Hier gaan we over zo gyros bestellen.quote:
G E N O Tquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaan we over zo gyros bestellen.
Die eet ook gewoon knoflookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Medelijden met je vriendin
Ach, zo erg is het ook weer niet.quote:
Hang je tong er maar inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het ook weer niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hang je tong er maar in
Hier ga ik even maar niet op reagerenquote:
Zou rakenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Boh dat was lekkere aardappelpuree.
Vastkokende aardappels, zoete aardappel, knoflook. Koken. En dan stampen met boter en een beetje mosterd.
Beetje jammer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik even maar niet op reageren
Heb ik al lang niet meer gehad. Goed idee wel om nog eens te gaan makenquote:
Voor verdere details kun je het best je vrouw raadplegenquote:
Als MCH een bakje aardappelpuree wil om zijn lul in te steken dan kan hij die krijgen hoor.quote:
Ze weet van niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor verdere details kun je het best je vrouw raadplegen
Ik maak het regelmatig. Ik ben er dol opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al lang niet meer gehad. Goed idee wel om nog eens te gaan maken
Zonde van de pureequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als MCH een bakje aardappelpuree wil om zijn lul in te steken dan kan hij die krijgen hoor.
Ieder zijn ding.
Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.quote:
Mits goed gemaakt is het ook heerlijk, bedacht me gewoon dat ik het al een tijdje niet had gegetenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig. Ik ben er dol op
Nog steeds zonde van de puree!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.
Al denk ik wel met mosterd dat bijt een beetje.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.
Al denk ik wel met mosterd dat bijt een beetje.
Je eigen variatie op het Kleine cafe aan de haven??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De avond valt over nachten en pleinen.
Oh ja hij gaat ietsjes anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je eigen variatie op het Kleine cafe aan de haven??
quote:
Prima, echt top.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hoe is het in Frankrijk?
Koen ging toch cruisen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang blijf je? Camping?
Zit nu nog op camping in de Jura, vertrek morgen naar camping in Languedoc, zaterdag 17 naar Marseille aan boord cruiseschipquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang blijf je? Camping?
Cool!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit nu nog op camping in de Jura, vertrek morgen naar camping in Languedoc, zaterdag 17 naar Marseille aan boord cruiseschip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |