abonnement Unibet Coolblue
pi_188323954
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_188323957
Moet je wel een nieuwe openen DaggerOne
  woensdag 7 augustus 2019 @ 08:37:44 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188325784
Yasmin, ik vind het altijd beetje vaag hoe die dingen bij jou lopen / hoe je ze omschrijft misschien.
Maar als ik het goed begrijp stelde hij de zondag voor als date. Jij geeft aan dat je niet zeker weet of je kon. En nu is er totale stilte? Of geen reactie meer daarover, maar wel communicatie?

Heb jij wel een tegenvoorstel gedaan, voor als je niet kon. Of aangegeven dat je dan en dan laat weten of je kan? Misschien denkt hij nu wel dat jij niet wil, omdat je wazig bent in of je wel/niet kan of wil.

Je vraagt hier hoe het zit, meerdere mensen zeggen opzich dat je best onduidelijk was naar hem toe, maar je eindconclusie is dat je nog even 2 dagen stilte doet in de hoop dat hij nog wat van zich laat horen? Lijkt me zonde, want jij wil ook die date zei je eerder. Dus doe eens wat actie erin.
pi_188325968
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Yasmin, ik vind het altijd beetje vaag hoe die dingen bij jou lopen / hoe je ze omschrijft misschien.
Maar als ik het goed begrijp stelde hij de zondag voor als date. Jij geeft aan dat je niet zeker weet of je kon. En nu is er totale stilte? Of geen reactie meer daarover, maar wel communicatie?

Heb jij wel een tegenvoorstel gedaan, voor als je niet kon. Of aangegeven dat je dan en dan laat weten of je kan? Misschien denkt hij nu wel dat jij niet wil, omdat je wazig bent in of je wel/niet kan of wil.

Je vraagt hier hoe het zit, meerdere mensen zeggen opzich dat je best onduidelijk was naar hem toe, maar je eindconclusie is dat je nog even 2 dagen stilte doet in de hoop dat hij nog wat van zich laat horen? Lijkt me zonde, want jij wil ook die date zei je eerder. Dus doe eens wat actie erin.
Er is nu stilte nadat ik aangaf niet weet of ik zondag vrij kan krijgen. De heren hier hebben uitgelegd dat ik onterecht heb verwacht een reactie te krijgen en dat ik niet concreet was. Nogmaals heb het zelf niet zo gezien maar begrijp het nu wel.

De reden ook dat ik gisteren avond niets heb gestuurd is omdat ik denk dat hij een date had of ontmoeting met een vrouw en hem niet het idee wilde geven dat ik daarom ineens weer opdook :P

Maar zal hem vandaag een app sturen en kijken wat er gebeurd.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 09:12:04 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188326020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:06 schreef Yasmin23 het volgende:
De reden ook dat ik gisteren avond niets heb gestuurd is omdat ik denk dat hij een date had of ontmoeting met een vrouw en hem niet het idee wilde geven dat ik daarom ineens weer opdook :P
Hoezo dacht je dat?
pi_188326093
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo dacht je dat?
Omdat die al had aangegeven gisteren aan afspraak te hebben terwijl de rest van de dagen specifiek werd beschreven met vrienden en familie en hij in Scheveningen was wat ook op instagram staat :P

Dus dacht dat hij het misschien verkeerd op zou vatten als ik dan ineens weer ga appen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 09:18:51 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188326110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Omdat die al had aangegeven gisteren aan afspraak te hebben terwijl de rest van de dagen specifiek werd beschreven met vrienden en familie en hij in Scheveningen was wat ook op instagram staat :P

Dus dacht dat hij het misschien verkeerd op zou vatten als ik dan ineens weer ga appen.
Hoe ver kan je doordenken :?
Hij weet niet eens dat jij denkt dat hij een date heeft. Boeiend wanneer je wat stuurt, nu denkt ie misschien dat je geen interesse hebt, want dagen stilte.
Je moet minder voor een ander denken.
pi_188326119
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe ver kan je doordenken :?
Hij weet niet eens dat jij denkt dat hij een date heeft. Boeiend wanneer je wat stuurt, nu denkt ie misschien dat je geen interesse hebt, want dagen stilte.
Je moet minder voor een ander denken.
Ja je hebt gelijk.
pi_188326575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:06 schreef Yasmin23 het volgende:

De reden ook dat ik gisteren avond niets heb gestuurd is omdat ik denk dat hij een date had of ontmoeting met een vrouw en hem niet het idee wilde geven dat ik daarom ineens weer opdook :P

Maar zal hem vandaag een app sturen en kijken wat er gebeurd.
Je DACHT dat hij een date had? What the fuck. 8)7

Sorry, maar je zit er echt helemaal verkeerd in, mentaal gezien. Je vult echt ALLES voor hem in, hoe hij denkt, wat hij aan het doen is, blabla. Dit heeft niks met een vrouwenbrein te maken, maar alles met een te grote onzekerheid om uberhaupt met een leuk iemand te kunnen daten.

Ik geloof er niks van dat jij ook zo twijfelt. Jij wil hem ontzettend graag nog een keer zien. Maar het gaat echt niet werken op de manier waarop je nu bezig bent.
pi_188326621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 09:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je DACHT dat hij een date had? What the fuck. 8)7

Sorry, maar je zit er echt helemaal verkeerd in, mentaal gezien. Je vult echt ALLES voor hem in, hoe hij denkt, wat hij aan het doen is, blabla. Dit heeft niks met een vrouwenbrein te maken, maar alles met een te grote onzekerheid om uberhaupt met een leuk iemand te kunnen daten.

Ik geloof er niks van dat jij ook zo twijfelt. Jij wil hem ontzettend graag zien. Maar het gaat echt niet werken op de manier waarop je nu bezig bent.
Oke geloof je het niet :P

Ik vind het niet zon rare conclusie:P Vind het verder niet erg maar dacht dat het niet het goede moment was om te appen. Overigens heeft hij ook verteld dat hij hier een meisje kent van tinder waarmee hij heeft afgesproken voor een sexdate dus het kan gewoon.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 10:03:36 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188326639
Alles kan. Wat boeit het verder, als jij wilt daten, moet je contact leggen. En niet wachten, omdate hij eventueel mogelijk misschien wel een date zou kunnen hebben met een ander.
Misschien app je hem wel tijdens, ziet hij het, lacht en denkt aan je en vindt zijn huidige date daardoor minder leuk, omdat hij jou stiekem leuker vindt.

Kans dat hij je een bitch vindt omdat je hem tijdens zijn date (waar jij niets van wist) zit te appen, is zeer, zeer klein.
pi_188326664
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Alles kan. Wat boeit het verder, als jij wilt daten, moet je contact leggen. En niet wachten, omdate hij eventueel mogelijk misschien wel een date zou kunnen hebben met een ander.
Misschien app je hem wel tijdens, ziet hij het, lacht en denkt aan je en vindt zijn huidige date daardoor minder leuk, omdat hij jou stiekem leuker vindt.

Kans dat hij je een bitch vindt omdat je hem tijdens zijn date (waar jij niets van wist) zit te appen, is zeer, zeer klein.
Ik heb geappt. Kijken of die reageert :)
pi_188326685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke geloof je het niet :P

Ik vind het niet zon rare conclusie:P Vind het verder niet erg maar dacht dat het niet het goede moment was om te appen. Overigens heeft hij ook verteld dat hij hier een meisje kent van tinder waarmee hij heeft afgesproken voor een sexdate dus het kan gewoon.
Als je al na gaat denken over het juiste moment van appen.. :N

Zoals ik al zei, dat zegt veel over hoe erin zit.
pi_188326695
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb geappt. Kijken of die reageert :)
Wat heb je gestuurd?
pi_188326714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat heb je gestuurd?
Dat zondag lastig is dus het woensdag moet worden en gevraagd of alles goed gaat.
pi_188327251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke geloof je het niet :P

Ik vind het niet zon rare conclusie:P Vind het verder niet erg maar dacht dat het niet het goede moment was om te appen. Overigens heeft hij ook verteld dat hij hier een meisje kent van tinder waarmee hij heeft afgesproken voor een sexdate dus het kan gewoon.
Dat je überhaupt nog verder met hem wil daten, de ene fling na de andere. Maar ieder zijn meug..
pi_188327337
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat je überhaupt nog verder met hem wil daten, de ene fling na de andere. Maar ieder zijn meug..
Ja mijn ding is het niet maar goed iemand is vrij om te daten toch. Ik date zelf al niet eens verschillende personen te gelijk maar er is eigenlijk ook niks mis mee toch?
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:05:04 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188327388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:

Ja mijn ding is het niet maar goed iemand is vrij om te daten toch. Ik date zelf al niet eens verschillende personen te gelijk maar er is eigenlijk ook niks mis mee toch?
Als jij het geen probleem vindt, is er niets aan de hand.
Dan boeit het niet of anderen er wel of geen probleem mee hebben.
pi_188327396
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als jij het geen probleem vindt, is er niets aan de hand.
Dan boeit het niet of anderen er wel of geen probleem mee hebben.
Ja hoef het niet in detail te weten natuurlijk :P

Maar je kan toch eigenlijk niks verwachten dan?
pi_188327432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat je überhaupt nog verder met hem wil daten, de ene fling na de andere. Maar ieder zijn meug..
Grappig, ik heb eerder al gewaarschuwd dat het wel eens deze kant op zou kunnen gaan.

Maar dan word je weggehoond door types zoals Scary Mary die hele boekwerken aan analyses erop loslaten dat het authentiek zou zijn als je echt iemand wilt daten ondanks dat diegene sterke twijfels heeft, en de rest die dingen roepen zoals 'Volg je gevoel'. :')

Nu blijkt alsnog dat Yasmin niet weet wat ze moet doen en allerlei zaken pikt van hem (twijfels, sexdates met anderen, etc). Allemaal uit pure neediness. Ik bedoel, iemand die zichzelf hoog heeft zitten doet niet zo wispelturig, en pikt dit soort zaken niet van dates. Dan is het gewoon exit, want je weet dat je een beter iemand kan krijgen. Het lijkt me overduidelijk dat zij een van de velen is voor hem.
pi_188327460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Grappig, ik heb eerder al gewaarschuwd dat het wel eens deze kant op zou kunnen gaan.

Maar dan word je weggehoond door types zoals Scary Mary die hele boekwerken aan analyses erop loslaten dat het authentiek zou zijn als je echt iemand wilt daten ondanks dat diegene sterke twijfels heeft, en de rest die dingen roepen zoals 'Volg je gevoel'. :')

Nu blijkt alsnog dat Yasmin niet weet wat ze moet doen en allerlei zaken pikt van hem (twijfels, sexdates met anderen, etc). Allemaal uit pure neediness. Ik bedoel, iemand die zichzelf hoog heeft zitten doet niet zo wispelturig, en pikt dit soort zaken niet van dates. Het lijkt me overduidelijk dat zij een van de velen is voor hem.
Nu is het raar dat ik accepteer dat iemand afspreekt voor sex?
pi_188327477
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu is het raar dat ik accepteer dat iemand afspreekt voor sex?
Als je het fijn vindt om een van de velen te zijn niet hoor. Ieder zijn ding.
pi_188327480
Vind serieus dat dit net met neediness te maken heeft maar gewoon puur met het feit dat er niks is en iemand vrij is om te doen wat hij wilt doen.
pi_188327504
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je het fijn vindt om een van de velen te zijn niet hoor. Ieder zijn ding.
Een date is niet gelijk een van de velen zijn naar mijn idee. En bovendien zijn er in dit topic genoeg die meerdere dates hebben lopen in een bepaalde periode. Weethetevennietmeer weet zelfs 3 verschillende dates achter elkaar te plannen. :P

Als ik ondertussen ook afspraken had voor sex had je dan ook gevonden dat die jongen niet met mij moest afspreken?
pi_188327535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind serieus dat dit net met neediness te maken heeft maar gewoon puur met het feit dat er niks is en iemand vrij is om te doen wat hij wilt doen.
Dat is ie ook. Maar is hij dan nog steeds een potentiele date kandidaat voor jou, nu je dit weet? Of vind je het oke dat iemand aan het rondneuken is en ondertussen met jou een drankje gaat doen?

Kan hoor, maar dat is wel wat het dan is.
pi_188327568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat is ie ook. Maar is hij dan nog steeds een potentiele date kandidaat voor jou, nu je dit weet? Of vind je het oke dat iemand aan het rondneuken is en ondertussen met jou een drankje gaat doen?

Kan hoor, maar dat is wel wat het dan is.
Nou dit gaat er dus om wat je mag verwachten van een date. Als je iemand pas 1 keer hebt gezien kun je dan verwachten dat hij/zij alle andere contacten stopt?

Zou jij het fair vinden als een vrouw dat van jou verwacht?
pi_188327570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een date is niet gelijk een van de velen zijn naar mijn idee. En bovendien zijn er in dit topic genoeg die meerdere dates hebben lopen in een bepaalde periode. Weethetevennietmeer weet zelfs 3 verschillende dates achter elkaar te plannen. :P

Als ik ondertussen ook afspraken had voor sex had je dan ook gevonden dat die jongen niet met mij moest afspreken?
Als ik zou weten dat een meid een beetje aan het neuken is met een ander, zou ik er weinig energie in steken. Dat betekent dat ze mij ook niet heel serieus neemt. Natuurlijk kunnen zulke dingen in de beginfase van daten gebeuren omdat er dan nog veel losse eindjes zijn, maar als die persoon het dus al zou ZEGGEN tegen mij, neemt ze me niet serieus.
pi_188327582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dit gaat er dus om wat je mag verwachten van een date. Als je iemand pas 1 keer hebt gezien kun je dan verwachten dat hij/zij alle andere contacten stopt?

Zou jij het fair vinden als een vrouw dat van jou verwacht?
Ik zou het wel begrijpen dat ze wegloopt als ik in haar gezicht ZEG dat ik net even een fuckbuddy aan heb geduwd.

Het gaat er niet om dat dit gebeurt, maar dat die persoon het je mede deelt. Dat betekent dat je niet serieus wordt genomen als potentiele partner.
pi_188327594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als ik zou weten dat een meid een beetje aan het neuken is met een ander, zou ik er weinig energie in steken. Dat betekent dat ze mij ook niet heel serieus neemt. Natuurlijk kunnen zulke dingen in de beginfase van daten gebeuren omdat er dan nog veel losse eindjes zijn, maar als die persoon het dus al zou ZEGGEN tegen mij, neemt ze me niet serieus.
Wat een onzin weer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188327617
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik zou het wel begrijpen dat ze wegloopt als ik in haar gezicht ZEG dat ik net even een fuckbuddy aan heb geduwd.

Het gaat er niet om dat dit gebeurt, maar dat die persoon het je mede deelt. Dat betekent dat je niet serieus wordt genomen als potentiele partner.
Hmm ja weet niet of ik het daar mee eens ben :P We hadden het over tinderdates en toen vertelde hij dat. Als iemand het niet vertelt maar 'stiekem' doet maakt dat de situatie niet anders toch?

Maar goed het gaat om 1 a 2 dates waarbij je niks weet van elkaars intenties of verwachtingen dus kan je er wel een eigen mening over dat hebben maar is toch niet eerlijk om daar dan ook iemand op af te rekenen?
pi_188327630
Als iemand een beetje rondneukt omdat hij/zij dat leuk vindt zegt dat toch niets over de intenties voor een date met een ander?
pi_188327681
Wat mensen eerder gedaan hebben, zullen ze vaker doen..

Als jij tevreden bent met een van de velen te zijn, prima.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 11:26:14 ]
pi_188327696
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat mensen eerder gedaan hebben, zullen ze vaker doen..

Als jij tevreden bent met een van de velen te zijn, prima.
Jij plant zelfs 3 verschillende dates achter elkaar :P Hoe serieus zijn jouw intenties dan?
pi_188327702
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat mensen eerder gedaan hebben, zullen ze vaker doen..

Als jij tevreden bent met een van de velen te zijn, prima.
Wat is dit voor onzin _O-
pi_188327718
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat mensen eerder gedaan hebben, zullen ze vaker doen..

Als jij tevreden bent met een van de velen te zijn, prima.
Als jij aan niemand gebonden bent, en een date hebt gehad waarom kun je dan niet alsnog gewoon je ding doen? Heeft toch geen reet met intenties te maken? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188327725
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat een onzin weer.
Wat een goede uitleg weer.
pi_188327731
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij aan niemand gebonden bent, en een date hebt gehad waarom kun je dan niet alsnog gewoon je ding doen? Heeft toch geen reet met intenties te maken? :')
Neenee, vanaf het eerste app contact moet je complete toewijding tonen aan je mogelijke date.
pi_188327737
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij aan niemand gebonden bent, en een date hebt gehad waarom kun je dan niet alsnog gewoon je ding doen? Heeft toch geen reet met intenties te maken? :')
Dat kan ook. Alleen waarom zou je die date moeten vertellen dat je lekker aan het rondneuken bent? Voel jij je dan serieus genomen als een date dit tegen jou zegt?

Impliciet weet je wel dat dit kan. Maar het verandert als iemand dat ook echt gaat lopen roepen.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:29:41 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188327750
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat mensen eerder gedaan hebben, zullen ze vaker doen..

Als jij tevreden bent met een van de velen te zijn, prima.
Hoezo? Zij is hoogstens 1 van de velen waar hij mee date.Zoals jij ook meerdere date.
Zegt niets over hoe iemand zich zal gedragen tijdens een relatie lijkt me zo.
pi_188327753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als ik zou weten dat een meid een beetje aan het neuken is met een ander, zou ik er weinig energie in steken. Dat betekent dat ze mij ook niet heel serieus neemt. Natuurlijk kunnen zulke dingen in de beginfase van daten gebeuren omdat er dan nog veel losse eindjes zijn, maar als die persoon het dus al zou ZEGGEN tegen mij, neemt ze me niet serieus.
Iemand die het achter je rug om doet is serieuzer?
pi_188327769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat kan ook. Alleen waarom zou je die date moeten vertellen dat je lekker aan het rondneuken bent? Voel jij je dan serieus genomen als een date dit tegen jou zegt?

Impliciet weet je wel dat dit kan. Maar het verandert als iemand dat ook echt gaat lopen roepen.
Wat is het verschil tussen er open over zijn en het te doen zonder er over te praten?
pi_188327799
Het lijkt erop dat de date van Jasmin het niet zo nauw neemt (haha), en dus alleen maar aan het rondneuken is, daar veel te open over is, en niet echt opzoek lijkt te zijn naar iets serieus.

Of denk je echt dat hij ineens na date 2 of x gaat stoppen met rondneuken, voor jou? Ik schat die kans vrij laag in..
pi_188327809
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het lijkt erop dat de date van Jasmin het niet zo nauw neemt (haha), en dus alleen maar aan het rondneuken is, daar veel te open over is, en niet echt opzoek lijkt te zijn naar iets serieus.

Of denk je echt dat hij ineens na date 2 of x gaat stoppen met rondneuken, voor jou? Ik schat die kans vrij laag in..
Waarom vul jij zoveel in voor anderen? Je hebt totaal geen idee wat zijn intentie is.
pi_188327814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Of denk je echt dat hij ineens na date 2 of x gaat stoppen met rondneuken, voor jou? Ik schat die kans vrij laag in..
Als hij na date 2 of 3 beseft dat zij de leukste is van zijn dates... Dat kan hij toch zoiets beslissen?
pi_188327824
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen er open over zijn en het te doen zonder er over te praten?
Respect.

Impliciet weet iedereen dat iemand nog wel eens ex kan daten met alleen seks, of whatever.

Maar waarom zou je dat soort dingen tegen je date moeten vertellen? DAAR gaat het mij om. Er is geen reden voor, want jij hebt als date niks te maken met het seksleven van een ander. Dan hoef je daar ook niet over geinformeerd te worden. Dat zo'n persoon dat wel doet, lijkt me geen teken van respect naar jou.
pi_188327825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat kan ook. Alleen waarom zou je die date moeten vertellen dat je lekker aan het rondneuken bent? Voel jij je dan serieus genomen als een date dit tegen jou zegt?

Impliciet weet je wel dat dit kan. Maar het verandert als iemand dat ook echt gaat lopen roepen.
We hadden het over tinderdates. Ik zelf begon er toevallig over omdat een bepaald moment mij aan een bepaalde date moest denken :P Dus zo het onderwerp... En toen vertelde hij over 1 tnderdate waar die dus mee had afgesproken voor ene sexdate.

Is toch allemaal niet zo raar dat mensen dat doen?
pi_188327829
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom vul jij zoveel in voor anderen? Je hebt totaal geen idee wat zijn intentie is.
Het klopt gewoon niet, maar de tijd zal het leren.
pi_188327847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het lijkt erop dat de date van Jasmin het niet zo nauw neemt (haha), en dus alleen maar aan het rondneuken is, daar veel te open over is, en niet echt opzoek lijkt te zijn naar iets serieus.

Of denk je echt dat hij ineens na date 2 of x gaat stoppen met rondneuken, voor jou? Ik schat die kans vrij laag in..
Ja dat weten we niet. Maar goed dat soort dingen weten we nooit. Je bent wat hypocriet omdat jij zelf ook verschillende vrouwen date. Zijn zij dan ook 1 van de vele? En zou je het fair vinden als 1 van de vrouwen ook van je verwacht dat je al je andere dates dan afzegt?
pi_188327858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Respect.

Impliciet weet iedereen dat iemand nog wel eens ex kan daten met alleen seks, of whatever.

Maar waarom zou je dat soort dingen tegen je date moeten vertellen? DAAR gaat het mij om. Er is geen reden voor, want jij hebt als date niks te maken met het seksleven van een ander. Dan hoef je daar ook niet over geinformeerd te worden. Dat zo'n persoon dat wel doet, lijkt me geen teken van respect naar jou.
Als het gesprek over tinderdates gaat en het ter sprake komt? Ik zie niet in waarom je dat dan verborgen moet houden.
pi_188327866
Beetje toneelspel opvoeren om te doen alsof je de enige bent. Kom op zeg :')
pi_188327868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom vul jij zoveel in voor anderen? Je hebt totaal geen idee wat zijn intentie is.
Ben je anders van hem gewend? Totaal ongefundeerde conclusies trekken is wat hij standaard doet in dit topic.
A mind with a heart of it's own
pi_188327875
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:

[..]

Als hij na date 2 of 3 beseft dat zij de leukste is van zijn dates... Dat kan hij toch zoiets beslissen?
Kan altijd. Dat is niet het punt.

Het punt is dat je tegen je potentiele date zegt: 'hey, ik vind jou wel leuk maar ik neuk morgenavond nog even die ander'.

Waarom zou iemand dit moeten weten? Dan zou ik al geen zin meer krijgen in seks met diegene.
pi_188327881
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat weten we niet. Maar goed dat soort dingen weten we nooit. Je bent want hypocriet omdat jij zelf ook verschillende vrouwen date. Zijn zij dan ook 1 van de vele? En zou je het fair vinden als 1 van de vrouwen ook van je verwacht dat je al je andere dates dan afzegt?
Ik ga niet tegen andere dates lopen roepen dat ik aan het rondneuken ben...

En dan maar hypocriet, zal mij een zorg zijn.

Je hoeft geen dates af te zeggen, maar de manier waarop hij het doet is wel bijzonder, zonder respect naar jou toe.
pi_188327887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje toneelspel opvoeren om te doen alsof je de enige bent. Kom op zeg :')
Jij legt je hele seksleven op tafel bij een eerste date? :')
pi_188327900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Respect.

Impliciet weet iedereen dat iemand nog wel eens ex kan daten met alleen seks, of whatever.

Maar waarom zou je dat soort dingen tegen je date moeten vertellen? DAAR gaat het mij om. Er is geen reden voor, want jij hebt als date niks te maken met het seksleven van een ander. Dan hoef je daar ook niet over geinformeerd te worden. Dat zo'n persoon dat wel doet, lijkt me geen teken van respect naar jou.
Sommige mensen zijn open en eerlijk. Die hoeven geen gedeeltes van hun leven geheim te houden. Zo geef je de andere een eerlijkere keus dan als je dat stiekem gaat lopen doen toch?
pi_188327907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jij legt je hele seksleven op tafel bij een eerste date? :')
Nee, maar als het ter sprake komt zie ik weinig reden om het te verdoezelen.
pi_188327909
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ben je anders van hem gewend? Totaal ongefundeerde conclusies trekken is wat hij standaard doet in dit topic.
Ah, de zeurpieten zijn ook gearriveerd.. :').

Er staat dat het lijkt, niet dat het zo is..
pi_188327914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ah, de zeurpieten zijn ook gearriveerd.. :').

Er staat dat het lijkt, niet dat het zo is..
Lekker projecteren O+
pi_188327929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ga niet tegen andere dates lopen roepen dat ik aan het rondneuken ben...

En dan maar hypocriet, zal mij een zorg zijn.

Je hoeft geen dates af te zeggen, maar de manier waarop hij het doet is wel bijzonder, zonder respect naar jou toe.
Nee je doet het 'stiekem'' Dat veranderd toch niets aan je intenties dan?
pi_188327939
Ik zal maar even voor @Samzz spelen, kan het aub weer over concrete dates gaan voordat ik notes moet uitdelen of een FA moet inschakelen. }:|
pi_188327951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Kan altijd. Dat is niet het punt.

Het punt is dat je tegen je potentiele date zegt: 'hey, ik vind jou wel leuk maar ik neuk morgenavond nog even die ander'.

Waarom zou iemand dit moeten weten? Dan zou ik al geen zin meer krijgen in seks met diegene.
Misschien om te checken hoe jaloers de ander misschien is :P
pi_188327971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, maar als het ter sprake komt zie ik weinig reden om het te verdoezelen.
Wat een onzin. Dus stel je hebt dit jaar 15+ vrouwen genaaid, en op een date met een leuke chick komt je seksleven ter sprake. Je vindt haar leuker dan de rest, en je bent wat serieuzer met haar.

Ga jij dan dit allemaal lopen vertellen? Wat heeft zij daar aan, als je toch al weet dat je dit niet meer gaat doen als je in een relatie zit?

Lekker eerlijk ben je dan. Maar dan ga je nooit meer een relatie krijgen, want ik weet zeker dat die ander dan wegloopt.
pi_188327972
Maar goed misschien is het persoonlijk. Ik kan het juist waarderen als iemand dit gewoon zo zegt. Ik ga je er niet specifiek naar vragen. Maar er wordt tenminste niet kramppachtig over gelogen.

En het zou serieus raar zijn als ik van een date verwacht die ik 1 keer heb gezien dat hij alle andere contacten helemaal afkapt.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:42:37 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188327973
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ga niet tegen andere dates lopen roepen dat ik aan het rondneuken ben...

En dan maar hypocriet, zal mij een zorg zijn.

Je hoeft geen dates af te zeggen, maar de manier waarop hij het doet is wel bijzonder, zonder respect naar jou toe.
Ah, dus zolang je maar netjes overkomt is het niet erg om te multidaten? Ik weet liever waar ik aan toe ben bij een date i.p.v. er achteraf achterkomen dat 'ie stiekem toch nog wat side dishes had.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188327983
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien om te checken hoe jaloers de ander misschien is :P
Dat is manipulatie. Helemaal een reden om snel weg te wezen dan.
pi_188327984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef DaggerOne het volgende:

Lekker eerlijk ben je dan. Maar dan ga je nooit meer een relatie krijgen, want ik weet zeker dat die ander dan wegloopt.
Probeer het anders eens. Eerlijkheid. Kijk je nog van op.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:43:38 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188327986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dus stel je hebt dit jaar 15+ vrouwen genaaid, en op een date met een leuke chick komt je seksleven ter sprake. Je vindt haar leuker dan de rest, en je bent wat serieuzer met haar.

Ga jij dan dit allemaal lopen vertellen? Wat heeft zij daar aan, als je toch al weet dat je dit niet meer gaat doen als je in een relatie zit?

Lekker eerlijk ben je dan. Maar dan ga je nooit meer een relatie krijgen, want ik weet zeker dat die ander dan wegloopt.
Seksleven staat niet gelijk aan multidaten. Je bent allemaal geen 16 meer dus dat er historie is, lijkt me onvermijdelijk. Vraagt iemand daar dan naar, ja dan kun je het krijgen ook. Wil je het niet weten, moet je er niet naar vragen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188328002
En is het echt respectloos naar een date als je zelf nog wat fwb hebt lopen?
pi_188328006
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:43 schreef rival het volgende:

[..]

Probeer het anders eens. Eerlijkheid. Kijk je nog van op.
Jammer dat je niet ingaat op mijn post. En ik heb het wel eens zo gebracht. Wat ik hierboven omschrijf is namelijk mijn eigen situatie.

Denk je dat die chick nog iets met mij wilde toen ik dit zei? :')

Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel.
pi_188328010
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dus stel je hebt dit jaar 15+ vrouwen genaaid, en op een date met een leuke chick komt je seksleven ter sprake. Je vindt haar leuker dan de rest, en je bent wat serieuzer met haar.

Ga jij dan dit allemaal lopen vertellen? Wat heeft zij daar aan, als je toch al weet dat je dit niet meer gaat doen als je in een relatie zit?

Lekker eerlijk ben je dan. Maar dan ga je nooit meer een relatie krijgen, want ik weet zeker dat die ander dan wegloopt.
Zoveel absolute aannames in 1 post. Mensen zijn verschillend en gaan anders om met openheid over zulke zaken.

Als een vrouw gaat mekkeren over het aantal bedpartners na er expliciet naar te vragen zou ik persoonlijk twijfelen of ze wel een geschikte partner is.
pi_188328012
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:41 schreef rival het volgende:

[..]

Knip
@AlwaysHappy

[ Bericht 11% gewijzigd door AlwaysHappy op 07-08-2019 11:57:21 ]
pi_188328021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jammer dat je niet ingaat op mijn post. En ik heb het wel eens zo gebracht. Wat ik hierboven omschrijf is namelijk mijn eigen situatie.

Denk je dat die chick nog iets met mij wilde toen ik dit zei? :')

Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel.
Dus dan maar verbergen en later in het dating proces hetzelfde gesprek hebben met dezelfde uitkomst?
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:47:22 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188328031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dus stel je hebt dit jaar 15+ vrouwen genaaid, en op een date met een leuke chick komt je seksleven ter sprake. Je vindt haar leuker dan de rest, en je bent wat serieuzer met haar.

Ga jij dan dit allemaal lopen vertellen? Wat heeft zij daar aan, als je toch al weet dat je dit niet meer gaat doen als je in een relatie zit?

Lekker eerlijk ben je dan. Maar dan ga je nooit meer een relatie krijgen, want ik weet zeker dat die ander dan wegloopt.
Zij vraagt erna, jij zegt "ach schatje, dat hoef je allemaal niet te weten joh"
Zij denkt "hij heeft er vast heeeeeeeeel veel gehad"
En wat daarna komt is idd of ze vindt het niets en verlaat je of het boeit haar verder niet, maar was gewoon nieuwsgierig en vind je onnodig mysterieus doen.
pi_188328032
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ah, dus zolang je maar netjes overkomt is het niet erg om te multidaten? Ik weet liever waar ik aan toe ben bij een date i.p.v. er achteraf achterkomen dat 'ie stiekem toch nog wat side dishes had.
Kom zeg, iedereen heeft side dishes, en dat maakt verder niet uit. En multidaten doen er ook veel.

Ook al kom je erachter en dan? Als hij tegen die tijd jou heeft gekozen, en alleen met jou verder gaat, dan maakt het toch niet uit..
pi_188328035
Maar goed ik ga naar een date met weinig verwachtingen over wat ik van die persoon wil in de toekomst. Tuurlijk heb je dromen of voorkeuren. Maar de eerste date is puur om te checken of je het met elkaar kan vinden en dan kan ik het dus erg waarderen als iemand gewoon zichzelf is en zich niet als een heilig boontje voordoet.
pi_188328037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoveel absolute aannames in 1 post. Mensen zijn verschillend en gaan anders om met openheid over zulke zaken.

Als een vrouw gaat mekkeren over het aantal bedpartners na er expliciet naar te vragen zou ik persoonlijk twijfelen of ze wel een geschikte partner is.
Vrouwen willen altijd weten hoeveel vrouwen je hebt gehad. Nieuwsgierig zijn ze altijd.

En als je het zegt, is het of te weinig, of te veel, en krijg je daar gezeik over. :')

Je kan het maar beter niet zeggen, of vaag houden. Want wat voegt het toe aan wat jullie twee dan hebben samen? Je krijgt er alleen maar gezeik mee en het is niet van belang dat die ander het weet.
pi_188328039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jammer dat je niet ingaat op mijn post. En ik heb het wel eens zo gebracht. Wat ik hierboven omschrijf is namelijk mijn eigen situatie.

Denk je dat die chick nog iets met mij wilde toen ik dit zei? :')

Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel.
Dus bij de volgende ga je liegen/geheimpjes bewaren zodat die wel nog iets met je wilt?
Ik dus niet. Ik snap dat diegene die mij daardoor niet wilt blijkbaar dus niet bij mij hoort.
pi_188328051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom zeg, iedereen heeft side dishes, en dat maakt verder niet uit. En multidaten doen er ook veel.

Ook al kom je erachter en dan? Als hij tegen die tijd jou heeft gekozen, en alleen met jou verder gaat, dan maakt het toch niet uit..
Hier dit bedoel ik.

Dus omdat hij het zegt moet ik concluderen dat hij sowieso niet de juiste intenties heeft en respectloos is naar mij terwijl IEDEREEN ze heeft.
pi_188328072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Dus bij de volgende ga je liegen/geheimpjes bewaren zodat die wel nog iets met je wilt?
Ik dus niet. Ik snap dat diegene die mij daardoor niet wilt blijkbaar dus niet bij mij hoort.
Zo werkt het in mijn ogen niet. Als jij al weet dat je met haar in je leven geen ander zou seksen, waarom zou je haar dan nog moeten belasten met je hele historie aan fuckbuddies?

Dat voegt toch niks toe? Zij voelt zich ten onrechte goedkoop, terwijl jij haar misschien wel veel leuker vindt dan de rest.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:00 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom zeg, iedereen heeft side dishes, en dat maakt verder niet uit. En multidaten doen er ook veel.

Ook al kom je erachter en dan? Als hij tegen die tijd jou heeft gekozen, en alleen met jou verder gaat, dan maakt het toch niet uit..
Niet iedereen heeft side dishes, en ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:53 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
En is het echt respectloos naar een date als je zelf nog wat fwb hebt lopen?
Ik vind dat echt bizar als dat medegedeeld zou worden.

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Vrouwen willen altijd weten hoeveel vrouwen je hebt gehad. Nieuwsgierig zijn ze altijd.

En als je het zegt, is het of te weinig, of te veel, en krijg je daar gezeik over. :')

Je kan het maar beter niet zeggen, of vaag houden. Want wat voegt het toe aan wat jullie twee dan hebben samen? Je krijgt er alleen maar gezeik mee en het is niet van belang dat die ander het weet.
Laatste vrouwen waar ik mee gedate heb hebben die vraag nooit gesteld anders.
pi_188328089
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft side dishes, en 9ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Alsof je alles 100 procent moet weten van je vriend/vriendin. :')

Dan is niemand eerlijk. Sommige zaken zijn gewoon niet jouw business. Inclusief je seksleven.
pi_188328094
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik vind dat echt bizar als dat medegedeeld zou worden.

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
Exact dit ja.
pi_188328097
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hier dit bedoel ik.

Dus omdat hij het zegt moet ik concluderen dat hij sowieso niet de juiste intenties heeft en respectloos is naar mij terwijl IEDEREEN ze heeft.
Het punt is dat hij er veel te open over is, zeker op een eerste date. Maar laat maar, het welles, nietes spel ga ik niet spelen.

Doe lekker waar jij je goed bij voelt.
pi_188328098
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik vind dat echt bizar als dat medegedeeld zou worden.

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
Nee zo is het niet gegaan. Hij vertelde dat hij pas zon date had gehad.

Was niet zo dat die zei van oh ja dat ga ik morgen doen :7
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:52:42 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328108
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zo is het niet gegaan. Hij vertelde dat hij pas zon date had gehad.

Was niet zo dat die zei van oh ja dat ga ik morgen doen :7
Wanneer had hij die date dan? Waarom vertelt hij dat überhaupt?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het punt is dat hij er veel te open over is, zeker op een eerste date. Maar laat maar, het welles, nietes spel ga ik niet spelen.

Doe lekker waar jij je goed bij voelt.
Nou goed. Ik waardeer die openheid. Als ik dit allemaal niks vind namelijk weet je gelijk waar je aan toe bent.

Ik hecht er echt veel waarde aan dat ik iemand zie zoals hij is. en natuurlijk doen we ons allemaal net iets beter voor. Allemaal logisch.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:53:35 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Alsof je alles 100 procent moet weten van je vriend/vriendin. :')

Dan is niemand eerlijk. Sommige zaken zijn gewoon niet jouw business. Inclusief je seksleven.
Nee, ik hoef niet alles te weten, alleen wel hoe iemand op dat moment in het dateproces staat :). En dat heeft perfect voor me uitgepakt want ondertussen ben ik alweer bijna een jaar van de markt met mijn tinderdate die daar wel eerlijk over was toen we gingen daten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188328123
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft side dishes, en ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Het leven is niet eerlijk, iedereen heeft geheimen. Niemand kent zijn of haar partner "echt" voor 100%.

Kijk maar eens als er een hoop geld in het spel komt, of men gaat scheiden, dan komt de ware aard naar boven (maar dat is een andere discussie).
pi_188328124
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zo is het niet gegaan. Hij vertelde dat hij pas zon date had gehad.

Was niet zo dat die zei van oh ja dat ga ik morgen doen :7
Daar zou ik misschien wat minder problemen mee hebben, ik was in de veronderstelling dat hij dit nog ging doen.

Maar dan nog, is het onrelevante informatie voor wat betreft jullie twee.
pi_188328128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laatste vrouwen waar ik mee gedate heb hebben die vraag nooit gesteld anders.
Die weten dat je geen vragen moet stellen waar je het antwoord niet van wilt weten :+
pi_188328130
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:40 schreef MCH het volgende:
Ik zal maar even voor @:samzz spelen, kan het aub weer over concrete dates gaan voordat ik notes moet uitdelen of een FA moet inschakelen. }:|
Meeste fokkers hebben alleen een date met hun rechterhand, dus zoveel valt er dan niet te melden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:54:27 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het leven is niet eerlijk, iedereen heeft geheimen. Niemand kent zijn of haar partner "echt" voor 100%.

Kijk maar eens als er een hoop geld in het spel komt, of men gaat scheiden, dan komt de ware aard naar boven (maar dat is een andere discussie).
Haha, lekkere manier om je gedrag goed te praten. "Ja maar hullie doen het oooooooook"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188328136
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef rival het volgende:

[..]

Die weten dat je geen vragen moet stellen waar je het antwoord niet van wilt weten :+
JA MAAR ALLE VROUWEN DIT DAT
pi_188328140
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wanneer had hij die date dan? Waarom vertelt hij dat überhaupt?
Omdat hij toch nog op laatste moment besloot met mij de trein in te springen voor paar haltes. dat deed mij terug denken aan een date die ik daar ook had en vertelde daar over omdat het eigenlijk wel grappig was. Dus het onderwerp tinderdates was aangebroken en toen vertelde hij dat hij een date pas geleden had gehad met de intentie voor sex. Nou toen ging het daar ds over dat dat allemaal prima is blabla.
pi_188328147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zo werkt het in mijn ogen niet. Als jij al weet dat je met haar in je leven geen ander zou seksen, waarom zou je haar dan nog moeten belasten met je hele historie aan fuckbuddies?

Dat voegt toch niks toe? Zij voelt zich ten onrechte goedkoop, terwijl jij haar misschien wel veel leuker vindt dan de rest.
Ik lees alleen maar " waarom de waarheid vertellen? Ik wil een beeld schetsen waardoor zij mij wilt"
pi_188328149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daar zou ik misschien wat minder problemen mee hebben, ik was in de veronderstelling dat hij dit nog ging doen.

Maar dan nog, is het onrelevante informatie voor wat betreft jullie twee.
Nee het was geen geplande date. Als dat wel zo was geweest had ik wel gedacht van waarom vertel je dit.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:56:59 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat hij toch nog op laatste moment besloot met mij de trein in te springen voor paar haltes. dat deed mij terug denken aan een date die ik daar ook had en vertelde daar over omdat het eigenlijk wel grappig was. Dus het onderwerp tinderdates was aangebroken en toen vertelde hij dat hij een date pas geleden had gehad met de intentie voor sex. Nou toen ging het daar ds over dat dat allemaal prima is blabla.
Oke. Dat valt wel mee ja, maar ik zou zoiets nooit zeggen. Voegt helemaal niks toe. Plus dat het kan afschrikken. Bij jou dus niet, dus heeft hij geluk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:57:36 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188328183
Mijn god, wat ben ik blij dat het bespreken van vroegere dates en sex hier dus totaal geen probleem is.

Stel je voor dat iemand meer dan x bedpartners heeft gehad zeg. :+
pi_188328194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het punt is dat hij er veel te open over is, zeker op een eerste date. Maar laat maar, het welles, nietes spel ga ik niet spelen.

Doe lekker waar jij je goed bij voelt.
Je wil geen welles nietes spelen, maar je neemt wel weer de harde stelling in dat hij er veel te open over is :N
A mind with a heart of it's own
pi_188328195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef rival het volgende:

[..]

Die weten dat je geen vragen moet stellen waar je het antwoord niet van wilt weten :+
Of het zijn stiekem mannen. Stellen ze toevallig ook concrete dates voor Dino?
pi_188328199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar " waarom de waarheid vertellen? Ik wil een beeld schetsen waardoor zij mij wilt"
En wat ik bedoel is 'Waarom alles vertellen, als dat niks toevoegt aan wat er tussen jullie is, en wat alleen maar onnodige drama gaat opleveren?'

Als jij weet dat je serieus met iemand bent, en je laat dat merken, is dat genoeg. Dan hoef je niet je hele seksleven op te biechten. Sterker nog, het is niet haar business.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:59:12 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328205
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn god, wat ben ik blij dat het bespreken van vroegere dates en sex hier dus totaal geen probleem is.

Stel je voor dat iemand meer dan x bedpartners heeft gehad zeg. :+
Is ook niks mis mee. Zou het alleen niet tijdens de eerste date doen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328206
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oke. Dat valt wel mee ja, maar ik zou zoiets nooit zeggen. Voegt helemaal niks toe. Plus dat het kan afschrikken. Bij jou dus niet, dus heeft hij geluk :)
Ja omdat ik het gewoon echt fijn vind als de persoon zich gedraagt zoals hij is. Ik vind al die sociale regels vaak ook lastig omdat het iets verbergt.

En begrijp ook wel dat die er zijn om je kansen te vergoten of tenminste niet te verpesten maar er ontstaat een soort van schijn waar ik niet zo goed mee kan omgaan.

Heb wel eens een date gehad met een gozer die uitgebreid ging vertellen dat hij een vreemdganger was. Nou daar ben ik blij om want dan weet ik gelijk wat ik voor mij heb zitten :p
pi_188328223
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik vind dat echt bizar als dat medegedeeld zou worden.

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
_O-
pi_188328226
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oke. Dat valt wel mee ja, maar ik zou zoiets nooit zeggen. Voegt helemaal niks toe. Plus dat het kan afschrikken. Bij jou dus niet, dus heeft hij geluk :)
Dit dus ja.
pi_188328228
Voor mij voegt het dus wel wat toe.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:31 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188328245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:
Als jij weet dat je serieus met iemand bent, en je laat dat merken, is dat genoeg. Dan hoef je niet je hele seksleven op te biechten. Sterker nog, het is niet haar business.
Je hoeft het niet op te biechten, maar zelf vind ik het altijd interessant hoe iemand is geweest erin. En als iemand dan helemaal mysterieus gaat doen.. dan pas ga ik mijn vraagtekens zetten.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:02:42 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188328249
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is ook niks mis mee. Zou het alleen niet tijdens de eerste date doen :')
Ik snap dat krampachtige erover doen dus totaal niet, sex is maar sex. Helemaal als het dates of afspraken uit het verleden zijn dan is zoiets totaal irrelevant.
pi_188328257
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft het niet op te biechten, maar zelf vind ik het altijd interessant hoe iemand is geweest erin. En als iemand dan helemaal mysterieus gaat doen.. dan pas ga ik mijn vraagtekens zetten.
Ja dit ook. En je kan nadenken of zon 'moraal' dan ook bij je past.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:04:02 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188328266
Maargoed, conclusie: Sommigen zijn eerlijk erover, andere houden de schijn op, anderen zijn hypocriet en anderen zijn weer eerlijk over alles.
Zoveel mensen, zoveel vormen en niet iedereen is t met elkaar eens :+
pi_188328270
Vind het veel naarder als ik date met iemand en die blijkt na mij nog 3 andere dates te hebben en dan net te doen alsof ik de enige date ben :P
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:04:20 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328271
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik snap dat krampachtige erover doen dus totaal niet, sex is maar sex. Helemaal als het dates of afspraken uit het verleden zijn dan is zoiets totaal irrelevant.
Het is niet krampachtig, maar dit is gewoon een glad ijs-gebied. Het voegt voor mij niks toe om over towerbridgen te praten terwijl we aan een latte macchiato met chocoladesnippers zitten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328275
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is niet krampachtig, maar dit is gewoon een glad ijs-gebied. Het voegt voor mij niks toe om over towerbridgen te praten terwijl we aan een latte macchiato met chocoladesnippers zitten.
_O-
pi_188328291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:

Waarom vertellen, wat alleen maar onnodige drama gaat opleveren?'
Bewaar je geheim want anders wilt ze je misschien niet.
Je blijft hetzelfde herhalen.

Als iemand mij niet wilt vanwege mijn verleden dan zijn we toch niet geschikt voor elkaar? :+
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:08:21 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188328323
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is niet krampachtig, maar dit is gewoon een glad ijs-gebied. Het voegt voor mij niks toe om over towerbridgen te praten terwijl we aan een latte macchiato met chocoladesnippers zitten.
Waarom dan?

Openheid en bijna alles kunnen bespreken staat voor mij hoger dan iets waar toch niks meer aan veranderd kan worden. Seksuele verlangens van iemand zijn ook belangrijk voor een relatie.
pi_188328352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:05 schreef rival het volgende:

[..]

Bewaar je geheim want anders wilt ze je misschien niet.
Je blijft hetzelfde herhalen.

Als iemand mij niet wilt vanwege mijn verleden dan zijn we toch niet geschikt voor elkaar? :+
Ik zeg niet dat je maar geheimen moet bewaren. Alleen dat het in zo'n vroege datefase onnodige drama oplevert. Iemand kent jou nog niet, en weet niet eens wat voor persoon je nu bent.

Als je op zo'n moment je seksleven op tafel gooit creer je al een bepaald beeld van jezelf, wat misschien helemaal niet terecht is tov hoe jij er op dat moment in staat.

Oftewel, het is in zo'n stadium volledig onnodig, onrelevant, niet de business van die ander. Later kun je best wat meer dingen bespreken. Maar in het begin lijkt me dit niet handig, en bovendien respectloos naar de ander.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:13:34 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188328404
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:09 schreef DaggerOne het volgende:
Oftewel, het is in zo'n stadium volledig onnodig, onrelevant, niet de business van die ander. Later kun je best wat meer dingen bespreken. Maar in het begin lijkt me dit niet handig, en bovendien respectloos naar de ander.
Jij vindt dit alles. Anderen hechten er juist waarde aan of juist totaal niet en is het gewoon een leuk gespreksonderwerp.
pi_188328405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:09 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je maar geheimen moet bewaren. Alleen dat het in zo'n vroege datefase onnodige drama oplevert. Iemand kent jou nog niet, en weet niet eens wat voor persoon je nu bent.

Als je op zo'n moment je seksleven op tafel gooit creer je al een bepaald beeld van jezelf, wat misschien helemaal niet terecht is tov hoe jij er op dat moment in staat.

Oftewel, het is in zo'n stadium volledig onnodig, onrelevant, niet de business van die ander. Later kun je best wat meer dingen bespreken. Maar in het begin lijkt me dit niet handig, en bovendien respectloos naar de ander.
Weet je wat respectloos is. Als je iemand het gevoel geeft de enige te zijn op het moment en ondertussen nog andere dates hebt lopen. Zoals weethetevennietmeer brengt. Zeggen tegen mij dat ik een van de vele ben en hij ondertussen 3 verschillende dates op vrijdag, zaterdag en zondag plant en net doet alsof al die 3 vrouwen de enige date zijn op dat moment.

Dat vind ik dus serieus respectloos.
pi_188328431
Het geeft juist respect aan dat je zegt waar het op staat zodat de ander weet waar die aan toe is en daar dan een goede beslissing kan maken op basis van de info die er is. Dat je jezelf niet beter voor doet dan dat je bent en eerlijk bent over wat je allemaal uitspookt. En hoeft allemaal niet in detail natuurlijk.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:15:39 #122
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188328439
Vriendelijke herinnering dat dit topic draait om concrete dates. Graag weer on topic dus
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188329433
Hij heeft gereageerd. HIj wilt geen 2e date. Bij twijfel niet doen is zijn mening.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:19:15 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188329454
Kijk, opgelost.
Helaas en weer door.
pi_188329467
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:19 schreef Cue_ het volgende:
Kijk, opgelost.
Helaas en weer door.
Precies. Tenminste iemand die duidelijk is.
pi_188329551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij heeft gereageerd. HIj wilt geen 2e date. Bij twijfel niet doen is zijn mening.
Tadaaaa.

Fuck yes, or no. Hij begrijpt dat.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:34:46 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188329757
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom dan?

Openheid en bijna alles kunnen bespreken staat voor mij hoger dan iets waar toch niks meer aan veranderd kan worden. Seksuele verlangens van iemand zijn ook belangrijk voor een relatie.
Omdat 9/10 vrouwen op Tinder al in hun profiel heeft staan dat ze niet op zoek zijn naar seks etc.

Ik ben het met je eens hoor maar ik leer een vrouw liever eerst wat kennen voordat ik over dat soort dingen praat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188329771
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Omdat 9/10 vrouwen op Tinder al in hun profiel heeft staan dat ze niet op zoek zijn naar seks etc.

Ik ben het met je eens hoor maar ik leer een vrouw liever eerst wat kennen voordat ik over dat soort dingen praat.
Niet op zoek, hahaha
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:38:32 #129
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188329826
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet op zoek, hahaha
Ja onzin natuurlijk maar goed. Ik like dat soort profielen ook niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188330169
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Precies. Tenminste iemand die duidelijk is.
Duidelijkheid is het allerbeste. Ook als je liever het andere had gehoord. Maar beter dit dan een twijfelende tweede date. Ik heb het ook snel afgeleerd hoor, zodra ik aanvoelde dat iemand niet helemaal 'fuck yes' voelde, om geen tweede date aan te gaan. Ook al vond ik in sommige gevallen de dame in kwestie zelf nog zo leuk. Iets met opgeheven hoofd, en iets met beter weten. Sommigen zeiden het er nog expliciet bij en lieten het bijna voelen alsof ze 'jou nog een tweede kans wilden geven' oid. Nou doei, voor jou zat anderen. I'm not that needy.

Voor het nog niet duidelijk was, geloof ik ook in het fuck yes/fuck no principe. En je merkt pas hoe waar het echt is als je diegene treft waarbij het ook echt fuck yes van allebei de kanten is. En dan pas kijk je ook terug op voorgaande dates en dan lijkt het ook echt op zijn plaats te vallen allemaal.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188330313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Duidelijkheid is het allerbeste. Ook als je liever het andere had gehoord. Maar beter dit dan een twijfelende tweede date. Ik heb het ook snel afgeleerd hoor, zodra ik aanvoelde dat iemand niet helemaal 'fuck yes' voelde, om geen tweede date aan te gaan. Ook al vond ik in sommige gevallen de dame in kwestie zelf nog zo leuk. Iets met opgeheven hoofd, en iets met beter weten. Sommigen zeiden het er nog expliciet bij en lieten het bijna voelen alsof ze 'jou nog een tweede kans wilden geven' oid. Nou doei, voor jou zat anderen. I'm not that needy.

Voor het nog niet duidelijk was, geloof ik ook in het fuck yes/fuck no principe. En je merkt pas hoe waar het echt is als je diegene treft waarbij het ook echt fuck yes van allebei de kanten is. En dan pas kijk je ook terug op voorgaande dates en dan lijkt het ook echt op zijn plaats te vallen allemaal.
Snap dat fuck yeah principe wel. Alleen als ik zelf terug denk op dates heb ik ervaren als er geen twijfel was ik iemand ook echt niet nog een keer wilde zien.
pi_188330344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Duidelijkheid is het allerbeste. Ook als je liever het andere had gehoord. Maar beter dit dan een twijfelende tweede date. Ik heb het ook snel afgeleerd hoor, zodra ik aanvoelde dat iemand niet helemaal 'fuck yes' voelde, om geen tweede date aan te gaan. Ook al vond ik in sommige gevallen de dame in kwestie zelf nog zo leuk. Iets met opgeheven hoofd, en iets met beter weten. Sommigen zeiden het er nog expliciet bij en lieten het bijna voelen alsof ze 'jou nog een tweede kans wilden geven' oid. Nou doei, voor jou zat anderen. I'm not that needy.

Voor het nog niet duidelijk was, geloof ik ook in het fuck yes/fuck no principe. En je merkt pas hoe waar het echt is als je diegene treft waarbij het ook echt fuck yes van allebei de kanten is. En dan pas kijk je ook terug op voorgaande dates en dan lijkt het ook echt op zijn plaats te vallen allemaal.
Jup. In dit topic bleek maar weer hoe moeilijk je dit uit kan leggen aan mensen. Je moet het ervaren om het te snappen. Als je nooit iemand hebt die Fuck Yes voor jou voelt, dan kan je het ook moeilijk begrijpen en er naar handelen:

The second problem is people who never meet others who feel a “Fuck Yes” for them. If all of the people you pursue give you a mild response or outright rejections, then it’s time to focus on improving yourself. Ask yourself, what is it about yourself that would inspire others to say “Fuck Yes” about you? If the answer is not obvious, then you get to work. Build yourself into a person others would say “Fuck Yes” to.

And this is the ultimate dating advice lesson — man, woman, gay, straight, trans, furry, whatever — the only real dating advice is self-improvement.
pi_188330372
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Snap dat fuck yeah principe wel. Alleen als ik zelf terug denk op dates heb ik ervaren als er geen twijfel was ik iemand ook echt niet nog een keer wilde zien.
Ik snap jouw laatste zin niet helemaal geloof ik. Geen twijfel bij jou of de ander? Los daarvan, dan is het ook niet relevant toch. Het hele principe gaat erom dat er van beide kanten geen twijfel is en je elkaar te gek vindt en het leuk vindt om elkaar nogmaals/meerdere malen te zien.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188330429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup. In dit topic bleek maar weer hoe moeilijk je dit uit kan leggen aan mensen. Je moet het ervaren om het te snappen. Als je nooit iemand hebt die Fuck Yes voor jou voelt, dan kan je het ook moeilijk begrijpen en er naar handelen:

The second problem is people who never meet others who feel a “Fuck Yes” for them. If all of the people you pursue give you a mild response or outright rejections, then it’s time to focus on improving yourself. Ask yourself, what is it about yourself that would inspire others to say “Fuck Yes” about you? If the answer is not obvious, then you get to work. Build yourself into a person others would say “Fuck Yes” to.

And this is the ultimate dating advice lesson — man, woman, gay, straight, trans, furry, whatever — the only real dating advice is self-improvement.

hear, hear :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188331326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup. In dit topic bleek maar weer hoe moeilijk je dit uit kan leggen aan mensen. Je moet het ervaren om het te snappen. Als je nooit iemand hebt die Fuck Yes voor jou voelt, dan kan je het ook moeilijk begrijpen en er naar handelen:

The second problem is people who never meet others who feel a “Fuck Yes” for them. If all of the people you pursue give you a mild response or outright rejections, then it’s time to focus on improving yourself. Ask yourself, what is it about yourself that would inspire others to say “Fuck Yes” about you? If the answer is not obvious, then you get to work. Build yourself into a person others would say “Fuck Yes” to.

And this is the ultimate dating advice lesson — man, woman, gay, straight, trans, furry, whatever — the only real dating advice is self-improvement.

En wat als je het wel ervaren hebt, maar er gewoonweg niet dezelfde waarde aanhangt als jij?
pi_188331562
Denk dat je dan uitkomt op 'let's agree to disagree'. Ik kan proberen te betogen dat je het beste een biefstukje medium rare kan eten en dat je daar dan het meeste van geniet, maar als iemand blijft volhouden dat ie hem toch echt liever doorbakken heeft, leven en laten leven :+

Maar serieuzer; als je persoonlijk dus wel hebt ervaren hoe het is om met iemand te daten(/uiteindelijk een relatie mee te krijgen/hebben) die voor jou dezelfde fuck yes hebt als andersom, dan lijkt het voor mij persoonlijk zonde om bij een volgende keer genoegen te nemen met (veel) minder. Dat je te maken krijgt met een date waarbij jij het er allemaal uit moet trekken, waarbij de ander niet evenveel enthousiasme uitstraalt, energie geeft. Of andersom, dat je door blijft gaan met een persoon waarbij het juist van de andere kant komt en jij dat eigenlijk niet met hetzelfde enthousiasme kan beantwoorden.

Volgens mij is dat ook meer wat DaggerOne ook de hele tijd probeert te zeggen, maar ik weet niet of het heel erg zo overkomt. Als dit wel zo overkomt bij jou en jij vindt het voor jezelf geen probleem om een van die personen in beide scenario's te zijn, all power to you, maar ik zou het persoonlijk niet meer willen zijn. Het werkt bij mij niet :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188331791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wat als je het wel ervaren hebt, maar er gewoonweg niet dezelfde waarde aanhangt als jij?
Je bedoelt hiermee wat als iemand ook oke is met een 'Mwah, vooruit' voor een date?
pi_188332208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Denk dat je dan uitkomt op 'let's agree to disagree'. Ik kan proberen te betogen dat je het beste een biefstukje medium rare kan eten en dat je daar dan het meeste van geniet, maar als iemand blijft volhouden dat ie hem toch echt liever doorbakken heeft, leven en laten leven :+
Dat vind ik dus het vervelende in zo een discussie, want dat laten leven klinkt mij toch een beetje snerend in de oren als je stelt dat men het niet volledig met je eens is omdat ze het nooit ervaren zouden hebben. Alsof men het wel collectief eens zou zijn, als ze het maar mee hadden gemaakt. Dat vind ik ook een beetje onnodig, want het ik lees niet dat er hier geroepen wordt dat het niet zou kunnen werken ofzo. Dus waarom zo zwart-wit lopen doen als men niet beweert dat het niet zou kunnen werken, maar dat het gewoon niet voor iedereen zo werkt?
Ik mis gewoon die nuance..

quote:
Maar serieuzer; als je persoonlijk dus wel hebt ervaren hoe het is om met iemand te daten(/uiteindelijk een relatie mee te krijgen/hebben) die voor jou dezelfde fuck yes hebt als andersom, dan lijkt het voor mij persoonlijk zonde om bij een volgende keer genoegen te nemen met (veel) minder. Dat je te maken krijgt met een date waarbij jij het er allemaal uit moet trekken, waarbij de ander niet evenveel enthousiasme uitstraalt, energie geeft. Of andersom, dat je door blijft gaan met een persoon waarbij het juist van de andere kant komt en jij dat eigenlijk niet met hetzelfde enthousiasme kan beantwoorden.
Staat geen meteen fuck yeah hebben gelijk aan zulk gedrag dan? Beetje normale beschaving nastreven lijkt me prima, maar mensen afschieten omdat ze de eerste date misschien dicht klappen vanuit sociale struggles als onzekerheid of gewoon wat langer tijd nodig hebben om los te komen, loont vooral als dat per definitie niet je types zijn.
Andersom moet je zeker ook de afweging maken of je door moet willen gaan met iemand die veel enthousiaster is dan jij. Maar ook daar kun je meer nuance in acht nemen of je misschien zo een dieseltje bent. Dat is dan wel weer het voordeel van je twijfel of je issues uitspreken naar de ander, die krijgt dan de achtergrond van het waarom en kan zo zelf beslissen of dat de moeite waard zou kunnen zijn.

quote:
Volgens mij is dat ook meer wat DaggerOne ook de hele tijd probeert te zeggen, maar ik weet niet of het heel erg zo overkomt. Als dit wel zo overkomt bij jou en jij vindt het voor jezelf geen probleem om een van die personen in beide scenario's te zijn, all power to you, maar ik zou het persoonlijk niet meer willen zijn. Het werkt bij mij niet :)
Volgens mij kom ik dan niet zo duidelijk over, want ik ben dus niet per se tegen zo een tactiek. Wel dat het voor iedereen de heilige graadmeter zou moeten zijn, dus ik zie mijn bijdrages meer als aanvulling op zeg maar.
pi_188332249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:32 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je bedoelt hiermee wat als iemand ook oke is met een 'Mwah, vooruit' voor een date?
Je insinueert met bovenstaande in mijn ogen dat als men die fuck yeah maar ervaren zou hebben, ze het met je eens zouden zijn. Alsof een andere mening dan vooral onbegrip zou moeten zijn ofzo. Mijn vraag aan jou is of je dat ook echt zo bedoelt?
pi_188332486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je insinueert met bovenstaande in mijn ogen dat als men die fuck yeah maar ervaren zou hebben, ze het met je eens zouden zijn. Alsof een andere mening dan vooral onbegrip zou moeten zijn ofzo. Mijn vraag aan jou is of je dat ook echt zo bedoelt?
Ik insinueer alleen dat het helpt om het te begrijpen. En dat het best kan zijn dat sommige mensen hier dat niet zo hebben ervaren, en het dus moeilijk uit te leggen is.
pi_188332578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:57 schreef Scary_Mary het volgende:
Staat geen meteen fuck yeah hebben gelijk aan zulk gedrag dan? Beetje normale beschaving nastreven lijkt me prima, maar mensen afschieten omdat ze de eerste date misschien dicht klappen vanuit sociale struggles als onzekerheid of gewoon wat langer tijd nodig hebben om los te komen, loont vooral als dat per definitie niet je types zijn.
Andersom moet je zeker ook de afweging maken of je door moet willen gaan met iemand die veel enthousiaster is dan jij. Maar ook daar kun je meer nuance in acht nemen of je misschien zo een dieseltje bent. Dat is dan wel weer het voordeel van je twijfel of je issues uitspreken naar de ander, die krijgt dan de achtergrond van het waarom en kan zo zelf beslissen of dat de moeite waard zou kunnen zijn.
Volgens mij maak je hier de denkfout dat ook kan gelden dat je een Fuck Yes hebt om nog een keer af te spreken, ook al weet je nog niet zeker of die persoon het helemaal is voor jou.

Even om terug te komen op die situatie eerder. Die gozer had geen Fuck Yes om met haar af te spreken, nog los van twijfel die er vrijwel altijd is in het begin. Dat heeft niks te maken met een 'dieseltje' (wat een vervelende term) zijn, of whatever.
pi_188332666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja mijn ding is het niet maar goed iemand is vrij om te daten toch. Ik date zelf al niet eens verschillende personen te gelijk maar er is eigenlijk ook niks mis mee toch?
Hij is er in ieder geval eerlijk over.
En dat ie het nu doet.. betekent niet dat hij het in een relatie ook doet.

Daarentegen geeft zijn eerlijkheid nu wel hoop voor de toekomst mbt eerlijkheid in het algemeen.
pi_188332768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Respect.

Impliciet weet iedereen dat iemand nog wel eens ex kan daten met alleen seks, of whatever.

Maar waarom zou je dat soort dingen tegen je date moeten vertellen? DAAR gaat het mij om. Er is geen reden voor, want jij hebt als date niks te maken met het seksleven van een ander. Dan hoef je daar ook niet over geinformeerd te worden. Dat zo'n persoon dat wel doet, lijkt me geen teken van respect naar jou.
Wat dacht je van... eerlijkheid.

Ik heb liever dat een date me vertelt dat ie een fwb heeft... dan dat ik daar later zelf achter kom.

Want voor liegen geldt nog veel meer als voor seks... dat als je er eenmaal aan begint het einde zoek is.
pi_188332954
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik snap dat krampachtige erover doen dus totaal niet, sex is maar sex. Helemaal als het dates of afspraken uit het verleden zijn dan is zoiets totaal irrelevant.
Mja zeker als iemand vrijgezel is... voor mijn part neemt ie elk weekend het dameselftal.

Als ie dat maar niet doet als ik daadwrrkelijk een relatie heb met diegene.

Toevallig laatst ditzelfde andersom gehad.. diegene kon geen relatie hebben met iemand die in 2,5 jaar vrijgezel... een fwb had gehad.

Tja.. dan maak je het toch vooral jezelf heel moeilijk... dat je aanspraken/verwachtingen doet/hebt als je een relatie hebt ok..
maar als iemand vrijgezel is is hij/zij vrijgezel en moet je daar niet achteraf over gaan lopen jammeren. Dat is echt kolder want waarom zou je niet als je vrijgezel bent.

En ja, ook daar graag eerlijkheid.
pi_188333151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat dacht je van... eerlijkheid.

Ik heb liever dat een date me vertelt dat ie een fwb heeft... dan dat ik daar later zelf achter kom.

Want voor liegen geldt nog veel meer als voor seks... dat als je er eenmaal aan begint het einde zoek is.
Liegen is wat anders dan het niet vertellen. Op een eerste dat heb je ook helemaal niks te maken met wat een ander doet in zijn datingleven. Zo iemand hoeft niet eens eerlijk te zijn daarover, want het is niet jouw business. Als je daar niet tegenkunt moet je niet gaan daten, want echt niet iedereen gaat direct dit soort dingen vertellen.

Vandaar ook mijn punt in het begin, dat ik het raar vind dat iemand direct tegen een potentiele verkering gaat zeggen dat je een ander neukt. Logischerwijs bleek achteraf ook dat hij haar helemaal niet als potentiele verkering zag, dus dat verklaart genoeg.
pi_188333163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Liegen is wat anders dan het niet vertellen. Op een eerste dat heb je ook helemaal niks te maken met wat een ander doet in zijn datingleven. Zo iemand hoeft niet eens eerlijk te zijn daarover, want het is niet jouw business. Als je daar niet tegenkunt moet je niet gaan daten, want echt niet iedereen gaat direct dit soort dingen vertellen.

Vandaar ook mijn punt in het begin, dat ik het raar vind dat iemand direct tegen een potentiele verkering gaat zeggen dat je een ander neukt. Logischerwijs bleek achteraf ook dat hij haar helemaal niet als potentiele verkering zag, dus dat verklaart genoeg.
Al die aannames.
pi_188333183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik insinueer alleen dat het helpt om het te begrijpen. En dat het best kan zijn dat sommige mensen hier dat niet zo hebben ervaren, en het dus moeilijk uit te leggen is.
Wat ook weer kan insinueren dat het niet begrepen wordt en daarom niet hetzelfde ervaren wordt :P Maar goed, dank voor je uitleg :)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Volgens mij maak je hier de denkfout dat ook kan gelden dat je een Fuck Yes hebt om nog een keer af te spreken, ook al weet je nog niet zeker of die persoon het helemaal is voor jou.

Even om terug te komen op die situatie eerder. Die gozer had geen Fuck Yes om met haar af te spreken, nog los van twijfel die er vrijwel altijd is in het begin. Dat heeft niks te maken met een 'dieseltje' (wat een vervelende term) zijn, of whatever.
Ik kan me wel een fuck yes gevoel voorstellen bij het ontdekken of zo een aanname dat iemand het helemaal zou kunnen zijn. Dat is voor mij geen denkfout, maar een nuance.

Achteraf is het mooi wonen nu je kan stellen dat jouw voorspelling uit is gekomen. Ik vind het interessanter om te kijken naar wat Yasmin erbij voelt en of ze bepaalde dingen in het vervolg anders aan gaat pakken. Kan me na het nodige van haar gelezen te hebben, best voorstellen dat ze toch een knagend gevoel over had kunnen houden als ze dit zelf eerder afgekapt, omdat hij niet fuck yes genoeg overkwam.
pi_188333223
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Al die aannames.
Volgens mij is gebleken dat ik gelijk heb over dat laatste, toch?

Dan is het geen aanname meer.
pi_188333262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat ook weer kan insinueren dat het niet begrepen wordt en daarom niet hetzelfde ervaren wordt :P Maar goed, dank voor je uitleg :)
[..]

Ik kan me wel een fuck yes gevoel voorstellen bij het ontdekken of zo een aanname dat iemand het helemaal zou kunnen zijn. Dat is voor mij geen denkfout, maar een nuance.

Achteraf is het mooi wonen nu je kan stellen dat jouw voorspelling uit is gekomen. Ik vind het interessanter om te kijken naar wat Yasmin erbij voelt en of ze bepaalde dingen in het vervolg anders aan gaat pakken. Kan me na het nodige van haar gelezen te hebben, best voorstellen dat ze toch een knagend gevoel over had kunnen houden als ze dit zelf eerder afgekapt, omdat hij niet fuck yes genoeg overkwam.
Goede vraag. :P Das natuurlijk verleidelijk om te zeggen nu blijkt dat die toch geen 2e date wilt om een beetje zo mijn face te redden. Maar nee had het niet anders gedaan.

De date was leuk, dat heeft die vandaag ook gezegd. Geen rare dingen of tekenen dat hij mij niet leuk vond. Hij kwam ook steeds dichterbij zitten bv. Zocht veel oogcontact. Date voorbij. Dag daarna apps van hem en de dagen er na ook apps van hem. Dus nog geen reden om aan te nemen dat hij het niet leuk heeft gevonden. In het weekend ineens 24 uur radiostilte van zijn kant waarop hij later reageert en zegt dat hij het sociale geskipt had en niet alleen mij. Dus er is weer contact. :P Op dat moment vraag ik dus wanneer weer afspreken en dan komt dus het bericht met twijfel; Hij wilt wel maar heeft ook twijfel en stelt die zondag voor.

Dus naar mijn idee was er totaal geen teken afgezien van de twijfel dat hij niet wilde afspreken. Als hij na de date niet zoveel contact had gezocht en het contact duidelijk anders was dan voor de date had ik waarschijnlijk niet meer gedacht dat een 2e date verstandig was.
pi_188333268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Volgens mij is gebleken dat ik gelijk heb over dat laatste, toch?

Dan is het geen aanname meer.
Je koppelt het aan dat hij verteld over die date. Dat is een aanname.
pi_188333284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je koppelt het aan dat hij verteld over die date. Dat is een aanname.
?
pi_188333289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

?
quote:
Logischerwijs bleek achteraf ook dat hij haar helemaal niet als potentiele verkering zag, dus dat verklaart genoeg
  woensdag 7 augustus 2019 @ 17:12:22 #153
545 dop
:copyright: dop
pi_188333443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Liegen is wat anders dan het niet vertellen. Op een eerste dat heb je ook helemaal niks te maken met wat een ander doet in zijn datingleven. Zo iemand hoeft niet eens eerlijk te zijn daarover, want het is niet jouw business. Als je daar niet tegenkunt moet je niet gaan daten, want echt niet iedereen gaat direct dit soort dingen vertellen.

Vandaar ook mijn punt in het begin, dat ik het raar vind dat iemand direct tegen een potentiele verkering gaat zeggen dat je een ander neukt. Logischerwijs bleek achteraf ook dat hij haar helemaal niet als potentiele verkering zag, dus dat verklaart genoeg.
Als het nu gewoon iemands moraal is om los en. open over sexualiteit te zijn.
Als je het belangrijk vind dat je date daar ook relaxed mee kan omgaan. Als je eerder een vriendin hebt gehad die daar ingewikkeld over deed, en je hebt ontdekt dat je daar slecht tegen kan.
We hebben niet allemaal dezelfde sexuele moraal en wensen.
Het het hoeft geen lompheid of onhandig te zijn. (Zo als jij het waarschijnlijk ziet) Het kan even goed een prima strategie zijn.

Jou oorspronkelijke advies was geen tweede date voorstellen. Heb je zelf door dat dit niet is wat voor Yasmine zou werken. (Behoefte aan duidelijkheid)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188333660
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef dop het volgende:

[..]

Als het nu gewoon iemands moraal is om los en. open over sexualiteit te zijn.
Als je het belangrijk vind dat je date daar ook relaxed mee kan omgaan. Als je eerder een vriendin hebt gehad die daar ingewikkeld over deed, en je hebt ontdekt dat je daar slecht tegen kan.
We hebben niet allemaal dezelfde sexuele moraal en wensen.
Het het hoeft geen lompheid of onhandig te zijn. (Zo als jij het waarschijnlijk ziet) Het kan even goed een prima strategie zijn.

Jou oorspronkelijke advies was geen tweede date voorstellen. Heb je zelf door dat dit niet is wat voor Yasmine zou werken. (Behoefte aan duidelijkheid)
Ik heb deze beslissing toch ook niet gemaakt op 1 of 2 dingen die werden gezegd he... Als je hierboven leest staat beschreven hoe het allemaal is verlopen. Denk niet dat je daar uit kan concluderen dat ik het allang had kunnen zien aankomen. Vind het dan ook vreemd dat iemand zo druk door blijft appen als er al een twijfel is.
pi_188333685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Goede vraag. :P Das natuurlijk verleidelijk om te zeggen nu blijkt dat die toch geen 2e date wilt om een beetje zo mijn face te redden. Maar nee had het niet anders gedaan.

De date was leuk, dat heeft die vandaag ook gezegd. Geen rare dingen of tekenen dat hij mij niet leuk vond. Hij kwam ook steeds dichterbij zitten bv. Zocht veel oogcontact. Date voorbij. Dag daarna apps van hem en de dagen er na ook apps van hem. Dus nog geen reden om aan te nemen dat hij het niet leuk heeft gevonden. In het weekend ineens 24 uur radiostilte van zijn kant waarop hij later reageert en zegt dat hij het sociale geskipt had en niet alleen mij. Dus er is weer contact. :P Op dat moment vraag ik dus wanneer weer afspreken en dan komt dus het bericht met twijfel; Hij wilt wel maar heeft ook twijfel en stelt die zondag voor.

Dus naar mijn idee was er totaal geen teken afgezien van de twijfel dat hij niet wilde afspreken. Als hij na de date niet zoveel contact had gezocht en het contact duidelijk anders was dan voor de date had ik waarschijnlijk niet meer gedacht dat een 2e date verstandig was.
Maar nu ga je weer vooral af op zijn gedrag en jouw interpretatie daarvan.
Is dat wie jij bent en hoe je over wil komen?
pi_188333727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar nu ga je weer vooral af op zijn gedrag en jouw interpretatie daarvan.
Is dat wie jij bent en hoe je over wil komen?
Hoe bedoel je? Je vraagt of ik niet een knagend gevoel heb. Dat heb ik dus niet omdat het dus zo is gegaan zoals hierboven is beschreven. Dus vind ik ook niet dat ik het verkeerd heb aangepakt om toch nog voor een 2e date te willen gaan.

En hoe ik dan over kom? Weet niet hoe ik die vraag moet beantwoorden in deze situatie.
pi_188333810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je vraagt of ik niet een knagend gevoel heb. Dat heb ik dus niet omdat het dus zo is gegaan zoals hierboven is beschreven. Dus vind ik ook niet dat ik het verkeerd heb aangepakt om toch nog voor een 2e date te willen gaan.

En hoe ik dan over kom? Weet niet hoe ik die vraag moet beantwoorden in deze situatie.
Ik bedoelde ook niet alleen dat je voor een tweede date bent gegaan, maar ook de manier waarop. Denk dat je best nuttige feedback hebt gekregen op hoe een bepaalde manier van verwoorden overkomt, zoals de zondag wel of niet kunnen enzo. We zullen nooit weten of dat verschil had kunnen maken in deze situatie, maar zou je zoiets in een volgende situatie anders aanpakken? Naast duidelijker ook sneller reageren oid?
pi_188333824
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet alleen dat je voor een tweede date bent gegaan, maar ook de manier waarop. Denk dat je best nuttige feedback hebt gekregen op hoe een bepaalde manier van verwoorden overkomt, zoals de zondag wel of niet kunnen enzo. We zullen nooit weten of dat verschil had kunnen maken in deze situatie, maar zou je zoiets in een volgende situatie anders aanpakken? Naast duidelijker ook sneller reageren oid?
Oh zo :) Ja het blijkt duidelijk dat ik niet duidelijk genoeg ben en dan wel bepaalde verwachtingen heb omdat ik dat logisch vind. Dus daar moet ik dan in het vervolg rekening mee houden ja.

Heb geen knagend gevoel over de communicatie. Heb het niet slecht bedoeld en zou het ook wel wat te zwakzinning vinden als alleen blijkt dat daarom de date niet door is gegaan. Kan ik mij ook niet voorstellen.
pi_188333922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zo :) Ja het blijkt duidelijk dat ik niet duidelijk genoeg ben en dan wel bepaalde verwachtingen heb omdat ik dat logisch vind. Dus daar moet ik dan in het vervolg rekening mee houden ja.
Ja, zo jouw boodschap het beste over willen brengen is wel handig om in de gaten te houden :P Zeker als je makkelijk verstrikt raakt in dingen als niet over willen komen als jaloerse tante, terwijl je wel meer bezig bent met het wanneer te reageren dan daadwerkelijk concreet te reageren voor die date. Prioriteiten ditdat.

quote:
Heb geen knagend gevoel over de communicatie. Heb het niet slecht bedoeld en zou het ook wel wat te zwakzinning vinden als alleen blijkt dat daarom de date niet door is gegaan. Kan ik mij ook niet voorstellen.
Fijn dat het niet knaagt, maar ook weer zo veroordelend -O-

Als jij in het midden laat of je op de voorgestelde datum kan en dan een paar dagen stil bent zonder te melden wanneer je wel die zekerheid kan geven, hoe moet hij dan ruiken dat je het wel echt leuk zou vinden om op die date te gaan en er heus wel mee bezig bent? Niet zwakzinnig, maar wiens boodschap komt dan het zwakste uit de verf denk je?
pi_188334002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, zo jouw boodschap het beste over willen brengen is wel handig om in de gaten te houden :P Zeker als je makkelijk verstrikt raakt in dingen als niet over willen komen als jaloerse tante, terwijl je wel meer bezig bent met het wanneer te reageren dan daadwerkelijk concreet te reageren voor die date. Prioriteiten ditdat.
Ja dat zit dan in mijn hoofd dat het dan niet het juiste moment is. Slaat natuurlijk nergens op. Maar goed denk niet dat het allemaal een verschil had gemaakt als ik anders had gecommuniceerd. Hij gaf mij het idee dat hij het leuk had gehad maar blijkbaar niet leuk genoeg voor een 2e date.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 17:47:08 #161
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188334039
Concrete dates dan maar weer.
Vrijdag 2e date met date van afgelopen vrijdag. We gaan naar Park Hilaria in Eindhoven *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 7 augustus 2019 @ 17:47:08 #162
545 dop
:copyright: dop
pi_188334040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb deze beslissing toch ook niet gemaakt op 1 of 2 dingen die werden gezegd he... Als je hierboven leest staat beschreven hoe het allemaal is verlopen. Denk niet dat je daar uit kan concluderen dat ik het allang had kunnen zien aankomen. Vind het dan ook vreemd dat iemand zo druk door blijft appen als er al een twijfel is.
ik denk dat hij daar zelf ook pas het antwoord op wist toen je hem nogmaals de vraag stelde.
Hoe jij het verder hebt aangepakt is toch prima.
Je hoeft fok niet gelukkig te maken, alleen jezelf.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2019 @ 17:48:22 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188334058
Je bent weer eens aan het over-analyseren met 500 posts over 1 date en eigenlijk over 1 opmerking, Yasmin.
pi_188334060
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:47 schreef TaMieke het volgende:
Concrete dates dan maar weer.
Vrijdag 2e date met date van afgelopen vrijdag. We gaan naar Park Hilaria in Eindhoven *O*
Leuk! Nog iets van die ander gehoord?
pi_188334072
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef Kreator het volgende:
Je bent weer eens aan het over-analyseren met 500 posts over 1 date en eigenlijk over 1 opmerking, Yasmin.
Reageer op mensen die ook aan het over analyseren zijn Kreator.
pi_188334082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:47 schreef TaMieke het volgende:
Concrete dates dan maar weer.
Vrijdag 2e date met date van afgelopen vrijdag. We gaan naar Park Hilaria in Eindhoven *O*
Groots kindervermaak had ik niet zo achter je gezocht TaMieke :P, maar ik zie dat het gewoon een grote kermis is met optredens enzo. Klinkt als een leuke date gelegenheid, veel plezier!
pi_188334275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zit dan in mijn hoofd dat het dan niet het juiste moment is. Slaat natuurlijk nergens op. Maar goed denk niet dat het allemaal een verschil had gemaakt als ik anders had gecommuniceerd. Hij gaf mij het idee dat hij het leuk had gehad maar blijkbaar niet leuk genoeg voor een 2e date.
Denk dat je hooguit jezelf moet aanleren dat je gewoon een appje kunt sturen.
En dat als het aan de andere kant niet uitkomt... je gewoon later reactie krijgt.
Je hoeft niet helderziend te zien... maar hou wel in gedachten dat niet iedereen altijd direct reageert.

Verder vind ik dat men hier er wel echt een complete studie van maakt hoe wel en niet te reageren.. en vervolgens zegt: je moet er niet zo ingewikkeld over doen.
Wees gewoon jezelf... als het alleen klikt als je niet jezelf bent... is dat op de lange termijn toch zinloos. Kun je net zo goed gewoon van begin af aan jezelf zijn.
Scheelt hoop tobben en later hoop gedoe :)
  woensdag 7 augustus 2019 @ 18:25:19 #168
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188334517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Nog iets van die ander gehoord?
Nee niet echt. Druk, moe... ik laat t maar zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Groots kindervermaak had ik niet zo achter je gezocht TaMieke :P, maar ik zie dat het gewoon een grote kermis is met optredens enzo. Klinkt als een leuke date gelegenheid, veel plezier!
Niet? Waarom niet? En wat wel dan? :D
Ik word blij van pretparken en kermis, dus dit is leuk *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 7 augustus 2019 @ 20:28:37 #169
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188336233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[info] Vriendelijke herinnering dat dit topic draait om concrete dates. Graag weer on topic dus [/info]
Dit maar even herhalen. Concrete dates (waar TaMieke al mee bezig was, thanks!).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188339613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]

Niet? Waarom niet? En wat wel dan? :D
Ik word blij van pretparken en kermis, dus dit is leuk *O*
Meende me te herinneren dat jij ook niet zo een kindervriend was? Als ik dan praktisch als eerste lees groots kindervermaak, vind ik het niet de meest voor de hand liggende optie :P Maar daarna las ik dat er veel meer te zien en te doen is, dat het dus niet vooral voor kinderen en met kinderen is. Pretparken en kermis had ik je dacht ik ook wel eerder over gehoord en die zijn ook gewoon leuk *O* En je innerlijke kind koesteren is ook heul belangrijk *)

Benieuwd naar je vrijdag, have fun! *O*
pi_188341324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En je innerlijke kind koesteren is ook heul belangrijk *)

je bent zo oud als je je voelt... dus heel belangrijk :)
pi_188346052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zit dan in mijn hoofd dat het dan niet het juiste moment is. Slaat natuurlijk nergens op. Maar goed denk niet dat het allemaal een verschil had gemaakt als ik anders had gecommuniceerd. Hij gaf mij het idee dat hij het leuk had gehad maar blijkbaar niet leuk genoeg voor een 2e date.
Ik heb eerder het idee dat hij twijfelt tussen iemand anders en jouw, maargoed dat is een aanname. 24 uur stilte gebeurt echt niet zomaar als je interesse hebt in iemand, ongeacht wat er aan de hand is.
pi_188346063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat hij twijfelt tussen iemand anders en jouw, maargoed dat is een aanname. 24 uur stilte gebeurt echt niet zomaar als je interesse hebt in iemand, ongeacht wat er aan de hand is.
Geen vreemde aanname toch :P
pi_188346131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen vreemde aanname toch :P
Haha nee. Trouwens, als hij het initiatief niet neemt/heeft genomen om een 2e date voor te stellen zou ik het lekker laten gaan.
pi_188346134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:13 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Haha nee. Trouwens, als hij het initiatief niet neemt/heeft genomen om een 2e date voor te stellen zou ik het lekker laten gaan.
Nou je bent niet up to date maar hij heeft al aangegeven geen 2e date te willen :P
pi_188346151
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou je bent niet up to date maar hij heeft al aangegeven geen 2e date te willen :P
Ah dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht van wel nadat hij zijn twijfel had uitgesproken. Guess not :P
pi_188346164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:15 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ah dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht van wel nadat hij zijn twijfel had uitgesproken. Guess not :P
Ja dat was wel zo maar daar is die weer op terug gekomen. Op naar de volgende :p
pi_188347066
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:47 schreef TaMieke het volgende:
Concrete dates dan maar weer.
Vrijdag 2e date met date van afgelopen vrijdag. We gaan naar Park Hilaria in Eindhoven *O*
Ja, net te laat dan voor de Tilburgse kermis :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:36:06 #179
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188347162
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, net te laat dan voor de Tilburgse kermis :P
Ja weet ik. Tilburg is ook een beetje ver. Eindhoven kan net.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188347228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja weet ik. Tilburg is ook een beetje ver. Eindhoven kan net.
Je kan nog na borrelen op Stratums eind. Of de Dynamo als dat meer je ding is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:42:18 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188347250
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je kan nog na borrelen op Stratums eind. Of de Dynamo als dat meer je ding is.
Dynamo zegt me niets. Maar komt vast goed. Ze hebben daar vast ook wel dingetjes waar je even kunt zitten.
Hij komt rechtstreeks vanuit het werk, dus kan me voorstellen dat hij op een gegeven moment ook wel naar huis wil. :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:44:18 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188347288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dynamo zegt me niets. Maar komt vast goed. Ze hebben daar vast ook wel dingetjes waar je even kunt zitten.
Hij komt rechtstreeks vanuit het werk, dus kan me voorstellen dat hij op een gegeven moment ook wel naar huis wil. :@
Als je van daaruit niet te ver wil lopen (en naar het station moet?) kun je ook gewoon even station doorlopen en aan de overkant ergens terrasje pakken. Mocht je de kermis beu zijn :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:44:59 #183
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188347304
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je van daaruit niet te ver wil lopen (en naar het station moet?) kun je ook gewoon even station doorlopen en aan de overkant ergens terrasje pakken. Mocht je de kermis beu zijn :P.
Ja joh. Komt goed. Ken de weg wel een beetje ;)
Wel even uitzoeken waar ik mn auto neerzet :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188347313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja joh. Komt goed. Ken de weg wel een beetje ;)
Wel even uitzoeken waar ik mn auto neerzet :@
Ga met het OV, anders kun je niet drinken en kom je ook minder goed los
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:45:51 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188347321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja joh. Komt goed. Ken de weg wel een beetje ;)
Wel even uitzoeken waar ik mn auto neerzet :@
Weet ik :*. Hmm, parkeren is wle wat lastig in die omgeving ja.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:46:07 #186
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188347325
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga met het OV, anders kun je niet drinken en kom je ook minder goed los
Als ik met het OV ga moet ik alsnog met de auto terug en ik drink toch niet.
Hij doet het maar met de minder losse versie :{w
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188347356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Als ik met het OV ga moet ik alsnog met de auto terug en ik drink toch niet.
Hij doet het maar met de minder losse versie :{w
Ok!
pi_188347884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Als ik met het OV ga moet ik alsnog met de auto terug en ik drink toch niet.
Hij doet het maar met de minder losse versie :{w
Lijkt me de juiste instelling :)
pi_188353424
Na een tijdje vrijgezel te zijn toch maar de stap genomen om te gaan internetdaten.

Via een datingsite, geen tinder, een leuke dame leren kennen. Twee weken vrij intensief mee geappt, en een date ingepland voor zaterdagavond. Niks aan de hand zou je zeggen maar ik zie denk ik allemaal red flags.

Ik had voorgesteld om ergens in Amsterdam wat te gaan drinken en als het verder klikte aansluitend te gaan eten. Komt ze doodleuk met het voorstel: kunnen we niet beter gelijk gaan eten en dan nog even gezellig doen in een hotelkamer, ze woont momenteel door omstandigheden nog thuis, en voegt gelijk de daad bij het woord met een boeking van een kamer.

Via de app laat ze steeds merken dat ze in is voor iets serieus alleen de voortekenen lijken me toch anders.

Is dit normaal en maak ik me druk om niks of zit hier meer achter.

Dame is geen catfish. Al mee gefacetimed en naam, werk etc is ook bekend.
pi_188353451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:16 schreef mrhercules80 het volgende:
Na een tijdje vrijgezel te zijn toch maar de stap genomen om te gaan internetdaten.

Via een datingsite, geen tinder, een leuke dame leren kennen. Twee weken vrij intensief mee geappt, en een date ingepland voor zaterdagavond. Niks aan de hand zou je zeggen maar ik zie denk ik allemaal red flags.

Ik had voorgesteld om ergens in Amsterdam wat te gaan drinken en als het verder klikte aansluitend te gaan eten. Komt ze doodleuk met het voorstel: kunnen we niet beter gelijk gaan eten en dan nog even gezellig doen in een hotelkamer, ze woont momenteel door omstandigheden nog thuis, en voegt gelijk de daad bij het woord met een boeking van een kamer.

Via de app laat ze steeds merken dat ze in is voor iets serieus alleen de voortekenen lijken me toch anders.

Is dit normaal en maak ik me druk om niks of zit hier meer achter.

Dame is geen catfish. Al mee gefacetimed en naam, werk etc is ook bekend.
Neemt een vrouw een keer initiatief is het weer niet goed :T
pi_188354070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:16 schreef mrhercules80 het volgende:
Na een tijdje vrijgezel te zijn toch maar de stap genomen om te gaan internetdaten.

Via een datingsite, geen tinder, een leuke dame leren kennen. Twee weken vrij intensief mee geappt, en een date ingepland voor zaterdagavond. Niks aan de hand zou je zeggen maar ik zie denk ik allemaal red flags.

Ik had voorgesteld om ergens in Amsterdam wat te gaan drinken en als het verder klikte aansluitend te gaan eten. Komt ze doodleuk met het voorstel: kunnen we niet beter gelijk gaan eten en dan nog even gezellig doen in een hotelkamer, ze woont momenteel door omstandigheden nog thuis, en voegt gelijk de daad bij het woord met een boeking van een kamer.

Via de app laat ze steeds merken dat ze in is voor iets serieus alleen de voortekenen lijken me toch anders.

Is dit normaal en maak ik me druk om niks of zit hier meer achter.

Dame is geen catfish. Al mee gefacetimed en naam, werk etc is ook bekend.
Vind het wel wat apart :P Betaalt zij de kamer?
pi_188354417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het wel wat apart :P Betaalt zij de kamer?
Jep. Zij heeft geboekt en ik heb aangegeven dat we de rekening gaan splitten.

Ja weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Vrouw met initiatief is natuurlijk altijd goed. Maar dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.
pi_188354459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:18 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Jep. Zij heeft geboekt en ik heb aangegeven dat we de rekening gaan splitten.

Ja weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Vrouw met initiatief is natuurlijk altijd goed. Maar dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Dat je sex wilt vind ik niet zo vreemd maar dat ze er dan gelijk ook een hotelkamer voor boekt vind ik zelf wat verdacht eigenlijk. Heb je al info gevonden op social media over wie ze is?
pi_188354612
Ook eens meegemaakt, toen we bezig waren vroeg ze of we anaal konden gaan. Was toch iets too much voor een eerste date, vond de hotelkamer al best wat.
pi_188354624
Ik heb er zon gevoel bij dat als jullie in die kamer zijn ze je spullen jat en dan blijkt dat die kamer ook niet is betaald.
pi_188354838
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb er zon gevoel bij dat als jullie in die kamer zijn ze je spullen jat en dan blijkt dat die kamer ook niet is betaald.
Haha.

Ja dat zou kunnen. Nu heb ik wel wat research gedaan. Naam, opleiding, werk etc alles klopt. Ze heeft een prima functie bij een overheidsinstantie waar je ook een VOG moet kunnen overleggen dus dat zit allemaal wel goed.

Kan haar ook gewoon thuis ophalen adres heeft ze al gegeven en staat niet te koop of zo😂

Lijkt me gewoon wat vreemd. Meeste dates waren toch eerst van eerst aftasten en dan langzaam verder uitbouwen.

Kan de leeftijd zijn. Ze is 34 en meestal date ik alleen 40+.
pi_188354852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Haha.

Ja dat zou kunnen. Nu heb ik wel wat research gedaan. Naam, opleiding, werk etc alles klopt. Ze heeft een prima functie bij een overheidsinstantie waar je ook een VOG moet kunnen overleggen dus dat zit allemaal wel goed.

Kan haar ook gewoon thuis ophalen adres heeft ze al gegeven en staat niet te koop of zo😂

Lijkt me gewoon wat vreemd. Meeste dates waren toch eerst van eerst aftasten en dan langzaam verder uitbouwen.

Kan de leeftijd zijn. Ze is 34 en meestal date ik alleen 40+.
Nou ja misschien staat ze al super lang droog of houdt ze van dit soort dingen. Wanneer is de date?
pi_188354982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja misschien staat ze al super lang droog of houdt ze van dit soort dingen. Wanneer is de date?
Zaterdag. Mocht ik het overleven meld ik me hier weer😉
pi_188354988
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:00 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Zaterdag. Mocht ik het overleven meld ik me hier weer😉
Ja ben wel benieuwd hoe het was :P
pi_188355728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Haha.

Ja dat zou kunnen. Nu heb ik wel wat research gedaan. Naam, opleiding, werk etc alles klopt. Ze heeft een prima functie bij een overheidsinstantie waar je ook een VOG moet kunnen overleggen dus dat zit allemaal wel goed.

Kan haar ook gewoon thuis ophalen adres heeft ze al gegeven en staat niet te koop of zo😂

Lijkt me gewoon wat vreemd. Meeste dates waren toch eerst van eerst aftasten en dan langzaam verder uitbouwen.

Kan de leeftijd zijn. Ze is 34 en meestal date ik alleen 40+.
Luister wel ff hoe luid haar eierstokken rammelen.

Indien heel luid, laat geen gaatjes in je condooms prikken!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188355886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:00 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Zaterdag. Mocht ik het overleven meld ik me hier weer😉
Ik ben nu al benieuwd :)

Maar vriend van mij heeft ok al weleens zoiets gehad en laatste keer dat ik hem sprak leefde hij nog :)
pi_188357453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:48 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Haha.

Ja dat zou kunnen. Nu heb ik wel wat research gedaan. Naam, opleiding, werk etc alles klopt. Ze heeft een prima functie bij een overheidsinstantie waar je ook een VOG moet kunnen overleggen dus dat zit allemaal wel goed.

Kan haar ook gewoon thuis ophalen adres heeft ze al gegeven en staat niet te koop of zo😂

Lijkt me gewoon wat vreemd. Meeste dates waren toch eerst van eerst aftasten en dan langzaam verder uitbouwen.

Kan de leeftijd zijn. Ze is 34 en meestal date ik alleen 40+.
Ook echt kijken of haar huis te koop staat _O- _O- goeie wel.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:27:38 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188357544
Gelijk kamer boeken en dan aangeven de rekening te willen splitten? :')

Tja, als je die spanning wilt hebben met haar, dan gewoon doen.
Normaal lijkt het me niet echt :+
pi_188357761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:19 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ook echt kijken of haar huis te koop staat _O- _O- goeie wel.
En dat terwijl zij wil neuken en hij serieus is :D
pi_188371770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:16 schreef mrhercules80 het volgende:
Na een tijdje vrijgezel te zijn toch maar de stap genomen om te gaan internetdaten.

Via een datingsite, geen tinder, een leuke dame leren kennen. Twee weken vrij intensief mee geappt, en een date ingepland voor zaterdagavond. Niks aan de hand zou je zeggen maar ik zie denk ik allemaal red flags.

Ik had voorgesteld om ergens in Amsterdam wat te gaan drinken en als het verder klikte aansluitend te gaan eten. Komt ze doodleuk met het voorstel: kunnen we niet beter gelijk gaan eten en dan nog even gezellig doen in een hotelkamer, ze woont momenteel door omstandigheden nog thuis, en voegt gelijk de daad bij het woord met een boeking van een kamer.

Via de app laat ze steeds merken dat ze in is voor iets serieus alleen de voortekenen lijken me toch anders.

Is dit normaal en maak ik me druk om niks of zit hier meer achter.

Dame is geen catfish. Al mee gefacetimed en naam, werk etc is ook bekend.
Welke site dan? :P Joh gewoon een leuke avond hebben en zien waar het schip strandt. Niks moet, alles mag, blijkbaar. Ik zou me er niet zo druk om maken. Als ze nog thuis woont kan ik me dit ook nog wel enigszins voorstellen zo.
Sarcasme. Herken het.
pi_188372253
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 02:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Luister wel ff hoe luid haar eierstokken rammelen.

Indien heel luid, laat geen gaatjes in je condooms prikken!
Ajb zeg.
pi_188372415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 09:36 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ajb zeg.
Alsof elke vrouw die graag seks heeft... perse kinderen wil.
pi_188372452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Alsof elke vrouw die graag seks heeft... perse kinderen wil.
Been there, done that, paid attention and told her to get lost!

Prima advies hoor, om even op te letten, je zal de eerste niet zijn die erin geluisd wordt..
pi_188372508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 09:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Been there, done that, paid attention and told her to get lost!

Prima advies hoor, om even op te letten, je zal de eerste niet zijn die erin geluisd wordt..
Nee natuurlijk niet.
Maar daar moet je altijd wel opletten lijkt me.

Meeste mensen zullen dat subtieler doen dan dit.
(Ik vind er wat van overigens... maar goed dat is een ander verhaal)
pi_188387038
Dus, is er nog geneukt?
pi_188387105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:00 schreef mrhercules80 het volgende:

[..]

Zaterdag. Mocht ik het overleven meld ik me hier weer😉
Leef je nog? Heb je gecheckt of je al je organen nog hebt?
  zondag 11 augustus 2019 @ 10:34:49 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188387143
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leef je nog? Heb je gecheckt of je al je organen nog hebt?
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_188387157
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D _O-
Ja het is een rare wereld. :{
  zondag 11 augustus 2019 @ 11:04:43 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188387526
Ik zou ook je penis controleren. Er zijn vrouwen bij die ze afknippen en frituren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188387722
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou ook je penis controleren. Er zijn vrouwen bij die ze afknippen en frituren.
Voor of na de date?
pi_188387730
Nou.... voor 10en moet je die hotelkamer weer uit toch?

Het blijft wel verdacht stil.

Hebben ze een nachtje bijgeboekt... of moeten we ons zorgen gaan maken?
pi_188388061
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou.... voor 10en moet je die hotelkamer weer uit toch?

Het blijft wel verdacht stil.

Hebben ze een nachtje bijgeboekt... of moeten we ons zorgen gaan maken?
Soms 11:00.
pi_188388074
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou.... voor 10en moet je die hotelkamer weer uit toch?

Het blijft wel verdacht stil.

Hebben ze een nachtje bijgeboekt... of moeten we ons zorgen gaan maken?
Had er al zo'n slecht gevoel over
  zondag 11 augustus 2019 @ 11:46:03 #219
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188388089
:W
Date van vrijdag was verzet naar gisteren. Uiteindelijk ook niet naar Eindhoven geweest maar zijn we gaan bowlen. Was erg gezellig en na afloop weer te lang op het terras gezeten. :D :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188388099
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:46 schreef TaMieke het volgende:
:W
Date van vrijdag was verzet naar gisteren. Uiteindelijk ook niet naar Eindhoven geweest maar zijn we gaan bowlen. Was erg gezellig en na afloop weer te lang op het terras gezeten. :D :@
Dus vervolg?
  zondag 11 augustus 2019 @ 11:47:13 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188388107
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had er al zo'n slecht gevoel over
Die hangt opgeknoopt met een dekbedovertrek aan de kroonluchter I guess.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 11 augustus 2019 @ 11:47:40 #222
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188388116
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus vervolg?
Vast wel. Daar hebben we het deze keer niet over gehad.
Wel dat hij een drukke week tegemoet gaat, dus ik wacht het even af.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188388257
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die hangt opgeknoopt met een dekbedovertrek aan de kroonluchter I guess.
Nahja of ze zijn nog lekker samen op pad de stad in.. ook een optie he
  zondag 11 augustus 2019 @ 12:49:43 #224
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188388887
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor of na de date?
Voor hem hoop ik na de date.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 11 augustus 2019 @ 13:05:49 #225
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188389114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:46 schreef TaMieke het volgende:
:W
Date van vrijdag was verzet naar gisteren. Uiteindelijk ook niet naar Eindhoven geweest maar zijn we gaan bowlen. Was erg gezellig en na afloop weer te lang op het terras gezeten. :D :@
Ik had vrijdagavond een date en we zijn wat gaan drinken in een cafeetje in een bos vlak bij mijn huis en naderhand liepen we nog door het bos en hebben we aldaar geneukt. Kortom, succesvolle date.
Beati pauperes spiritu
pi_188389160
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:05 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik had vrijdagavond een date en we zijn wat gaan drinken in een cafeetje in een bos vlak bij mijn huis en naderhand liepen we nog door het bos en hebben we aldaar geneukt. Kortom, succesvolle date.
:')
  zondag 11 augustus 2019 @ 13:11:38 #227
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188389216
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Waarom nou weer een :') ?
Beati pauperes spiritu
pi_188389237
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:11 schreef Academicus het volgende:

[..]

Waarom nou weer een :') ?
Lekker in de bosjes neuken.

Maar al jouw reacties zijn wel wat twijfelachtig :P
  zondag 11 augustus 2019 @ 13:14:37 #229
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188389281
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lekker in de bosjes neuken.

Maar al jouw reacties zijn wel wat twijfelachtig :P
Er is helemaal niks :') aan neuken in het bos hoor, het is best lekker. Vooral ook omdat het donker was en er verder niemand was.

En al mijn reacties komen recht uit het hart hoor :Y
Beati pauperes spiritu
pi_188390390
O-)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 13:19:13 ]
pi_188425507
Nog steeds niks van afgelopen weekend? ;(
pi_188425548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 17:05 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nog steeds niks van afgelopen weekend? ;(
Hopelijk is die het vergeten. :P
pi_188428087
Hmm op mn eerste date neuken in het bos..

Niet mijn idee van The Perfect Date :)
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:47:47 #234
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188428206
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm op mn eerste date neuken in het bos..

Niet mijn idee van The Perfect Date :)
Waar doe je het zelf dan liever? :s)
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:08:49 #235
545 dop
:copyright: dop
pi_188428711
Met mijn huidige vriendin, scheelde het niet veel of het was neuken in het bos op date 1.
Ook niet mijn keuze op voorhand, maar soms springen de vonken er toch van af.
(Ben normaal best wel een braaf jongetje)

Date 2 maar veilig bij mij thuis afgesproken.

Achteraf ook nog wel eens over date 1 gehad en we hadden toch echt allebei het zelfde. Het was dat we beide niet de verkeerde indruk wilde geven :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188455027
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:11 schreef Academicus het volgende:

[..]

Waarom nou weer een :') ?
:') :')
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:22:01 #237
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188455150
@mrhercules80 Leef je nog?
fok you ja!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 11:45:33 #238
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457365
Gisteren weer een date, maar dan bij haar thuis ipv in het bos. Wel gezellig, ook geneukt, op de bank. Was ok, toen naar huis, jointje roken en slapen.
Beati pauperes spiritu
pi_188457384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:45 schreef Academicus het volgende:
Gisteren weer een date, maar dan bij haar thuis ipv in het bos. Wel gezellig, ook geneukt, op de bank. Was ok, toen naar huis, jointje roken en slapen.
Zelfde chick als de bosneuk?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 11:49:46 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188457415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:45 schreef Academicus het volgende:
Gisteren weer een date, maar dan bij haar thuis ipv in het bos. Wel gezellig, ook geneukt, op de bank. Was ok, toen naar huis, jointje roken en slapen.
Vervolgdate? En iets voor serieus of enkel voor de seks?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:16:53 #241
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457695
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vervolgdate? En iets voor serieus of enkel voor de seks?
Ze is echt heel leuk alleen is het best een grote vrouw en dat intimideert me een beetje :')
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:17:34 #242
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zelfde chick als de bosneuk?
Ja! :Y
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:21:16 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188457758
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef Academicus het volgende:

Ze is echt heel leuk alleen is het best een grote vrouw en dat intimideert me een beetje :')
Als in lang. of als in breed?
pi_188457759
Is dit het 'kijk mij geneukt hebben' topic?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:33:09 #245
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457873
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in lang. of als in breed?
Een beetje van beiden, maar vooral het brede is nog wel een dingetje. Ik hoef geen superslanke wijven hoor, maar liever ook geen een met vet op de verkeerde plekken. Lastig dilemma want ze is verder wel heel leuk en aardig enzo. En ze pijpt erg goed!
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:33:23 #246
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457877
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:21 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Is dit het 'kijk mij geneukt hebben' topic?
Soort van idd
Beati pauperes spiritu
pi_188457888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Academicus het volgende:

[..]

Een beetje van beiden, maar vooral het brede is nog wel een dingetje. Ik hoef geen superslanke wijven hoor, maar liever ook geen een met vet op de verkeerde plekken. Lastig dilemma want ze is verder wel heel leuk en aardig enzo. En ze pijpt erg goed!
Lastig idd.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:35:51 #248
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lastig idd.
Ja, echt hoor. Advies?
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:36:26 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188457916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:35 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, echt hoor. Advies?
Je vind haar toch leuk? Wat is het probleem dan?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:37:42 #250
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188457927
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je vind haar toch leuk? Wat is het probleem dan?
Ze heeft nogal een grote onderkant (billen + benen)
Beati pauperes spiritu
pi_188457946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:35 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, echt hoor. Advies?
Nee niet echt.

je moet kiezen tussen niet aantrekkelijk en goed kunnen pijpen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:41:18 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188457961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:37 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze heeft nogal een grote onderkant (billen + benen)
Er zijn meer dingen belangrijk dan dat. Het totale plaatje zegmaar, en als het echt zo erg was had je ook niet al 2x met haar afgesproken lijkt mij. ;)
pi_188458002
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er zijn meer dingen belangrijk dan dat. Het totale plaatje zegmaar, en als het echt zo erg was had je ook niet al 2x met haar afgesproken lijkt mij. ;)
Geen mooi lichaam zou voor mij persoonlijk wel een dealbreaker zijn hoor.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:44:32 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:37 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze heeft nogal een grote onderkant (billen + benen)
Maar blijkbaar wel sexy genoeg om er seks mee te hebben.
Mijn gevoel zegt dat je het opzich niet lelijk vindt, maar bang bent voor de mening van vrienden.
pi_188458015
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar blijkbaar wel sexy genoeg om er seks mee te hebben.
Mijn gevoel zegt dat je het opzich niet lelijk vindt, maar bang bent voor de mening van vrienden.
Of hij doet het gewoon voor de seks maar vindt haar niet aantrekkelijk genoeg om een rela te starten.
pi_188458029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Geen mooi lichaam zou voor mij persoonlijk wel een dealbreaker zijn hoor.
Zou je er dan sex mee hebben?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:46:42 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188458034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Geen mooi lichaam zou voor mij persoonlijk wel een dealbreaker zijn hoor.
Mooi voor jou is wellicht voor een ander compleet anders.

quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar blijkbaar wel sexy genoeg om er seks mee te hebben.
Mijn gevoel zegt dat je het opzich niet lelijk vindt, maar bang bent voor de mening van vrienden.
Dit dus ook vooral.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:46:57 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou je er dan sex mee hebben?
Och een paar keer kan best. Zeker als het niet een directe afknapper is, maar vooral iets "wat minder mooi" is. Zijn nogal wat grijsgebieden.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:48:02 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458055
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
Mooi voor jou is wellicht voor een ander compleet anders.
Klopt, maar wat hij mooi vindt, wil hij wel terugzien in zijn partner. Wat logisch is.
Je wilt er geil van worden, je wilt er naar kunnen smachten en niet altijd maar denken... "oh ik zou haar zo graag willen, maar ik vind die benen echt helemaal niets :X "
Dat is niet leuk voor jezelf, maar ook niet voor de ander.
pi_188458076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je er dan sex mee hebben?
Kan best. Voor seks alleen ligt de standaard bij mij toch wat lager dan voor een relatie. Vermoed maar zo dat dat ook voor hem geldt.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:54:40 #261
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188458132
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar wat hij mooi vindt, wil hij wel terugzien in zijn partner. Wat logisch is.
Je wilt er geil van worden, je wilt er naar kunnen smachten en niet altijd maar denken... "oh ik zou haar zo graag willen, maar ik vind die benen echt helemaal niets :X "
Dat is niet leuk voor jezelf, maar ook niet voor de ander.
Dat is dan weer een ander uiterste.

Je doet op zulke dingen altijd concessies want niemand is perfect.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:04:08 #262
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458247
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar wat hij mooi vindt, wil hij wel terugzien in zijn partner. Wat logisch is.
Je wilt er geil van worden, je wilt er naar kunnen smachten en niet altijd maar denken... "oh ik zou haar zo graag willen, maar ik vind die benen echt helemaal niets :X "
Dat is niet leuk voor jezelf, maar ook niet voor de ander.
Ja, dit omschrijft het wel goed denk ik. Het is inderdaad lullig voor haar, maar het is zoals het is. Twee keer seks was best ok, maar ik voelde me er niet helemaal prettig bij en als je een relatie met zo iemand begint moet je elke keer weer met een soort van tegenzin erop klimmen.

Afijn, ik ben er nog niet uit.
Beati pauperes spiritu
pi_188458259
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar wat hij mooi vindt, wil hij wel terugzien in zijn partner. Wat logisch is.
Je wilt er geil van worden, je wilt er naar kunnen smachten en niet altijd maar denken... "oh ik zou haar zo graag willen, maar ik vind die benen echt helemaal niets :X "
Dat is niet leuk voor jezelf, maar ook niet voor de ander.
Het komt eigenlijk weer terug op dat fuck yes gevoel dat je wilt hebben.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:06:52 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458280
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:04 schreef Academicus het volgende:

Ja, dit omschrijft het wel goed denk ik. Het is inderdaad lullig voor haar, maar het is zoals het is. Twee keer seks was best ok, maar ik voelde me er niet helemaal prettig bij en als je een relatie met zo iemand begint moet je elke keer weer met een soort van tegenzin erop klimmen.

Afijn, ik ben er nog niet uit.
Zo te lezen ben je er wel al over uit. Dit wordt hem niet.
Of je moet uiteindelijk dit los kunnen laten, omdat ze mooier wordt qua innerlijk en misschien daardoor ook van uiterlijk.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:07:04 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:04 schreef Solid-Snake het volgende:

Het komt eigenlijk weer terug op dat fuck yes gevoel dat je wilt hebben.
Ik vind wel dat je die moet hebben idd.
pi_188458422
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:04 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, dit omschrijft het wel goed denk ik. Het is inderdaad lullig voor haar, maar het is zoals het is. Twee keer seks was best ok, maar ik voelde me er niet helemaal prettig bij en als je een relatie met zo iemand begint moet je elke keer weer met een soort van tegenzin erop klimmen.

Afijn, ik ben er nog niet uit.
Uhm dit zegt toch genoeg?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:24:00 #267
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm dit zegt toch genoeg?
Ja, op zich wel. Alleen is ze qua persoonlijkheid echt wel heel erg tof, een goeie match met de mijne. Maar ja, het oog wil ook wat en ik ben serieus lekkere wijven gewend. Misschien moet ik mijn standaarden toch gaan aanpassen want hij ouder je wordt, hoe lager de kans op lekkere wijven is volgens mij. Sommige vrienden van me hebben ook van die wijven waar je nooit op zou kruipen, maar zij nemen er genoegen mee.
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:25:26 #268
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458567
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo te lezen ben je er wel al over uit. Dit wordt hem niet.
Of je moet uiteindelijk dit los kunnen laten, omdat ze mooier wordt qua innerlijk en misschien daardoor ook van uiterlijk.
Ze gaat wel naar de sportschool dus het voornemen om af te vallen is er wel. Op zich is dat hoopgevend. Maar toch had ik gisteren een bepaalde aversie toen ze haar broek uitdeed omdat ik maar moeilijk kon aanschouwen wat allemaal zichtbaar werd ;(
Beati pauperes spiritu
pi_188458574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, op zich wel. Alleen is ze qua persoonlijkheid echt wel heel erg tof, een goeie match met de mijne. Maar ja, het oog wil ook wat en ik ben serieus lekkere wijven gewend. Misschien moet ik mijn standaarden toch gaan aanpassen want hij ouder je wordt, hoe lager de kans op lekkere wijven is volgens mij. Sommige vrienden van me hebben ook van die wijven waar je nooit op zou kruipen, maar zij nemen er genoegen mee.
Ja dat wil je toch niet voor jezelf? En grote kans dat het dan meer op een soort vriendschap uitloopt.

Kan mij nog voorstellen dat je in het begin de mindere kanten van een persoon nog niet zo ziet vanwege de vlinders maar die zie je nu al.
pi_188458608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:25 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze gaat wel naar de sportschool dus het voornemen om af te vallen is er wel. Op zich is dat hoopgevend. Maar toch had ik gisteren een bepaalde aversie toen ze haar broek uitdeed omdat ik maar moeilijk kon aanschouwen wat allemaal zichtbaar werd ;(
Je gaat er zelf in mee. Dit wist je ook wel toen je haar met broek aan zag.
pi_188458649
Maar het kan ook dat deze chick alleen maar sex zoekt toch?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:43:50 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188458795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:25 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze gaat wel naar de sportschool dus het voornemen om af te vallen is er wel. Op zich is dat hoopgevend. Maar toch had ik gisteren een bepaalde aversie toen ze haar broek uitdeed omdat ik maar moeilijk kon aanschouwen wat allemaal zichtbaar werd ;(
Kan aan mij liggen, maar ik heb nou niet echt het idee alsof je veel respect voor haar hebt (wat me ook laat twijfelen over hoe mooi je haar innerlijk nou echt vind), gezien hoe je je afgunst hier beschrijft :@ Dat moet al signaal genoeg zijn om te weten dat het niks is voor je. Zou het dan vooral niet gaan rekken eigenlijk.

Bovendien is het wat hypocriet gezien je er ook gewoon in mee gaat inderdaad. Je hebt al eerder seks gehad, dus je wist hoe en wat. Dan vind ik het zelf ook wat flauw om er dan alsnog een tweede keer bovenop te klimmen om vervolgens te klagen :P Of ze is sexy genoeg dat haar innerlijk het kan compenseren (wat me in dit geval sterk lijkt, gezien hoe je haar hier beschrijft), of niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:55:51 #273
545 dop
:copyright: dop
pi_188458940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:35 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, echt hoor. Advies?
Veel laten rennen door dat bos.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:57:55 #274
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458961
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:55 schreef dop het volgende:

[..]

Veel laten rennen door dat bos.
:D
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:59:39 #275
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het kan ook dat deze chick alleen maar sex zoekt toch?
Oja, dat kan ook inderdaad. Nog niet eens bij stil gestaan want het gros van de wijven in Nederland is nogal a-seksueel
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:01:15 #276
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188458995
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik heb nou niet echt het idee alsof je veel respect voor haar hebt (wat me ook laat twijfelen over hoe mooi je haar innerlijk nou echt vind), gezien hoe je je afgunst hier beschrijft :@ Dat moet al signaal genoeg zijn om te weten dat het niks is voor je. Zou het dan vooral niet gaan rekken eigenlijk.

Bovendien is het wat hypocriet gezien je er ook gewoon in mee gaat inderdaad. Je hebt al eerder seks gehad, dus je wist hoe en wat. Dan vind ik het zelf ook wat flauw om er dan alsnog een tweede keer bovenop te klimmen om vervolgens te klagen :P Of ze is sexy genoeg dat haar innerlijk het kan compenseren (wat me in dit geval sterk lijkt, gezien hoe je haar hier beschrijft), of niet.
Ik heb zeker wel respect voor haar. Ze is volgens mij echt een topvrouw alleen ik heb wat vraagtekens bij de fysieke kant van de zaak. Sommige mannen hangen hem overal in, maar ik ben nogal kritisch. Ik heb altijd heel mooie wijven gehad met alles op de juiste plekken dus vandaar
Beati pauperes spiritu
pi_188458996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

Oja, dat kan ook inderdaad. Nog niet eens bij stil gestaan want het gros van de wijven in Nederland is nogal a-seksueel
Nou goed deze heeft sex op de eerste date in een bos :')
pi_188459002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:01 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel respect voor haar. Ze is volgens mij echt een topvrouw alleen ik heb wat vraagtekens bij de fysieke kant van de zaak. Sommige mannen hangen hem overal in, maar ik ben nogal kritisch. Ik heb altijd heel mooie wijven gehad met alles op de juiste plekken dus vandaar
Hoe ben jij nou kritisch?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:14:58 #279
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188459180
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe ben jij nou kritisch?
Je haalt de woorden uit mijn mond.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188459241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond.
Weinig kritisch aan :P

Neuken op eerste date in een bos met een chick die hij te dik vindt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 augustus 2019 @ 14:24:11 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188459285
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:01 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel respect voor haar. Ze is volgens mij echt een topvrouw alleen ik heb wat vraagtekens bij de fysieke kant van de zaak. Sommige mannen hangen hem overal in, maar ik ben nogal kritisch. Ik heb altijd heel mooie wijven gehad met alles op de juiste plekken dus vandaar
Misschien moet je eens beginnen met een 'wijf' gewoon een vrouw noemen. Verder is je emotionele ontwikkeling wel aan wat groei toe als 'er is geneukt' een doorslaggevende factor is voor een date.
Je komt ook nogal oppervlakkig over.

Getuigt in elk geval allemaal niet van respect.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:25:37 #282
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188459308
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je eens beginnen met een 'wijf' gewoon een vrouw noemen. Verder is je emotionele ontwikkeling wel aan wat groei toe als 'er is geneukt' een doorslaggevende factor is voor een date.
Je komt ook nogal oppervlakkig over.

Getuigt in elk geval allemaal niet van respect.
:Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:28:09 #283
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459337
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je eens beginnen met een 'wijf' gewoon een vrouw noemen. Verder is je emotionele ontwikkeling wel aan wat groei toe als 'er is geneukt' een doorslaggevende factor is voor een date.
Je komt ook nogal oppervlakkig over.

Getuigt in elk geval allemaal niet van respect.
Ik hou ervan lekkere wijven te neuken. Wat is daar nou weer mis mee en sinds wanneer is dit taboe onder mannen?
Beati pauperes spiritu
pi_188459341
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je eens beginnen met een 'wijf' gewoon een vrouw noemen. Verder is je emotionele ontwikkeling wel aan wat groei toe als 'er is geneukt' een doorslaggevende factor is voor een date.
Je komt ook nogal oppervlakkig over.

Getuigt in elk geval allemaal niet van respect.
Respect kan hem geen ene ruk boeien.

Hij heeft geneukt, waardoor hij dit weekend weer kan opscheppen bij zijn vriendjes. Kon hem wat schelen dat ze dik of dun is. Hij heeft geneukt, dus heeft hij zijn trofee binnen.
pi_188459346
Even de lakmoestest nemen, hoeveel respect zou zij (of elke andere vrouw die je hebt gedatet, oh hell, elke andere vrouw die je IRL kent) voor je hebben als ze jouw reacties in dit topic zouden lezen?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188459360
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik hou ervan lekkere wijven te neuken. Wat is daar nou weer mis mee en sinds wanneer is dit taboe onder mannen?
Volgens mij was je klacht toch dat ze niet lekker was?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:30:04 #287
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Even de lakmoestest nemen, hoeveel respect zou zij (of elke andere vrouw die je hebt gedatet, oh hell, elke andere vrouw die je IRL kent) voor je hebben als ze jouw reacties in dit topic zouden lezen?
Ja, geen respect, maar Fok is anoniem dus je vraag is niet relevant eigenlijk
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:31:17 #288
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij was je klacht toch dat ze niet lekker was?
Ze is wél lekker én leuk, maar alleen aan de bovenkant. Aan de onderkant is ze gewoon vettig, anders kan ik het niet zeggen. En daar knap ik nogal op af, maar ik wil haar ook beter leren kennen.
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:32:11 #289
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Respect kan hem geen ene ruk boeien.

Hij heeft geneukt, waardoor hij dit weekend weer kan opscheppen bij zijn vriendjes. Kon hem wat schelen dat ze dik of dun is. Hij heeft geneukt, dus heeft hij zijn trofee binnen.
https://frontpage.fok.nl/(...)erste-wijf-ooit.html

^O^
Beati pauperes spiritu
pi_188459397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze is wél lekker én leuk, maar alleen aan de bovenkant. Aan de onderkant is ze gewoon vettig, anders kan ik het niet zeggen. En daar knap ik nogal op af, maar ik wil haar ook beter leren kennen.
Ja moet je proberen om je op de bovenkant te blijven richten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 augustus 2019 @ 14:32:46 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188459399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:28 schreef Academicus het volgende:

en sinds wanneer is dit taboe onder mannen?
"we hebben in het bos gelopen en daar heb ik haar geneukt. Het wijf heeft wel een dikke reet. Ik heb haar daarna nog een keer geneukt. Normaal neuk ik alleen lekkere wijven."

Vervolgens zeg je wel respect voor haar te hebben. Dit spreekt elkaar nogal tegen.

Seks met een vrouw is geen taboe en die opmerking raakt kant noch wal en is zelfs voor een trol een matige comeback.
Nogmaals; misschien moet je het eens met grote-mensen-woorden proberen, dan krijg je ook wat normale antwoorden. Je komt nu over als een downsyndroompje die recent een hersenbloeding heeft gehad.
pi_188459408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:30 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja, geen respect, maar Fok is anoniem dus je vraag is niet relevant eigenlijk
het gaat er uiteindelijk om of wat je hier zo schrijft, ook meent. Als het allemaal een rol is, prima, hoop ik ook voor je, zo niet, dan lijkt het me wel relevant. (maar goed, zoals hieronder al terecht gesteld werd, volgens mij ben je ook een enorme troll, so why bother).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188459414
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

"we hebben in het bos gelopen en daar heb ik haar geneukt. Het wijf heeft wel een dikke reet. Ik heb haar daarna nog een keer geneukt. Normaal neuk ik alleen lekkere wijven."

Vervolgens zeg je wel respect voor haar te hebben. Dit spreekt elkaar nogal tegen.

Seks met een vrouw is geen taboe en die opmerking raakt kant noch wal en is zelfs voor een trol een matige comeback.
Nogmaals; misschien moet je het eens met grote-mensen-woorden proberen, dan krijg je ook wat normale antwoorden. Je komt nu over als een downsyndroompje die recent een hersenbloeding heeft gehad.
Hij is een gigantische trol :')
Dit kan je toch niet serieus nemen
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:34:09 #294
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459419
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je proberen om je op de bovenkant te blijven richten.
The only way is up *O*
Beati pauperes spiritu
pi_188459427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Academicus het volgende:

[..]

The only way is up *O*
Probleem opgelost.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:35:27 #296
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459444
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

"we hebben in het bos gelopen en daar heb ik haar geneukt. Het wijf heeft wel een dikke reet. Ik heb haar daarna nog een keer geneukt. Normaal neuk ik alleen lekkere wijven."

Vervolgens zeg je wel respect voor haar te hebben. Dit spreekt elkaar nogal tegen.

Seks met een vrouw is geen taboe en die opmerking raakt kant noch wal en is zelfs voor een trol een matige comeback.
Nogmaals; misschien moet je het eens met grote-mensen-woorden proberen, dan krijg je ook wat normale antwoorden. Je komt nu over als een downsyndroompje die recent een hersenbloeding heeft gehad.
Volgens mij valt iedereen over mijn woordkeus :')
Beati pauperes spiritu
pi_188459460
Jullie zijn wel erg goed in trolvoeding aanreiken moet ik zeggen
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:36:12 #298
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188459461
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hij is een gigantische trol :')
Dit kan je toch niet serieus nemen
Ik loop al langer op Fok mee dan de aarde oud is hoor _O_
Beati pauperes spiritu
pi_188459683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze is wél lekker én leuk, maar alleen aan de bovenkant. Aan de onderkant is ze gewoon vettig, anders kan ik het niet zeggen. En daar knap ik nogal op af, maar ik wil haar ook beter leren kennen.
Peerfiguur?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_188459688
2
pi_188459694
1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')