hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?quote:woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Spijker83 het volgende:[/b] [..] Maar das toch enkel voor vrienden? Of heb je alles openbaar staan? Lijkt me ook niet altijd wenselijk.
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij jou gelooft niemand dit nog
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)J89I4TvFzYhBOu6Oxudg
Werkt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesprekje beginnen in de kroeg. Uitgevraagd. Goede date geregeld. Zoals het hoort.
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?
Gadverdamme, dikzak.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pleonasme bedoel je danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.
Dit verbaast niemand.quote:
Jij bent gewoon eng dun.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorrquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
Is Tinder er ook niet gewoon om je ego te boosten?
*Tikt vriend aan "kijk eens hoeveel matches ik heb!"
maar verder niks ondernemen...
*prikt in buik*quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nee, ik had geen beeld van een dik iemand bij jou. De rest daarentegen...
Met een groene gezonde BMI, thanksquote:
Joh, 67kg is niks voor een manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*prikt in buik*
heel veel feestjes en vakantie in Griekenland en zo, en dus de sportschool beetje laten versloffen.
Ja sorry he.... #viesdikkeecto
net nog een goeie post gedaan zegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
auwquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Maar jij hebt jezelf als UIquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
Ja alweer een tijd lang niets mee gedaan. Dacht fris hem iets op (ook al is het nog een oude foto).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
[..]
net nog een goeie post gedaan zeg
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |