Ja.....quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.....
maar alles beter dan oorlog.....
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Er wordt wel eens melding gemaakt dat dit spul genuttigd wordt.
Maar dit is geen begin, maar een afscheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang blijven die stemmen nog bij mij?
voor altijd.......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:51 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit kan niet anders dan hier in dit forum
We mogen niet klagen....... we hebben nog een eigen bedquote:
Ga je al slapen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:43 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Tosca Hoogduin:"Muziek voor wie wil gaan slapen, maar nog niet kan. Voor wie kan gaan slapen, maar nog niet wil"
Dit is inderdaad de nederlandse vertaling van Gute nacht freunde
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 02:35 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Gelukkig iemand blij gemaakt midden in de nacht
Marcoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Naar aanleiding van een columnist ene tong80
https://frontpage.fok.nl/(...)-specialedition.html
Sonneveld is áltijd geniaalquote:
Ja door 3 of drie mensen, kan je nagaan wat ik straks krijgquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:38 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Mijn Nederlands is niet correct daar ben ik subtiel op gewezen.
Maar dit is gelukkig wel correct Nederlands
als je me zoekt .........quote:
Nee, hier geen riazop daarom ben ik daar weg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 03:06 schreef FANN het volgende:
[..]
als je me zoekt .........![]()
dan zit ik hiero![]()
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #4
Welk gedeelte van NEDERLANDSTALIG heb je niet begrepen?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:45 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Welk gedeelte van NEDERLANDSTALIG heb je niet begrepen?
Ik maak nooit foutenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:00 schreef agenda het volgende:
[..]oeps ik dacht nederlandse artiest (gaat zich in een hoekje zitten schamen)
![]()
de warmte een excuus
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:07 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit vind ik grappig.
Dit is het origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik maar niet nee
Inderdaad zeer mooi.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:31 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een parodie op een songfestival nummer
Dan kan Bonnie altijd nog buitenspelen.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 02:52 schreef Bonken het volgende:
Vind de muziek en teksten van De Korte ontzettend mooi en puur ... maar God je moet er wel een borrel bij drinken.Dat is gezellig wakker worden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
maar ik ga toch weer daar naar toe........quote:Op maandag 26 augustus 2019 03:23 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Nee, hier geen riazop daarom ben ik daar weg.
Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilquote:Op dinsdag 10 september 2019 08:45 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik ga toch weer daar naar toe........
dit is niks hier.....
Voor jouquote:Op donderdag 12 september 2019 01:25 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Voor iemand die wel een taal fout maakt![]()
Kan je hier grammatica leren.
Ik kende hem ook niet maar ik heb hem gevonden... via Google natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:28 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Mooi treurig nummer.
Het is een vertaling, ik ken het origineel niet.
en allemaal op één planeet nog wel... dat dan weer wel.....quote:
Geen lol zonder Tramadolquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:39 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Hoewel ik aan de Aleve ben.
Was het vroeger aspirine
Mooi... dat lied...quote:Op donderdag 19 september 2019 19:37 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Heb je wat te weinig kleur in je leven?
Luister hier eens naar.
Blij met poes aan de muurquote:Op vrijdag 20 september 2019 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi... dat lied...
en ik zag meteen die eerste ik heb ook veel katten geschilderd allemaal
van Rosina Wachtmeister
Ik geloof dat deze nog ergens bij mijn oudste zus hangt
niet deze... maar die ik geschilderd had![]()
[ afbeelding ]
Nou ja beter een Poes aan je muur... want een kat krabt het behang van je muur.....quote:Op vrijdag 20 september 2019 01:49 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Blij met poes aan de muur
Ik zat net in de keuken een omeletje te eten... als ontbijt zeg maarquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:29 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Voorruit dan maar een nummer over een poes
ja dat ... dobbe etcquote:
OH...quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:43 schreef jekomterwelhinter het volgende:
@:Fann natuurlijk ken ik Kees van Frans Halsema
Heb ik ongetwijfeld al een paar keer in dit topic gepost.
Hier een parodie op een nummer van Annie Schmidt
Het stopt nogal abrupt, dus is deze kopie niet compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2019 08:52 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Vergeet de bovenstaande bagger![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow....quote:Op donderdag 26 september 2019 17:36 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit is een nummer over reïncarnatie. Als je dat weg denkt is het een beschrijving over WO !.
ik hoor een koekoek of een poelifinario op de achtergrond van dan liedjequote:
Dat liedje heb ik een gezongen (geplaybackt) voor een ouderavond ofzoiets...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 02:58 schreef jekomterwelhinter het volgende:
40+ SC #2627 Nanah nah nah nahahaha
Brengt deze titel mij aan het zoeken, want het deed me ergens aan denken.
Hiervan ben ik sprakeloos...quote:
Tante Streep Sidoniaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een "loflied" op Meryl Streep
De elfde letter van het alfabet dat is een heel gewichtigequote:
Ik had ooit eens een verhaal gelezen dat de Prinsjes het gepeupel die naar de koetsquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:05 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Vandaag heeft een nederlander de ronde van Lomardije gewonnen.
Hij is zichzelf niet of nooit geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:32 schreef FANN het volgende:
wat een Bonnie St Claire bagger weer....
Dat zou kunnen... maar tis niet echt orgineel.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet of nooit geweest
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:32 schreef FANN het volgende:
wat een Bonnie St Claire bagger weer....
dan ga ik stotterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:07 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Leuke alliteraties door Andre van Duin
Bijna net zo oud als ikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Jeetje dit (opgezocht) is 30 jaar oud.
Wel leuk.
Soms moet je tot 10 tellen hieroquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 02:49 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een "zeglied" van Jan Beuving.
Ik kan inderdaad tot 10 tellen, want zoveel vingers heb ik:quote:
dan kan je ook zwaaienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:01 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad tot 10 tellen, want zoveel vingers heb ik:
mooi.......quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:08 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een beschrijving van Vinkeveen.
Dus droom en dobber mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |