hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?quote:woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Spijker83 het volgende:[/b] [..] Maar das toch enkel voor vrienden? Of heb je alles openbaar staan? Lijkt me ook niet altijd wenselijk.
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij jou gelooft niemand dit nog
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)J89I4TvFzYhBOu6Oxudg
Werkt nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesprekje beginnen in de kroeg. Uitgevraagd. Goede date geregeld. Zoals het hoort.
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe moeten vreemden anders mijn ego stelen?
Gadverdamme, dikzak.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een vieze dikke uitgewoonde ranzige promiscue sletterige zaadvragende hoer?!
Want ik ben dan wel voor t eerst sinds lange tijd boven de 67kg, maar ZO dik ben ik nog niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pleonasme bedoel je danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een slet, de rest is een tautologische stijlfout.
Dit verbaast niemand.quote:
Jij bent gewoon eng dun.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorrquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
Is Tinder er ook niet gewoon om je ego te boosten?
*Tikt vriend aan "kijk eens hoeveel matches ik heb!"
maar verder niks ondernemen...
*prikt in buik*quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nee, ik had geen beeld van een dik iemand bij jou. De rest daarentegen...
Met een groene gezonde BMI, thanksquote:
Joh, 67kg is niks voor een manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*prikt in buik*
heel veel feestjes en vakantie in Griekenland en zo, en dus de sportschool beetje laten versloffen.
Ja sorry he.... #viesdikkeecto
net nog een goeie post gedaan zegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
auwquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Maar jij hebt jezelf als UIquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True.. Doe er zelf niet zoveel ermee (en hoef dat ook niet)..
Ja alweer een tijd lang niets mee gedaan. Dacht fris hem iets op (ook al is het nog een oude foto).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
[..]
net nog een goeie post gedaan zeg
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Matches met allemaal dikke wijven is niet iets om mee te pochen hoorr
Heil Chai!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende: [..] Er wordt veel te weinig geneukt en teveel dates geanalyseerd. Als er dan al gedate wordt. Men is tegenwoordig zo preuts en incellerig.
![]()
Heb jij CL ondertussen al een super like gegeven?quote:
Allemaal toch?quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij CL ondertussen al een super like gegeven?
Neuh.quote:
"is niks voor een man" is wel erg generaliserend.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, 67kg is niks voor een man
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"is niks voor een man" is wel erg generaliserend.
Ik bedoel, ALLE Spanjaarden zijn 1.40 en dan is 67kg weer best veel
Niet eens allemaal? Je laat de boel wel een beetje versloffen, Faxquote:
En dickpics?quote:
Pleonasme is beter, tautologie kan. Maar ik snap je.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh.
Pleonasme is fout.
Tautologie niet.
Maar toch goed geprobeerd en ik snapte dat je bedoelde
Volgens mij heeft Ang3l de meeste...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar ontvangen veel FOK! Vrouwen die gevraagd en ongevraagd.
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar ontvangen veel FOK! Vrouwen die gevraagd en ongevraagd.
Raar maar waar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.
Raar.
Zelfs als ze wel interesse in je had is die meestal meteen weg na zo'n foto.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongevraagd heb ik nooit begrepen. Alsof een vrouw die geen interesse in je had dan ineens bedenkt, 'wacht eens even, maar nu ben ik zo nat dat ik niet anders kan dan me op die pener storten'.
Raar.
Voor 1.83m is t idd aan de weinige kant, maar nog steeds groen.quote:
Nou het schijnt bij vrouwen ook wel erg te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ang3l de meeste...
Dat is wel een beetje saai.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ouderwetsch, ik heb nog nooit dickpics verstuurd#ouwelul
Nou......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ie foto’s echt gestuurd worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zelfs als ze wel interesse in je had is die meestal meteen weg na zo'n foto.
40+? Ik dacht dat jij jonger wasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 1.83m is t idd aan de weinige kant, maar nog steeds groen.
Ik maak me neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerreges zurge om.
Behalve dan de 40+ spoiler rond het middel
Appen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stuur mannen ongevraagd ook dickpicks.
Zo rol ikquote:
En de reacties zijn dan zeer positief neem ik aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik stuur mannen ongevraagd ook dickpicks.
Uhh, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou......
Of werken vrouwen breinen en hormonen en buiten toch echt anders?
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En de reacties zijn dan zeer positief neem ik aan?
Mannen zijn regelmatig blijkbaar erg vol van hun eigen penor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Raar.
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.quote:
Alles is ook beter met bierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.
You know me so wellquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosti kennende; formaat maakt niet uit zolang hij in een glas bier hangt.
Andersom wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ie foto’s echt gestuurd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeder van een ander loeder hequote:
Duhquote:
Pic niet pick.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 keer een dickpick in mijn leven gehad.
Nee muts, ben bijna 41quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
40+? Ik dacht dat jij jonger was
Ik word steeds blijer dan ik de keuze heb gemaakt voor homoseksualiteitquote:
Ik ben ook regelmatig vol van hun penor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Mannen zijn regelmatig blijkbaar erg vol van hun eigen penor.
Van een ouwe lul hoef ik ook geen foto, neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ouderwetsch, ik heb nog nooit dickpics verstuurd#ouwelul
Einde van de avond een glaasje Laphroaig erin.. Is het toch al koel genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Normaal gesproken zou ik voor een goede Islay malt kiezen, maar tis te heet voor whisky.
Sinds wanneer is dat een keuze?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word steeds blijer dan ik de keuze heb gemaakt voor homoseksualiteit
Ook niet binnen de relatie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook nog nooit een penor foto gestuurd.
Dat was een garpje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een keuze?
Dan ben je goed opgedroogd heur #justtuchochamonthingsquote:
Past qua lengte toch ook niet op haar scherm joh.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed opgedroogd of gewoon lekker nat gebleven?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben je goed opgedroogd heur #justtuchochamonthings
Panorama functiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Past qua lengte toch ook niet op haar scherm joh.
Die zou ik dus meteen op m'n PS4 in VR bekijkenquote:
Haha.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook regelmatig vol van hun penor.
Het is 30 graden hier 's nachts. Lekker koelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Einde van de avond een glaasje Laphroaig erin.. Is het toch al koel genoeg.
Kun je lekker op slapen.
Past niet op een foto bij jou toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze krijgt alleen maar een huidkleurig wazige vlek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past niet op een foto bij jou toch?
Wat een genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is 30 graden hier 's nachts. Lekker koel
Invullen wat van toepassing is. Hue hue vullen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed opgedroogd of gewoon lekker nat gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |