SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Real gaan is echt niet je carriθre om zeep helpen hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Donny gaat zijn carriθre even vakkundig om zeep helpen
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.Oh.![]()
Ziyech krijgt dus wel blijkbaar al 4 miljoen per jaar.
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.Oh.![]()
Ziyech mag van mij ook 5 krijgen als hij blijft. Wat krijgt Tadic?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.![]()
die zitten wel rond de 2 a 3quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.![]()
Drenthe eerst naar Hercules en daar niet betaald krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar Real gaan is echt niet je carriθre om zeep helpen hoor.
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.![]()
Die zal dan ook wel rond de 4 miljoen krijgen, wellicht iets minder basissalaris dan Ziyech maar wel genoeg tekengeld gekregen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech mag van mij ook 5 krijgen als hij blijft. Wat krijgt Tadic?Oh.![]()
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.quote:Dat was een huurperiode toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Drenthe eerst naar Hercules en daar niet betaald krijgen.Oh.![]()
Precies, laatste tijd ook weer wat sponsordeals, zitten we nu rond de 100 a 110 per jaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.
[..]
Dat was een huurperiode toch?![]()
4 miljoen? Bron?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.Love is in the air!![]()
Volgens VI zitten we op 110 miljoen per jaar, en dat is nog zonder de CL-inkomsten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, laatste tijd ook weer wat sponsordeals, zitten we nu rond de 100 a 110 per jaar?Oh.![]()
Zit dus. Real op je cv is perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.Love is in the air!![]()
Everton eerst ook volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.
[..]
Dat was een huurperiode toch?![]()
Je hebt een WK wat eraan komt daar wil je toch aanwezig zijn. Dit is gewoon een gigantisch belangrijk jaar voor hem. Ik zie liever spelers de VVD route bewandelen. Exceptionele talenten zoals De Ligt en Frenkie die tel ik natuurlijk dan niet meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.![]()
nog even wakker blijven boystwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:56:28Nee die komt nog ... https://t.co/NH3UHKR1DG reageer retweet
![]()
Ja Donny naar Real Madrid is rond, we weten het Mike.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
nog even wakker blijven boystwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:56:28Nee die komt nog ... https://t.co/NH3UHKR1DG reageer retweet
Oh.![]()
Denk dat als V/d Beek roulatiespeler is bij Real Madrid dat Koeman hem gewoon meeneemt hoor, alsof we zoveel luxe hebben op die plek. En natuurlijk is een geleidelijke opbouw wel beter, maar kijk naar een Klaassen die het niet eens kon redden bij Everton. Daar zal v/d Beek ook wel een voorbeeld in zien dat de geleidelijke weg ook niet alles zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt een WK wat eraan komt daar wil je toch aanwezig zijn. Dit is gewoon een gigantisch belangrijk jaar voor hem. Ik zie liever spelers de VVD route bewandelen. Exceptionele talenten zoals De Ligt en Frenkie die tel ik natuurlijk dan niet mee
Hoop verder dat hij blijft hoor, maar snap het besluit wel om die kans te pakken.Oh.![]()
https://twitter.com/televoetbal/status/1159222679628632069
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakken![]()
Ach niks kan "Opvallend succes" overtreffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakkenOh.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakken
Goede foto.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik meen dit al eerder gelezen te hebben vandaag of gisteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakkenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
vandaag was er al eerder nieuws over ja, maar met telegraaf weet je het nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik meen dit al eerder gelezen te hebben vandaag of gisteren.
Als frenkie zo basis staat bij barca, ga i kdat ook eens bekijken trouwens![]()
Verschrikkelijk weer ja. Het was het dus echt ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakken![]()
![]()
In de papieren krant staat verder ook niks meer, vreselijk die interessantdoenerij van die lulLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zet herres ik zet herres op de flank als David neres<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>![]()
Deadline dag voor transfers vanuit Engeland. Ik zie niet 1,2,3 een mega bod op Donny of Ziyech komen vanuit daar op de laatste dag. Maar. Je. Weet. Het. Nooit...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Nog maar 8 uur en 33 minuten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:56 schreef manny het volgende:
Deadline dag voor transfers vanuit Engeland. Ik zie niet 1,2,3 een mega bod op Donny of Ziyech komen vanuit daar op de laatste dag. Maar. Je. Weet. Het. Nooit...![]()
We hebben gekkere dingen gezien in het verleden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:56 schreef manny het volgende:
Deadline dag voor transfers vanuit Engeland. Ik zie niet 1,2,3 een mega bod op Donny of Ziyech komen vanuit daar op de laatste dag. Maar. Je. Weet. Het. Nooit...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
of dat ze ergens in spanje voor 100 miljoen miljard een speler kopen waardoor die spaanse club ineens weer op jacht moet....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben gekkere dingen gezien in het verleden.
he-le-maal niks die transfers.proberen is de eerste stap naar falen
Zielige vent is die Verweij toch, zo butthurt dat hij de nieuwtjes niet meer heeft zoals vroeger. BREAKING 2: bod geweigerd op Neres, ja no shit sherlock.![]()
Neres blijft gewoon.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Simmertje het volgende:
Zielige vent is die Verweij toch, zo butthurt dat hij de nieuwtjes niet meer heeft zoals vroeger. BREAKING 2: bod geweigerd op Neres, ja no shit sherlock.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Maar Ziyech schijnt dus al zo'n 4 miljoen per jaar te pakken, vind je het gek dat buitenlandse sub top niet echt meer interessant is voor onze spelers.![]()
wutquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:
Maar Ziyech schijnt dus al zo'n 4 miljoen per jaar te pakken, vind je het gek dat buitenlandse sub top niet echt meer interessant is voor onze spelers.
bron?![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nbreken-en-verlengenquote:
"De 26-jarige aanvaller van Ajax moet de absolute sterspeler van de landskampioen blijven in de komende jaren. Ziyech is met een slordige vier miljoen euro al de bestbetaalde voetballer van Nederland. Dat moet hij blijven om zo aan te geven dat hij als creatief brein op het veld van grote waarde is voor de Amsterdammers."![]()
Wel netjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:04 schreef Simmertje het volgende:
"De 26-jarige aanvaller van Ajax moet de absolute sterspeler van de landskampioen blijven in de komende jaren. Ziyech is met een slordige vier miljoen euro al de bestbetaalde voetballer van Nederland. Dat moet hij blijven om zo aan te geven dat hij als creatief brein op het veld van grote waarde is voor de Amsterdammers."![]()
Vind Ziyech voor Ajax geweldig, al moet het balverlies wel wat minder dat de afgelopen duels natuurlijk. Maar zou hij echt goed genoeg zijn voor de absolute Europese top? Denk het eigenlijk niet.![]()
ik vond het wel grappig, allang blij dat het niet over verkoop vd Beek ging, dat Mike het "breaking" concept niet zo goed begrijpt weten we inmiddels welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Simmertje het volgende:
Zielige vent is die Verweij toch, zo butthurt dat hij de nieuwtjes niet meer heeft zoals vroeger. BREAKING 2: bod geweigerd op Neres, ja no shit sherlock.![]()
Telegraaf is niets meer dan de story tegenwoordig. Geen enkele speler heeft een salaris van vier miljoen. Tekenbonus is geen salaris.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nbreken-en-verlengen
Bij ajax welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
Telegraaf is niets meer dan de story tegenwoordig. Geen enkele speler heeft een salaris van vier miljoen. Tekenbonus is geen salaris.![]()
Breaking!twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 08-08-2019 om 11:30:42Another one #ForTheFuture! 😏🖋 Ekkelenkamp -> 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣#Ekkelenkamp2022 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig niet zeg, het laatste wat ik wil is dat die ontzettende lul van een Frank Lammers schijtlollig gaat zitten doen over een speler.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:38 schreef Coco. het volgende:
Is er ook een kek filmpje van Neres net als Malen?![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
Breaking!twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 08-08-2019 om 11:30:42Another one #ForTheFuture! 😏🖋 Ekkelenkamp -> 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣#Ekkelenkamp2022 reageer retweet
Die jongen schrijf ik nog niet af, zou zich best goed door kunnen ontwikkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik proef wat jaloezie hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, het laatste wat ik wil is dat die ontzettende lul van een Frank Lammers schijtlollig gaat zitten doen over een speler.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
zou best kunnen maar geweldig vind ik hem tot nu toe niet, als je hoogtepuntje het neerleggen van Ronaldo is tja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen schrijf ik nog niet af, zou zich best goed door kunnen ontwikkelen![]()
VI is ook op de Telegraaf tourquote:Zijn optreden tegen Juventus in de kwartfinale van de Champions League ιn een aflopend contract maakten Jurgen Ekkelenkamp een interessant target voor verschillende Europese (top)clubs.![]()
Was wel een bazenactie en getuigt van spelintelligentie.. Had iemand die laatste aanval van Spurs maar zo onschadelijk gemaaktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar geweldig vind ik hem tot nu toe niet, als je hoogtepuntje het neerleggen van Ronaldo is tja.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
prima actie maar hij had ook een 100% scorings kans gemistquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was wel een bazenactie en getuigt van spelintelligentie.. Had iemand die laatste aanval van Spurs maar zo onschadelijk gemaakt![]()
Geloof er niks van. Ajax gaat geen contracten afsluiten voor vier miljoen euro per jaar. Twee miljoen max met tekenbonus of andere vormen van bonus bij behalen titel/CL.quote:![]()
waarom zou het niet kunnen? Jij denkt dat spelers als Tadic, Blind Ziyech voor 8ton netto in NL blijven voetballen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Ajax gaat geen contracten afsluiten voor vier miljoen euro per jaar. Twee miljoen max met tekenbonus of andere vormen van bonus bij behalen titel/CL.![]()
Als je Ziyech kan verlengen en hij blijft nog twee jaar, kost dat je acht miljoen. Een vervanger is duurder.![]()
Dit inderdaad. Ik denk ook dat die jongens stevig verdienen hoor, dat is echt minimaal 2 miljoen per jaar lijkt mequote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou het niet kunnen? Jij denkt dat spelers als Tadic, Blind Ziyech voor 8ton netto in NL blijven voetballen?.
![]()
daarom en dat red je met 4 miljoen bruto niet eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik denk ook dat die jongens stevig verdienen hoor, dat is echt minimaal 2 miljoen per jaar lijkt me.
![]()
Wanneer zelfs Feyenoord een contract van 2 miljoen met Berghuis kan afsluiten dan kan Ajax zeker contracten van 3/4 miljoen afsluiten. Mensen leven nog steeds in de realiteit van een paar jaar geleden, de markt is gigantisch veranderd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Ajax gaat geen contracten afsluiten voor vier miljoen euro per jaar. Twee miljoen max met tekenbonus of andere vormen van bonus bij behalen titel/CL.![]()
Precies dit. Ze hebben salarisplafond juist losgelaten om dit soort jongens te kunnen binden. En ze kunnen het ook rustig doen met ieder jaar een of twee klappers op de transfermarkt. Beter bewezen kwaliteit betalen dan ze proberen te vervangen met onzekere dure aankopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou het niet kunnen? Jij denkt dat spelers als Tadic, Blind Ziyech voor 8ton netto in NL blijven voetballen?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Je naοviteit is schattig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als dit zo zou zijn hadden we ondertussen heel Jong Ajax door kunnen schuiven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Ajax gaat geen contracten afsluiten voor vier miljoen euro per jaar. Twee miljoen max met tekenbonus of andere vormen van bonus bij behalen titel/CL..![]()
Omdat het wanbeleid is om 4 miljoen vast te betalen per jaar. Als je 2 miljoen vast salaris hebt en dan 2 miljoen aan bonussen (op basis van behalen kampioenschap/CL) of een eenmalige tekenbonus van een paar miljoen kom je aan hetzelfde bedrag maar loop je veel minder financieel risico.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou het niet kunnen? Jij denkt dat spelers als Tadic, Blind Ziyech voor 8ton netto in NL blijven voetballen?![]()
ik begrijp je rekensom wel maar dat zegt nog niet dat het zo werktquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat het wanbeleid is om 4 miljoen vast te betalen per jaar. Als je 2 miljoen vast salaris hebt en dan 2 miljoen aan bonussen (op basis van behalen kampioenschap/CL) of een eenmalige tekenbonus van een paar miljoen kom je aan hetzelfde bedrag maar loop je veel minder financieel risico.![]()
#WANBELEIDquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat het wanbeleid is om 4 miljoen vast te betalen per jaar. Als je 2 miljoen vast salaris hebt en dan 2 miljoen aan bonussen (op basis van behalen kampioenschap/CL) of een eenmalige tekenbonus van een paar miljoen kom je aan hetzelfde bedrag maar loop je veel minder financieel risico.
Als jij echt denkt dat de sterkhouders blijven met het armetierige loon (in de huidige markt) dat jij ze wil bieden lijkt het me goed dat jij nooit bij Ajax gaat werken..![]()
Hoezo wanbeleid, ajax heeft enorme inkomsten om gezond je toppers 4 miljoen te kunnen betalen. Waarom denk je dan dat ze allemaal bij ajax zitten nog?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat het wanbeleid is om 4 miljoen vast te betalen per jaar. Als je 2 miljoen vast salaris hebt en dan 2 miljoen aan bonussen (op basis van behalen kampioenschap/CL) of een eenmalige tekenbonus van een paar miljoen kom je aan hetzelfde bedrag maar loop je veel minder financieel risico.wees niet zo ziedend jaloers man.
![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat het wanbeleid is om 4 miljoen vast te betalen per jaar. Als je 2 miljoen vast salaris hebt en dan 2 miljoen aan bonussen (op basis van behalen kampioenschap/CL) of een eenmalige tekenbonus van een paar miljoen kom je aan hetzelfde bedrag maar loop je veel minder financieel risico.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wanbeleid. Dit is het beste beleid misschien wel in de historie van de club. Spelers belonen die zich meer dan bewezen hebben i.p.v. Atouba's en Luque's dit soort salarissen geven.
![]()
Sowieso zegt het heel veel dat zo'n Ziyech niet vertrekt voor de eerste en de beste subtop in Europa. Ajax kan gewoon mee in deze salarissen en is blijkbaar in staat om ze net wat langer te houden waardoor je ook nog spelers als Tadic kunt aantrekken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef Simmertje het volgende:
Wanbeleid. Dit is het beste beleid misschien wel in de historie van de club. Spelers belonen die zich meer dan bewezen hebben i.p.v. Atouba's en Luque's dit soort salarissen geven.
Spelers als Neres, Donny en Ziyech zullen binnen 2 jaar wel vertrokken zijn maar dan weet je ook dat het over dikke bedragen gaat. Als de juiste keuzes gemaakt worden haal je ook weer kwaliteit terug die een paar miljoen kunnen vangen.
Het is echt noodzakelijk om weer de CL te halen en gewoon kampioen te worden om het gat groter te maken en deze lijn door te trekken.![]()
Indirect is het kampioenschap dit jaar 40 miljoen waard, het nemen van risico's is het waard. En wat is er eigenlijk voor risico als je Neres en Ziyech meer gaat betalen? Beide zijn enorm waardevol voor Ajax en zullen echt niet nog 4 jaar blijven. Risico is als je nu weer 10 miljoen gaat uitgeven aan een speler die zich eerst nog moet bewijzen en daarnaast ook nog moet gaan wennen. Dan kun je beter een miljoentje meer salaris betalen aan een speler die bereid is om te blijven en zich daarnaast al een paar jaar heeft bewezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso zegt het heel veel dat zo'n Ziyech niet vertrekt voor de eerste en de beste subtop in Europa. Ajax kan gewoon mee in deze salarissen en is blijkbaar in staat om ze net wat langer te houden waardoor je ook nog spelers als Tadic kunt aantrekken.
Spelers als Neres, Donny en Ziyech zullen binnen 2 jaar wel vertrokken zijn maar dan weet je ook dat het over dikke bedragen gaat. Als de juiste keuzes gemaakt worden haal je ook weer kwaliteit terug die een paar miljoen kunnen vangen.
Het is echt noodzakelijk om weer de CL te halen en gewoon kampioen te worden om het gat groter te maken en deze lijn door te trekken.![]()
Als het Overmars ook nog lukt om Ziyech te behouden dan is het echt een absolute eindbaas.
Wie had gedacht dat we na zo'n seizoen nog een aantal sterkhouders konden charteren voor een langer verblijf in Amsterdam?
Ik weet zeker dat iedere speler van het afgelopen seizoen naar een mooie club in het buitenland kan, maar desondanks kiezen er een aantal voor een langer verblijf bij Ajax.
Ajax is een prachtige club, maar we spelen in een kut competitie.
Neres
Tagliafico
Tadic
Onana
En mogelijk ook Ziyech.
Allen hun contract verlengd. Het is werkelijk geweldig!
En wie had 2 jaar geleden kunnen verwachten dat het huwelijk tussen Ajax en Ziyech alsnog zo'n prachtig sprookje zou worden![]()
Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
Als het Overmars ook nog lukt om Ziyech te behouden dan is het echt een absolute eindbaas.
Wie had gedacht dat we na zo'n seizoen nog een aantal sterkhouders konden charteren voor een langer verblijf in Amsterdam?
Ik weet zeker dat iedere speler van het afgelopen seizoen naar een mooie club in het buitenland kan, maar desondanks kiezen er een aantal voor een langer verblijf bij Ajax.
Neres
Tagliafico
Tadic
Onana
En mogelijk ook Ziyech.
En wie had 2 jaar geleden kunnen verwachten dat het huwelijk tussen Ajax en Ziyech alsnog zo'n prachtig sprookje zou worden![]()
Die befaamde psv-er op mijn werk heeft ook de illusie (hoop) dat Ajax over een paar jaar helemaal failliet is omdat ze nu zo losgaan met geld. Probeer hem uit te leggen dat zolang er zo belachelijk veel geld de markt in blijft stromen vanuit Aziλ dat dit echt niet het geval gaat zijn. Toch een soort van jaloezie I guess.![]()
Die bedragen zijn met name door Engeland zo bizar toegenoemen. Vooral in de categorie subtopspelers... ik lees net 80 miljoen!! voor Zaha... en zo'n Maguire voor 93 miljoen vandeweek... dit is niet meer te stoppen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, Ajax heeft wmb de social media prima voor elkaar. Mag ook wel met 30 man.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik denk alleen dat we Donny harder gaan missen dan we nu denken. Ik ken echt maar weinig spelers met zijn speelstijl, gecombineerd met zijn zijn mentaliteit. Hij is instinctief positioneel zo goed, en toch zie je hem daarnaast ook gewoon 90 minuten sleuren. Normaal zijn spelers met zo'n instinct een stuk luier.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
iedereen behalve die groep aan doorgeanoven idioten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
![]()
Los van het uitfluiten enzo. Na een aantal jaren Twente en Heerenveen had ik echt het idee dat Ziyech na ιιn seizoen Ajax zou besluiten om richting het buitenland te gaan. Niets bleek minder waar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iedereen behalve die groep aan doorgeanoven idioten.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Donny gaat ook blijvenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:23 schreef SaferSephy het volgende:
Ik denk alleen dat we Donny harder gaan missen dan we nu denken. Ik ken echt maar weinig spelers met zijn speelstijl, gecombineerd met zijn zijn mentaliteit. Hij is instinctief positioneel zo goed, en toch zie je hem daarnaast ook gewoon 90 minuten sleuren. Normaal zijn spelers met zo'n instinct een stuk luier.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Miljoen erbij en naar een club waar je heel de voorbereiding meemaakt. Je wilt nu toch niet meer verkassen? Aan de andere kant, heerlijk klimaat, prachtige stad dat Madrid.quote:![]()
Valentijn driessenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nbreken-en-verlengen
Love is in the air!![]()
Tja ik zou in zijn schoenen ook kiezen voor een club waarbij ik 100% basisspeler ben en mijn plek in Oranje veilig stel voor het EK. Maar ik kan me zijn dilemma goed voorstellen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Miljoen erbij en naar een club waar je heel de voorbereiding meemaakt. Je wilt nu toch niet meer verkassen? Aan de andere kant, heerlijk klimaat, prachtige stad dat Madrid.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Zijn er ook normale journalisten, die weleens iets over Ajax zeggen? Verweij is een lul, Freek Jansen debiel, Driessen een mongool.
(al moet ik zeggen dat veel van die clubwatchers niet helemaal 100% zijn)
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2019 14:47:45 ]![]()
Kale & Kokkiequote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:46 schreef T3hTommay het volgende:
Zijn er ook normale journalisten, die weleens iets over Ajax zeggen? Verweij is een lul, Freek Jansen debiel, Driessen een mongool.
(al moet ik zeggen dat veel van die clubwatchers niet helemaal 100% zijn)![]()
Sintenie in het Parool is wel ok, die zit ook niet op twitter maar Freek vind ik goed hoor, De Telgraaf kan maar niet wennen aan het feit dat ze geen voorkeursbehandeling meer krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:46 schreef T3hTommay het volgende:
(al moet ik zeggen dat veel van die clubwatchers niet helemaal 100% zijn)![]()
3 slechte ballen en de successupportertjes fluiten weer oude romanticus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
Neres
Tagliafico
Tadic
Onana
En mogelijk ook Ziyech.
![]()
Freek is prima idd naar mijn mening. Niet van dat BREAKING als Ten Hag een nieuw paar schoenen heeft gekocht. Wel wonderbaarlijk dat nu bij nota bene AD de goede "ajax watcher" rondloopt. Alleen het woord al "ajax watcher...".quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sintenie in het Parool is wel ok, die zit ook niet op twitter maar Freek vind ik goed hoor, De Telgraaf kan maar niet wennen aan het feit dat ze geen voorkeursbehandeling meer krijgen.proberen is de eerste stap naar falen
Als we het dan toch over Verweij hebben, even een klassiekertje:twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 23-07-2017 om 23:18:10#Ajax heeft opvallend succes in zoektocht naar linksback achter #Viergever ... later meer. En morgen in @telesport reageer retweet
![]()
Zou Frenkie middenvelder van het jaar kunnen worden? Henderson en Eriksen zijn concurrenten. De Ligt is ook genomineerd als verdediger, maar Van Dijk zal die wel winnen.![]()
Talentvolle erbij, lekker manquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:05 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
RONALDO-BEUL
Prima, Freek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ekkelengod. Lekker Ronaldo schoppen toch.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
wie stemmen hierop, of is dat weer zo'n fan dingetje?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Frenkie middenvelder van het jaar kunnen worden? Henderson en Eriksen zijn concurrenten. De Ligt is ook genomineerd als verdediger, maar Van Dijk zal die wel winnen.![]()
"Alle trainers van de 32 deelnemende ploegen en 55 journalisten brengen een stem uit."quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie stemmen hierop, of is dat weer zo'n fan dingetje?![]()
dan zou hij wel een kans kunnen maken inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Alle trainers van de 32 deelnemende ploegen en 55 journalisten brengen een stem uit."![]()
VVD verdient het ook wel, ondanks de goede prestaties van De Ligt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snap ik werkelijk niks van. Maar ik weet niet wie er verder genomineerd is?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:11 schreef Simmertje het volgende:
Becker, van Dijk, Frenkie, Ronaldo gok ikVoor al uw FIFA lijstjes!
Dan liever Manι. Ronaldo is, als ik biancovla moet geloven, gedold door een amateurteam in de kwartfinale CL.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:58 schreef Simmertje het volgende:
Forwards: Sadio Manι (Liverpool), Lionel Messi (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Juventus)Voor al uw FIFA lijstjes!
Ekkelenkamp, Guus Til, Dani de Wit, allemaal gezegend met een groot loopvermogen en drang naar voren en zijn alledrie fantastisch zonder bal. Het heeft even geduurd maar de opvolgers van Bram Som en Simon Vroemen zijn eindelijk gearriveerd, Nederland atletiekland gaat een mooi decennium tegemoet!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Talentvolle erbij, lekker manIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Art en Looi zijn nog steeds aan het soppen over dit heugelijke nieuws . Hopelijk winnen we zo de marathon van Rotterdam en maken die jongens transfers naar Heidenheim , Wimbledon en Bari.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, Guus Til, Dani de Wit, allemaal gezegend met een groot loopvermogen en drang naar voren en zijn alledrie fantastisch zonder bal. Het heeft even geduurd maar de opvolgers van Bram Som en Simon Vroemen zijn eindelijk gearriveerd, Nederland atletiekland gaat een mooi decennium tegemoet!RED ONS HENNIEGOD![]()
Art was zelf ook zo'n speler waarvan ze zeiden: "die is beter zonder bal", hoe heugelijk dat zijn geesteskinderen thans furore beginnen te maken tot Gorky Park aan toe!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Art en Looi zijn nog steeds aan het soppen over dit heugelijke nieuws . Hopelijk winnen we zo de marathon van Rotterdam en maken die jongens transfers naar Heidenheim , Wimbledon en Bari.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Die zou je meer missen dan pakweg Neres, al ligt het er natuurlijk aan wie ervoor in de plaats zou komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:23 schreef SaferSephy het volgende:
Ik denk alleen dat we Donny harder gaan missen dan we nu denken. Ik ken echt maar weinig spelers met zijn speelstijl, gecombineerd met zijn zijn mentaliteit. Hij is instinctief positioneel zo goed, en toch zie je hem daarnaast ook gewoon 90 minuten sleuren. Normaal zijn spelers met zo'n instinct een stuk luier.![]()
Neres ga je echt 100x meer missen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zou je meer missen dan pakweg Neres, al ligt het er natuurlijk aan wie ervoor in de plaats zou komen.![]()
Nou nee, Van de Beek is op deze positie essentieel in het elftal. Nσg veel meer dan vorig jaar met de huidige bezetting achter hem.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neres ga je echt 100x meer missen.![]()
Ronaldo ging er echt hard vanaf tegen ons ja. Volkomen verdiend ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dan liever Manι. Ronaldo is, als ik biancovla moet geloven, gedold door een amateurteam in de kwartfinale CL.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dus dat. Nepprof.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ronaldo ging er echt hard vanaf tegen ons ja. Volkomen verdiend ook.Voor al uw FIFA lijstjes!
Maar die kun je beter niet geloven. Desniettemin heeft Ronaldo inderdaad heel hard gefaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dan liever Manι. Ronaldo is, als ik biancovla moet geloven, gedold door een amateurteam in de kwartfinale CL.![]()
heb hem al een tijdje niet gezien, wel jammer, altijd genieten met die jongen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar die kun je beter niet geloven. Desniettemin heeft Ronaldo inderdaad heel hard gefaald.Voor al uw FIFA lijstjes!
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou nee, Van de Beek is op deze positie essentieel in het elftal. Nσg veel meer dan vorig jaar met de huidige bezetting achter hem.![]()
Volgens dit bericht heeft Ajax de 20% doorverkoop van Neres bij Sao Paulo afgekocht voor 9 miljoen euro.twitter:brunoandrd twitterde op donderdag 08-08-2019 om 23:56:49Sγo Paulo encaminha venda do restante dos direitos econτmicos de David Neres; Cerca de 9 milhυes de euros pelos 20% https://t.co/NGuDEKxVGF reageer retweet
Oh.![]()
Exclusief salarissen heeft deze transfer dus €19m gekost. Mocht hij dus 50 mil opleveren had hij dus €10m + €12m gekost. Goede dealquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens dit bericht heeft Ajax de 20% doorverkoop van Neres bij Sao Paulo afgekocht voor 9 miljoen euro.twitter:brunoandrd twitterde op donderdag 08-08-2019 om 23:56:49Sγo Paulo encaminha venda do restante dos direitos econτmicos de David Neres; Cerca de 9 milhυes de euros pelos 20% https://t.co/NGuDEKxVGF reageer retweet
![]()
![]()
Zit momenteel vaak in WKN te huilen dat het zo ijskoud is bij 27 graden. Of in F1 dat Max Verstappen eigenlijk een omhooggevallen amateur is. Het is bijna.. alsof hij het erom doetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
heb hem al een tijdje niet gezien, wel jammer, altijd genieten met die jongen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb een terugblik van afgelopen seizoen CL zitten kijken en was even kwijt hoe belangrijk Huntelaar was in de voorronde. Beter gaat ten Hag snel keuzes maken voor de spitspositieVoor al uw FIFA lijstjes!
Ik vind het ook bizar hoe Huntelaar nog meekan met dit niveau.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 06:41 schreef SaferSephy het volgende:
Heb een terugblik van afgelopen seizoen CL zitten kijken en was even kwijt hoe belangrijk Huntelaar was in de voorronde. Beter gaat ten Hag snel keuzes maken voor de spitspositie
Sterker nog, waar andere spelers na de zomer enorm moeten wennen (ziyech bv), is dit bij Huntelaar veel minder.
Maar misschien nog wel het ergste, is dat als een gast van 35 jaar het veld in komt, je ook meteen een energieboost krijgt. Wat is dat dan?
HuntelaarGod.![]()
Absoluut.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 06:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar hoe Huntelaar nog meekan met dit niveau.
Sterker nog, waar andere spelers na de zomer enorm moeten wennen (ziyech bv), is dit bij Huntelaar veel minder.
Maar misschien nog wel het ergste, is dat als een gast van 35 jaar het veld in komt, je ook meteen een energieboost krijgt. Wat is dat dan?
HuntelaarGod.
Net dit filmpje zitten kijken, godverdomme wat waren we goed, en wat waren we dichtbij:
<3 AjaxVoor al uw FIFA lijstjes!
stond er vanaf dag 1. nooit klagen op de bank. en volle bak wanneer nodig. vergeet ook dat goaltje tegen Groningen niet vlak voor einde competitie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 06:41 schreef SaferSephy het volgende:
Heb een terugblik van afgelopen seizoen CL zitten kijken en was even kwijt hoe belangrijk Huntelaar was in de voorronde. Beter gaat ten Hag snel keuzes maken voor de spitspositieproberen is de eerste stap naar falen
Prima deal weer, SP had het geld nodig ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Anthony "gerucht" kwam na het verlengen van Neres, zullen zie die halen om een jaartje achter Neres te spelen met het oog op zijn vertrek volgend seizoen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tja geruchten zullen nog wel even blijven. Nu opeens weer dat de transfer van Donny onzeker is door de komst van Neymar en dat Bayern nu Ziyech als alternatief ziet voor de geblesseerde Sane. Vermoeiend.![]()
ik vind het helemaal niet vermoeiend, om eerlijk te zijn kijk ik hier al na uit sinds we de CL na de winter nog speelde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:40 schreef Simmertje het volgende:
Tja geruchten zullen nog wel even blijven. Nu opeens weer dat de transfer van Donny onzeker is door de komst van Neymar en dat Bayern nu Ziyech als alternatief ziet voor de geblesseerde Sane. Vermoeiend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ziyech ipv Sane. Hard gelachen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:40 schreef Simmertje het volgende:
Tja geruchten zullen nog wel even blijven. Nu opeens weer dat de transfer van Donny onzeker is door de komst van Neymar en dat Bayern nu Ziyech als alternatief ziet voor de geblesseerde Sane. Vermoeiend.![]()
ik snap inderdaad ook niet dat ze eerst voor Sanι zijn gegaan, lijkt mij duidelijk dat Ziyech eerste keus had moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ziyech ipv Sane. Hard gelachen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij stond wel op een lijstje dus zo vreemd is het niet al zijn ze niet met elkaar te vergelijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ziyech ipv Sane. Hard gelachen.![]()
Laat ze inderdaad maar voor Bergwijn gaan. Ziyech is niet goed genoeg, lekker bij Ajax blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ziyech ipv Sane. Hard gelachen.![]()
Ajax verwacht hem dus voor meer dan 45 miljoen te verkopen anders doe je dit nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
dat verwacht iedereen wel. zal eerder de vraag zijn of het meer of minder dan 60 gaat worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax verwacht hem dus voor meer dan 45 miljoen te verkopen anders doe je dit nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch is het enorm belangrijk dat Ajax wel dit jaar weer CL speelt. Spelers zullen niet meer waard worden door opeens weer een jaartje EL.![]()
Jep. En naast de centen, maakt structureel CL spelen je club ook aantrekkelijk voor spelers om naar toe te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:00 schreef Simmertje het volgende:
Toch is het enorm belangrijk dat Ajax wel dit jaar weer CL speelt. Spelers zullen niet meer waard worden door opeens weer een jaartje EL.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
nee dat is inderdaad wel een beetje een voorwaarde, en eigenlijk ook wel overwinteren, dan ga je volgend seizoen weer megabedragen krijgen voor spelers als Neres, Nico en Onana.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:00 schreef Simmertje het volgende:
Toch is het enorm belangrijk dat Ajax wel dit jaar weer CL speelt. Spelers zullen niet meer waard worden door opeens weer een jaartje EL.
overigens hoop ik dat van Bommel nog lang trainer blijft van psv, dat maakt het voor ajax wel iets makkelijker in de competitie zo lijkt het.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar gaat het niet om, maar het zijn toch 2 compleet andere spelers? Als je naar de winkel gaat voor een nieuwe computer en ze hebben er geen, dan koop je toch geen wasmachine?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Laat ze inderdaad maar voor Bergwijn gaan. Ziyech is niet goed genoeg, lekker bij Ajax blijven.![]()
Maar misschien wel een laptop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar het zijn toch 2 compleet andere spelers? Als je naar de winkel gaat voor een nieuwe computer en ze hebben er geen, dan koop je toch geen wasmachine?![]()
Ik quote ook maar gewoon een gerucht hoor, geen idee wat de situatie momenteel is bij Bayern. Daarnaast meen ik het dat Ziyech niet goed genoeg is voor de absolute top.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar het zijn toch 2 compleet andere spelers? Als je naar de winkel gaat voor een nieuwe computer en ze hebben er geen, dan koop je toch geen wasmachine?![]()
dan heb je wel garantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar het zijn toch 2 compleet andere spelers? Als je naar de winkel gaat voor een nieuwe computer en ze hebben er geen, dan koop je toch geen wasmachine?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, laat nicky nou met rust. Categorie psvel/Klaas.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het valt ook niet mee als PSV supporter afgelopen dagen, wat was het slecht gister zeg. Zelfs Feyenoord laat leuker voetbal zien, dat zegt heel veel. Ben eigenlijk blij dat Berghuis niet naar PSV gaat, die had het niveau samen met Malen voorin wel omhoog geschroefd.![]()
Jullie hebben dan ook een dweil van een trainerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Simmertje het volgende:
Het valt ook niet mee als PSV supporter afgelopen dagen, wat was het slecht gister zeg. Zelfs Feyenoord laat leuker voetbal zien, dat zegt heel veel. Ben eigenlijk blij dat Berghuis niet naar PSV gaat, die had het niveau samen met Malen voorin wel omhoog geschroefd.![]()
Pardon, "jullie?"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jullie hebben dan ook een dweil van een trainer![]()
die had berghuis ook wel onschadelijk gemaakt in een paar weken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jullie hebben dan ook een dweil van een trainerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het ging over nickhguitar, vandaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, ik las "als PSV supporter" alsof je namens PSV-supporters sprak.![]()
quote:Vanuit Braziliaanse media verschenen eerder vandaag berichten dat Ajax de transferrechten van Sγo Paulo over David Neres zou hebben overgenomen. Volgens de Amsterdammers is dit niet aan de orde.
Onlangs stelde Sγo Paulo wel aan Ajax voor om de twintig procent van de transferrechten, die begin 2017 werden afgesloten toen David Neres de overstap maakte naar Amsterdam, voor 9 miljoen euro over te nemen. In dat geval zou de Braziliaan, voor wie Ajax destijds 15 miljoen euro betaalde, alsnog de duurste Ajacied in de geschiedenis zijn geworden.
Ajax heeft daar echter geen interesse in. Afgelopen woensdag verlengde de Braziliaanse aanvaller zijn verbintenis in Amsterdam tot medio 2023. Voor Sγo Paulo was dit slecht nieuws. De Braziliaanse club verkeert in financiλle problemen nadat het onder meer Dani Alves overnam en heeft dringend geld nodig. Aangezien Neres deze zomer Ajax trouw blijft, probeerde de club het op een andere manier, maar dat lukte niet.![]()
was al gepost hier, toch bedankt.quote:
edit: oh wacht... dus juist niet afbetaald... ik dacht gelezen te hebben dat dit wel zo was...
bedankt, ben ikzelf de spuit 11.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax wacht op een beter bodquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of dat ze sneller een bod op Antony zullen accepteren waar Ajax volgens Braziliaanse bronnen ook interesse in heeft.quote:![]()
zou best kunnen dat SP dat nog gat verlagen naar 7 ofzo en dat Ajax het dan wel doet.quote:
met de huidige markt kan het wel eens waanzinnig worden voor wat Neres verkocht gaat worden. Braziliaans international met een goede CL record.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Anthony en rechten Neres voor 30 miljoen. Klaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou best kunnen dat SP dat nog gat verlagen naar 7 ofzo en dat Ajax het dan wel doet.
met de huidige markt kan het wel eens waanzinnig worden voor wat Neres verkocht gaat worden. Braziliaans international met een goede CL record.
gaat bij mij de vlag uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Anthony en rechten Neres voor 30 miljoen. KlaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wie kan wat meer vertellen over die Anthony?Voor al uw FIFA lijstjes!
https://www.elfvoetbal.nl(...)r-Ajax-target-Antonyquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:59 schreef SaferSephy het volgende:
wie kan wat meer vertellen over die Anthony?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
thnx!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.elfvoetbal.nl(...)r-Ajax-target-AntonyVoor al uw FIFA lijstjes!
hmm zou raar zijn om hem te halen nu Neres blijft en Promes is aangehaakt. Misschien als Ziyech gaat, maar dan nog zijn het appels en peren qua spelers.Voor al uw FIFA lijstjes!
beter om hem nu te halen en klaar te stomen voor volgend jaar als neres en/of ziyech vetrokken zijn. Neres had ook ruim een half jaar nodig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:06 schreef SaferSephy het volgende:
hmm zou raar zijn om hem te halen nu Neres blijft en Promes is aangehaakt. Misschien als Ziyech gaat, maar dan nog zijn het appels en peren qua spelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien juist met het idee omdat Neres er nu nog is, we weten allemaal hoe moeilijk Brazilianen aarden hier in Nederland. Dus zou prettig zijn als Neres hem de weg gaan wijzen daarin en dan volgend jaar basis.
Mja wie weet is het gewoon een bullshit gerucht.![]()
Fair point.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
beter om hem nu te halen en klaar te stomen voor volgend jaar als neres en/of ziyech vetrokken zijn. Neres had ook ruim een half jaar nodig.
Ik lach mij trouwens kapot als Donny en Ziyech zouden blijven. Dan is Promes echt bankmateriaal. 15 miljoen voor een reservespeler in de Eredivisie. Rare tijden.Voor al uw FIFA lijstjes!
Slecht plan idd. Bijna net zo dom als Promes voor 15.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
50 miljoen voor een 19-jarige, doe dat maar niet.
Bijna dan.Voor al uw FIFA lijstjes!
Een ervaren Nederlands international, die wil ik nog wel even de kans geven eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Slecht plan idd. Bijna net zo dom als Promes voor 15.
Bijna dan.![]()
van Anthony? die naam hoor je al een jaar rondzingen op de ajax fora en media.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
XD gister had je nooit van hem gehoordFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaat Ajax ook nooit betalen natuurlijk, maximaal 30 miljoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
50 miljoen voor een 19-jarige, doe dat maar niet.Oh.![]()
ik zie Milan dat ook niet aftikken, en anders succes ermee. maar 30 moet wel haalbaar zijn, en sp is ook wel in de positie om wat flexibel te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat Ajax ook nooit betalen natuurlijk, maximaal 30 miljoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft intelligente voetballers nodig met inzicht. Niet zo'n blind paard met het IQ van een visstick.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ervaren Nederlands international, die wil ik nog wel even de kans geven eigenlijk.Voor al uw FIFA lijstjes!
Okι.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ajax heeft intelligente voetballers nodig met inzicht. Niet zo'n blind paard met het IQ van een visstick.![]()
Oneens?quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Waarom moet ie nu zo nodig weg? Ik snap het nog steeds niet. Gun hem uiteraard het allerbeste, maar kan ie niet over een paar jaar als ie met pensioen is lekker genieten van Italiaanse leven? Nu lekker degradatievoetbal spelen in de Serie A, lijkt me ook niet geweldig.Assassin stabs you in your back.![]()
die gaat juist nu even genieten daar en komt dan terug voor een varriere als trainer bij onze godenclub.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:32 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom moet ie nu zo nodig weg? Ik snap het nog steeds niet. Gun hem uiteraard het allerbeste, maar kan ie niet over een paar jaar als ie met pensioen is lekker genieten van Italiaanse leven? Nu lekker degradatievoetbal spelen in de Serie A, lijkt me ook niet geweldig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat je Marin voor 12 miljoen hebt gehaald? Daarnaast bestaat nog steeds de kans dat je vd Beek ook nog heb voor het middenveld, Blind kan op het middenveld, Ziyech etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:32 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom moet ie nu zo nodig weg? Ik snap het nog steeds niet. Gun hem uiteraard het allerbeste, maar kan ie niet over een paar jaar als ie met pensioen is lekker genieten van Italiaanse leven? Nu lekker degradatievoetbal spelen in de Serie A, lijkt me ook niet geweldig.
Ten Hag kon hem daardoor geen basisplek garanderen, dus snap ik best dat hij nog een laatste keer voor een avontuur gaat.![]()
Hij wil gewoon eens een andere competitie meemaken als basisspeler, is toch prima.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:32 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom moet ie nu zo nodig weg? Ik snap het nog steeds niet. Gun hem uiteraard het allerbeste, maar kan ie niet over een paar jaar als ie met pensioen is lekker genieten van Italiaanse leven? Nu lekker degradatievoetbal spelen in de Serie A, lijkt me ook niet geweldig.Oh.![]()
Daarnaast heeft hij afscheid kunnen nemen na een seizoen als basisspeler met 2 titels en de halve CL. Zo blijft het altijd een prachtig verhaal, van onbekende transfervrije speler van NEC tot halve finalist CL.
Over 30 jaar in de kroeg als oude lul "weet je nog, die goal van Schone tegen Real?"![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nieuwe helden zullen weer opstaan, hopelijk gaat Marin zijn draai vinden komende weken. Heeft ook een heerlijk schot namelijk.![]()
Held.twitter:LuisSuarez9 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 16:38:19One of the best decisions I’ve ever made in my career, sign for a club that gave me everything!!! Ik ben altijd van @AFCAjax 💪💪💪💪💪 https://t.co/MyAxKEItpX reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
volgend jaar weer in rood wit...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Held.twitter:LuisSuarez9 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 16:38:19One of the best decisions I’ve ever made in my career, sign for a club that gave me everything!!! Ik ben altijd van @:AFCAjax 💪💪💪💪💪 https://t.co/MyAxKEItpX reageer retweet
proberen is de eerste stap naar falen
Luisitoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Held.twitter:LuisSuarez9 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 16:38:19One of the best decisions I’ve ever made in my career, sign for a club that gave me everything!!! Ik ben altijd van @:AFCAjax 💪💪💪💪💪 https://t.co/MyAxKEItpX reageer retweet
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
SuαrezGODquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh.![]()
Heeft die man ooit een keer een lelijk doelpunt gemaakt(voor Ajax)?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 17:44:52You asked for magic? 🎩#ExtendingZiyech https://t.co/TsQ6rIr0kc reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mooi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
Vanaken bijgetekend tot en met 2024. Zal wel niet komen.Oh.![]()
Ik moet sowieso nog maar zien of Real dat echt doorzetquote:
En wie weet motiveert dit hem ook wel nog een jaartje te blijvenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het probleem is dat er dan volgend jaar wel een stuk of 6 sterkhouders vertrekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog maar zien of Real dat echt doorzet
En wie weet motiveert dit hem ook wel nog een jaartje te blijven![]()
Al zijn wat jeugdspelers dan hopelijk ook weer verder.Oh.![]()
Wel lekker hoor van Ziyech. Lekker salaris bij Ajax en een grote rol in het elftal. Weinig clubs waar hij dat ook krijgt die echt van een hoger niveau dan Ajax zijn.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eik dus gewoon precies hetzelfde als wat we een jaar geleden riepen maar nu zijn er zelfs al vervangers als Martinez en Promes aanwezigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er dan volgend jaar wel een stuk of 6 sterkhouders vertrekken![]()
Al zijn wat jeugdspelers dan hopelijk ook weer verder.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hup Donny ook even aankondigen, komend jaar nieuw elftal kopen. 100miljoenmiljard erbij.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klopt hoor, en tegen die tijd hebben wat jeugdspelers hopelijk ook weer stappen gemaakt waardoor ze ingepast kunnen worden. En zijn spelers als Alvarez en Martinez de nieuwe sterkhouders in de ploeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eik dus gewoon precies hetzelfde als wat we een jaar geleden riepen maar nu zijn er zelfs al vervangers als Martinez en Promes aanwezigOh.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 17:44:52You asked for magic? 🎩#ExtendingZiyech https://t.co/TsQ6rIr0kc reageer retweet
![]()
![]()
MooiToch kan het ook een keerzijde hebben eventueel. Je leest regelmatig dat spelers verlengen,nog een jaar blijven en volgend seizoen dan voor een relatief bescheiden prijs kunnen vertrekken (Tagliafico).
Als dit echt het geval is weet ik niet zeker of deze strategie verstandig is. Dan zou je bijvoorbeeld dit seizoen Tagliafico en Onana samen voor 70 miljoen kunnen verkopen en volgend seizoen ivm gemaakte afspraken 40 miljoen.... Dan zou het misschien verstandiger zijn ze nu voor hoofdprijs te verkopen ipv volgend seizoen voor de helft.
Hoe denken jullie erover?![]()
Ik ben geen aandeelhouder of Marc Overmars, dus het kan mij niet echt veel schelen voor hoeveel een speler vertrekt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:08 schreef Mansjester het volgende:
MooiToch kan het ook een keerzijde hebben eventueel. Je leest regelmatig dat spelers verlengen,nog een jaar blijven en volgend seizoen dan voor een relatief bescheiden prijs kunnen vertrekken (Tagliafico).
Als dit echt het geval is weet ik niet zeker of deze strategie verstandig is. Dan zou je bijvoorbeeld dit seizoen Tagliafico en Onana samen voor 70 miljoen kunnen verkopen en volgend seizoen ivm gemaakte afspraken 40 miljoen.... Dan zou het misschien verstandiger zijn ze nu voor hoofdprijs te verkopen ipv volgend seizoen voor de helft.
Hoe denken jullie erover?
Als je zoveel mogelijk spelers van een goede selectie, die vorig jaar uitmuntend heeft gepresteerd, behoudt, belooft dat ook gewoon wat voor komend seizoen. Evenaren zal lastig worden, maar een mooie Europese campagne is toch mogelijk.
Daar geniet ik van als supporter.![]()
Volkskrant had daar nog een artikel over;quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:08 schreef Mansjester het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)dichterbij~bd252f13/
[ Bericht 64% gewijzigd door Tagliano op 09-08-2019 18:15:20 ]![]()
Jong Ajax; Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.![]()
Interessante opstelling wel, van Jong Ajax. Als je de verdediging en het middenveld wegdenkt, in ieder geval.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 18:11:12Team news #JongAjax. 📰XI 🚨 Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.#ossjaj https://t.co/HuKefhpgax reageer retweet
![]()
Prima elftalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jong Ajax; Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.![]()
Wat is er mis met het middenveld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:12 schreef T3hTommay het volgende:
Interessante opstelling wel, van Jong Ajax. Als je de verdediging en het middenveld wegdenkt, in ieder geval.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 18:11:12Team news #JongAjax. 📰XI 🚨 Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.#ossjaj https://t.co/HuKefhpgax reageer retweet
![]()
Als we CL halen en kampioen worden (dat betekend volgend jaar rechtstreeks CL volgens mij) dan verdienen we alsnog meer in totaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:08 schreef Mansjester het volgende:
Zeker met die voorronde is het belangrijk dat je een beetje een team hebt dat aan elkaar gewent is. Nu zijn alleen de Jong en de Ligt weg en het gaat al moeizaam, nog meer verandering maakt het waarschijnlijk niet makkelijker.No bitch to me![]()
Leuk voor Ajax en de Eredivisie, maar zou zo'n speler nu niet echt eens naar het buitenland moeten. Als zelfs een Donny al een stap kan maken.
Maar Ziyech moet het zelf weten, lijkt me alleen niet bevordelijk voor zijn carriθre verder, vind de situatie ook niet te vergelijken met een Neres bijvoorbeeld.AZ
ALKMAAR![]()
Ekkelenkamp. Daar kun je de twee beste middenvelders van de wereld naast zetten, dan komt het nog niet goed.quote:![]()
@GGMMquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als we CL halen en kampioen worden (dat betekend volgend jaar rechtstreeks CL volgens mij) dan verdienen we alsnog meer in totaal.
Zeker met die voorronde is het belangrijk dat je een beetje een team hebt dat aan elkaar gewent is. Nu zijn alleen de Jong en de Ligt weg en het gaat al moeizaam, nog meer verandering maakt het waarschijnlijk niet makkelijker.
@onlogisch![]()
Aan de andere kant heb je met die twee meer kans om de voorrondes CL te overleven en kampioen te worden waardoor je ook volgend seizoen weer CL-inkomsten hebt. Daarbij kijkt Ajax vooral ernaar om in 2024 bij de beste 32 clubs van Europa te zitten dus moet je gewoon nu weer meteen presteren en het momentum behouden. Dus ik vind het opzich wel een goede strategie, mede omdat we nu al goed verkocht hebben met een vertrokken sterkhouders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:08 schreef Mansjester het volgende:
Hoe denken jullie erover?Oh.![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ekkelenkamp. Daar kun je de twee beste middenvelders van de wereld naast zetten, dan komt het nog niet goed.![]()
![]()
Zou Kik al spijt hebben? Van 100 Eredivisie duels naar de KKD.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jong Ajax; Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.
AZ
ALKMAAR![]()
Oh best een interessante opstelling.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jong Ajax; Scherpen; J. Timber, Solomons, Pierie, Kemper; Ekkelenkamp, Gravenberch, Taylor; Lang, Traorι, Kόhn.
Maar nergens te zien las ik.Oh.![]()
Schuurs is een prima voorbeeld, al had die geen Eredivisie in de benen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zou Kik al spijt hebben? Van 100 Eredivisie duels naar de KKD.![]()
Schakelkanaal maar niet live nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh best een interessante opstelling.
Maar nergens te zien las ik.![]()
Hoeveel meer verdient hij nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zou Kik al spijt hebben? Van 100 Eredivisie duels naar de KKD.![]()
Daarnaast denk ik eigenlijk dat Ziyech hier gewoon nog een tijdje blijft. Misschien wel tot einde carriθrequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je met die twee meer kans om de voorrondes CL te overleven en kampioen te worden waardoor je ook volgend seizoen weer CL-inkomsten hebt. Daarbij kijkt Ajax vooral ernaar om in 2024 bij de beste 32 clubs van Europa te zitten dus moet je gewoon nu weer meteen presteren en het momentum behouden. Dus ik vind het opzich wel een goede strategie, mede omdat we nu al goed verkocht hebben met een vertrokken sterkhouders.![]()
Die jongen kan alleen naar Duitsland (heimwee) en dan moet het plaatje ook nog kloppen.![]()
Ah joh, schakelprogramma, niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh best een interessante opstelling.
Maar nergens te zien las ik.![]()
Wat is er mis mee om lang bij Ajax te blijven in zijn carriθre? Zeker als hij gewoon jaarlijks 4 miljoen pakt (of nu zelfs meer waarschijnlijk). Alsof hij dan wel een grandioze carriθre heeft als hij nog wat jaren bij Sevilla speelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:13 schreef Durmada het volgende:
Leuk voor Ajax en de Eredivisie, maar zou zo'n speler nu niet echt eens naar het buitenland moeten. Als zelfs een Donny al een stap kan maken.
Maar Ziyech moet het zelf weten, lijkt me alleen niet bevordelijk voor zijn carriθre verder, vind de situatie ook niet te vergelijken met een Neres bijvoorbeeld.Oh.![]()
FlopFOX.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schakelkanaal maar niet live nee.
Alhoewel ik toch naar Liverpool ga kijken om 21:00Oh.![]()
Hakim is oprecht trots om bij Ajax te spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om lang bij Ajax te blijven in zijn carriθre? Zeker als hij gewoon jaarlijks 4 miljoen pakt (of nu zelfs meer waarschijnlijk). Alsof hij dan wel een grandioze carriθre heeft als hij nog wat jaren bij Sevilla speelt.![]()
Ik zie ook niet echt een club die nou zoveel groter is dan Ajax en waar Ziyech op dezelfde manier tot zijn recht zou komen, dus waar hij evengoed de grote man is en ook nog met zoveel risico kan spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hebben ιιn wedstrijd live en er valt wel iets te zeggen voor de Graafschap-Cambuur natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FlopFOX.
Alhoewel ik toch naar Liverpool ga kijken om 21:00![]()
Maar hij heeft banden met Ekkelenkamp dus dan zijn die reacties wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, kan er echt helemaal niks vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat het niet op Fox komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:12 schreef T3hTommay het volgende:
![]()
Dat was ook mijn punt ja,goede duiding wel. Misschien kijk ik zelf automatisch teveel als financieel directeur ipv als supporter en moet ik gewoon meer van nog een jaar Ziyech genietenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volkskrant had daar nog een artikel over;
https://www.volkskrant.nl(...)dichterbij~bd252f13/(ook al ben ik niet zn grootste fan)
![]()
Toch wel mooi dat Ajax de toppers niet meer hoeft te verkopen aan de Evertons en Sevilla's van deze wereld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie ook niet echt een club die nou zoveel groter is dan Ajax en waar Ziyech op dezelfde manier tot zijn recht zou komen, dus waar hij evengoed de grote man is en ook nog met zoveel risico kan spelenOh.![]()
Gerommel in de marge.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben ιιn wedstrijd live en er valt wel iets te zeggen voor de Graafschap-Cambuur natuurlijk.Oh.![]()
Als je geen CL haalt is dat volgend jaar gewoon weer het geval hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat Ajax de toppers niet meer hoeft te verkopen aan de Evertons en Sevilla's van deze wereld.![]()
Mwah in ieder geval een nieuwe ervaring en beleving. Nu speel je de helft van de tijd in kuststadions die je al 10x gezien hebt. Qua geld hoeft het niet per se, maar qua tegenstand is zo'n competitie wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om lang bij Ajax te blijven in zijn carriθre? Zeker als hij gewoon jaarlijks 4 miljoen pakt (of nu zelfs meer waarschijnlijk). Alsof hij dan wel een grandioze carriθre heeft als hij nog wat jaren bij Sevilla speelt.
Tegen iedereen behalve Feyenoord, PSV, AZ en misschien Utrecht is er simpelweg geen tegenstand voor zo'n speler. Kan een Ziyech zich nog wel opladen voor kutpotjes tegen Emmen of Heracles?AZ
ALKMAAR![]()
Want Everton en Sevilla spelen structureel cl?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je geen CL haalt is dat volgend jaar gewoon weer het geval hoor![]()
Nu dat nog structureel maken maar daarvoor zijn ze wel aardig aan het timmerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat Ajax de toppers niet meer hoeft te verkopen aan de Evertons en Sevilla's van deze wereld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus is het geen prima voorbeeld meer, het is gewoon een hele achteruitgang nu voor zo'n jongen. Had hij niet beter eerst naar Feyenoord kunnen gaan en dan naar Ajax?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs is een prima voorbeeld, al had die geen Eredivisie in de benen.AZ
ALKMAAR![]()
Heeft een wenjaartje nodig zoals Schuurs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pierie is ook een interessante aankoop trouwens.
Pfff... kon je hem net zo goed verhuren aan Heerenveen.
Haha.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus is het geen prima voorbeeld meer, het is gewoon een hele achteruitgang nu voor zo'n jongen. Had hij niet beter eerst naar Feyenoord kunnen gaan en dan naar Ajax?Nee, natuurlijk niet. Het is een prima voorbeeld want een jaar in de luwte heeft Schuurs een basisplek opgeleverd.
![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:24 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Heeft een wenjaartje nodig zoals Schuurs.
Pfff... kon je hem net zo goed verhuren aan Heerenveen.
Haha.
Haha![]()
Mwah, dit is 1 specifieke speler, en je hebt net een heel goed seizoen achter de rug. Zou er niet te zeker over zijn dat andere spelers niet op een gegeven moment de Everton’s en Sevilla’s verkiezen boven Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat Ajax de toppers niet meer hoeft te verkopen aan de Evertons en Sevilla's van deze wereld.
Bovendien snap ik de euforie over deze verlenging niet per se. Qua speler uiteraard wel, maar hij was niet einde contract en was volgens mij vrij duidelijk dat hij Ajax niet ging verlaten voor alles onder de absolute top, die hem waarschijnlijk niet binnen wil halen, anders was dat allang gebeurd. Je geeft hem dus meer waarschijnlijk salaris, en als hij selectief blijft in zijn keuze veranderd er helemaal niets aan de situatie? Buiten dat je er X miljoen meer voor kwijt bent dan, tenzij mensen echt nog bang waren dat hij deze zomer ging vertrekken, dat zou kunnen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ziyech
Het is allemaal niet zo relevant. Het gaat er namelijk helemaal niet om dat die spelers niet weggaan, het gaat erom dat de beste spelers gemiddeld een jaar langer blijven om weg te gaan naar de absolute top.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volkskrant had daar nog een artikel over;
Dan hoeft er alleen maar genoeg geld overblijven om aankopen als Taglificio, Sanchez, Neres en Ziyech te kunnen blijven doen. Zonder de jaarljikse uitverkoop maar met de jaarlijkse beperkte verkoop en een goede trainer kan Ajax gewoon elk seizoen serieus meedoen voor de K.O. fase van de CL en/of de finale Europa League. Het ene jaar is natuurlijk beter dan het andere maar dan ben je een Europese subtopper. En een Europese subtopper kan ook een keer een echt topjaar hebben....
Ajax kan dat, die zit nu in de unieke positie dat het hele grote talenten kan aantrekken om de eigen talenten aan te vullen en zich goed kan laten ontwikkelen. De bescheidenheid van de eredivisie begint zowaar een voordeel te worden tov van alle clubs behalve de echte top uit de topcompetities want mede daardoor hebben we genoeg aan de talenten wanneer ze nog jong zijn.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja alleen Schuurs had 0 eredivisie ervaring en Pierie heft letterlijk 100 Eredivisie gespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Nee, natuurlijk niet. Het is een prima voorbeeld want een jaar in de luwte heeft Schuurs een basisplek opgeleverd.
AZ
ALKMAAR![]()
Dat is wel relevant want je krijgt nu voor al die spelers fors minder. Dat is inderdaad niet erg als je elke keer de CL haalt maar anders wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is allemaal niet zo relevant. Het gaat er namelijk helemaal niet om dat die spelers niet weggaan, het gaat erom dat de beste spelers gemiddeld een jaar langer blijven om weg te gaan naar de absolute top.![]()
100 wedstrijden en nog nooit zijn poot uitgestoken genotquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja alleen Schuurs had 0 eredivisie ervaring en Pierie heft letterlijk 100 Eredivisie gespeeld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk niet dat Pierie als aankoop van 4 miljoen in de veronderstelling was dat hij zomaar basis zou staan bij Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja alleen Schuurs had 0 eredivisie ervaring en Pierie heft letterlijk 100 Eredivisie gespeeld.![]()
Bijna, probeer het nog eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Everton en Sevilla spelen structureel cl?![]()
Ja maar ik vraag me vooral af hoe zo'n jongen zich dan ineens op kan laden voor potjes tegen Telstar of MVV die letterlijk nergens om gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
100 wedstrijden en nog zijn poot uitgestoken genot
De situatie is gewoon niet vergelijkbaar met Schuurs, 100 Eredivisieduels is ιcht niet niks.AZ
ALKMAAR![]()
Nee maar dat neemt niet weg dat ik het een stomme beslissing vind. Sorry.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pierie als aankoop van 4 miljoen in de veronderstelling was dat hij zomaar basis zou staan bij Ajax.AZ
ALKMAAR![]()
Hij heeft anders 6484 keer in interviews aangegeven niet voor de bank te zijn gekomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pierie als aankoop van 4 miljoen in de veronderstelling was dat hij zomaar basis zou staan bij Ajax.![]()
![]()
Dat mag, ik stond ook niet op de banken hoor. Maar ik snap wel dat Ajax dit soort 'gokjes' eerder pakt ipv ze eerst naar de concurrent te laten gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee maar dat neemt niet weg dat ik het een stomme beslissing vind. Sorry.Ja, dat heb ik met stijgende verbazing zitten lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft anders 6484 keer in interviews aangegeven niet voor de bank te zijn gekomen![]()
![]()
Als je hem bijvoorbeeld iets van een plan presenteert ofzo dat die het jaar erop basisspeler wordt(nah) . Maar gezien sommige interviews zal dit wel als een teleurstelling voelen , om te ballen tegen gehandicapten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me vooral af hoe zo'n jongen zich dan ineens op kan laden voor potjes tegen Telstar of MVV die letterlijk nergens om gaan.
De situatie is gewoon niet vergelijkbaar met Schuurs, 100 Eredivisieduels is ιcht niet niks.RED ONS HENNIEGOD![]()
Koekoek.quote:Sinds zijn debuut voor Ajax creλerde Ziyech liefst 358 kansen voor zijn medespelers, minimaal 121 meer dan elke andere Eredivisie-speler in die periode.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Los daarvan is het een onzinnig statement.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft banden met Ekkelenkamp dus dan zijn die reacties wel begrijpelijk.![]()
Als je structureel verkoopt voor 50 miljoen of meer terwijl je koopt voor onder 20 miljoen en vaak nog veel minder dan zie ik niet in waarom er geen continuiteit zou zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel relevant want je krijgt nu voor al die spelers fors minder. Dat is inderdaad niet erg als je elke keer de CL haalt maar anders wel.
Dat stuk gaat er vanuit dat we nog steeds allemaal heel verdrietig moeten zijn dat de beste spelers uberhaupt weggaan, dat is erg 1996. Daar ben ik al lang overheen, we moeten spelers voor hun beste jaren maar in hun mooiste jaren hebben, maar dan wel 2 of 3 jaar lang. .Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja tuurlijk, maar in het voordeel van Ajax is het ook als je dit niet doet en je eigen competitie sterker houdt. Ik ga er gewoon van uit dat Ajax makkelijk kampioen zal worden, een soort alleenrecht op de titel is verdiend en terecht. Je moet alleen wel zorgen dat je een enigszins sterke competitie houdt, voordat spelers hier όberhaupt niet meer willen spelen. Je kan best een keer een talentvolle speler van Heerenveen naar Feyenoord laten gaan ofzo, straks krijg je weer een tweede Sinkgraven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag, ik stond ook niet op de banken hoor. Maar ik snap wel dat Ajax dit soort 'gokjes' eerder pakt ipv ze eerst naar de concurrent te laten gaan.
[..]
Ja, dat heb ik met stijgende verbazing zitten lezen.AZ
ALKMAAR![]()
Ja maar ik kan me oprecht geen speler voorstellen die gewoon heel ervaren is in de eredivisie maar een jaartje in de KKD wil spelen en dan in de hoop volgend seizoen een kans te hebben in Ajax 1. Dat laatste is ook gewoon kansloos met Schuurs, Blind, Martinez en Alvarez.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je hem bijvoorbeeld iets van een plan presenteert ofzo dat die het jaar erop basisspeler wordt(nah) . Maar gezien sommige interviews zal dit wel als een teleurstelling voelen , om te ballen tegen gehandicapten.![]()
AZ
ALKMAAR![]()
Ja als. Als je een jaar geen CL speelt zijn al die spelers meteen een klap minder waard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je structureel verkoopt voor 50 miljoen of meer terwijl je koopt voor onder 20 miljoen en vaak nog veel minder dan zie ik niet in waarom er geen continuiteit zou zijn.
Dat stuk gaat er vanuit dat we nog steeds allemaal heel verdrietig moeten zijn dat de beste spelers uberhaupt weggaan, dat is erg 1996. Daar ben ik al lang overheen, we moeten spelers voor hun beste jaren maar in hun mooiste jaren hebben, maar dan wel 2 of 3 jaar lang. .Naast dat ik het niet eens ben met je statement dat Ajax een alleenrecht op de titel heeft is Ajax geen liefdadigheidsinstelling maar een bedrijf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar in het voordeel van Ajax is het ook als je dit niet doet en je eigen competitie sterker houdt. Ik ga er gewoon van uit dat Ajax makkelijk kampioen zal worden, een soort alleenrecht op de titel is verdiend en terecht. Je moet alleen wel zorgen dat je een enigszins sterke competitie houdt, voordat spelers hier όberhaupt niet meer willen spelen. Je kan best een keer een talentvolle speler van Heerenveen naar Feyenoord laten gaan ofzo, straks krijg je weer een tweede Sinkgraven.![]()
Als je finale of halve finale EL speelt levert je beste speler ook 50 miljoen of meer op. De transferbedragen aan de bovenkant van de markt stijgen het hardst, harder dan de bedragen van het soort spelers dat Ajax inkoopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als. Als je een jaar geen CL speelt zijn al die spelers meteen een klap minder waard.
De scouting moet nog wel beter, minder missers, want ook 5 miljoen hier en 10 miljoen daar tikt aan.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik vind de scouting eigenlijk prima op orde de laatste jaren, missers heeft elke club.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je finale of halve finale EL speelt levert je beste speler ook 50 miljoen of meer op. De transferbedragen aan de bovenkant van de markt stijgen het hardst, harder dan de bedragen van het soort spelers dat Ajax inkoopt.
De scouting moet nog wel beter, minder missers, want ook 5 miljoen hier en 10 miljoen daar tikt aan.![]()
Maar geen bedrijf in de gewone zin van het woord, maar een voetbalclub. Kijk naar Duitsland, die competitie is aan het afzwakken in zijn geheel omdat Bayern een alleenrecht op de titel heeft gekocht. Dit is met goed beleid gegaan, net als bij Ajax en zeker niet kwalijk te nemen. Maar het is op den duur wel een gevaar voor de competitie. Nu snap ik ook dat Ajax daar terecht schijt aan heeft en toch wel voor de Europese supercompetitie gaat. Maar de goodwill die je verdiend hebt met vorig jaar gaat zo snel weer verloren bij de rest bij de Eredivisie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als. Als je een jaar geen CL speelt zijn al die spelers meteen een klap minder waard.
[..]
Naast dat ik het niet eens ben met je statement dat Ajax een alleenrecht op de titel heeft is Ajax geen liefdadigheidsinstelling maar een bedrijf.AZ
ALKMAAR![]()
De bundesliga is niet zwakker geworden door bayern. Het is saaier geworden. Maar door bayern o.a. groeit het als geheelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar geen bedrijf in de gewone zin van het woord, maar een voetbalclub. Kijk naar Duitsland, die competitie is aan het afzwakken in zijn geheel omdat Bayern een alleenrecht op de titel heeft gekocht. Dit is met goed beleid gegaan, net als bij Ajax en zeker niet kwalijk te nemen. Maar het is op den duur wel een gevaar voor de competitie. Nu snap ik ook dat Ajax daar terecht schijt aan heeft en toch wel voor de Europese supercompetitie gaat. Maar de goodwill die je verdiend hebt met vorig jaar gaat zo snel weer verloren bij de rest bij de Eredivisie.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Missers mogen er tussen zitten, dat hoort erbij. Maar zo'n Magellan lijkt me een vermijdbare misser, Labyad is dan niet eens een jong talent maar daarvan had je je ook af moeten vragen wat hij op een niveautje hoger nog gaat brengen. Neres pakt dan goed uit maar was niet goed ingeschat en eigenlijk te duur betaald.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de scouting eigenlijk prima op orde de laatste jaren, missers heeft elke club.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik ben het hier niet mee eens, naast dat wat ik net ook al zei Ajax net een keer met 3 punten verschil kampioen is geworden. Het is wat. Daarnaast vind ik de Bundesliga helemaal niet zwakker geworden. Succes van Ajax trekt ook weer betere spelers aan bij de clubs. En je moet andere spelers maar niet kopen om goodwill te kweken volgens jou, wat ontzettend naοef.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar geen bedrijf in de gewone zin van het woord, maar een voetbalclub. Kijk naar Duitsland, die competitie is aan het afzwakken in zijn geheel omdat Bayern een alleenrecht op de titel heeft gekocht. Dit is met goed beleid gegaan, net als bij Ajax en zeker niet kwalijk te nemen. Maar het is op den duur wel een gevaar voor de competitie. Nu snap ik ook dat Ajax daar terecht schijt aan heeft en toch wel voor de Europese supercompetitie gaat. Maar de goodwill die je verdiend hebt met vorig jaar gaat zo snel weer verloren bij de rest bij de Eredivisie.![]()
Nog steeds een prima score als je het wegzet tegen de goede aankopen. Magellan snap ik ook niks van nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Missers mogen er tussen zitten, dat hoort erbij. Maar zo'n Magellan lijkt me een vermijdbare misser, Labyad is dan niet eens een jong talent maar daarvan had je je ook af moeten vragen wat hij op een niveautje hoger nog gaat brengen. Neres pakt dan goed uit maar was niet goed ingeschat en eigenlijk te duur betaald.![]()
Ajax mag niet teveel hun best doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar geen bedrijf in de gewone zin van het woord, maar een voetbalclub. Kijk naar Duitsland, die competitie is aan het afzwakken in zijn geheel omdat Bayern een alleenrecht op de titel heeft gekocht. Dit is met goed beleid gegaan, net als bij Ajax en zeker niet kwalijk te nemen. Maar het is op den duur wel een gevaar voor de competitie. Nu snap ik ook dat Ajax daar terecht schijt aan heeft en toch wel voor de Europese supercompetitie gaat. Maar de goodwill die je verdiend hebt met vorig jaar gaat zo snel weer verloren bij de rest bij de Eredivisie.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wacht maar tot 2024quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ajax mag niet teveel hun best doen.![]()
![]()
Labyad is gewoon gehaald als vervanger van die uiteindelijk toch bleef. Dat is geen misser maar een geluk zou ik zeggen.![]()
Wie dan? Tadic was gehaald om Ziyech te vervangen. Labyad is gehaald als selectieopvulling die heel misschien een basisplaats kon veroveren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Labyad is gewoon gehaald als vervanger van die uiteindelijk toch bleef. Dat is geen misser maar een geluk zou ik zeggen.
Gewoon een onnodige aankoop en dat vond ik toen al, wat moet je daar nou mee.Oh.![]()
Labyad is eerder al gehaald om Ziyech te vervangen. Tadic was daarna pas een buitenkansje net als Blind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie dan? Tadic was gehaald om Ziyech te vervangen. Labyad is gehaald als selectieopvulling die heel misschien een basisplaats kon veroveren.
Gewoon een onnodige aankoop en dat vond ik toen al, wat moet je daar nou mee.![]()
Ziyech
Verdomme wat is dit lekker thuiskomen zeg en het weekend beginnen. Dat wordt morgen een ijskoude drinken bij de arena![]()
![]()
![]()
Overmars was al een halfjaar met Tadic bezig ofzo, natuurlijk was het de vraag of het door zou gaan maar Tadic gaf volgens mij al vrij snel aan open te staan voor Ajax. Zat ook maar een paar weken tussen die transfers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Labyad is eerder al gehaald om Ziyech te vervangen. Tadic was daarna pas een buitenkansje net als Blind.
Denk ook niet dat als Tadic niet was gekomen en Ziyech was vertrokken er niemand meer was gehaald. Labyad was gewoon een breedteaankoop.Oh.![]()
Alsof dat soort mensen om voetbal geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:29 schreef Simmertje het volgende:
Hoe zal die gast zich voelen die ooit Ziyech een tik verkocht bij de bus?
Die houden alleen van vechten en rellen.Oh.![]()
Daar moet je geen schijt aan hebben. Je moet niet sterker willen worden ten koste van je eigen competitie want dan word je op termijn Europees zwakker. Je moet de rest de kans geven mee te groeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar geen bedrijf in de gewone zin van het woord, maar een voetbalclub. Kijk naar Duitsland, die competitie is aan het afzwakken in zijn geheel omdat Bayern een alleenrecht op de titel heeft gekocht. Dit is met goed beleid gegaan, net als bij Ajax en zeker niet kwalijk te nemen. Maar het is op den duur wel een gevaar voor de competitie. Nu snap ik ook dat Ajax daar terecht schijt aan heeft en toch wel voor de Europese supercompetitie gaat. Maar de goodwill die je verdiend hebt met vorig jaar gaat zo snel weer verloren bij de rest bij de Eredivisie.Kristensen was ook onbegrijpelijk, en het heeft een lange historie van hele goedkope aankopen die allemaal helemaal niks werden. Van Mats Rits tot Sam Hendriks, dan krijg ik mijn twijfels of ze er wel een oog in hebben en of de scouting wel is verbeterd of dat ze gewoon vaker mazzel hebben nu ze meer uitgeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds een prima score als je het wegzet tegen de goede aankopen. Magellan snap ik ook niks van nee.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja, nu kom je met een speler uit 2011 terwijl ik het duidelijk over de laatste jaren had. Tagliafico, Sanchez, Neres etc etc. Dat is niet alleen mazzel maar ook te danken aan o.a. Veldmate.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar moet je geen schijt aan hebben. Je moet niet sterker willen worden ten koste van je eigen competitie want dan word je op termijn Europees zwakker. Je moet de rest de kans geven mee te groeien.
[..]
Kristensen was ook onbegrijpelijk, en het heeft een lange historie van hele goedkope aankopen die allemaal helemaal niks werden. Van Mats Rits tot Sam Hendriks, dan krijg ik mijn twijfels of ze er wel een oog in hebben en of de scouting wel is verbeterd of dat ze gewoon vaker mazzel hebben nu ze meer uitgeven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: