+1quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gevoel dat het nog lang geen weekend is.
En dan kom ik je ook nog eens afleidenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Weekend duurt ook veel te kort. Kom nooit toe aan alles wat ik graag zou willen doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan kom ik je ook nog eens afleiden
Ik heb toch zelf 24/7 pussy beschikbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat ik ienie mag afleiden
Ik krijg soms het gevoel dat jij na zoveel jaar toe bent aan wat anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb toch zelf 24/7 pussy beschikbaar
Hoezo, leg uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat jij na zoveel jaar toe bent aan wat anders.
wie niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat jij na zoveel jaar toe bent aan wat anders.
Je behoort tot mijn weekend plannenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan kom ik je ook nog eens afleiden
Doe je zelf hoor apiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik alsnog laat thuis terwijl ik eerder weg kon
Stond je in de volgens crv niet bestaande file?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik alsnog laat thuis terwijl ik eerder weg kon
@crvquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stond je in de volgens crv niet bestaande file?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je behoort tot mijn weekend plannen
Komt door de zomerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je focust erg op andere vrouwen en hebt het bovengemiddeld vaak over seks?
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stond je in de volgens crv niet bestaande file?
Prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ook al lang en breed mijn laptop uit kunnen zetten maar ik had nog even een lang gesprek met een collega aan de andere kant van het land.
Gewoon halverwege het gesprek zeggen dat je net door een tunnel heen rijd en dan ophangen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ook al lang en breed mijn laptop uit kunnen zetten maar ik had nog even een lang gesprek met een collega aan de andere kant van het land.
Ik had haar al verteld dat ik thuis was. Mijn huis heeft niet de gewoonte om door tunnels te rijdenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon halverwege het gesprek zeggen dat je net door een tunnel heen rijd en dan ophangen.
Dat is dan weer jouw foutquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had haar al verteld dat ik thuis was. Mijn huis heeft niet de gewoonte om door tunnels te rijden
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een aardige collega en het was een leuk gesprek
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een aardige collega en het was een leuk gesprek
Geen mozarella salade vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |