En Amara was ook 40 in 2015, iig tijdens de uitzendingquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze is van 1974.
En boer jan was vorig jaar 54
oh ja Amara. Dat heb ik geblockedquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En Amara was ook 40 in 2015, iig tijdens de uitzending
Dan ben je homo als je als man op een fluit kan spelenquote:
Geen idéé.......... ik denk niet dat het geslacht hebben maken toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:42 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Dan ben je homo als je als man op een fluit kan spelen
Idd het ligt er aan op welke fluit je speeltquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idéé.......... ik denk niet dat het geslacht hebben maken toch?
Bijna ieder kind had wel een blokfluit vroeger toch? Geloof ik? Voor op school?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:45 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Idd het ligt er aan op welke fluit je speelt
Ik ook.quote:
Ik heb ook geen muziekles en blokfluit les gehad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Bijna ieder kind had wel een blokfluit vroeger toch? Geloof ik? Voor op school?
Muziekles ofzoiets, kan ik me vaag herinneren in ieder geval![]()
Ik vond het niks
Ik ookquote:
eerlijk is eerlijk, jij het vaak hele bijzondere liedjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar gelukkig heb ik ook heel veel leuke liedjes gepost.
Tijd om die te gaan beluisteren
Vader Jacob moesten we dan spelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik heb ook geen muziekles en blokfluit les gehad.
Dat is me bespaart gebleven.
Terwijl ik dat 100 jaar ofzo net gehoord heb, dat blijft dan toch hangen in die grijze massa incl de titel.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:56 schreef mario390 het volgende:
in onze nieuws krant staat dat "dode meisjes lügen niet"" en gevaarlijke serie is
ja en?quote:
Nederlandse les ook?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
mij ook gelukkig..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
daar zijn eher jonge meisjes gefährdet niet vollwaschen mannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
doe maar voorzichtig dan als je gaat kijken
ja begrijp het. Maar als het een gevaarlijke serie is zal het misschien wel verboden worden met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zijn eher jonge meisjes gefährdet niet vollwaschen mannen
het zijn in amerika fälle bekannt van de erste season van deze seriequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja begrijp het. Maar als het een gevaarlijke serie is zal het misschien wel verboden worden met alle gevolgen van dien
Amerikaanse meisjes zijn stomquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn in amerika fälle bekannt van de erste season van deze serie
Dank je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech wel!
Nou ja, eigenlijk wilde ik D. een verjaardagstopic geven
Dat is wel zo gezellig ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:36 schreef D. het volgende:
En gelukkig pik ik het topic zelf ook nog even mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |