Hier gaan we over zo gyros bestellen.quote:
G E N O Tquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaan we over zo gyros bestellen.
Die eet ook gewoon knoflookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Medelijden met je vriendin
Ach, zo erg is het ook weer niet.quote:
Hang je tong er maar inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het ook weer niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hang je tong er maar in
Hier ga ik even maar niet op reagerenquote:
Zou rakenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Boh dat was lekkere aardappelpuree.
Vastkokende aardappels, zoete aardappel, knoflook. Koken. En dan stampen met boter en een beetje mosterd.
Beetje jammer hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik even maar niet op reageren
Heb ik al lang niet meer gehad. Goed idee wel om nog eens te gaan makenquote:
Voor verdere details kun je het best je vrouw raadplegenquote:
Als MCH een bakje aardappelpuree wil om zijn lul in te steken dan kan hij die krijgen hoor.quote:
Ze weet van niets.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor verdere details kun je het best je vrouw raadplegen
Ik maak het regelmatig. Ik ben er dol opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al lang niet meer gehad. Goed idee wel om nog eens te gaan maken
Zonde van de pureequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als MCH een bakje aardappelpuree wil om zijn lul in te steken dan kan hij die krijgen hoor.
Ieder zijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |