abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188318366
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ok mooi! ^O^ Hopelijk gaat het jullie smaken!
Het is verre van een normaal restaurant waar je 'een bord warrem ete' krijgt maar oke :D

Het is een buffetrestaurant waar je zelf mag opscheppen (hou ik altijd van :@) en alles is vega of vegan. Ziet er wel lekker uit!
Koel en donker bewaren
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:38:57 #52
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188318367
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef ato het volgende:
Ps ik ben semi/voorronde 2 van 2018 te kijken. Waylon heeft gewoon het beste lied, maar het komt een stuk vlakker en minder (mede door act) dan zijn optreden in DWDD.

Ik snap niet dat Roemeni niet doorging, mooi liedje en goed uitgevoerd.
Ja, de act van Waylon blijft eeuwig zonde. Met iets wat passender was geweest, had hij best in de top 10 kunnen eindigen.

Roemeni snap ik wel; het was zeker kwaliteit, maar het was ook een lied wat niet meteen bleef hangen (en dat met een 2e startpositie) en die act met die paspoppen vond ik ook nogal weird.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188318373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, er is in EYE een soort Isabelle Huppert special deze maanden en ik vind haar een goede actrice; ik ga morgen naar een film van haar die ik nog niet heb gezien. Sowieso vind ik EYE ook een fijne bioscoop.
Oh ben jij ook fan van haar *O*
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:39:55 #54
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_188318411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is verre van een normaal restaurant waar je 'een bord warrem ete' krijgt maar oke :D

Het is een buffetrestaurant waar je zelf mag opscheppen (hou ik altijd van :@) en alles is vega of vegan. Ziet er wel lekker uit!
Ik sla deze even over want bij een buffet droom ik toch vooral over dingen waar vlees in zit.

Niet dat ik uitgenodigd was, maar voor het idee h?
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:07 #55
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188318427
quote:

[..]

Oeh welke is het? :o (mag ook via dm) Want dat lijkt me ook erg lekker voor een volgende keer.
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:46 #56
181667 Strani
Amunt Valencia!
pi_188318452
Binnenkort maar weer eens een buffet doen in een hotel hier in de buurt. Maar even wachten tot de meeste toeristen weer weg zijn.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:41 #57
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188318511
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ben jij ook fan van haar *O*
Fan is een groot woord, maar ik vind haar wel goed, en veel films waarin zij speelt ook interessant/mooi/goed. Niet echt films waar ik altijd zin in heb (een La Pianiste of Elle zou ik niet voor de lol kijken), maar ik vind haar echt een fantastische actrice.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:43:43 #58
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188318549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, ik ben het helemaal met je eens Greys. Ik vind het ook raar.

Maar toch is het belangrijk denk ik dat Krea wel gewoon eerst met haar het gesprek aan gaat. Het kan echt zijn dat ze gewoon niet doorheeft hoe het overkomt en dat het wel op te lossen is.
Ik zou niet willen zijn met/bij iemand dit dat niet door heeft. Pertinent niet. :P Vandaar dat ik het niet zou pikken, wat Krea doet moet ie zelf weten.

Als iemand met een ander afspreekt om naar de sauna te gaan op de dag dat wij hadden afgesproken zou het voor mij klaar zijn. Nogal resoluut ja, maar het zou voor mij duidelijk zijn dat diegene de sauna leuker vond dan de afspraak met mij. Simpel. :P Want zlfs al was de afspraak nog niet honderd procent definitief, dan had ze het eerst ff kunnen overleggen of het nog doorging voor ze de sauna plande, als ze veel zin had in de afspraak met Krea tenminste. Dan check je dat even.

Ik geloof niet dat iemand daadwerkelijk verandert na uitgebreide gesprekken over hoe het overkomt, ik wil dat iemand zulke dingen uit zichzelf doet omdat diegene het wl, niet omdat ik hem vertel dat het beter is..

Dus ja ik ben nogal hard daarin. Graag of niet. Ik hou gewoon niet van trekken aan dode paarden. :@
Koutist in opleiding.
pi_188318550
En Kreator ben het eens met Guanabana en Greys.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188318592
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Fan is een groot woord, maar ik vind haar wel goed, en veel films waarin zij speelt ook interessant/mooi/goed. Niet echt films waar ik altijd zin in heb (een La Pianiste of Elle zou ik niet voor de lol kijken), maar ik vind haar echt een fantastische actrice.
La pianiste en Elle vind ik prachtig, mede door haar.
Ik kan mij wel voorstellen dat mensen de films een beetje te gewelddadig vinden.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:46:15 #61
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318627
quote:

[..]

Klinkt goed!

Ik ben deeltijd vega sinds een jaar ofzo? Bevalt me prima, ik eet nog 3x in de week vlees of vis. En als ik dan vlees eet is het rechtstreeks vanaf de boer of lokale slager die het haalt bij de lokale boer :+ . Heb laatst een vega high tea gehad, was ook helemaal goed!

Op vakantie zal het wel wat lastiger worden, ik ga naar Oostenrijk-Schnitzelland, mijn ervaring is dat daar niet zoveel vegetarische gerechten op de kaart staan :P Maar ja, dat ene weekje per jaar...
Twente O+
The sun always shines on TV
pi_188318629
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou niet willen zijn met/bij iemand dit dat niet door heeft. Pertinent niet. :P Vandaar dat ik het niet zou pikken, wat Krea doet moet ie zelf weten.

Als iemand met een ander afspreekt om naar de sauna te gaan op de dag dat wij hadden afgesproken zou het voor mij klaar zijn. Nogal resoluut ja, maar het zou voor mij duidelijk zijn dat diegene de sauna leuker vond dan de afspraak met mij. Simpel. :P Want zlfs al was de afspraak nog niet honderd procent definitief, dan had ze het eerst ff kunnen overleggen of het nog doorging voor ze de sauna plande, als ze veel zin had in de afspraak met Krea tenminste. Dan check je dat even.

Dus ja ik ben nogal hard daarin. Graag of niet. Ik hou gewoon niet van trekken aan dode paarden. :@
Op zich eens, ik ben zelf ook heel strikt met afspraken maken en nakomen, en vind ook dat veel mensen daar (tegenwoordig?) veel te losjes in zijn.

Maar dit is niet zomaar een kennis oid, ze zijn/waren volgens mij best wel verliefd. Dus als ik in die situatie zou zitten dan zou ik er toch nog wel langer moeite in steken, gewoon domweg omdat ik die persoon dan nog graag zou willen zien :P

Maar bij een beginnende vriendschap oid, dan sta ik er denk ik wel zo in als jij nu zegt.
Koel en donker bewaren
pi_188318635
quote:

[..]

Ik geloof niet dat iemand daadwerkelijk verandert na uitgebreide gesprekken over hoe het overkomt, ik wil dat iemand zulke dingen uit zichzelf doet omdat diegene het wl, niet omdat ik hem vertel dat het beter is..

Doe ik ook niet meer trekken aan dode paarden _O-
pi_188318660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef MaLo het volgende:
Oh en @:ato ik wou dat ik zo stoer was als jij O+
O+
Ben jij toch ook schat.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:48:44 #65
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Op zich eens, ik ben zelf ook heel strikt met afspraken maken en nakomen, en vind ook dat veel mensen daar (tegenwoordig?) veel te losjes in zijn.

Maar dit is niet zomaar een kennis oid, ze zijn/waren volgens mij best wel verliefd. Dus als ik in die situatie zou zitten dan zou ik er toch nog wel langer moeite in steken, gewoon domweg omdat ik die persoon dan nog graag zou willen zien :P

Maar bij een beginnende vriendschap oid, dan sta ik er denk ik wel zo in als jij nu zegt.
Ben het hier helemaal mee eens, ik heb een hekel aan het niet nakomen van afspraken of te laat komen zonder geldige reden / bericht vooraf.
Maar voor een geliefde zou ik er inderdaad wel meer moeite in stoppen om hierover met elkaar op n lijn te komen.
Twente O+
pi_188318737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef MaLo het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Ik ben deeltijd vega sinds een jaar ofzo? Bevalt me prima, ik eet nog 3x in de week vlees of vis. En als ik dan vlees eet is het rechtstreeks vanaf de boer of lokale slager die het haalt bij de lokale boer :+ . Heb laatst een vega high tea gehad, was ook helemaal goed!

Op vakantie zal het wel wat lastiger worden, ik ga naar Oostenrijk-Schnitzelland, mijn ervaring is dat daar niet zoveel vegetarische gerechten op de kaart staan :P Maar ja, dat ene weekje per jaar...
Ja met vakanties of uit eten gaan e.d. maakt het me ook niet uit, dan neem ik gewoon waar ik zin in heb.

Verder eten wij denk ik ook zo'n maximaal drie keer per week vlees/vis, probeer er wel op te letten dat het niet veel vaker is.

Maar moet zeggen dat mijn principes de laatste tijd wel een beetje 'verslappen'. :@ Meestal als ik net allemaal van die documentaires e.d. heb gezien zit ik weer wat meer 'diehard' in die overtuigingen :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:50:51 #67
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318743
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:47 schreef ato het volgende:

[..]

O+
Ben jij toch ook schat.
Momenteel niet :P maar hopelijk gaat het binnenkort beter. Ik heb oprecht enorm veel bewondering en respect voor hoe jij met alles omgaat.
Twente O+
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:51:15 #68
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188318747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt, maar ik ben er dus (persoonlijk) heilig van overtuigd dat dit iemand niet aan te leren is. Het komt uit jezelf, het is er of het is er niet.

Maar misschien ben ik daar wel te resoluut in. Heb gewoon geen zin om tijd en moeite in iemand te steken als diegene een afspraak met mij zo aan de kant zet voor iets anders. Dan wil je dus niet graag genoeg en hoef ik je niet. Ook niet als ik verliefd ben. :@

Maar misschien is het voor sommigen idd de moeite om het te blijven proberen. Ik heb dat echt heel erg afgeleerd.
Koutist in opleiding.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:51:40 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188318753
Ik zit zelf zo zwart wit in elkaar als Greys. Maar dat betekent idd dat een relatie meteen kapot is en dat hoeft voor mij niet.
Ik denker nog wel even over na. Alle antwoorden zijn nuttig. Thanks!
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:53:22 #70
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318791
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt, maar ik ben er dus (persoonlijk) heilig van overtuigd dat dit iemand niet aan te leren is. Het komt uit jezelf, het is er of het is er niet.

Maar misschien ben ik daar wel te resoluut in. Heb gewoon geen zin om tijd en moeite in iemand te steken als diegene een afspraak met mij zo aan de kant zet voor iets anders. Dan wil je dus niet graag genoeg en hoef ik je niet. Ook niet als ik verliefd ben. :@

Maar misschien is het voor sommigen idd de moeite om het te blijven proberen. Ik heb dat echt heel erg afgeleerd.
Het is misschien niet aan te leren, maar misschien kun je iemand zich er wel bewust van laten worden hoe zijn / haar gedrag overkomt op anderen (lees: je geliefde). Ik zou het niet meteen opgeven. Een keer goed bespreken, misschien houdt ze er dan meer rekening mee, zo niet, dan wordt het een lastig verhaal.
Twente O+
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:54:46 #71
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188318824
quote:

[..]

Je hebt ook wel gelijk hoor. Ik ben zelf ook niet resoluut daarin en wat naef (de voornaamste reden waarom ik zelf ook nog geen relatie heb gehad); dan blijf je al gauw hangen in situaties die meteen beter al afgekapt moeten worden.

Maar ik zou het Krea toch aanraden om in ieder geval een eerste gesprek erover te hebben; haar een kans te geven dat ze weet hoe die overkomt. Zij heeft nog nooit echt een relatie gehad; dan kan ik me rgens wel voorstellen dat je in het begin wat onnozel bent.

Ze zijn net samen en dan is het sowieso nogal aftasten en opstarten. Dus het is meer een tip voor Krea, maar op zich heb je natuurlijk gelijk dat iemand wel echt voor je moet gaan en dat het niet slim is om aan een dood paard te trekken.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:55:49 #72
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188318845
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef ato het volgende:

[..]

La pianiste en Elle vind ik prachtig, mede door haar.
Ik kan mij wel voorstellen dat mensen de films een beetje te gewelddadig vinden.
Ik vind het ook beide heel mooie films, maar wel echt zwaar en gewelddadig. Je moet er net voor in de mood zijn.

Morgen ga ik naar La Ceremonie; die heb ik nog nooit gezien, dus ben benieuwd.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:55:52 #73
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318846
Ik denk dat we het erover eens zijn dat je niet aan een dood paard moet trekken, maar dat de meningen verschillen of het paard al wel daadwerkelijk dood is :P
Twente O+
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:56:51 #74
115121 MaLo
#neverforget
pi_188318867
We zijn wel erg R&P vandaag _O-
Maar ik ben wel blij met jullie, voor de berichtjes en voor de afleiding w/
Twente O+
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:58:35 #75
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188318905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is misschien niet aan te leren, maar misschien kun je iemand zich er wel bewust van laten worden hoe zijn / haar gedrag overkomt op anderen (lees: je geliefde). Ik zou het niet meteen opgeven. Een keer goed bespreken, misschien houdt ze er dan meer rekening mee, zo niet, dan wordt het een lastig verhaal.
Maar het gaat toch niet cht om 'rekening houden', het gaat om WILLEN. Dat je iemand zo graag wilt zien omdat je verliefd bent dat je het wel uit je hoofd laat om iets anders te plannen op de dag dat jullie elkaar zouden zien, op de enige dag dat het kon. De dag die je zelf hebt aangegeven. Dat je het niet WILT om iets met een ander af te spreken omdat je je vriendje anders mist. Toch? Als we even heel eerlijk zijn?

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef Kreator het volgende:
Ik zit zelf zo zwart wit in elkaar als Greys. Maar dat betekent idd dat een relatie meteen kapot is en dat hoeft voor mij niet.
Ik denker nog wel even over na. Alle antwoorden zijn nuttig. Thanks!
Goed juist dat je er even over nadenkt en niet handelt naar wat een ander op internet roept. :Y

Hoe zit het verder met contact? Appt ze vaak uit zichzelf? Mist ze je dan? Of reageert ze voornamelijk op jouw berichten?
Koutist in opleiding.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')