abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188328037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoveel absolute aannames in 1 post. Mensen zijn verschillend en gaan anders om met openheid over zulke zaken.

Als een vrouw gaat mekkeren over het aantal bedpartners na er expliciet naar te vragen zou ik persoonlijk twijfelen of ze wel een geschikte partner is.
Vrouwen willen altijd weten hoeveel vrouwen je hebt gehad. Nieuwsgierig zijn ze altijd.

En als je het zegt, is het of te weinig, of te veel, en krijg je daar gezeik over. :')

Je kan het maar beter niet zeggen, of vaag houden. Want wat voegt het toe aan wat jullie twee dan hebben samen? Je krijgt er alleen maar gezeik mee en het is niet van belang dat die ander het weet.
pi_188328039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jammer dat je niet ingaat op mijn post. En ik heb het wel eens zo gebracht. Wat ik hierboven omschrijf is namelijk mijn eigen situatie.

Denk je dat die chick nog iets met mij wilde toen ik dit zei? :')

Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel.
Dus bij de volgende ga je liegen/geheimpjes bewaren zodat die wel nog iets met je wilt?
Ik dus niet. Ik snap dat diegene die mij daardoor niet wilt blijkbaar dus niet bij mij hoort.
pi_188328051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom zeg, iedereen heeft side dishes, en dat maakt verder niet uit. En multidaten doen er ook veel.

Ook al kom je erachter en dan? Als hij tegen die tijd jou heeft gekozen, en alleen met jou verder gaat, dan maakt het toch niet uit..
Hier dit bedoel ik.

Dus omdat hij het zegt moet ik concluderen dat hij sowieso niet de juiste intenties heeft en respectloos is naar mij terwijl IEDEREEN ze heeft.
pi_188328072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Dus bij de volgende ga je liegen/geheimpjes bewaren zodat die wel nog iets met je wilt?
Ik dus niet. Ik snap dat diegene die mij daardoor niet wilt blijkbaar dus niet bij mij hoort.
Zo werkt het in mijn ogen niet. Als jij al weet dat je met haar in je leven geen ander zou seksen, waarom zou je haar dan nog moeten belasten met je hele historie aan fuckbuddies?

Dat voegt toch niks toe? Zij voelt zich ten onrechte goedkoop, terwijl jij haar misschien wel veel leuker vindt dan de rest.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:00 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom zeg, iedereen heeft side dishes, en dat maakt verder niet uit. En multidaten doen er ook veel.

Ook al kom je erachter en dan? Als hij tegen die tijd jou heeft gekozen, en alleen met jou verder gaat, dan maakt het toch niet uit..
Niet iedereen heeft side dishes, en ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:53 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
En is het echt respectloos naar een date als je zelf nog wat fwb hebt lopen?
Ik vind dat echt bizar als dat medegedeeld zou worden.

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Vrouwen willen altijd weten hoeveel vrouwen je hebt gehad. Nieuwsgierig zijn ze altijd.

En als je het zegt, is het of te weinig, of te veel, en krijg je daar gezeik over. :')

Je kan het maar beter niet zeggen, of vaag houden. Want wat voegt het toe aan wat jullie twee dan hebben samen? Je krijgt er alleen maar gezeik mee en het is niet van belang dat die ander het weet.
Laatste vrouwen waar ik mee gedate heb hebben die vraag nooit gesteld anders.
pi_188328089
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft side dishes, en 9ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Alsof je alles 100 procent moet weten van je vriend/vriendin. :')

Dan is niemand eerlijk. Sommige zaken zijn gewoon niet jouw business. Inclusief je seksleven.
pi_188328094
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

'Ja ik vond de date echt leuk. Snel een vervolg plannen! Morgen een neukafspraak met Oscar staan. Zin in!'
Exact dit ja.
pi_188328097
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hier dit bedoel ik.

Dus omdat hij het zegt moet ik concluderen dat hij sowieso niet de juiste intenties heeft en respectloos is naar mij terwijl IEDEREEN ze heeft.
Het punt is dat hij er veel te open over is, zeker op een eerste date. Maar laat maar, het welles, nietes spel ga ik niet spelen.

Doe lekker waar jij je goed bij voelt.
pi_188328098
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee zo is het niet gegaan. Hij vertelde dat hij pas zon date had gehad.

Was niet zo dat die zei van oh ja dat ga ik morgen doen :7
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:52:42 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328108
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer had hij die date dan? Waarom vertelt hij dat überhaupt?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188328112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het punt is dat hij er veel te open over is, zeker op een eerste date. Maar laat maar, het welles, nietes spel ga ik niet spelen.

Doe lekker waar jij je goed bij voelt.
Nou goed. Ik waardeer die openheid. Als ik dit allemaal niks vind namelijk weet je gelijk waar je aan toe bent.

Ik hecht er echt veel waarde aan dat ik iemand zie zoals hij is. en natuurlijk doen we ons allemaal net iets beter voor. Allemaal logisch.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:53:35 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Alsof je alles 100 procent moet weten van je vriend/vriendin. :')

Dan is niemand eerlijk. Sommige zaken zijn gewoon niet jouw business. Inclusief je seksleven.
Nee, ik hoef niet alles te weten, alleen wel hoe iemand op dat moment in het dateproces staat :). En dat heeft perfect voor me uitgepakt want ondertussen ben ik alweer bijna een jaar van de markt met mijn tinderdate die daar wel eerlijk over was toen we gingen daten.
pi_188328123
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft side dishes, en ik wil dat iemand eerlijk is over wat hij doet, dat vind ik belangrijker dan wel/geen sidedishes. Verzwijgen dat je multidate vind ik niet eerlijk zijn.
Het leven is niet eerlijk, iedereen heeft geheimen. Niemand kent zijn of haar partner "echt" voor 100%.

Kijk maar eens als er een hoop geld in het spel komt, of men gaat scheiden, dan komt de ware aard naar boven (maar dat is een andere discussie).
pi_188328124
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar zou ik misschien wat minder problemen mee hebben, ik was in de veronderstelling dat hij dit nog ging doen.

Maar dan nog, is het onrelevante informatie voor wat betreft jullie twee.
pi_188328128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laatste vrouwen waar ik mee gedate heb hebben die vraag nooit gesteld anders.
Die weten dat je geen vragen moet stellen waar je het antwoord niet van wilt weten :+
pi_188328130
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:40 schreef MCH het volgende:
Ik zal maar even voor @:samzz spelen, kan het aub weer over concrete dates gaan voordat ik notes moet uitdelen of een FA moet inschakelen. }:|
Meeste fokkers hebben alleen een date met hun rechterhand, dus zoveel valt er dan niet te melden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:54:27 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188328135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het leven is niet eerlijk, iedereen heeft geheimen. Niemand kent zijn of haar partner "echt" voor 100%.

Kijk maar eens als er een hoop geld in het spel komt, of men gaat scheiden, dan komt de ware aard naar boven (maar dat is een andere discussie).
Haha, lekkere manier om je gedrag goed te praten. "Ja maar hullie doen het oooooooook"
pi_188328136
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef rival het volgende:

[..]

Die weten dat je geen vragen moet stellen waar je het antwoord niet van wilt weten :+
JA MAAR ALLE VROUWEN DIT DAT
pi_188328140
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wanneer had hij die date dan? Waarom vertelt hij dat überhaupt?
Omdat hij toch nog op laatste moment besloot met mij de trein in te springen voor paar haltes. dat deed mij terug denken aan een date die ik daar ook had en vertelde daar over omdat het eigenlijk wel grappig was. Dus het onderwerp tinderdates was aangebroken en toen vertelde hij dat hij een date pas geleden had gehad met de intentie voor sex. Nou toen ging het daar ds over dat dat allemaal prima is blabla.
pi_188328147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zo werkt het in mijn ogen niet. Als jij al weet dat je met haar in je leven geen ander zou seksen, waarom zou je haar dan nog moeten belasten met je hele historie aan fuckbuddies?

Dat voegt toch niks toe? Zij voelt zich ten onrechte goedkoop, terwijl jij haar misschien wel veel leuker vindt dan de rest.
Ik lees alleen maar " waarom de waarheid vertellen? Ik wil een beeld schetsen waardoor zij mij wilt"
pi_188328149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daar zou ik misschien wat minder problemen mee hebben, ik was in de veronderstelling dat hij dit nog ging doen.

Maar dan nog, is het onrelevante informatie voor wat betreft jullie twee.
Nee het was geen geplande date. Als dat wel zo was geweest had ik wel gedacht van waarom vertel je dit.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:56:59 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188328172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat hij toch nog op laatste moment besloot met mij de trein in te springen voor paar haltes. dat deed mij terug denken aan een date die ik daar ook had en vertelde daar over omdat het eigenlijk wel grappig was. Dus het onderwerp tinderdates was aangebroken en toen vertelde hij dat hij een date pas geleden had gehad met de intentie voor sex. Nou toen ging het daar ds over dat dat allemaal prima is blabla.
Oke. Dat valt wel mee ja, maar ik zou zoiets nooit zeggen. Voegt helemaal niks toe. Plus dat het kan afschrikken. Bij jou dus niet, dus heeft hij geluk :)
  woensdag 7 augustus 2019 @ 11:57:36 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188328183
Mijn god, wat ben ik blij dat het bespreken van vroegere dates en sex hier dus totaal geen probleem is.

Stel je voor dat iemand meer dan x bedpartners heeft gehad zeg. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')