hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?quote:woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Spijker83 het volgende:[/b] [..] Maar das toch enkel voor vrienden? Of heb je alles openbaar staan? Lijkt me ook niet altijd wenselijk.
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij jou gelooft niemand dit nog
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)J89I4TvFzYhBOu6Oxudg
Werkt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesprekje beginnen in de kroeg. Uitgevraagd. Goede date geregeld. Zoals het hoort.
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?
Gadverdamme, dikzak.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pleonasme bedoel je danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.
Dit verbaast niemand.quote:
Jij bent gewoon eng dun.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorrquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
Is Tinder er ook niet gewoon om je ego te boosten?
*Tikt vriend aan "kijk eens hoeveel matches ik heb!"
maar verder niks ondernemen...
*prikt in buik*quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nee, ik had geen beeld van een dik iemand bij jou. De rest daarentegen...
Met een groene gezonde BMI, thanksquote:
Joh, 67kg is niks voor een manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*prikt in buik*
heel veel feestjes en vakantie in Griekenland en zo, en dus de sportschool beetje laten versloffen.
Ja sorry he.... #viesdikkeecto
net nog een goeie post gedaan zegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
auwquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Maar jij hebt jezelf als UIquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
Ja alweer een tijd lang niets mee gedaan. Dacht fris hem iets op (ook al is het nog een oude foto).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
[..]
net nog een goeie post gedaan zeg
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Heil Chai!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende: [..] Er wordt veel te weinig geneukt en teveel dates geanalyseerd. Als er dan al gedate wordt. Men is tegenwoordig zo preuts en incellerig.
![]()
Heb jij CL ondertussen al een super like gegeven?quote:
Allemaal toch?quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij CL ondertussen al een super like gegeven?
Neuh.quote:
"is niks voor een man" is wel erg generaliserend.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, 67kg is niks voor een man
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"is niks voor een man" is wel erg generaliserend.
Ik bedoel, ALLE Spanjaarden zijn 1.40 en dan is 67kg weer best veel
Niet eens allemaal? Je laat de boel wel een beetje versloffen, Faxquote:
En dickpics?quote:
Pleonasme is beter, tautologie kan. Maar ik snap je.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh.
Pleonasme is fout.
Tautologie niet.
Maar toch goed geprobeerd en ik snapte dat je bedoelde
Volgens mij heeft Ang3l de meeste...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar ontvangen veel FOK! Vrouwen die gevraagd en ongevraagd.
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar ontvangen veel FOK! Vrouwen die gevraagd en ongevraagd.
Raar maar waar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.
Raar.
Zelfs als ze wel interesse in je had is die meestal meteen weg na zo'n foto.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.
Raar.
Voor 1.83m is t idd aan de weinige kant, maar nog steeds groen.quote:
Nou het schijnt bij vrouwen ook wel erg te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ang3l de meeste...
Dat is wel een beetje saai.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ouderwetsch, ik heb nog nooit dickpics verstuurd#ouwelul
Nou......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ie foto’s echt gestuurd worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelfs als ze wel interesse in je had is die meestal meteen weg na zo'n foto.
40+? Ik dacht dat jij jonger wasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 1.83m is t idd aan de weinige kant, maar nog steeds groen.
Ik maak me neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerreges zurge om.
Behalve dan de 40+ spoiler rond het middel
Appen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stuur mannen ongevraagd ook dickpicks.
Zo rol ikquote:
En de reacties zijn dan zeer positief neem ik aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stuur mannen ongevraagd ook dickpicks.
Uhh, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou......
Of werken vrouwen breinen en hormonen en buiten toch echt anders?
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En de reacties zijn dan zeer positief neem ik aan?
Mannen zijn regelmatig blijkbaar erg vol van hun eigen penor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar.
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.quote:
Alles is ook beter met bierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.
You know me so wellquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.
Andersom wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ie foto’s echt gestuurd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeder van een ander loeder hequote:
Duhquote:
Pic niet pick.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 keer een dickpick in mijn leven gehad.
Nee muts, ben bijna 41quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
40+? Ik dacht dat jij jonger was
Ik word steeds blijer dan ik de keuze heb gemaakt voor homoseksualiteitquote:
Ik ben ook regelmatig vol van hun penor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Mannen zijn regelmatig blijkbaar erg vol van hun eigen penor.
Van een ouwe lul hoef ik ook geen foto, neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ouderwetsch, ik heb nog nooit dickpics verstuurd#ouwelul
Einde van de avond een glaasje Laphroaig erin.. Is het toch al koel genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Normaal gesproken zou ik voor een goede Islay malt kiezen, maar tis te heet voor whisky.
Sinds wanneer is dat een keuze?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word steeds blijer dan ik de keuze heb gemaakt voor homoseksualiteit
Ook niet binnen de relatie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook nog nooit een penor foto gestuurd.
Dat was een garpje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een keuze?
Dan ben je goed opgedroogd heur #justtuchochamonthingsquote:
Past qua lengte toch ook niet op haar scherm joh.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed opgedroogd of gewoon lekker nat gebleven?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben je goed opgedroogd heur #justtuchochamonthings
Panorama functiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Past qua lengte toch ook niet op haar scherm joh.
Die zou ik dus meteen op m'n PS4 in VR bekijkenquote:
Haha.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook regelmatig vol van hun penor.
Het is 30 graden hier 's nachts. Lekker koelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Einde van de avond een glaasje Laphroaig erin.. Is het toch al koel genoeg.
Kun je lekker op slapen.
Past niet op een foto bij jou toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze krijgt alleen maar een huidkleurig wazige vlek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past niet op een foto bij jou toch?
Wat een genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is 30 graden hier 's nachts. Lekker koel
Invullen wat van toepassing is. Hue hue vullen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed opgedroogd of gewoon lekker nat gebleven?
Maar indien ene keuze, dan ga ik zeker voor meer seks, betere kleding, geen kids-druk, dinkies, lol met vrouwen zonder de drama en het songfestival.quote:
En welk deel van het land is hier? Want in Twente koelt het s'nachts toch best lekker af..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is 30 graden hier 's nachts. Lekker koel
Betonschaar in je nek is wel fijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar indien ene keuze, dan ga ik zeker voor meer seks, betere kleding, geen kids-druk, dinkies, lol met vrouwen zonder de drama en het songfestival.
Wat kan mij dat bloed doneren nou bommen en die paar x per jaar in elkaar geslagen worden nemen we dan maar voor lief
Ik zag dat de Yard32 aan hun restaurant is begonnen hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Invullen wat van toepassing is. Hue hue vullen.
Nooh, gebeurd dat serieus nog? Die paar x per jaar in elkaar geslagen worden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar indien ene keuze, dan ga ik zeker voor meer seks, betere kleding, geen kids-druk, dinkies, lol met vrouwen zonder de drama en het songfestival.
Wat kan mij dat bloed doneren nou bommen en die paar x per jaar in elkaar geslagen worden nemen we dan maar voor lief
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En welk deel van het land is hier? Want in Twente koelt het s'nachts toch best lekker af..
Loom zweterige seks temperatuurtje welquote:
Als ze daarmee m'n nekhaar uitscheren, dan hoef ik dat zelf niet meer te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Betonschaar in je nek is wel fijn.
Maltaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En welk deel van het land is hier? Want in Twente koelt het s'nachts toch best lekker af..
Lol met vrouwen zonder drama? Wacht.. Das toch een fabeltje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd serieus nog jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooh, gebeurd dat serieus nog? Die paar x per jaar in elkaar geslagen worden?
Als je het over keuze hebt, heb ik er ook voor gekozen niet hetero te zijn
Gaan we samen etenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat de Yard32 aan hun restaurant is begonnen hier
Waren aan t verbouwen en schilderen.
Ik kom op facebook, voor het eerst een tijden en dankzij jou zie ik dit :quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/2147029285589511/
Mijn eerste vriendinnetje van toen ik 16 was, die al 20 jaar in Australie woont en al net zo lang niet gesproken heb.quote:Heej Hosti!
Ik kwam je moeder tegen in de supermarkt in Venlo en ze gaf me je nummer. Nou heb ik dat nummer verkeerd opgeslagen want kreeg een berichtje van een Evelien terug.. whoopsie..
Ik ben dit weekend op de parkfeesten, het lijkt me leuk om je even te zien!
mijn whats app nummer is:
+xxxxxxxxxx (Australisch nummer maar kost niks extra op whats app)
Hoop tot snel!
Liefs xx
Nicequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat de Yard32 aan hun restaurant is begonnen hier
Waren aan t verbouwen en schilderen.
Ik dacht dat je het over jezelf had, gelukkig maar dat jij er niet mee te maken hebt gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd serieus nog ja
Maar gelukkig bij mij nog nooit gebeurd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lol met vrouwen zonder drama? Wacht.. Das toch een fabeltje?
quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom op facebook, voor het eerst een tijden en dankzij jou zie ik dit :
[..]
Mijn eerste vriendinnetje van toen ik 16 was, die al 20 jaar in Australie woont en al net zo lang niet gesproken heb.
Ja, graag gedaan hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom op facebook, voor het eerst een tijden en dankzij jou zie ik dit :
[..]
Mijn eerste vriendinnetje van toen ik 16 was, die al 20 jaar in Australie woont en al net zo lang niet gesproken heb.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd serieus nog ja
Maar gelukkig bij mij nog nooit gebeurd.
Nee nog een beetje vroeg daarvoor denk ik.quote:
Ex-scharrel had een apart mapje aangemaakt voor de dickpics die ze ontvingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het schijnt bij vrouwen ook wel erg te zijn
Gordijnen dicht doen misschien (o.i.d.).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:13 schreef Allures het volgende:
GA GODVERDOMME VAN MIJN DAK NU
Ik vergeet steeds dat ze er zijn en dan doe ik weer wat oncharmants en dan loopt er weer iemand
Oh mijn godquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ex-scharrel had een apart mapje aangemaakt voor de dickpics die ze ontving
gordijnen op een dakraam?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht doen misschien (o.i.d.).
Zie je ze tenminste niet. Of loopt er wat leuks bij?
Om als voorbeeld maar te noemen van afgelopen weekend:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jezelf had, gelukkig maar dat jij er niet mee te maken hebt gehad.
Alsnog debiel dat het nog steeds voorkomt
Ik zou ff flashen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:13 schreef Allures het volgende:
GA GODVERDOMME VAN MIJN DAK NU
Ik vergeet steeds dat ze er zijn en dan doe ik weer wat oncharmants en dan loopt er weer iemand
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwooaaahhhhhh![]()
![]()
nu zit je er aan vast he!
Ik vond die mannen in gekleurde boerka's wel een grappig concept.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om als voorbeeld maar te noemen van afgelopen weekend:
UBER had gay pride acties, met veilig thuisbrengen en zo. Daarmee liften ze lekker mee met de "tolerantie" campagnes. Om vervolgens wel een chauffeur te hebben die doordraaid als er een kus op de achterbank plaatsvind en dan de jongens uit te schelden, uit e taxi te gooien en te bespugen.
Tja.
Een hoop schijntolerantie is er in dit land.
Op papier is t allemaal prima, maar doe je t zichtbaar dan is t goor, smerig en dan gebeurd er zoiets.
En maar zwaaien op de boot met je vlaggen en je marketingslogans.
Als ik ooit daar ben even checken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog een beetje vroeg daarvoor denk ik.
Het zag er uit alsof t nog wel een maandje duurde!
Om dan gezellig door te bladeren met vriendinnen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ex-scharrel had een apart mapje aangemaakt voor de dickpics die ze ontving
Die was van de PvdA Amsterdam toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vond die mannen in gekleurde boerka's wel een grappig concept.
Ze kreeg wel eens een vraag van "heb je mijn foto ontvangenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh mijn god![]()
Ik heb alle dickpics die ik tot nu toe ooit kreeg verwijderd, oncharmante dingen voor een foto
En dan nog ff lekker chillen op et balkonquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loom zweterige seks temperatuurtje wel
Triestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UBER had gay pride acties, met veilig thuisbrengen en zo. Daarmee liften ze lekker mee met de "tolerantie" campagnes. Om vervolgens wel een chauffeur te hebben die doordraaid als er een kus op de achterbank plaatsvind en dan de jongens uit te schelden, uit e taxi te gooien en te bespugen.
Tja.
Op papier is t allemaal prima, maar doe je t zichtbaar dan is t goor, smerig en dan gebeurd er zoiets.
Ik word hier echt een beetje verdrietig vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja.
Zo jammer dit. Leven nog blijkbaar in de middeleeuwen..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja.
Ja hoe maat? Dingen hangen vaak nogal recht omlaag he. Of ik moet zelf mijn dak op om het er op te leggen maar dan word het nogal druk daar hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Verkeerd gelezen..
Maar dan iets er voor hangen?
Helaas is mijn Finse bosnimf aan het werkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
En dan nog ff lekker chillen op et balkon
Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze kreeg wel eens een vraag van "heb je mijn foto ontvangen"
Stuurde ze 6 dickpics terug met de vraag welke van hem was
Ik heb een Tinder drankspel met vriendinnenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om dan gezellig door te bladeren met vriendinnen?
Ik zou er een spel van maken.
Heb jij van de categorie Medium, voor mij "de paarse dop"?
En dan toch dit artikel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Tolerantie vragen voor een religie op een evenement waar het grootste deel van de mensen van een flatgebouw afgetiefd wordt als die religie het voor het zeggen heeft.
Die zijn bang voor hun homosensuele verlangens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch dit artikel.
Al is t natuurlijk wel t AD
Terwijl er niks is om bang voor te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zijn bang voor hun homosensuele verlangens.
Ja maar wat zullen de buren er wel niet van denken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Terwijl er niks is om bang voor te zijn.
Lekker boeien wat Henk en Ingrid denken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar wat zullen de buren er wel niet van denken.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word hier echt een beetje verdrietig van
En dan nog vragen mensen zich af waarom er een pride is, want "dat is toch niet meer nodig"?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Leven nog blijkbaar in de middeleeuwen..
Hoop dat dit toch veranderd op den duur..
Overigens best ene geinig artikel, met de nodige humor: https://www.oneworld.nl/opinie/heteros-hebben-ook-pride-nodig/quote:1. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra er bushokjes worden vernield vanwege een reclamecampagne waarin een man en vrouw aan het zoenen zijn.
2. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra hetero’s tijdens het boeken van een reis altijd moeten checken of hun bestemming wel heterovriendelijk is.
3. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra het woord ‘hetero’ landelijk het populairste scheldwoord wordt onder mannen en kinderen.
4. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra tienerhetero’s zich gigantische zorgen maken over hoe hun vrienden en familie zullen reageren zodra ze opbiechten dat ze hetero zijn.
5. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra er een politieke partij in de Tweede Kamer zit die heteroseksualiteit afkeurt en hetero’s wil verbieden om te trouwen.
6. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra 99 procent van alle films, boeken en tv-series over lhbtq+’ers gaan.
7. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra je geen bloed mag doneren omdat je hetero bent.
8. Een straight pride wordt absoluut noodzakelijk zodra er aan de lopende band hetero’s in elkaar worden getrapt omdat ze hetero zijn.
Ik wil ditquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb een Tinder drankspel met vriendinnen
Dingen als carpe diem zijn een shotje
Jamaar ik zie Hosti mij ook nog niet in elkaar slaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zijn bang voor hun homosensuele verlangens.
Jupquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar je snapt wat ik bedoel met m'n verwijzing naar salafistische islam hoop ik
Goede opsomming inderdaad, respectquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan nog vragen mensen zich af waarom er een pride is, want "dat is toch niet meer nodig"?
Of, waarom er dan geen straight pride is.... Nou, dat had iemand laatst mooi opgesomd.
[..]
Overigens best ene geinig artikel, met de nodige humor: https://www.oneworld.nl/opinie/heteros-hebben-ook-pride-nodig/
Want dan ga ik hem opjagen en eindigt hij als Bambi's moeder. En dat weet hijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik zie Hosti mij ook nog niet in elkaar slaan!
Dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef gcjoel het volgende:
Bijna iedereen is heel tolerant en vind alles best, zolang het maar niet te dichtbij komt.
Ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want dan ga ik hem opjagen en eindigt hij als Bambi's moeder. En dat weet hij
Tenzij swaffelen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast; Hosti slaat niet. Teveel werk. Verstandig van hem
Das geen werk, das een donderdagmiddag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij swaffelen?
Hoewel Ang3l dat natuurlijk weer geen probleem zou vinden
Interne stokslagenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij swaffelen?
Nou, als ik van de swaffel KO ga is t ook weer teveel van t goedequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij swaffelen?
Dan is het wel een flinke, dus ook de moeite waard.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik van de swaffel KO ga is t ook weer teveel van t goede
Wat heb ik hier nou weer mee te maken. Ik woon in Havana aan de Waal joh.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik zie Hosti mij ook nog niet in elkaar slaan!
werk jij niet meer ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Of een dinsdagochtend. Voor mij dan.
Dat kan dan wel weer met die politieknuppel van me.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij swaffelen?
That would be a huge ass motherfuckin' D thoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik van de swaffel KO ga is t ook weer teveel van t goede
Hahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan dan wel weer met die politieknuppel van me.![]()
RIP die ene ex. Ze was okay.
Nah. I just show up and look pretty.quote:
It will make my whole day!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is het wel een flinke, dus ook de moeite waard.
Als veurbeeld jonguuuuuh!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken. Ik woon in Havana aan de Waal joh.
same.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. I just show up and look pretty.
Een guacamole bar? Waar ik heel veel guacamole kan eten?!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben naar de tree hugging guacamole bar beneden verhuisd en er zit een vent in compleet zwart met winterjas aan en wollen muts op. Het is ruim over 30 graden. Wat
Zeker weten dat het een oude plantagebaas is van de coloniale tijden. Die nog nigger met harde R zegt. Let maar op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben naar de tree hugging guacamole bar beneden verhuisd en er zit een vent in compleet zwart met winterjas aan en wollen muts op. Het is ruim over 30 graden. Wat
Loads. Kilo's. Liters.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een guacamole bar? Waar ik heel veel guacamole kan eten?!
ik zit ook onder een dekentje nuquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Wat doe jij in huis dat je constant met je tits out loopt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zit ook onder een dekentje nu
Deels omdat ik dan stop met per ongeluk mensen flashen hopelijk. En deels omdat lekker warm
MAAR WAAROM ZIJN ZE OP JE DAK?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik zit ook onder een dekentje nu
Deels omdat ik dan stop met per ongeluk mensen flashen hopelijk. En deels omdat lekker warm
dat gebeurd gewoon als je tits hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doe jij in huis dat je constant met je tits out loopt?
Moeilijke jurk aan. Lekker beetje op de bank liggen. Dan valt er wel eens wat uit. Of een stuk bilquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat gebeurd gewoon als je tits hebt
denk ik.
het is de buurvrouw die haar dak aan het poetsen isquote:
dak poetsen? Wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
het is de buurvrouw die haar dak aan het poetsen is
As you do
En af en toe loopt er een kind af en aan
In Malta? Dan zou ik eerder denken aan Dowton Abbey wannabe die alles heeft verloren behalve de titel 'Lord' en eist dat hij als zodanig aangesproken wordtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een oude plantagebaas is van de coloniale tijden. Die nog nigger met harde R zegt. Let maar op.
Lekker je kind op het dak laten lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
As you do
Ben je er tenminste snel vanaf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker je kind op het dak laten lopen
Lekker, allemaal gaten in je plat dak dadelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
As you do
Beter dan een plat dak in je gat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker, allemaal gaten in je plat dak dadelijk.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bestel maar vast een portie, ik kom er aan.
Nou, ik moet zeggen dat ik thuis ook geregeld in boxer of iets dergelijks rondloop.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook van 'had ik dat niet ook al een paar jaar moeten doen? Is dit weer zoiets dat ik niet snap? Of is dit zoiets dat zij niet snapt?'quote:
Dat doet mijn vriendin ook hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd de ander.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook van 'had ik dat niet ook al een paar jaar moeten doen? Is dit weer zoiets dat ik niet snap? Of is dit zoiets dat zij niet snapt?'
Werkelijk, ik voel me soms zo'n alien en dan weet ik nooit of ik nou gek ben of die ander
Kan me voorstellen dat de buitenkant van zo'n dakkoepel misschien eens schoongemaakt moet worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook van 'had ik dat niet ook al een paar jaar moeten doen? Is dit weer zoiets dat ik niet snap? Of is dit zoiets dat zij niet snapt?'
Werkelijk, ik voel me soms zo'n alien en dan weet ik nooit of ik nou gek ben of die ander
Dat heb ik met alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
GADVERDAMME MANquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles.
Kwam er laatst dus ook achter dat ik nog nooit de buitenkant van de douchecabine had schoongemaakt.
Ja het raam. Dat heb ik ook nog wel eens gedaan. En daarna nog wel eens tegen de werkster gezegd dat ze dat moet doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de buitenkant van zo'n dakkoepel misschien eens schoongemaakt moet worden.
Begonnen er paddenstoelen te groeien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles.
Kwam er laatst dus ook achter dat ik nog nooit de buitenkant van de douchecabine had schoongemaakt.
Allemaal lekkages zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja het raam. Dat heb ik ook nog wel eens gedaan. En daarna nog wel eens tegen de werkster gezegd dat ze dat moet doen
Maar buuf is het dak aan het poetsen
Het dak zelf. Het zwarte spul van het platte dak
Ik moet zeggen, het zag er schoner uit dan mijn vloer soms
Dat is wel raarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja het raam. Dat heb ik ook nog wel eens gedaan. En daarna nog wel eens tegen de werkster gezegd dat ze dat moet doen
Maar buuf is het dak aan het poetsen
Het dak zelf. Het zwarte spul van het platte dak
Ik moet zeggen, het zag er schoner uit dan mijn vloer soms
Van die witgele vlokken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begonnen er paddenstoelen te groeien?
......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles.
Had ik bij de eerste werkster ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles.
Je dacht dat je groen glas had?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles.
Ah zo goor was het nou ook weer niet. maar ik heb dus zo'n douchecabine:quote:
Ja ik wil ook liever niet dat ze op mijn dak lopen om die redenquote:
De binnenkantquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Had ik bij de eerste werkster ook
Die ging de buitenkant van mijn huiskamerkast soppen
Toen dacht ik Owja dat kan ook
Ik had echt wel eens de bovenkant en de binnenkant gedaan maar gewoon de zijkant...
Die dingen zijn een ramp om schoon te makenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah zo goor was het nou ook weer niet. maar ik heb dus zo'n douchecabine:
[ afbeelding ]
Met van die leuke randjes en rubbertjesdie nogal lastig schoon te maken zijn.
Ja, maar dan hangt je slurf er toch niet de hele tijd langs?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik thuis ook geregeld in boxer of iets dergelijks rondloop.
En dan wordt e raangebeld en moet ik als een soort ninja voorbij de gang richting slaapkamer (voordeur heet een raampje) om ongezien snel iets aan te trekken
Die bungelt er gewoon onderuit toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dan hangt je slurf er toch niet de hele tijd langs?
Ja, die randjes zijn bij mij ook onherstelbaar vies.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Haha volgens deze afbeelding kun je hem zo schoonmaken:
[ afbeelding ]
Toen ik dat eens probeerde was dat hele ding uit z'n lood geslagen en wilde ie niet meer dicht.
En dan ziet t er nog niet eens zo lastig uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Haha volgens deze afbeelding kun je hem zo schoonmaken:
[ afbeelding ]
Toen ik dat eens probeerde was dat hele ding uit z'n lood geslagen en wilde ie niet meer dicht.
Soms is t ook zonder boxerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dan hangt je slurf er toch niet de hele tijd langs?
Ik heb nog nooit de binnenkant van een kast schoongemaakt geloof ik. Alleen keukenlades enzo.quote:
Ja heb eerlijk gezegd ook geen idee..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja hoe maat? Dingen hangen vaak nogal recht omlaag he. Of ik moet zelf mijn dak op om het er op te leggen maar dan word het nogal druk daar he
Mijn poes is meestal niet zo kaal soberso. Maar nee, wel altijd een string of slipje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is t ook zonder boxer
En een slurf is toch niet hetzelfde als boobies!
Je loopt toch niet in je kale poes?
Blote bastquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Tevens loop ik zelf ook regelmatig in blote bast maar we hebben geen inkijk.
Nou ja, zoveel tiet zit er niet opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blote bastDat heb ik nog nooit gebruikt zien worden voor een vrouw!
Ik denk meteen aan een harige gespierde borst.
Oh ik doe alles wel 1 of 2x per jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de binnenkant van een kast schoongemaakt geloof ik. Alleen keukenlades enzo.
klopt ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blote bastDat heb ik nog nooit gebruikt zien worden voor een vrouw!
Ik denk meteen aan een harige gespierde borst.
Haha ja, dat is met heel veel dingen het geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef gcjoel het volgende:
Bijna iedereen is heel tolerant en vind alles best, zolang het maar niet te dichtbij komt.
Nou ik slinger nog wel eens rond.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn poes is meestal niet zo kaal soberso. Maar nee, wel altijd een string of slipje.
Ja ik normaal ook niet tenzij ze als ninjas van boven komen verdomme!!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Tevens loop ik zelf ook regelmatig in blote bast maar we hebben geen inkijk.
Haha ja dat is wel echt kak heyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook niet tenzij ze als ninjas van boven komen verdomme!!
gordijntje ervoor of plastic erop!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik slinger nog wel eens rond.
Omdat ik dan bv ff uit bed kom voor de wc, of ff ontbijt maken.
En dan kom ik dus in de gang, alwaar dat raampje zit!
Gewoon ff met je tetten naar het buurjongetje schudden, dan is het feest snel voorbij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik werkte laatst thuis (ook echt 1x per jaar) en toen zat ik in boxer in een call, en toen kwam de glazenwasser. En t was helemala niet zo'n standaard porno scene die ik gehoopt had.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Vrouwen met goed schaamhaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn poes is meestal niet zo kaal soberso. Maar nee, wel altijd een string of slipje.
Ik heb van dat plakfolie op het raampje in de deurquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik slinger nog wel eens rond.
Omdat ik dan bv ff uit bed kom voor de wc, of ff ontbijt maken.
En dan kom ik dus in de gang, alwaar dat raampje zit!
ja dat heeft ie echt al wel bij andere ramen gezien hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon ff met je tetten naar het buurjongetje schudden, dan is het feest snel voorbij.
Dan kan nog steeds t rolgordijn van de keuken omhoog zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gordijntje ervoor of plastic erop!
Ach, heeft dat kind ook een leuke pubertijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat heeft ie echt al wel bij andere ramen gezien hoor![]()
Ik vergeet nogal snel om een gordijn dicht te doen of zo
Dezelfde deceptie die ik had toen het kopieerapparaat niet werktequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werkte laatst thuis (ook echt 1x per jaar) en toen zat ik in boxer in een call, en toen kwam de glazenwasser. En t was helemala niet zo'n standaard porno scene die ik gehoopt had.Zo teleurstellend.
Of toen ik pizza besteld en geen cashmoney had voor de pizzabezorgster.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dezelfde deceptie die ik had toen het kopieerapparaat niet werkte
Betalen in natura.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of toen ik pizza besteld en geen cashmoney had voor de pizzabezorgster.
oh jammer, wilde bijna dm-enquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, die komt hier al jaren.
Kut is dat he?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Porno is dus gewoon fakequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet met mij heur...quote:
Ja wel geneukt hoor, maar niet zo goed als ik dacht. Waardeloos. Had minstens drie vriendinnen verwacht en die strap-on had ook niet echt gehoeven.quote:
Je bent geen fan van peggen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja wel geneukt hoor, maar niet zo goed als ik dacht. Waardeloos. Had minstens drie vriendinnen verwacht en die strap-on had ook niet echt gehoeven.
Moodkiller wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja wel geneukt hoor, maar niet zo goed als ik dacht. Waardeloos. Had minstens drie vriendinnen verwacht en die strap-on had ook niet echt gehoeven.
Nou, droog er in vind ik geen pretje hoorquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een statementje erin gooien.
Dickpics zijn een urban legend.
Geen enkele van de vrouwen hier krijgen zulke dingen. En als dat al zou gebeuren hangen ze die persoon binnnen het uur aan de grootste schandpaal die ze kunnen vinden.
Met naam, toenaam en dickgegevens zo hoppa naar de schoonouders ofzo.
Oh nee dat snap ik. Lube is geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, droog er in vind ik geen pretje hoor
Je zou toch verwachten dat een pizza bezorger wel wat olijfolie zou gebruiken..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerst een beetje rimmen natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je een keer aandacht is het weer niet goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Allures het volgende:
Whaha dm-slider op insta. Geen zin in dus ik zeg meteen dat ik getrouwd ben. Dat is meestal genoeg
'Je ziet er niet getrouwd uit'.
Hoe de fuck zie je er getrouwd uit dan
En mijn man staat gewoon op mijn insta sukkel
je vrouw heeft ze inmiddels ook ontvangen. Je gegevens hebben lang genoeg op fok gestaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een statementje erin gooien.
Dickpics zijn een urban legend.
Geen enkele van de vrouwen hier krijgen zulke dingen. En als dat al zou gebeuren hangen ze die persoon binnnen het uur aan de grootste schandpaal die ze kunnen vinden.
Met naam, toenaam en dickgegevens zo hoppa naar de schoonouders ofzo.
Wat een beetje spuug al niet oplost.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee dat snap ik. Lube is geen overbodige luxe.
Je ziet er niet uit als een Keesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Allures het volgende:
Whaha dm-slider op insta. Geen zin in dus ik zeg meteen dat ik getrouwd ben. Dat is meestal genoeg
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een beetje spuug al niet oplost.
Zo'n dikke groene rochel met stukjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een beetje spuug al niet oplost.
Deceptie hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een pizza bezorger wel wat olijfolie zou gebruiken..
Mn toompje denkt er toch anders over wanneer het te droog is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Droog of niet, mijn pener geeft geen fuck.
Echt hequote:
Niet iedereen hier heeft zo'n kinderarmpje als jij tussen zijn benen hangen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mn toompje denkt er toch anders over wanneer het te droog is.
Wel zo logisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
Sowieso ben ik een 10/10. Natuurlijk ben ik getrouwd. Somebody liked it and put a ring on it
.................................quote:
Kortpittig kapsel en snotterende baby aan de hand.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Allures het volgende:
Dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft zo'n kinderarmpje als jij tussen zijn benen hangen.
Kleine piemels boeit dat niet zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee bij mij zijn de pizza bezorgers, thuisbezorgders en deliverootjes ook wel voornamelijk knulletjes van zo'n 20 jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso nog nooit een vrouwelijke pizzabezorger voorbij zien komen.
Een baby zonder snottebel betekent gescheiden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kortpittig kapsel en snotterende baby aan de hand.
Watjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jamaar olijfolie tast t condoom aan jonguuuuh!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een pizza bezorger wel wat olijfolie zou gebruiken..
Hammer time.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.................................
Stop.
Wedden dat jouw penis een fuck geeft als jij m gortdroog in een anus probeert te proppen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Droog of niet, mijn pener geeft geen fuck.
Oquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah jullie hebben dat beide geprobeerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wedden dat jouw penis een fuck geeft als jij m gortdroog in een anus probeert te proppen?
Zeg maar dag tegen je toompje en zo
[..]
OHet was al vermeld.
Ik zie nu die broek. En dat dansje,.quote:
I know the feelsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
1 keer een ingescheurd toompje is genoeg, hoeft niet nog een keer.
Schijnt ook flink te bloeden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
1 keer een ingescheurd toompje is genoeg, hoeft niet nog een keer.
Geef nou maar gewoon toe dat je een klein piemeltje hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah jullie hebben dat beide geprobeerd?
Of z'n bedpartners hadden een grote grot, kan ook nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een klein piemeltje hebt.
Echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |