bipolair, biseksueel, 1 pot nat huehue.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef gcjoel het volgende:
Dus dat bedoelen ze hier met bi-wijfjes
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Ik heb maandag geleerd dat dat magquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb maandag geleerd dat dat mag
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Good Morning allemaal![]()
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Nee, ik sta altijd direct op als de wekker gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Heb een historie van knetterhard verslapen (en de gevolgen daarvan).. Krijg daardoor direct weer een k-gevoel zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon opstaan, of keihard verslapen. Niets er tussenin.
Nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Dat zal je leren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo te zien moet ik toch maar even een poncho/regenjas inpakken voor Lowlands.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze het bij de juiste doet hoeft ze niet meer te werken
Ik wil huisman worden, dus nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf?
Dan maar gewoon werken ipv naar Lowlands...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Op mijn werk zit ik ten minste droog.
Uitslapen, boodschap doen, halve dag gamen, uurtje de bezem door het huis en maar klagen hoe druk je het hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil huisman worden, dus nee.
Kip Kerriequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Hmmpf, morgen koken voor mijn date, alleen nog geen idee wat.
parmigiana melanzanequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh doe het recept van Dien!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschap doen, halve dag gamen, uurtje de bezem door het huis en maar klagen hoe druk je het hebt
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen heeft ze geen oven
Waarom date je zo iemand? Ik vind dat echt heel negatief.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.
Als vrouw kun je wel lekker hele dag niksen. Die man gelooft ook nog dat je druk was.
mensen zonder oven vertrouw ik sowieso nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vindt ze lekker?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dezequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is bang voor kippen, dus ze eet ook geen kip.
Jezus, sorry maar dat is echt een halfjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje kort.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moguh scrup, lekker geslapen?
Dat eerste kan ik ergens nog wel enigszins begrijpen, maar hij zal vast niet ineens van het bord opspringenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Maak ik wel een keer als ze bij mij is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom date je zo iemand? Ik vind dat echt heel negatief.
In haar geval zou ik dan gewoon vegetariër worden, dan hoef je niet uit te leggen waarom je geen kip eet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klus klusjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als man werkt dat niet. Je vrouw laat gewoon een ljist klusjes achter.
Als vrouw kun je wel lekker hele dag niksen. Die man gelooft ook nog dat je druk was.
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghiquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Maak ik wel een keer als ze bij mij is.
Die is ook superlekker jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)van-yotam-ottolenghi
Veel werk? Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het zoveel werk, heb het nog nooit voor vriendje gemaakt
nou al die plakken een voor een eerst grillen of bakken is wel even een klusje tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel werk? Valt toch wel mee.
Ah de liefdequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje kort.
Laat opgebleven voor de liefde.
Jouw nacht?
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef Allures het volgende:
[..]
mensen zonder oven vertrouw ik sowieso niet
Dat is als mensen die niet van dieren houden
Maar thuis maken en daar opwarmen
Vlees. Huehuequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, sorry maar dat is echt een halfje
Gebruik je een gourmetpannetje ofzo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou al die plakken een voor een eerst grillen of bakken is wel even een klusje toch
Thuis maken en heel hard rijden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?
kan juist prima bij parmigiana melanzanequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is nooit zo lekker als versgemaakt?
[..]
Vlees. Huehue
[..]
Nee maar passen maar 2 of 3 plakken in een panquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gebruik je een gourmetpannetje ofzo?
Verse eitjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn date heeft kippenhandige verse eieren leverancier nu
oeh ja, ottolenghi heeft daar ook een goed recept voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Pasta alla norma, heb je wel de aubergine en tomaat etc, maar kan zonder oven.
Oestersausquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of een wokpannetje met brocolli, paprika, champignons met oestersaus en cashewnotenEn dan rijst erbij ofzo
ik vroeg me net af waarom bijna iedereen italiaans achtig adviseertquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of een wokpannetje met brocolli, paprika, champignons met oestersaus en cashewnotenEn dan rijst erbij ofzo
Ik ben zo blij dat mijn vriend dat in mijn leven heeft geïntroduceerdquote:
dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef Allures het volgende:
Nee je moet wel een beetje uitpakken voor een date hoorniet iets wat ze zelf ook op een doordeweekse avond in een pan kan flikkeren
Stampot andijvie met een dikke worstquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vroeg me net af waarom bijna iedereen italiaans achtig adviseert
maar als ik dit lees snap ik het. Dat is van dat liefdeloze eten, dat serveer je niet aan een date.
Whaha ja dat dusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar als ik dit lees snap ik het. Dat is van dat liefdeloze eten, dat serveer je niet aan een date.
Oke, klinkt als een goede optie dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef Allures het volgende:
[..]
kan juist prima bij parmigiana melanzane
Oh, vind ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel erotisch ergens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stampot andijvie met een dikke worst
Twee bollen stampot en die worst er tussen leggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel erotisch ergens.
Maar met die angsten zou ik er niet op gokken bij deze date.
Yambalaya.. Maar dat is wel ff werk zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef Allures het volgende:
Pro tip: sowieso iets wat je kunt laten staan (pruttelen, weer op te warmen of zo)
Kun je even hoi zeggen of zo voor het eten
JIj kookt vaker voor dates hoor ik al.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Twee bollen stampot en die worst er tussen leggen.
Mag ik niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JIj kookt vaker voor dates hoor ik al.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Twee bollen stampot en die worst er tussen leggen.
Nee nu moet je koken voor je vriendin.quote:
Heb hier toevallig nog een vega jamabalaya op de to do lijst staan!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Yambalaya.. Maar dat is wel ff werk zeg maar.
Maar zo lekker
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga je mond spoelenLiefdevol bereid Thais eten kan prima op date!
Basilicum heeft alleen wel de naam een liefdeskruid te zijn en mensen koken vaak nog steeds makkelijker Italiaans dan aziatisch. Je hoeft er denk ik ook minder ingredienten voor mee te slepen. Kom je daar aan met oestersaus, lichte sojasaus en vissaus voor de optimale saus, maar goed totally worth it imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |