Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.quote:
Mits goed gemaakt is het ook heerlijk, bedacht me gewoon dat ik het al een tijdje niet had gegetenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig. Ik ben er dol op
Nog steeds zonde van de puree!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.
Al denk ik wel met mosterd dat bijt een beetje.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar. Dan krijgt hij niet van die lekkere puree hoor.
Al denk ik wel met mosterd dat bijt een beetje.
Je eigen variatie op het Kleine cafe aan de haven??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De avond valt over nachten en pleinen.
Oh ja hij gaat ietsjes anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je eigen variatie op het Kleine cafe aan de haven??
quote:
Prima, echt top.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hoe is het in Frankrijk?
Koen ging toch cruisen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang blijf je? Camping?
Zit nu nog op camping in de Jura, vertrek morgen naar camping in Languedoc, zaterdag 17 naar Marseille aan boord cruiseschipquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang blijf je? Camping?
Cool!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit nu nog op camping in de Jura, vertrek morgen naar camping in Languedoc, zaterdag 17 naar Marseille aan boord cruiseschip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |