SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greta was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Da's waar, en dat siert jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:10 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel iets om over te stressen af en toe![]()
Daarentegen ben ik een positief ingesteld mens hoor.
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt kans dat er ook kinderen in de buurt varen hè dus je moet dan toch uitkijken
Ik neem aan bier drinken? Maar dat vind ik een slecht voorbeeld voor kinderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt niet
Die kids gaan later ook bier drinken hoor. Ik acht de kans klein dat ik dé aanstichtster ga zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan bier drinken? Maar dat vind ik een slecht voorbeeld voor kinderen.
Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?
Wel een handige TT. Hebben we nog wat aan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was voor mij ook een verrassing
Boh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wacht, mods zijn mensen!? Nee Krees, dat ga je mij niet wijsmaken hoor
Oh wacht, ik was er zelf één
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt niet
Ze zijn er nog wel, maar je moet ze wel echt opzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Echt veel restaurants zijn tegenwoordig met een of ander 'concept' hè. Echt bijna nergens kun je gewoon nog 'een bord warrem ete' (thumbs up voor degene die deze ref herkent) krijgen, maar is het shared, of krijg je allemaal hapjes, of 'wat de pot schaft' of wat dan ook.
En het is duur.
Ik herken de refquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Echt veel restaurants zijn tegenwoordig met een of ander 'concept' hè. Echt bijna nergens kun je gewoon nog 'een bord warrem ete' (thumbs up voor degene die deze ref herkent) krijgen
Gewoon een kwestie van zoeken, lijkt me. Er zijn wel degelijk gewoon wel restaurants waar je aanschuift, wat bestelt en dan vervolgens weer opbokt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
maar is het shared, of krijg je allemaal hapjes, of 'wat de pot schaft' of wat dan ook.
En het is duur.
Ik ga morgen in EYE eten in Amsterdam (ook omdat ik dan daar aansluitend naar de film ga). Niet echt heel goedkoop verder, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, helpt misschien ook niet mee dat ik in Amsterdam zit te zoeken
Alweer naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga morgen in EYE eten in Amsterdam (ook omdat ik dan daar aansluitend naar de film ga). Niet echt heel goedkoop verder, maar wel lekker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan zou ik deze eens aanraden. hééééél klein, maar zeker lekker. En vlakbij het Leidschepleinquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, helpt misschien ook niet mee dat ik in Amsterdam zit te zoeken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja we zitten zelf te zoeken in een bepaalde wijk/buurt, en dat is niet daar, maar ik hou 'm in mijn hoofd voor eventueel een andere keerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan zou ik deze eens aanraden. hééééél klein, maar zeker lekker. En vlakbij het Leidscheplein
http://www.eetcafekopvanjut.nl/de-kaart/
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ja, er is in EYE een soort Isabelle Huppert special deze maanden en ik vind haar een goede actrice; ik ga morgen naar een film van haar die ik nog niet heb gezien. Sowieso vind ik EYE ook een fijne bioscoop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alweer naar Amsterdam?
Ik ben er donderdag.
[..]![]()
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik er dus zelf al gewoon klaar mee geweest. Ja dag.Ze wist dat jullie hadden afgesproken en dat zij had gezegd dat ze woensdag tijd voor je had. En dan een dag vooraf moet JIJ vragen of het nog doorgaat? Als je het niet gevraagd had, wanneer had ze het dan gezegd? Ik zou echt pislink zijn
Maar ja dat is mss de reden waarom ik niet al twintig jaar getrouwd ben.
Ik pik dat soort dingen echt niet. Zal ook wel niet goed zijn maar toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit stukje trouwens echt not done:eens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik er dus zelf al gewoon klaar mee geweest. Ja dag.Ze wist dat jullie hadden afgesproken en dat zij had gezegd dat ze woensdag tijd voor je had. En dan een dag vooraf moet JIJ vragen of het nog doorgaat? Als je het niet gevraagd had, wanneer had ze het dan gezegd? Ik zou echt pislink zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik vond dit stukje trouwens echt not done:Ja ik was dus ook vrij pissig en dan moet ik vooral niet reageren want dan is alles sarcastisch en keihard. Dus ik zoek even wat relativerende woorden. Vandaar mijn vraag hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik er dus zelf al gewoon klaar mee geweest. Ja dag.Ze wist dat jullie hadden afgesproken en dat zij had gezegd dat ze woensdag tijd voor je had. En dan een dag vooraf moet JIJ vragen of het nog doorgaat? Als je het niet gevraagd had, wanneer had ze het dan gezegd? Ik zou echt pislink zijn
Ik vind het vooral vervelend dat dat andere kennelijk belangrijker is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja dit. Nu nog de goede woorden zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke wijk/buurt? Dan kan ik ook even mee-Googelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja we zitten zelf te zoeken in een bepaalde wijk/buurt, en dat is niet daar, maar ik hou 'm in mijn hoofd voor eventueel een andere keer
Is niet meer nodig ,we zijn er inmiddels uit!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke wijk/buurt? Dan kan ik ook even mee-Googelen
Moest even googlen wat apex resectie is. Ik wist resectie wel, apex nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:53 schreef Dave het volgende:
@:ato de kaakchirurg was voor een apex resectie.
De kaakfysio hielp bij ontspanningsoefeningen van de kaakspieren.
@:Greys - nee het was een andere post, maar die heb ik alweer geplaatst. De eerste poging denk ik op preview geklikt i.p.v. plaatsen.
Zit die nagel wel “los” zodat het bloed er uit kan? Ik heb vroeger een stoel op m’n teen gehad, waarbij het bloed niet wegkon en de dokter hem door moest prikken. Klinkt enger dan het was.
Ik vond dit stukje trouwens echt not done:Nee, ik ben het helemaal met je eens Greys. Ik vind het ook raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik er dus zelf al gewoon klaar mee geweest. Ja dag.Ze wist dat jullie hadden afgesproken en dat zij had gezegd dat ze woensdag tijd voor je had. En dan een dag vooraf moet JIJ vragen of het nog doorgaat? Als je het niet gevraagd had, wanneer had ze het dan gezegd? Ik zou echt pislink zijn
Maar toch is het belangrijk denk ik dat Krea wel gewoon eerst met haar het gesprek aan gaat. Het kan echt zijn dat ze gewoon niet doorheeft hoe het overkomt en dat het wel op te lossen is.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Kebab op de Zeedijk? Aanradertje hoor!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is niet meer nodig ,we zijn er inmiddels uit!
Dat vind ik ook opvallen restaurants worden duurder en met een bepaald concept. Valt ook op in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Echt veel restaurants zijn tegenwoordig met een of ander 'concept' hè. Echt bijna nergens kun je gewoon nog 'een bord warrem ete' (thumbs up voor degene die deze ref herkent) krijgen, maar is het shared, of krijg je allemaal hapjes, of 'wat de pot schaft' of wat dan ook.
En het is duur.
Verdomde hipsters ook altijd..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef ato het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opvallen restaurants worden duurder en met een bepaald concept. Valt ook op in Utrecht.
Oké mooi!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is niet meer nodig ,we zijn er inmiddels uit!
Het is verre van een normaal restaurant waar je 'een bord warrem ete' krijgt maar okequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké mooi!Hopelijk gaat het jullie smaken!
Ja, de act van Waylon blijft eeuwig zonde. Met iets wat passender was geweest, had hij best in de top 10 kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef ato het volgende:
Ps ik ben semi/voorronde 2 van 2018 te kijken. Waylon heeft gewoon het beste lied, maar het komt een stuk vlakker en minder (mede door act) dan zijn optreden in DWDD.
Ik snap niet dat Roemenië niet doorging, mooi liedje en goed uitgevoerd.
Oh ben jij ook fan van haarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, er is in EYE een soort Isabelle Huppert special deze maanden en ik vind haar een goede actrice; ik ga morgen naar een film van haar die ik nog niet heb gezien. Sowieso vind ik EYE ook een fijne bioscoop.
Ik sla deze even over want bij een buffet droom ik toch vooral over dingen waar vlees in zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verre van een normaal restaurant waar je 'een bord warrem ete' krijgt maar oke
Het is een buffetrestaurant waar je zelf mag opscheppen (hou ik altijd van) en alles is vega of vegan. Ziet er wel lekker uit!
Oeh welke is het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verre van een normaal restaurant waar je 'een bord warrem ete' krijgt maar oke
Het is een buffetrestaurant waar je zelf mag opscheppen (hou ik altijd van) en alles is vega of vegan. Ziet er wel lekker uit!
Fan is een groot woord, maar ik vind haar wel goed, en veel films waarin zij speelt ook interessant/mooi/goed. Niet echt films waar ik altijd zin in heb (een La Pianiste of Elle zou ik niet voor de lol kijken), maar ik vind haar echt een fantastische actrice.quote:
Ik zou niet willen zijn met/bij iemand dit dat niet door heeft. Pertinent niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik ben het helemaal met je eens Greys. Ik vind het ook raar.
Maar toch is het belangrijk denk ik dat Krea wel gewoon eerst met haar het gesprek aan gaat. Het kan echt zijn dat ze gewoon niet doorheeft hoe het overkomt en dat het wel op te lossen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
La pianiste en Elle vind ik prachtig, mede door haar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, maar ik vind haar wel goed, en veel films waarin zij speelt ook interessant/mooi/goed. Niet echt films waar ik altijd zin in heb (een La Pianiste of Elle zou ik niet voor de lol kijken), maar ik vind haar echt een fantastische actrice.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich eens, ik ben zelf ook heel strikt met afspraken maken en nakomen, en vind ook dat veel mensen daar (tegenwoordig?) veel te losjes in zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zijn met/bij iemand dit dat niet door heeft. Pertinent niet.Vandaar dat ik het niet zou pikken, wat Krea doet moet ie zelf weten.
Als iemand met een ander afspreekt om naar de sauna te gaan op de dag dat wij hadden afgesproken zou het voor mij klaar zijn. Nogal resoluut ja, maar het zou voor mij duidelijk zijn dat diegene de sauna leuker vond dan de afspraak met mij. Simpel.Want zélfs al was de afspraak nog niet honderd procent definitief, dan had ze het eerst ff kunnen overleggen of het nog doorging voor ze de sauna plande, als ze veel zin had in de afspraak met Krea tenminste. Dan check je dat even.
Dus ja ik ben nogal hard daarin. Graag of niet. Ik hou gewoon niet van trekken aan dode paarden.
Doe ik ook niet meer trekken aan dode paardenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zijn met/bij iemand dit dat niet door heeft. Pertinent niet.Vandaar dat ik het niet zou pikken, wat Krea doet moet ie zelf weten.
Als iemand met een ander afspreekt om naar de sauna te gaan op de dag dat wij hadden afgesproken zou het voor mij klaar zijn. Nogal resoluut ja, maar het zou voor mij duidelijk zijn dat diegene de sauna leuker vond dan de afspraak met mij. Simpel.Want zélfs al was de afspraak nog niet honderd procent definitief, dan had ze het eerst ff kunnen overleggen of het nog doorging voor ze de sauna plande, als ze veel zin had in de afspraak met Krea tenminste. Dan check je dat even.
Ik geloof niet dat iemand daadwerkelijk verandert na uitgebreide gesprekken over hoe het overkomt, ik wil dat iemand zulke dingen uit zichzelf doet omdat diegene het wíl, niet omdat ik hem vertel dat het beter is..
Dus ja ik ben nogal hard daarin. Graag of niet. Ik hou gewoon niet van trekken aan dode paarden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef MaLo het volgende:
Oh en @:ato ik wou dat ik zo stoer was als jij
Ben het hier helemaal mee eens, ik heb een hekel aan het niet nakomen van afspraken of te laat komen zonder geldige reden / bericht vooraf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich eens, ik ben zelf ook heel strikt met afspraken maken en nakomen, en vind ook dat veel mensen daar (tegenwoordig?) veel te losjes in zijn.
Maar dit is niet zomaar een kennis oid, ze zijn/waren volgens mij best wel verliefd. Dus als ik in die situatie zou zitten dan zou ik er toch nog wel langer moeite in steken, gewoon domweg omdat ik die persoon dan nog graag zou willen zien
Maar bij een beginnende vriendschap oid, dan sta ik er denk ik wel zo in als jij nu zegt.
Ja met vakanties of uit eten gaan e.d. maakt het me ook niet uit, dan neem ik gewoon waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben deeltijd vega sinds een jaar ofzo? Bevalt me prima, ik eet nog 3x in de week vlees of vis. En als ik dan vlees eet is het rechtstreeks vanaf de boer of lokale slager die het haalt bij de lokale boer. Heb laatst een vega high tea gehad, was ook helemaal goed!
Op vakantie zal het wel wat lastiger worden, ik ga naar Oostenrijk-Schnitzelland, mijn ervaring is dat daar niet zoveel vegetarische gerechten op de kaart staanMaar ja, dat ene weekje per jaar...
Momenteel nietquote:
Snap wat je bedoelt, maar ik ben er dus (persoonlijk) heilig van overtuigd dat dit iemand niet aan te leren is. Het komt uit jezelf, het is er of het is er niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op zich eens, ik ben zelf ook heel strikt met afspraken maken en nakomen, en vind ook dat veel mensen daar (tegenwoordig?) veel te losjes in zijn.
Maar dit is niet zomaar een kennis oid, ze zijn/waren volgens mij best wel verliefd. Dus als ik in die situatie zou zitten dan zou ik er toch nog wel langer moeite in steken, gewoon domweg omdat ik die persoon dan nog graag zou willen zien
Maar bij een beginnende vriendschap oid, dan sta ik er denk ik wel zo in als jij nu zegt.
Het is misschien niet aan te leren, maar misschien kun je iemand zich er wel bewust van laten worden hoe zijn / haar gedrag overkomt op anderen (lees: je geliefde). Ik zou het niet meteen opgeven. Een keer goed bespreken, misschien houdt ze er dan meer rekening mee, zo niet, dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar ik ben er dus (persoonlijk) heilig van overtuigd dat dit iemand niet aan te leren is. Het komt uit jezelf, het is er of het is er niet.
Maar misschien ben ik daar wel te resoluut in. Heb gewoon geen zin om tijd en moeite in iemand te steken als diegene een afspraak met mij zo aan de kant zet voor iets anders. Dan wil je dus niet graag genoeg en hoef ik je niet. Ook niet als ik verliefd ben.![]()
Maar misschien is het voor sommigen idd de moeite om het te blijven proberen. Ik heb dat echt heel erg afgeleerd.
Je hebt ook wel gelijk hoor. Ik ben zelf ook niet resoluut daarin en wat naïef (de voornaamste reden waarom ik zelf ook nog geen relatie heb gehad); dan blijf je al gauw hangen in situaties die meteen beter al afgekapt moeten worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand daadwerkelijk verandert na uitgebreide gesprekken over hoe het overkomt, ik wil dat iemand zulke dingen uit zichzelf doet omdat diegene het wíl, niet omdat ik hem vertel dat het beter is..
Ik vind het ook beide heel mooie films, maar wel echt zwaar en gewelddadig. Je moet er net voor in de mood zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef ato het volgende:
[..]
La pianiste en Elle vind ik prachtig, mede door haar.
Ik kan mij wel voorstellen dat mensen de films een beetje te gewelddadig vinden.
Maar het gaat toch niet écht om 'rekening houden', het gaat om WILLEN. Dat je iemand zo graag wilt zien omdat je verliefd bent dat je het wel uit je hoofd laat om iets anders te plannen op de dag dat jullie elkaar zouden zien, op de enige dag dat het kon. De dag die je zelf hebt aangegeven. Dat je het niet WILT om iets met een ander af te spreken omdat je je vriendje anders mist. Toch? Als we even heel eerlijk zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is misschien niet aan te leren, maar misschien kun je iemand zich er wel bewust van laten worden hoe zijn / haar gedrag overkomt op anderen (lees: je geliefde). Ik zou het niet meteen opgeven. Een keer goed bespreken, misschien houdt ze er dan meer rekening mee, zo niet, dan wordt het een lastig verhaal.
Goed juist dat je er even over nadenkt en niet handelt naar wat een ander op internet roept.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef Kreator het volgende:
Ik zit zelf zo zwart wit in elkaar als Greys. Maar dat betekent idd dat een relatie meteen kapot is en dat hoeft voor mij niet.
Ik denker nog wel even over na. Alle antwoorden zijn nuttig. Thanks!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:55 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat we het erover eens zijn dat je niet aan een dood paard moet trekken, maar dat de meningen verschillen of het paard al wel daadwerkelijk dood is
Reizen is inderdaad vaak lastig. Zo had ik als vegetariër het heel erg moeilijk in 2017 in het Mid-Westen van de VS. Daar kennen ze vegetarisme gewoon niet. Alsnog heb ik het overleefd, maar eten was echt lastig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben deeltijd vega sinds een jaar ofzo? Bevalt me prima, ik eet nog 3x in de week vlees of vis. En als ik dan vlees eet is het rechtstreeks vanaf de boer of lokale slager die het haalt bij de lokale boer. Heb laatst een vega high tea gehad, was ook helemaal goed!
Op vakantie zal het wel wat lastiger worden, ik ga naar Oostenrijk-Schnitzelland, mijn ervaring is dat daar niet zoveel vegetarische gerechten op de kaart staanMaar ja, dat ene weekje per jaar...
Ja, eens inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef Kreator het volgende:
Ik zit zelf zo zwart wit in elkaar als Greys. Maar dat betekent idd dat een relatie meteen kapot is en dat hoeft voor mij niet.
Ik denker nog wel even over na. Alle antwoorden zijn nuttig. Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]Ben ik ook nieuwsgierig naar, Greys zei al zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
In ieder geval één kans geven als je wel een relatie hebt (en niet alleen maar scharrels bent o.i.d.) vind ik wel echt belangrijk. Wat die persoon er daarna mee doet, is dan wel tekenend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is misschien niet aan te leren, maar misschien kun je iemand zich er wel bewust van laten worden hoe zijn / haar gedrag overkomt op anderen (lees: je geliefde). Ik zou het niet meteen opgeven. Een keer goed bespreken, misschien houdt ze er dan meer rekening mee, zo niet, dan wordt het een lastig verhaal.
Ja dat dus. Als je niet echt wil, dan niet. Dat heeft verder niks met frequentie of onzekerheid te maken maar met zelfwaarde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet écht om 'rekening houden', het gaat om WILLEN. Dat je iemand zo graag wilt zien omdat je verliefd bent dat je het wel uit je hoofd laat om iets anders te plannen op de dag dat jullie elkaar zouden zien, op de enige dag dat het kon. De dag die je zelf hebt aangegeven. Dat je het niet WILT om iets met een ander af te spreken omdat je je vriendje anders mist. Toch? Als we even heel eerlijk zijn?
[..]
Hoe zit het verder met contact? Appt ze vaak uit zichzelf? Mist ze je dan? Of reageert ze voornamelijk op jouw berichten?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]Ja dat wel. Ze wilde graag dit weekend hier komen. Al vind ik het jammer dat we elkaar dan maar kort zien. (vooral omdat het doordeweeks dus ook niet gebeurt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat ik tijdens onze reis naar het zuidwesten van de VS in 2017 nog niet met deeltijd-vega bezig was, was inderdaad heel lastig gewordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Reizen is inderdaad vaak lastig. Zo had ik als vegetariër het heel erg moeilijk in 2017 in het Mid-Westen van de VS. Daar kennen ze vegetarisme gewoon niet. Alsnog heb ik het overleefd, maar eten was echt lastig.
Wel goed dat je aan deeltijd vega bent gaan doen; dan blijft er ook meer geld over om echt goed vlees te kunnen eten op de dagen dat je dat doet.
Lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:55 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat we het erover eens zijn dat je niet aan een dood paard moet trekken, maar dat de meningen verschillen of het paard al wel daadwerkelijk dood is
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef Guanabana het volgende:
de discussie doet me een KLEIN beetje denken aan dit:
Als je na elke ruzie of dingetje de relatie verbreekt dan kom je nooit verder dan een aantal weken/maanden
Maar goed, het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, dit gaat natuurlijk meer om (de wil om) afspraken na te komen.
Ik denk gewoon graag aan Friends
Ik dacht al dat ik ouderwets was daarom reageerde ik niet eerder. Maar gelukkig denk jij er net zo over. Vooral in het begin als je nog verliefd bent dan wil je toch echt elke vrije minuut bij elkaar zijn. Dan zijn die vrienden of vriendinnen even niet het belangrijkste. Ook al is het je eerste of honderdste relatie je nieuwe liefde gaat boven alles. Dat is toch de tijd van vlinders, niet kunnen eten, wachten op elk telefoontje en de uren aftellen dat je elkaar weer ziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet écht om 'rekening houden', het gaat om WILLEN. Dat je iemand zo graag wilt zien omdat je verliefd bent dat je het wel uit je hoofd laat om iets anders te plannen op de dag dat jullie elkaar zouden zien, op de enige dag dat het kon. De dag die je zelf hebt aangegeven. Dat je het niet WILT om iets met een ander af te spreken omdat je je vriendje anders mist. Toch? Als we even heel eerlijk zijn?
[..]
Goed juist dat je er even over nadenkt en niet handelt naar wat een ander op internet roept.
Hoe zit het verder met contact? Appt ze vaak uit zichzelf? Mist ze je dan? Of reageert ze voornamelijk op jouw berichten?
Daar hebben jullie ook wel gelijk in, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ouderwets was daarom reageerde ik niet eerder. Maar gelukkig denk jij er net zo over. Vooral in het begin als je nog verliefd bent dan wil je toch echt elke vrije minuut bij elkaar zijn. Dan zijn die vrienden of vriendinnen even niet het belangrijkste. Ook al is het je eerste of honderdste relatie je nieuwe liefde gaat boven alles. Dat is toch de tijd van vlinders, niet kunnen eten, wachten op elk telefoontje en de uren aftellen dat je elkaar weer ziet.
Als jij nog heel graag verder WILquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat dus. Als je niet echt wil, dan niet. Dat heeft verder niks met frequentie of onzekerheid te maken maar met zelfwaarde.
Verder is het prima en is ze wel actief en lief en alles. Mag wel wat meer inhoud krijgen en wat meer over gevoelens praten denk ik.
Wat mooi gezegdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ouderwets was daarom reageerde ik niet eerder. Maar gelukkig denk jij er net zo over. Vooral in het begin als je nog verliefd bent dan wil je toch echt elke vrije minuut bij elkaar zijn. Dan zijn die vrienden of vriendinnen even niet het belangrijkste. Ook al is het je eerste of honderdste relatie je nieuwe liefde gaat boven alles. Dat is toch de tijd van vlinders, niet kunnen eten, wachten op elk telefoontje en de uren aftellen dat je elkaar weer ziet.
Die indruk wekt ze niet maar ze praat er ook niet over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als jij nog heel graag verder WIL, moet je volgens mij klip en klaar uitspreken dat je haar vaker wilt zien. Ze is nog onervaren in een relatie. En misschien heeft ze wel van die suffe vriendinnen die haar wijsmaken dat je een beetje hard-to-get moet blijven spelen in het begin? Of dat ze je best wel vaker zou willen zien maar dat het haar te snel gaat?
OMG.... Sterktequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Greys het volgende:
M'n hond ging VOL op m'n ingepakte teennagel staan. Echt hoe dan. Lul. Gelukkig was het die van 10 kg en niet die van bijna 30 kg. Maar GODGODGODGLOEIENDE....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik was met een heel antwoord aan Krea bezig maar dacht toen, wat weet ik er nou van dus hup, twee alinea’s gedelete.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Greys het volgende:
M'n hond ging VOL op m'n ingepakte teennagel staan. Echt hoe dan. Lul. Gelukkig was het die van 10 kg en niet die van bijna 30 kg. Maar GODGODGODGLOEIENDE....
Hij keek er nog heel trots bij ook. Zo echt even van hup. Niet in het voorbijlopen maar gewoon erheen en die poot erop. En dan omhoog kijken met een smile. Klootzakje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
OMG.... Sterkte
Gooi er nog maar wat meer vloeken uit hoor!
Ik had ook nog eens een metafoor met zwemmen getypt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Samenvatting is ook prima. We zwemmen allemaal in het donker, met een blinddoek, in de woestijn, zonder bandjes.
Dode paarden zwemmen niet maar drijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook nog eens een metafoor met zwemmen getypt.
Tis nog een vrouwtjeshond ook maar had gewoon even zin om lul te roepen. Het voelde op z'n plaats.quote:
Kut bekt dan toch minder lekker hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis nog een vrouwtjeshond ook maar had gewoon even zin om lul te roepen. Het voelde op z'n plaats.
Ja, ik zat ook nog eens heel veel in het platteland (midwesten, Missouri en Kansas enzo). In de steden was het een stuk beter te doen, maar alsnog wel even een kwestie van tevoren menukaarten in te kijken en alsnog navragen ter plekke of het wel écht vega is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik tijdens onze reis naar het zuidwesten van de VS in 2017 nog niet met deeltijd-vega bezig was, was inderdaad heel lastig geworden![]()
Het bevalt me zo prima, ik zie me niet helemaal vegetarisch worden, want ik hou van een goed stuk vlees. En deeltijd vega is zo makkelijk om vol te houden, kost me 0,0 moeite.
Man en dochter zijn wel echte carnivoren trouwens maar daar heb ik verder totaal geen last van.
Ik ook, het voelt serieus fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel prachtig hoe we hier ineens R&P, Viva en Lieve Mona enzo tegelijk zijn.
Ik vond het anders ook best leuk toen we nog meer KPD en KEL waren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel prachtig hoe we hier ineens R&P, Viva en Lieve Mona enzo tegelijk zijn.
Komt wel weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het anders ook best leuk toen we nog meer KPD en KEL waren.
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als jij nog heel graag verder WIL, moet je volgens mij klip en klaar uitspreken dat je haar vaker wilt zien. Ze is nog onervaren in een relatie. En misschien heeft ze wel van die suffe vriendinnen die haar wijsmaken dat je een beetje hard-to-get moet blijven spelen in het begin? Of dat ze je best wel vaker zou willen zien maar dat het haar te snel gaat?
quote:
Nou ja zeg. Lijkt me echt pijnlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:20 schreef Greys het volgende:
Wat een pestkopquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij keek er nog heel trots bij ook. Zo echt even van hup. Niet in het voorbijlopen maar gewoon erheen en die poot erop. En dan omhoog kijken met een smile. Klootzakje.![]()
ESFquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gezever, Cee.
Of misschien onderschat ik dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind overigens 'onervarenheid' (met relaties) een beetje een non-argument. Je hebt dan misschien geen ervaring met liefdesrelaties, maar ik neem aan wel met 'met mensen omgaan'.
Het is niet ineens per se een heel ander universum waar je in terecht komt hoor
De sferen kunnen hier snel omslaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het anders ook best leuk toen we nog meer KPD en KEL waren.
Aha! Jij hebt plannen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De sferen kunnen hier snel omslaan![]()
Ik durf te wedden dat het vanavond alsnog die kant op gaat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik durf te wedden dat het vanavond alsnog die kant op gaat
Ik denk persoonlijk dat je gelijk hebt. Je hebt sociale logica of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of misschien onderschat ik dit. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef Cee het volgende:
Oké hij zat nog achter mijn “paste”-knop dus here goes Krea:WoW wat mooi gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gezever, Cee.Life can be a bitch, so like it..
En dan stiekem een topic over jezelf plaatsen en dan totaal gedeprimeerd aan de chocola gaan als iedereen hier inderdaad zegt dat die persoon raar is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Misschien kunnen we bepaalde Viva-onderwerpen (topics) hier behandelen, heb nog wel wat leuke.
Hoewel dat waarschijnlijk niet echt een discussie uitlokt, maar meer een groot 'we zijn het allemaal eens met elkaar dat diegene raar is'.
Ik vond het redelijk zweverig en zag Krea het al met zo’nquote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan stiekem een topic over jezelf plaatsen en dan totaal gedeprimeerd aan de chocola gaan als iedereen hier inderdaad zegt dat die persoon raar is?
Ik ben wat dat betreft heel typisch: ik ben zelden verliefd op iemand, maar als ik het ben, dan heb ik het goed te pakken en kom ik er niet makkelijk vanaf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef ato het volgende:
[..]![]()
Maar als ik het verhaal hoor van Krea denk ik, goh wat ben ik veel en vaak verliefd geweest.
Heerlijk en onzeker die tijden, vaak die emotionele afstand gezien hoor van mij uit of de ander (en boos dat ik was).
Vaak ook de spelletjes, ik bv, ok dan laten wij het zo als een afspraak niet doorgaat.
Dan zei die ander eh ato ik kan toch wel en bij afspraakjes in kroegen weer die emotionele afstand of nog erger: flirten met anderen. Maar ik heb Hi aan ook meegedaan.
Sorry Krea...
Ik vond het een mooi gekozen invalshoek en er zou best wat waarheid in kunnen zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk zweverig en zag Krea het al met zo’nbakkes lezen en vandaar mijn initiële terughoudendheid.
En waar blijft hier het voelen dan? Het zelf bij degene willen zijn op wie je verliefd bent op de ene dag in de week dat het kon en de dag die je zelf voorstelde om af te spreken?quote:Het komt bot over, dat afzeggen van jullie afspraak maar jouw vriendin weet écht niet beter dan dat het niet zo raar is.
Ik post niet op Viva dus ga je gangquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Misschien kunnen we bepaalde Viva-onderwerpen (topics) hier behandelen, heb nog wel wat leuke.
Hoewel dat waarschijnlijk niet echt een discussie uitlokt, maar meer een groot 'we zijn het allemaal eens met elkaar dat diegene raar is'.
Eens wat betreft dat het geen excuus hoort te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind overigens 'onervarenheid' (met relaties) een beetje een non-argument. Je hebt dan misschien geen ervaring met liefdesrelaties, maar ik neem aan wel met 'met mensen omgaan'.
Het is niet ineens per se een heel ander universum waar je in terecht komt hoor
quote:
We kunnen los!quote:
Heb je kortgeleden het topic "Leuke Schilder' gevolgd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind De Slimste vooral qua kandidaten heel matig dit seizoen. Nog niemand tegengekomen die echt wat weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef ato het volgende:
Ik ga er niet veel over zeggen, maar wat is de Slimste mens een stuk minder leuk.
Maarten is wel grappig.
Ik denk dat de angst om de vrijheid/vriendinnen te verliezen de wil overheerst. En die angst mot d’n Krea wegnemen. Dan komt het goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Verder wel met een deel eens hoor @:Cee maar ik mis het 'zelf ook heel graag zelf willen'.
Ja nee, ik bedacht me dat het eigenlijk best wel awkward is om een topic, of een stelling met 'sekskwestie x of y' hier te poneren, en dan daarover te gaan praten vanuit je eigen visie/ervaring.quote:
Nee, niet gevolgd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je kortgeleden het topic "Leuke Schilder' gevolgd?
Wat heb ik daar om gelachen zeg
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je kortgeleden het topic "Leuke Schilder' gevolgd?
Wat heb ik daar om gelachen zeg
kolere, 94 pagina'squote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, niet gevolgd!
Zal eens kijken.
Ik hoop voor hem dat dit het is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de angst om de vrijheid/vriendinnen te verliezen de wil overheerst. En die angst mot d’n Krea wegnemen. Dan komt het goed.
Moet kunnen toch. Soms wel prettig om even wst andere meningen te horen ipv in jezelf blijven malen. En op fok zit van alles wat dus dat is dan wel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Ja moet zeker kunnen. Tof juist. M'n post was ook niet sarcastisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Soms wel prettig om even wst andere meningen te horen ipv in jezelf blijven malen. En op fok zit van alles wat dus dat is dan wel goed.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet kunnen toch. Soms wel prettig om even wst andere meningen te horen ipv in jezelf blijven malen. En op fok zit van alles wat dus dat is dan wel goed.
Ik heb dat juist heel veel minder hier, júist omdat ik de mensen hier beter ken. Maar zo staat iedereen daar inderdaad weer anders in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedacht me dat het eigenlijk best wel awkward is om een topic, of een stelling met 'sekskwestie x of y' hier te poneren, en dan daarover te gaan praten vanuit je eigen visie/ervaring.
Ik zou dat in een ander topic hier op FOK! misschien wel doen, maar juist omdat ik jullie beter ken vind ik sommige onderwerpen dan juist weer off-limits ofzo.
Nou ja, weet het eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |