kreeg laatst een pepertje van een vriend met de waarschuwing dat die 'best pittig' was. Doorgesneden en eventjes op m'n tong gehouden om te proberen. Tranen sprongen in m'n ogen
zo dat ik ook eens wat kan eten en niet meer zo weg kwijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja kansloos toch?![]()
Had een poosje geleden vegan philly cheesesteak op, smaakte gewoon goed verder, maar dan denk ik. why. Why Ferry Important?
Toen ik op de Dominicaanse Republiek was gingen we een dagje bij een groente- en fruitboer kijken. Allemaal lekkere verse groenten en fruitsoorten, vers van de boom/plantquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Als het goed te vreten is, waarom niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja kansloos toch?![]()
Had een poosje geleden vegan philly cheesesteak op, smaakte gewoon goed verder, maar dan denk ik. why. Why Ferry Important?
Omdat het kan en we allemaal best wat minder vlees mogen eten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja kansloos toch?![]()
Ze zijn er wel, maar je kunt ze beter vooraf scheiden van de mensen die bolognesechips pittig vindenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nederlanders die van 'pittig' eten houden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd dat de tranen me in de broek springen.
Ja dat wist ik maar ik bedoelde is hoe je het vanavond eet Vegaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Palmkool is een groente![]()
ik vind het superlekker heb er verschillende recepten mee en beide vega
https://mergenmetz.nl/recepten/orzo-cavolo-nero-schotel/
https://www.dehippevegeta(...)en-groente-palmkool/
Liever spaghetti dan ondergoedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, hij had het plantje ooit van een collega gehad. Zag er uit als een miniatuur versie van het standaard rode pepertje, maar dan oranje. En nucleair.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je wat voor een het was?
Nou wie weet later in het jaar een cook off doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil best eens aan jouw eettafel zitten om te proeven
Ja oude mensen hebben genoeg tijd over.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik mis de oude buurvrouw van een vriend van me, die dat dus wel deed
Wat neemt ze mee?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef Chia het volgende:
Mijn tante uit het Midden-Oosten komt vandaag langs.
Niet alles hoeft ingewikkeld tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supersimpel ook![]()
https://www.laurasbakery.nl/couscous-met-kip-en-perzik/
Ja mag wel. Maar ik vraag me dan af of het verwerken van iets tot dat mileuvriendelijker is dan een kipje slachten zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat het kan en we allemaal best wat minder vlees mogen eten.
Ik heb een Airfryer gekocht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef rival het volgende:
Al die chef-koks hier
Ik heb laatst een nieuwe frituurpan gekocht
Bitterballenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef rival het volgende:
Al die chef-koks hier
Op Down the rabbithole, daar was alles vegan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed te vreten is, waarom niet?
En waar?
Nou ja er is geen kip bij doodgegaan dus dat is al +1quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mag wel. Maar ik vraag me dan af of het verwerken van iets tot dat mileuvriendelijker is dan een kipje slachten zeg maar.
Ik wil mij weer eens verdiepen in de krokettenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef rival het volgende:
Al die chef-koks hier
Niet eens een airfryer? Obesileef hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef rival het volgende:
Al die chef-koks hier
Dat is soms wel de vraag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mag wel. Maar ik vraag me dan af of het verwerken van iets tot dat mileuvriendelijker is dan een kipje slachten zeg maar.
Dit jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is soms wel de vraag.
Ik eet zelf ook het liefst vega zonder vleesvervanger.
Ik heb er één maar die is in die drie jaar nog maar één keer aan geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef rival het volgende:
Al die chef-koks hier
Ze was in de veertig, dus dat vind ik nog niet oud. Maar wel een dingetje dat de jongere generatie minder tijd heeft. En naast cultuur helpen dat soort balen ook in het weg geven van bordjes etenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja oude mensen hebben genoeg tijd over.
Ik koop m'n couscous gewoon bij de Marokkaanse supermarkt en dat is allemaal snelkook couscous. Als ik echt de ouderwetse wil dan moet ik een baal van 20 kilo kopen
Ik heb thuis een lekker rundvlees recept waar we eens bitterballen van hebben gemaaktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil mij weer eens verdiepen in de kroketten
Het maken bedoel ik
Of ze hebben die tijd er niet voor over.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze was in de veertig, dus dat vind ik nog niet oud. Maar wel een dingetje dat de jongere generatie minder tijd heeft. En naast cultuur helpen dat soort balen ook in het weg geven van bordjes eten
Dat vroeg die Indier ook toen ik daar voor het eerst de vindaloo bestelde, 'hou je van Nederlands pittig, of echt pittig?'. Hij was het zat dat Nederlanders zijn eten terugstuurde omdat het 'te heet' was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar je kunt ze beter vooraf scheiden van de mensen die bolognesechips pittig vinden
Het krokettenboek van Johannes van Dam is dan misschien een leukequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil mij weer eens verdiepen in de kroketten
Het maken bedoel ik
Tot nu toe zijn mijn garnalenkrokketen het bestquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb thuis een lekker rundvlees recept waar we eens bitterballen van hebben gemaakt
Rendang bitterballenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb thuis een lekker rundvlees recept waar we eens bitterballen van hebben gemaakt
Ik bak heel gezond in zonnebloemoliequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet eens een airfryer? Obesileef hoor.
Ik zat alweer 2 jaar zonder en aangezien ik nog weleens patat eet was dit wel handigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er één maar die is in die drie jaar nog maar één keer aan geweest
Beyond burgerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de vega-koeling van de supermarkt hier tegenvalt.
Ik heb altijd zij in bitterballenquote:
bij de Jumbo hebben ze echt veel keus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de vega-koeling van de supermarkt hier tegenvalt.
Maar 70% vegetarische slager en daar ben ik geen groot fan vanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
bij de Jumbo hebben ze echt veel keus.
Hangt een beetje samen denk ik, want als je meer tijd hebt en meer hulp kook je ook makkelijker uitgebreider denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze hebben die tijd er niet voor over.
Ik ben meer van de creatieve vega bitterbal, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik wel gewoon vlees bitterbal eet dus die niet mis.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb altijd zij in bitterballen
Maar dat is denk ik compensatie omdat er ongeveer 20 jaar een vegetarische bitterballen droogte was
Hier niet. Echt allerlei merken die ik niet eens kende.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar 70% vegetarische slager en daar ben ik geen groot fan van
Vooral samen in mijn geval. Voor mezelf steek ik er weinig tijd in omdat het mij niet zo boeit..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hangt een beetje samen denk ik, want als je meer tijd hebt en meer hulp kook je ook makkelijker uitgebreider denk ik.
Begrijpelijk ja. Is dat die ene in Venlo? Daar bestelde ik vanwege mijn tafelgenoot, die het niet meer zo pittig kan hebben, geen vindaloo toen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat vroeg die Indier ook toen ik daar voor het eerst de vindaloo bestelde, 'hou je van Nederlands pittig, of echt pittig?'. Hij was het zat dat Nederlanders zijn eten terugstuurde omdat het 'te heet' was.
Had eens zo'n worstenbroodje van de vegetarische slager uit de vriezer, moest je een uur laten ontdooien en dan nog een half uur in de oven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar 70% vegetarische slager en daar ben ik geen groot fan van
Neen, die in Nijmegen. Tegenover het Hunnerpark.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Is dat die ene in Venlo? Daar bestelde ik vanwege mijn tafelgenoot, die het niet meer zo pittig kan hebben, geen vindaloo toen.
Ik ook want in de vlees-vega zitten soms enge, gummi-achtige stukjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de creatieve vega bitterbal, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik wel gewoon vlees bitterbal eet dus die niet mis.
Nee, koken interesseert mij geen hol en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hangt een beetje samen denk ik, want als je meer tijd hebt en meer hulp kook je ook makkelijker uitgebreider denk ik.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had eens zo'n worstenbroodje van de vegetarische slager uit de vriezer, moest je een uur laten ontdooien en dan nog een half uur in de oven.
IK WIL HEM NU
Geldt voor meer mensen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral samen in mijn geval. Voor mezelf steek ik er weinig tijd in omdat het mij niet zo boeit..
Ik zie je al voor de oven zittenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had eens zo'n worstenbroodje van de vegetarische slager uit de vriezer, moest je een uur laten ontdooien en dan nog een half uur in de oven.
IK WIL HEM NU
Heb je voor mij een shortlist met favorieten?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, die in Nijmegen. Tegenover het Hunnerpark.
Cursusje volgen. Je moet ook het accent leren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je voor mij een shortlist met favorieten?
van alles, eten drinken weet ik het wat. Alles!
Heb inburgering nodig.
Een man tinderen die voor je kooktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, koken interesseert mij geen hol en ik ben vast niet de enige.
Thanks, ik zet 'm op de lijstquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, die in Nijmegen. Tegenover het Hunnerpark.
Oh hell no!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cursusje volgen. Je moet ook het accent leren.
Meer hulp huuuuu nee dank je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je als man met meer dan drie ingredienten kunt koken maak je al een goede indruk op tinder.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een man tinderen die voor je kookt
Ken er meer ja, maar zolang je maar van lekker eten houdt kan ik er mee levenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, zo triest is het wel gesteld met de mannen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je als man met meer dan drie ingredienten kunt koken maak je al een goede indruk op tinder.
Het is alleen jammer dat ze dan net doen alsof ze de tweede Gordon Ramsey zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je als man met meer dan drie ingredienten kunt koken maak je al een goede indruk op tinder.
Ik zet mijn hele aanrecht vol met allerlei dingen die helemaal niet in het gerecht gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou alleen van smerig eten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken er meer ja, maar zolang je maar van lekker eten houdt kan ik er mee leven
Hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze een beetje verstandig is probeert ze dat ten alle tijden te voorkomenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cursusje volgen. Je moet ook het accent leren.
Ik las 'alle kutjes delegeren'quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet? Lekker alle kut klusjes delegeren
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze dan net doen alsof ze de tweede Gordon Ramsey zijn.
Dat zie ik nu nooit op een tinder profiel staan; daar zie ik alleen vrouwen die van lekker eten houden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou alleen van smerig eten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet mijn hele aanrecht vol met allerlei dingen die helemaal niet in het gerecht gaan.
Heb het idee dat er juist in een groot deel van de profielen wel iets met koken staat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt, zo triest is het wel gesteld met de mannen.
Nee ik wil in m'n eentje in de keuken staan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet? Lekker alle kut klusjes delegeren
Ja ja, ik snap het puntquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou alleen van smerig eten.
dat is niet het zelfde als het kunnen en/of het doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb het idee dat er juist in een groot deel van de profielen wel iets met koken staat.
Ik kook rondjes om Gordon Ramsay.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze dan net doen alsof ze de tweede Gordon Ramsey zijn.
Ga JIJ nu klagen over mijn accent?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral je huidige accent afleren, dat kan echt niet in Nijmegen.
Goed koken kan daar wel meer mogelijkheden in geven denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las 'alle kutjes delegeren'
Mannen zijn vermoeiend. Als ik de profielen lees dan verlies ik de wil om te leven al.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Gaat goed met je dateleven zo te horen
Ja euhm... Ok... even denken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je voor mij een shortlist met favorieten?
van alles, eten drinken weet ik het wat. Alles!
Heb inburgering nodig.
Maar tenzij je chef-kok bent onderscheiden je je daar dus niet zomaar van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:12 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is niet het zelfde als het kunnen en/of het doen
Ah een militante mannenhater die stiekem graag pik wil.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mannen zijn vermoeiend. Als ik de profielen lees dan verlies ik de wil om te leven al.
Maar die piemel he.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mannen zijn vermoeiend. Als ik de profielen lees dan verlies ik de wil om te leven al.
Of mensen die niks lustenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, ik snap het punt, maar ik bedoel meer van die mensen die het eigenlijk geen reet interesseert wat ze eten. Dat valt te ver buiten mijn belevingswereld.
echt he. En dan moet je er nog mee pratenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
omdat ze bang zijn voor kip...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of mensen die niks lusten![]()
Sta je zo je best te doen gaan zij vervolgens de helft ernaast leggen.
Met dat soort mensen moet je niet omgaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ex was er ook zo een, maar ik mocht bij hoge uitzondering wel toekijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik wil in m'n eentje in de keuken staan.
Ik wil nog wel eens aan m'n pa vragen of hij kruiden wil snijden omdat ik daar echt een hekel aan heb, maar dan verlaat ik de keuken en ik jaag hem weg als het klaar is.
Ik kan er echt niet tegen om letterlijk samen te koken.
Dat is wat Faxie doet toch? Alle kutjes delegeren naar iedereen behalve zichzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las 'alle kutjes delegeren'
Hij kan toch gewoon helpen. ingredienten aangeven, alvast wat gebruikte spullen afspoelen, kusje in je nek geven, kletsen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik wil in m'n eentje in de keuken staan.
Ik wil nog wel eens aan m'n pa vragen of hij kruiden wil snijden omdat ik daar echt een hekel aan heb, maar dan verlaat ik de keuken en ik jaag hem weg als het klaar is.
Ik kan er echt niet tegen om letterlijk samen te koken.
Afstand lijkt me wel zo gepast met dat geschreeuw jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kook rondjes om Gordon Ramsay.
Ja hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg die van de stoel glijden van sushiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie ik nu nooit op een tinder profiel staan; daar zie ik alleen vrouwen die van lekker eten houden.
Ik ben gewoon authentiekquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga JIJ nu klagen over mijn accent?
Ach, ik lust ook niet alles, maar zeg het gewoon van te voren denk ik dan. Beetje een hekel aan verspilling zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee. Hij mag na afloop afwassen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon helpen. ingredienten aangeven, alvast wat gebruikte spullen afspoelen, kusje in je nek geven, kletsen.
Dan heb je mijn profiel nog niet gelezenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoveel mannen posten waar hij postquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is wat Faxie doet toch? Alle kutjes delegeren naar iedereen behalve zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |