Omdat je je opblaaspop met water vult ipv lucht?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon nad als ik m erin prop.
Ik bied half lang haar en een hondje met een nat neusje? Maar matched natuurlijk wel met mijn halve bak huwelijkquote:woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef CherryLips het volgende:[/b] [..] Kortpittig kapsel en snotterende baby aan de hand.
DIt klinkt vies.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een tijdje last van bloedingen door een overschot aan vruchtbare cellen die buiten de baarmoedermond kwamen. En ook dat was niet grappig qua bloedvlekken.
Reallife doll op de wateraansluiting en ingebouwde slechte adem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je je opblaaspop met water vult ipv lucht?
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gifquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je vrouw heeft ze inmiddels ook ontvangen. Je gegevens hebben lang genoeg op fok gestaan.
Als je binnenkort bij je weg gaat weet je waarom.
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een tijdje last van bloedingen door een overschot aan vruchtbare cellen die buiten de baarmoedermond kwamen. En ook dat was niet grappig qua bloedvlekken.
Dat was het ook, maar niet echt iets waar ik wat aan kon doen helaas (uiteindelijk wel behandeld door de gyn).quote:
Ok, bij nader inzien ga ik Cabin Fever kijken...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon nad als ik m erin prop.
Even uitgebaggerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was het ook, maar niet echt iets waar ik wat aan kon doen helaas (uiteindelijk wel behandeld door de gyn).
Mens doe niet zo triest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gif
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, bij nader inzien ga ik Cabin Fever kijken...
Waarom nou weer gelijk in die anus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.
Heeft Samzz niet een vriend tegewoordig?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gif
Je let niet echt op of wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom nou weer gelijk in die anus?
GeEn SpOiLeRssssZZz!!!quote:
Si, maar hij is ook een Fokker toch? Dus waarom verlaat ze ons zomaar een paar dagenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft Samzz niet een vriend tegewoordig?
Ga je er nou van uit dat ze enkel Fokkers kan krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, maar hij is ook een Fokker toch? Dus waarom verlaat ze ons zomaar een paar dagen
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.
Omdat t daar over ging misschien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom nou weer gelijk in die anus?
Er zijn credits op het einde van de film.quote:
Wie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, maar hij is ook een Fokker toch? Dus waarom verlaat ze ons zomaar een paar dagen
WRONG!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn credits op het einde van de film.
O die extra toegevoegde?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn credits op het einde van de film.
Kquote:
De re-release heeft ze wel.quote:
Nee, ik had de vrachtwagenchauffeur wel op mijn excellsheet, maar meende begrepen te hebben dat deze nieuwe een Fokker is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je er nou van uit dat ze enkel Fokkers kan krijgen?
Dan nog ging daar t gesprek wel over, regardless.quote:
Faxie toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik had de vrachtwagenchauffeur wel op mijn excellsheet, maar meende begrepen te hebben dat deze nieuwe een Fokker is.
Deceptiequote:
Ok, ik geef t toe.quote:
Hard gelachen. Vuige kast hetero.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik geef t toe.
Na jarenlange obsessie over de tetten van Sammz, ben ik overstag gegaan.
Ik kom bij deze uit de kast......
We gaan niet meer samen eten hoor, nu durf ik niet meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik geef t toe.
Na jarenlange obsessie over de tetten van Sammz, ben ik overstag gegaan.
Ik kom bij deze uit de kast......
Kijk, ben ik daar toch ff mooi onderuit gekomen!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We gaan niet meer samen eten hoor, nu durf ik niet meer.
Groot gelijk. Voor je het weet hangt hij z'n pielemuis in je mond omder het mom van 'een ander worstje voor je'. Nasty shit. Moet je niet willen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We gaan niet meer samen eten hoor, nu durf ik niet meer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, ben ik daar toch ff mooi onderuit gekomen!
I love it when a plan comes together.
Sammz, kom maar terug! Missie geslaagd!
En als je weet waar dat ding normaal wel eens in hangt... BAH.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Voor je het weet hangt hij z'n pielemuis in je mond omder het mom van 'een ander worstje voor je'. Nasty shit. Moet je niet willen.
Daarom mag ze waarschijnlijk niet meer op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik had de vrachtwagenchauffeur wel op mijn excellsheet, maar meende begrepen te hebben dat deze nieuwe een Fokker is.
Zeg, omdat ik dat bij jou probeerde, wil dat nog niet zeggen dat ik dat bij iedereen doe!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Voor je het weet hangt hij z'n pielemuis in je mond omder het mom van 'een ander worstje voor je'. Nasty shit. Moet je niet willen.
Vies ventje, die Ang3lquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En als je weet waar dat ding normaal wel eens in hangt... BAH.
Oh mijn god.. Op dat nummer hebben we een dansje gedaan met de klas na de afscheidsmusical..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Konte bonke..het is de nieuwste rage..
Konte binke....je ziet het overal.
Konte bonke...de beste billmassage
Konte bonke...vooral met carnaval.
I'm so spesjulquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, omdat ik dat bij jou probeerde, wil dat nog niet zeggen dat ik dat bij iedereen doe!
Dit was speciaal!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Allures het volgende:
Jongens ik had zo een foto van een jaar geleden en een van nu naast elkaar en ik ben zo trotsmoest er even uit
Ben een beetje obsessed met mezelf vandaag
Zonde, zo kun je elkaar juist mooi in de gaten houden!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom mag ze waarschijnlijk niet meer op fok
Goed zo! Vooral trots zijn op wat je bereikt hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Allures het volgende:
Jongens ik had zo een foto van een jaar geleden en een van nu naast elkaar en ik ben zo trotsmoest er even uit
En het was niet eens super hard werkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goed zo! Vooral trots zijn op wat je bereikt hebt.
Zes keer per week sportenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Allures het volgende:
[..]
En het was niet eens super hard werken![]()
4 of 5quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Morgen misschien eens proeflesje yoga doen.
Gelukkig alleen vandaag, niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Allures het volgende:
Dat heb ik ook. De afgelopen 41 jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef Allures het volgende:
[..]
. En soms ook een tijdje niet hoor, als ik geen zin hebzoals de afgelopen 2 weken
Ik doe normaal altijd Yoga op de woensdag, maar ze is met zwangerschapsverlofquote:
De teringquote:
Die van mij hoor je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
en dan altijd zo iemand die in de stilte een scheetje laat
Ik ben benieuwd wie
Gadverdamme, heb je dan ook problemen met ophoudenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij hoor je niet.
Da's gewoon een losse windtunnel inmiddels.
Joe.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie
Daar heeft hij een aantrekkoordje voorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je dan ook problemen met ophouden
Zoals die sporttasjes van vroeger.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar heeft hij een aantrekkoordje voor
Je bedoelt een plug zoals in de gootsteen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja met zo’n plastic klemmetjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die sporttasjes van vroeger.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat was een grapjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je dan ook problemen met ophouden
Ja zo'n rijgkoordje net als bij een capuchon, met zo'n blokje er op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik doe mn best!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Obesitas komt niet aanwaaien
Das keihard werken he!
Rosebudding bedoel je.quote:
Sowieso moet t wel windkracht 11 zijn wil obesitas nog aan komen waaien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Obesitas komt niet aanwaaien
Das keihard werken he!
Vast eerder dan ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
Denken jullie dat @:yasmin23 voor 1 januari 2020 een relatie heeft?
Ze moet gewoon eens een betrouwbare FOK!-man matchen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
En die man ben jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet gewoon eens een betrouwbare FOK!-man matchen.
Nee die man ben ik dan, maar ik stuur m dan door naar hem. Want Eindhovuuuuuh.quote:
Yasmin is meer vd triotjes dacht ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of andere rare gecompliceerde relatie zie ik wel gebeuren ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
Contradictio in terminis ditquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was toch geen relatie joh. We waren gewoon beide te terughoudend. Daarna kwam goudbekkiequote:
Goudbekkie? Lekker liggen ketsen ofwa?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat was toch geen relatie joh. We waren gewoon beide te terughoudend. Daarna kwam goudbekkie![]()
Maar goed dat was gewoon een rat opzoek naar een avontuurtje.
Nee daarom juist.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat was toch geen relatie joh. We waren gewoon beide te terughoudend. Daarna kwam goudbekkie![]()
Maar goed dat was gewoon een rat opzoek naar een avontuurtje.
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je al die chickies toch steeds afwijst, geen enkele angst dat je op moet schieten?quote:
Nee dat niet gedaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goudbekkie? Lekker liggen ketsen ofwa?
Gezien de bijnaam vermoed ik dat hij goed met de mond was.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goudbekkie? Lekker liggen ketsen ofwa?
Nee hij was van plan een goude tand te laten zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de bijnaam vermoed ik dat hij goed met de mond was.
Waarom zou een man op moeten schieten dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je al die chickies toch steeds afwijst, geen enkele angst dat je op moet schieten?
Ik leef iedere dag met die angst.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je al die chickies toch steeds afwijst, geen enkele angst dat je op moet schieten?
Of aan plasseks doet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de bijnaam vermoed ik dat hij goed met de mond was.
Bij dit soort bijnamen moet ik aan Andro denken, die verzon ook zulke dingenquote:
Een rat opzoek naar een avontuur hoe moet ik die interpreteren dan ?quote:
Allesbehalve. Hoeveel betrouwbare FOK!kers kun jij noemen?quote:
Hij had al een vriendin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een rat opzoek naar een avontuur hoe moet ik die interpreteren dan ?
Ontvangende kantquote:
Omdat z'n moeder gaat zeuren wanneer ze eindelijk oma kan spelenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou een man op moeten schieten dan?
Namen onthouden is lastig als je mannen in zo'n hoog tempo voorbij laat komenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij dit soort bijnamen moet ik aan Andro denken, die verzon ook zulke dingen
De broer van Patricia Paaij?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontvangende kantDie Yasmin toch. Had ik niet achter haar gezocht.
Dat is gelukkig al opgelost binnen de familie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat z'n moeder gaat zeuren wanneer ze eindelijk oma kan spelen
Nee das echt niet tof. Heb hem op de 2e date nog wel gevraagd of die ook met andere aan het daten was want had al geen pluis gevoel. Toen moest die heel hard lachen en zei die nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, scheefneukert. Niet jofel.
Ik zie een matchquote:
Hij was met die ander de datefase al voorbijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee das echt niet tof. Heb hem op de 2e date nog wel gevraagd of die ook met andere aan het daten was want had al geen pluis gevoel. Toen moest die heel hard lachen en zei die nee.
Gewoon zo keidhard liegen he
Jezus:') hoe kun je dat datenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hij was van plan een goude tand te laten zetten.
Die is volgens mij een tijd aan de kerel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Over labiel gesprokenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lotgenoten-dating is meestal niet zo succesvol.
Jullie zijn vast de uitzondering. En lotgenoot is een leuke bijnaam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lotgenoten-dating is meestal niet zo succesvol.
Dat wist ik toch niet joh. Denk je dat op ik date ga met een gozer waarvan ik weet dat hij al een relatie heeft?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Met het risico in herhaling te vallen... hoe kun je dat daten
Zo chubby is Harman toch niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Over labiel gesproken
Misschien ook eens bijnamen verzinnen voor die van mij.
Die chubby; die Braziliaan; die ouwe....
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet joh. Denk je dat op ik date ga met een gozer waarvan ik weet dat hij al een relatie heeft?
Dan wordt het bij mij iets van die rooie, de Duitse, de collega....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Over labiel gesproken
Hosti is die chubby?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Over labiel gesproken
quote:
Ja? Oh lamaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet joh. Denk je dat op ik date ga met een gozer waarvan ik weet dat hij al een relatie heeft?
Niks van Allures aantrekken, die loopt maar de hele tijd aandacht te trekken met hoe de mannen haar niet zien staanquote:
Allures heeft toch een open relatie met meerdere vriendjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Niks van Allures aantrekken, die loopt maar de hele tijd aandacht te trekken met hoe de mannen haar niet zien staan
Alleen alurez, haar man niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Allures heeft toch een open relatie met meerdere vriendjes?
Hue huequote:
Gevalletje personificatie.quote:
Nee joh die is ah vertalen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef DrMarten het volgende:
CL is wel verdacht stil trouwens? Is die de matches al aan elkaar aan het rijgen?
Snap ik wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed ik heb geen interesse in mannen die al voorzien zijn. Helaas zijn er ook mensen die graag vreemdgaan en daar dan over liegen. Kan je helaas niet voorkomen.
100%quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef DrMarten het volgende:
CL is wel verdacht stil trouwens? Is die de matches al aan elkaar aan het rijgen?
Hoop dat die matches haar aan het rijgen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef DrMarten het volgende:
Hoe lang zijn die analbeads dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoop dat die matches haar aan het rijgen zijn
Haha in stilte? Gewoon lekker knetteren jonguh!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie
Dan blijft Elvi alleen achter en wordt ze jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even kijken, ik zet de webcam aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat hij bij samzz in de bosjes ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon door het raam zoals altijd?
Misschien zit Samzz in de jillaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat hij bij samzz in de bosjes ligt
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien zit Samzz in de jilla
Tientallen Duitsers opgelicht; ze huurden niet beschikbare vakantiehuisjes in Zeeland - https://nos.nl/l/2296652
Hopelijk komt ze zelf bij een of andere Fritzl in de kelder terecht die haar een jaar lang door een smal rietje laat ademen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/l/2296659
Nou, ik weet bij welke stomme kutfokker ik m'n hond NIET ga halen.
Ik begrijp oprecht niet dat mensen die beestjes zo leuk vinden. En dat geheig dan als schattig typeren. beestjes krijgen nauwelijks lucht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/l/2296659
Nou, ik weet bij welke stomme kutfokker ik m'n hond NIET ga halen.
Ik vind mopsjes hartstikke leuke blije maffe hondjes. Maar zou er zelf geen nemen omdat ze van alles mankeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet dat mensen die beestjes zo leuk vinden. En dat geheig dan als schattig typeren. beestjes krijgen nauwelijks lucht.
Het is maar de vraag hoe blij ze zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mopsjes hartstikke leuke blije maffe hondjes. Maar zou er zelf geen nemen omdat ze van alles mankeren.
Zelfde type mensen die 10 jaar geleden een chihuahua gekocht zouden hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mopsjes hartstikke leuke blije maffe hondjes. Maar zou er zelf geen nemen omdat ze van alles mankeren.
De mopsjes die ik zie zijn niet zichtbaar benauwd, maar m'n nicht had zo'n bulldogje dat is geopereerd aan z'n neus omdat hij zo benauwd was en die had ook steeds troep tussen die huidplooien zitten. En mn oude achterburen hadden een Ierse bulldog en die is gestikt omdat hij onwijs blij was dat een andere hond op bezoek kwam. Dus blij en benauwd is geen goede combinatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag hoe blij ze zijnAls ik ze zie strugglen op straat vind ik het niet blij
Jezus wat sneu. En die mensen die je kent die zon beestje hebben waren zich er niet van bewust toen ze het kochten?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mopsjes die ik zie zijn niet zichtbaar benauwd, maar m'n nicht had zo'n bulldogje dat is geopereerd aan z'n neus omdat hij zo benauwd was en die had ook steeds troep tussen die huidplooien zitten. En mn oude achterburen hadden een Ierse bulldog en die is gestikt omdat hij onwijs blij was dat een andere hond op bezoek kwam. Dus blij en benauwd is geen goede combinatie.
Van m'n nicht weet ik het niet. Beestje is een jaar of negen geworden gok ik en ze hebben nu weer een of andere hippe kruising, half mops half beagle? Geen idee wat daar voor foutjes in zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus wat sneu. En die mensen die je kent die zon beestje hebben waren zich er niet van bewust toen ze het kochten?
Want voor mij ziet het er vrij duidelijk uit met zon korte snuit en dat geheig
Hmm denk ook wel dat als mensen dit weten ze niet zon beestje zouden kopen... Maar je ziet ze zoveel dat je je haast niet kan voorstellen dat al die mensen dit niet weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van m'n nicht weet ik het niet. Beestje is een jaar of negen geworden gok ik en ze hebben nu weer een of andere hippe kruising, half mops half beagle? Geen idee wat daar voor foutjes in zitten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe schoenen besteld, blijken te smal
Leuk feitje: de stemactrice van het personage Ducky was tien toen ze samen met haar moeder werd vermoord door haar vader.quote:
wat de fuck CLquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk feitje: de stemactrice van het personage Ducky was tien toen ze samen met haar moeder werd vermoord door haar vader.
Ding dong, dat was CL's lugubere feitje van vandaag.
Dan heb ik vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het wordt volgende week achttien graden. Bijna Halloween
In Florida?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie
Ga wel naar het strand, zal het dan wel rustig zijn
Oh ja dit wist ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk feitje: de stemactrice van het personage Ducky was tien toen ze samen met haar moeder werd vermoord door haar vader.
Ding dong, dat was CL's lugubere feitje van vandaag.
+1quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie
Ga wel naar het strand, zal het dan wel rustig zijn
Is opgenomen in het ziekenhuis met vermoedelijke ebola.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat alles goed is met Samzz
Dat hopen we allemaalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat alles goed is met Samzz
Ja! Zij het met afleiding, dus niet alles mee gekregen. Jammer, Danny en Jenna leken me wel een aardige combi, ondanks missende spark.quote:
Vals alarmquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Is opgenomen in het ziekenhuis met vermoedelijke ebola.
Fijn is dat hè?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 06:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yes, na vier nachten waardeloos geslapen eindelijk weer een goede nacht achter de rug
Ik heb vannacht over je gedroomd. Je heet ineens Anouk blijkbaarquote:
CE ik slaap 98% vd tijd lekker. Die 2% ben ik of stressedout of te dronken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook lekker geslapen?
Leuk!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over je gedroomd. Je heet ineens Anouk blijkbaar![]()
Verder is er niets blijven hangen.
Gisterochtend of avond?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zitten volgens mij wel wat iPhone gebruikers. Ik heb een iPhone als werktelefoon, maar dat ding dat heb ik gisteren nog opgeladen en haal ik nu weer compleet leeg uit mijn tas. Wat gaat er mis?
Gisteren in de middag toen ik naar huis ging was hij vol. Niets meer mee gedaan sindsdien en nu is 'ie weer helemaal leegquote:
Ze gaan hard maar dat gaat wel erg hard.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren in de middag toen ik naar huis ging was hij vol. Niets meer mee gedaan sindsdien en nu is 'ie weer helemaal leeg
Bèta, 95% staat daar. 95% is toch nog best goed? Wat Bèta moet zeggen weet ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ze gaan hard maar dat gaat wel erg hard.
Als je gaat naar instellingen > batterij dan kan je wel de conditie van je batterij bekijken. Daar wordt aangegeven als ie niet meer goed is.
Mijne is 90% en die gaat in gebruik wel een werkdag mee. Misschien had je hem niet op schermlock waardoor is zo snel is gegaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bèta, 95% staat daar. 95% is toch nog best goed? Wat Bèta moet zeggen weet ik niet
Hm, ik weet zeker dat ik de schermlock erop had, dus dan wellicht het verbinding zoeken. Al lag hij niet in een kluisje maar gewoon in de woonkamer in mijn werktas. Nougoed, hij hangt weer aan het infuus. Ik kan in elk geval even geen telefoontjes aannemen en dat vind ik stiekem ook even niet zo ergquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne is 90% en die gaat in gebruik wel een werkdag mee. Misschien had je hem niet op schermlock waardoor is zo snel is gegaan?
Of geen verbinding? Als je een telefoon bv in een kluisje hebt liggen zoekt ie constant verbinding en gaat het ook hard.
Misschien is er gewoon wat mis mee natuurlijk.... Lekker rustig zoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ik weet zeker dat ik de schermlock erop had, dus dan wellicht het verbinding zoeken. Al lag hij niet in een kluisje maar gewoon in de woonkamer in mijn werktas. Nougoed, hij hangt weer aan het infuus. Ik kan in elk geval even geen telefoontjes aannemen en dat vind ik stiekem ook even niet zo erg
Volgens mij kun je daar ook zijn welke apps veel van je batterij gebruiken. Vaak zijn dat apps die ook gebruik maken van locatievoorzieningen (die kun je eventueel per app ook weer uitzetten).quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ik weet zeker dat ik de schermlock erop had, dus dan wellicht het verbinding zoeken. Al lag hij niet in een kluisje maar gewoon in de woonkamer in mijn werktas. Nougoed, hij hangt weer aan het infuus. Ik kan in elk geval even geen telefoontjes aannemen en dat vind ik stiekem ook even niet zo erg
Ja, ik ga er na Lowlands wel een keer mee naar de servicedesk ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:20 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is er gewoon wat mis mee natuurlijk.... Lekker rustig zo
Eens even kijken, thanks voor de tipquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar ook zijn welke apps veel van je batterij gebruiken. Vaak zijn dat apps die ook gebruik maken van locatievoorzieningen (die kun je eventueel per app ook weer uitzetten).
Lowlandsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga er na Lowlands wel een keer mee naar de servicedesk ofzo
Jaaquote:
Nieuwe kopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zitten volgens mij wel wat iPhone gebruikers. Ik heb een iPhone als werktelefoon, maar dat ding dat heb ik gisteren nog opgeladen en haal ik nu weer compleet leeg uit mijn tas. Wat gaat er mis?
Ik ga toch geen geld uitgeven aan een iPhonequote:
Ah klotequote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:01 schreef rival het volgende:
Mogguh!
Volgens mij ben ik zojuist wakker geworden met een oogontsteking
hmm goeie tip. Maar ik zit op werk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah kloteKreeg ooit de tips om voorzichtig dichte oog met Zwitsalshampoo te wassen en om een wandeling langs de zee te maken. Dat leek bij mij wel te helpen, hopelijk jou ook. Beterschap!
Goedemorgen iedereen
Je hebt geen contactlenzen toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
hmm goeie tip. Maar ik zit op werk.
Ik ben dan beperkt tot de zeep uit de dispenser op het toilet en een wandeling langs de Zaan.
Kan het altijd ff proberen natuurlijk.
iPhone.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga toch geen geld uitgeven aan een iPhone![]()
Het is een werktelefoon. Ze regelen maar een nieuwe voor me
Ik zou die zeep vooral niet proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben dan beperkt tot de zeep uit de dispenser op het toilet en een wandeling langs de Zaan.
How do you milk sheep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou niet de gewone zeep nemen en langs de Zaan is het niet zo zilt, dus dan beter even doorbijten tot je vanavond langs de winkel en misschien zelfs het strand kan..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon met lauw water schoonmaken werkt ook prima.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nopes!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt geen contactlenzen toch?
Nog speciale acts waar je voor gaat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaDit jaar wordt de tiende keer voor mij
Advies van zowel de dokter als de opticien, niks doen en het gaat vanzelf voorbij. Hoe meer je er in zit te peuteren en te doen hoe erger het wordt.quote:
Goed gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon met lauw water schoonmaken werkt ook prima.
Als het echt ontstoken is zit je oog vol prut. Dat wil je wel schoonmaken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Advies van zowel de dokter als de opticien, niks doen en het gaat vanzelf voorbij. Hoe meer je er in zit te peuteren en te doen hoe erger het wordt.
Mijn advies komt ook van dokters, die ook zeiden dat het vanzelf over zou gaan, maar ook deze tips noemden. Als je peutert of wrijft, doe het dan wel met schone handen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Advies van zowel de dokter als de opticien, niks doen en het gaat vanzelf voorbij. Hoe meer je er in zit te peuteren en te doen hoe erger het wordt.
Oh zo'n pusoog heb ik gelukkig nooit als het ontstoken is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het echt ontstoken is zit je oog vol prut. Dat wil je wel schoonmaken.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon met lauw water schoonmaken werkt ook prima.
Dat moet wel lukken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1x gehad en toen wel pusoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh zo'n pusoog heb ik gelukkig nooit als het ontstoken is.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
How do you milk sheep?Over een maand komt er weer een nieuwe uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld uitgeven!
For great justice!
Zo ver is het gelukkig (nog) niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het echt ontstoken is zit je oog vol prut. Dat wil je wel schoonmaken.
Ik heb lenzen en dan komt oogontsteking wat vaker voorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x gehad en toen wel pusoog.
Gewoon je oog dichtgeplakt als je wakker wordt
Ik ga altijd voor Lowlands zelf, want de sfeer, de mensenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog speciale acts waar je voor gaat?
Maar goed dat ik een bril heb en geen lenzen dan maarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan je ook gelijk je lenzenvloeistof en lenzen van die maand weggooien
Je lenzen ja.. Maar waarom de vloeistof?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan je ook gelijk je lenzenvloeistof en lenzen van die maand weggooien
Omdat het nogal besmettelijk is en er kans bestaat dat je met het tuitje je lenzenbakje of vingers hebt aangeraakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je lenzen ja.. Maar waarom de vloeistof?
Deze week echt zo wisselend bij mijquote:
Okay wist ik niet. Heb het ook wel eens en zodra het begint gooi ik inderdaad wel het bakje en de lenzen weg.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het nogal besmettelijk is en er kans bestaat dat je met het tuitje je lenzenbakje of vingers hebt aangeraakt.
ik meestal gewoon half 9, maar vriendje moest vroeg op vandaag dus dan ben ik toch wakker. Kan ik net zo goed vroeg gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze week echt zo wisselend bij mijMaandag 8 uur, dinsdag half 8, woensdag 9 uur en vandaag half 9
.
Serieus nog nooit gehad. Soms wel een geïrriteerd oog omdat ik ze te lang in heb gehad, maar dan draag ik ze een dag niet en is het weer over.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb lenzen en dan komt oogontsteking wat vaker voorLijkt het net alsof je zandkorrels onder je ooglid hebt zitten.
De lijst must-sees is ook erg klein bij mij:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor Lowlands zelf, want de sfeer, de mensen![]()
Maar dit jaar heb ik wel de kortste lijst ever met namen die ik wil zien:
- Billie Eilish
- Morgane Ji
- Dermot Kennedy
- Ziggy Marley
- Anne-Marie
En als Keith Flint nog had geleefd had the Prodigy met stip bovenaan gestaan
Mijn ogen zijn wel eens geïrriteerd als ik posts van bepaalde users moet lezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gehad. Soms wel een geïrriteerd oog omdat ik ze te lang in heb gehad, maar dan draag ik ze een dag niet en is het weer over.
Ja dat is wel logisch jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik meestal gewoon half 9, maar vriendje moest vroeg op vandaag dus dan ben ik toch wakker. Kan ik net zo goed vroeg gaan.
Zo loopt het bij mij ook altijd, zoals we hier in Twente zeggen 'Kiek'n wat't wordt'.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lijst must-sees is ook erg klein bij mij:
- Tame Impala
- A$AP Rocky
Heb voor de rest van de dagen wel een lijstje van dingen die ik graag zou zien, maar zie het allemaal wel hoe het loopt daar. Zodra ik donderdag op de camping sta ben ik vast weer blij.
Touchéquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn wel eens geïrriteerd als ik posts van bepaalde users moet lezen.
Gonna keep that in mindquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor de lowlands gangers, begin lowlands goed met Frank Turner, doe het voor mij![]()
Ohw Twente?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo loopt het bij mij ook altijd, zoals we hier in Twente zeggen 'Kiek'n wat't wordt'.
Hoeveelste keer voor jou?
Jij gaat niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor de lowlands gangers, begin lowlands goed met Frank Turner, doe het voor mij![]()
Ja, deze bipolaire trut komt uit Twentequote:
Beste plek ooit!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, deze bipolaire trut komt uit Twente
Beetje duur voor alleen Frank Turner en werk. Maar heb deze set paar weken terug in Wiesbaden gezienquote:
7e keer volgens mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo loopt het bij mij ook altijd, zoals we hier in Twente zeggen 'Kiek'n wat't wordt'.
Hoeveelste keer voor jou?
Ja snap ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Beetje duur voor alleen Frank Turner en werk. Maar heb deze set paar weken terug in Wiesbaden gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |