SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dit wil toch niet zeggen dat je geen paardenhoofd stuurt?quote:
Ik heb "paardenhoofd opstuur vakantie"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit wil toch niet zeggen dat je geen paardenhoofd stuurt?
Let op..... daar gaat spijkerbroek misbruik van maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb "paardenhoofd opstuur vakantie"
Ohquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb "paardenhoofd opstuur vakantie"
Tssk, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Let op..... daar gaat spijkerbroek misbruik van maken.
quote:
Met een vage jaren-70-clip erbij zou dit zo na Boney M en voor Amanda Lear in de ZDF Kultnacht kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Frances Barber - Ich Bin Musik (radio edit)
Ik vind het ook een hoog Amanda Lear-gehalte hebben. Maar het typetje als zodanig leent zich daar ook wel voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met een vage jaren-70-clip erbij zou dit zo na Boney M en voor Amanda Lear in de ZDF Kultnacht kunnen.
Dan doet ze het goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hoog Amanda Lear-gehalte hebben. Maar het typetje als zodanig leent zich daar ook wel voor.
Dank voor het luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:33 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, Elf. Veel (voor mij nieuwe) muziek gehoord.
Ik wens iedereen een fijne avond en nacht.
En wellicht tot morgen.
Welterusten Melting. Succes morgen met bloedprikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:33 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
Maar dan in een remix waarbij de akkoorden lekker anders zijn.quote:
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie het leuk vinden, draai ik door tot ongeveer 22:10 uur.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:33 schreef Melting het volgende:
En wellicht tot morgen.
Ik vind dit jullie wel een grappige variatie op het origineelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
Maar wat is dit een draak van een nummer zeg
Ik vind dit dan wel weer lekker. Veel meer een geheel als liedjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Nightcrawlers - Never Knew Love (radio edit)
Graag gedaan, bedankt voor het luisteren en tot ziensquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:39 schreef just me het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes DJ11
![]()
![]()
ik moet "even" iemand opbellenfijne avond allemaal
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dit dan wel weer lekker. Veel meer een geheel als liedje
Hoop dat het een leuk telefoongesprek is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:39 schreef just me het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes DJ11
![]()
![]()
ik moet "even" iemand opbellenfijne avond allemaal
Er was een tijd dat ik dit nummer vaak draaide. Maar om een of andere reden is hij uit mijn playlist en geheugen weggezakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik een top zoveel had gehad, stond deze erg hoog
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Saint Etienne - Just Me He's On The Phone
Ik vergeet 'm altijd, tot ie toevallig weer langskomt in m'n playlist en dan vind ik 'm altijd weer erg fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
Er was een tijd dat ik dit nummer vaak draaide. Maar om een of andere reden is hij uit mijn playlist en geheugen weggezakt.
Tot nu dus
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vergeet 'm altijd, tot ie toevallig weer langskomt in m'n playlist en dan vind ik 'm altijd weer erg fijn
Hehe in mijn gedachten sprak ik Motiv8 op z'n Duits uit: Motiv Achtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoef het niet eens na te kijken, je hoort het zo: dit kan alleen maar een productie van Motiv8 zijn.
Ik verdenk hem ervan ze zelf te maken en dan te zeggen dat PSB 'm gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
Haha hoe kom je toch elke keer aan zulke remixen
Goed bed8quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hehe in mijn gedachten sprak ik Motiv8 op z'n Duits uit: Motiv Acht
Tot ik eraan dacht dat het ook wel eens op z'n Engels Motivate kon zijn
Deze heb ik toevalligquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
Haha hoe kom je toch elke keer aan zulke remixen
Ja, laatst was hij toch even weer hier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
Knokkels. Heel soms is hij er voor een seconde en dan weer langere tijd weg![]()
Die servercrash heeft meer kapot gemaakt dan ons lief is.
Ja, we hebben dringend weer shows van @knokkels nodig, inclusief gestruikel over kabels.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
Knokkels. Heel soms is hij er voor een seconde en dan weer langere tijd weg![]()
Ja, een halve minuut of zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, laatst was hij toch even weer hier?
En openstaande mics tijdens het kuchen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, we hebben dringend weer shows van @:Knokkels nodig, inclusief gestruikel over kabels.
Ik vind dit één van de mooiste nummers die Coldplay dit decennium heeft uitgebracht. Helaas ook één van de weinige die echt goed zijn.quote:
Ik probeer me wat minder veroordelend op te stellen tegenover Coldplay. Maar dit nummer maakt het me moeilijk.quote:
Luistert wel lekker weg, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Red Hearse - Everybody Wants You
Redelijk nieuw bandje. Heeft nu een paar nummers uit, waaronder deze, die afgelopen vrijdag uitkwam. Bevalt me wel, die sound.
Klopt. Hun nieuwe album is bijzonder sterk en er staan - wat mij betreft - drie nummers op die tot hun beste tracks ooit behoren. Dit is er daar één van.quote:
Als je 18 jaar geen album hebt uitgebracht, kan het enorm tegenvallen. Gelukkig is dat bij de Lighthouse Family niet het geval: het klinkt allemaal prima. Ze doen waar ze toen al goed in waren en nu nog steeds.quote:
Ik kende ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je 18 jaar geen album hebt uitgebracht, kan het enorm tegenvallen. Gelukkig is dat bij de Lighthouse Family niet het geval: het klinkt allemaal prima. Ze doen waar ze toen al goed in waren en nu nog steeds.
En ik was toen al fan. En nu nog steeds.
Ik steek m'n handen ervoor in het vuur dat je "High" wel kent. Ga na de show maar even luisterenquote:
Dat nummer waar ik nog steeds aan moet wennen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij weet dan vast ook wel wat de slottrack is vandaag
Had ook gekundquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat nummer waar ik nog steeds aan moet wennen?
Ik kom niet op de naam van de zanger. Iets met een ship of zo?
Ja, die bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook gekundDavid Gray met A Tight Ship. Ook onderweg naar een Top 10-notering. Maar het jaar is nog lang natuurlijk.
Ik gok op High van Lighthouse familyquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb besloten om er toch nog eentje achteraan te draaien
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gok op High van Lighthouse family
Oké, oké, ik snap de hint....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
When you're close to tears remember ...
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, oké, ik snap de hint....
Maar het telt niet meer als onderdeel van de show
Graag gedaan. Nu nog High als toetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Van mij mag Slow Dancing wel heel hoog op je jaarlijstje eindigen, DJ11
Dank je wel voor weer een mooie show
Nee, ik ken het inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Een extraatje. En ga me niet vertellen dat je dit nummer niet kent, Livelink:Lighthouse Family - High
Ik zal Slow Dancing wat vaker draaien, want ik vind het zelf ook prachtig. Er is nu trouwens ook een akoestische uitvoeringquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Van mij mag Slow Dancing wel heel hoog op je jaarlijstje eindigen, DJ11
Dank je wel voor weer een mooie show
Ik heb na de eeuwwisseling zo'n fase gehad. Vooral tussen 2002-2008 zo'n beetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
Nogmaals bedankt, Elf.
Ik merk dat ik nummers uit de jaren 90 altijd slecht ken. Ik ben in die periode duidelijk niet heel bewust met muziek bezig geweest.
Dus dan herken ik de nummers wel, maar heb geen idee van artiest en titel.
Goedemorgen Melting.quote:
Ja inderdaad..... Zal blij zijn als ik straks mijn ontbijt kan eten. Het smaakt op dagen zoals dit, extra lekker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Nog heel even volhouden om nuchter te blijven.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja inderdaad..... Zal blij zijn als ik straks mijn ontbijt kan eten. Het smaakt op dagen zoals dit, extra lekker.
Oh wat is dat snel voorbij gegaan. Dan vandaag nog maar volop genietenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:57 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Onze laatste volledige dag op Tenerife
Positief bekijken.... hoe sneller deze vakantie voorbij is, hoe eerder het volgend jaar weer vakantie is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:57 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Onze laatste volledige dag op Tenerife
Volgend jaar ergens anders naartoe, maar we willen zeker een keer terug!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Positief bekijken.... hoe sneller deze vakantie voorbij is, hoe eerder het volgend jaar weer vakantie is.
Maar ik begrijp dat de vakantie/locatie goed bevallen is? Voor herhaling vatbaar, of volgend jaar ergens anders naartoe?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Positief bekijken.... hoe sneller deze vakantie voorbij is, hoe eerder het volgend jaar weer vakantie is.
Dank je... die ga ik eens terugkijken binnenkort.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteravond deze documentaire gekeken, erg indrukwekkend https://www.zdf.de/dokume(...)der-ns-zeit-100.html
Echt doen, we waren er stil vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je... die ga ik eens terugkijken binnenkort.
Oplossing:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Er vloog hier een duif naar binnen, rechtstreeks achter de luxaflex aan de andere kant van de woonkamer. Gelukkig was Symph nog thuis, vazen uit de vensterbank gehaald, luxaflex omhoog en de duif gepakt en ergens buiten de tuin weer neergezet. Ik word al een tijdje gek van die duiven hier in de tuin, maar dit was wel het toppunt.
Betere oplossingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oplossing:
Maar nee, dan schrik je echt wel ff zeg!
Maar niet in de tuinquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Er vloog hier een duif naar binnen, rechtstreeks achter de luxaflex aan de andere kant van de woonkamer. Gelukkig was Symph nog thuis, vazen uit de vensterbank gehaald, luxaflex omhoog en de duif gepakt en ergens buiten de tuin weer neergezet. Ik word al een tijdje gek van die duiven hier in de tuin, maar dit was wel het toppunt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk niet dat het zou opvallen als er een paar missen. Totaal aan vazen, bloempotten en schalen ligt op ruim 350quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef just me het volgende:
[..]gelukkig geen vazen aan gruzelementen
Ik kom wel helpen als je ze ooit moet inpakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zou opvallen als er een paar missen. Totaal aan vazen, bloempotten en schalen ligt op ruim 350
Deal!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen als je ze ooit moet inpakken
Ik ook...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen als je ze ooit moet inpakken
quote:
Oh wat heel erg vervelend voor je livelinkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:02 schreef livelink het volgende:
Kan iemand mij wat dingen geven om stuk te gooien? Zeldzame kutdag gehad op het werk. Ik ben zo boos geworden dat ik me nu al sinds vanochtend een emotioneel wrak voel. Toch maar eens kijken naar andere banen.
Oei! Je er niet aan ten onder laten gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:02 schreef livelink het volgende:
Kan iemand mij wat dingen geven om stuk te gooien? Zeldzame kutdag gehad op het werk. Ik ben zo boos geworden dat ik me nu al sinds vanochtend een emotioneel wrak voel. Toch maar eens kijken naar andere banen.
Weet niet of mijn advies helpt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:02 schreef livelink het volgende:
wat een oetlulquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:21 schreef livelink het volgende:
Dank je voor het servies just me. Nee, het heeft niks geholpen. Het gaat om een verschil van mening waar ik al het hele jaar mee bezig ben en ik verlies die strijd voortdurend. Ik had het ook al opgegeven met veel moeite. Nu hebben we een nieuwe CEO en hij was het met me eens!! Dus hij zou de strijd wel aangaan.
Ik hoefde hem alleen maar input te geven en het maakte hem niet uit hoe boos iedereen zou worden. Dat kon hij wel aan. Enfin, hij heeft gisteren een mail gestuurd. Heeft daar vervolgens de verwachte boze reactie op gekregen en stuurt mij vervolgens vanochtend een mail dat hij voorlopig niet aanwezig is en dat ik het verder maar moet afhandelen. Dus nu heb ik de strijd voor de zoveelste keer verloren
Komt 'ie nog terug?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:21 schreef livelink het volgende:
Dank je voor het servies just me. Nee, het heeft niks geholpen. Het gaat om een verschil van mening waar ik al het hele jaar mee bezig ben en ik verlies die strijd voortdurend. Ik had het ook al opgegeven met veel moeite. Nu hebben we een nieuwe CEO en hij was het met me eens!! Dus hij zou de strijd wel aangaan.
Ik hoefde hem alleen maar input te geven en het maakte hem niet uit hoe boos iedereen zou worden. Dat kon hij wel aan. Enfin, hij heeft gisteren een mail gestuurd. Heeft daar vervolgens de verwachte boze reactie op gekregen en stuurt mij vervolgens vanochtend een mail dat hij voorlopig niet aanwezig is en dat ik het verder maar moet afhandelen. Dus nu heb ik de strijd voor de zoveelste keer verloren
Ja, precies. En ik was er net min of meer overheen. Het is een principekwestie met onze grootste klant over de invulling van bepaalde taken. Onzinnig werk met alleen een symboolfunctie om weer andere partijen tevreden te houden. En helaas moet ik dat werk dan doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
wat een oetlul
jeetje dan voel je dat je er weer alleen voorstaat
Nee, ik doe nu ook niks, maar hij heeft als reactie daarom nu mijn input documenten die ik naar hem heb gestuurd doorgestuurd. Nu zal het voor de ontvangende partij ook geen verrassing zijn dat ik er achter zat en ik sta ook achter wat ik heb geschreven, maar ook dat vond ik niet netjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt 'ie nog terug?
Zo ja, dan lekker dat moment afwachten en de boel tot die tijd weer naast je neer (proberen te) leggen.
Het is nu zijn feestje, vooral niks zelf doen.
Dat ga je in je uppie kennelijk toch niet redden...
Wat een ontzettend vervelende situatie, livelink.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:02 schreef livelink het volgende:
Niets ergers dan elke dag stress gedoequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een ontzettend vervelende situatie, livelink.
Ik hoop dat je snel iets vind dat je beter bevalt, waarbij de stress in ieder geval een stuk minder is.
Dank je. Ik ben nu wat rustiger. Nee, niemand eigenlijk. Mijn directe collega zit er ook mee. We waren allebei vandaag van slag. En het zal me eigenlijk niets verbazen als zij vandaag ook voor zichzelf de conclusie heeft getrokken om iets anders te gaan zoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef Tailless het volgende:
[..]
Weet niet of mijn advies helpt.
Maar vervelend echt heel naar.
Werk is toch iets wat je ongeveer een halve week bezig houd en jammer dat je er zo slecht gaat.
Is er iemand waar je mee kan praten en misschien zelfs iemand die je kan helpen?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Niets ergers dan elke dag stress gedoe
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben nu wat rustiger. Nee, niemand eigenlijk. Mijn directe collega zit er ook mee. We waren allebei vandaag van slag. En het zal me eigenlijk niets verbazen als zij vandaag ook voor zichzelf de conclusie heeft getrokken om iets anders te gaan zoeken.
We hebben niet voor niets net een nieuwe CEO. Dat is ook omdat er iets fout zit. Ik heb me vorige maand hard gemaakt voor een PVT (personeelsvertegenwoordiging, we zijn te klein voor een OR). Bij de start van ons bedrijf vorig jaar waren er niet genoeg personeelsleden voorstander van.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zit er toch wel iets erg fout bij jullie.
Goed van je! En als je niets doet, zal er zeker niets veranderen...... hoop blijven houden, en ondertussen kun je dan op je gemak nog verder kijken naar een andere baan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets net een nieuwe CEO. Dat is ook omdat er iets fout zit. Ik heb me vorige maand hard gemaakt voor een PVT (personeelsvertegenwoordiging, we zijn te klein voor een OR). Bij de start van ons bedrijf vorig jaar waren er niet genoeg personeelsleden voorstander van.
Op mijn verzoek hebben we een nieuwe peiling gedaan en nu waren er wel genoeg voorstanders. Ik ben meteen zelf ook maar in de PVT gegaan. Maar ik twijfel nu of dat nog heel erg van nut zal zijn en of dat het tij zal keren.
Ja, maar dan heb ik de illusie dat ik iets kan betekenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Getsie livelink. Pas je wel goed op jezelf?
Is het wel een goed idee om óók nog in de PVT te gaan zitten? Kost je nóg meer energie..
Hmmm, vreemde actie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik doe nu ook niks, maar hij heeft als reactie daarom nu mijn input documenten die ik naar hem heb gestuurd doorgestuurd. Nu zal het voor de ontvangende partij ook geen verrassing zijn dat ik er achter zat en ik sta ook achter wat ik heb geschreven, maar ook dat vond ik niet netjes.
En ik moet wel verder met die klant. Ik heb ongeveer wekelijks een overleg met hen
Ja, je hebt gelijk. Ik moet het ook maar weer proberen los te laten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, vreemde actie.
En aan die klant zou ik even maling hebben wat dit issue betreft, je CEO staat wat dat betreft wel achter je.
Hij heeft er immers geen baat bij als die grote klant wegloopt en heeft zijn/jouw mening toch verkondigd aan de klant.
Lastig wel nu je er alleen voor staat...
Goedemorgen..... kan mijn ogen bijna niet open houden.quote:
Ik heb er ook moeite mee inderdaad. Is dit jouw laatste dag voor de vakantie?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen..... kan mijn ogen bijna niet open houden.
Nee, ik moet nog 1 week.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee inderdaad. Is dit jouw laatste dag voor de vakantie?
Snap ik.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Hier gelukkig geen last van muggen
Vooralsnog wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:38 schreef just me het volgende:
Melting, lekker rustig dagje op kantoor vandaag ?
Kun je niet even tussendoor een powernapje doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooralsnog wel.
Mag wel 3 uur zijn van mij.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je niet even tussendoor een powernapje doen
Kan ik straks wel gebruiken; mini-ToT was vannacht 2,5 uur wakker en toen duurde het nog weer een tijdje voor ik weer in slaap kon vallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je niet even tussendoor een powernapje doen
Ben je nog niet toe aan mini-ToT part 2?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik straks wel gebruiken; mini-ToT was vannacht 2,5 uur wakker en toen duurde het nog weer een tijdje voor ik weer in slaap kon vallen.
Whehe!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nog niet toe aan mini-ToT part 2?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nog niet toe aan mini-ToT part 2?
wanneer gaan jullie mini ToT showen aan de familie van Mw ToT ?quote:
Over anderhalve maand!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie mini ToT showen aan de familie van Mw ToT ?
Wow, dat is al snel. Spannend hoor, druk bezig met voorbereidingen ?quote:
Zeker!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Wow, dat is al snel. Spannend hoor, druk bezig met voorbereidingen ?
Oh bah, je mag mini ToT natuurlijk ook niet met van alles insmeren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
Alleen maken we ons wel zorgen over de dengue die daar nu heerst.
Ja DEET 30% schijnt nog net te mogen, maar ik heb hier ook nog een veilig en natuurlijk mengseltje dat tropen-proof schijnt te zijn. Ik probeer dat eerst uit en als we dan toch nog ergens een muggenbultje ontdekken, stappen we op DEET over.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Oh bah, je mag mini ToT natuurlijk ook niet met van alles insmeren.
Ik kan me jullie zorg voorstellen
ToT als proefkonijn. Maar je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DEET 30% schijnt nog net te mogen, maar ik heb hier ook nog een veilig en natuurlijk mengseltje dat tropen-proof schijnt te zijn. Ik probeer dat eerst uit en als we dan toch nog ergens een muggenbultje ontdekken, stappen we op DEET over.
Dengue, TBC, malaria, mazelen; allemaal leuke uitbraken daar op het moment!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
ToT als proefkonijn. Maar je hebt groot gelijk
Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten en misschien is 600 dengue doden niet veel op zo'n grote bevolking maar je zult er maar net tussen zitten. Een vriend van mij is ook geprikt door die ene malaria mug die daar niet hoorde te zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dengue, TBC, malaria, mazelen; allemaal leuke uitbraken daar op het moment!Gvd!
Maar er schijnen toch nog heel veel toeristen met kleine baby's naar toe te gaan, soms zelfs met baby's van een week oud.
En tja, 600 dengue-doden op een bevolking van meer dan 100 miljoen mensen is natuurlijk ook weer niet een enorm groot risico.
Voor mazelen en TBC is hij al gevaccineerd.
Zelf heb ik geen TBC-vaccinatie gehad, mijn vrouw jaren geleden al wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten en misschien is 600 dengue doden niet veel op zo'n grote bevolking maar je zult er maar net tussen zitten. Een vriend van mij is ook geprikt door die ene malaria mug die daar niet hoorde te zitten.
Voorkomen is beter dan genezen, als er te genezen is, dus goed dat jullie heb laten inenten!
Malaria tabletten kunnen idd hele vervelende bijwerkingen hebben. Ik zou ze ook niet nemen als het niet nodig zou zijn. Toen ik de 1e naar Zuid Afrika ging moest ik ze wel innemen. De 2e keer hoefde het niet omdat het toen daar "winter" was. Tegen die vriend van mij was ook gezegd dat het niet nodig was. Hij heeft hier op de intensive care gelegen en was er bijna niet meer geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik geen TBC-vaccinatie gehad, mijn vrouw jaren geleden al wel.
In de woonwijk van mijn vrouw d'r familie schijnt het wel te heersen, maar zolang je je niet in het gezicht laat rochelen en geen glazen e.d. met anderen deelt, schijnt het allemaal wel mee te vallen. (En zelfs het delen van de glazen schijnt nog niet eens zo heel erg te zijn heb ik van de GGD gehoord.)
Voor dengue is er geen vaccinatie en voor malaria kun je wel tabletten slikken, maar die hebben nare bijwerkingen en zijn volgens mijn vrouw ook niet echt nodig daar.
Sowieso schijnt het daar over anderhalve maand weer een stuk droger te zijn en worden alle broedplaatsen van muggen momenteel aangepakt.
Precies!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Malaria tabletten kunnen idd hele vervelende bijwerkingen hebben. Ik zou ze ook niet nemen als het niet nodig zou zijn. Toen ik de 1e naar Zuid Afrika ging moest ik ze wel innemen. De 2e keer hoefde het niet omdat het toen daar "winter" was. Tegen die vriend van mij was ook gezegd dat het niet nodig was. Hij heeft hier op de intensive care gelegen en was er bijna niet meer geweest.
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn ! Jullie zullen je vast goed voorbereid hebben en gelukkig is er nog iets als gezond verstand
Ik ga hier de strijd tegen het stof eens aanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ja mijn vrouw weet al wel op welke tijdstippen je waar niet moet komen.
Het arme gedeelte van hun woonplaats moet je 's avonds sowieso vermijden i.v.m. malariamuggen daar.
Whehe, have fun!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga hier de strijd tegen het stof eens aan![]()
laterz
Altijd vervelend; ik heb er laatst last van gehad, gaat nu weer wat beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Op flink slaapgebrek na wel, ja!Thx.
En hoestie daar?
Vanwaar deze nieuwe UI?
Je kunt nog vluchten (voor je vlucht)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef peaceman het volgende:
Aan het wachten tot we richting vliegveld gaan... maar ik wil helemaal niet weg
Ow okee!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Altijd vervelend; ik heb er laatst last van gehad, gaat nu weer wat beter.
Hier is alles goed. Vakantie nu.
De UI is eigenlijk niet nieuw, maar heel oud. Was de UI van mijn eerste FOK!-account, uit de tijd voor dat ene woord van elf letters. Sinds vorige week heb ik alleen nog DJ11 als account, de rest is weg.
Dan doe je net of je verdwaald bent, en mis je per ongeluk je vlucht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef peaceman het volgende:
Straks horen we de laatste status: "Peaceman is op de vlucht". En dan weten we niet of -ie in het vliegtuig zit of juist is weggevlucht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doe je net of je verdwaald bent, en mis je per ongeluk je vlucht.
Mwah alleen achterblijven is ook niet alles. Bovendien ben ik sinds 12.00 dakloos..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doe je net of je verdwaald bent, en mis je per ongeluk je vlucht.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Straks horen we de laatste status: "Peaceman is op de vlucht". En dan weten we niet of -ie in het vliegtuig zit of juist is weggevlucht.
Kartonnen doos bij de lokale supermarkt halen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah alleen achterblijven is ook niet alles. Bovendien ben ik sinds 12.00 dakloos..
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Straks horen we de laatste status: "Peaceman is op de vlucht". En dan weten we niet of -ie in het vliegtuig zit of juist is weggevlucht.
Onze stofmeid...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga hier de strijd tegen het stof eens aan![]()
laterz
ik ben niet stoffigquote:
Waarom kom je überhaupt terug? Voor ons hoeft het niet. Ik bedoel, je kan ook best vanaf Tenerife draaienquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef peaceman het volgende:
Thnx!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:19 schreef just me het volgende:
Goede vlucht Diaan, peaceman en familie!!
[ afbeelding ]
Goed punt...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom kom je überhaupt terug? Voor ons hoeft het niet. Ik bedoel, je kan ook best vanaf Tenerife draaien
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom kom je überhaupt terug? Voor ons hoeft het niet. Ik bedoel, je kan ook best vanaf Tenerife draaien
Mooi moment om de vakantie te evaluerenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Over een uur vliegen we. Nu even wachten....
misschien iemand anders welquote:
Vlieg ze!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Over een uur vliegen we. Nu even wachten....
quote:Vanavond van 19.00-21.00: Toppers
Bekende goede platen, dus niet de toppers.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hadden we vorige keer ook al weer onder die titel?
Ah, ik wist dat de titel de lading niet helemaal dekte, maar wist niet wat...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Bekende goede platen, dus niet de toppers.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
Ha, Meltingquote:
??quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:54 schreef knokkels het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Cyndi Lauper - Time after time
2 luisteraars
Ik ben niet die ene, ik ben die andere
Ik ook, en daarna MIXXXquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij leeft nog![]()
Ik heb SAM eruit gemixxxt
Nu luister ik naar Radio49. Natuurlijk.quote:
Je weet dat we tegenwoordig op een andere manier draaien?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu luister ik naar Radio49. Natuurlijk.
Ik ga niet vreemd hoor, dat is bah
Hé stranger, hier moet je wezen:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu luister ik naar Radio49. Natuurlijk.
Ik ga niet vreemd hoor, dat is bah
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ja, ik was aan het kijken voor een werkende oplossing om te draaien.
RadioDJ was best ruk eigenlijk, exit
SAM Broadcaster, nou ja. <3 RIP
MIXXX vind me niet lief
Dus nu ben ik keihard oldschool aan de WinAmp en Icecast externe encoder
Nu nog een testmomentje![]()
Ja ewr staat me zoiuets bijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat we tegenwoordig op een andere manier draaien?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé stranger, hier moet je wezen:
http://radio49.myl2mr.com/
Koffie! Ik bedoel justmequote:
Beter dan gisteren. Ik voelde me nog wel een beetje emotioneel uitgeput, maar heb een uurtje overleg gehad met mijn direct leidinggevende (die gisteren de volle laag van mijn boosheid over zich heen kreegquote:
what's in a namequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
En voor de zekerheid morgen maar vrijgenomen
Goed gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dan gisteren. Ik voelde me nog wel een beetje emotioneel uitgeput, maar heb een uurtje overleg gehad met mijn direct leidinggevende (die gisteren de volle laag van mijn boosheid over zich heen kreeg) en dat hielp wel.
Ik doe nu verder gewoon even helemaal niks en laat het over aan mijn leidinggevende en CEO en zie wel wat er uitkomt of niet uitkomt. Ik ben weer enigszins zen nu.
Dank jequote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed gedaan.
En prettig weekend.
Dat klinkt even wat minderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dan gisteren. Ik voelde me nog wel een beetje emotioneel uitgeput, maar heb een uurtje overleg gehad met mijn direct leidinggevende (die gisteren de volle laag van mijn boosheid over zich heen kreeg) en dat hielp wel.
Ik doe nu verder gewoon even helemaal niks en laat het over aan mijn leidinggevende en CEO en zie wel wat er uitkomt of niet uitkomt. Ik ben weer enigszins zen nu.
Welkom.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned
Reinhard Mey Als de dag van toen
Fogelquote:
Je zegt het gelukkig zelfquote:
quote:
Welkom brother.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kleur past wel bij wat mijn dochter vanmiddag kocht:
[ afbeelding ]
quote:
waar gaat de reis naar toe ?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud is je dochter Fogel?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, voor zichzelf. Ik heb zelf de zwarte versie al een poos.quote:
Knokkels houdt uitverkoop?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben voorzichtig de buurtrommelmarkt bij knokkels in onze agenda gezet
En klonk het ook een beetje goed?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft het gitaarspelen weer een beetje opgepakt en dit was weer het eerste dat hij speelde
Morgen naar Noord-Noorwegen.quote:
12quote:
Hij heeft koffie over.quote:
Ja hoor. Volgens mij verleer je het ook niet echt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En klonk het ook een beetje goed?
Ik weet niet hoe goed hij was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Volgens mij verleer je het ook niet echt.
Uh huh, uh huh!quote:
Is het nu al zo koud in Scandinavië?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buur trommelen, wil ik soms ook wel eens doen...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben voorzichtig de buurtrommelmarkt bij knokkels in onze agenda gezet
Ruzie met de buren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buur trommelen, wil ik soms ook wel eens doen...
Ik zag 2 weken geleden, bij die 40 graden in Nederland, dat Oslo ook de 30 graden aantikte.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nu al zo koud in Scandinavië?
Ah, 12 is inderdaad wel de leeftijd voor mooie kleurtjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen naar Noord-Noorwegen.
[..]
12
Hehe, nee. En zo warm zijn ze ook niet eigenlijk. Vind de Sony WH-1000XM3 een stuk warmer dan deze Bose.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het nu al zo koud in Scandinavië?
Alles zwart?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, 12 is inderdaad wel de leeftijd voor mooie kleurtjes![]()
Mijn dochter is inmiddels allergisch voor kleur
Ja, dat is ook een liedje wat gewoon in je systeem blijft zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft het gitaarspelen weer een beetje opgepakt en dit was weer het eerste dat hij speelde
Ze smelten de kappen...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag 2 weken geleden, bij die 40 graden in Nederland, dat Oslo ook de 30 graden aantikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |