Jij bent het risico, bruvquote:
Zijn 6 delen en nog niet allemaal uitgezonden, kijk lekker zelf als je zo nieuwsgierig bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Clinton is vlg mij ook meermaals op het minderjarige gangbang eiland geweest.
Van zijn goede vriendje de pedofiel.
Komt dat ook voor in de docu?
Oke goeie tip, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn 6 delen en nog niet allemaal uitgezonden, kijk lekker zelf als je zo nieuwsgierig bent
Vond het wel een erg goede docu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn 6 delen en nog niet allemaal uitgezonden, kijk lekker zelf als je zo nieuwsgierig bent
quote:Harmful dress codes that forbid religious clothing in public spaces prevent women from reaching their full potential.
Human rights violations like The Netherland's burqa ban in schools must be stopped to end poverty.
Amnesty mag mijn piem zuigenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Moest wel even lachen om die Amnesty International tweet
[..]![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Onder? Dat gaat wel makkelijk vanaf je balkonquote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen
Even kotsen op mn buren![]()
Ja, onderquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:03 schreef rival het volgende:
[..]
Onder? Dat gaat wel makkelijk vanaf je balkon
Toch mooi om te zien dat ze zo in de knoop zitten met hun ‘correctheid’ dat ze van ellende niet meer weten wat ze zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amnesty mag mijn piem zuigen
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Neem een sterke man zoals @:faxie in huis om je te beschermen
Wat een eng clubje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Die arme vrouwen mogen niet meer hun eigen keuze maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat ze zo in de knoop zitten met hun ‘correctheid’ dat ze van ellende niet meer weten wat ze zeggen
Hun ladder van zieligheid moeten ze maar eens uitzoeken hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat ze zo in de knoop zitten met hun ‘correctheid’ dat ze van ellende niet meer weten wat ze zeggen
Wat is het volgende? Verbieden van het vernederen van de smerige ongelovigen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die arme vrouwen mogen niet meer hun eigen keuze maken.
Straks mogen ze geen joden en homo’s meer lastigvallen. Dat is ook een beperking van hun keuzevrijheidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is het volgende? Verbieden van het vernederen van de smerige ongelovigen?
Het barst hier van de incels.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:40 schreef rival het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met intel nuc's?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey dop, heb je eigenlijk ook je vrouw ingelicht dat je een datalek had?
De AVG is niet van toepassing op consumenten bij niet-zakelijk gebruik. Het kan dus in de doofpot.quote:
Uitwisseling van USB is geoorloofd, harde schijven blijven op de plek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey dop, heb je eigenlijk ook je vrouw ingelicht dat je een datalek had?
Die heb ik alquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Neem een sterke man zoals @:faxie in huis om je te beschermen
Antwoord C) nooit weggeweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Iedereen nog vakantie of allemaal alweer aan het werk?
Vanaf 26 augustus heb ik 3 weken vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
quote:
Moet nog even kijken. Misschien zeeland ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat spijtig of wil je later in het jaar nog weg?
Ga je kijken of Samzz nog leeft?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet nog even kijken. Misschien zeeland ofzo.
Oh lekker ja, ga je nog op vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf 26 augustus heb ik 3 weken vakantie
Is ook mooi, lekker uitwaaien aan het strandquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dino:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Licht doet het niet op de wc, hoop dat ik goed geveegd heb.
De eerste 2 weken ben ik druk maar het plan is wel om die laatste week ergens heen te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh lekker ja, ga je nog op vakantie?
Lekker, wij vertrekken zaterdag en komen woensdag weer en vertrekken dan zaterdags weer en koen dan vrijdags weerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
De eerste 2 weken ben ik druk maar het plan is wel om die laatste week ergens heen te gaan.
Heb in het najaar een appartement te 'huur' aan de noord hollandse kust.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker wandelen bij de hoogovens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb in het najaar een appartement te 'huur' aan de noord hollandse kust.
Op je nieuwe werk? lekker!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leugens
Straks wel 30 dagen om op te maken
2 vakanties. Zozo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Lekker, wij vertrekken zaterdag en komen woensdag weer en vertrekken dan zaterdags weer en koen dan vrijdags weer
Die liggen aan de andere kant van het kanaal. Dat wandel je niet zomaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker wandelen bij de hoogovens.
Normaal doen we dat meer spreiden, maar nu kwam het door al het werk, verbouwen en dergelijke zo uit. De eerste is alleen met mijn vriend en de tweede dan gaat ook mijn dochter mee.quote:
Zozo je huis aan het promoten dame?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die liggen aan de andere kant van het kanaal. Dat wandel je niet zomaar.
Wel wandelen in de duinen en over het strand
Ja heb er hier een paar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:40 schreef rival het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met intel nuc's?
Verhuizen is duur. Een huis kopen ook. Weg met de dikke doekoeleef.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie![]()
Verdiende ik maar zoveel dat ik een verhuizing en een vakantie tegelijk kon betalen
Daaromquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verhuizen is duur. Een huis kopen ook. Weg met de dikke doekoeleef.
Even porren met een stok.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je kijken of Samzz nog leeft?
50 euro voor een week.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb in het najaar een appartement te 'huur' aan de noord hollandse kust.
Ja klopt, en na al die jaren is het me nog steeds niet gelukt. Wil je me crowdfunden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sirdanilot, die had toch ook zo een topic over graag business class willen vliegen?
En goedemorgen allemaal
Wordquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie![]()
Verdiende ik maar zoveel dat ik een verhuizing en een vakantie tegelijk kon betalen
Dan wil je het niet hard genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja klopt, en na al die jaren is het me nog steeds niet gelukt. Wil je me crowdfunden?
Precies, neem een voorbeeld aan CL. Die zit vrijwillig de hele zomer in 40 graden voor een upgrade.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan wil je het niet hard genoeg.
Sugardaddy zoeken he. Misschien heeft Joel nog tipsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie![]()
Onze koppige Braziliaanse junglestrijder in de SCquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja klopt, en na al die jaren is het me nog steeds niet gelukt. Wil je me crowdfunden?
Ze zijn inmiddels bij versie 8 zie ik. Welke heb je? En weet je toevallig of 4k afspelen/streamen met een i3 versie prima gaat?quote:
Nah, ik doe liever mijn best om zelf genoeg te verdienenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sugardaddy zoeken he. Misschien heeft Joel nog tips
Ik ben niet voor niks een baan aan het zoeken daar. Niks sugardaddyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Sugardaddy zoeken he. Misschien heeft Joel nog tips
Slecht gekozenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks een baan aan het zoeken daar. Niks sugardaddy
Twee i5 modeltjes, van een poos geleden. Maar eentje had geen 4k output en de andere wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels bij versie 8 zie ik. Welke heb je? En weet je toevallig of 4k afspelen/streamen met een i3 versie prima gaat?
thnx anywayquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee i5 modeltjes, van een poos geleden. Maar eentje had geen 4k output en de andere wel.
i3 denk ik niet.
Ah. Naja, ik heb het voorlopig druk genoeg met de reguliere games. Nu met een club lui iedere dat Elder Scrolls Online aan het spelen. Gaan ook veel teveel uren in zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
"Netflix" voor PS games zo te zien.
Ja.quote:
YouTube filmpjes kijken lukt hier al nauwelijks met die crappy koperkabels, laat staan games streamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Plus is lidmaatschap om online te gamen en wat kortingen en gratis dingen te krijgen.
Now is een lidmaatschap voor een streaming service.
Zonder mooie propositie? Bien sûr!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Stommerd ben je!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo alweer naar huis toe.
Hele week al last van en nog genoeg te doen.quote:
Ben je aan de drank?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hele week al last van en nog genoeg te doen.
Op tijd naar bed gaan zou misschien ook wrl helpen bij mij
Misschien gewoon eens doen dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hele week al last van en nog genoeg te doen.
Op tijd naar bed gaan zou misschien ook wrl helpen bij mij
Mijn werk is zo leuk dat het niet als werk voelt!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef rival het volgende:
Mijn zus heeft altijd zin in haar werk, ik mis dat gen. Helaas.
Zou je geadopteerd zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef rival het volgende:
Neem het me iedere dag voor, maar dan os het toch weer half 12 dat ik me klaar maak om naar bed te gaan en om een of andere reden gaat dan nog pas tegen kwart over 12 het licht uitquote:
Zou toch eens wat moeite instoppen. Zeker ook vanwege de klachten rondom je werk waar je de laatste tijd mee loopt. (bijna) iedere nacht goed je slapen pakken helpt daar wel enorm bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem het me iedere dag voor, maar dan os het toch weer half 12 dat ik me klaar maak om naar bed te gaan en om een of andere reden gaat dan nog pas tegen kwart over 12 het licht uit
Hetzelfde heb ik 's ochtends. Of ik nu om kwart over 7 opsta of om kwart voor 8. Uitei delijk ga ik toch om 10 voor 9 de deur uit.
Nog een paar dagen overleven en dan 2 weken vrij. Dan enorm slapen.
Ik ben een hobby als werk gaan doen en dat ging gewoon als werk voelenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn werk is zo leuk dat het niet als werk voelt!
Zo saai mensen welke vrij nemen maar thuis blijvenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem het me iedere dag voor, maar dan os het toch weer half 12 dat ik me klaar maak om naar bed te gaan en om een of andere reden gaat dan nog pas tegen kwart over 12 het licht uit
Hetzelfde heb ik 's ochtends. Of ik nu om kwart over 7 opsta of om kwart voor 8. Uitei delijk ga ik toch om 10 voor 9 de deur uit.
Nog een paar dagen overleven en dan 2 weken vrij. Dan enorm slapen.
Ik vind m'n werk hartstikke leuk hoor, maar soms even niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:28 schreef rival het volgende:
Rival is jouw broer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind m'n werk hartstikke leuk hoor, maar soms even niet.
Wel leerzaam, kennelijk ben ik een halve vent.. Gelukkig maar dat er uitgelegd wordt hoe vrouwen en mannen zijn!quote:
Dat gejank zou iedere keer verwijderd moeten wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:12 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is er iemand aan het vegen in het datingtopic. Wilde reageren is inee s die post weg
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
Maar voor sommigen (mijzelf incluis na verloop van tijd, omdat ik een slechte impulsbeheersing heb) is het te moeilijk om dat te bevatten en daar naar te handelen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
Eigenlijk hoort het topic over concrete (aanstaande) dates te gaan.
Moest Googlen, maar klinkt als een prima plan ja. Jammer dat ik op kantoor zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een goed dagje voor kalsarikännit
Dat zijn mijn dagjesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een goed dagje voor kalsarikännit
Bedankt meidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, je witte voetje.
Jaquote:
Je moet wel een lekker wijf zijn want anders dan zou je nooit zo lang het onderwerp van gesprek zijn.quote:
Trek maar een nummertje. kom je er achter.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je moet wel een lekker wijf zijn want anders dan zou je nooit zo lang het onderwerp van gesprek zijn.
huehue trekkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje. kom je er achter.![]()
![]()
Oktober pasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoopte ik al opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje. kom je er achter.![]()
![]()
Lekker genoeg om meer dan één nummertje op te trekken.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10 ben ik Hostilekker.
Nogal rare claim zo zonder foto.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede reactie wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan er een centraal Yasmin23 datingperikelen topic komen. Fokkers die met Yasmin daten kunnen daar dan ook in kwijt over hoe ze worstelen het daten met Yasmin te combineren met het neuken van hun fwb en dergelijke.
En dan kan er gezamenlijk overgeanalyseerd worden.
Eerder HostiLekker++quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stap 1. vriendin van Harman omleggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:25 schreef Allures het volgende:
Ik kom weer net op tijd. Wat moeten we down om een date met harman te winnen?
Ga eerst even zitten en neem een glaasje water.quote:
Q, ik heb bierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie neukt wie niet is een kortere lijst hier.
Er wordt veel te weinig geneukt en teveel dates geanalyseerd. Als er dan al gedate wordt. Men is tegenwoordig zo preuts en incellerig.quote:
Maar Hosti is een 11quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertrouw je ons niet ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie maar ik heb nog geen bewijs gezien?
Hij las mee in het datingtopicquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij heeft gereageerd. HIj wilt geen 2e date. Bij twijfel niet doen is zijn mening.
omleggen vind ik hard. Staat ze open voor delen? Of een leven van opsluiting? Laat haar maar kiezenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stap 1. vriendin van Harman omleggen.
Stap 2. dm’en met nudies.
Stap 3 profit.
Ja iedereen behalve jijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niks aan doen. Het is involuntary hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig geneukt en teveel dates geanalyseerd. Als er dan al gedate wordt. Men is tegenwoordig zo preuts en incellerig.
Je bent niet bekend met het fenomeen fotoboek?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat gaan we daaraan doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niks aan doen. Het is involuntary he
Daar staan vaker geen foto's dan welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het fenomeen fotoboek?
Dit ja. maar zal wel ff een kijkje nemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar staan vaker geen foto's dan wel
#teampreutsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Er wordt veel te weinig geneukt en teveel dates geanalyseerd. Als er dan al gedate wordt. Men is tegenwoordig zo preuts en incellerig.
Ik gooi het in de groep, eens kijken wat ze wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
[..]
omleggen vind ik hard. Staat ze open voor delen? Of een leven van opsluiting? Laat haar maar kiezen
Ik heb natuurlijk meteen even geklikt.quote:
incellerigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Date regelen. Neuken. Opgelost. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Tnx. Ik wacht af en laat alvast een toilet aanleggen in de kelderquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik gooi het in de groep, eens kijken wat ze wil.
Daarvoor moet je met mensen praten en naar buiten. Das engquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Date regelen. Neuken. Opgelost. Zo moeilijk is het allemaal niet.
hoeeeoeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijker kunnen zou je zeggen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarvoor moet je met mensen praten en naar buiten. Das eng
Als ik ergens ben en Harman is er bij is het gegarandeerd glibberen en glijden over alle slakkensporen die spontaan ontstaan. Zal het contrast wel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk meteen even geklikt.
Alles kan kapot?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent bekend met de huisregels van deze SC?
Zou je wel zeggen he?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijker kunnen zou je zeggen?
Uhm als je het zo vraagt denk ik het niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent bekend met de huisregels van deze SC?
Ja maar op Tinder willen vrouwen maar met 10% van de knapste mannen neukendaten, hoe regel je dan ooit een date?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar op Tinder willen vrouwen maar met 10% van de knapste mannen neukendaten, hoe regel je dan ooit een date?
Incel bestaat niet! Contradictio in terminus!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar op Tinder willen vrouwen maar met 10% van de knapste mannen neukendaten, hoe regel je dan ooit een date?
Je moet ook niet overal zomaar inprikken he.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens enorm kijken of ik niet weer in de verkeerde SC zat, met al die vreemde User icons.
Je zat er zelf om te zeurenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens enorm kijken of ik niet weer in de verkeerde SC zat, met al die vreemde User icons.
Nooit problemen gehadquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Alle relaties zijn open relaties.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhm als je het zo vraagt denk ik het niet?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef Barbusse het volgende:
Jezuschristustehobbelpaard wat is Bløf toch een depressieve snij je polsen door teringmuziek zeg...
Gatsiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Alle relaties zijn open relaties.
Best vermakelijk hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bijna Tindr installeren om eens te kijken wat het gedoe is.
Nee, CL. Het is echt zo erg.quote:
Oh god, doe het alsjeblieft. CL op tinderdate verhalen zouden goud zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
manletquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi hoofd maar je benen lijken zo kort?
Ik ben je ooit tegengekomen op Tinder. Flapneus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
O nee wacht, je moest je FB koppelen he?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh god, doe het alsjeblieft. CL op tinderdate verhalen zouden goud zijn.
O verrek, haal het door de war met Happn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben je ooit tegengekomen op Tinder. Flapneus.
Ik ben benieuwd wanneer CL in een gesprek zou melden dat ze even stopt met kletsen omdat ze moet kakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen de tindergesprekken zullen al een genot zijn om te lezenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee wacht, je moest je FB koppelen he?
Neem de telefoon gewoon mee en maak foto.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer CL in een gesprek zou melden dat ze even stopt met kletsen omdat ze moet kakken.
daar zegt toch niemand watquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O verrek, haal het door de war met Happn.
Ik heb Tinder om te lurken. Met name profielen die worden doorgestuurd in groepschats te kunnen openen. Maar iedereen vindt dat altijd wel heel raar van me.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
had laatst een match met iemand van 23, die heel praatgraag was. Vond raar.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Allures het volgende:
Jezus Jozef Maria. Er staat iemand op mijn plat dak
Ik zie hem door het dakraam
Gelukkig heb ik kleren aan
Wat de fuck
Haha wait whut?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Allures het volgende:
Wat de fuck
Wel makkelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kwam ik buurmannen op tegen.
Dat is ook raar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb Tinder om te lurken. Met name profielen die worden doorgestuurd in groepschats te kunnen openen. Maar iedereen vindt dat altijd wel heel raar van me.
ja ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
had laatst een match met iemand van 23, die heel praatgraag was. Vond raar.
Que?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trap hem er af.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef Allures het volgende:
Wat de fuck
Ja alsof al die andere mensen het nou zo vruchtbaar gebruiken. Met hun gezeik en gezeur en nooit gesprekken starten. Ik mag er ook gewoon op. En heb ook in mijn bio staan dat ik niks zoek en alleen lurk.quote:
Het is raar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja alsof al die andere mensen het nou zo vruchtbaar gebruiken. Met hun gezeik en gezeur en nooit gesprekken starten. Ik mag er ook gewoon op. En heb ook in mijn bio staan dat ik niks zoek en alleen lurk.
Even popcorn pakken.quote:
Niks van dat gehullie, dit gaat over jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet raarder dan de gemiddelde persoon op Tinder.
Jawel, raar zijn is afhankelijk van wat de maatstaf is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks van dat gehullie, dit gaat over jou.
Pfff...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel, raar zijn is afhankelijk van wat de maatstaf is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het lullig om kerels weg te swipen. Gaat nu al mis.
Ze krijgen geen notificatie hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
gewoon doen. Anders zit je straks met een veel oudere kerel te kletsen waar je ook niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar anders krijg je matches die je moet unmatchen of ghostenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb je al dickpics gekregen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Moet je ff je leeftijdsgrens instellen hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik allemaal dertigjarige broekies te zien.
Cougar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal basic boars bedoel je.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Weet jij een betere mannelijke variant van basic bitch dan? Ik wilde gewoon een woord voor een mannetjesdier, net zoals bitch eigenlijk teef is. Maar voor reu is geen onderscheidend woord.quote:
nee maar ik ga er helemaal in meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet jij een betere mannelijke variant van basic bitch dan? Ik wilde gewoon een woord voor een mannetjesdier, net zoals bitch eigenlijk teef is. Maar voor reu is geen onderscheidend woord.
En basic bro doet me meer denken aan basic gym bro's met broscience.
Ja die van JOU ja!quote:
nee daar heb ik insta al voorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Spijker83 het volgende:
Is Tinder er ook niet gewoon om je ego te boosten?
*Tikt vriend aan "kijk eens hoeveel matches ik heb!"
maar verder niks ondernemen...
O wacht, incel kan ook vrouwelijk zijn natuurlijkquote:
Even mijn range aanpassenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik Grindr ook alleen maar om m'n vrienden te "favorieten" en te zien waar ze uithangen.quote:
Bij jou gelooft niemand dit nogquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik Grindr ook alleen maar om m'n vrienden te "favorieten" en te zien waar ze uithangen.
Heus, echt waar!
Gesprekje beginnen in de kroeg. Uitgevraagd. Goede date geregeld. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ben jij aan je chick gekomen?
Maar das toch enkel voor vrienden? Of heb je alles openbaar staan? Lijkt me ook niet altijd wenselijk.quote:
Nicequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gesprekje beginnen in de kroeg. Uitgevraagd. Goede date geregeld. Zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |